Πώς φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα;

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Καλά για 0,1 θα σκοτιστούμε τώρα;

Εσύ πήγες και το άλλαξες και από 5 το έκανες 4.9 και σου εξηγώ ότι δεν υφίσταται τέτοια βαθμολογία ούτε σε μάθημα ούτε σε ΜΟ :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Στο Βέλγιο επίσης, και στην λοιπή κεντρική Ευρώπη και στην Σκανδιναβία που εφαρμόζονται αυτά τα συστήματα, έχουν κάτι ποσοστά κατάθλιψης που χτυπάνε στα σύννεφα, επειδή φεύγουν από το σπίτι μόλις που ξημερώνει και γυρίζουν βράδυ, με όλες τις παραγωγικές ώρες κλεισμένοι σε ένα γραφείο/τάξη.

Correlation does not imply causation. Δεν λέω ότι αποκλείω το να έχεις δίκιο σε αυτό, αλλά προσωπικά δεν νομίζω ότι φταίει το εκπαιδευτικό τους σύστημα που δεν περιλαμβάνει ιδιαίτερα και φροντιστήρια (άρα τα διαρκή τρεχάματα του ελληνόπουλου), ενώ εκτός από τα μαθήματα που κάνουμε εμείς (τα οποία κάνουν σε χαμηλότερο επίπεδο, τράβα ρώτα Βέλγο 18χρονο τι είναι το ολοκλήρωμα :P) κάνουν και πολλές χειρονακτικές εργασίες, γνωρίζουν λίγο τον κόσμο σε πρακτικά πλαίσια κλπ.
Πέραν αυτού, άμα προσληφθούν ποτέ οι "παιδοψυχίατροι" για τους οποίους έφαγε λεφτά η κυβέρνηση Σαμαρά από την Ε.Ε. που το σχέδιο προέβλεπε έναν ανά μεγάλο σχολείο ή κάτι τέτοιο και υπάρχουν μερικοί μόνο διάσπαρτοι σε περιφερειακές διοικήσεις δευτεροβάθμιας κλπ, πραγματικά θέλω να δω τι ποσοστό Ελλήνων σε ηλικίες 13-18 πάσχουν από κατάθλιψη, γιατί στο άμεσο περιβάλλον μου έχω δει πολλές φορές παιδιά να παρουσιάζουν συμπτώματα (δεν μιλάω για το στερεοτυπικό "α είμαι μόνος δεν με θέλει κανείς", μιλάω για παιδιά που χαρακώνονται, παίρνουν άκυρα χάπια πάνω σε κρίσεις πανικού και μετά φοβούνται να πάνε σε ψυχίατρο γιατί "τι θα πει ο κόσμος;").
Γιατί εκεί δεν έχουν τέτοιες αναστολές, πάνε στον ψυχιάτρο και την καταγράφουν την κατάθλιψη, εδώ μήπως δεν είναι μεγάλα τα ποσοστά γιατί και όταν υπάρχει δεν καταγράφεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,736 μηνύματα.
Κατά την γνώμη μου:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Όπως είναι τώρα. Ίσως να τα Μαθηματικά και η Γλώσσα να ήταν παραπάνω ώρες. Περισσότερες ώρες Γεωγραφία.

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Μαθήματα επιλογής:
Πρότζεκτ, Οικιακή Οικονομία, Τεχνολογία, Ψυχολογία.
Πρότζεκτ μόνο στην Α΄γυμνασίου για 1 ώρα την εβδομάδα. (Και μόνο σαν μάθημα επιλογής)
Η Γεωγραφία να περιοριστεί σε 1 ώρα την εβδομάδα.
Νέα Ελληνική Γλώσσα και Μαθηματικά να διδάσκονται +1 ώρα το καθένα.
Αρχαία να διδάσκονται ΜΟΝΟ στην Γ' γυμνασίου για 2 ώρες.
Να καταργηθεί η ''Ελένη'' στην Γ' γυμνασίου επειδή δεν είναι Ιστορία ούτε καν Μυθολογία. Το πιο άχρηστο μάθημα του Γυμνασίου και δε μαθαίνεις τίποτα. Να αντικατασταθεί με τις ''Όρνιθες'' του Αριστοφάνη, ή ακόμα καλύτερα με το Ανθολόγιο Φιλοσοφικών Κειμένων.
Τα Αγγλικά στην Α' γυμνασίου να έχουν τη δυσκολία επιπέδου Β2. Στην Α' λυκείου, να είναι στο επίπεδο C2.
Ιστορία να είναι περισσότερες ώρες.

Για το Λύκειο έχω γράψει σε άλλο σημείο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εννοώ ότι έχεις αφαιρέσει τα αρχαία ελληνικά από Α & Β γυμνασίου, έχεις προσαρμόσει το μάθημα της λογοτεχνίας σε 1 ώρα και ταυτόχρονα έχεις προσθέσει μαθήματα που ανταποκρίνονται περισσότερο στα προσωπικά σου ενδιαφέροντα, παρά στις ανάγκες της γενικής παιδείας του γυμνασίου (Γεωλογία, Μηχανική και Τεχνολογία).

Σκέψου όμως ότι:
ΤΩΡΑ: 13 ώρες φιλολογία / ΜΕΤΑ: 10 ώρες φιλολογία
Δεν πιστεύω ότι είναι τόσο "τραγικό" να αφαιρέσουμε 3 ώρες. Κάποια μαθήματα τα έχουμε υποβαθμίσει πολύ (κατά τη γνώμη μου), όπου είναι "η μερίς του λέοντος" για την νέα κοινωνία. Π.χ. Η νεοελληνική γραμματεία, αν 1 ώρα την έβδομαδα, θα μπορεί να αντικαταστήσει (κάλλιστα) τη Φιλαναγνωσία του Δημοτικού, δεν είναι ανάγκη να κάνουμε τόσα πολλά κείμενα (όπου τα περισσότερα ακόμα δεν έχω καταλάβει τι μήνυμα προσπαθούν να περάσουν :P ! ). Επίσης τα Αρχαία Ελληνικά δεν έχουν πλέον θέση στη νεοελληνική κοινωνία επειδή α) ΠΟΤΕ δε θα τα μιλήσουμε β) ΠΟΤΕ δε θα τα γράψουμε. Το πολύ πολύ τα 2 χρόνια που έχω βάλει, είναι για να αναγνωρίζουμε όλοι βασικές φράσεις και λεξιλόγιο, να μπορούμε να αναγνωρίσουμε ένα απλό κειμενάκι, και να τα μαθαίνουμε σαν όλες τις Ξένες Γλώσσες. Από εκεί και πέρα όποιος ασχοληθεί με φιλολογία/ανθρωπιστικές επιστήμες, ας μάθει όσα θέλει. Δεν είναι ανάγκη ο κάθε Έλληνας να ξέρει το λύω σε όλους τους χρόνους. Δε χρησιμεύει. Η Γεωλογία κι η Τεχνολογία & Μηχανική, είναι βασικές επιστήμες όπου στις 3 ώρες όπου είναι, δε νομίζω ότι στερούν κάτι να υπάρχουν. (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Η Γεωλογία κι η Τεχνολογία υπάρχουν και τώρα, δεν τα έχω προσθέσει ;) ).

Για το Λύκειο έχω γράψει σε άλλο σημείο

Που έχεις γράψει; Θέλω να το διαβάσω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,736 μηνύματα.
Που έχεις γράψει; Θέλω να το διαβάσω...
Στο ίδιο θέμα πριν 1-2 σελίδες, αλλά δεν κάνω ανάλυση... διάβασε το αλλά κάποια στιγμή μπορεί να το ξαναγράψω με κάποιες αλλαγές... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,259 μηνύματα.
Σκέψου όμως ότι:
ΤΩΡΑ: 13 ώρες φιλολογία / ΜΕΤΑ: 10 ώρες φιλολογία
Δεν πιστεύω ότι είναι τόσο "τραγικό" να αφαιρέσουμε 3 ώρες. Κάποια μαθήματα τα έχουμε υποβαθμίσει πολύ (κατά τη γνώμη μου), όπου είναι "η μερίς του λέοντος" για την νέα κοινωνία. Π.χ. Η νεοελληνική γραμματεία, αν 1 ώρα την έβδομαδα, θα μπορεί να αντικαταστήσει (κάλλιστα) τη Φιλαναγνωσία του Δημοτικού, δεν είναι ανάγκη να κάνουμε τόσα πολλά κείμενα (όπου τα περισσότερα ακόμα δεν έχω καταλάβει τι μήνυμα προσπαθούν να περάσουν :P ! ). Επίσης τα Αρχαία Ελληνικά δεν έχουν πλέον θέση στη νεοελληνική κοινωνία επειδή α) ΠΟΤΕ δε θα τα μιλήσουμε β) ΠΟΤΕ δε θα τα γράψουμε. Το πολύ πολύ τα 2 χρόνια που έχω βάλει, είναι για να αναγνωρίζουμε όλοι βασικές φράσεις και λεξιλόγιο, να μπορούμε να αναγνωρίσουμε ένα απλό κειμενάκι, και να τα μαθαίνουμε σαν όλες τις Ξένες Γλώσσες. Από εκεί και πέρα όποιος ασχοληθεί με φιλολογία/ανθρωπιστικές επιστήμες, ας μάθει όσα θέλει. Δεν είναι ανάγκη ο κάθε Έλληνας να ξέρει το λύω σε όλους τους χρόνους. Δε χρησιμεύει. Η Γεωλογία κι η Τεχνολογία & Μηχανική, είναι βασικές επιστήμες όπου στις 3 ώρες όπου είναι, δε νομίζω ότι στερούν κάτι να υπάρχουν. (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Η Γεωλογία κι η Τεχνολογία υπάρχουν και τώρα, δεν τα έχω προσθέσει ;) ).
Είσαι μικρός για να κρίνεις τι είναι χρήσιμο και τι όχι, πόσω μάλλον για να κάνεις το ιδανικό πρόγραμμα. Ασχολήσου τώρα με τα μαθήματά σου και σε 10 χρόνια το ξανασυζητάμε, άμα λάχει. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είσαι μικρός για να κρίνεις τι είναι χρήσιμο και τι όχι, πόσω μάλλον για να κάνεις το ιδανικό πρόγραμμα. Ασχολήσου τώρα με τα μαθήματά σου και σε 10 χρόνια το ξανασυζητάμε, άμα λάχει. :P

Το βαριέμαι το σχολείο, δεν πρόκειται ν' ασχοληθώ κι εσύ να μου το πεις. Απλά με κάτι ασχολούμαι, ενοχλώ; :redface::hmm::(:/::eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,790 μηνύματα.
Δεν ενοχλείς αλλά δεν μπορείς να έχεις γνώμη για κάτι το οποίο ουσιαστικά δεν γνωρίζεις. Δεν έχεις γνωρίσει ακόμη ολόκληρο το εκπαιδευτικό μας σύστημα, παραδέξου το. Απλά μας λες ότι πρέπει να γίνουν τεράαααααστιες και δραματικές αλλαγές. Σιγά τ' αυγά, αυτό όλοι το κάνουμε. Κι επίσης, αν δεν ασχολείσαι με το σχολείο, όπως λες, τότε γιατί το σκαλίζεις τόσο πολύ το θέμα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κατά την γνώμη μου:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Όπως είναι τώρα. Ίσως να τα Μαθηματικά και η Γλώσσα να ήταν παραπάνω ώρες. Περισσότερες ώρες Γεωγραφία.

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Μαθήματα επιλογής:
Πρότζεκτ, Οικιακή Οικονομία, Τεχνολογία, Ψυχολογία.
Πρότζεκτ μόνο στην Α΄γυμνασίου για 1 ώρα την εβδομάδα. (Και μόνο σαν μάθημα επιλογής)
Η Γεωγραφία να περιοριστεί σε 1 ώρα την εβδομάδα.
Νέα Ελληνική Γλώσσα και Μαθηματικά να διδάσκονται +1 ώρα το καθένα.
Αρχαία να διδάσκονται ΜΟΝΟ στην Γ' γυμνασίου για 2 ώρες.
Να καταργηθεί η ''Ελένη'' στην Γ' γυμνασίου επειδή δεν είναι Ιστορία ούτε καν Μυθολογία. Το πιο άχρηστο μάθημα του Γυμνασίου και δε μαθαίνεις τίποτα. Να αντικατασταθεί με τις ''Όρνιθες'' του Αριστοφάνη, ή ακόμα καλύτερα με το Ανθολόγιο Φιλοσοφικών Κειμένων.
Τα Αγγλικά στην Α' γυμνασίου να έχουν τη δυσκολία επιπέδου Β2. Στην Α' λυκείου, να είναι στο επίπεδο C2.
Ιστορία να είναι περισσότερες ώρες.

Χμμ... Για να δούμε...


  1. Ένας που με καταλαβαίνει (για το δημοτικό).
  2. Μαθήματα επιλογής αυτά; Η Ψυχολογία τι ρόλο θα παίζει;
  3. Πρώτον: Γεωλογία-Γεωγραφία τη λένε Δεύτερον: Γιατί 1 ώρα; Είναι μέτρια η ύλη, συνήθως τα μονόωρα έχουν βιβλίο λεπτότερο κι από οθόνη κινητού (:P).
  4. Μαθηματικά 5 ώρες; :mad::kill::knife:
  5. 'Ενας που με καταλαβαίνει (Αρχαία Ελληνικά)
  6. Το υποψιαζόμουν αυτό.
  7. ΌΠΑ. ΌΠΑ. Δεν είναι όλοι καλοί με τις γλώσσες. Β2 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ στην Α'!
  8. 'Ενας που με καταλαβαίνει (Ιστορία!)

Δεν ενοχλείς αλλά δεν μπορείς να έχεις γνώμη για κάτι το οποίο ουσιαστικά δεν γνωρίζεις. Δεν έχεις γνωρίσει ακόμη ολόκληρο το εκπαιδευτικό μας σύστημα, παραδέξου το. Απλά μας λες ότι πρέπει να γίνουν τεράαααααστιες και δραματικές αλλαγές. Σιγά τ' αυγά, αυτό όλοι το κάνουμε. Κι επίσης, αν δεν ασχολείσαι με το σχολείο, όπως λες, τότε γιατί το σκαλίζεις τόσο πολύ το θέμα?
Εάν κανείς δεν κάνει κάτι, θα φτάσουμε 2987 κι ακόμα θα τσακώνονται τα 10σέγγονα του Βενιζέλου, του Σαμαρά και του Τσίπρα, θα έχουμε χρέος 10 στην 876η κι ακόμα στην Γ΄Λυκείου αγχώνονται τζάμπα οι μαθητές και οι γονείς τους θα πληρώνουν 4.000 το χρόνο για να γράψουν τα παιδιά τους καλά στις εξετάσεις.
Δεν έχω κάνει και κάτι φοβερό, απλά προσπαθώ να ΣΚΕΦΤΩ μία λύση. Κι αν όλοι μαζί βάλουμε ένα χεράκι, θα λυθεί το πρόβλημα. Δε με αυτοανακυρρήσω θεό με μαγικό ραβδάκι απλά προσπαθώ να αποφύγω (που ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ) τις Πανελλήνιες και ,τουλάχιστον να δω μία μικρή πρόοδο.
Επίσης, καθημερινά ακούω παράπονα από καθηγητές, συμμαθητές, γονείς ακόμα και συνταξιούχους, να χλευάζουν είτε βιβλία, είτε την παραπαιδεία, είτε καθηγητές, είτε μαθήματα κλπ. κλπ. και με κινεί να δράσω. Στο κάτω κάτω, νιώθω φρικτά που ακόμα έχουμε στον 21ο αιώνα αυτό το σύστημα.

Ήμουν σαφής; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,839 μηνύματα.
ρε Andypro σαφής είσαι, απλά προκαλείς αγνό γέλιο επειδή είσαι τόσο μικρός ηλικιακά, βλέπεις κάποια πράγματα ρομαντικά και έχεις άποψη όμως...χαχα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Εάν κανείς δεν κάνει κάτι, θα φτάσουμε 2987 κι ακόμα θα τσακώνονται τα 10σέγγονα του Βενιζέλου, του Σαμαρά και του Τσίπρα, θα έχουμε χρέος 10 στην 876η κι ακόμα στην Γ΄Λυκείου αγχώνονται τζάμπα οι μαθητές και οι γονείς τους θα πληρώνουν 4.000 το χρόνο για να γράψουν τα παιδιά τους καλά στις εξετάσεις.
Δεν έχω κάνει και κάτι φοβερό, απλά προσπαθώ να ΣΚΕΦΤΩ μία λύση. Κι αν όλοι μαζί βάλουμε ένα χεράκι, θα λυθεί το πρόβλημα. Δε με αυτοανακυρρήσω θεό με μαγικό ραβδάκι απλά προσπαθώ να αποφύγω (που ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ) τις Πανελλήνιες και ,τουλάχιστον να δω μία μικρή πρόοδο.
Επίσης, καθημερινά ακούω παράπονα από καθηγητές, συμμαθητές, γονείς ακόμα και συνταξιούχους, να χλευάζουν είτε βιβλία, είτε την παραπαιδεία, είτε καθηγητές, είτε μαθήματα κλπ. κλπ. και με κινεί να δράσω. Στο κάτω κάτω, νιώθω φρικτά που ακόμα έχουμε στον 21ο αιώνα αυτό το σύστημα.

Ηοney, πού κολλάει η οικονομική δεινότητα και η πολιτική παπαρολογία με την εκπαίδευση? Πρέπει να τα αναποδογυρίσουμε όλα σ αυτό το θέμα?
Δεύτερον, μπορείτε να με μισήσετε ελεύθερα, αλλά άγχος στην Γ' λυκείου πάντα θα υπάρχει. Μπορεί να αλλάξουν για 100στή φορά όνομα οι εξετάσεις, να γίνουν Πανελλαδικές, Πανελλήνιες, Απολυτηρίου, Εισαγωγικές, ΤαΓίδιαΣτοΜαντρί ή Τσαπερδοκωλονοσφυρίχτρα, αλλά δεν αλλάζει το fact ότι μιλάμε για εξετάσεις και έναν τρόπο αξιολόγησης για να μπεις στην Γ'Βάθμια. Τις εξετάσεις (πες τις όπως θες, με όποια ύλη θες), γιατί να θες να τις αποφύγεις? Ξέφραγο αμπέλι θα γίνουν τα Πανεπιστήμια, δεν φτάνει που και η κουτσή Μαρία μπορεί να μπει σε τμήμα του κώλου για να παινεύονται τα σόγια ότι το παιδί σπουδάζει?
Hint: Με το άγχος σε λογικά επίπεδα μπορείς να κάνεις μικρά θαύματα. :D

Είμαστε σε μια χώρα που δεν μας αρέσει το άσπρο και θέλουμε το μαύρο, αλλά ούτε το μαύρο μας αρέσει και θέλουμε το άσπρο και δεν σκέφτεται ή δεν θέλει κανείς να προτείνει κάτι στην ζώνη του γκρι. Μια ζωή λοιπόν προετοιμάσου να ακούς γκρίνια και μουρμούρα είτε τα πράγματα είναι όπως τώρα είτε αναποδογυρισμένα. So, I don't give a shit αν γκρινιάζουν οι παππούδες στο καφενείο, αυτοί γκρινιάζουν παντού και πάντα και όλα τους φταίνε, I don't give a shit αν γκρινιάζουν οι καθηγητές που μια πλειοψηφία αυτών βαφτίζει μάθημα κάτι που μοιάζει περισσότερο με παιδική χαρά, and I don't give a shit αν γκρινιάζουν οι μαθητές που το σχολείο γι' αυτούς είναι 12 χρόνια καταναγκαστικά έργα είτε κάνουν 10 ώρες γλώσσα είτε 10 ώρες διάλειμμα και γυμναστική. Θέλω ανθρώπους με ωριμότητα και κρίση να δουν τι είναι στραβό και τι όχι (και όχι, δεν είναι από την αρχή μέχρι το τέλος το εκπαιδευτικό μας σύστημα μια κουράδα όπως την περιγράφεις), να γίνουν προτάσεις και τότε μπορούμε να αναλύσουμε ακόμα και αν θα σκοτώνονται και τα 10σέγγονα Τσίπρα-Σαμαρά. Μέχρι τότε, συγχαρητήρια για τις προτάσεις σου, αλλά μην περιμένεις να πούμε "ουάου, ένας άνθρωπος που μιλάει σωστά, ας διεκδικήσουμε την Ουφολογία σαν μάθημα έτσι για το γαμώτο". Είσαι μικρός ακόμα και όσο και να βιάζεσαι, θα διαβάζεις αυτά που γράφεις τώρα σε 3-4 χρόνια και θα γελάς ή θα κλαις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,790 μηνύματα.
Εάν κανείς δεν κάνει κάτι,θα φτάσουμε 2987 κι ακόμα θα τσακώνονται τα 10σέγγονα του Βενιζέλου, του Σαμαρά και του Τσίπρα, θα έχουμε χρέος 10 στην 876η κι ακόμα στην Γ΄Λυκείου αγχώνονται τζάμπα οι μαθητές και οι γονείς τους θα πληρώνουν 4.000 το χρόνο για να γράψουν τα παιδιά τους καλά στις εξετάσεις.
Δεν έχω κάνει και κάτι φοβερό, απλά προσπαθώ να ΣΚΕΦΤΩ μία λύση. Κι αν όλοι μαζί βάλουμε ένα χεράκι, θα λυθεί το πρόβλημα. Δε με αυτοανακυρρήσω θεό με μαγικό ραβδάκι απλά προσπαθώ να αποφύγω (που ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ) τις Πανελλήνιες και ,τουλάχιστον να δω μία μικρή πρόοδο.
Επίσης, καθημερινά ακούω παράπονα από καθηγητές, συμμαθητές, γονείς ακόμα και συνταξιούχους, να χλευάζουν είτε βιβλία, είτε την παραπαιδεία, είτε καθηγητές, είτε μαθήματα κλπ. κλπ. και με κινεί να δράσω. Στο κάτω κάτω, νιώθω φρικτά που ακόμα έχουμε στον 21ο αιώνα αυτό το σύστημα.

Ήμουν σαφής; :hmm:

1) με το να γράφεις κατεβατά στο διαδίκτυο, ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΤΙ. ναι διαμορφώνεις άποψη μέσα από το διάλογο με άλλα άτομα, αλλά ως εκεί. δεν δρας ουσιαστικά
2) δεν θα λυθεί το πρόβλημα, αν το παίζουμε όλοι έξυπνοι και εφευρίσκουμε "ιδανικά συστήματα" ανάλογα με τα δικά μας ενδιαφέροντα
3)το ότι ακούς παράπονα από παντού δεν σε δικαιολογεί. αμφισβήτησέ τα όσο θες, παρατήρησε γύρω σου και δες αν έχουν δίκιο ή όχι αλλά μην υιοθετείς την άποψή τους έτσι, για να έχεις κι εσύ μια άποψη
4)δεν έχουμε και το κρυφό σχολειό, ηρέμισε
κι εγώ ελπίζω να έγινα σαφής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Andypro μην τους ακούς ρε, γράψε ό,τι πιστεύεις και υπερασπίσου το, απλά να δίνεις μεγάλη βάση στις απαντήσεις που παίρνεις. Τις τρύπες σε μια κοσμοθεωρία δεν τις βλέπει ποτέ αυτός που την κατέχει, και μπορεί να λες πράγματα που πολλοί δεν συμφωνούν, αλλά χωρίς διάλογο ο άνθρωπος δεν εξελίσσεται. Κανένας δεν έχει απόλυτο δίκιο, δεν φταις ούτε εσύ ούτε η ηλικία σου γι' αυτό :Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,736 μηνύματα.
Χμμ... Για να δούμε...
  1. Μαθήματα επιλογής αυτά; Η Ψυχολογία τι ρόλο θα παίζει;
  2. Πρώτον: Γεωλογία-Γεωγραφία τη λένε Δεύτερον: Γιατί 1 ώρα; Είναι μέτρια η ύλη, συνήθως τα μονόωρα έχουν βιβλίο λεπτότερο κι από οθόνη κινητού (:P).
  3. Μαθηματικά 5 ώρες; :mad::kill::knife:
  4. Το υποψιαζόμουν αυτό.
  5. ΌΠΑ. ΌΠΑ. Δεν είναι όλοι καλοί με τις γλώσσες. Β2 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ στην Α'!
Για την Ψυχολογία μπερδεύτηκα... ήθελα να πω για μάθημα επιλογής Λυκείου... :P
Το ξέρω πως τη λένε, αλλά βαριέμαι να το γράψω όλο... :P :) Θεωρώ ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να ρωτάνε οι καθηγητές τα παιδιά 1ης γυμνασίου που είναι η Ελλάδα και να μην ξέρουν... Οπότε, καλύτερα (κατά την γνώμη μου) να διδάσκεται επιπλέον ώρες στο Δημοτικό, παρά στο Γυμνάσιο... Για να μην χρειάζεται να ξαναμαθαίνουν τα ίδια... Στο Γυμνάσιο να περιοριστεί η ύλη στην Γεωλογία (Λιθοσφαιρικές πλάκες, ηφαίστεια, λάβα κ.λπ.) και όχι στην Γεωγραφία (βουνά, λίμνες, ποτάμια κ.λπ...).
Τα μαθηματικά, είναι χρήσιμα.. (και εγώ τα μισώ!!!!!) Εγώ βέβαια εννοούσα, πως αν τα διδασκόμαστε πιο πολύ στο Γυμνάσιο, να μειωθεί κατά πολύ, η ύλη στο Λύκειο...
Τι εννοείς ότι το υποψιαζόσουν; Καλό ή κακό; :P
Ντάααξιιιι το τράβηξα λίγο.... β1 το λιγότερο.. Βασικά η ιδέα μου, είναι στο Δημοτικό να διδάσκονται λίγο πιο δύσκολα ή μάλλον πιο... απαιτητικά μαθήματα, για να είναι πιο κατανοητά στο Γυμνάσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για την Ψυχολογία μπερδεύτηκα... ήθελα να πω για μάθημα επιλογής Λυκείου... :P
Το ξέρω πως τη λένε, αλλά βαριέμαι να το γράψω όλο... :P :) Θεωρώ ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να ρωτάνε οι καθηγητές τα παιδιά 1ης γυμνασίου που είναι η Ελλάδα και να μην ξέρουν... Οπότε, καλύτερα (κατά την γνώμη μου) να διδάσκεται επιπλέον ώρες στο Δημοτικό, παρά στο Γυμνάσιο... Για να μην χρειάζεται να ξαναμαθαίνουν τα ίδια... Στο Γυμνάσιο να περιοριστεί η ύλη στην Γεωλογία (Λιθοσφαιρικές πλάκες, ηφαίστεια, λάβα κ.λπ.) και όχι στην Γεωγραφία (βουνά, λίμνες, ποτάμια κ.λπ...).
Τα μαθηματικά, είναι χρήσιμα.. (και εγώ τα μισώ!!!!!) Εγώ βέβαια εννοούσα, πως αν τα διδασκόμαστε πιο πολύ στο Γυμνάσιο, να μειωθεί κατά πολύ, η ύλη στο Λύκειο...
Τι εννοείς ότι το υποψιαζόσουν; Καλό ή κακό; :P
Ντάααξιιιι το τράβηξα λίγο.... β1 το λιγότερο.. Βασικά η ιδέα μου, είναι στο Δημοτικό να διδάσκονται λίγο πιο δύσκολα ή μάλλον πιο... απαιτητικά μαθήματα, για να είναι πιο κατανοητά στο Γυμνάσιο.

1. Καλό.
2. Ευχαριστώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προτείνω κάποιες ακόμα ερωτήσεις για απάντηση από όσους γράφουν:

7. Πώς θα είναι διαμορφωμένη η σχολική χρονιά; Ποιες θα είναι οι αργίες; Πόσες εκδρομές θα πρέπει να πηγαίνουν τα σχολεία; Να καταργηθούν οι περίπατοι;
8. Πώς θα είναι η σχολική μέρα; Πόσες ώρες καθημερινά;
9. Πόσα παιδιά θα επιτρέπονται σε κάθε τάξη;
10. Πώς θα είναι το σύστημα βαθμολόγησης; Οι μαθητές θα βαθμολογούν το σχολείο και τους καθηγητές τους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Προτείνω κάποιες ακόμα ερωτήσεις για απάντηση από όσους γράφουν:

7. Πώς θα είναι διαμορφωμένη η σχολική χρονιά; Ποιες θα είναι οι αργίες; Πόσες εκδρομές θα πρέπει να πηγαίνουν τα σχολεία; Να καταργηθούν οι περίπατοι;
8. Πώς θα είναι η σχολική μέρα; Πόσες ώρες καθημερινά;
9. Πόσα παιδιά θα επιτρέπονται σε κάθε τάξη;
10. Πώς θα είναι το σύστημα βαθμολόγησης; Οι μαθητές θα βαθμολογούν το σχολείο και τους καθηγητές τους;

7. Η σχολική χρονιά θα ξεκινάει από την 1η Σεπτεμβρίου και θα τελειώνει την 15η Μαΐου για όλες τις τάξεις,από το νηπιαγωγείο μέχρι και την τρίτη λυκείου. Στις 16 Μαΐου θα ξεκινάνε οι εξετάσεις για όλους τους μαθητές από την α' γυμνασίου μέχρι τη γ'λυκείου (+πανελλήνιες). Οι εξετάσεις κρατάνε 11 μέρες (μία για κάθε μάθημα: ελληνικά,λογοτεχνία,ιστορία,νεκρή γλώσσα,1η κ 2η "ζωντανή" ξένη γλώσσα,μαθηματικά,φυσική,χημεία,βιολογία και πληροφορική -τα μαθήματα επιλογής δε θα εξετάζονται). (για περισσότερες πληροφορίες πάνω στα μαθήματα που θα διδάσκονται,δείτε το πρώτο μου ποστ #274 (https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=4163887&postcount=274) Οι αργίες θα είναι όπως και τώρα.Οι εκδρομές επίσης.Οι περίπατοι θα έλεγα να μην καταργηθούν (με την προϋπόθεση βέβαια να είναι κανονικοί περίπατοι,όχι να μας αφήνουν στην αυλή του σχολείου,να μας δίνουν μπάλες και να μας λένε στις 12 ανεβείτε πάνω για παρουσίες και φεύγετε,όπως τώρα).

8.Το σχολείο ξεκινάει κανονικά στις 8.00 και τελειώνει στις 16.00 το απόγευμα (τα υποχρεωτικά μαθήματα) + τα μαθήματα επιλογής που έχει διαλέξει ο μαθητής.

9.Σε κάθε τάξη θα επιτρέπονται από 10 (ελάχιστος αριθμός δημιουργίας τμήματος) μέχρι 15 μαθητές/μαθήτριες στα υποχρεωτικά μαθήματα και από 5 μέχρι 15 στα μαθήματα επιλογής.

10.Το σύστημα βαθμολόγησης παραμένει το ίδιο (διαγωνίσματα τριμήνου,έλεγχοι τριμήνου,εξετάσεις,μέσος όρος,κτλ).Με μόνη διαφορά ότι τα γραπτά των ενδοσχολικών εξετάσεων από την πρώτη γυμνασίου μέχρι και την τρίτη λυκείου δε θα ελέγχονται στο σχολείο των μαθητών αλλά θα μεταφέρονται σε άλλο σχολείου άλλου νομού,όπως γίνεται τώρα με τις πανελλήνιες.Όσο για το αν θα πρέπει οι μαθητές να αξιολογούν τους καθηγητές,θα έλεγα ναι,αλλά αυτή η αξιολόγηση να μην παίρνεται και τόσο στα σοβαρά.Πχ μπορεί κάθε σχολείο να κάνει δημοσκόπηση στους μαθητές για τον καλύτερο καθηγητή/την καλύτερη καθηγήτρια και να βγάζει τον καθηγητή/την καθηγήτρια του μήνα/της χρονιάς και τέτοια,αλλά και πάλι αυτό θα είναι θέμα του σχολείου και ο τίτλος αυτός θα είναι μόνο διακοσμητικός (θέλω να πω ότι δε θα υπάρχει κάποια μισθολογική εξέλιξη ή κάτι τέτοιο).

Αυτά από μένα! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Λοιπον ας κανουμε μερικες βασικες παρατηρησεις. Κυριακη ειναι και βαριεμαι. Let's go.

Δημοτικο

-Αυξηση του ωραριου μεχρι τις 16:00 γιατι ειναι το λογικο, οταν δουλευουν κι οι δυο γονεις δεν γινεται το σχολειο να τελειωνει στις 14:15. Ουτε ειναι λυση να υπαρχη φυλαξη μετα. Εποικοδομητικες ωρες μεχρι τις 4. Βεβαια μεχρι τις 4 δεν γινεται να τη βγαζουν σερι οποτε καθιερωση ενος μεγαλου διαλλειμματος (στυλ μισαωρο και βαλε) γυρω στη μια.
-Καταργηση Ιστοριας στη Γ' Δημοτικου. (Μυθολογια; Really? Μονο για ερωτησεις στο Quizdom αξιζει)
-Καταργηση δευτερης ξενης γλωσσας, μονο μπερδεμα προκαλει.
-Καταργηση Θρησκευτικων
-Ενιαιο ωραριο για ολους τους δασκαλους, 8-16 να ειναι σχολειο ανεξαρτητα αν εχουν μαθημα ή οχι. 8 ωρο οπως κι οι υπολοιποι εργαζομενοι. Οχι αηδιες να βαζουν γυμναστικη πρωτη ωρα για να μη σηκωσει τον κωλο της η δασκαλα.
-Αυξηση εκπαιδευτικων εκδρομων σε 2/μηνα
-Αυξηση διδασκαλιας Αγγλικων
-Αυξηση ωρων Γυμναστικης
-Μηδεν δουλεια για το σπιτι

Γυμνασιο-Λυκειο

-Ιδιο ωραριο με δημοτικο.
-Καταργηση Αρχαιων Ελληνικων σαν μαθημα κορμου στο Γυμνασιο και το Λυκειο και μετατροπη του σε μαθημα επιλογης
-Διατηρηση Αρχαιας Ελληνικης Γραμματειας.
-Αυξηση ωρων διδασκαλιας Νεων Ελληνικων και Αγγλικων.
-Καθιερωση δευτερης ξενης γλωσσας, με πραγματικες επιλογες και καθηγητες που για να γεμισουν τις ωρες θα ειναι σε περισσοτερα απο ενα σχολεια. (πιθανες επιλογες Γερμανικα, Γαλλικα, Ισπανικα, Ιταλικα)
-Καταργηση Θρησκευτικων.
-Καθιερωση μαθητος επιλογης, 2ωρες/εβδομαδα με διαφορες επιλογες. Αρχαια Γλωσσα, Επιπλεον ξενη γλωσσα, πιο προχωρημενη Φυσικη, Καλλιτεχνικα etc. Ο,τι γουσταρει ο καθενας
-Αυξηση ωρων Γυμναστικης και ΗΥ.
-Καταργηση H/W ή εστω δραστικος περιορισμος του.
-Καθιερωση 2ωρου μαθηματος αναβαθμισμενου ΣΕΠ οπου εκτος των αλλων θα περιλαμβανει Πρακτικη Ασκηση σε χωρο εργασιας για μια εβδομαδα πριν το τελος της Γ'Γυμνασιου.
-Διατηρηση εξετασεων στο Γυμνασιο και διαχωρισμος μαθητων αναλογα το βαθμο του απολυτηριου.
-Καθιερωση κλιμακας στα 100. Η βαση για τα κυρια μαθηματα (Νεα Ελληνικα, Μαθηματικα, Φυσικη, Χημεια, Αγγλικα) στο 60, για τα υπολοιπα στο 50
-Ο 1ος κλαδος του Λυκειου (οσοι ειχαν απολυτηριο Γυμνασιου τουλαχιστον 70/100) στο τελος της τριτης Λυκειου δινει Πανελλαδικες Εξετασεις ΧΩΡΙΣ μηχανογραφικο ομως. Τα κριτηρια εισαγωγης καθοριζονται απο τα Πανεπιστημια.
-Ο 2ος κλαδος του Λυκειου, στον οποιον τα μαθηματα ειναι πιο βατα αλλα οχι παιδικη χαρα, διαρκει δυο χρονια και τελειωνει επισης με Πανελλαδικες. Οσοι αποφοιτησουν θα εχουν τη δυνατοτητα ειτε με συστημα παρομοιο των πανεπιστημιων να γραφτουν σε ΤΕΙ ειτε να δωσουν εξετασεις και να μπουν στην 2α Λυκειου του 1ου κλαδου για να διεκδικησουν την εισοδο τους σε Πανεπιστημια.
-Καταργηση Κατευθυνσεων. Ω ναι. Δεν εχουν λογο υπαρξης. Οι μαθητες θα εξεταζονται Πανελλαδικα σε Ν. Ελληνικα, Μαθηματικα, Φυσικη, Χημεια, Ιστορια, Αγγλικα και δυο μαθηματα επιλογης (διαθεσιμες επιλογες Αρχαια Ελληνικα, Λογοτεχνια, Βιολογια, ΗΥ, Ξενη Γλωσσα κ.α.). Οι Πανελλαδικες δεν θα ειναι αναγκαστικα πιο δυσκολες απο Ενδοσχολικες, απλα θα ειναι αξιοκρατικες. Η υλη πρεπει να ειναι συμβατη με την υλη του Σχολικου Βιβλιου και οχι με των εκαστοτε Βοηθηματων.

Στοχος του Συστηματος ειναι στο τελος τη Γ'Λυκειου να βγαινουν ατομα που εχουν 1. Πολυπλευρες γνωσεις και οχι επικεντρωμενες σε ενα τομεα 2. Αριστη Γνωση της Αγγλικης Γλωσσσας 3. Παρα πολλες εναλλακτικες σπουδων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
https://drive.google.com/file/d/0B4xQyt6U5MSSbVJTN05UenhRN2M/view
______________________________________________________________________
Καμία απάντηση ακόμα; :worry::verymad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top