Trolling Stones
Νεοφερμένος


Γιατί η συνάρτηση είναι ως προς το t.hi guys.η παραγωγος του f(t)=(x^2)-3x+συνt μας κανει -ημτ γτ τα χ θεωρουνται σταθεροι οροι και γινονται μηδεν?
Το x θεωρείται απλά ένας σταθερός αριθμός, γι αυτό η παράγωγός του είναι 0
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Έτσι, η συνάρτηση:
f(t)= χ^2 - 3x + συνt
πιο σωστά γράφεται ως:
f(χ,t)= χ^2 - 3x + συνt
Στο Λύκειο επικρατεί η μεταβλητή της συνάρτησης να είναι το χ, αλλά αυτό δεν αποτελεί δέσμευση. Σκέψου το όπως στα ολοκληρώματα, που μπορεί να έχει περισσότερες από μία μεταβλητές, αλλά εσύ ασχολείσαι μόνο με την μεταβλητή ολοκλήρωσης (ό,τι έπεται του d).
Έτσι, στην παραπάνω περίπτωση, έχουμε:
df(x,t)/dt= -ημt
df(x,t)/dx= 2x-3
Στην πρώτη περίπτωση υπολογίζουμε την παράγωγο ως προς t, στην δεύτερη ως προς x.
Επειδή όμως, όπως είπα, ΔΕΝ διδάσκονται συναρτήσεις πολλών μεταβλητών στο Λύκειο, και η παραπάνω κατάσταση είναι ψιλομπαχαλελέ για τους περισσότερους μαθητές, απλοποείται και γράφεται σαν f(t) και η παράγωγός της η f'(t) [Σ-Λ 2014 Μαθ.Γεν]. Τα υπόλοιπα τα αντιμετωπίζεις σαν σταθερές. Δηλαδή, η f(t)= χ^2 - 3x + συνt, είναι μια συνάρτηση ως προς t, με το x να είναι μια σταθερή, της οποίας την τιμή δεν γνωρίζουμε (όπως η σταθερά c στα ολοκληρώματα).
Τέλος, επειδή συνηθίζεται να χρησιμοποιείται το x σαν μεταβλητή συναρτήσεων και το t σαν μεταβλητή ολοκλήρωσης, δεν σημαίνει ότι αποτελεί τον κανόνα. Μπορείς κάλλιστα να έχεις:
f(t)=ολοκλήρωμα ως προς χ
ή
f(u)=ολοκλήρωμα ως προς h
ή οτιδήποτε άλλο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος


Εξαιρετικό ποστ.Και μην μου πει κανείς τώρα για μερικές παραγώγους. Σε βλέπω mathguy, έτοιμος να πεταχτείς είσαι...![]()
For real, αν δεν είχα δει το σπόιλερ θα έδινα κήρυγμα για μερικές παραγώγους

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
trelomogolo
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
trelomogolo
Εκκολαπτόμενο μέλος



[/IMG]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος


hi guys.εδω πηρα τον τυπο α1+α2+...=360 αλλα δεν εβγαλα τιπουτα.καμια βοηθεια.πισω το χ το εχει 18 αλλα δεν ξερω πως βγαινει![]()
Λύση:
a) 5x + 3x + 8x + 18 + x + 18 + x = 360
18x = 324
x = 18 μοίρες
b) Α = 90 μοίρες άρα (90/360)*100=25%
B = 54 μοίρες, άρα (54/360)*100=15%
Γ = 162 μοίρες, άρα (162/360)*100=45%
Δ = 36 μοίρες, άρα (36/360)*100 =10%
Ε= 18 μοίρες, άρα (18/360)*100=5%
c) Β=15% άρα 0,15*Χ = 108 <=> Χ=720 ψήφοι (τόσοι είναι οι συνολικοί ψήφοι)
Άρα, Α=25%*720=180, Β=108, Γ=45%*720=324, Δ=10%*720=72, Ε=5%*720=36
Και κάνεις το ραβδόγραμμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
trelomogolo
Εκκολαπτόμενο μέλος


Λύση:
a) 5x + 3x + 8x + 18 + x + 18 + x = 360
18x = 324
x = 18 μοίρες
b) Α = 90 μοίρες άρα (90/360)*100=25%
B = 54 μοίρες, άρα (54/360)*100=15%
Γ = 162 μοίρες, άρα (162/360)*100=45%
Δ = 36 μοίρες, άρα (36/360)*100 =10%
Ε= 18 μοίρες, άρα (18/360)*100=5%
c) Β=15% άρα 0,15*Χ = 108 <=> Χ=720 ψήφοι (τόσοι είναι οι συνολικοί ψήφοι)
Άρα, Α=25%*720=180, Β=108, Γ=45%*720=324, Δ=10%*720=72, Ε=5%*720=36
Και κάνεις το ραβδόγραμμα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christos365
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Από κει και πέρα λύσε κανένα θέμα πανελληνίων ή οεφε που να μην έχεις λύσει για τελευταίο τσεκάρισμα...
Αυτά φτάνουν, αν δεν θες να "αράξεις" διάβασε το επόμενο μάθημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 856924
Επισκέπτης


https://www.lazaridi.info/arxeia/MGC_EPAN_2010.pdf
https://www.lazaridi.info/arxeia/MGC_EPAN_2008.pdf
https://www.lazaridi.info/arxeia/MGC_2008.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Αν απλά μας ενημερώνεις, Ο.Κ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
frofru
Εκκολαπτόμενο μέλος


Απ'το σχολικο:ειχα απορια τρια Σ/Λ ...επαναληπτικες του '10 το γ) ,επαναληπτικες του '08 το β),κανονικες του '08 το α)
1) https://www.lazaridi.info/arxeia/MGC_EPAN_2010.pdf
2) https://www.lazaridi.info/arxeia/MGC_EPAN_2008.pdf
3) https://www.lazaridi.info/arxeia/MGC_2008.pdf
1) σελ. 73 πανω πανω η 3η βουλα ( μπορεις να το δεις κι απ'τον πινακα 9 στην ιδια σελιδα)
2) σελ.16 τελευταια παραγραφος, η πρωτη προταση
3) συμφωνα με την αποδειξη σελ.151, οπου δεν αναφερεται κατι αντιστοιχο, προκυπτει οτι δεν υπαρχει καποιος περιορισμος... δεν γνωριζω να εξηγησω περαιτερω.
Αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος. Μη σε παρω στο λαιμο μου.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος



Το 1ο κεφάλαιο το ξέρω από την κατεύθυνση. Στατιστική και Πιθανότητες δεν ξέρω σχεδόν καθόλου. Καμία ιδέα τι να διαβάσω; Το study4exams ανοίγει την Τρίτη(?).
(Δεν έχω ακόμα ύλη, αλλά ξέρω ότι είναι εντός όλα όσα κάναμε, οπότε...)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Εμείς που γράφουμε ενδοσχολικά και δεν πολυπροσέχαμε όλη τη χρονιά, προλαβαίνουμε να κάνουμε τίποτα μέχρι την Παρασκευή;
Το 1ο κεφάλαιο το ξέρω από την κατεύθυνση. Στατιστική και Πιθανότητες δεν ξέρω σχεδόν καθόλου. Καμία ιδέα τι να διαβάσω; Το study4exams ανοίγει την Τρίτη(?).
(Δεν έχω ακόμα ύλη, αλλά ξέρω ότι είναι εντός όλα όσα κάναμε, οπότε...)
Το πρώτο απ' την κατεύθυνση, το τρίτο από την πρώτη λυκείου. Οι πιθανότητες είναι πολύ μικρό κεφάλαιο, αν μάθεις τους τύπους που έχει δεν θα έχεις πρόβλημα.
Στην στατιστική μάθε τα παρακάτω και όλα Ο.Κ. Δεν θα σας ζητήσουν κάτι το εξισυζητημένο.
Έχεις χρόνο να διαβάσεις οπότε.
• Διάμεσος
• Αριθμητικός μέσος
• Συμπλήρωση πινάκων
• Εύρος
• Διακύμανση
• Τυπική απόκλιση
• Συντελεστής μεταβλητότητας
Μπορεί να έχει κι άλλα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος


Το πρώτο απ' την κατεύθυνση, το τρίτο από την πρώτη λυκείου. Οι πιθανότητες είναι πολύ μικρό κεφάλαιο, αν μάθεις τους τύπους που έχει δεν θα έχεις πρόβλημα.
Στην στατιστική μάθε τα παρακάτω και όλα Ο.Κ. Δεν θα σας ζητήσουν κάτι το εξισυζητημένο.
Έχεις χρόνο να διαβάσεις οπότε.
• Διάμεσος
• Αριθμητικός μέσος
• Συμπλήρωση πινάκων
• Εύρος
• Διακύμανση
• Τυπική απόκλιση
• Συντελεστής μεταβλητότητας
Μπορεί να έχει κι άλλα![]()
Ευχαριστώ, θα τα κοιτάξω.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος


Όταν (πριν από αιώνες) έδινα στο σχολείο Μαθηματικά γενικής, μας είχαν αφαιρέσει το 1ο κεφάλαιο και είχαμε στην ύλη μας μόνο στατιστική και πιθανότητες. Μας είπαν ότι το έκαναν για λόγους ισότητας θετικοτεχνολογικών με θεωρητικούς. Αυτό τότε δεν μου είχε πολυαρέσει (καθώς δεν με συνέφερε), όμως εκ των υστέρων το βρίσκω πολύ σωστό και λογικό.
![]()
Με την προϋπόθεση ότι διεξάγονται σωστά οι εξετάσεις. Γιατί αν οι επιτηρητές είναι τόσο "αφηρημένοι" όσο λέγεται, τους θεωρητικούς τους συμφέρει να γνωρίζουμε πράγματα από την ύλη, γιατί θα τα "μάθουν" και αυτοί...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


Με την προϋπόθεση ότι διεξάγονται σωστά οι εξετάσεις. Γιατί αν οι επιτηρητές είναι τόσο "αφηρημένοι" όσο λέγεται, τους θεωρητικούς τους συμφέρει να γνωρίζουμε πράγματα από την ύλη, γιατί θα τα "μάθουν" και αυτοί...
Ισχύει. Αν και εκ των πραγμάτων είναι πολύ πιο εύκολο για κάποιον της τεχνολογικής να γράψει φυσική και μαθηματικά γενικης ανεξαρτήτως ύλης άρα ολα αυτά περί ισότητας είναι λίγο χαζά.
Άλλωστε ούτε στις πανελλήνιες υπάρχει ισότητα μεταξύ τεχνολογικής και θεωρητικής στα μαθηματικά γενικής, περιέργως όμως η θεωρητική και παλι μπαίνει 5ο πεδίο γράφοντας βάση (ή και λιγότερο)στα μαθηματικά γενικής γιατί σαφέστατα έχει πάει καλύτερα στα υπόλοιπα μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος


Θεωρία είναι τα πράσινα κουτάκια ε;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.