ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εγώ κάνω ΠΆΝΤΑ ένα σχεδιάγραμμα.Όταν δω τα θέματα,πρώτα θα φτιάξω το σχεδιάγραμμα της έκθεσης και μετά θα πάω στις ασκήσεις κτλ.
Ξερεις τι συμβαινει; κι εγω κανω σχεδιαγραμμα αλλα αισθανομαι μεγαλυτερη ασφαλεια να γραφω πρωτα στο προχειρο και να τα μεταφερω .Εννοειται πως μου παιρνει περισσοτερο χρονο και τελειωνω παντα οριακα!
Αν καταφυγω στη επομενη λυση , δηλαδη να γραψω κατευθειαν στο πρωτοτυπο , θα γινουν παμπολες μουτζουριτσες και δεν το θελω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
Αν σε βολεύει έτσι,το μόνο που μπορώ να σου πω είναι καλή διαχείριση χρόνου!Ξερεις τι συμβαινει; κι εγω κανω σχεδιαγραμμα αλλα αισθανομαι μεγαλυτερη ασφαλεια να γραφω πρωτα στο προχειρο και να τα μεταφερω .Εννοειται πως μου παιρνει περισσοτερο χρονο και τελειωνω παντα οριακα!
Αν καταφυγω στη επομενη λυση , δηλαδη να γραψω κατευθειαν στο πρωτοτυπο , θα γινουν παμπολες μουτζουριτσες και δεν το θελω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν σε βολεύει έτσι,το μόνο που μπορώ να σου πω είναι καλή διαχείριση χρόνου!
Ναι ειναι παρακινδυνευμενο ,γι αυτο εθεσα το ερωτημα. Σκεψου ,μολις βαλω την τελευταια τελεια τελειωνει ο χρονος
Καλη μας επιτυχια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τυφών
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
Καλησπερα. Ειμαι Β Λυκειου θετικη κατευθυνση, θελοντας και μη του χρονου θα δωσω και εκθεση. Φετος αρχισα φροντιστηριο μαθηματικα φυσικη χημεια και πηγαινω αρκετα καλα αλλα δεν κανω καποιο μαθημα για εκθεση. Παντα ημουν αρκετα καλος, χωρις να εχω διαβασει ιδιαιτερα εξωσχολικα βιβλια, δεν ξερω που οφειλεται αλλα παντα οι εκθεσεις μου ηταν οι καλυτερες τοσο σε λεξιλογιο οσο και σε επιχειρηματα. Δηλαδη δεν εχω αντιμετωπισει μεχρι φετος κανενα προβλημα σε ο,τι αφορα την εκθεση, ωστοσο αρχιζω και σκεφτομαι για του χρονου. Πιστευετε πως βγαινει χωρις φροντιστηριο? σιγουρα ειμαι της αποψης οτι και ο καλυτερος καθηγητης του κοσμου να σου κανει μαθημα αν δεν διαβασεις μονος σου δεν θα καταφερεις τιποτα, αλλα δεν ειναι καπως "παρατολμο" να πας μονος σου για πανελληνιες? Δεν λεω οτι δεν γινεται, απλα θελω να γραψω εναν καλο βαθμο και πιστευω πως οπως κ να εχει εχεις καποιο μειονεκτημα εναντι των παιδιων που πηγαινουν φροντιστηριο.
Παράτολμο δεν είναι γιατί ουσιαστικά δε πας μόνος,έχεις και ένα σχολείο όπου αν ο εκπαιδευτικός έχει μεράκι δε θα έχεις κανένα πρόβλημα,ξέρω πολλά παιδιά που έδιναν μαζί μου πέρσι ενώ δεν έκαναν φροντιστήριο στην έκθεση και παρόλα αυτά έγραψαν μια χαρά!
Το point μου: Ας μην υποτιμάμε το σχολείο,θεωρω κουτη την αποψη (που επικρατει) οτι πρεπει να διαβαζω μονο για το φροντ και στο σχολείο δε πρέπει να δίνω ούτε σημασία .Δηλαδη τι; Εκει εκθεσεις δε θα γραφεις; Θεωρια δε θα σου μαθαινουν; Απ'όπου μπορείς πιασου και μάθε όσα περισσότερα γινεται.Μην απελπίζεσαι από τώρα με αυτά,έχεις καιρό μπροστά σου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
formio4
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sjors
Νεοφερμένος
Εγω πηγαινω β λυκειουβ θετικη κατευθυνση! Κανω ιδιαιτερα στην εκθεση και νομιζω πως τα πηγαινω αρκετα καλα σε αυτο το μαθημα! Ωστοσο ειναι καποια πραγματα που με μπερδευουν λιγο, διοτι η καθηγητρια μου στο ιδιαιτερο μου λεει αλλα και η κυρια στο σχολειο τα ανατρεπει ολα...(η καθηγητρια στο σχολειο βεβαια εχει την φημη πως κανει και αυτη ιδιαιτερα και μαλιστα τα παιδια που εκαναν μαζι της λενε τα καλυτερα..., και αλλα παιδια μεσα στην ταξη εχουν θεμα με αυτην καθως και αυτοι στο φροντιστηριο τα μαθαινουν καπως διαφορετικα)
Στο θεμα μας λοιπον , 1) Η καθηγητρια που μου κανει εκθεςη στο σπιτι μου λεει οταν εχω δυο ζητουμενα το πρωτο το βαζω στον προλογο και το δευτερο στην μεταβατικη που θα κανω ενω η κυρια στο σχολειο υποστηριζει πως αυτο ειναι μεγα λαθος και πρεπει στο προλογο να βρισκονται και τα δυο ζητουμενα! 2)Κατι που αναφερθηκε και παραπανω : στο σχολειο μας λεει στην ομιλια να εχουμε οπωσδηποτε επικοινωνιακο πλαισιο τουλαχιστον 2-3 φορες μεσα στην παραγραφο με καταλληλα ρηματα (λ.χ. Αντιλαμβανομαστε, καταλαβαινουμε, διαπιστωνουμε , και γενικοτερα α πληθ.) Αντιθετα, η καθηγητρια στο σπιτι μου θεωρει πως το σωστοτερο ειναι να χρησιμοποιουμε κατεξοχην γ πληθυντικο και να αποφευγω το α πληθυντικο γιατι προσδισει αμεσοτητα και προφορικοτητα στο γραπτο λογο πραγμα το οποιο οι εξεταστες βαθμολογουν αρνητικα!
Εσας τι σας λενε?
Τελος, Εγω εχω στο σπιτι και τον πειστικο λογο του κουτρα και τον κοινο νου , ποιο απο τα δυο θεωρειτε εςεις καλυτερο ? Και πως ακριβως πιστευετε πως θα ηταν καλο να μελεταω αυτα τα βιβλια? (γιατι πολλοι μεσα στην ταξη μου αποστηθιζουν κειμενα και παραγραφους)
Ευχαριστω εκ των προτερων!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τυφών
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παράτολμο δεν είναι γιατί ουσιαστικά δε πας μόνος,έχεις και ένα σχολείο όπου αν ο εκπαιδευτικός έχει μεράκι δε θα έχεις κανένα πρόβλημα,ξέρω πολλά παιδιά που έδιναν μαζί μου πέρσι ενώ δεν έκαναν φροντιστήριο στην έκθεση και παρόλα αυτά έγραψαν μια χαρά!
Το point μου: Ας μην υποτιμάμε το σχολείο,θεωρω κουτη την αποψη (που επικρατει) οτι πρεπει να διαβαζω μονο για το φροντ και στο σχολείο δε πρέπει να δίνω ούτε σημασία .Δηλαδη τι; Εκει εκθεσεις δε θα γραφεις; Θεωρια δε θα σου μαθαινουν; Απ'όπου μπορείς πιασου και μάθε όσα περισσότερα γινεται.Μην απελπίζεσαι από τώρα με αυτά,έχεις καιρό μπροστά σου!
Στο σχολειο η καθηγητρια που κανει εκθεση στην γ λυκειου ειναι αρκετα χρονια η ιδια και εχω να πω οτι μονο τα καλυτερα ακουγονται (την εχω αντιγονη φετος, δεν μπορω να κρινω) λενε πως δινει αρκετα φυλλαδια κλπ. Το θεμα ειναι οτι μπλεκονται στη μεση θεωριες κλπ δεν ειναι δηλαδη το μαθημα ετσι οπως γινεται μεχρι φετος..προσωπικα στα μαθηματα που με ενδιαφερουν προσεχω στο σχολειο γιατι απο εναν καλο καθηγητη παντα εχεις να κερδισεις κατι. Φαντασου ο φροντιστης μου στα μαθηματικα λεει πως αυτος που μας κανει μαθηματικα στο σχολειο κανει το καλυτερο μαθημα της περιοχης..ωστοσο ομολογω ο κυριος λογος που εθεσα το θεμα ειναι γιατι δεν ξερω πανω κατω πως ειναι το μαθημα της εκθεσης του χρονου, συν το γεγονος οτι οι περισσοτεροι μαθητες δεν πανε καλα στις πανελληνιες στην εκθεση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
formio4
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παιδια,
Εγω πηγαινω β λυκειουβ θετικη κατευθυνση! Κανω ιδιαιτερα στην εκθεση και νομιζω πως τα πηγαινω αρκετα καλα σε αυτο το μαθημα! Ωστοσο ειναι καποια πραγματα που με μπερδευουν λιγο, διοτι η καθηγητρια μου στο ιδιαιτερο μου λεει αλλα και η κυρια στο σχολειο τα ανατρεπει ολα...(η καθηγητρια στο σχολειο βεβαια εχει την φημη πως κανει και αυτη ιδιαιτερα και μαλιστα τα παιδια που εκαναν μαζι της λενε τα καλυτερα..., και αλλα παιδια μεσα στην ταξη εχουν θεμα με αυτην καθως και αυτοι στο φροντιστηριο τα μαθαινουν καπως διαφορετικα)
Στο θεμα μας λοιπον , 1) Η καθηγητρια που μου κανει εκθεςη στο σπιτι μου λεει οταν εχω δυο ζητουμενα το πρωτο το βαζω στον προλογο και το δευτερο στην μεταβατικη που θα κανω ενω η κυρια στο σχολειο υποστηριζει πως αυτο ειναι μεγα λαθος και πρεπει στο προλογο να βρισκονται και τα δυο ζητουμενα! 2)Κατι που αναφερθηκε και παραπανω : στο σχολειο μας λεει στην ομιλια να εχουμε οπωσδηποτε επικοινωνιακο πλαισιο τουλαχιστον 2-3 φορες μεσα στην παραγραφο με καταλληλα ρηματα (λ.χ. Αντιλαμβανομαστε, καταλαβαινουμε, διαπιστωνουμε , και γενικοτερα α πληθ.) Αντιθετα, η καθηγητρια στο σπιτι μου θεωρει πως το σωστοτερο ειναι να χρησιμοποιουμε κατεξοχην γ πληθυντικο και να αποφευγω το α πληθυντικο γιατι προσδισει αμεσοτητα και προφορικοτητα στο γραπτο λογο πραγμα το οποιο οι εξεταστες βαθμολογουν αρνητικα!
Εσας τι σας λενε?
Τελος, Εγω εχω στο σπιτι και τον πειστικο λογο του κουτρα και τον κοινο νου , ποιο απο τα δυο θεωρειτε εςεις καλυτερο ? Και πως ακριβως πιστευετε πως θα ηταν καλο να μελεταω αυτα τα βιβλια? (γιατι πολλοι μεσα στην ταξη μου αποστηθιζουν κειμενα και παραγραφους)
Ευχαριστω εκ των προτερων!
1) Στον πρόλογο θα βάζεις μόνο το α' ζητούμενο και στην μεταβατική το β' ζητούμενο, για να μην αποκαλύψεις αμέσως το θέμα πάνω στο οποίο γράφεις.
2) Στην ομιλία πρέπει να κάνεις ΕΝΑΛΛΑΓΗ ρηματικών προσώπων (α' ενικό, α' πληθυντικό, β' πληθυντικό, γ' ενικό, γ' πληθυντικό) και να βάζεις αρκετές ρητορικές ερωτήσεις. Η ομιλία ΠΡΕΠΕΙ να έχει αμεσότητα, ζωντάνια και προφορικότητα, αφού είναι ΟΜΙΛΙΑ! Το να βάζεις μόνο προσφώνηση και αποφώνηση και στο κυρίως μέρος να μοιάζει με άρθρο, αυτό είναι που θα σου αφαιρέσει μονάδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τυφών
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thodoris kn
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ilma
Νεοφερμένος
μια χαρά είναι και εγώ αυτό έκανα τώρα αν σε κάποιο θέμα σε βολέψει και 2 +2 δε χάθηκε και ο κόσμοςΓελοιο με την καμια,παρα πολλοι αριστουχοι μαθητες πατωσαν στην εκθεση με αποτελεσμα να χασουν την σχολη που ηθελαν.Δεν υπαρχει γελοιο μαθημα στη 3η λυκειου ολα θα πρεπει να τα βλεπεις ισαξια.Παιδια στην εκθεση ποσες παραγραφους θα ηταν καλυτερο να γραψουμε.Εχω μαθει να γραφω 3 μεταβατικη και αλλες 2 η το αντιστροφο,ειναι καλα ετσι ήδεν υπαρχει σωστη κατανομη των παραγραφων στα δυο ζητουμενα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Γελοιο με την καμια,παρα πολλοι αριστουχοι μαθητες πατωσαν στην εκθεση με αποτελεσμα να χασουν την σχολη που ηθελαν.Δεν υπαρχει γελοιο μαθημα στη 3η λυκειου ολα θα πρεπει να τα βλεπεις ισαξια.Παιδια στην εκθεση ποσες παραγραφους θα ηταν καλυτερο να γραψουμε.Εχω μαθει να γραφω 3 μεταβατικη και αλλες 2 η το αντιστροφο,ειναι καλα ετσι ήδεν υπαρχει σωστη κατανομη των παραγραφων στα δυο ζητουμενα?
Ας μην αναπαράγουμε στερεότυπα οτι ολοι πατώνουν στην εκθεση και οτι οι καλύτεροι μαθητές γράφουν χαλια. Αν το'χεις και αν εχεις ασχοληθεί,θα γράψεις,τελος.
Εγω προσωπικά δεν ειδα διάφορες στο μαθημα της έκθεσης στις αλλες τάξεις του λυκειου. Σε ολες εκθεση γραφεις ουσιαστικά. Μαθαίνεις καποια καινουρια πραγματα αλλα κατα τ'αλλα δεν αλλάζει κατι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τυφών
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ας μην αναπαράγουμε στερεότυπα οτι ολοι πατώνουν στην εκθεση και οτι οι καλύτεροι μαθητές γράφουν χαλια. Αν το'χεις και αν εχεις ασχοληθεί,θα γράψεις,τελος.
Εγω προσωπικά δεν ειδα διάφορες στο μαθημα της έκθεσης στις αλλες τάξεις του λυκειου. Σε ολες εκθεση γραφεις ουσιαστικά. Μαθαίνεις καποια καινουρια πραγματα αλλα κατα τ'αλλα δεν αλλάζει κατι.
Έχει θεωρία του στυλ να μάθεις κάτι παπαγαλία; Και γενικά χρειάζεται να αποστηθίζεις πράγματα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ποτε ειναι αληθης;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wannabeconomist
Νεοφερμένος
ποτε ενας συλλογισμος ειναι εγκυρος;
ποτε ειναι αληθης;;
Έγκυρος ονομάζεται ο συλλογισμός όταν οι προκειμενες και το συμπέρασμα συνδέονται με λογικό τρόπο,το συμπέρασμα δηλαδή να προκύπτει λογικά και αναγκαία από τις προκειμενες.
Αληθής τώρα ονομάζεται ο συλλογισμός όταν οι προκειμενες και το συμπέρασμα του ανταποκρίνονται στην αντικειμενική πραγματικότητα,είναι δηλαδή γενικά αποδέκτες αληθειες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
shadow
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wannabeconomist
Νεοφερμένος
Την "Πρακτική Φιλοσοφία" του ίδιου δεν θα την πρότεινα αν και θεωρείται "καλή επιλογή"
Επίσης μπορείς να διαβάσεις τον "δεύτερο κλασσικό ", Ι.Μ Παναγιωτόπουλο.
Αλλά τα δύο πρώτα του Παπανούτσου τα θεωρώ πολύ ευεργετικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 157 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- GiannisM
- pnf292
- bibliofagos
- Marianna.diamanti
- thepigod762
- carnage
- nicole1982
- Ivana Kypala
- MrDragonboy
- Mhtsaras76
- BatGuin
- nearos
- Joji
- Alessandra Eliza
- suaimhneas
- Hased Babis
- Marel
- Jbb
- AggelikiGr
- soleilst
- constansn
- Than003
- Kate1914
- nimbus
- dmav
- Helen06
- Scandal
- athinoula
- Jesse_
- Τρελας123
- Basiliki.kiki
- AnnaRd
- augustine
- Ness
- ivannag
- Φινεύς
- P.Dam.
- Ultimate_duck87
- spring day
- pannnos1992
- ypopsifios23
- suuuuiiii
- angies
- jimis2001
- synthnightingale
- Nala
- stee
- Mary06
- Maynard
- ειδήμων
- karxarini
- beckyy
- SoyN
- Nick_nt
- Mariamar
- UserGr2023
- Angie15
- thesecretfemme
- BillyTheKid
- walterrwhite
- rempelos42
- eirinipap
- tsiobieman
- katia.m
- xrisamikol
- Sofos Gerontas
- Nic Papalitsas
- το κοριτσι του μαη
- eukleidhs1821
- Έλενα Παπαμακαριου
- Kitana
- Magigi
- Applepie
- desp1naa
- Philologist
- Miranda32
- onion
- brizoulis
- francies_nolan
- Unboxholics
- Alexecon1991
- Deadly_sorrowX
- phoni
- sophia<3
- oups
- J.Cameron
- ΨΑΡΑΚΙ1993
- Gop
- Sherlockina
- PanosBat
- Vasilikii
- Georgek7
- Panagiotis849
- Δημοσιοκαφρος-γραφος
- SlimShady
- Ιωάννης1234
- Bill2002
- panamixagr97
- Constadinos
- Lydia6902
- Mako777
- Adolfo valencia
- sofia!
- ifikis
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.