MariaLoveItaly
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mirto.dr
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θανασης Α.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotists13
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleop
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotists13
Πολύ δραστήριο μέλος
Φορτηγατζής, νταλικέρης/σα, οδηγός λεωφορείου υπεραστικών - διεθνών γραμμών, μουσικά επαγγέλματα
Ξέχασες τους ακροβάτες που πηγαίνουν περιοδεία με το τσίρκο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
Και οι διπλωματικοι ακολουθοι κανουν επισης ταξιδια καθως και οι ξεναγοι.Επισης και οι διεθυντες πολυεθνικων εταιριων μετακινουνται συνεχως σε συνεδρια ωστε να μαθαινουν τις τελευταιες εξελιξεις στον τομεα τους.
Και οχι μονο οι διευθυντες. Πολλες θεσεις σε μεγαλες εταιριες περιλαμβανουν υποχρεωτικα Travel time, που μπορει να ξεκιναει απο το 5% μεχρι και το 50%
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eva kan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MariaLoveItaly
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν και πρωτοετής ακόμα μου ήρθε μια πολύ καλή ιδέα για μεταπτυχιακό στην Ψυχολογία το οποίο περιλαμβάνει ταξίδια σαν επάγγελμα.Ο τίτλος είναι ''Κοινωνική Ανθρωπολογία και Εθνολογία'' και ουσιαστικά σε καταρτίζει έτσι ώστε να γίνεις ερευνητής διάφορων πολιτισμών,φυλών και ομάδων ανθρώπων σε διάφορα μέρη της γης (Αφρική,Νότια Αμερική,σιβηρία κτλ).Στην πράξη αυτό που θα κάνεις είναι να παρατηρείς τον τρόπο ζωής τους,της σχέσεις και την οργάνωσή τους,την θρησκεία τους και πολλά άλλα.Το ξέρω είναι αρκετά σπάνια σαν επιλογή σπουδών και καριέρας αλλά αισθάνομαι ότι μου ταιριάζει γιατί συνδυάζει τα ταξίδια και την επιστήμη που αγαπάω, την Ψυχολογία.
Πάρα πολύ ενδιαφέρων, καλή σταδιοδρομία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί η αεροσυνοδός θεωρείται ζηλευτό επάγγελμα. Μάλλον, όσες το ονειρεύονται έχουν πλάσει στο μυαλό τους ότι οι αεροσυνοδοί απλά κάνουν ταξιδάκια σε όλο τον κόσμο, γνωρίζουν διαρκώς νέα μέρη, δουλεύουν λίγο και παίρνουν πολλά χρήματα. Ας το απομυθοποιήσουμε λοιπόν.Οι αεροσυνοδοί!!! Υπέροχο επάγγελμα!
Στην πραγματικότητα η αεροσυνοδός είναι πρώτα-πρώτα μια ιπτάμενη γκαρσόνα. Στέκεται όρθια σε όλη τη διάρκεια της πτήσης και πηγαίνει βόλτα μπρος-πίσω με το καροτσάκι, σερβίροντας καφέδες και πουλώντας αρώματα και άλλες μαλακίες. Δίνει μια παράσταση σχετικά με τα σωσίβια, είναι υποχρεωμένη να απαντά ευγενικά σε κάθε βλακώδη ερώτηση, πρέπει να λύνει κάθε πρόβλημα, όπως και να σκουπίζει τον εμετό που έκανε κάποιος γέρος. Τα ωράρια εργασίας τους είναι απάνθρωπα. Συνήθως οι αεροσυνοδοί πετάνε μόνο σε πτήσεις προς ορισμένους προορισμούς και μετά από 1-2 μήνες έχουν βαρεθεί το να κοιμούνται τα βράδια σε ξενοδοχεία. Εκτός από αυτά που φαίνονται στους επιβάτες, οι αεροσυνοδοί περνούν τακτικά από σκληρή εκπαίδευση σχετικά με την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων. Τα χρήματα που παίρνουν δεν είναι και τόσο πολλά. Ακόμα, ας μη συζητήσουμε για τον κίνδυνο στον οποίο διαρκώς εκτίθενται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
don_vito
Δραστήριο μέλος
Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί η αεροσυνοδός θεωρείται ζηλευτό επάγγελμα. Μάλλον, όσες το ονειρεύονται έχουν πλάσει στο μυαλό τους ότι οι αεροσυνοδοί απλά κάνουν ταξιδάκια σε όλο τον κόσμο, γνωρίζουν διαρκώς νέα μέρη, δουλεύουν λίγο και παίρνουν πολλά χρήματα. Ας το απομυθοποιήσουμε λοιπόν.
Στην πραγματικότητα η αεροσυνοδός είναι πρώτα-πρώτα μια ιπτάμενη γκαρσόνα. Στέκεται όρθια σε όλη τη διάρκεια της πτήσης και πηγαίνει βόλτα μπρος-πίσω με το καροτσάκι, σερβίροντας καφέδες και πουλώντας αρώματα και άλλες μαλακίες. Δίνει μια παράσταση σχετικά με τα σωσίβια, είναι υποχρεωμένη να απαντά ευγενικά σε κάθε βλακώδη ερώτηση, πρέπει να λύνει κάθε πρόβλημα, όπως και να σκουπίζει τον εμετό που έκανε κάποιος γέρος. Τα ωράρια εργασίας τους είναι απάνθρωπα. Συνήθως οι αεροσυνοδοί πετάνε μόνο σε πτήσεις προς ορισμένους προορισμούς και μετά από 1-2 μήνες έχουν βαρεθεί το να κοιμούνται τα βράδια σε ξενοδοχεία. Εκτός από αυτά που φαίνονται στους επιβάτες, οι αεροσυνοδοί περνούν τακτικά από σκληρή εκπαίδευση σχετικά με την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων. Τα χρήματα που παίρνουν δεν είναι και τόσο πολλά. Ακόμα, ας μη συζητήσουμε για τον κίνδυνο στον οποίο διαρκώς εκτίθενται.
Υ.Γ. Στα επαγγέλματα με ταξίδια, μπορούμε να προσθέσουμε: Πολιτικός, ιεραπόστολος, λαθρέμπορος, έμπορος όπλων, δουλέμπορος, επαγγελματίας δολοφόνος κλπ.
Αν κατάλαβα καλά μιλάς για τον κίνδυνο να πέσει το αεροπλάνο σωστά.....?
Είναι πολύ πιο μεγάλος ο κίνδυνος να πάθει κάτι ένας οδηγός φορτηγού παρά ένας πιλότος ή αεροσυνοδός
Ας καταλάβουμε πια ότι το αεροπλάνο είναι κατά πολύ το ΠΙΟ ασφαλές μεταφορικό μέσω και δεν το λέω εγώ τα στατιστικά το λένε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilakis13
Δραστήριο μέλος
Όμως απ'όσο ξέρω για να περιορίσουν τον κίνδυνο κάνουν μικρό αριθμό ταξιδιών και βγαίνουν νωρίς σε σύνταξη, το ίδιο δεν ισχύει και για τις αεροσυνοδούς?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Έχω δει και άντρες αεροσυνοδούς αλλά όχι σε ελληνικές αερογραμμές (νομίζω στις ελβετικές).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος
Ούτως ή άλλως οι αεροσυνοδοί είναι "ανταγωνιστικό" από την άποψη της εμφάνισης επάγγελμα. Μόλις γεράσουν λίγο και "σπάσει" το πρόσωπο, συνήθως τις αντικαθιστούν...Δεν έχω δει ποτέ αεροσυνοδό που να είναι πάνω από 35 χρονών και έχω ταξιδέψει αρκετά. Μόνο μια φορά είδα μια γυναίκα γύρω στα 40-45 αλλά ήταν σαν συντονίστρια των υπολοίπων (οι οποίες με το ζόρι να ήταν 25 χρονών και μάλλον ήταν η πρώτη τους μη δοκιμαστική πτήση).
Έχω δει και άντρες αεροσυνοδούς αλλά όχι σε ελληνικές αερογραμμές (νομίζω στις ελβετικές).
Ισχυει,και Γαλλια,και Βιεννη που εχω παει εχει και 40+
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eva kan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ναι. Τα στατιστικά αυτά ισχύουν για τους επιβάτες. Για το πλήρωμα του αεροπλάνου οι πιθανότητες είναι μάλλον χειρότερες. Για παράδειγμα, για σκέψου να είσαι πιλότος ή αεροσυνοδός και να ανακαλύψεις ότι μεταξύ των επιβατών είναι και ο Μητσοτάκης;... το αεροπλάνο είναι κατά πολύ το ΠΙΟ ασφαλές μεταφορικό μέσω και δεν το λέω εγώ τα στατιστικά το λένε...
Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που μπορεί να επιβαρύνουν την υγεία των πληρωμάτων των αεροπλάνων. Αν βάλουμε στο Google "κίνδυνοι αεροσυνοδών" θα βρούμε κάμποσες σχετικές πληροφορίες.Μάλλον μιλάει για τον κίνδυνο της κοσμικής ακτινοβολίας, στην οποία εκτίθενται όσοι βρίσκονται στο αεροπλάνο επειδή πετάει σε ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας όπου η ατμόσφαιρα είναι αραιή και δεν κόβει την κοσμική ακτινοβολία που μπορεί να προκαλέσει μεταλλάξεις->καρκίνους ....
Συνήθως παίρνουν μετάθεση για πίσω από το γκισέ.Ούτως ή άλλως οι αεροσυνοδοί είναι "ανταγωνιστικό" από την άποψη της εμφάνισης επάγγελμα. Μόλις γεράσουν λίγο και "σπάσει" το πρόσωπο, συνήθως τις αντικαθιστούν...
Τα όνειρα κρατάνε πολύ λίγο. Μετά από λίγους μήνες, οι περισσότερες το μετανιώνουν. Σε περίπτωση βλάβης ή οποιουδήποτε προβλήματος, οι αεροσυνοδοί πρέπει να είναι όρθιες και έτοιμες να προσφέρουν βοήθεια κάθε είδους στους επιβάτες και το πλήρωμα. Όσο για τα χρήματα: Στις ελληνικές εταιρίες, ο μισθός είναι 580€ συν 4€ για κάθε ώρα πτήσης. https://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=375722Είναι ωραίο σαν επάγγελμα γιατί αποκτάς πολλές εμπειρίες! Φυσικά είναι κουραστικό αλλά αυτό δεν είναι εμπόδιο για κάποιον που το έχει όνειρο! ......Αα και σε περίπτωση που πάθει βλάβη το αεροπλάνο η αεροσυνοδός δεν μπορεί να κάνει τίποτα απολύτως...
Καλό ταξίδι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
Ούτως ή άλλως οι αεροσυνοδοί είναι "ανταγωνιστικό" από την άποψη της εμφάνισης επάγγελμα. Μόλις γεράσουν λίγο και "σπάσει" το πρόσωπο, συνήθως τις αντικαθιστούν...Δεν έχω δει ποτέ αεροσυνοδό που να είναι πάνω από 35 χρονών και έχω ταξιδέψει αρκετά. Μόνο μια φορά είδα μια γυναίκα γύρω στα 40-45 αλλά ήταν σαν συντονίστρια των υπολοίπων (οι οποίες με το ζόρι να ήταν 25 χρονών και μάλλον ήταν η πρώτη τους μη δοκιμαστική πτήση).
Έχω δει και άντρες αεροσυνοδούς αλλά όχι σε ελληνικές αερογραμμές (νομίζω στις ελβετικές).
Στις ξενες εταιριες και δη στις αμερικανικες εχουν γυναικες ολων των ηλικιων. Απλα στην Ελλαδα θεωρουμε οτι η αεροσυνοδος ντε και καλα πρεπει να ειναι μοντελο. Εξω δεν ισχυει. Και φυσικα πολλες φορες υπαρχουν και αντρες, σε αρκετες πτησεις ειναι μισοι μισοι. Στην Aegean εχω πετυχει μονο μια φορα αντρα.
Είναι ωραίο σαν επάγγελμα γιατί αποκτάς πολλές εμπειρίες! Φυσικά είναι κουραστικό αλλά αυτό δεν είναι εμπόδιο για κάποιον που το έχει όνειρο! όλα τα επαγγελματα έχουν τις δυσκολίες τους! οποία ααεροσυνοδό και αν ρωτήσεις θα σου πει ότι έχει πάει σε απίστευτα μέρη που ένας απλός άνθρωπος ούτε καν ξέρει που βρίσκονται! Μπορεί να κάθεται 1-2 μέρες αλλά και πάλι κάτι είναι! Αα και σε περίπτωση που πάθει βλάβη το αεροπλάνο η αεροσυνοδός δεν μπορεί να κάνει τίποτα απολύτως!Και σσχετικά με το σερβίρισμα σιγά το δύσκολο! για ένα μικρό χρονικό διάστημα είναι μια καλή επιλογή!
Εμ αυτο ισχυει για ατομα που δουλεουν σε long-haul δρομολογια, οπου κανουν λιγα ταξιδια καθε μηνα (γιατι καθε ταξιδι ειναι απο 7 μεχρι 12-13 ωρες) και τους αφηνουν στον προορισμο για να τους μαζεψει το επομενο αεροπλανο. Οι κοπελες που δουλευουν στην Aegean και πετανε ξερω γω για Λονδινο, γυριζουν Αθηνα καθε μερα γιατι η διαρκεια της πτησης ειναι τετοια ωστε να μπορει να επιστρεψει το αεροσκαφος χωρις να αλλαξει πληρωμα (νομιζω το οριο ειναι 4,5 ωρες). Αν θες να γινεις αεροσυνοδος που θα ταξιδευει και δεν θα σερβιρει απλα καφε, να ψαξεις για δουλεια σε εταιριες τυπου British Airways, Lufthansa, Swiss κλπ. Βγαζουν πολλες φορες θεσεις και οι εταιριες του κολπου (κυριως η Emirates) αλλα ειναι πολυ αυστηροι σε σχεση με τις ελευθεριες που εχει το προσωπικο (πχ πρεπει να μενουν σε συγκεκριμενα σπιτια για ενα διαστημα, μπορουν να εχουν βαση μονο το Ντουμπαι κλπ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.