Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Obito
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καπου διαβασα οτι ο μεσος ορος ηλικιας ατομων που τελειωνουν διδακτορικο ειναι 38 ετων.Οποτε η ηλικια δεν ειναι εμποδιο.Το θεμα ειναι που βρισκεις τα κουραγια μετα απο πανελληνιες σπουδες μεταπτυχιακα να κανεις και διδακτορικο.Το οποιο σαφως και ειναι δυσκολο.Ξερει κανεις αν υπαρχει μεταπτυχιακο και διδακτορικο μαζι σε ενα προγραμμα;Δηλαδη να ξεκινησεις διδακτορικο χωρις μεταπτυχιακο το οποιο να το αποκτησεις στην πορεια του διδακτορικου.
Αν το ολοκληρωσεις το διδακτορικο, το μεταπτυχιακο τι το θελεις; Εχω δει παντως προγραμματα εξω, που ξεκινας το διδακτορικο, απλα αν στην πορεια δεις οτι δεν αξιζει/δεν θες/ δεν μπορεις να το ολοκληρωσεις, και εχεις κανει μια συγκεκριμενη δουλεια εως το σημειο εκεινο, μπορεις να κανεις drop out και να παρεις τουλαχιστον ενα Master's.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Απλά το διδακτορικό δεν προσφέρει τίποτα σε επαγγελματικές μη rnd θέσεις, οπότε δεν προσμετράται θετικά. Αν έχεις διδακτορικό σε cs δεν είσαι καλύτερος προγραμματιστής από κάποιον με master καθώς στο διδακτορικό δεν κάνεις προγραμματισμό. Σίγουρα μπορεί να έχεις ανακαλύψει κάποιον νέο αλγόριθμο αλλά και πάλι δεν έχεις κάποιο advantage για μια τεχνική δουλειά που να δικαιολογεί τόσο χρόνια επένδυση.
Δεν ισχύει αυτό διότι η επιλογή τομέα δεν περιορίζεται σε καμιά περίπτωση σε έρευνα αλγορίθμων ή θεωρητική πληροφορική. Μπορείς να κάνεις διδακτορικό σε όποιο τομέα θέλεις, όπως PL ή machine learning και αντίστοιχα για κάθε επάγγελμα τεχνικό(τώρα οκ να κάνεις διδακτορικό ως νομικάριος). Υπάρχουν θέσεις, ιδίως στις μεγάλες εταιρίες που έχουν τομέα έρευνας, στις οποίες σχεδόν αποκλειστικά παίρνουν άτομα με διδακτορικό.
Βεβαίως δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος, καθώς οι άνθρωποι που κατάφεραν να ολοκληρώσουν καλό διδακτορικό έχουν καλλιεργήσει πολλές ικανότητες που δε θα μπορούσαν αλλιώς. Γενικά ένα σοβαρό διδακτορικό είναι δυσκολότερο από μια κανονική δουλειά λόγω πολλών παραγόντων(ή, τουλάχιστον, έτσι παραδέχονται πολλοί που έχουν κάνει και τα 2). Σε σοβαρές θέσεις όπου χρειάζεται διανοητική δημιουργικότητα, οι "διδακτορικοί" έχουν φοβερό πλεονέκτημα.
Βεβαίως, ως + στο βιογραφικό είναι πολύ κακή επιλογή σε σχέση με τα αντίστοιχα χρόνια πραγματικής εμπειρίας. Και ούτε είναι απαραίτητα η καλύτερη μακροπρόθεσμη λύση. Εξαρτάται με το τι θες να κάνεις. Ελπίζω να σε βοήθησα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Απλά το θέμα είναι πως αυτό που είναι σήμερα hot στον ακαδημαϊκό τομέα για την επαγγελματική αγορά θα έχει νόημα μετά από αρκετά χρόνια φυσιολογικό γιατί το πρώτο που ενδιαφέρει τον εργοδότη είναι κάτι stable που δουλεύει και πάνω στο οποίο μπορεί φυσικά να βρει φθηνό, εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό και δεν καίγονται απαραίτητα για κατι καινοτόμο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
το διδακτορικο ειναι ενα σημειο στον ωκεανο στο οποιο προσπαθεις να δημιουργησεις γνωση εστω και κατ ελαχιστο,πραγμα αμφιβολο υποθετω για καμποσα διδακτορικα(κρινοντας απο την καταπληκτικη παραγωγη phds στην Ελλαδα και φανταζομαι οχι μονο!!)
αρκετοι το επιλεγουν γιατι φοβουνται να βγουν στην αγορα εργασιας ή απλα δεν εχουν βρει διεξοδο σε αυτην
αλλοι επειδη επιθυμουν ακαδημαικη καριερα(κατα ποσο ειναι αυτο εφικτο; δεδομενου μαλιστα πως δεν υφισταται και καποιο αξιοκρατικο κριτηριο που να διακρινει τον καλυτερο),συνεχιζουν ερευνητικα προγραμματα κ.λπ
γενικα το διδακτορικο ιδιως αν εισαι νεος ειναι οκ επιλογη μονο εφοσον σου αρεσει πραγματικα το αντικειμενο
αν καποιος το κανει επειδη φοβαται να απογαλακτιστει απο μια εκπαιδευτικη διαδικασια που εχει κρατησει χρονια,δεν ξερω αν πραττει καλως.
παντως κακο δεν κανει
και δεν νομιζω πως μπορει να βασιστει πανω του για ακαδημαικη καριερα!εκτος και αν πια ειναι κορυφαιος οντως ή ξερω γω τον εχουν δεχτει στο stanford για διδακτορικο οποτε και εχει αυξημενες πιθανοτητες τουλαχιστον στο εξωτερικο(εξαρταται και το αντικειμενο)
νομιζω η αγορα δεν ασχολειται παντως αν εχεις διδακτορικο(κατι δηλαδη εξαιρετικα εξειδικευμενο),η ζυγαρια γερνει για μαστερ/εξειδικευση σε εναν τομεα δηλαδη και χρονια υπηρεσιας
υποθετω δηλαδη
απο την αλλη για θεσεις ερευνας στο εξωτερικο (και εδω)ειναι προυποθεση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oasis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γενικότερα ευκαιρίες, όχι αστεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
επισης εχω την αισθηση πως οι ανθρωπιστικες σπουδες το σηκωνουν το διδακτορικο περισσοτερο απο πληροφορικους/προγραμματιστες ή μηχανικους.
να προσθεσω τωρα που διαβαζα τον kirdou πανω πως τεινουμε κακως κακιστα να υποτιμουμε τις ανθρωπιστικες σπουδε ςπ.χ ιστορικο
διαβαζα κατι προυποθεσεις για να γινεις αποδεκτος σε κορυφαιο αμερικανικο ή αγγλικο πανεπιστημιο μην συζητας
αφου βγαλεις το gre(που ειναι δυσκολο ιδιως στα λεκτικα,στα οποια και δινουν ομως βαση για τετοιες σχολες) εισαι καια ψογος στα μαθηματα(μεταξυ αλλων αρχαια ελληνικα,λατινικα)
ζητανε και γερμανικα! και γαλλικα ή ιταλικα!δηλαδη συνολο 5 γλωσσες(αν συμπεριλαβουμε φυσικα και τα αγγλικα)...
και μιλαμε για πολυ λιγες θεσεις,μια και τα λεφτα πεφτουν σε πρακτικοτερα πεδια
αφου δεν τους ζητανε να κανουν και τετραπλο αξελ στο ψυγειο παλι καλα να λενε
ειμαι σχεδον βεβαιος πως ο θουκιδιδης θα ετρωγε πορτα
βεβαια προφανως μικροτερου κυρους πανεπιστημια ειναι ελαστικοτερα,απαιτουν λιγοτερα πραγματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Δεν ισχύει αυτό διότι η επιλογή τομέα δεν περιορίζεται σε καμιά περίπτωση σε έρευνα αλγορίθμων ή θεωρητική πληροφορική. Μπορείς να κάνεις διδακτορικό σε όποιο τομέα θέλεις, όπως PL ή machine learning και αντίστοιχα για κάθε επάγγελμα τεχνικό(τώρα οκ να κάνεις διδακτορικό ως νομικάριος). Υπάρχουν θέσεις, ιδίως στις μεγάλες εταιρίες που έχουν τομέα έρευνας, στις οποίες σχεδόν αποκλειστικά παίρνουν άτομα με διδακτορικό.
Βεβαίως δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος, καθώς οι άνθρωποι που κατάφεραν να ολοκληρώσουν καλό διδακτορικό έχουν καλλιεργήσει πολλές ικανότητες που δε θα μπορούσαν αλλιώς. Γενικά ένα σοβαρό διδακτορικό είναι δυσκολότερο από μια κανονική δουλειά λόγω πολλών παραγόντων(ή, τουλάχιστον, έτσι παραδέχονται πολλοί που έχουν κάνει και τα 2). Σε σοβαρές θέσεις όπου χρειάζεται διανοητική δημιουργικότητα, οι "διδακτορικοί" έχουν φοβερό πλεονέκτημα.
Βεβαίως, ως + στο βιογραφικό είναι πολύ κακή επιλογή σε σχέση με τα αντίστοιχα χρόνια πραγματικής εμπειρίας. Και ούτε είναι απαραίτητα η καλύτερη μακροπρόθεσμη λύση. Εξαρτάται με το τι θες να κάνεις. Ελπίζω να σε βοήθησα.
Είπα και πριν πως οι θέσεις έρευνας είναι διαφορετική περίπτωση, εκεί προφανώς οι εταιρίες θέλουν άτομα με phd ή έστω master με thesis γιατί πρόκειται για θέσεις rnd και αν μαθαίνεις να κάνεις κάτι στο phd αυτό είναι έρευνα. Αλλά όταν μιλάμε για θέσεις web, back end, font end, server developer κτλ εγώ προσωπικά θα επέλεγα έναν προγραμματιστή που έχει 5-6 χρόνια εμπειρίας στη δουλειά με κλειστά μάτια αντί για κάποιον με phd και 0 εργασιακή εμπειρία.
Το αν γράφεις κώδικα είναι τελείως σχετικό και εξαρτάται από το πεδίο έρευνάς σου. Συνήθως όμως απ'ότι έχω δει μέχρι στιγμής οι διδακτορικοί απλά ξέρουν μια γλώσσα σε μέτριο βαθμό π.χ. C και την χρησιμοποιούν σαν εργαλείο πάνω στο ερευνητικό τους πεδίο. Σίγουρα δεν μπορούν να γνωρίζουν προγραμματισμό στο επίπεδο που τον γνωρίζει κάποιος που δουλεύει και περνάει 10 ώρες τη μέρα να κάνει debugging, ιδιαίτερα αν κάνει και σοβαρή προγραμματιστική δουλειά.
Αnyway τα άτομα που δουλεύουν ως προγραμματιστές ή γενικώς στην βιομηχανία της τεχνολογίας σε αρκετά εξειδικευμένες θέσεις μετά από αρκετά χρόνια εργασίας καταλήγουν να έχουν τεράστιες γνώσεις πάνω στον τομέα πολλές φορές περισσότερες από αντίστοιχους καθηγητές. Είμαι σίγουρος ας πούμε ότι ο Steve Wozniak γνωρίζει καλύτερα τον τομέα της μικροηλεκτρονικής από τους περισσότερους καθηγητές. Όλα αυτά βέβαια είναι πολύ σχετικά και εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το ίδιο το άτομο και τις ικανότητές του. Η δημιουργικότητα που λες καλλιεργείται στο διδακτορικό, αλλά αφενός σε ένα μεγάλο κομμάτι είναι έμφυτη στον άνθρωπο και αφετέρου καλλιεργείται και στην δουλειά αν δουλεύεις σε θέσεις καινοτομίας και όχι απλά στην συντήρηση.
Για μένα αν δεν έχεις κάψα με την έρευνα το να κάνεις phd είναι τελείως άχρηστο και δαπανηρό (πρέπει να υπολογίσεις και τα λεφτά που χάνεις όλα αυτά τα χρόνια γιατί δεν δουλεύεις).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
και τα πτυχια καλα ειναι,αλλα δεν μπορουν να μας πουν αν εισαι καλος προγραμματιστης ή οχι
χωρις δεξιοτητες ειναι αχρηστα αλλωστε
και για να τις αποκτησεις απαιτειται μεγαλη προσωπικη προσπαθεια.
βεβαιως σε καποιες θεσεις το πτυχιο ανοιγει πορτα,στην ελλαδα αν δεν εχεις πτυχιο πληροφορικης κ.λπ ισως να μην περασεις καν συνεντευξη
στην γκουγκλ βεβαια παλαιοτερα το ιδιο επρατταν,αλλα εχουν αλλαξει πολιτικη πια,ακριβως επειδη ψαχνουν εξαιρετικες περιπτωσεις,που δεν συνοδευονται παντα με τα πτυχια(ενα 12% αν θυμαμαι καλα δεν εχει κανενα!)
μετρουν ικανοτητες
βεβαιως το πτυχιο στεκει υποβοηθητικα για οποιον το εκμεταλλευτει σε αυτην την προσπαθεια,ειναι εξαιρετικο "εργαλειο" ασυζητητι,παραλληλα ο φοιτητης αποκτα μια ευρυτερη εικονα της πληροφορικης,διαφορων τομεων,που μπορει και να τον θελξουν,ενω ανοιγει και πορτες σε θεσεις εργασιας,που διαφορετικα θα ηταν κλειστες
τωρα μιλωντας για το phd τα ειπαμε,αν καποιος επιθυμει την ερευνα ή εχει βλεψεις για ακαδημαικη καριερα οδηγειται σε αυτα,αλλα δεν σημαινει βεβαια πως αν καποια σοβαρη εταιρεια ψαχνει για προγραμματιστη θα ανοιξει μια σπιθαμη το στομα της με το ακουσμα του.
εξυπακουεται πως πολλοι προγραμματιστες ειναι κλασεις καλυτεροι πολλων καθηγητων ,ο ζουκερμπεργκ ειναι χειροτερος; δεν νομιζω
παντως δεν ειναι ολοι οι καθηγητες πληροφορικης προγραμματιστες,αρκετοι εχουν διαφορετικο εργο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Καλύτερα δεν θα ήταν να κάνεις πρώτα το μεταπτυχιακό σου; Έχοντας την εμπειρία του μεταπτυχιακού θα έχεις μεγαλύτερη άνεση να εκπονήσεις ύστερα το διδακτορικό σου στον τομέα που επιθυμείς. Συγνώμη για την παρέμβαση. Εγώ απλώς τη γνώμη μου εξέφρασα.Καπου διαβασα οτι ο μεσος ορος ηλικιας ατομων που τελειωνουν διδακτορικο ειναι 38 ετων.Οποτε η ηλικια δεν ειναι εμποδιο.Το θεμα ειναι που βρισκεις τα κουραγια μετα απο πανελληνιες σπουδες μεταπτυχιακα να κανεις και διδακτορικο.Το οποιο σαφως και ειναι δυσκολο.Ξερει κανεις αν υπαρχει μεταπτυχιακο και διδακτορικο μαζι σε ενα προγραμμα;Δηλαδη να ξεκινησεις διδακτορικο χωρις μεταπτυχιακο το οποιο να το αποκτησεις στην πορεια του διδακτορικου.
Έχεις δίκιο σε όλα όσα αναφέρεις. Ωστόσο, σε οποιονδήποτε τομέα κι αν δραστηριοποιείσαι, αν θες να εκπονήσεις την έρευνά σου με συστηματικό τρόπο, θα κοπιάσεις.Εξαρτάται τι διδακτορικό θα κάνεις. Άλλη δυσκολία έχει το διδακτορικό στα μαθηματικά και άλλη στην ιστορία του κινηματογράφου... Γενικώς το διδακτορικό αξίζει μονάχα αν θες να ακολουθήσεις ακαδημαϊκή καριέρα, ενώ για τον ιδιωτικό τομέα το Μάστερ είναι υπέρ αρκετό και συνήθως προτιμάτε από το διδακτορικό. Γενικά αν δεν έχεις πάθος με την έρευνα μην το σκέφτεσαι καν.
Ναι, φυσικά. Η ηλικία δεν είναι εμπόδιο για κάποιον/α που αγαπάει τη μόρφωση.εγω για να το ξεκαθαρισω ειμαι υπερ του αν θελει καποιος να το κανει και μπορει να το κανει ακομα και 60 ετων να ειναι
Επειδή μοιράζομαι ανάμεσα σε δουλειά, φροντίδα γονέων και σπουδές, θα προτιμήσω -μάλλον- να κάνω διδακτορικό στο ΑΠ Κύπρου -ως πιο ευέλικτο- στον τομέα της ηγεσίας και της σχολικής αποτελεσματικότητας. Με ενδιαφέρει επίσης και ο τομέας της πολιτισμικής πολιτικής και διοίκησης. Τα χρόνια αυτά που κάνω το μεταπτυχιακό θα έχω την ευχέρεια να ψάξω σχολαστικά το θέμα του διδακτορικού. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα μπορούσα να προωθήσω μεταπτυχιακό και διδακτορικό μαζί. Είναι άθλος για όσους/ες το κάνουν, αλλά οι δικοί μου ώμοι δεν το αντέχουν. Μια ςκαι ξεκίνησα αυτό το μεταπτυχιακό και με ενδιαφέρει, θα το τελειώσω. Δεν θέλω να αφήνω κάτι που ξεκινάω. Ο λόγος που δεν ξεκίνησα διδακτορικό, όταν τελείωσα το μεταπτυχιακό "Σπουδές στην Εκπαίδευση" είναι ο ακόλουθος: είχα ξεκινήσει το μεταπτυχιακό στο οποίο φοιτώ τώρα την περίοδο που φοιτούσα στο προηγούμενο, μιας και έχουν μια κοινή ενότητα. Επομένως, δεν είχα πρόσθετη επιβάρυνση, διότι δεν χρειαζόταν σχεδόν καθόλου διάβασμα η κοινή ενότητα του 2ου τμήματος. Πέρυσι που εκπονούσα τη διπλωματική μου στο τμήμα "Σπουδές στην Εκπαίδευση" έκανα αναστολή από το τμήμα "Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων". Τελειώνοντας το πρώτο επανήλθα στο 2ο. Δεν το βλέπω όμως ως χάσιμο χρόνου, διότι και θα διδαχθώ κάτι καινούριο (όπως η οικονομία του πολιτισμού) και θα έχω μεγαλύτερη άνεση πρώτα ο Θεός, όταν ξεκινήσω διδακτορικό. Καλή δύναμη σε όλους/ες σας και καλή επιτυχία σε κάθε ακαδημαϊκό σας βήμα!
Κλείνω λέγοντας ότι στο θέμα των σπουδών δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο/η καθένας/μία σταθμίζει τις προτεραιότητές του και πράττει αυτό που θεωρεί σωστό. Σημασία έχει να κάνουμε αυτό που μας εκφράζει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
βεβαια προφανως μικροτερου κυρους πανεπιστημια ειναι ελαστικοτερα,απαιτουν λιγοτερα πραγματα
Σαφέστατα. Λόγω χάρη ένα διδακτορικό εξ' αποστάσεως έχει μικρότερο κύρος από ένα διδακτορικό δια ζώσης. Θα το επιλέξω όμως με πλήρη επίγνωση (λόγω της ευελιξίας του), διότι πρέπει να το συνδυάσω με πολλές άλλες υποχρεώσεις (εργασία, φροντίδα γονέων που είναι άρρωστοι και υπερήλικες κτλ.). Σε τελική ανάλυση μοριοδοτείται κανονικά και αναγνωρίζεται.
Υ/Γ Να διευκρινίσω το εξής: Όταν μιλάω για ευελιξία, δεν εννοώ να μην έχω διάβασμα. Όποιο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό κι αν επιλέξει κάποιος/α, εάν επιθυμεί να αποκτήσει ουσιαστικές γνώσεις, θα ξεσκιστεί στο διάβασμα. Και στο ΕΑΠ "Σπουδές στην Εκπαίδευση" έριξα τρελό διάβασμα, για να εμπλουτίσω το γνωστικό μου υπόβαθρο στον βαθμό που επιθυμούσα.
Εκείνο βέβαια που μου προσφέρουν τα εξ αποστάσεως τμήματα είναι οι ελάχιστες παρακολουθήσεις και τα πιο ελαστικά χρονοδιαγράμματα. Θέλω δηλαδή να έχω τα απογεύματα ελεύθερα να διαβάζω. Θεωρώ πως δεν θα προλάβαινα να είμαι συνεπής (στον βαθμό που θα ήθελα) στις ακαδημαϊκές μου υποχρεώσεις αν έπρεπε να πηγαίνω στη σχολή κάθε απόγευμα. Λέω όμως και πάλι, για να μην τύχω παρεξηγήσεως: Θεωρώ ανώτερες τις σπουδές δια ζώσης και θαυμάζω τα άτομα που έχουν επιλέξει αυτές!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
θεωρω πως το ανωτερο ή το κατωτερο το οριζει η ιδια η εργασια! η ποιοτητα της .π.χ και ο αινσταιν οταν εβγαζε τις φοβερες του θεωριες,δεν ηταν καν μελος πανεπιστημιακου ιδρυματος.υπαλληλος γραφειου ηταν.
στα θεωρητικα γι ανα ειμαι ειλικρινης δεν βλεπω διαφορες,αν εχει ο υποψηφιος προσβαση σε υψηλου επιπεδου βιβλιοθηκες κανονικες ,ψηφιακες ,ερευνητικα ιδρυματα ινστιτουτα κ.λπ ενα τρεξιμο που ετσι κι αλλιως θα το ειχε, στα εργαστηρια λογικα μεγαλες.
αλλαπροφανως για ακαδημαικη θεση ιδιως στηνε γχωρια πραγματικοτητα ειναι λογικο να σκεφτει καποιος πωςπιθανοτατα δεν θα μετρησουν το ιδιο.
επισης ειναι και μια διεξοδο για συναθρωπους μας με προβληματα υγειας,μην το ξεχναμε αυτο,βαρηκοοι κ.λπ πιθανον να δυσκολευονταν πολυ διαφορετικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ρυζόγαλο
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Το επίπεδο σπουδών δεν υστερεί στα τμήματα εξ' αποστάσεως. Κάποιοι/ες συνάδελφοι/ισσές μου από την πρωτοβάθμια (δάσκαλοι/ες, νηπιαγωγοί) και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (καθηγητές/τριες) έχουν γίνει διευθυντές/τριες ή σχολικοί/ες σύμβουλοι -κάτι που ενδιαφέρει κι εμένα- με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό από το ΕΑΠ. Εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένη. Ωστόσο, επειδή θέλω να είμαι αντικειμενική, βλέπω και κάποιες ορατές διαφορές στα μεταπτυχιακά και διδακτορικά δια ζώσης. Άλλο να δουλεύεις καθημερινά με τον/την καθηγητή/τρια κι άλλο να μιλάς μαζί του περιστασιακά μέσω σκαιπ. Στις κοινωνικές επιστήμες βέβαια δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι πιο εύκολα να βγάλεις μόνος/η σου την ύλη και να κάνεις τις εργασίες σου χωρίς καθοδήγηση.δεν ξερω αν ειναι ανωτερα ή κατωτερα,πρεπει να τα ζησεις και τα δυο για να κρινεις,οταν μαλιστα διαβαζω υπαρχουν και εξ αποστασεως απο κορυφαια πανεπιστημια της αλλοδαπης.
Εννοείται ότι έχουμε όλες αυτές τις ευκαιρίες.στα θεωρητικα γι ανα ειμαι ειλικρινης δεν βλεπω διαφορες,αν εχει ο υποψηφιος προσβαση σε υψηλου επιπεδου βιβλιοθηκες κανονικες ,ψηφιακες ,ερευνητικα ιδρυματα ινστιτουτα κ.λπ ενα τρεξιμο που ετσι κι αλλιως θα το ειχε, στα εργαστηρια λογικα μεγαλες.
Λογικά έτσι είναι. Αν θελήσω στο μέλλον ακαδημαϊκή καριέρα, εννοείται πως πρέπει να περιοριστώ στο να την αναζητήσω μόνο σε πανεπιστήμιο τύπου ΕΑΠ.αλλαπροφανως για ακαδημαικη θεση ιδιως στηνε γχωρια πραγματικοτητα ειναι λογικο να σκεφτει καποιος πωςπιθανοτατα δεν θα μετρησουν το ιδιο.
Έχεις απόλυτο δίκιο. Εγώ -δόξα τω Θεώ- για την ώρα είμαι υγιής. Ωστόσο, οι γονείς μου χρειάζονται τη βοήθειά μου σε όλα (πρακτικά θέματα, οικιακές εργασίες, γενικότερη φροντίδα κτλ.). Είναι πρακτικά αδύνατο να λείπω τα απογεύματα. Η εξ' αποστάσεως εκπαίδευση ήταν ένας τρόπος για να μορφωθώ και να επιτύχω τους στόχους μου, χωρίς να παραμελώ τις υπόλοιπες υποχρεώσεις μου.επισης ειναι και μια διεξοδο για συναθρωπους μας με προβληματα υγειας,μην το ξεχναμε αυτο,βαρηκοοι κ.λπ πιθανον να δυσκολευονταν πολυ διαφορετικα
Ναι, δεν το συζητάμε. Στην Ελλάδα είναι όλα πολλών ταχυτήτων.Αναλόγως το διδακτορικό.
Έχεις δίκιο! Κανένα διδακτορικό δεν είναι εύκολο. Ωστόσο, υπάρχουν διαβαθμίσεις ως προς το μέγεθος της δυσκολίας, ακόμα και στο ίδιο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Αναφέρω ως παράδειγμα το ΕΑΠ, μιας και σπουδάζω σ' αυτό. Άλλο να κάνω διδακτορικό, λόγου χάρη, σε τομέα σχετικό με την πολιτιστική πολιτική ή την εκπαιδευτική ηγεσία κι άλλο να κάνει κάποιος/α διδακτορικό σε τομέα σχετικό με τη σεισμική μηχανική. Αυτονόητο!Όλα τα διδακτορικά είναι τουλάχιστον ζόρικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
πλέον με την πληθώρα των διδακτορικών που βλέπουμε στην εποχή μας περισσότερο δείχνει να εκφράζει αγωνία!αγωνία για το μέλλον,στην λογική του μάζευε και ας είναι και ρώγες
θέλω να πώ πολλοί φοβούνται να βγούν στην αγορά εργασίας ή απλά δεν υφίσταται αγορά εργασίας στο αντικείμενο τους και στην χώρα μας και επιλέγουν ένα διδακτορικό,την παράταση δηλ πρακτικά της ακαδημαικής τους παρουσίας μερικά έτη ακόμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 32 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.