Πώς να γίνω καλύτερος στα Mαθηματικά;

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Ρε παιδια για εμενα που ειμαι λιγο μεγαλυτερος (4ο ετος) τι συμβουλη μπορειτε να μου δωσετε για να βελτιωσω τα μαθηματικα μου..αυτα που εκανα στη σχολη (οικονομικα) μου φαινονται "λιγα", θα ηθελα να μαθω παραπανω πραγματα οπως διαφορα θεωρηματα κλπ.. πραγματα τα οποια θα εχουν και καποια εφαρογη στην μετεπειτα πορεια μου (msc-phd) δηλαδη δεν θα με ενδιεφρε π.χ να ξαναπιασω τους μιγαδικους..

Εχεις κανεις υποψιν του κανα καλο βιβλιο για "αρχαριους" ή κανας μαθηματικος που να μη θελει καποιο βιβλιο του για να μου το δωσει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos kaladas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nikos kaladas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 253 μηνύματα.
:worry:
Φίλε μου η ιατρική έχει έναν τρομερό ογκο ύλης και πρέπει να την βγάλεις σε λίγο σχετικό χρόνο (δε θέλει εξυπνάδα θέλει αφοσιώση). Αν μου έλεγαν τι πρέπει να κάνω για να γίνω καλός στην ιατρική θα έλεγα εξάσκηση στο speed reading και να είσαι όσο το δυνατό πιο περιεκτικός. Τα ιατρικά βιβλία ειαι ταράστια και ο μεγαλύτερος όγκος πληροφορίας είνα άχρηστος οπότε καλό θα είναι αυτός που τις 1100 σελίδες άχρηστες θα τις κάνει 200 χρήσιμες . Ευτυχώς στις μέρες μας κυκλοφορούν καλύτερα βιβλία σε σχεση με παλαιότερα.

Το κακό με την ιατρική ειναι ότι η άσκηση της σε πολλές ειδικότητες θέλουν μαθηματικό τρόπο σκέψης πράγμα που η σχολή δε βοηθάει να αποκτηθεί για αυτό πολλοί άριστοι απόφοιτοι ιατρικής δεν γίνονται καλοί ιατροί πρακτικοί.

Τα μαθηματικά όπως είπε ο npb και ένας παλιός μου μαθηματικός στο σχολείο είναι τρόπος σκέψης κα φιλοσοφίας. Θέλουν να παίρνεις δεδομένα να τα συνδιάζεις και να σκέφτεσαι με αυτά την πιο πιθανή λύση. Αυτό για να το καταφέρεις θέλει καλή μνήμη, περιεκτικτότητα,ι οργάνωση πράγμα που θέλει συνδιασμένη λειτουργία και από τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου.

Για αυτό το λόγο ένα παιδί που μαθαίνει από μικρό ένα μουσικό όργανο αφομειώνει πιο εύκολα τον τρόπο σκέψης των μαθηματκών σε σχέση με τα άλλα παιδιά. Με το πιάνο ουσιατικά διαβάζεις την παρτικούρα και παίζεις διαφορετικά στο δεξί κα διαφορετικά το αριστερο'χέρι και μεταξύ τους συνδιάζονται αρμονικά,

Αυτό δεν έχει καμία σχέση όμως με την διδασκαλία κα να διδάσκεις μαθηματικά αυτό απαιτεί άλλες άρετες που μπορεί το τρομερό μυαλό των μαθηματικών να μη διαθέτει.


Αν μάθω μεγάλος πιάνο focko θα μάθω καλά μαθηματικά;


Δυστυχώς ότί δε μάθεις μικρός δύσκολα αναπληρώνεται όταν μεγαλώσεις. Το καλύτερο πράγμα που μπορεί να κάνει ο μεγάλος είναι το διάβασμα και οι λύσεις των ασκήσεων για να καταλάβει όσο το δυνατο' καλύτερα την λογική.
με το συμπαθειο αλλα δε στεκουν αυτα που λες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
με το συμπαθειο αλλα δε στεκουν αυτα που λες.
έχεις δίκιο το μετάνιωσα που έκανα αυτό το ποστ.

Φταίει επειδή έχω πολύ διάβασμα και είμαι πολύ ώρα στο σπίτι και τα έχω παίξει, λίγα μαθήματα έμειναν ακόμα 2 και θα σας αφήσω ελεύθερους....

Με λίγα λόγια ήθελα να πω ότι τα μαθηματικά ειναι πολύ δύσκολη επιστήμη και πραγματικά θαυμάζω τα παιδιά που έχουν έφεση σε αυτό το μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Παιδιά SOS..όπως έχω ξαναπει..η μαθηματικός στο σχολείο είναι πολύ κακή στη δουλειά της..οπότε πηγαίνω φροντιστήριο...τα υπόλοιπα παιδιά όμως τα καταλαβαίνουν όλα πολύ γρήγορα..και έτσι προχωράμε με γρήγορους ρυθμούς..εγώ όμως..θέλω λίγο παραπάνω..και την στιγμή που αρχίζω να τα καταλαβαίνω, τσουπ..περνάμε σε άλλο μάθημα και εγώ μένω με μικρά κενά..επειδή ξέρω πως αυτά τα κενά θα φανούν στην Γ λυκείου..τι μου προτείνετε να κάνω; Πρέπει βασικά να αλλάξω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,739 μηνύματα.
Παιδιά SOS..όπως έχω ξαναπει..η μαθηματικός στο σχολείο είναι πολύ κακή στη δουλειά της..οπότε πηγαίνω φροντιστήριο...τα υπόλοιπα παιδιά όμως τα καταλαβαίνουν όλα πολύ γρήγορα..και έτσι προχωράμε με γρήγορους ρυθμούς..εγώ όμως..θέλω λίγο παραπάνω..και την στιγμή που αρχίζω να τα καταλαβαίνω, τσουπ..περνάμε σε άλλο μάθημα και εγώ μένω με μικρά κενά..επειδή ξέρω πως αυτά τα κενά θα φανούν στην Γ λυκείου..τι μου προτείνετε να κάνω; Πρέπει βασικά να αλλάξω;
Γιατί δεν λες στη μαθηματικό σου το θέμα σου; Μπορεί μετά από κάθε μάθημα να σου εξηγεί πάλι για να το εμπεδώσεις καλύτερα. Μπορείς επίσης να την ρωτήσεις, εάν μπορεί να παραδίδει με φυσιολογικούς ρυθμούς και όχι απαραίτητα γρήγορους ή αργούς.
Υ.Γ. Και εγώ είμαι λίγο σκράπας στα μαθηματικά :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Γιατί δεν λες στη μαθηματικό σου το θέμα σου; Μπορεί μετά από κάθε μάθημα να σου εξηγεί πάλι για να το εμπεδώσεις καλύτερα. Μπορείς επίσης να την ρωτήσεις, εάν μπορεί να παραδίδει με φυσιολογικούς ρυθμούς και όχι απαραίτητα γρήγορους ή αργούς.
Υ.Γ. Και εγώ είμαι λίγο σκράπας στα μαθηματικά :P

Οχι, δεν ειμαι σκραπας..και ουτε εσυ εισαι..απλα εκει στο φροντιστηριο που καποια πραγματα θεωρουνται αυτονοητα, για μενα δεν ειναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Παιδιά SOS..όπως έχω ξαναπει..η μαθηματικός στο σχολείο είναι πολύ κακή στη δουλειά της..οπότε πηγαίνω φροντιστήριο...τα υπόλοιπα παιδιά όμως τα καταλαβαίνουν όλα πολύ γρήγορα..και έτσι προχωράμε με γρήγορους ρυθμούς..εγώ όμως..θέλω λίγο παραπάνω..και την στιγμή που αρχίζω να τα καταλαβαίνω, τσουπ..περνάμε σε άλλο μάθημα και εγώ μένω με μικρά κενά..επειδή ξέρω πως αυτά τα κενά θα φανούν στην Γ λυκείου..τι μου προτείνετε να κάνω; Πρέπει βασικά να αλλάξω;

Βασικά, αν το αντέχεις οικονομικά, θέλεις οπωσδήποτε ιδιαίτερα. Όχι μόνο για να πας με τους δικούς σου ρυθμούς, αλλά και για να καλύψεις τα κενά σου που όντως θα φανούν στην τρίτη και μπορεί και να σε καταστρέψουν..
Δεν μπορείς βέβαια να κατηγορείς το φροντιστήριο για τους ρυθμούς που πάει, εφόσον βρίσκεσαι σε μία τάξη με άλλα παιδιά θα πας αναγκαστικά με τους ρυθμούς τους, γιατί σκέψου ότι αν προσαρμοστεί το τμήμα στις δικές σου απαιτήσεις θα «χάσουν» οι άλλοι, όπως θα γίνει αν προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του καλύτερου εκεί μέσα. Σε όποιο φροντιστήριο κι αν πας θα γίνει αυτό, είναι κοινή λογική.
Αν δεν έχεις τη δυνατότητα για ιδιαίτερα, θα πρέπει να εκμεταλλευτείς τον καθηγητή του φροντιστηρίου και να κάνεις πολλή προσωπική δουλειά μόνος σου. Θέλω να πω, να πας στον μαθηματικό και να του πεις "έχω το τάδε πρόβλημα, έχω κενά στα τάδε και τάδε σημεία", να σου δώσει εξτρά ασκήσεις/φυλλάδια εκεί που υστερείς, να λύνεις, να του τις πηγαίνεις, να σου λέει "είναι όλες λάθος αλλά δεν πειράζει, πάρε άλλες τόσες", να λύνεις ξανά τις άλλες τόσες, να του τις πηγαίνεις, να σου λέει "συγχαρητήρια, πάμε στο επόμενο" και φτου κι απ' την αρχή. Έτσι καλύπτεις κενά και μαθαίνεις, μόνο έτσι.
Παράλληλα θα πάρεις ένα καλό βοήθημα. Θα ξεκινάς από τις απλές λυμένες, θα τις λύνεις μόνος σου, θα συγκρίνεις τη λύση σου με τη λύση του συγγραφέα, αν δεν έχετε βρει ίδιο αποτέλεσμα θα την ξαναλύνεις ΧΩΡΙΣ να κοιτάς τη μεθοδολογία του, αν έχετε βρει ίδιο αποτέλεσμα αλλά με διαφορετικό τρόπο δεν πειράζει καθόλου αλλά θα προσπαθείς να κατανοήσεις τη δική του μεθοδολογία γιατί συνήθως θα είναι πιο απλή/σαφής, κι αν έχετε το ίδιο αποτέλεσμα με τον ίδιο τρόπο μπορείς να ενθουσιαστείς, να ανοίξεις μία σαμπάνια και να προχωρήσεις παρακάτω. Θέλεις ένα βοήθημα που να έχει ΠΟΛΛΕΣ ασκήσεις διαβαθμισμένου επιπέδου, είναι πολύ σημαντικό αυτό (δεν είναι όλα τα βοηθήματα ίδια, κάποια περιέχουν λίγες άλυτες για εξάσκηση και κάποια περιέχουν χιλιάδες, ξέρεις φαντάζομαι ποιο να διαλέξεις).

Αν λοιπόν, επαναλαμβάνω, δεν έχεις τη δυνατότητα για ιδιαίτερα (αν την έχεις θα σωθείς), θα εκμεταλλευτείς ό,τι σου προσφέρεται τώρα, θα το εκμεταλλευτείς στο έπακρο. Θα εκμεταλλευτείς το γεγονός ότι πας φροντιστήριο και ο φροντιστηριάκιας σου είναι υποχρεωμένος να σε βοηθήσει όσο και όπως μπορεί, εκμεταλλεύεσαι ακόμα και τη μαθηματικό σου στο σχολείο που, δεν μπορεί, ό,τι κι αν είναι κάτι ελάχιστο μπορεί να συγκρατήσεις, εκμεταλλεύεσαι τους συμμαθητές σου και συγκρατείς/σημειώνεις/κάνεις κορνίζα τις απορίες και τα λάθη τους για να μην τα κάνεις αργότερα κι εσύ, και ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.

Παίρνω δεδομένο τώρα ότι είσαι Β' Λυκείου, αν δεν είσαι ισχύουν πάνω κάτω τα ίδια αλλά μπορείς να χαλαρώσεις πιο πολύ, έχεις μέλλον μπροστά σου μωρε... Κι εμείς εδώ είμαστε να βοηθάμε!! :D

edit: Τώρα είδα ότι είμαι στην κατηγορία της Α' Λυκείου :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Βασικά, αν το αντέχεις οικονομικά, θέλεις οπωσδήποτε ιδιαίτερα. Όχι μόνο για να πας με τους δικούς σου ρυθμούς, αλλά και για να καλύψεις τα κενά σου που όντως θα φανούν στην τρίτη και μπορεί και να σε καταστρέψουν..
Δεν μπορείς βέβαια να κατηγορείς το φροντιστήριο για τους ρυθμούς που πάει, εφόσον βρίσκεσαι σε μία τάξη με άλλα παιδιά θα πας αναγκαστικά με τους ρυθμούς τους, γιατί σκέψου ότι αν προσαρμοστεί το τμήμα στις δικές σου απαιτήσεις θα «χάσουν» οι άλλοι, όπως θα γίνει αν προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του καλύτερου εκεί μέσα. Σε όποιο φροντιστήριο κι αν πας θα γίνει αυτό, είναι κοινή λογική.
Αν δεν έχεις τη δυνατότητα για ιδιαίτερα, θα πρέπει να εκμεταλλευτείς τον καθηγητή του φροντιστηρίου και να κάνεις πολλή προσωπική δουλειά μόνος σου. Θέλω να πω, να πας στον μαθηματικό και να του πεις "έχω το τάδε πρόβλημα, έχω κενά στα τάδε και τάδε σημεία", να σου δώσει εξτρά ασκήσεις/φυλλάδια εκεί που υστερείς, να λύνεις, να του τις πηγαίνεις, να σου λέει "είναι όλες λάθος αλλά δεν πειράζει, πάρε άλλες τόσες", να λύνεις ξανά τις άλλες τόσες, να του τις πηγαίνεις, να σου λέει "συγχαρητήρια, πάμε στο επόμενο" και φτου κι απ' την αρχή. Έτσι καλύπτεις κενά και μαθαίνεις, μόνο έτσι.
Παράλληλα θα πάρεις ένα καλό βοήθημα. Θα ξεκινάς από τις απλές λυμένες, θα τις λύνεις μόνος σου, θα συγκρίνεις τη λύση σου με τη λύση του συγγραφέα, αν δεν έχετε βρει ίδιο αποτέλεσμα θα την ξαναλύνεις ΧΩΡΙΣ να κοιτάς τη μεθοδολογία του, αν έχετε βρει ίδιο αποτέλεσμα αλλά με διαφορετικό τρόπο δεν πειράζει καθόλου αλλά θα προσπαθείς να κατανοήσεις τη δική του μεθοδολογία γιατί συνήθως θα είναι πιο απλή/σαφής, κι αν έχετε το ίδιο αποτέλεσμα με τον ίδιο τρόπο μπορείς να ενθουσιαστείς, να ανοίξεις μία σαμπάνια και να προχωρήσεις παρακάτω. Θέλεις ένα βοήθημα που να έχει ΠΟΛΛΕΣ ασκήσεις διαβαθμισμένου επιπέδου, είναι πολύ σημαντικό αυτό (δεν είναι όλα τα βοηθήματα ίδια, κάποια περιέχουν λίγες άλυτες για εξάσκηση και κάποια περιέχουν χιλιάδες, ξέρεις φαντάζομαι ποιο να διαλέξεις).

Αν λοιπόν, επαναλαμβάνω, δεν έχεις τη δυνατότητα για ιδιαίτερα (αν την έχεις θα σωθείς), θα εκμεταλλευτείς ό,τι σου προσφέρεται τώρα, θα το εκμεταλλευτείς στο έπακρο. Θα εκμεταλλευτείς το γεγονός ότι πας φροντιστήριο και ο φροντιστηριάκιας σου είναι υποχρεωμένος να σε βοηθήσει όσο και όπως μπορεί, εκμεταλλεύεσαι ακόμα και τη μαθηματικό σου στο σχολείο που, δεν μπορεί, ό,τι κι αν είναι κάτι ελάχιστο μπορεί να συγκρατήσεις, εκμεταλλεύεσαι τους συμμαθητές σου και συγκρατείς/σημειώνεις/κάνεις κορνίζα τις απορίες και τα λάθη τους για να μην τα κάνεις αργότερα κι εσύ, και ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.

Παίρνω δεδομένο τώρα ότι είσαι Β' Λυκείου, αν δεν είσαι ισχύουν πάνω κάτω τα ίδια αλλά μπορείς να χαλαρώσεις πιο πολύ, έχεις μέλλον μπροστά σου μωρε... Κι εμείς εδώ είμαστε να βοηθάμε!! :D

edit: Τώρα είδα ότι είμαι στην κατηγορία της Α' Λυκείου :P
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου...μάλλον θα αλλάξω τμήμα και θα πάω στους μέτριους..:D Εκεί υπάρχουν παιδιά που δυσκολεύονται παραπάνω από μένα, οπότε δεν θα νιώθω άσχημα να ρωτάω ό,τι απορία έχω..επειδή αυτό γινόταν..εκτός απο ρυθμο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου...μάλλον θα αλλάξω τμήμα και θα πάω στους μέτριους..:D Δεν υπάρχει χωρισμός ανάλογα με επίπεδα απλά έτσι έτυχε..το τμήμα που ημουν ως τώρα ήταν οι πολύ καλοί...στα άλλα δύο οκ, καλοί και το τέταρτο..αυτοί που δυσκολεύονται υπερβολικά.

Χμμ, δεν νομίζω πως θα σε βοηθήσει αυτό... Δεν θα το έκανα στη θέση σου... Να σου πω γιατί: Είσαι Α' Λυκείου. Ουσιαστικά το μόνο που θέλεις είναι μία επανάληψη την υλη του γυμνασίου, εξισώσεις, παραγοντοποίηση, ιδιότητες δυνάμεων/κλασμάτων κλπ, που βγαίνουν και σε ένα απόγευμα που λέει ο λόγος και θα τα ξανακάνεις και φέτος. Αν υποθέσουμε ότι εφαρμόζεις τα παραπάνω, διαβάζεις και πιάνεις ένα καλό επίπεδο, σιγά σιγά θα φτάνεις το επίπεδο της τάξης σου, θα ανταποκρίνεσαι όλο και περισσότερο στις απαιτήσεις της, θα "αναγκάζεσαι" κατά κάποιο τρόπο να συμβαδίσεις μαζί τους και αργά ή γρήγορα θα φτάσεις το επίπεδό τους. Αυτό θα συμβεί σε όποια τάξη κι αν είσαι. Αν όμως είσαι στην τάξη των "μέτριων", θα φτάσεις το επίπεδο των "μέτριων", θα παραμείνεις όλη τη χρονιά "μέτριος" και θα χαίρεσαι κιόλας :P Παράλληλα οι απορίες και τα λάθη τους το μόνο που θα κάνουν θα είναι να σε πηγαίνουν πίσω και εν τέλει θα πας για μαλλί και θα βγείς κουρεμένος! Αν συνεργαστείς και ανταγωνιστείς με παιδιά καλού επιπέδου, αργά ή γρήγορα θα τους φτάσεις, είναι ή όλα ή τίποτα. Σκέψου το..
Καλή επιτυχία!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Χμμ, δεν νομίζω πως θα σε βοηθήσει αυτό... Δεν θα το έκανα στη θέση σου... Να σου πω γιατί: Είσαι Α' Λυκείου. Ουσιαστικά το μόνο που θέλεις είναι μία επανάληψη την υλη του γυμνασίου, εξισώσεις, παραγοντοποίηση, ιδιότητες δυνάμεων/κλασμάτων κλπ, που βγαίνουν και σε ένα απόγευμα που λέει ο λόγος και θα τα ξανακάνεις και φέτος. Αν υποθέσουμε ότι εφαρμόζεις τα παραπάνω, διαβάζεις και πιάνεις ένα καλό επίπεδο, σιγά σιγά θα φτάνεις το επίπεδο της τάξης σου, θα ανταποκρίνεσαι όλο και περισσότερο στις απαιτήσεις της, θα "αναγκάζεσαι" κατά κάποιο τρόπο να συμβαδίσεις μαζί τους και αργά ή γρήγορα θα φτάσεις το επίπεδό τους. Αυτό θα συμβεί σε όποια τάξη κι αν είσαι. Αν όμως είσαι στην τάξη των "μέτριων", θα φτάσεις το επίπεδο των "μέτριων", θα παραμείνεις όλη τη χρονιά "μέτριος" και θα χαίρεσαι κιόλας :P Παράλληλα οι απορίες και τα λάθη τους το μόνο που θα κάνουν θα είναι να σε πηγαίνουν πίσω και εν τέλει θα πας για μαλλί και θα βγείς κουρεμένος! Αν συνεργαστείς και ανταγωνιστείς με παιδιά καλού επιπέδου, αργά ή γρήγορα θα τους φτάσεις, είναι ή όλα ή τίποτα. Σκέψου το..
Καλή επιτυχία!! :)
Χαχαχα..δεν ειναι όντως μέτριοι...απλά προχωράνε πιο αργά..εμείς σφαίρα φεύγουμε..θα μιλήσει η μάνα μου με τον διευθυντή του φροντ. αύριο..θα πει τι γίνεται και θα προτείνει αυτός λύση. Είναι λίγο δύσκολο από οικονομικής άποψης να κάνω ιδιαίτερα γι'αυτό το λέω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
να καλύψεις τα κενά σου που όντως θα φανούν στην τρίτη και μπορεί και να σε καταστρέψουν..

Καλά, κόψε κάτι. Όλα όσα διδάσκονται στις πρώτες 2 τάξεις του Λυκείου συνήθως δεν ζητούνται στις πανελλήνιες πέραν από την στοιχειώδη χρήση τους.
Το ότι κάποιοι "αναγκάζεστε" να πηγαίνετε φροντιστήριο από την Α' Λυκείου και σας "πουλάνε" φούμαρα δεν σημαίνει ότι είναι κι απαραίτητο.


αν έχετε βρει ίδιο αποτέλεσμα αλλά με διαφορετικό τρόπο δεν πειράζει καθόλου αλλά θα προσπαθείς να κατανοήσεις τη δική του μεθοδολογία γιατί συνήθως θα είναι πιο απλή/σαφής, κι αν έχετε το ίδιο αποτέλεσμα με τον ίδιο τρόπο μπορείς να ενθουσιαστείς

Η "μαγεία" με τα μαθηματικά είναι οι πολλαπλές διεξόδους από ένα πρόβλημα.
Αν τις περιορίσουμε σε μια μοναδική την οποία την προτείνει ο τάδε άκυρος τότε αυτή παύει να υφίσταται.
Ο καθένας πρέπει να έχει το δικό του τρόπο και φυσικά ικανότητα να παράγει πολλές εκ των πολλών διεξόδων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Καλά, κόψε κάτι. Όλα όσα διδάσκονται στις πρώτες 2 τάξεις του Λυκείου συνήθως δεν ζητούνται στις πανελλήνιες πέραν από την στοιχειώδη χρήση τους.
Το ότι κάποιοι "αναγκάζεστε" να πηγαίνετε φροντιστήριο από την Α' Λυκείου και σας "πουλάνε" φούμαρα δεν σημαίνει ότι είναι κι απαραίτητο.

.
Εσύ τι προτείνεις Vold? Δλδ λες πως τα μαθηματικα Α κ Β ειναι αχριστα για την τριτη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Εσύ τι προτείνεις Vold? Δλδ λες πως τα μαθηματικα Α κ Β ειναι αχριστα για την τριτη;

Πρώτα απ' όλα τίποτα δεν είναι άχρηστο.
Έπειτα νομίζω πως είναι ξεκάθαρο αυτό που λέω, <<δεν ζητούνται στις πανελλήνιες πέραν από την στοιχειώδη χρήση τους.>>

Στην Α' Λυκείου για παράδειγμα, κάνετε Γεωμετρική και Αριθμητική πρόοδο. Πράγματα τα οποία δεν ζητούνται στις πανελλήνιες αλλά είναι τρομερά χρήσιμα στις μετέπειτα σπουδές. Είμαι σίγουρος όμως πως οι φροντιστές λένε στους μαθητές τους ότι ... μπορεί να πέσουν και πρέπει να είστε προετοιμασμένοι.

Στην Β' Λυκείου για παράδειγμα, γίνεται αναφορά στις κωνικές τομές. Πράγματα χρήσιμα για τις πανελλήνιες μέχρι και πέρσι.
Πάντα ζητούσαν απλά να δείξουμε αν κάνει είναι κύκλος, ευθεία, έλλειψη ή κάτι άλλο. Αυτό μόνο, τίποτα εξωπραγματικό που να θέλει 500 ασκήσεις στην Β λυκείου για χρήση κωνικών τομών με σημεία και άλλες 500 για χρήση κωνικών τομών μέσω μιγαδικών αριθμών.

Επίσης κάνετε Γεωμετρία. Στις πανελλήνιες άντε να σας ζητήσουν κανένα τύπο εμβαδού, κάνα Πυθαγόρειο, κάτι σχετικό με κύκλο και τις ιδιότητες του αλλά έως εκεί. Δεν χρειάζεται να λύσετε 500 ασκήσεις για να πείτε ξέρω γω "το σχήμα τάδε βαίνει σε ημικύκλιο οπότε .... ". Σχεδόν όλες τις χρονιές δεν ζητάνε τίποτα απολύτως από γεωμετρία.

Μια τάξη αρκεί για τις πανελλήνιες, άσχετα που η "θεοποίηση" τους έχει οδηγήσει την μονοετή προετοιμασία σε 2τη, 3τη ...
Ότι κάνετε στην Α' & Β' Λυκείου( και χρειάζεται στις πανελλήνιες ) θα το ξαναδείτε και στην Γ' από την σκοπιά που εξετάζεται στις πανελλήνιες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Κανείς δεν "θεοποιεί" τις κωνικές τομές ή τη γεωμετρία, κάνε όμως μία ανασκόπηση την ύλη της Α': Στοιχειώδεις ιδιότητες πραγματικών αριθμών, παραγοντοποίηση, ταυτότητες, εξισώσεις α/β βαθμού, ανισώσεις και τρέχα γύρευε. Δε μιλάμε για έννοιες αλλά για βασικά εργαλεία. Επίσης ανέφερα ότι στην αρχή είχα ως δεδομένο ότι πάει Β' Λυκείου. Κανείς δεν θα κάτσει στη Γ' Λυκείου να σου μάθει πώς αναπτύσσεται ένα τέλειο τετράγωνο ή ποιες ιδιότητες διέπουν τις ανισώσεις, και ακριβώς γι' αυτό το λόγο είναι κρίσιμη η χρονιά της Α' Λυκείου, γιατί εκεί τίθενται οι βάσεις.
Απομονώνεις μία σειρά του μηνύματός μου που αναφέρεται στα ιδιαίτερα, από ένα ποστ που αναφέρεται ΚΥΡΙΩΣ στην προσωπική δουλειά και στην αξιοποίηση όσων ήδη έχει. Μιλήσαμε για το τι προσφέρουν οι λυμένες ασκήσεις και πώς τις δουλεύουμε και απομόνωσες το κομμάτι που αναφέρει να κοιτάει και τη λύση του συγγραφέα που κάθισε κι έγραψε το ιδιο το βιβλίο αν και δεν πειράζει καθολου να την έχει λύσει αλλιώς, μιλήσαμε για χαρτί και μολύβι, μιλήσαμε για αξιοποίηση κάθε καθηγητή, μιλήσαμε για προσοχή στην τάξη και στα σχόλια των συμμαθητών, μιλήσαμε για υγιή ανταγωνισμό, κι εσένα σου έκατσαν στραβά οι δύο σειρές που αναφέρουν την παραπαιδεία, σοβαρά τώρα;; Είπαμε αν είναι Α' να χαλαρώσει, ότι δε θέλει τρελά πράγματα, αλλά εσύ δίνεις άλλη διάσταση στο "διαβάζω επιλεκτικά"!!
Όρεξη που την έχετε για κράξιμο μερικοί.. :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Κανείς δεν "θεοποιεί" τις κωνικές τομές ή τη γεωμετρία, κάνε όμως μία ανασκόπηση την ύλη της Α': Στοιχειώδεις ιδιότητες πραγματικών αριθμών, παραγοντοποίηση, ταυτότητες, εξισώσεις α/β βαθμού, ανισώσεις και τρέχα γύρευε. Δε μιλάμε για έννοιες αλλά για βασικά εργαλεία. Επίσης ανέφερα ότι στην αρχή είχα ως δεδομένο ότι πάει Β' Λυκείου. Κανείς δεν θα κάτσει στη Γ' Λυκείου να σου μάθει πώς αναπτύσσεται ένα τέλειο τετράγωνο ή ποιες ιδιότητες διέπουν τις ανισώσεις, και ακριβώς γι' αυτό το λόγο είναι κρίσιμη η χρονιά της Α' Λυκείου, γιατί εκεί τίθενται οι βάσεις.
Απομονώνεις μία σειρά του μηνύματός μου που αναφέρεται στα ιδιαίτερα, από ένα ποστ που αναφέρεται ΚΥΡΙΩΣ στην προσωπική δουλειά και στην αξιοποίηση όσων ήδη έχει. Μιλήσαμε για το τι προσφέρουν οι λυμένες ασκήσεις και πώς τις δουλεύουμε και απομόνωσες το κομμάτι που αναφέρει να κοιτάει και τη λύση του συγγραφέα που κάθισε κι έγραψε το ιδιο το βιβλίο αν και δεν πειράζει καθολου να την έχει λύσει αλλιώς, μιλήσαμε για χαρτί και μολύβι, μιλήσαμε για αξιοποίηση κάθε καθηγητή, μιλήσαμε για προσοχή στην τάξη και στα σχόλια των συμμαθητών, μιλήσαμε για υγιή ανταγωνισμό, κι εσένα σου έκατσαν στραβά οι δύο σειρές που αναφέρουν την παραπαιδεία, σοβαρά τώρα;; Είπαμε αν είναι Α' να χαλαρώσει, ότι δε θέλει τρελά πράγματα, αλλά εσύ δίνεις άλλη διάσταση στο "διαβάζω επιλεκτικά"!!
Όρεξη που την έχετε για κράξιμο μερικοί.. :confused:
Δεδομένου του ότι σου έχω πει ότι για ιδιαίτερα δεν...τι άλλο προτείνεις να κάνω; Και γω πιστεύω ότι θα έπρεπε να τα παίζω στα δάχτυλα..αλλά όχι..:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τα μαθηματικά είναι ένας πολύ ενδιαφέρον επιστημονικός κλάδος. Δυστυχώς διδάσκεται πολύ άχαρα και με λάθος τρόπο στα σχολεία, με αποτέλεσμα να έχουμε φαινόμενα όπως μαθητές που τα σιχαίνονται, ή παιδιά που πιστεύουν ότι για να καταλάβεις τα μαθηματικά πρέπει να είναι διάνοια. Στην βάση της φύσης κάθε μαθηματικού κλάδου βρίσκονται δύο πράγματα, η λογική και ανάγκη επίλυσης κάποιου προβλήματος. Ό έχων μαθηματική σκέψη για εμένα δεν είναι κάποιος που απλά ξέρει να λύνει καλά εξισώσεις δευτέρου βαθμού ή να παραγωγίζει σύνθετες συναρτήσεις, καθώς αυτά είναι τυποποιημένες γνώσεις που ένας υπολογιστής μπορεί να κάνει καλύτερα απ'το καλύτερο μαθηματικό σήμερα.

Αν θες λοιπόν να γίνεις καλός στα μαθηματικά αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να αποκτήσεις μαθηματική σκέψη. Δύο είναι οι τρόποι για να το πετύχεις. Πρώτον η εις βάθος κατανόηση της θεωρίας. Ξέρεις για παράδειγμα το βιβλίο σου λέει πως το εμβαδό του κύκλου δίνεται από τη σχέση E=π*r^2. Το να το ξέρεις εσύ αυτό απέξω λίγα λέει. Το να έχεις κατανοήσει την απόδειξή του όμως, και όχι απλά να διαβάσεις την απόδειξη, αλλά να προσπαθήσεις εσύ ο ίδιος να το αποδείξεις πρωτού τη δεις λέει πολλά.

Δεύτερον, πρέπει συνεχώς να προσπαθείς να λύνεις προβλήματα, αλλά όχι προβλήματα τύπου βρες το πεδίου ορισμού της συνάρτησης, ή βρες τις ρίζες της εξίσωσης κτλ. Καθώς αυτά δεν είναι μαθηματική σκέψη, είναι συγκεκριμένες τυποποιημένες μαθηματικές τεχνικές. Όταν αναφέρομαι σε προβλήματα αναφέρομαι σε προβλήματα όπως αυτά που είχαμε παλιά στο δημοτικό, ξέρεις που σου περιέγραφε με λόγια μια κατάσταση και έπρεπε να ερμηνεύσεις τα δεδομένα, να βγάλεις εξισώσεις από αυτά και τα λοιπά. Τέτοια προβλήματα είναι πολύ καλά για την ανάπτυξη μαθηματικής σκέψης. Η Ευκλείδια γεωμετρία για πράδειγμα είναι ένα μάθημα που πρέπει να δώσεις έμφαση καθώς είναι το Ά και το Ω της μαθηματικής σκέψης.

Ρίξε μια ματιά και σε αυτό το site, έχει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα πάνω στα μαθηματικά.

https://betterexplained.com/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Δεδομένου του ότι σου έχω πει ότι για ιδιαίτερα δεν...τι άλλο προτείνεις να κάνω; Και γω πιστεύω ότι θα έπρεπε να τα παίζω στα δάχτυλα..αλλά όχι..:(

Σου είπα :P Στο πρώτο μου μηνυμα είπα μεν ότι καλό θα ήταν, αν είχες τη δυνατότητα να έκανες, αλλά οι άλλες δύο παράγραφοι αναφέρονταν στην περίπτωση που δεν μπορείς. Συνοπτικά:
1. Πολλή προσωπική δουλειά, όπως είναι δεδομένο άλλωστε ότι θα κάνεις είτε με φροντιστήρια είτε όχι. Ένα καλό βοήθημα, χαρτί και μολύβι, λυμένες ασκήσεις πρώτα με αναλυτική λύση, άλυτες αργότερα, πολύ καλή θεωρία, συχνές επαναλήψεις, αναφορά της προόδου σου στο iSchool για να χαιρόμαστε κι εμείς :whistle:
2. Εκμεταλλεύεσαι αυτά που ήδη έχεις (spoiler: τους καθηγητές σου). Αξιοποιείς τα λεφτάκια που ήδη δίνεις στο φροντιστήριο αν και δεν χρειάζεται και τόσο αν είσαι Α', γνώμη μου. Εκμεταλλεύεσαι πολύ τον φροντιστηριάκια σου, τον έχεις που τον έχεις, του εξηγείς την κατάσταση και του ζητάς έξτρα ασκήσεις/υλικό/βοήθεια. Το πώς θα δουλέψεις το περιέγραψα στην αρχή.
(Εδώ κάνω μία παύση για να δώσω έμφαση στο πόσο σημαντικό είναι να έχεις κάποιον που μπορείς να στηριχτείς και να ζητήσεις βοήθεια οποιαδήποτε στιγμή, δηλαδή έναν καθηγητή. Όση δουλειά κι αν κάνεις μόνος σου, πρέπει σε κάποιον να την παρουσιάσεις, να σε αξιολογήσει, να σου δείξει πώς να κινηθείς. Μπορεί να σου ξεφύγει κάτι και να μην το πάρεις χαμπάρι. Τον φροντιστηριάκια σου στη συγκεκριμένη περίπτωση τον πληρώνεις για να κάνει ακριβώς αυτό, μην το ξεχνάς.)
3. Εκμεταλλεύεσαι το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεσαι, αντί να το αφήνεις να σε πηγαίνει πίσω "ρουφάς" από αυτό ό,τι θετικό μπορείς, συγκρατείς ό,τι λέγεται στην τάξη, σημειώνεις οτιδήποτε γράφεται στον πίνακα ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνεις ούτε τα μισά -κάποια στιγμή θα τα καταλαβαίνεις και κάποια από αυτά θα αποδειχτούν πολύτιμα!!
4. Χαλαρώνεις λίγο και πας για έναν καφέ. Όπως σου είπα αυτά που κάνεις τώρα βγαίνουν σε ένα απόγευμα, εμπεδώνονται σε δύο και τα κάνεις επανάληψη σε τρία. Απλά είναι βασικά εργαλεία που είναι κρίμα κι άδικο να σε εμποδίσουν μετά, θα έχεις πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθείς. Όπως είπε και ο Vold -και δε διαφωνώ καθόλου-, άλλο το τι καταστροφολογίες ακούς από ιδιαιτεράδες και άλλο η πραγματικότητα. Εγώ μπήκα στο λύκειο νομίζοντας ότι η παραγοντοποίηση είναι υγρό πιάτων και κατέληξα θετική σε μαθηματικούς διαγωνισμούς, και ζήτημα να μου πήρε ένα μήνα η "μεταστροφή". Χαλάρωσε, απλά κοίτα να μην αφήσεις κενά και κάνε και καμιά κοπάνα από την άλγεβρα, οι απουσίες για να μαζεύονται είναι.. :whistle:

Ό,τι άλλο θες ξερεις πού να ρωτήσεις νομιζω..!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Τα μαθηματικά είναι ένας πολύ ενδιαφέρον επιστημονικός κλάδος. Δυστυχώς διδάσκεται πολύ άχαρα και με λάθος τρόπο στα σχολεία, με αποτέλεσμα να έχουμε φαινόμενα όπως μαθητές που τα σιχαίνονται, ή παιδιά που πιστεύουν ότι για να καταλάβεις τα μαθηματικά πρέπει να είναι διάνοια. Στην βάση της φύσης κάθε μαθηματικού κλάδου βρίσκονται δύο πράγματα, η λογική και ανάγκη επίλυσης κάποιου προβλήματος. Ό έχων μαθηματική σκέψη για εμένα δεν είναι κάποιος που απλά ξέρει να λύνει καλά εξισώσεις δευτέρου βαθμού ή να παραγωγίζει σύνθετες συναρτήσεις, καθώς αυτά είναι τυποποιημένες γνώσεις που ένας υπολογιστής μπορεί να κάνει καλύτερα απ'το καλύτερο μαθηματικό σήμερα.

Αν θες λοιπόν να γίνεις καλός στα μαθηματικά αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να αποκτήσεις μαθηματική σκέψη. Δύο είναι οι τρόποι για να το πετύχεις. Πρώτον η εις βάθος κατανόηση της θεωρίας. Ξέρεις για παράδειγμα το βιβλίο σου λέει πως το εμβαδό του κύκλου δίνεται από τη σχέση E=π*r^2. Το να το ξέρεις εσύ αυτό απέξω λίγα λέει. Το να έχεις κατανοήσει την απόδειξή του όμως, και όχι απλά να διαβάσεις την απόδειξη, αλλά να προσπαθήσεις εσύ ο ίδιος να το αποδείξεις πρωτού τη δεις λέει πολλά.

Δεύτερον, πρέπει συνεχώς να προσπαθείς να λύνεις προβλήματα, αλλά όχι προβλήματα τύπου βρες το πεδίου ορισμού της συνάρτησης, ή βρες τις ρίζες της εξίσωσης κτλ. Καθώς αυτά δεν είναι μαθηματική σκέψη, είναι συγκεκριμένες τυποποιημένες μαθηματικές τεχνικές. Όταν αναφέρομαι σε προβλήματα αναφέρομαι σε προβλήματα όπως αυτά που είχαμε παλιά στο δημοτικό, ξέρεις που σου περιέγραφε με λόγια μια κατάσταση και έπρεπε να ερμηνεύσεις τα δεδομένα, να βγάλεις εξισώσεις από αυτά και τα λοιπά. Τέτοια προβλήματα είναι πολύ καλά για την ανάπτυξη μαθηματικής σκέψης. Η Ευκλείδια γεωμετρία για πράδειγμα είναι ένα μάθημα που πρέπει να δώσεις έμφαση καθώς είναι το Ά και το Ω της μαθηματικής σκέψης.

Ρίξε μια ματιά και σε αυτό το site, έχει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα πάνω στα μαθηματικά.

https://betterexplained.com/
Αυτα τα προβλήματα του δημοτικού...δημοτικού-δημοτικού αλλά μια χαρά σε βάζουν σε σκέψεις...Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου..νομίζω καταλαβαίνω τι εννοείς..! ;)

Σου είπα :P Στο πρώτο μου μηνυμα είπα μεν ότι καλό θα ήταν, αν είχες τη δυνατότητα να έκανες, αλλά οι άλλες δύο παράγραφοι αναφέρονταν στην περίπτωση που δεν μπορείς. Συνοπτικά:
1. Πολλή προσωπική δουλειά, όπως είναι δεδομένο άλλωστε ότι θα κάνεις είτε με φροντιστήρια είτε όχι. Ένα καλό βοήθημα, χαρτί και μολύβι, λυμένες ασκήσεις πρώτα με αναλυτική λύση, άλυτες αργότερα, πολύ καλή θεωρία, συχνές επαναλήψεις, αναφορά της προόδου σου στο iSchool για να χαιρόμαστε κι εμείς :whistle:
2. Εκμεταλλεύεσαι αυτά που ήδη έχεις (spoiler: τους καθηγητές σου). Αξιοποιείς τα λεφτάκια που ήδη δίνεις στο φροντιστήριο αν και δεν χρειάζεται και τόσο αν είσαι Α', γνώμη μου. Εκμεταλλεύεσαι πολύ τον φροντιστηριάκια σου, τον έχεις που τον έχεις, του εξηγείς την κατάσταση και του ζητάς έξτρα ασκήσεις/υλικό/βοήθεια. Το πώς θα δουλέψεις το περιέγραψα στην αρχή.
(Εδώ κάνω μία παύση για να δώσω έμφαση στο πόσο σημαντικό είναι να έχεις κάποιον που μπορείς να στηριχτείς και να ζητήσεις βοήθεια οποιαδήποτε στιγμή, δηλαδή έναν καθηγητή. Όση δουλειά κι αν κάνεις μόνος σου, πρέπει σε κάποιον να την παρουσιάσεις, να σε αξιολογήσει, να σου δείξει πώς να κινηθείς. Μπορεί να σου ξεφύγει κάτι και να μην το πάρεις χαμπάρι. Τον φροντιστηριάκια σου στη συγκεκριμένη περίπτωση τον πληρώνεις για να κάνει ακριβώς αυτό, μην το ξεχνάς.)
3. Εκμεταλλεύεσαι το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεσαι, αντί να το αφήνεις να σε πηγαίνει πίσω "ρουφάς" από αυτό ό,τι θετικό μπορείς, συγκρατείς ό,τι λέγεται στην τάξη, σημειώνεις οτιδήποτε γράφεται στον πίνακα ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνεις ούτε τα μισά -κάποια στιγμή θα τα καταλαβαίνεις και κάποια από αυτά θα αποδειχτούν πολύτιμα!!
4. Χαλαρώνεις λίγο και πας για έναν καφέ. Όπως σου είπα αυτά που κάνεις τώρα βγαίνουν σε ένα απόγευμα, εμπεδώνονται σε δύο και τα κάνεις επανάληψη σε τρία. Απλά είναι βασικά εργαλεία που είναι κρίμα κι άδικο να σε εμποδίσουν μετά, θα έχεις πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθείς. Όπως είπε και ο Vold -και δε διαφωνώ καθόλου-, άλλο το τι καταστροφολογίες ακούς από ιδιαιτεράδες και άλλο η πραγματικότητα. Εγώ μπήκα στο λύκειο νομίζοντας ότι η παραγοντοποίηση είναι υγρό πιάτων και κατέληξα θετική σε μαθηματικούς διαγωνισμούς, και ζήτημα να μου πήρε ένα μήνα η "μεταστροφή". Χαλάρωσε, απλά κοίτα να μην αφήσεις κενά και κάνε και καμιά κοπάνα από την άλγεβρα, οι απουσίες για να μαζεύονται είναι.. :whistle:

Ό,τι άλλο θες ξερεις πού να ρωτήσεις νομιζω..!!
Ευχαριστώ πάρα πολύ..και γω γενικά στεναχωριέμαι πάρα πολύ γιατί τα μαθηματικά είναι ένα μάθημα στο οποίο πάντα ήμουν καλός και μ'άρεσε και νευριάζω πολύ που δεν τα καταφέρνω..λόγω μερικών κενών από το γυμνάσιο..δηλαδή διαβάζω..λύνω ασκήσεις αλλά πάντα θα έρθει μια στιγμή που θα εμφανιστεί κάτι από "παλιά" και τσουπ..κόλλησα. Κάτι άλλο που με εκνευρίζει, είναι που για φιλοδοξίες σπουδών είχα πάντα και το μαθηματικό στο μυαλό μου μεταξύ άλλων και ντρεπόμουν να το πω, γιατί μου έλεγαν "χαχα..ντάξει δε νομίζω ρε συ..εδώ στα μαθηματικά της Α' δυσκολεύεσαι..με εκείνα τι θα κάνεις" και κατα κάποιο τρόπο με αποθαρρύνουν.. :( :redface::worry:! Αυτό που θα προσπαθήσω να κάνω είναι πολλές πολλές ασκήσεις μέχρι να βελτιωθώ και θα φροντίζω να σε κρατώ ενήμερη..ευχαριστώ πολύ! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ..και γω γενικά στεναχωριέμαι πάρα πολύ γιατί τα μαθηματικά είναι ένα μάθημα στο οποίο πάντα ήμουν καλός και μ'άρεσε και νευριάζω πολύ που δεν τα καταφέρνω..λόγω μερικών κενών από το γυμνάσιο..δηλαδή διαβάζω..λύνω ασκήσεις αλλά πάντα θα έρθει μια στιγμή που θα εμφανιστεί κάτι από "παλιά" και τσουπ..κόλλησα. Κάτι άλλο που με εκνευρίζει, είναι που για φιλοδοξίες σπουδών είχα πάντα και το μαθηματικό στο μυαλό μου μεταξύ άλλων και ντρεπόμουν να το πω, γιατί μου έλεγαν "χαχα..ντάξει δε νομίζω ρε συ..εδώ στα μαθηματικά της Α' δυσκολεύεσαι..με εκείνα τι θα κάνεις" και κατα κάποιο τρόπο με αποθαρρύνουν.. :( :redface::worry:! Αυτό που θα προσπαθήσω να κάνω είναι πολλές πολλές ασκήσεις μέχρι να βελτιωθώ και θα φροντίζω να σε κρατώ ενήμερη..ευχαριστώ πολύ! :)

Κοίτα. Στο γυμνάσιο ήμουν από αυτά τα παιδιά που δεν ήξεραν καν το πυθαγόρειο θεώρημα, κυριολεκτικά. Δυσκολευόμουν να λύσω 4χ=2, δεν ξέρω αν μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ. Τέτοια εποχή στην πρώτη Λυκείου το μόνο που έκανα ήταν να σνομπάρω τη μαθηματικό μου και να αποφεύγω με κάθε τρόπο την άλγεβρα, ενώ ακόμα δεν μπορούσα να λύσω 4χ=2. Μιλάμε για κενά σε πολύ βασικά θέματα, δεν ήξερα να κάνω ομώνυμα κλάσματα, δεν είχα ακούσει ποτέ για ιδιότητες δυνάμεων, θυμόμουν αμυδρά από τη β γυμνασίου να πηγαίνω τους αγνώστους μίας εξίσωσης στο πρώτο μέλος και αυτό, τέλος, έκλεινε μετά :P Θέλω να φανταστείς λίγο την κατάσταση.
Θα σου φανεί αστείο, αλλά με τα μαθηματικά άρχισα να ασχολούμαι μέσα από τη γεωμετρία. Βασικά μέσα από τη μαθηματικό μου αλλά τέλος πάντων δεν έχει καμία σημασία το πώς ξεκίνησα, το θέμα είναι ότι κάποια στιγμή στις διακοπές των Χριστουγέννων, εκείνο το δεκαπενθήμερο, ξαφνικά πείσμωσα. Είχα το θράσος να βάλω στόχο το φυσικό (το οποίο ήταν κρυφό μου απωθημένο από τη β γυμνασίου και έβγαζα τον πόνο μου στο vSauce και στις εκπομπές του Δανέζη), ενώ ακόμα και η μάνα μου μου έλεγε να χαιρετάω τη θετική από μακριά.
Πήρα λοιπόν ένα βοήθημα άλγεβρας Α' Λυκείου, Σαββάλας, Παπαδάκης, το οποίο, όπως όλα τα βοηθήματα του Σαββάλα είχε άπειρες ασκήσεις του τύπου 4χ=2 και άπειρες ασκήσεις του τύπου "δε θα καταφέρεις να με λύσεις που να λυσσάξεις στο γράψιμο".. Έτσι, ξεκίνησα από την αρχή. 4χ=2. 8χ=4. 2χ+1=3χ+6. Με τέτοιους ρυθμούς, για ώρες. Χωρίς να το καταλάβω, μέσα σε ένα δεκαπενθήμερο, όταν άνοιξαν τα σχολεία, όχι μόνο είχα φτάσει το επίπεδο των συμμαθητών μου αλλα μέσα σε δύο μήνες ήμουν η καλύτερη στα μαθηματικά στην τάξη μου. Συνεχίζω να είμαι. Πηγαίνω στους μαθηματικούς διαγωνισμούς, λύνω θέματα Θαλή, Ευκλείδη, γράφω 95άρια, και φυσικά συνεχίζω να λύνω και να λύνω και να λύνω. Κενά μου βγαίνουν ακόμα και ακόμα κάθομαι και κοιτάω ασκήσεις σα χάνος, αλλά το ηθικό δίδαγμα είναι εξόφθαλμο φαντάζομαι :whistle:

Είχα κάνει στο μεταξύ -κουτσομπολιό τώρα- ένα θέμα εδώ στο iSchool στη δευτέρα γυμνασίου και κλαιγόμουν για τα μαθηματικά και είναι πολύ αστείο γιατί με θυμάμαι και πραγματικά πίστευα ότι δεν είχα στον ήλιο μοίρα, αν το βρω θα σου το στείλω να γελάσεις. Ήμουν σε μία φαση "Ε-εγω πππποτέ *σνιφσνιφ* δδδδεν θα-θα μάθω μμμμμαθηματικααα:'(:'(:'(*κλαψ**λυγμ*"

εντιτ: το βρηκα!!!!! https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=94761&page=2 μήνυμα #99 και μετά, γέλα με την ψυχή σου και με τα χάλια μου. :worry:
εντιτ2: δώσε λίγη βάση και σε εκείνο το τόπικ, έχουν ειπωθεί φοβερά πράγματα εκεί μέσα που σε υπερκαλύπτουν. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Κοίτα. Στο γυμνάσιο ήμουν από αυτά τα παιδιά που δεν ήξεραν καν το πυθαγόρειο θεώρημα, κυριολεκτικά. Δυσκολευόμουν να λύσω 4χ=2, δεν ξέρω αν μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ. Τέτοια εποχή στην πρώτη Λυκείου το μόνο που έκανα ήταν να σνομπάρω τη μαθηματικό μου και να αποφεύγω με κάθε τρόπο την άλγεβρα, ενώ ακόμα δεν μπορούσα να λύσω 4χ=2. Μιλάμε για κενά σε πολύ βασικά θέματα, δεν ήξερα να κάνω ομώνυμα κλάσματα, δεν είχα ακούσει ποτέ για ιδιότητες δυνάμεων, θυμόμουν αμυδρά από τη β γυμνασίου να πηγαίνω τους αγνώστους μίας εξίσωσης στο πρώτο μέλος και αυτό, τέλος, έκλεινε μετά :P Θέλω να φανταστείς λίγο την κατάσταση.
Θα σου φανεί αστείο, αλλά με τα μαθηματικά άρχισα να ασχολούμαι μέσα από τη γεωμετρία. Βασικά μέσα από τη μαθηματικό μου αλλά τέλος πάντων δεν έχει καμία σημασία το πώς ξεκίνησα, το θέμα είναι ότι κάποια στιγμή στις διακοπές των Χριστουγέννων, εκείνο το δεκαπενθήμερο, ξαφνικά πείσμωσα. Είχα το θράσος να βάλω στόχο το φυσικό (το οποίο ήταν κρυφό μου απωθημένο από τη β γυμνασίου και έβγαζα τον πόνο μου στο vSauce και στις εκπομπές του Δανέζη), ενώ ακόμα και η μάνα μου μου έλεγε να χαιρετάω τη θετική από μακριά.
Πήρα λοιπόν ένα βοήθημα άλγεβρας Α' Λυκείου, Σαββάλας, Παπαδάκης, το οποίο, όπως όλα τα βοηθήματα του Σαββάλα είχε άπειρες ασκήσεις του τύπου 4χ=2 και άπειρες ασκήσεις του τύπου "δε θα καταφέρεις να με λύσεις που να λυσσάξεις στο γράψιμο".. Έτσι, ξεκίνησα από την αρχή. 4χ=2. 8χ=4. 2χ+1=3χ+6. Με τέτοιους ρυθμούς, για ώρες. Χωρίς να το καταλάβω, μέσα σε ένα δεκαπενθήμερο, όταν άνοιξαν τα σχολεία, όχι μόνο είχα φτάσει το επίπεδο των συμμαθητών μου αλλα μέσα σε δύο μήνες ήμουν η καλύτερη στα μαθηματικά στην τάξη μου. Συνεχίζω να είμαι. Πηγαίνω στους μαθηματικούς διαγωνισμούς, λύνω θέματα Θαλή, Ευκλείδη, γράφω 95άρια, και φυσικά συνεχίζω να λύνω και να λύνω και να λύνω. Κενά μου βγαίνουν ακόμα και ακόμα κάθομαι και κοιτάω ασκήσεις σα χάνος, αλλά το ηθικό δίδαγμα είναι εξόφθαλμο φαντάζομαι :whistle:

Είχα κάνει στο μεταξύ -κουτσομπολιό τώρα- ένα θέμα εδώ στο iSchool στη δευτέρα γυμνασίου και κλαιγόμουν για τα μαθηματικά και είναι πολύ αστείο γιατί με θυμάμαι και πραγματικά πίστευα ότι δεν είχα στον ήλιο μοίρα, αν το βρω θα σου το στείλω να γελάσεις. Ήμουν σε μία φαση "Ε-εγω πππποτέ *σνιφσνιφ* δδδδεν θα-θα μάθω μμμμμαθηματικααα:'(:'(:'(*κλαψ**λυγμ*"

εντιτ: το βρηκα!!!!! https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=94761&page=2 μήνυμα #99 και μετά, γέλα με την ψυχή σου και με τα χάλια μου. :worry:
εντιτ2: δώσε λίγη βάση και σε εκείνο το τόπικ, έχουν ειπωθεί φοβερά πράγματα εκεί μέσα που σε υπερκαλύπτουν. :)
Χαχα..τα ειδα..κοιτα..σιγουρα δεν εχω τα κενα που ειχες..δεν εχω ομως και το πεισμα που εχεις..Συγκεκριμενα, εγω εχω κενα σε παραγοντοποιηση και τα χανω και λιγο στις μεγαλες παραστασεις που εχουν 27 παρενθεσεις με δυναμεις με αρνητικο εκθετη γιατι μπερδευομαι (δεν ξερω κατα ποσο αυτο θεωρειται κενο)..Επισης πολλες φορες κολλαω στις απλοποιησεις..π.χ σε μια παρασταση με κλασμα ποιες απλοποιησεις γινονται απο αριθμους που βρισκονται ο ενας πανω ο αλλος κατω κτλ..σου λεω ειναι αρκετα απλα πραγματα..αλλα με κρατανε πισω..ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΣΣΟΣ..δεν συμβιβαζομαι με τα κουτσοπερπατηματα..Αχχχ:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top