Διάβασμα στην φοιτητική ζωή

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
^ με μέσο θα ναι σιγουράκι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις.
Αποτελέσματα ΠΜΣ Νεότερης & Σύγχρονης Ιστορίας (Πάντειος) στα οποία πέρασε κοπέλα με βαθμό πτυχίου 5.7 κι απορρίφθηκε συνυποψήφια με βαθμό 8.73. Επίσης, έντεκα στους εικοσιπέντε επιτυχόντες έχουν βαθμό πτυχίου κάτω από 7. Διάλεξα το συγκεκριμένο ΠΜΣ γιατί ελάχιστα βγάζουν τόσο αναλυτικά αποτελέσματα, αλλά ως γενικός κανόνας ισχύει πως υποψήφιος δύναται να είναι οποιοσδήποτε κάτοχος πτυχίου της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ανεξαρτήτως βαθμού πτυχίου. :)

Βλέπω όμως ότι στο βαθμό γραπτής εξέτασης και στην συνέντευξη δεν πήγε και τόσο καλά. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Μα γιατί το λες αυτό nPb; Επειδή η υποψήφια με βαθμό πτυχίου 5.7 είχε συνολικό βαθμό εξετάσεων 36,925, δηλαδή ήταν δωδέκατη στους τριανταένα; Eπειδή στα γραπτά είχε 7.1 κι ήταν τρίτη στους συνολικά πενηνταεπτά που εξετάστηκαν; Έλα μου ντε, πώς τόλμησε να τα πάει καλύτερα από τους υπόλοιπους με τα λίαν καλώς; :P

Για να μην μπλέξουμε, ούτε που την ξέρω την υποψήφια (συγχαρητήρια κιόλας), απλώς θέλω να δείξω πως δεν ωφελεί να διατυπώνονται τόσο απόλυτες απόψεις, ειδικά από άτομα που δεν έχουν βιώσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση από όλες τις πλευρές της. Ξέρω παράδειγμα ατόμου με 11.000 μόρια στις πανελλαδικές, 7,5 βαθμό πτυχίου και 9 μεταπτυχιακού. Κι άλλου με 7 βαθμό πτυχίου που τώρα κάνει PhD. Πώς μπορεί κανείς από μερικούς βαθμούς να βγάζει ασφαλή συμπεράσματα για τον άλλον; Και στο κάτω-κάτω τι μας νοιάζει κιόλας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
Μα γιατί το λες αυτό nPb; Επειδή η υποψήφια με βαθμό πτυχίου 5.7 είχε συνολικό βαθμό εξετάσεων 36,925, δηλαδή ήταν δωδέκατη στους τριανταένα; Eπειδή στα γραπτά είχε 7.1 κι ήταν τρίτη στους συνολικά πενηνταεπτά που εξετάστηκαν; Έλα μου ντε, πώς τόλμησε να τα πάει καλύτερα από τους υπόλοιπους με τα λίαν καλώς; :P

Για να μην μπλέξουμε, ούτε που την ξέρω την υποψήφια (συγχαρητήρια κιόλας), απλώς θέλω να δείξω πως δεν ωφελεί να διατυπώνονται τόσο απόλυτες απόψεις, ειδικά από άτομα που δεν έχουν βιώσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση από όλες τις πλευρές της. Ξέρω παράδειγμα ατόμου με 11.000 μόρια στις πανελλαδικές, 7,5 βαθμό πτυχίου και 9 μεταπτυχιακού. Κι άλλου με 7 βαθμό πτυχίου που τώρα κάνει PhD. Πώς μπορεί κανείς από μερικούς βαθμούς να βγάζει ασφαλή συμπεράσματα για τον άλλον; Και στο κάτω-κάτω τι μας νοιάζει κιόλας...

Προσωπικά έχει τύχει πολλές φορές να συναντήσω στο μεταπτυχιακό συναδέλφους με Μ.Ο. πτυχίου 7+ και ποιοτικά να μην αξίζουν ούτε για 5. Τα κενά και τα λάθη που κάνουν είναι επιεικώς απαράδεκτα όχι μόνο για τον καλό Μ.Ο. που έχουν αλλά και το γεγονός ότι έχουν πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
Προσωπικά έχει τύχει πολλές φορές να συναντήσω στο μεταπτυχιακό συναδέλφους με Μ.Ο. πτυχίου 7+ και ποιοτικά να μην αξίζουν ούτε για 5. Τα κενά και τα λάθη που κάνουν είναι επιεικώς απαράδεκτα όχι μόνο για τον καλό Μ.Ο. που έχουν αλλά και το γεγονός ότι έχουν πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. :)

Npb συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και αυτό έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. π.χ. ένα παλικάρι που δουλεύει και ταυτόχρονα βγάζει σχολή είναι λογικό να πάρει λιγότερο βαθμό από τον τεμπέλη που βγαίνει και ξενυχτάει έξω ή από το φυτό που διαβάζει όλη μέρα και δεν έχει προσωπική ζωή.

Επίσης στην σχολή μου έχω παρατηρήσει το φαινόμενο ότι κυκλοφορούν σε στενούς φοιτητικούς κύκλους θέματα τα οποία επαναλαμβάνονται ή κομματοσκυλα καθηγητές που βάζουν βαθμούς σε κομματοσκυλα φοιτητές το ίδιο πράγμα φυσικά συμβαίνει σε όλες τις σχολές για αυτό πολλές φορές να μη πως τις περισσότερες ο βαθμός δεν αντικατροπτίζει την πραγματικές αξίες του φοιτητή.

Τέλος θα ήθελα να τονίσω πως σε πολλές σχολές (όχι στην ιατρική που είμαι διότι ο καθηγητής είναι και συνδεδεμένος με το επάγγελμα). Οι καθηγητές δεν είναι εμπειρογνώμονες και ποτίζουν με χαζές και άχρηστες γνώσεις τα παιδιά (αυτό συμβαίνει π.χ. στις οικονομικές σχολές)....

Στις σχολές δε πάμε ούτε για να ψωνιστούμε (π.χ. ότι είμαστε οι σουπερ τουμπερ φυσικοί ή ημμυ, σουπερ μαθηματικοί ή House md) ούτε για να πάρουμε βαθμούς αλλά για να μάθουμε και να γινουμε σωστοι επαγγελματίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
Δεν θέλω να γενικεύω. Εννοείται ότι υπάρχουν και φοιτητές που αξίζουν τους καλούς βαθμούς ή τον καλό Μ.Ο. πτυχίου που έχουν. Πάντως με την αμφιλεγόμενη και ημιτελή διαδικασία εξέτασης στο τέλος του εξαμήνου (με μια γραπτή εξέταση σε 2 ή 3 ώρες) γίνονται πολλές παρασπονδίες από αυτές που αναφέρει ο fockos και όχι μόνο. Όπως και να το κάνουμε μια τυχαία γραπτή εξέταση δεν παρέχει αξιόπιστα στοιχεία αξιολόγησης με βάση τα Ελληνικά δεδομένα των εξεταστικών στο αμφιθέατρο. Πολλοί συνάδελφοί σας στον ίδιον αγώνα που κάνετε(!) έχουν τόσο θράσος που έχουν ανακαλύψει πιο ανώδυνες τεχνικές απατεωνιάς προκειμένου και να περάσουν το μάθημα αλλά και με βαθμό χωρίς να φυσικά να γίνουν αντιληπτοί. Τέτοιες "τεχνικές" μπορεί να είναι τηλέφωνα παρεμβάσεων, παρεμβάσεις από γραφεία κομμάτων, ... και φυσικά καθώς η ηθική στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο είναι μεγάλη κουβέντα (άλλο τι βλέπουμε, άλλο τι κάνουν πίσω μας και άλλο τι σκεφτόμαστε) όλοι μένουν ικανοποιημένοι από τις εξυπηρετήσεις. Όταν σε παλαιότερες συζητήσεις που είχα ανοίξει τόσο με καθηγητές όσο και με συμφοιτητές ή και με φοιτητές - εκπροσώπους των κομματικών παρατάξεων για το θέμα της αξιοκρατίας των βαθμών αναφέροντας ως ενδεικτικό παράδειγμα τις αδιάβλητες διαδικασίες εξετάσεων του CPE από το Βρετανικό Συμβούλιο, έπεσαν να με φάνε ότι είναι αδιανόητα πράγματα αυτά. Μάλιστα δικαιολογούν το άδικο, ότι "άλλο η Ελλάδα και άλλο η Αγγλία"...αφήνοντας να εννοηθεί ότι στην Αγγλία ξέρουν τι κάνουν και ότι υπάρχει διαφορετική νοοτροπία στις σπουδές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Npb συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και αυτό έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. π.χ. ένα παλικάρι που δουλεύει και ταυτόχρονα βγάζει σχολή είναι λογικό να πάρει λιγότερο βαθμό από τον τεμπέλη που βγαίνει και ξενυχτάει έξω ή από το φυτό που διαβάζει όλη μέρα και δεν έχει προσωπική ζωή.

Επίσης στην σχολή μου έχω παρατηρήσει το φαινόμενο ότι κυκλοφορούν σε στενούς φοιτητικούς κύκλους θέματα τα οποία επαναλαμβάνονται ή κομματοσκυλα καθηγητές που βάζουν βαθμούς σε κομματοσκυλα φοιτητές το ίδιο πράγμα φυσικά συμβαίνει σε όλες τις σχολές για αυτό πολλές φορές να μη πως τις περισσότερες ο βαθμός δεν αντικατροπτίζει την πραγματικές αξίες του φοιτητή.

Τέλος θα ήθελα να τονίσω πως σε πολλές σχολές (όχι στην ιατρική που είμαι διότι ο καθηγητής είναι και συνδεδεμένος με το επάγγελμα). Οι καθηγητές δεν είναι εμπειρογνώμονες και ποτίζουν με χαζές και άχρηστες γνώσεις τα παιδιά (αυτό συμβαίνει π.χ. στις οικονομικές σχολές)....

Στις σχολές δε πάμε ούτε για να ψωνιστούμε (π.χ. ότι είμαστε οι σουπερ τουμπερ φυσικοί ή ημμυ, σουπερ μαθηματικοί ή House md) ούτε για να πάρουμε βαθμούς αλλά για να μάθουμε και να γινουμε σωστοι επαγγελματίες.

Για πες μας ρε μεγαλε τι χαζες και αχρηστες γνωσεις μαθαινουν στις οικονομικες σχολες?εκει οι καθηγητες δεν ειναι συνδεδεμενοι με το επαγγελμα ε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
Aνέκαθεν οι Έλληνες καθηγητές Πανεπιστημίου δεν έχουν και τόσο μεγάλη σχέση με την αγορά εργασίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 545651

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν θέλω να γενικεύω. Εννοείται ότι υπάρχουν και φοιτητές που αξίζουν τους καλούς βαθμούς ή τον καλό Μ.Ο. πτυχίου που έχουν. Πάντως με την αμφιλεγόμενη και ημιτελή διαδικασία εξέτασης στο τέλος του εξαμήνου (με μια γραπτή εξέταση σε 2 ή 3 ώρες) γίνονται πολλές παρασπονδίες από αυτές που αναφέρει ο fockos και όχι μόνο. Όπως και να το κάνουμε μια τυχαία γραπτή εξέταση δεν παρέχει αξιόπιστα στοιχεία αξιολόγησης με βάση τα Ελληνικά δεδομένα των εξεταστικών στο αμφιθέατρο. Πολλοί συνάδελφοί σας στον ίδιον αγώνα που κάνετε(!) έχουν τόσο θράσος που έχουν ανακαλύψει πιο ανώδυνες τεχνικές απατεωνιάς προκειμένου και να περάσουν το μάθημα αλλά και με βαθμό χωρίς να φυσικά να γίνουν αντιληπτοί. Τέτοιες "τεχνικές" μπορεί να είναι τηλέφωνα παρεμβάσεων, παρεμβάσεις από γραφεία κομμάτων, ... και φυσικά καθώς η ηθική στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο είναι μεγάλη κουβέντα (άλλο τι βλέπουμε, άλλο τι κάνουν πίσω μας και άλλο τι σκεφτόμαστε) όλοι μένουν ικανοποιημένοι από τις εξυπηρετήσεις. Όταν σε παλαιότερες συζητήσεις που είχα ανοίξει τόσο με καθηγητές όσο και με συμφοιτητές ή και με φοιτητές - εκπροσώπους των κομματικών παρατάξεων για το θέμα της αξιοκρατίας των βαθμών αναφέροντας ως ενδεικτικό παράδειγμα τις αδιάβλητες διαδικασίες εξετάσεων του CPE από το Βρετανικό Συμβούλιο, έπεσαν να με φάνε ότι είναι αδιανόητα πράγματα αυτά. Μάλιστα δικαιολογούν το άδικο, ότι "άλλο η Ελλάδα και άλλο η Αγγλία"...αφήνοντας να εννοηθεί ότι στην Αγγλία ξέρουν τι κάνουν και ότι υπάρχει διαφορετική νοοτροπία στις σπουδές.

οι τεχνικες που βρισκουν καποιοι εινα πραγματικα τραγικες...συμφωνω με οσα λες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
Για πες μας ρε μεγαλε τι χαζες και αχρηστες γνωσεις μαθαινουν στις οικονομικες σχολες?εκει οι καθηγητες δεν ειναι συνδεδεμενοι με το επαγγελμα ε?

Παράδειγμα Ελλάδα.

ΤΙς θέσεις υπουργών Οικονομικών τις παίρνουν ακαδημαικοί οικολόγοι εφαρμόζοντας σωστές οικονομικές θεωρίες όμως η Ελλάδα πάει από το κακό στο χειρότερο. Πολλοί από αυτούς ούτε μια μικρή επιχείρηση δε μπορούν να ανοίξουν.

Oι εμπειρόγνωμες οικονόμοι από την άλλη από την άλλη πιο ικανοι από τους πρώτους με λιγότερα ακαδημαικά χαρτιά αλλά περσσότερη δουλειά μπορούν να λύσουν το δύσκολο αυτό puzzle αρκεί να τους δοθει μια ευκαιρία στους οποίους όμως δε δίνεται.

Στην σχολή σου οι καθηγητές σου που τόσο υποστηρίζεις και σέβεσαι εκτός από ακαδημαικές γνώσεις έχουν κανένα βιογραφικό άλλο (είναι manager σε κάποια εταρία, τράπεζα κοκ - δε νομίζω...), γιατί οι πραγματικοί οικονομόλογοι managaρουν ... δε κάνουν μαθήματα σε παιδάκια πανεπιστημίου ούτε κάνουν διαλέξεις και πόστερ όπως ο φίλος μας Βαρουφάκης.

Άλλο παράδειγμα άλλου τομέα

Αλέξης Τσίπρας---> Πολιτικός Μηχανικός με διδακτορικό (πιστεύεις ότι έχει περισσότερες γνώσεις στον τομέα του από έναν πολιτικό μηχανικό ο οποίο δουλεύει στην πράξη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Φιλε μου @fockos πολλοι καθηγητες οικονομικων κατεχουν θεσεις σε δημοσιους ή ιδιωτικους οργανισμους εγχωριους και μη (π.χ eurobank-χαρδουβελης,ΤτΕ-στουρναρας,Κεπε,μεχρι και στα coffee island) και πολλα αλλα...Αλλοι δουλευουν ως συμβουλοι σε χτηματοπιστωτικα ιδρυματα και παει λεγοντας.

Επισης καποιοι απο αυτους (ειδικα οσοι σπουδασαν Αμερικη) εχουν δουλεψει αρκετο καιρο σε επιχειρησεις στα πλαισια του phd...Οποτε ναι εχουν εικονα του πως λειτουργει μια επιχειρηση.

Τελος επειδη μιλας για την καταντια της χωρας μας ριχνοντας ευθυνες στους οικονομολογους μην ξεχνας πως εκει πλεον ο οικονομολογος μετατρεπεται σε πολιτικο...Νομιζω καταλαβαινεις τη συνεχεια

Υ.Γ καλο θα ηταν να μην αναφερεσαι σε πραγματα που δεν γνωριζεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
Φιλε μου @fockos πολλοι καθηγητες οικονομικων κατεχουν θεσεις σε δημοσιους ή ιδιωτικους οργανισμους εγχωριους και μη (π.χ eurobank-χαρδουβελης,ΤτΕ-στουρναρας,Κεπε,μεχρι και στα coffee island) και πολλα αλλα...Αλλοι δουλευουν ως συμβουλοι σε χτηματοπιστωτικα ιδρυματα και παει λεγοντας.

Επισης καποιοι απο αυτους (ειδικα οσοι σπουδασαν Αμερικη) εχουν δουλεψει αρκετο καιρο σε επιχειρησεις στα πλαισια του phd...Οποτε ναι εχουν εικονα του πως λειτουργει μια επιχειρηση.

Τελος επειδη μιλας για την καταντια της χωρας μας ριχνοντας ευθυνες στους οικονομολογους μην ξεχνας πως εκει πλεον ο οικονομολογος μετατρεπεται σε πολιτικο...Νομιζω καταλαβαινεις τη συνεχεια

Υ.Γ καλο θα ηταν να μην αναφερεσαι σε πραγματα που δεν γνωριζεις

συνεπώς κάνω λάθος!!! ζητώ συγγνώμη από σένα αλλά καί ολους όσους έθιξα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 186240

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κάποιος που πήρε 9 διαβάζοντας τα stantar, δεν έχει καλύτερο γνωστικό επίπεδο από αυτόν που έγραψε 7 π.χ, αλλά έχει μελετήσει με μεγαλύτερο πλουραλισμό την βιβλιογραφία. Πέρα από το θέμα γνώσεων, το σημαντικότερο για μένα είναι πως εκείνος που έχει ακόμα την νοοτροπία σχολείου(αυτή είναι η ύλη,αυτά τα σοσ κ.ο.κ) θα αντεπεξέλθει με μεγαλύτερη δυσκολία σε καταστάσεις που απαιτούν οργάνωση,ευελιξία, έρευνα και συνθετική σκέψη τόσο στη σχολή όσο και στην αγορά εργασίας(αργότερα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Cupid

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Cupid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 321 μηνύματα.
Το διάβασμα σε όλες τις σχολές απαιτεί έντονη κριτική σκέψη... κάτι που στο σχολείο 12 χρόνια ποτέ δεν μας έμαθαν. Δυστυχώς ποτέ δεν μας έμαθαν πώς να εμβαθύνουμε, να μπαίνουμε βαθιά στο νόημα όσων διδασκόμαστε. Και αυτό δεν είναι κάτι για το οποίο ευθύνονται οι καθηγητές. Είναι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα τέτοιο: παρέχει αρκετές και εξειδικευμένες γνώσεις, οι οποίες όμως είναι κατά βάση επιφανειακές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Το διάβασμα σε όλες τις σχολές απαιτεί έντονη κριτική σκέψη... κάτι που στο σχολείο 12 χρόνια ποτέ δεν μας έμαθαν. Δυστυχώς ποτέ δεν μας έμαθαν πώς να εμβαθύνουμε, να μπαίνουμε βαθιά στο νόημα όσων διδασκόμαστε. Και αυτό δεν είναι κάτι για το οποίο ευθύνονται οι καθηγητές. Είναι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα τέτοιο: παρέχει αρκετές και εξειδικευμένες γνώσεις, οι οποίες όμως είναι κατά βάση επιφανειακές

Χτύπησες φλέβα!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντικειμενικός

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 6,920 μηνύματα.
Δε νομίζω ότι θέλει και πολύ τρελό διάβασμα κατά τη γνώμη μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Για να περάσεις ένα μάθημα με 5 πέρα από κάποιες λίγες -ως προς το σύνολο- περιπτώσεις (περίεργων η/και πολύ απαιτητικών καθηγητών), απαιτεί απλά παρακολούθηση και ένα τυπικό διάβασμα η απλά τυπικό διάβασμα, όχι δηλαδή κάτι τρομερό. Στις θεωρητικές σχολές, βέβαια, το ποσοτικό διάβασμα είναι πολλαπλάσιο, εν γένει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

N.F

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η N.F αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Στην δικία μου την σχολή, Πολιτικής Επιστήμης Κομοτηνής, σε γενικές γραμμές μπορείς να τα καταφέρεις χωρίς να παρακολουθείς και να μην πολυασχολείσαι και να τα περνάς με ένα 5 ( έχουμε βέβαια αρκετά μαθήματα πχ. Οικονομική ανάλυση, Πολιτική Θεωρία, Πολιτική Φιλοσοφία, Ελληνικό Πολιτικό Σύστημα που για να πίασεις και το 5 πρέπει να ιδρώσεις). Για να καταφέρεις όμως να τελειώσεις στην ώρα σου, κάτι που στην Κομοτηνή δεν είναι ανέφικτο καθώς δεν χάνεται ούτε μια μέρα μαθήματος από καταλήψεις και απεργίες, και με 7+ μέσο όρο πτυχίου τότε απαιτείται δίαβασμα, εργασίες και παρακολούθηση καθημερινή. Το πως θα διαβάσει κανείς τώρα εξαρτάται από τον ίδιο. Εγώ ας πούμε έχω μια κάποια επαφή όλο το εξάμηνο και έτσι στην εξεταστική διαβάζω νορμάλ ώρες και δεν ξενυχτάω στο δίαβασμα, ενώ άλλοι κάνουν το αντίθετο. Ο καθένας όπως μπορεί να ανταπεξέλθει.Γενικότερα όσον αναφορά τις θεωρητικές σχολές καλό είναι να μην χάνεις τον μπούσουλα από το πρώτο κίολας εξάμηνο, να μην χρωστάς δηλαδή και να τα περνάς με καλούς βαθμούς γιατί είναι και τα εισαγωγικά μαθήματα, αλλά και γιατί άνθρωποι είμαστε μια στραβή να γίνει ας μείνει κάτι από τα επόμενα έτη που μπορεί να σε δυσκολέψει. Μεγάλη προσοχή και πολύ δίαβασμα απαιτεί το 4 έτος αν σκοπεύεις να τελειώσεις στην ώρα σου και να συνεχίσεις για μεταπτυχιακό.Κάπως έτσι πιστεύω λειτουργεί το φοιτητικό δίαβασμα στο πανεπιστήμιο τουλάχιστον για τις θεωρητικές σχολές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

N.F

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η N.F αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Δε νομίζω ότι θέλει και πολύ τρελό διάβασμα κατά τη γνώμη μου
Εδώ θα συμφωνήσω ότι έτσι είναι αν θες να τελειώσεις στα 6+ και με πτυχίο στο 5,5 εώς 6. Το θέμα με το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι ότι είσαι εντελώς ελεύθερος να καθορίσεις εσύ τι σόι φοιτητής θες να είσαι. Μπορείς και να περάσεις 4+ χρόνια ζάχαρη πέρνωντας ένα χαρτί που θα μοίαζει με πτυχίο ή να κάνεις ότι μπορείς παρά τα προβλήματα να βελτιώσεις την θέση σου ειδικά απέναντι σε μια αγορά εργασίας ολοένα και πιο παγκοσμιοποιημένη και απαιτητική. Να μην αναφέρω καν ότι η πλειοψηφία των ελλήνων φοιτητων αυτή την στιγμή προσβλέπει σε μεταπτυχιακό ή εργασία σε κάποια χώρα του εξωτερικού όπου εκεί δεν θα κοιτάξουν τόσο τον βαθμό πτυχίου σου όσο αν εσύ ο ίδιος μπορείς να ανταπεξέλθεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Για αυτό και κατά τη γνώμη μου το 5 θα έπρεπε να έχει πολύ μεγαλύτερη αξία και να μην κοιτούν όλοι τους βαθμούς. Το ίδιο το πτυχίο είναι που σου εξασφαλίζει τα επαγγελματικά δικαιώματα όχι το 8 και το 9. Όταν θα πάει ο γιατρός να κάνει τριπλό by pass και τα κάνει σκατα τι θα πει sorry στη καρδιοχειρουργική είχα 5άρι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top