[29/5/2015] Φυσική Κατεύθυνσης

Πως πιστεύετε ότι τα πήγατε ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 52)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 11 21.2%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 13 25.0%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 8 15.4%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 6 11.5%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 8 15.4%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 6 11.5%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Pinkman

Νεοφερμένος

Ο Pinkman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Φανταζομαι οτι με βαση την εμπειρια σου κανεις συγκριση με παλαιοτερα;

οι καθηγητες που ειχα στο σχολειο ηταν 55 εκει γυρω οποτε ναι πριν 35 χρονια ηταν μαθητες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Λυπάμαι αλλά ισχυει ακριβώς το αντίθετο. Το επίπεδο των σημερινών μαθητών είναι πολλά σκαλιά πιο χαμηλό από αυτο πριν 30 ή 40 χρονια. Οποιον καθηγητη να ρωτ'ησεις το ιδιο θα σου πει.

Δε μιλησα για επιπεδο μαθητων γενικα!! Για επιπεδο και προετοιμασια οσον αφορα τα μαθηματα που θα εξεταστουν στις πανελληνιες!! Σαν γενικη και εγκυκλοπαιδικη γνωση συμφωνω, ειναι πολλα σκαλια πιο κατω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
παιδια ποιο επιπεδο των μαθητων που διναν τοτε ηταν μετριο;για να παραβλεψετε τα στατιστικα αρχισαν οι προσβολες; τι ειναι αυτα που λετε; τα παιδια προετοιμαζονταν σκληρα δυο χρονια σε φροντιστηρια και ιδιαιτερα! και μαλιστα με μεγαλυτερη πιεση και αναγκαιοτητα διοτι ο αριθμος των θεσεων ηταν κατα πολυ μικροτερος του τωρινου,με ιδιο αριθμο υποψηφιων.
εξαλλου με το που αλλαξε το συστημα εκτοξευτηκαν οι βασεις,τι συνεβη γιναν ολοι Αινσταιν ή τι;
Παρεμπιπτοντως αν τωρα εισαι φοιτητης τελειοφοιτος( ; )και στο σχολειο ο καθηγητης που ειχες οπως λες τοτε ηταν 55 τοτε πριν 35 χρονια ο καθηγητης δεν εδωσε συστημα δεσμων καν,δεν ξερω τι συστημα ειχαν πριν και επισης η αναφορα μου ηταν οταν προχωρησε το συστημα δεσμων και εξειδικευτηκε,παλουκοποιηθηκε τελος παντων :P μετα την δοκιμαστικη περιοδο την αρχικη.

τελος παντων σε απαντηση της εικασιας σου και παλι δεδομενα .Ας παρουμε την Β δεσμη,που ηταν θερμοκηπιο.Σε αυτην οι βασεις ηταν οι υψηλοτερες ολων των δεσμων και οι μαθητες που διναν ηταν οι απουσιολογοι και σημαιοφοροι των σχολειων,ηταν η δεσμη οπως καταλαβατε της ιατρικης,οδοντιατρικης φαρμακευτικης κ.λπ Οι θεσει και παλι λιγοτερες,ο ανταγωνισμος μεγαλος,τα παιδια ηταν κατα κανονα συστηματικοι μαθητες και συνειδητοποιημενοι,πολυ λιγοι την επελεγαν ακριβως λογω του ρισκου να πετυχεις καποια σχολη,εξαλλου τοτε δεν υπηρχαν καραμπολες καποιος απο την Β δεσμη δεν μπορουσε να δηλωσει στο μηχανογραφικο πολυτεχνεια κ.λπ
διαβαζω παλι απο τις πανελλαδικες του 1998(τυχαια η χρονια,αυτην βρηκα) αριστα εγραψε το 0.84% (μολις βρηκα και της προηγουμενης χρονιας,που προφανως μπηκαν βατα 13%)στην βιολογια ,στην φυσικη η οποια ειχε 5πλασια υλη τοτε το 6.61% ,χημεια πηγαν καλυτερα 14% κ.ο.κ αντιστοιχα το 2012 2013 2014 βιολογια αριστα 31,22 και 33 %
αυτα οι κορυφαιοι των μαθητων,οι ελαχιστοι κ επιλεγμενοι που επελεγαν το ρισκο της Β δεσμης.Ο σημαιοφορος του σχολειου μου για να καταλαβετε,εδωσε δυο φορες και περασε σε ενα τει εξω απο την θεσσαλονικη

μιλωντας προσωπικα (απο αλλη δεσμη)θυμαμαι πως οταν μπηκα στο πανεπιστημιο δεν χρειαστηκε να διαβασω καθολου για τα μαθηματα μαθηματικων που ειχαμε στην σχολη των δυο πρωτων εξαμηνων,ουτε και για τα οικονομικα πρωτου εξαμηνου(που τωρα θεωρουνται βαριδιο και αποτυγχανουν πολλοι οταν πρωτοδινουν το μαθημα! καθως με λενε )
τελος παντων το ζητημα ειναι εκτος νηματος και ειναι και εντελως παιδικη η συζητηση,το δικο μου συστημα ειναι το δυσκολοτερο οχι το δικο σου,θυμιζει νημα δυσκολια σχολων!Εγω λεω καλως υπαρχει το τωρινο συστημα λιγο απ'ολα και καλο θα ειναι να μην επιστρεψουμε στο προηγουμενο,που καλως το αλλαξανε!Οι επιταγες εκεινης της εποχης ηταν να αλλαχτει το συστημα ,να γινει λιγοτερο πιεστικο και να αυξηθουν οι θεσεις στις σχολες,που φευγαν πολλοι σε βουλγαριες και ρουμανιες να σπουδασουν ή δεν σπουδαζαν καθολου.Αυτό και έγινε,φυσικα δεν εννοω πως τωρα ειναι ολα μια χαρα,ειναι μεν καλυτερα αφου αυξηθηκαν κατα πολυ οι θεσεις,αλλα με την αποφοιτηση υπαρχει και πληθωρα προσφορας εργατικου δυναμικου.Μιλωντας γι ατα ιδια τα θεματα των πανελληνιων,ευκολα ή δυσκολα δεν εχει καμια σημασια και παλια ηταν ζορικες οι πανελληνιες ομως δεν γραφαν το ιδιο καλα,τωρα λιγοτερο ζορικες ομως γραφουν καλα και ανεβαινουν οι βασεις,συνεπως το ιδιο κανει,η βασικη διαφορα ειναι στις θεσεις,οχι στα αλλα τοσο.
Τελος παντων,απλα απαντησα σε ενα μηνυμα του Dias και παρεθεσα στατιστικα ως αντικειμενικοτερη οπτικη ,τωρα πως το βλεπει ο καθενας ,οπως το βλεπει τελος παντων

καλα αποτελεσματα ξανα ευχομαι στα παιδια,ελπιζω να απολαυσουν το καλοκαιρι τους.Αρχιζει ο προγραμματισμος των διακοπων και της ξεκουρασης και τελειωνει αυτος των εξετασεων :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

allinel

Νεοφερμένος

Ο allinel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Παιδιά, εδώ το θέμα είναι η Φυσική Κατεύθυνσης. Νομίζω ότι η κουβέντα έχει ξεφύγει... Μήπως πρέπει να συνεχιστεί σε άλλο τοπικ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Κάθε χρονιά, κάθε εποχή, κάθε σύστημα διαμορφώνουν μια εντελώς διαφορετική κατάσταση. Η σύγκριση μπορεί να χαρακτηριστεί άτοπη. Ο κάθε ένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Το θέμα είναι ότι κάθε χρονιά συμμετέχουμε επί ίσοις όροις. Δίνουμε όλοι τα ίδια θέματα. Είτε πιο εύκολα είτε πιο δυσκολα, θα περάσει καθορισμένος αριθμος ατομων. Αφου μιλάτε για 20-30 χρονια πριν, δειτε πόσοι πήγαιναν σχολείο, ποια ήταν η κατάσταση που επικρατούσε και τα ξαναλέμε. Δεν πιστεύω ότι οι παλαιοί ειναι πιο μορφωμένοι ενώ οι νέοι όχι. Πάντα υπήρχε ημιμάθεια και συντηριτισμος. Έχουμε όλοι δει πόσο καλοί είναι κατά μέσο όρο οι 40-50χρονοι καθηγητές.Είναι πραγματικά ανάλογα τον ανθρωπο. Πόσο καλός είναι. Ο καλός θα περάσει με το οποιοδήποτε σύστημα, με οποιαδήποτε θέματα. Αυτοί που δημιουργουν τέτοιες αντιπαραθέσεις για μένα ειναι οι μετριοι και οι συντηριτικοι. Τέλος, ακομα και η αντικειμενικότητα είναι υποκειμενική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
αν αναφερεσαι σε μενα εξυπακουεται πως συμφωνω και το γραφω και στο σεντονι
ευκολα ή δυσκολα δεν εχει καμια σημασια οι βασεις ανεβοκατεβαινουν αναλογως,η μονη διαφορα,σημαντικη μεν,με τους παλιους ειναι στον αριθμο των θεσεων,που αυξηθηκαν,κατα τα αλλα δεν εχει να κανει.


παντως διαφωνω με κατι που λες ο καλος θα περασει ετσι κι αλλιως,υπαρχει ομως και η ψυχολογια γι ακαποια ατομα,αν ενα συστημα ειναι πιεστικο,ο ανταγωνισμος μεγαλος,λυγιζουν καποιοι ανθρωποι δεν ειμαστε ολοι ιδιοι.Οποτε δεν ειναι βεβαιος πως καποιος με μεγαλες ικανοτητες θα περασει σιγουρα εκει που θελει.Εκει παιζει σημαντικο ρολο ο γονεας πιστευω,τι περιβαλλον δινει στο παιδι.Αλλα μην λεμε και μεγαλα λογια,διοτι καθε ενας μας αλλιως αντιδρα.
η συζητηση εχει εκτραπει,οπως σημειωνα και στο σεντονι,πιστευω δεν υπαρχει λογος να την συνεχιζουμε,ειναι για αλλο νημα,για την ακριβεια δεν νομιζω να χρειαζεται καν αλλο νημα,τελεια χρειαζεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Δεν ξέρω κατά πόσο φταίει το εκπαιδευτικό μας σύστημα ή ικανότητα και η θέληση από τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για κάτι καλύτερο.

Καλώς ή κακώς, ότι μεταρρυθμίσεις κι αν γίνουν, αν δεν αποκτήσουμε και ικανούς καθηγητές δεν θα υπάρξει ουσιώδες αλλαγή.
Έχουμε την τάση, για ότι αρνητικό ή τέλος πάντων κάτι που δεν μας αρέσει συμβεί να ρίχνουμε τις ευθύνες στο κράτος.
Τι κι αν οι ώρες αλλάξουν, τι κι αν η ύλη μειωθεί ή γίνει αναδιαμόρφωση των βιβλίων εκ νέου ;

Οι καθηγητές, στην πλειοψηφία, κάνουν ένα τυπικό μάθημα, μόνο και μόνο για να βγάλουν την ύλη.
Όταν το μόνο που κάνουν είναι να παραδίδουν θεωρία και να κάνουν μόνο κάτι ασκήσεις της πλάκας στα σχολεία τι βοήθεια να προσφέρουν στους μαθητές; Αναμφίβολα, αν αλλάξουν τα βιβλία και γίνουν πιο ποιοτικά, θα είναι και το μάθημα πιο ποιοτικό.
Αλλά και πάλι, μάλλον, θα υπάρξει η έλλειψη διάθεση/θέλησης για κάτι καλύτερο.

Αισθάνομαι τυχερός που είχα (κάποιους) καθηγητές που νοιάζονταν πραγματικά και "ξέφευγαν" από τα τετριμμένα του σχολικού βιβλίου.
Θα τολμήσω να πω πως δεν χρειάζονταν φροντιστήρια σε δύο μαθήματα(Α.Ε.Π.Π και Α.Ο.Δ.Ε, αν θεωρήσουμε ότι στο τελευταίο απαιτείται έστω και μια ώρα). Στο Πρώτο κάναμε αποκλειστικά και μόνο ασκήσεις/θεωρία κλπ από βοηθήματα, ξεκινήσαμε την ύλη από την Β' Λυκείου και κάναμε και ένα έξτρα 2ωράκι εξωσχολικό. Στο δεύτερο κάναμε σταδιακά testάκια τα οποία αναμφίβολα μας βοήθησαν να διαχειριστούμε καλύτερα την ύλη του μαθήματος και να συγκρατήσουμε τις διδαγμένες, νέες γνώσεις.
Και στην φυσική είχαμε έναν εξαίρετο καθηγητή, ο οποίος μας κάναμε ασκήσεις από βοηθήματα, αλλά το γεγονός πως οι ώρες του μαθήματος δεν ήταν αρκετές αλλά και ούτε βολικές(το σύστημα 1-1-1 δεν παλεύεται) δεν βοηθούσε και πολύ να διαχειριστούμε την ύλη. Τέτοιους καθηγητές έχουμε ανάγκη, όχι (μόνο) τυπικούς καθηγητές πους τους ενοχλεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα αλλά δεν καταβάλλουν την παραμικρή προσπάθεια για να το αλλάξουν, ίσως γιατί τους βολεύει εκεί στα φροντιστήρια.

Στην αντίθετη όχθη, βρίσκονται οι υπόλοιποι καθηγητές, όσο καλοί κι αν ήταν, με τέτοια τυπικότητα δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα ουσιώδες. Μπορούμε κάλλιστα να πάρουμε το βιβλίο και να το διαβάσουμε μόνοι μας παρά να τραβιόμαστε στα σχολεία, που μάλλον αυτό τελικά είναι και το καλύτερο.

Η έλλειψη ικανότητας, θέλησης και πρωτοβουλίας είναι αυτό που μας στοιχειώνει, πάνω απ' όλα, και όχι το κράτος και οι επιλογές τους.

Προσωπικά θεωρώ πως το επίπεδο των πανελληνίων βρίσκεται στο επίπεδο που πρέπει να βρίσκεται(και αν δεν ξέφευγε που και που θα ήταν ιδανικά) και αν κάτι πρέπει να αλλάξει τότε αυτό δεν είναι να πέσει το επίπεδο των πανελληνίων αλλά να αυξηθεί των καθηγητών. Επίσης οι ώρες των δύο μαθημάτων βαρύτητας νομίζω πως θα ήταν καλύτερα αν ήταν άρτιου βαθμού, στη συγκεκριμένη περίπτωση 6 και 4 στα μαθηματικά και στη φυσική αντίστοιχα. Το μάθημα γίνεται ωραιότερα όταν γίνεται σε συνεχόμενο 2-3ωρο και όχι σε 1ωρα.

Καλό μήνα σε όλους
Συμφωνώ με όσα γράφεις. Όμως, πάντα υπάρχει ένα “αλλά”. Εδώ το “αλλά” είναι ότι αγνοείς τελείως ένα βασικό παράγοντα: τη νοοτροπία των μαθητών.
Είχα την τύχη να έχω στο σχολείο μου καθηγητές από πολύ καλούς ως άριστους. Πώς αντιμετωπίζονταν αυτοί από το σύνολο; Από αδιάφορα ως εχθρικά. Πόσοι εκτίμησαν ότι οι άνθρωποι αυτοί προσπαθούσαν να κάνουν τη δουλειά τους σωστά και μάλιστα παραπάνω από τις υποχρεώσεις τους; Ελάχιστοι. Να αναφέρω παραδείγματα; (Μιλάμε για τη Γ λυκείου και για τα μαθήματα κατεύθυνσης). Έδιναν οι καθηγητές φυλλάδια με ασκήσεις, κανένας σχεδόν δεν ασχολιόταν με αυτές και την ώρα του μαθήματος μόνον μερικοί έλεγαν κάτι. Γονιός παραπονέθηκε στο διευθυντή “Γιατί ο κύριος Χ ζητάει από τα παιδιά να διαβάζουν; Αφού έχουν το φροντιστήριο, γιατί να τα κουράζει και στο σχολείο;”. Πολλοί μαθητές την ώρα της κατεύθυνσης ήθελαν να κοιμούνται ή να λύνουν ασκήσεις για το φροντιστήριο. Όσες φορές κάποιος καθηγητής προσπαθούσε να κάνει κάποιες παραπάνω ώρες σε κενό ή παίρνοντας παιδιά από τη γενική παιδεία, γινόταν επανάσταση. Όταν γινόταν λόγος για τεστάκια, η πλειονότητα των μαθητών αντιδρούσε έντονα. Όταν οι καθηγητές προσπάθησαν να οργανώσουν στο σχολείο διαγωνίσματα προσομοίωσης, από 100+ άτομα προσήλθαν 7-8. Μετά το Μάρτιο που οι μαθητές εξαφανίζονται με ψεύτικα χαρτιά γιατρού, οι καθηγητές είπαν ότι για όποιον θέλει είναι στη διάθεσή του για απορίες και θα κάνουν επαναληπτικές ασκήσεις και θέματα. Πόσοι έρχονταν; Πάλι οι ίδιοι 7-8 από τους 100 (και όσοι είχαν 113,9 απουσίες).
Τι θα κάνει μετά από όλα αυτά ένας καθηγητής που έχει το μεράκι να κάνει σωστά τη δουλειά του και να βοηθήσει τους μαθητές; Λογικά, κάποια στιγμή θα απογοητευτεί, θα πει μέσα του “άι σιχτίρ τα κωλόπαιδα” και θα γίνει συμβατικός βγάζοντας τυπικά την ύλη.
Δεν ξέρω φίλε μου πού τελείωσες το λύκειο, όμως από αυτά που μου λες συμπεραίνω ότι αποφοίτησες σε κάποιο μικρό μέρος όπου επικρατούν άλλες συνθήκες. Αυτά που έγραψα αναφέρονται στην Αθήνα και στις μεγάλες πόλεις, όπου το σχολείο και οι καθηγητές του έχουν από πριν απορριφθεί από τους μαθητές. Η αντίληψη που κυριαρχεί είναι ότι “μας ενδιαφέρει μόνον το φροντιστήριο και το σχολείο είναι χαμένος χρόνος, αλλά πηγαίνουμε για να απαιτήσουμε το +0,6 των προφορικών και να πάρουμε το απολυτήριο”. Πιο απλά; Η πλειοψηφία των μαθητών δεν θέλει σήμερα ούτε καλούς καθηγητές στο σχολείο, αλλά ούτε και λύκειο που να λειτουργεί σωστά.
Δεν είναι λοιπόν αρκετό να βελτιωθεί το σύστημα των εξετάσεων και να ανέβει το επίπεδο των καθηγητών. Πρέπει να αλλάξει και η νοοτροπία των μαθητών, διαφορετικά έχουμε έναν φαύλο κύκλο.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Στην γραφική παράσταση έβαλα αντίθετα τους άξονες αλλά η γραμμή είναι σωστή. Θα μου κόψουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
παρακινημενος απο τα παραπανω μηνυματα περι νοοτροπιας μαθητων,
εχει την πλακα του και το επικολω,μηπως δηλαδη και η νοοτροπια καποιων γονιων εχει πια αλλαξει

καθ'υπερβολη βεβαια


ομως ταραξαμε στα off topic το νημα,,επιστροφη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

OMπίτσενος18

Νεοφερμένος

Ο OMπίτσενος18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γεια σας και από μενα..Εγώ έχω γράψει γύρω στο 8-9 και κυριολεκτικά με κατέστρεψε αυτό το μάθημα διότι αφενώς τα μαθηματικά τα πήγα λίγο καλύτερα και αφ εταίρου στα υπόλοιπα πιστεύω έχω γράψει από 17 και πάνω..το θέμα είναι ότι θέλω βιολογικό ως πρώτη επιλογή στο Ηράκλειο...με τίποτα όμως...επίσης 2η επιλογή το χημικό επίσης Ηράκλειο...πέρσυ ήταν 15.400...είναι μεγάλη μαλακία και τελείως άδικο το χημικό να είναι δεύτερο πεδίο...όπως καταλαβαίνετε αν δεν πιάσω ούτε αυτή τη σχολή τη χρονιά την έχασα...αυτά από μένα...περιμένω απαντήσεις..απόψεις...ιδέες κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

allinel

Νεοφερμένος

Ο allinel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Γεια σας και από μενα..Εγώ έχω γράψει γύρω στο 8-9 και κυριολεκτικά με κατέστρεψε αυτό το μάθημα διότι αφενώς τα μαθηματικά τα πήγα λίγο καλύτερα και αφ εταίρου στα υπόλοιπα πιστεύω έχω γράψει από 17 και πάνω..το θέμα είναι ότι θέλω βιολογικό ως πρώτη επιλογή στο Ηράκλειο...με τίποτα όμως...επίσης 2η επιλογή το χημικό επίσης Ηράκλειο...πέρσυ ήταν 15.400...είναι μεγάλη μαλακία και τελείως άδικο το χημικό να είναι δεύτερο πεδίο...όπως καταλαβαίνετε αν δεν πιάσω ούτε αυτή τη σχολή τη χρονιά την έχασα...αυτά από μένα...περιμένω απαντήσεις..απόψεις...ιδέες κλπ
Μη στενοχωριέσαι μωρέ... :hello: Έχεις δίκιο, αλλά ας περιμένουμε πρώτα τα αποτελέσματα. Ήταν για όλους δύσκολα... ποτέ δεν ξέρεις. Εσύ θα συμπληρώσεις το μηχαν. με τη σειρά που επιθυμείς. Ευχομαι το καλύτερο! ... και που ξέρεις; κάθε εμπόδιο για καλό (που λέει και ο λαός).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Στην γραφική παράσταση έβαλα αντίθετα τους άξονες αλλά η γραμμή είναι σωστή. Θα μου κόψουν;

Μάλλον -1. Μπορεί να μου πεις ότι έχεις κάνει σωστά τους άξονες αλλά έχει γίνει παρόμοια συζήτηση..... (όχι στο forum...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
αυτο που σου προτεινω ειναι να απολαυσεις το ελληνικο καλοκαιρι,εκανες αυτο που οφειλες,οταν ερθουν τα αποτελεσματα αναλογως κινεισαι
μην σε παιρνει απο κατω ,ειναι κριμα να στενοχωριεσαι (και το εννοω δεν το αναφερω ως παρηγορητικο λόγο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Γεια σας και από μενα..Εγώ έχω γράψει γύρω στο 8-9 και κυριολεκτικά με κατέστρεψε αυτό το μάθημα διότι αφενώς τα μαθηματικά τα πήγα λίγο καλύτερα και αφ εταίρου στα υπόλοιπα πιστεύω έχω γράψει από 17 και πάνω..το θέμα είναι ότι θέλω βιολογικό ως πρώτη επιλογή στο Ηράκλειο...με τίποτα όμως...επίσης 2η επιλογή το χημικό επίσης Ηράκλειο...πέρσυ ήταν 15.400...είναι μεγάλη μαλακία και τελείως άδικο το χημικό να είναι δεύτερο πεδίο...όπως καταλαβαίνετε αν δεν πιάσω ούτε αυτή τη σχολή τη χρονιά την έχασα...αυτά από μένα...περιμένω απαντήσεις..απόψεις...ιδέες κλπ

Χαλάρωσε και φτιάξε το μηχανογραφικό σου ακριβώς με την σειρά που θέλεις 1. Βιολογικό Ηράκλειο, 2. Χημικό Ηράκλειο κλπ. Οι περσινές βάσεις δεν μου λένε τίποτε... Εσείς με τις προτιμήσεις σας και τις βαθμολογίες σας θα φτιάξετε τις φετινές βάσεις.... Τίποτα λοιπόν δεν έχει τελειώσει πριν "τραγουδήσει η χοντρή".....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Μάλλον -1. Μπορεί να μου πεις ότι έχεις κάνει σωστά τους άξονες αλλά έχει γίνει παρόμοια συζήτηση..... (όχι στο forum...)

Μα μου διευκρίνιζε τι πρέπει να βάλω στον y'y και τι στον x'x;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Στην γραφική παράσταση έβαλα αντίθετα τους άξονες αλλά η γραμμή είναι σωστή. Θα μου κόψουν;

Είναι λάθος από μαθηματικής πλευράς διότι εννοείς άλλο πράγμα. Θα μπορούσες να απεικονίζεις την αντίστροφη καμπύλη. :) Τώρα στα πλαίσια των πανελληνίων δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Είναι στην ευχέρεια του διορθωτή, πως θα το αξιολογήσει. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

allinel

Νεοφερμένος

Ο allinel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Μα μου διευκρίνιζε τι πρέπει να βάλω στον y'y και τι στον x'x;
Για κάθε συνάρτηση y=f(x), κατά το σχεδιασμό της γραφικής παράστασης, ο κατακόρυφος άξονας (y΄y) περιέχει τις τιμές y και ο οριζόντιος (χ΄χ) τις τιμές του χ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Μα μου διευκρίνιζε τι πρέπει να βάλω στον y'y και τι στον x'x;

Ναι! Η εκφώνηση λέει "q2=f(i2)" που σημαίνει ότι στον y άξονα είναι το q2 και στον χ άξονα to i2. Το πρόβλημα είναι μάλλον μαθηματικό και όχι φυσικό, γιατί οτιδήποτε από τα δύο είναι στον x ή στον y άξονα δεν στερεί την γραφική από την όποια φυσική της σημασία (που δεν υπήρχε). Αν δηλαδή κοιτάξουμε την ουσία προφανώς και δεν υπάρχει θέμα.... Αν κοιτάξουμε το τυπικό υπάρχει... γι' αυτό το μάλλον -1. Αν θέλεις την προσωπική μου άποψη διαφωνώ, αλλά υπάρχουν αρκετοί αν όχι πολλοί που συμφωνούν..... Εξαρτάται που θα πέσει το γραπτό σου.... Βλέπεις 1 μονάδα διαφορά είναι απόλυτα αποδεκτή ως σφάλμα!.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Για κάθε συνάρτηση y=f(x), κατά το σχεδιασμό της γραφικής παράστασης, ο κατακόρυφος άξονας (y΄y) περιέχει τις τιμές y και ο οριζόντιος (χ΄χ) τις τιμές του χ.

Ναι! Η εκφώνηση λέει "q2=f(i2)" που σημαίνει ότι στον y άξονα είναι το q2 και στον χ άξονα to i2. Το πρόβλημα είναι μάλλον μαθηματικό και όχι φυσικό, γιατί οτιδήποτε από τα δύο είναι στον x ή στον y άξονα δεν στερεί την γραφική από την όποια φυσική της σημασία (που δεν υπήρχε). Αν δηλαδή κοιτάξουμε την ουσία προφανώς και δεν υπάρχει θέμα.... Αν κοιτάξουμε το τυπικό υπάρχει... γι' αυτό το μάλλον -1. Αν θέλεις την προσωπική μου άποψη διαφωνώ, αλλά υπάρχουν αρκετοί αν όχι πολλοί που συμφωνούν..... Εξαρτάται που θα πέσει το γραπτό σου.... Βλέπεις 1 μονάδα διαφορά είναι απόλυτα αποδεκτή ως σφάλμα!.....

Nαι, έχετε απόλυτο δίκιο..
Αλλά δεν ξέρω μπερδεύτηκα εκείνη την ώρα :P
Τέλος πάντων αν είναι να κόψουν μόνο 1, δεν πειράζει :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΕιρΚαγιαν.

Νεοφερμένος

Η ΕιρΚαγιαν. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Καλα τι μαλακιες ήταν και αυτές στη φυσική; ο.τι να ναι....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top