Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Όμως οι περισσότεροι φοιτητές, τουλάχιστον στην Ελλάδα, είναι φοιτητές "τουρίστες". Ή δεν είναι;
Όχι δεν θα το έλεγα. Μπορεί να είναι στην αρχή, αλλά αυτό άντε να κρατήσει 1-2 εξάμηνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Μη παίρνεις ως αντιπροσωπευτικο δειγμα τους συμφοιτητές σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Παραείσαι αισιόδοξη ;Όχι δεν θα το έλεγα. Μπορεί να είναι στην αρχή, αλλά αυτό άντε να κρατήσει 1-2 εξάμηνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Ερινύς, καντο 2-3 χρόνια
Μη παίρνεις ως αντιπροσωπευτικο δειγμα τους συμφοιτητές σου
Παραείσαι αισιόδοξη ;
Καλά.
Πάντως το στατιστικό μου δείγμα δεν ήταν μόνο από συμφοιτητές μου αλλά και από γνωστούς μου σε άλλες σχολές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν υπάρχει καλός φοιτητής υπάρχει και κακός φοιτητής.
Αυτός που πήρε πτυχίο στα ν+2 δουλεύοντας πώς πρέπει να χαρακτηριστεί; και με ή χωρίς εισαγωγικά;
Αυτη την καραμελα της "δουλειας" εχω βαρεθει να την ακουω .Εκτος αν δουλεια θεωρειται το pr για τα κλαμπακια και τα φυλλαδια της herbalife .Σε οποιον και να αναφερεις το θεμα αιωνιος ,ν+2 ,τσουπ θα σου πει μα τα παιδια μπορει να δουλευουν .Right .To 90% θα πρεπει να δουλευει ,και παραδοξως εχουμε τα μεγαλυτερα ποσοστα ανεργιας στον γαλαξια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Αυτη την καραμελα της "δουλειας" εχω βαρεθει να την ακουω .Εκτος αν δουλεια θεωρειται το pr για τα κλαμπακια και τα φυλλαδια της herbalife .Σε οποιον και να αναφερεις το θεμα αιωνιος ,ν+2 ,τσουπ θα σου πει μα τα παιδια μπορει να δουλευουν .Right .To 90% θα πρεπει να δουλευει ,και παραδοξως εχουμε τα μεγαλυτερα ποσοστα ανεργιας στον γαλαξια
Κοίτα, με όλη μου την ειλικρίνεια ΧΕΣΤΗΚΑ γιατί το καθυστερεί ο καθένας. Η δουλειά ήταν ένα παράδειγμα και αναφέρεται συχνά γιατί είναι ένα πολύ ρεαλιστικό παράδειγμα. Από και και πέρα το τι κάνει ο καθένας δεν είναι δική μου υπόθεση. Η γνώμη μου για τα χρόνια φοίτησης είναι γνωστή. Επίσης έχω πει πως ( και ο καθένας το ξέρει για τη σχολή του ) αν κάποιος το μόνο που θέλει είναι να τελειώσει γρήγορα υπάρχουν τρόποι.
Οπότε πιστοποιητικά εργατικότητας όποιος θέλει μπορεί να δώσει εγώ δε θα το κάνω. Και με την ίδια λογική το θεωρώ το ίδιο ηλίθιο να χαρακτηρίζεις φοιτητές ανάλογα με τις επιδόσεις τους. Δεν τον ξέρεις, δε σε αφορά, δεν έχεις άποψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lkjhgfdsa
Δραστήριο μέλος
Οι φοιτητές δεν ξεκινούν, ούτε έχουν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους τις ίδιες βάσεις. Δεν έχουν την ίδια πρόσβαση σε εκπαιδευτική βοήθεια (επί πλέον συγγράμματα, βοηθήματα, ακόμη και φροντιστήρια κάνουν κάποιοι), δεν έχουν την ίδια κατάσταση σε άλλους τομείς (οργανική και ψυχική υγεία, οικογενειακές σχέσεις, οικονομική κατάσταση κλπ) και προφανώς το "παιγχνίδι" είναι από την αρχή πειραγμένο. Ναι, κάποιοι που δεν είχαν προνόμια, θα τα καταφέρουν και κάποιοι άλλοι που είχαν προνόμια, δε θα τα καταφέρουν, όμως, στατιστικά η εξέλιξη είναι λίγο-πολύ προδιαγεγραμμένη. Και, δυστυχώς, όπως και στην περίπτωση με το επιτραπέζιο, αυτοί που απολαμβάνουν τα προνόμια, συνήθως, δεν παραδέχονται ποτέ ότι αυτός ήταν ο λόγος που πέτυχαν.
Έτσι καταλήγουμε, τεράστια προβλήματα που οφείλονται στον τρόπο και στο πλαίσιο μες στο οποίο λειτουργούν τα πανεπιστήμια, να τα αποδίδουν οι προνομιούχοι ή αυτοί που παρά τις δυσκολίες ανταπεξήλθαν, σε πρόβλημα των (υπολοίπων) φοιτητών, ενώ σε όλους τους άλλους, είναι πασιφανές ότι βρωμάει λίγο σαπίλα η κατάσταση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lkjhgfdsa
Δραστήριο μέλος
Δε βρίσκω αυτό που είχα δει παλιά αυτή τη στιγμή, αλλά δες εδώ από ένα TED talk:Μπορείς να δώσεις ένα reference για αυτό το πείραμα;
https://planetsave.com/2013/12/23/a-...eling-wealthy-changes-our-behavior-ted-video/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Γνωρίζετε το κοινωνικό πείραμα με το επιτραπέζιο στο οποίο δίνουν πλεονεκτήματα σε κάποιους παίχτες και σε άλλους όχι; Αυτό που γίνεται είναι ότι συνήθως, προφανώς, κερδίζει αυτός που ξεκινά με το πλεονέκτημα. Οι παίχτες που δεν έχουν πλεονεκτήματα, το αναγνωρίζουν ότι αυτό ευθύνεται που έχασαν, αλλά οι παίχτες που έτυχαν των πλεονεκτημάτων, νομίζουν ότι κέρδισαν επειδή ήταν ικανότεροι και έπαιξαν καλύτερα.
Οι φοιτητές δεν ξεκινούν, ούτε έχουν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους τις ίδιες βάσεις. Δεν έχουν την ίδια πρόσβαση σε εκπαιδευτική βοήθεια (επί πλέον συγγράμματα, βοηθήματα, ακόμη και φροντιστήρια κάνουν κάποιοι), δεν έχουν την ίδια κατάσταση σε άλλους τομείς (οργανική και ψυχική υγεία, οικογενειακές σχέσεις, οικονομική κατάσταση κλπ) και προφανώς το "παιγχνίδι" είναι από την αρχή πειραγμένο. Ναι, κάποιοι που δεν είχαν προνόμια, θα τα καταφέρουν και κάποιοι άλλοι που είχαν προνόμια, δε θα τα καταφέρουν, όμως, στατιστικά η εξέλιξη είναι λίγο-πολύ προδιαγεγραμμένη. Και, δυστυχώς, όπως και στην περίπτωση με το επιτραπέζιο, αυτοί που απολαμβάνουν τα προνόμια, συνήθως, δεν παραδέχονται ποτέ ότι αυτός ήταν ο λόγος που πέτυχαν.
Έτσι καταλήγουμε, τεράστια προβλήματα που οφείλονται στον τρόπο και στο πλαίσιο μες στο οποίο λειτουργούν τα πανεπιστήμια, να τα αποδίδουν οι προνομιούχοι ή αυτοί που παρά τις δυσκολίες ανταπεξήλθαν, σε πρόβλημα των (υπολοίπων) φοιτητών, ενώ σε όλους τους άλλους, είναι πασιφανές ότι βρωμάει λίγο σαπίλα η κατάσταση.
Εμετος . Γιατι πολυ απλα δεν παραδεχεστε οτι η πλειονοτητα απλα δεν δινει δεκαρα για τις σπουδες ,δεν εχει ιδεα(ασχετοι) για το αντικειμενο που σπουδαζει ,και η υπαρξη της στο πανεπιστημιο δεν εχει νοημα . Αυτη ειναι η αληθεια ,και ας αφησουμε τις αμπελοφιλοσοφιες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lkjhgfdsa
Δραστήριο μέλος
Ακριβώς αυτή τη συμπεριφορά εννοούσα όταν έγραψα αυτό:Εμετος . Γιατι πολυ απλα δεν παραδεχεστε οτι η πλειονοτητα απλα δεν δινει δεκαρα για τις σπουδες ,δεν εχει ιδεα(ασχετοι) για το αντικειμενο που σπουδαζει ,και η υπαρξη της στο πανεπιστημιο δεν εχει νοημα . Αυτη ειναι η αληθεια ,και ας αφησουμε τις αμπελοφιλοσοφιες
Αν, όπως είπες πριν, έχεις ένα 90% που δεν ενδιαφέρονται για το πανεπιστήμιο, τότε έχεις πρόβλημα μέσα σε αυτό.Έτσι καταλήγουμε, τεράστια προβλήματα που οφείλονται στον τρόπο και στο πλαίσιο μες στο οποίο λειτουργούν τα πανεπιστήμια, να τα αποδίδουν [...] σε πρόβλημα των (υπολοίπων) φοιτητών, ενώ σε όλους τους άλλους, είναι πασιφανές ότι βρωμάει λίγο σαπίλα η κατάσταση.
Όλοι όσοι μπήκαν μέσα σε αυτό, δε μπήκαν με το ζόρι, πάλεψαν σκίστηκαν στο διάβασμα και επέλεξαν τη συγκεκριμένη σχολή. Όταν ρωτήσεις έναν μαθητή που ετοιμάζεται για την εγγραφή του στο πανεπιστήμιο πώς βλέπει τον εαυτό του μέσα σε αυτό, θα σου πει ότι θα μελετά διεξοδικά, θα κάνει τα πάντα για να τελειώσει στην ώρα του, θα συνεχίσει για μεταπτυχιακά κλπ. Όταν ένα τέτοιο φοιτητικό δυναμικό καταφέρνει μία σχολή να το διαλύσει (κατά 90% κιόλας, όπως λες) μέσα σε μερικές εβδομάδες μαθημάτων, τότε κάτι δεν πάει καλά με τη λειουργία της σχολής. Τέλος.
Και όσο πιο νωρίς γίνει αυτό αντιληπτό, τόσο πιο νωρίς θα μπορέσει να λυθεί το πρόβλημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Όταν ένα τέτοιο φοιτητικό δυναμικό καταφέρνει μία σχολή να το διαλύσει (κατά 90% κιόλας, όπως λες) μέσα σε μερικές εβδομάδες μαθημάτων, τότε κάτι δεν πάει καλά με τη λειτουργία της σχολής. Τέλος. Και όσο πιο νωρίς γίνει αυτό αντιληπτό, τόσο πιο νωρίς θα μπορέσει να λυθεί το πρόβλημα.
Το ότι κάποιοι στηρίζουν το ν+2 ιδιαιτερα σε σχολές με μεσο όρο αποφοιτησης 7,5 χρονια(όπως στη δική μου πχ που μπορω να δω εξιδιας πειρας για τι αντιδραστικα στοιχεια προκειται) δειχνει τι ειδους ανθρωπους γεννα ο καπιταλισμος, το βαρβαρο συστημα του ανταγωνισμου. Δεν θα διστάσουν να απαιτήσουν να πεταχτεί ο συνάδελφος τους, ο μέσος φοιτητής της σχολής τους, στον δρόμο. Μην τυχόν και τους φαεί καμια θέση εργασιας. Αυτή ειναι η συναδελφικη τους αλληλεγγύη.
Όσο και αν πονάει την αισθητική της οπισθοδρόμησης σε συσκευασία προόδου, ισορροπημένος είναι εκείνος που ενδιαφέρεται για την κοινωνική πρόοδο. Η πυραμιδική μορφή της σημερινής κοινωνίας και οι εργατοώρες τεχνοκρατικής σκέψης δεν αφήνουν περιθώρια να δει ο καθένας αν όντως μπορεί να συνυπάρξει με τον συνάδελφό του. Δεν είναι τυχαίο που στον ανεπτυγμένο κόσμο, προωθείται η ομαδική εργασία και οι δεξιότητες του ομαδικού πνεύματος / διαχείριση έργου με κατανομή αρμοδιοτήτων, αποτελούν βασικά προσόντα πέρα από την περιορισμένη και ασαφή εικόνα του τίτλου σπουδών ή του βαθμού πτυχίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής
Το οποίο πρόβλημα ποιο είναι; Με ποιο τρόπο ευθύνεται το πανεπιστήμιο;Όλοι όσοι μπήκαν μέσα σε αυτό, δε μπήκαν με το ζόρι, πάλεψαν σκίστηκαν στο διάβασμα και επέλεξαν τη συγκεκριμένη σχολή. Όταν ρωτήσεις έναν μαθητή που ετοιμάζεται για την εγγραφή του στο πανεπιστήμιο πώς βλέπει τον εαυτό του μέσα σε αυτό, θα σου πει ότι θα μελετά διεξοδικά, θα κάνει τα πάντα για να τελειώσει στην ώρα του, θα συνεχίσει για μεταπτυχιακά κλπ. Όταν ένα τέτοιο φοιτητικό δυναμικό καταφέρνει μία σχολή να το διαλύσει (κατά 90% κιόλας, όπως λες) μέσα σε μερικές εβδομάδες μαθημάτων, τότε κάτι δεν πάει καλά με τη λειουργία της σχολής. Τέλος.
Και όσο πιο νωρίς γίνει αυτό αντιληπτό, τόσο πιο νωρίς θα μπορέσει να λυθεί το πρόβλημα.
Το ελληνικό πανεπιστήμιο έχει προβλήματα, αλλά δεν είναι συνετό να λέμε ότι φέρει όλη την ευθύνη. Σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα έγκειται στους ίδιους τους φοιτητές. Το ότι στην αρχή λένε όλοι ότι θα διαβάζουν, θα τελειώσουν στην ώρα τους, θα κάνουν μεταπτυχιακά κι άλλα βαρύγδουπα δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον για το αντικείμενο που επέλεξαν; Περισσότερο τέτοιες φράσεις μου θυμίζουν δύο πράγματα. Πρώτον, μου θυμίζουν την κλασική σχολική νοοτροπία "θα είμαι καλός μαθητής, θα γράψω στο διαγώνισμα, θα βγάλω 19 μ.ο". Δεύτερον, με παραπέμπουν σε όνειρα γονέων, υψηλές προσδοκίες από το οικογενειακό περιβάλλον και μια κατευθυνόμενη συμπεριφορά εν γένει. Όλοι πριν καν μπουν στη σχολή τους είναι έτοιμοι να μιλήσουν για μεταπτυχιακά και επιτυχίες στο πανεπιστήμιο, επειδή το περιβάλλον τους τους φουσκώνει τα μυαλά. Έτσι, όταν ξεκινάνε τα μαθήματα, πολύ απλά η πλειονότητα αντιλαμβάνεται ότι μπορεί να έχει στόχους, αλλά δεν ενδιαφέρεται πραγματικά γι΄ αυτό που σπουδάζει. Το βασικό πρόβλημα, εν τέλει, θεωρώ ότι είναι το κατεστημένο της κοινωνίας και των συγγενών που δημιουργούν ήδη στα παιδιά από μικρή ηλικία την πεποίθηση ότι πρέπει να διαβάζουν, γιατί πρέπει να δώσουν πανελλήνιες, γιατί πρέπει να μπουν στο πανεπιστήμιο (και ας περάσουν οπουδήποτε), γιατί πρέπει να κάνουν μεταπτυχιακό, γιατί πρέπει με αυτόν τον τρόπο να πετύχουν. Δεν καλλιεργείται κανέναν ενδιαφέρον για τη γνώση και για το αντικείμενο που θέλουν να σπουδάσουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bekker
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης
Ο φοιτητής, για να διατηρήσει την επαφή του με τις σπουδές, πρέπει να έχει υποχρεωτική επαφή με το αντικείμενο το σπουδών του. Αυτό μπορεί να σημαίνει από υποχρεωτικά εργαστήρια-φροντιστήρια μέχρι και υποχρεωτικές εργασίες με συγκεκριμένες προθεσμίες, που αναγκαστικά οι φοιτητές δε θα προλάβουν να τεμπελιάσουν και θα έχουν επαφή με την ύλη, έστω κι αν απλώς ακούνε, σε όλο το εξάμηνο.
Από την άλλη πλευρά, σημαντικό ρόλο έχει και η ίδια η εξεταστική. Η εξεταστική των 3 εβδομάδων δε δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να αφομοιώσουν την ύλη, ειδικά όταν εκείνοι δε "συνετίζονται" και δε διαβάζουν μέσα στο εξάμηνο. Εναλλακτικά, μπορεί να αυξηθεί η εξεταστική περίοδος έτσι ώστε να προλαβαίνουν να διαβάσουν όλοι όπως πρέπει ή να δίνονται πρόοδοι σε ορισμένα μαθήματα. Επίσης, πολλές πτυχιακές εξεταστικές μέσα στο έτος δίνουν τη δυνατότητα ενός γρήγορου πτυχίου. Τέλος, οι φοιτητές πρέπει να φτιάχνουν το πρόγραμμα της εξεταστικής και όχι η γραμματεία ή όποιος άλλος μόνο και μόνο για να οργανώσει τις διακοπές του, ντροπή λίγο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος
Και στη δική μου σχολή που σπάνια υπάρχει μάθημα χωρίς εργαστήριο μπορεί κάποιος να πηγαίνει μόνο σε αυτά και να μη πατάει στο αμφιθέατρο. Και δηλαδή αυτό συμβαίνει στην 3η βδομάδα από εκεί που δεν χωρούσαμε είμαστε άπλα (όσοι πάμε ακόμα). Είναι θέμα φοιτητή καθαρά στο πόσο θέλει να ασχολείται με τη σχολή του απλώς όταν σε ζορίζουν ασχολείσαι ίσως πιο πολύ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 55 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Τρελας123
- Hased Babis
- DiKar
- Corfu kitty
- PanosApo
- Eirinakiii8
- Χρήστος2006
- MarcoReus
- GeorgePap2003
- Ιωάννης1234
- cioannidi
- Philologist
- User2350
- Athens2002
- Πληροφορικάριος
- Billokos1
- Than003
- Kolimpri
- Antonela123
- Cathleen
- Libertus
- Schlimazel
- Chrisa
- emzou
- igeorgeoikonomo
- calliope
- Nefh_
- Lia 2006
- iminspain
- .aven
- zoi._k3
- Revekka
- vgard
- Ryuzaki
- Superhuman
- future.nurse.29
- the purge
- Γιώργος - Κόρινθος
- mewtwo
- hirasawayui
- marian
- ManiLaw
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.