Μεταπτυχιακό σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο με Προπτυχιακο στο εξωτερικό

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Σε κανένα πανεπιστήμιο διεθνώς δεν διδάσκονται abilities.

Γι' αυτό και οι εργοδότες δεν ενδιαφέρονται τόσο για το αν έχεις πτυχίο όσο για το αν έχεις abilities.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Καλά αυτά τα αόριστα skills απορώ γιατί τα ζητάνε. Μπορεί να πιστοποιήσει κανείς το "Ability to perform under stressful circumstances" πχ; Πάρτον 2 βδομάδες και δες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Να το πιστοποιήσεις δεν μπορείς, αλλά μπορείς να το βεβαιώσεις σε κάποιο βαθμό συνδιαστικά μέσω της συνέντευξης, της εμπειρίας και των συστατικών επιστολών.

Το "πάρτον 2 βδομάδες και δες" δεν έχει λογική. Δηλαδή αν κάνουν αίτηση για μια θέση 50 άτομα, θα τους πάρεις και τους 50 για 2 βδομάδες για να δεις αν τα καταφέρνουν στα δύσκολα; Και πού θα βρεις δύσκολα για έναν υπάλληλο που μόλις έχει μπει στην εταιρία; Αλλά ας πούμε ότι τα βρίσκεις, με ποιο σκεπτικό θα του τα εμπιστευτείς; Για να σου κλείσει το μαγαζί; Δε νομίζω....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Δε νομίζω πως το 50 άτομα είναι ρεαλιστικός αριθμός. Φυσικά πολλοί θα κοπούν ήδη από τη συνέντευξη, αλλά αν δε μπορείς να ψυχολογήσεις κάποιον μέσα από ένα σύντομο διάστημα εργασίας στην εταιρεία κάτι μου λέει πως δε θα μπορείς να το κάνεις ούτε στη συνέντευξη.

Οι συστατικές και η εμπειρία ωστόσο σίγουρα θα μετράνε πάρα πολύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,428 μηνύματα.
Γιατί ρε παιδιά νιώθω ότι υπάρχει μια απαξίωση για τα πτυχία; Εννοείται ότι η εργασιακή εμπειρία είναι απαραίτητη στους περισσότερους τομείς αλλά δεν νομίζετε ότι και ένα πτυχίο με πολύ καλό βαθμό δείχνει κάτι. Δείχνει αφοσίωση, εργατικότητα, διάρκεια, ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ. Δεν είναι αυτά προσόντα που θα εκτιμήσει ένας εργοδότης; Δεν είναι απλό πράγμα να βγάλεις ένα απαιτητικό πανεπιστήμιο με καλό τονίζω βαθμό. Δεν αξίζει να εκτιμηθεί αυτό;

Οι καθηγητές μου πάντως στο Πανεπιστήμιο στην Βρετανία μου λένε ότι ένα καλό πτυχίο από εδώ θα μου ανοίξει όλες τις πόρτες, και δεν διαφωνώ.

O πολύ καλός βαθμός πάλι δεν λέει κάτι. Βλέπω ότι καθώς αρκετοί στο φόρουμ απέχετε από την αγορά, βλέπετε κάποια πράγματα λιγάκι ρομαντικά, στο δικό σας πλαίσιο όπου όλα είναι εφικτά χωρίς τις παράπλευρες απώλειες της ζωής. Το απαιτητικό Πανεπιστήμιο συνήθως δεν αφήνει περιθώρια για καλούς Μ.Ο. πτυχίων. Υπάρχουν τέτοια παραδείγματα. Πρέπει κάποτε να ξεκολλήσουμε-ετε από τη στείρα «αξιολόγηση» ενός πτυχιούχου ως προς την ποιότητά του, μέσα από ένα χαρτί. Ένα πτυχίο με πολύ καλό βαθμό μπορεί να δείχνει και άλλα πράγματα που κάνουμε ότι δεν συμβαίνουν, αλλά συμβαίνουν. Έτσι ανοίγεται μια άλλη κουβέντα, περί ηθικής και αξιοκρατίας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όμως καθότι, κάθε ανθρώπινο σύστημα πάσχει από ατέλειες, άφησε με να έχω αμφιβολίες περί του ξερού βαθμού και της ποιοτικής του αξίας. Η αγορά και η κοινωνία, βάζει τον καθέναν στη θέση του σε βάθος χρόνου. Μηδένα προ του τέλους μακάριζε.

Marios2795 έχεις μια "εμπάθεια" προς όσους δεν θέλουν να ακολουθήσουν την ακαδημαϊκή καριέρα; Είναι λιγότερο επιμελείς, διαβαστεροί, εργασιομανείς κλπ; Κάτι τέτοιο αφήνεις να εννοηθεί με την άποψή σου, δηλαδή, ότι εσείς που σκέφτεστε τον ακαδημαϊκό χώρο έχετε καλύτερο πλαίσιο επαγγελματικής πορείας έναντι των άλλων συνανθρώπων σας, που θέλουν να δοκιμαστούν στην αγορά, στην πραγματική οικονομία με τις κανονικές παραμέτρους που δεν "λειαίνονται" από το δυσκίνητο και εσώκλειστο ακαδημαϊκό περιβάλλον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marios2795

Νεοφερμένος

Ο Marios2795 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Marios2795 έχεις μια "εμπάθεια" προς όσους δεν θέλουν να ακολουθήσουν την ακαδημαϊκή καριέρα; Είναι λιγότερο επιμελείς, διαβαστεροί, εργασιομανείς κλπ; Κάτι τέτοιο αφήνεις να εννοηθεί με την άποψή σου, δηλαδή, ότι εσείς που σκέφτεστε τον ακαδημαϊκό χώρο έχετε καλύτερο πλαίσιο επαγγελματικής πορείας έναντι των άλλων συνανθρώπων σας, που θέλουν να δοκιμαστούν στην αγορά, στην πραγματική οικονομία με τις κανονικές παραμέτρους που δεν "λειαίνονται" από το δυσκίνητο και εσώκλειστο ακαδημαϊκό περιβάλλον.

Καμία εμπάθεια, εγώ αποτύπωσα απλώς την πραγματικότητα που επικρατεί, και θα επικρατεί, με τους μελλοντικούς πτυχιούχους.

Δοκιμαστείτε όπου θέλετε, αν θες πήγαινε και στα κάτεργα να δουλεύεις για 1$ τη βδομάδα, εγώ προσωπικά δεν μπορώ να είμαι παραγωγικός υπό τον στενό κλοιό των παραπάνω συνθηκών, με αφεντικά κέρβερους, γιαυτό και επέλεξα αυτό που επέλεξα.

Το δυσκίνητο και εσώκλειστο ακαδημαικό περιβάλλον, ορίζεται ως τέτοιο επειδή δεν συμβαδίζει με τις neoliberal νόρμες, σε επίπεδο εργασιακών συνθηκών, ή απλά πετάς ψαγμένες λεξούλες; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
O πολύ καλός βαθμός πάλι δεν λέει κάτι. Βλέπω ότι καθώς αρκετοί στο φόρουμ απέχετε από την αγορά, βλέπετε κάποια πράγματα λιγάκι ρομαντικά, στο δικό σας πλαίσιο όπου όλα είναι εφικτά χωρίς τις παράπλευρες απώλειες της ζωής.

Όλο και κάτι λέει. Το μόνο <<όπλο>> ενός φοιτητή είναι οι επιδόσεις του. Οι οποίες μπορούν να φανούν, έστω κι "αλλοιωμένες", μέσω της βαθμολογίας του. Ευκαιρίες δίνονται και σε φοιτητές, αλλά είναι πάρα πολλοί λίγες κι εκεί "κοντράρονται" οι βαθμοί.

Το απαιτητικό Πανεπιστήμιο συνήθως δεν αφήνει περιθώρια για καλούς Μ.Ο. πτυχίων.

Νομίζω πως όταν αυξάνονται οι απαιτήσεις, αυξάνεται και η προσπάθεια που καταβάλουμε.
Το ότι κάτι είναι απαιτητικό, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και δύσκολο. Όχι τουλάχιστον εξ-ολοκλήρου.

Πρέπει κάποτε να ξεκολλήσουμε-ετε από τη στείρα «αξιολόγηση» ενός πτυχιούχου ως προς την ποιότητά του, μέσα από ένα χαρτί.

Πρώτα θα πρέπει να ξεκολλήσουν οι φορείς που απαιτούν μια στάνταρ βαθμολογική βάση.

Οι αριθμοί καλώς ή κακώς παίζουν μπάλα παντού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Γιατί ρε παιδιά νιώθω ότι υπάρχει μια απαξίωση για τα πτυχία; Εννοείται ότι η εργασιακή εμπειρία είναι απαραίτητη στους περισσότερους τομείς αλλά δεν νομίζετε ότι και ένα πτυχίο με πολύ καλό βαθμό δείχνει κάτι. Δείχνει αφοσίωση, εργατικότητα, διάρκεια, ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ. Δεν είναι αυτά προσόντα που θα εκτιμήσει ένας εργοδότης; Δεν είναι απλό πράγμα να βγάλεις ένα απαιτητικό πανεπιστήμιο με καλό τονίζω βαθμό. Δεν αξίζει να εκτιμηθεί αυτό;
Μπορεί να δείχνει και άλλα πράγματα, π.χ. ότι έκανες 8 χρόνια να βγάλεις τη σχολή επειδή έβαζες ρήτρες στα μαθήματα ή ότι είσαι υπερβολικά τελειομανής - και τα δύο χαρακτηριστικά που δεν εκτιμούνται στους περισσότερους χώρους εργασίας. Όπως και να το κάνεις, όλα είναι σχετικά και πάντα σε συνάρτηση με την εμπειρία και τις προσωπικές ικανότητες του καθενός. Προσωπικά πιστεύω πως αξίζει να κυνηγήσεις ένα καλό βαθμό στο πτυχίο αλλά το ίδιο αξίζει να επιδιώξεις άλλες γνώσεις και ικανότητες όπως και εργασιακή εμπειρία.

Δε νομίζω πως το 50 άτομα είναι ρεαλιστικός αριθμός. Φυσικά πολλοί θα κοπούν ήδη από τη συνέντευξη, αλλά αν δε μπορείς να ψυχολογήσεις κάποιον μέσα από ένα σύντομο διάστημα εργασίας στην εταιρεία κάτι μου λέει πως δε θα μπορείς να το κάνεις ούτε στη συνέντευξη.

Οι συστατικές και η εμπειρία ωστόσο σίγουρα θα μετράνε πάρα πολύ.
Για θέσεις graduate οι μεγάλες εταιρίες άνετα μπορούν να πάρουν 50 βιογραφικά. Και εννοείται πως θα απορρίψεις πολλούς πριν ακόμα τη συνέντευξη, αλλά από τη στιγμή που έκανες τη συνέντευξη και την όποια αξιολόγηση (ή και νωρίτερα, από την ανάγνωση του βιογραφικού ακόμα), λογικά έχεις μια καλή ιδέα του ποιος έχει την Α ή τη Β ικανότητα και ποιος όχι. Δεν υπάρχει λόγος να προσλάβεις ούτε καν 5 άτομα για 2 εβδομάδες το κάθε ένα, άσε που αν το κάνεις αυτό, οι 2-3 που θα πάρεις τελευταίους, αν είναι καλοί, δεν θα είναι διαθέσιμοι μέχρι να έρθει η σειρά τους. Γι' αυτό οι εργοδότες δίνουν τόση έμφαση στην προϋπηρεσία, για να μην κάνουν άσκοπα πειράματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Συμφωνώ και διαφωνώ συγχρόνως και με τις δύο απόψεις. Θα ήθελα να σας καταθέσω το εξής πλάνο. ΄Ενας φοιτητής ο οποίος κυνηγάει με πάθος το αντικείμενό του επειδή το λατρεύει και έχει σαν στόχο την ακαδημαική καριέρα ή τη μεταδιδακτορική έρευνα, κάποιος που με λίγα λόγια θέλει να μείνει και να εργαστεί στον πανεπιστημιακό χώρο (εδώ ή έξω). Αυτός λοιπόν ο φοιτητής στη μέχρι τώρα πορεία του έχει καταφέρει να αριστεύσει στις προπτυχιακές του σπουδές (πρώτος στο έτος του), να γίνει δεκτός σε όλα τα ξένα πανεπιστήμια που έχει υποβάλει αίτηση για μεταπτυχιακό, να αριστεύσει και στο μεταπτυχιακό του "with flying colors", να έχει εξαιρετικές συστατικές και να προχωράει για διδακτορικό το οποίο η μέχρι τώρα πορεία του εγγυάται (εκτός απροόπτου) ότι θα πάει εξίσου καλά. Αυτός ο φοιτητής έχει την τύχη να έχουν τη δυνατότητα οι γονείς του να τον στηρίξουν οικονομικά οπότε δεν χρειάστηκε να δουλέψει ΄Οταν ολοκληρώσει τις σπουδές του και καταθέσει όλα τα παραπάνω αποδεικτικά για να ξεκινήσει την καριέρα του, θέλετε να μου πείτε ότι δεν θα γίνει αποδεκτός επειδή δεν έχει δουλέψει μέχρι τώρα; Προσωπικά δεν το πιστεύω. Βέβαια αν κάποιος έχει σαν στόχο να ψάξει για δουλειά στην ελεύθερη αγορά εργασίας τότε τα πράγματα είναι διαφορετικά και σίγουρα μετράει η προυπηρεσία. Δύσκολο πράγμα βέβαια αφού όλοι ζητούν προυπηρεσία και κανένας δεν σε προσλαμβάνει για να την αποκτήσεις. Θέλω να πω ότι ανάλογα με τους στόχους που έχει κάποιος, χρειάζεται να έχει και τα απαιτούμενα διαπιστευτήρια, δεν ακολουθείται η ίδια τακτική για όλες τις περιπτώσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,428 μηνύματα.
Βέβαια κάποιοι εδώ μέσα αντιμετωπίζουν την εργασία στην ελεύθερη αγορά με υποτιμητικό ύφος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Συμφωνώ και διαφωνώ συγχρόνως και με τις δύο απόψεις. Θα ήθελα να σας καταθέσω το εξής πλάνο. ΄Ενας φοιτητής ο οποίος κυνηγάει με πάθος το αντικείμενό του επειδή το λατρεύει και έχει σαν στόχο την ακαδημαική καριέρα ή τη μεταδιδακτορική έρευνα, κάποιος που με λίγα λόγια θέλει να μείνει και να εργαστεί στον πανεπιστημιακό χώρο (εδώ ή έξω). Αυτός λοιπόν ο φοιτητής στη μέχρι τώρα πορεία του έχει καταφέρει να αριστεύσει στις προπτυχιακές του σπουδές (πρώτος στο έτος του), να γίνει δεκτός σε όλα τα ξένα πανεπιστήμια που έχει υποβάλει αίτηση για μεταπτυχιακό, να αριστεύσει και στο μεταπτυχιακό του "with flying colors", να έχει εξαιρετικές συστατικές και να προχωράει για διδακτορικό το οποίο η μέχρι τώρα πορεία του εγγυάται (εκτός απροόπτου) ότι θα πάει εξίσου καλά. Αυτός ο φοιτητής έχει την τύχη να έχουν τη δυνατότητα οι γονείς του να τον στηρίξουν οικονομικά οπότε δεν χρειάστηκε να δουλέψει ΄Οταν ολοκληρώσει τις σπουδές του και καταθέσει όλα τα παραπάνω αποδεικτικά για να ξεκινήσει την καριέρα του, θέλετε να μου πείτε ότι δεν θα γίνει αποδεκτός επειδή δεν έχει δουλέψει μέχρι τώρα;
Για τον φοιτητή που έχει στόχο την ακαδημαική καριέρα ή τη μεταδιδακτορική έρευνα, εργασιακή εμπειρία είναι οι σπουδές και η έρευνα. Οπότε κανένα πρόβλημα. Όσο περισσότερο χρόνο και ενέργεια αφιερώνει σε σπουδές και έρευνα, τόσο το καλύτερο.

Το αντίθετο ισχύει για τον φοιτητή που έχει στόχο να βγει στην αγορά εργασίας, να εργαστεί δηλ. σε μια επιχείρηση ή να ξεκινήσει δική του δουλειά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Βέβαια κάποιοι εδώ μέσα αντιμετωπίζουν την εργασία στην ελεύθερη αγορά με υποτιμητικό ύφος.
Κάθε άλλο!!!
Για τον φοιτητή που έχει στόχο την ακαδημαική καριέρα ή τη μεταδιδακτορική έρευνα, εργασιακή εμπειρία είναι οι σπουδές και η έρευνα. Οπότε κανένα πρόβλημα. Όσο περισσότερο χρόνο και ενέργεια αφιερώνει σε σπουδές και έρευνα, τόσο το καλύτερο.

Το αντίθετο ισχύει για τον φοιτητή που έχει στόχο να βγει στην αγορά εργασίας, να εργαστεί δηλ. σε μια επιχείρηση ή να ξεκινήσει δική του δουλειά.
Συμφωνούμε απόλυτα αγαπητή!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Συμφωνώ και διαφωνώ συγχρόνως και με τις δύο απόψεις. Θα ήθελα να σας καταθέσω το εξής πλάνο. ΄Ενας φοιτητής ο οποίος κυνηγάει με πάθος το αντικείμενό του επειδή το λατρεύει και έχει σαν στόχο την ακαδημαική καριέρα ή τη μεταδιδακτορική έρευνα, κάποιος που με λίγα λόγια θέλει να μείνει και να εργαστεί στον πανεπιστημιακό χώρο (εδώ ή έξω). Αυτός λοιπόν ο φοιτητής στη μέχρι τώρα πορεία του έχει καταφέρει να αριστεύσει στις προπτυχιακές του σπουδές (πρώτος στο έτος του), να γίνει δεκτός σε όλα τα ξένα πανεπιστήμια που έχει υποβάλει αίτηση για μεταπτυχιακό, να αριστεύσει και στο μεταπτυχιακό του "with flying colors", να έχει εξαιρετικές συστατικές και να προχωράει για διδακτορικό το οποίο η μέχρι τώρα πορεία του εγγυάται (εκτός απροόπτου) ότι θα πάει εξίσου καλά. Αυτός ο φοιτητής έχει την τύχη να έχουν τη δυνατότητα οι γονείς του να τον στηρίξουν οικονομικά οπότε δεν χρειάστηκε να δουλέψει ΄Οταν ολοκληρώσει τις σπουδές του και καταθέσει όλα τα παραπάνω αποδεικτικά για να ξεκινήσει την καριέρα του, θέλετε να μου πείτε ότι δεν θα γίνει αποδεκτός επειδή δεν έχει δουλέψει μέχρι τώρα; Προσωπικά δεν το πιστεύω. Βέβαια αν κάποιος έχει σαν στόχο να ψάξει για δουλειά στην ελεύθερη αγορά εργασίας τότε τα πράγματα είναι διαφορετικά και σίγουρα μετράει η προυπηρεσία. Δύσκολο πράγμα βέβαια αφού όλοι ζητούν προυπηρεσία και κανένας δεν σε προσλαμβάνει για να την αποκτήσεις. Θέλω να πω ότι ανάλογα με τους στόχους που έχει κάποιος, χρειάζεται να έχει και τα απαιτούμενα διαπιστευτήρια, δεν ακολουθείται η ίδια τακτική για όλες τις περιπτώσεις.

Η ουσιωδης διαφορά Λένω, στο φοιτητή που μου περιγράφεις, είναι οτι ένας φοιτητής με τέτοιο background θα έχει βρει σίγουρα μεσα από την ακαδημαική του πορεία και ευκαιρίες να "τριφτεί" επαγγελματικά.
Τα άτομα που (τουλαχιστον σε προπτυχιακό επίπεδο) πληρουν αυτες τις προυποθέσεις, και τα γνωρίζω προσωπικά επειδή είναι συμφοιτητές μου, τα καλοκαίρια τους δεν τα περνάνε στην παραλία κάνοντας μπάνια αλλά δουλεύοντας! Ξερω κοπέλα η οποία ειναι στο ίδο έτος με εμένα, και το προηγούμενο καλοκαίρι έδωσε άκυρο στην Glaxosmithkline για πρακτική, επειδή προτίμησε κάτι ακόμα πιο "δυνατό" στο οποίο έγινε δεκτή. Άλλος έχει περάσει δυο καλοκαίρια σερί δουλεύοντας με χρηματοδότηση σε ερευνητικά κέντρα στην Ισπανία, άλλη κοπέλα περασε το καλοκαίρι της κάνοντας έρευνα στο Caltcech ενω την προηγούμενη χρονιά είχε παρουσιασει εργασία της σε συνέδρια στην Φλόριντα, άλλος δούλεψε τρεις μήνες στο κέντρο καρκινικών ερευνών τη περιοχής και τα αποτελέσματα του αναμένεται να δημοσιευθούν, ενώ το ονομά του θα αναφέρεται στο paper!!
Το point μου είναι πως οταν κάποιος είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ, και εχει και λεφτά να στηριχθεί, μπορεί ίσως πιο εύκολα να αποκτήσει εμπειρίες. Ακόμα ομως και αν δεν μπορείς οικονομικά να αντέξεις κάτι τετοιο (να μετακομίσεις για 12 βδομάδες σε μια αλλη πόλη για παραδειγμα), ή ακόμα και αν δεν είσαι top of the class, μπορείς να κάνεις ανάλογη πρακτική ακόμα και μεσα στο πανεπιστήμιό σου με επιτήρηση κάποιου καθηγητή. Είναι σύνηθες φαινόμενο, τουλάχιστον στο εξωτερικό, και θεωρείται ψιλοδεδομένο οτι απο τον 2ο-3ο χρόνο και μετά πρέπει να το κυνηγήσεις. Και εγώ πέρασα 8 βδομάδες σε ένα εργαστήριο στο πανεπιστήμιό μου το καλοκαίρι, μόνο και μόνο για την εμπειρία, και η καθηγητριά μου παρουσίασε τα αποτελέσματα της ερευνας μου σε συνέδριο στην Γαλλία, με το ονομά μου να φαίνεται ( :clapup::clapup::redface: ) .
Σίγουρα τα πτυχία και οι καλοί βαθμοί είναι ένα σοβαρό προβάδισμα, και προσωπικά σε καμία περίπτωση δεν το ισοπεδώνω, αλλά δύο canditates με τους ίδιους βαθμούς αλλά με διαφορά στην εργαστηριακή εμπειρία έχουν διαφορετικές πιθανότητες να γίνουν δεχτοί σε καποιο μεταπτυχιακό.
Τώρα κατα πόσο μια άκυρη δουλειά (πχ barista στα starbucks) μπορεί να σε βοηθήσει δεν το γνωρίζω αυτό. Θεωρώ όμως πως αν κανεις αίτηση για δουλειά, και ο ανταγωνιστής σου εχει τα ίδια ακριβώς προσόντα, ακαδημαικά και εργαστηριακά, ίσως ακομα και η ασχετη δουλειά να λειτουργήσει ως προτέρημα. Απλά όσοι είναι πολύ καλοί, δεν έχουν αναγκη από χρήματα, και έχουν μεριμνήσει περισσότερο για εργαστηριακή εμπειρία (επαναλαμβανω, συνηθως πάνε πακέτο αυτά), μάλλον έχουν ένα σαφές προβάδισμα σε μεταπτυχιακά/διδακτορικά προγράμματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μην ξεχνάς ότι εκτός από τη μεγάλη κατηγορία των φοιτητών που ασχολούνται με τις "θετικές" επιστήμες υπάρχει και μία άλλη μεγάλη κατηγορία (σίγουρα όχι τόσο μεγάλη όσο αυτή των θετικών) που ασχολούνται με τις "θεωρητικές" επιστήμες. Το παράδειγμα που έφερα αναφερόταν στην δεύτερη κατηγορία. Επίσης ανέφερα ότι οι προπτυχιακές σπουδές έγιναν στην Ελλάδα. Λοιπόν σε διαβεβαιώνω ότι το μόνο που μπορείς να κάνεις από άποψη πρακτικής είναι η τετράμηνη άσκηση που προσφέρει το πανεπιστήμιο. Από εκεί και πέρα με την προσωπική σου προσπάθεια μπορείς να λάβεις μέρος ως ομιλητής σε κάποια συνέδρια και να κάνεις κάποιες δημοσιεύσεις ώστε να εμπλουτίσεις το βιογραφικό σου. Λίγα πράγματα πάντως. Το μεταπτυχιακό στην Αγγλία όπως ξέρεις είναι μονοετούς διάρκειας και ο φόρτος εργασίας για κάποιον που θέλει να διακριθεί είναι τέτοιος που δεν του αφήνει περιθώρια για τίποτα άλλο. Φαντάζομαι ότι κατά τη διάρκεια του διδακτορικού θα πρέπει να υπάρχουν ευκαιρίες για να κάνει κάποιος περισσότερα πράγματα. Γιαυτό είπα παραπάνω ότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Marios2795

Νεοφερμένος

Ο Marios2795 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Καλά, έχουμε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια εδώ.

Με λίγα λόγια:

Το Πανεπιστήμιο δεν σου διδάσκει δεξιότητες, αλλά γνώσεις και τον επιστημονικό τρόπο σκέψης.
Το Πανεπιστήμιο ΔΕΝ σου εξασφαλίζει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση, ούτε έμμεση, αλλά σου δίνει το δικαίωμα να διεκδικήσεις μια θέση σε επαγγέλματα που χωρίς το χαρτί δεν θα μπορούσες.
Το Πανεπιστήμιο δεν οφείλει να εναρμονιστεί με τις απαιτήσεις της αγοράς, ενισχύει το Ακαδημαικό Κεφάλαιο και όχι το οικονομικό.
Το Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να σου διδάξει αποκλειστικά τεχνικές, αυτό συμβαίνει στα ΤΕΙ και στα ΙΕΚ.
Το Πανεπιστήμιο δεν οφείλει να σου διδάξει γνώσεις που θα είναι χρήσιμες στην καθημερινοτητά σου, αυτά τα μάθαμε στο γυμνάσιο και λύκειο.

Από την άλλη, τα ΙΕΚ ( Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης ) οφείλουν να έχουν τους παραπάνω στόχους στο πρόγραμμα σπουδών τους.

Άρα, ορισμένοι πρέπει να ξεκαθαρίσετε κάτι με τον εαυτό σας:

Άμα κάνετε για ΙΕΚ ή για Πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Μα και την Ελλάδα μπορείς να κανεις ανάλογα πράγματα, αρκεί να το ψάξεις και να το προσπαθήσεις. Βέβαια δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι, αλλά θεωρώ πως αν πας με καλή διάθεση και ζητήσεις να κάνεις λίγο πρακτική σε κάποιο ερευνητικό κέντρο ή και σε καποιον καθηγητή σου, θα πρέπει να είναι λίγο στριμάδι για να αρνηθεί. Ξέρω ατομα που εχουν πάει σε αναλογες πρακτικές στην Ελλάδα, βεβαια οσα μου ερχονται στο μυαλο είχαν το μέσο τους ( :P ) αλλα δεν μπορω να πιστεψω πως κανείς δε δέχεται και πουθενά. Άλλωστε, και στο παραδειγμα που μου έδωσες αρχικά αναφέρθηκες σε πολύ ικανούς φοιτητές....
Όσο για τις θεωρητικές επιστήμες....μπορεί οχι απαραίτητα ακαδημαικά, αλλά υπάρχουν ασχολίες που δίνουν πολλά plus... events-προσομοιώσεις ΟΗΕ για παραδειγμα (νομικα/πολιτικά τμηματα), "επιχειρηματικοί" διαγωνισμοί στα πλαίσια οικονομικων σχολών/σχολών διοίκησης, ενασχόληση με φοιτητικές εφημερίδες (τμήματα μεσων επικοινωνίας)... Για πιο εξειδικευμένα ναι, πιθανα να εχεις δίκιο, και εγώ δεν γνωρίζω πολύ καλά τι παίζει σε αυτά τα πεδία....απλα αναφερθηκα σε αυτο που εγώ γνωριζω :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Και εγώ αναφέρθηκα στον τομέα που γνωρίζω εγώ!;););)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,428 μηνύματα.
Ντίνα τουλάχιστον στα μεγάλα ΑΕΙ της χώρας μας, η προώθηση δεν γίνεται και με τόσο διαφανή κριτήρια, με εξαιρέσεις πάντα. Καλώς ή κακώς, η αναξιοκρατία, η μετριότητα, η μανία για πτυχία χωρίς αντικειμενικό στόχο για την οικονομία της χώρας, ... είναι θέματα που ταλανίζουν την κοινωνία μας εδώ και πολλές δεκαετίες, από τότε που άνοιξαν οι πύλες της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για τους μαθητές του Λυκείου σε μαζικό επίπεδο και όλοι σχεδόν αναζητούν και από ένα διδακτορικό. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Άρα, ορισμένοι πρέπει να ξεκαθαρίσετε κάτι με τον εαυτό σας:

Άμα κάνετε για ΙΕΚ ή για Πανεπιστήμιο.
Δυσκολεύομαι να κατανοήσω πώς έχεις φτάσει στο παραπάνω συμπέρασμα και κυρίως τι σχέση έχουν τα ΙΕΚ (και ο διαχωρισμός τους από τα πανεπιστήμια) στην κουβέντα που κάνουμε. Για κάντα μας λίγο πιο λιανά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Εννοείται ότι η εργασιακή εμπειρία είναι απαραίτητη στους περισσότερους τομείς αλλά δεν νομίζετε ότι και ένα πτυχίο με πολύ καλό βαθμό δείχνει κάτι. Δείχνει αφοσίωση, εργατικότητα, διάρκεια, ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ. Δεν είναι αυτά προσόντα που θα εκτιμήσει ένας εργοδότης; .

Ο εργοδότης θα σε προσλάβει για δουλειά όχι για να κάνεις επιστημονική έρευνα, κανένας εργοδότης δεν θα κοιτάξει ποτέ τον βαθμό πτυχίο.

Το Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να σου διδάξει αποκλειστικά τεχνικές, αυτό συμβαίνει στα ΤΕΙ και στα ΙΕΚ.

Τι ακριβώς έχεις στο μυαλό σου όταν αναφέρεσαι σε τεχνικές που διδάσκονται σε τμήμα ενός Τεχνολογικού ιδρύματος ;
Τα τεχνολογικά ιδρύματα όπως και τα τεχνολογικά πανεπιστήμια (Κύπρος κτλ ) ή τα πανεπιστήμια εφαρμογών ( Γερμανία ) δίνουν έμφαση στην εφαρμοσμένη έρευνα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πιάνουν εργαλεία στα χέρια τους και τους εξηγούν τι ''δουλεία'' κάνει το κάθε ένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top