Ιδιαίτερα ή φροντιστήριο πάνω στις ξένες γλώσσες;

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
Αναλόγως τον μαθητή και τις ανάγκες του.
Δεν ''κάνουν'' όλοι οι μαθητές για ομαδικό μάθημα, ούτε όλοι για ατομικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Δεν ''κάνουν'' όλοι οι μαθητές για ομαδικό μάθημα, ούτε όλοι για ατομικό.
Πολύ σωστό αυτό. Όπως δεν κάνουν και όλοι οι καθηγητές για ιδιαίτερο.

Από καθαρά ακαδημαϊκής άποψης το ιδιαίτερο εξυπηρετεί καλύτερα τους αδύναμους μαθητές που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το ρυθμό της ομάδας, αλλά προϋποθέτει πως ο μαθητής θα είναι συνεπής στο διάβασμά του. Η χειρότερη περίπτωση σε ιδιαίτερο είναι ο μέτριος μαθητής που δεν διαβάζει και ακυρώνει μαθήματα. Αυτό είναι η συνταγή της αποτυχίας. Πρέπει ο μαθητής να είναι αυτό που λέμε self-motivated για να ανταπεξέλθει στο ιδιαίτερο. Αλλιώς, και τον καλύτερο καθηγητή να έχεις, δεν κάνεις προκοπή.

Βασική προϋπόθεση είναι ο καθηγητής να είναι έμπειρος, ικανός και με μεγάλη όρεξη για δουλειά, καθώς στο ιδιαίτερο δεν έχει ούτε ο μαθητής ούτε ο καθηγητής μέτρο σύγκρισης για την πρόοδο ή μη του μαθητή. Είναι πολύ εύκολο να πέσεις έξω στις εκτιμήσεις σου. Επίσης ο καθηγητής χρειάζεται γνώσεις και διάθεση για να μπορέσει να προσαρμόσει το μάθημα στις ανάγκες του μαθητή, αλλιώς απλά κάνει την ίδια δουλειά όπως στο φροντιστήριο, με λιγότερο διόρθωμα και καλύτερες απολαβές (καλό για τον καθηγητή, κακό για το μαθητή).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Βασικά το αδιαμφισβήτητο και φριχτό μειονέκτημα που έχουν τα φροντιστήρια, είναι πως είναι εμετικά slow paced. Με το ιδιαίτερο μπορείς να τελειώσεις σε λιγότερο από το μισό χρόνο - κάτι που πραγματικά καταστρέφει όλα τα πλεονεκτήματα του φροντιστήριου(δεδομένης της αποδοχής τους).

Όσο περί αξιοπιστίες και λοιπά, καλύτερο να λαμβάνονται υπ'όψιν μόνο όταν μιλάμε για πανελλήνιες. Έχοντας πάρει όλα τα βασικα διπλώματα από 2 γλώσσες, τα βρήκα όλα παρά πολύ εύκολα(για να αξίζει τέτοιος κόπος).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Η πλειοψηφία των μαθητών (σε ιδιαίτερα ή φροντιστήρια) είναι στην καλύτερη περίπτωση μέτριοι και στην χειρότερη αδιάφοροι.

Αν είσαι βέβαια το παιδί θαύμα των ξένων γλωσσών, ίσως όντως το φροντιστήριο να σε κρατάει "εμετικά" πίσω....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δηλαδή μεταξύ των μέτριων και αδιάφορων μαθητών και ενός αδιαμφισβήτητα χαρισματικού παιδιού με έφεση από πολύ μικρό στις ξένες γλώσσες, βρίσκεται το κενό; Νομίζω το ~10% των παιδιών ενός μέσου δημόσιου μπορεί κάλλιστα να π.χ. κάνει ένα χρόνο προετοιμασία για ecpe αντί για 2 και να τελειώσει στη τρίτη γυμνασίου αντί της δευτέρας λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Το σε πόσα χρόνια θα κάνεις το Proficiency εξαρτάται από τρία πράγματα:

1. Πόσο καλά προετοιμάστηκες στο Lower
2. Πόσο ώριμος είσαι να ανταπεξέλθεις στα θέματα των εξετάσεων
3. Πόσο διατεθειμένος είσαι να στρώσεις πωπό και να διαβάσεις

Όταν έδωσα εγώ το Proficiency (CPE μάλιστα) το έδωσα ένα χρόνο μετά το Lower στις αρχές της A Λυκείου. Όλα τα παιδιά στο φροντιστήριό μου το δώσαμε σε ένα χρόνο. Δυστυχώς λίγοι το πήραμε. Για εμάς που το πήραμε, μια χαρά ήταν η προετοιμασία του ενός χρόνου. Αυτοί που δεν το πήραν όμως? Για τους περισσότερους από αυτούς, 6 μήνες μάθημα παραπάνω θα έκαναν τη διαφορά.

Λύσεις υπάρχουν για όλους. Στο φροντιστήριο που δουλεύω έχουμε αυτή τη στιγμή 3 προγράμματα Proficiency: 1,5 χρόνου, 1 χρόνου, 8 μηνών. Το θέμα είναι να μπεις στο τμήμα που σου ταιριάζει. Το μεγαλύτερο λάθος είναι να μπει αυτός που χρειάζεται 1,5 χρόνο στο τμήμα των 8 μηνών. Αν γίνει το αντίθετο (δηλαδή μπει αυτός που μπορούσε να το πάρει σε 8 μήνες στο τμήμα του 1,5 χρόνου) το πολύ πολύ να το πάρει με μεγαλύτερο βαθμό και με περισσότερες γνώσεις, δηλαδή χαμένος δεν βγαίνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athinouli

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η athinouli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 347 μηνύματα.
ας ξεθάψω το θέμα..
εγώ θα προτιμούσα έναν φροντιστηριακό καθηγητή σε ιδιαίτερα..
οι λόγοι είναι οι εξής:
1. ο φροντιστηριακός καθηγητής έχει εμπειρία, οργάνωση, τακτική, που την χρειάζεται πολύ ο μαθητής
2. ο πιο γρήγορος ρυθμός (στα ιδιαίτερα), διότι δεν μπορώ να σκεφτώ ότι κάποιοι καλλιεργούν ένα lower 2 χρόνια (για οποιαδήποτε λατινογενή ξένη γλώσσα) μόνο που το σκέφτομαι βαριέμαι
3. γιατί στο ιδιαίτερο συνεννοούμαστε και κάνουμε το μάθημα σε ώρες που βολεύουν (για κάποιον που εργάζεται)

βέβαια αυτά τα λέω εγώ που είμαι 24.. για ένα παιδί που πηγαίνει σχολείο, μπορεί ο ανταγωνισμός του φροντιστηρίου και ο αργός ρυθμός να λειτουργούν πιο αποδοτικά (εννοώ από άποψη ώριμης σκέψης και προγραμματισμού των μαθημάτων)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άνιελ

Νεοφερμένος

Ο Άνιελ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Εγώ δεν κάνω ούτε ιδιαίτερα ούτε φροντιστήριο... Μαθαίνω στο σχολείο ξένες γλώσσες.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top