Τα θρησκευτικά στο σχολείο

Θρησκευτικά στα σχολεία: Να καταργηθούν ή όχι;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 413)
  • Να καταργηθούν τελείως

    Ψήφοι: 125 30.3%
  • Να μείνουν ως έχουν

    Ψήφοι: 79 19.1%
  • Να μην καταργηθούν αλλά να αναφέρονται γενικά στις θρησκείες

    Ψήφοι: 201 48.7%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 8 1.9%

Νικος Σκουλ(ας)

Νεοφερμένος

Ο Νικος Σκουλ(ας) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Είμαστε πολύ μικροί για να υποστηρίξουμε ότι δεν πιστεύουμε στον Θεό.
Το μάθημα είναι χάλια,αλλά το θέμα της απαλλαγής κρύβει ''διάφορα''.Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να πάρεις απαλλαγή επίσης.
Κακά τα ψέματα,η φίλη από πάνω έχει κάθε λόγο να θέλει να κρύψει την πεποίθηση της αυτή.Αφ' ενός γιατί δεν παρατηρείται στα περισσότερα σχολεία(άρα γίνεται αντικείμενο σχολιασμού) και αφ'εταίρου γιατί η κοινωνία είναι δομημένη με τέτοιο τρόπο,ώστε να θεωρεί τους (προσωρινά) άθεους και κακούς χαρακτήρες.Λες και χρειάζεται την θρησκεία κάποιος για να δείχνει αγάπη και να βοηθά τους άλλους.

Υ.Γ:Το προσωρινά στο άθεους δεν είναι με την έννοια ότι κάποια στιγμή θα αλλάξουν άποψη,αλλά πιστεύω ότι ένας άνθρωπος που φιλοσοφεί τέτοια ζητήματα μπορεί να περάσει από πολλά στάδια πίστης,αμφισβήτησης η και άρνησης. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Παιδιά Χριστιανή είμαι, προς Θεού, πλάκα έκανα γιατι στο γυμνάσιο συζητούσαμε να πούμε ομαδικά ότι δεν είμαστε Χριστιανοί για να πάρουμε απαλλαγή, στην πλάκα φυσικά... :eek: Παρ' όλα αυτά εμείς έχουμε 2 παιδιά που δεν είναι Χριστιανοί (και η οικογένειά τους και αυτοί φυσικά) και έχουν πάρει κανονικά απαλλαγή, και στην τάξη μου άλλον έναν ο οποίος είναι Μάρτυρας του Ιεχωβά αλλά παρακολουθεί κανονικά για να μην εκτεθεί. Γενικά δεν βρίσκω τον λόγο να το κρύψεις... :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
lulz, δεν χρειάζεται να δηλώσεις θρήσκευμα για απαλλαγή.
Μόνο μια χρονιά εγώ δήλωσα ανεπίσημα, όταν με ρώτησε η θεούσα που τα δίδασκε αν την πήρα για να χάσω μάθημα, της εξήγησα μέσα σε 10 λεπτά πως η οικογένειά μου είναι ενεργά μέλη της σατανιστικής εκκλησίας και της πρότεινα να διαβάσει την "Σατανική Βίβλο" για να κατανοήσει την κουλτούρα μας περισσότερο.
Όποτε με έβλεπε στο διάδρομο από τότε έσκυβε το κεφάλι, terrorists win.
Η απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών χορηγείται ύστερα από Υπεύθυνη Δήλωση του ίδιου του μαθητή αν είναι ενήλικος ή των γονέων του ή του νόμιμου κηδεμόνα του αν είναι ανήλικος, στην οποία θα αναφέρεται ότι ο μαθητής δεν είναι Χριστιανός Ορθόδοξος ή επικαλείται λόγους θρησκευτικής συνείδησης, χωρίς να είναι υποχρεωτική η αναφορά του θρησκεύματος στο οποίο ανήκει.
https://union.atheia.gr/wp-content/u...mathima_thriskeytikon_133099_G2_19_9_2013.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,492 μηνύματα.
Εμείς στην α' λυκείου κάναμε γαμάτο μάθημα στα θρησκευτικά.
Ανεξάρτητα από το αν πιστεύεις ή όχι, αν είναι καλός ο καθηγητής, αλλάζει τον τρόπο σκέψη σου προς το καλύτερο.

Εμείς, για παράδειγμα, είχαμε μία καθηγήτρια στην α' λυκείου που ήταν ανοιχτόμυαλη και ήθελε να μεταδόσει τις γνώσεις της σε εμάς. Μιλήσαμε, μεταξύ άλλων, για τα υπόλοιπα δόγματα της χριστιανικής θρησκείας, αλλά κι άλλα δόγματα όπως ο σατανισμός, η μασωνία, κλπ (είναι μέσα στην ύλη της α' λυκείου, όλα αυτά:P). Πραγματικά, έμαθα πάρα πολλά πράγματα, τα οποία ποτέ δεν είχα ακούσει, καθώς οι περισσότεροι αποφεύγουν να μιλήσουν γι' αυτά.
Βέβαια, όλα αυτά δεν επαναλήφθηκαν στη β' λυκείου. Είχαμε έναν του κατηχητικού, οπότε δεν κάναμε ούτε μία θρησκεία πέραν του χριστιανισμού (αν και έπρεπε, αφού είναι εντός διδακτέας ύλης) :hehe:

Πάντως, θεωρώ ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει ένας άθεος να κατακρίνει έναν θρησκευόμενο. Όπως θέλει αυτός να αποδεχτούν την επιλογή του να μην πιστεύει σε κανέναν θεό, έτσι οφείλει να σέβεται τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των άλλων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Μιλήσαμε, μεταξύ άλλων, για δόγματα όπως ο σατανισμός, η μασωνία, κλπ (είναι μέσα στην ύλη της α' λυκείου, όλα αυτά:P). Πραγματικά, έμαθα πάρα πολλά πράγματα, τα οποία ποτέ δεν είχα ακούσει, καθώς οι περισσότεροι αποφεύγουν να μιλήσουν γι' αυτά.

Για πες μας λοιπόν τι ξέρεις για τον σατανισμό και την μασωνία (ειλικρινά θέλω να μάθω τι σας είπε).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,801 μηνύματα.
Εμείς στην α' λυκείου κάναμε γαμάτο μάθημα στα θρησκευτικά.
Ανεξάρτητα από το αν πιστεύεις ή όχι, αν είναι καλός ο καθηγητής, αλλάζει τον τρόπο σκέψη σου προς το καλύτερο.

όχι μόνο στην α' λυκείου, αλλά και στις υπόλοιπες τάξεις το μάθημα είναι ωραίο. ειδικά στην γ' γίνεται πιο πολύ συζήτηση. νομίζω δεν είναι ανάγκη να καταργηθούν, υπάρχει η επιλογή της απαλλαγής. και ας μη γελιόμαστε, αυτοί που παίρνουν απαλλαγή είτε βαριούνται το μάθημα είτε δίνουν πανελλήνιες και θέλουν παραπάνω χρόνο για διάβασμα. ελάχιστοι είναι αυτοί που το κάνουν λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
όχι μόνο στην α' λυκείου, αλλά και στις υπόλοιπες τάξεις το μάθημα είναι ωραίο. ειδικά στην γ' γίνεται πιο πολύ συζήτηση. νομίζω δεν είναι ανάγκη να καταργηθούν, υπάρχει η επιλογή της απαλλαγής. και ας μη γελιόμαστε, αυτοί που παίρνουν απαλλαγή είτε βαριούνται το μάθημα είτε δίνουν πανελλήνιες και θέλουν παραπάνω χρόνο για διάβασμα. ελάχιστοι είναι αυτοί που το κάνουν λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων.
Εγώ δεν έχω συναντήσει ποτέ συμμαθητή/τρια από το γυμνάσιο μέχρι το λύκειο που να μην έβλεπε το μάθημα των θρησκευτικών σαν ώρα του παιδιού. Μη κατηγορείς αυτούς που παίρνουν απαλαγή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει από Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
όχι μόνο στην α' λυκείου, αλλά και στις υπόλοιπες τάξεις το μάθημα είναι ωραίο. ειδικά στην γ' γίνεται πιο πολύ συζήτηση. νομίζω δεν είναι ανάγκη να καταργηθούν, υπάρχει η επιλογή της απαλλαγής. και ας μη γελιόμαστε, αυτοί που παίρνουν απαλλαγή είτε βαριούνται το μάθημα είτε δίνουν πανελλήνιες και θέλουν παραπάνω χρόνο για διάβασμα. ελάχιστοι είναι αυτοί που το κάνουν λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων.

Το μάθημα ΔΕΝ είναι ωραίο αν ο καθηγητής δεν το κάνει όπως πρέπει. Υπάρχουν άπειροι θεολόγοι εκεί έξω που νομίζουν ότι διδάσκουν μάθημα σημαντικότερο από μαθηματικά και αρχαία και έχουν ανάλογες απαιτήσεις και η μόνη ανάλυση που κάνουν για άλλες θρησκείες είναι να πουν ότι είναι κακές. Υπό αυτές τις συνθήκες που αγγίζουν τα όρια του προσηλυτισμού καλά κάνουν όσοι θέλουν και παίρνουν απαλλαγή, άσχετα με το τι πιστεύουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
όχι μόνο στην α' λυκείου, αλλά και στις υπόλοιπες τάξεις το μάθημα είναι ωραίο. ειδικά στην γ' γίνεται πιο πολύ συζήτηση. νομίζω δεν είναι ανάγκη να καταργηθούν, υπάρχει η επιλογή της απαλλαγής. και ας μη γελιόμαστε, αυτοί που παίρνουν απαλλαγή είτε βαριούνται το μάθημα είτε δίνουν πανελλήνιες και θέλουν παραπάνω χρόνο για διάβασμα. ελάχιστοι είναι αυτοί που το κάνουν λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων.

Σοβαρα ειναι ωραιο μαθημα? Ειναι απλα μια ωρα για να ξεκουραστουμε και να χαλαρωσουμε.. Ειναι ενα απο τα πιο άχρηστα μαθηματα του σχολειου.. Ειναι καθαρα χασιμο χρονου και θα πρεπει να καταργηθει.. Και εγω θα επαιρνα απαλλαγη αλλα θα μιλανε μετα οι συμμαθητες μου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mάιρα

Διάσημο μέλος

Η Mάιρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,354 μηνύματα.
Τα θρησκευτικά είναι ένα μάθημα στο οποίο μπορείς να έχεις καλό βαθμό απλώς εκφράζοντας την γνώμη σου σχετικά με τα θρησκεύματα. Αν εσύ και ο καθένας από μας δεν γνωρίζουμε έστω και λίγο για την θρησκεία τότε ποιο το νόημα; Απαλλαγή να πάρεις γιατί; Τόσο πολύ βαριέσαι σε αυτό το μάθημα; Και ακόμη και αν πάρεις απαλλαγή τι θα κάνεις την ώρα των θρησκευτικών, θα τριγυρνάς στο προαύλιο σαν την άδικη κατάρα; Για να υπάρχουν τα θρησκευτικά στο σχολείο για κάποιο λόγο θα χουν μπει, όπως και τα υπόλοιπα μαθήματα, είτε αυτά μας αρέσουν είτε όχι. Το κάθε μάθημα έχει κάτι να μας διδάξει, αλλιώς δεν θα υπήρχαν τα μαθήματα γενικής παιδείας αλλά μόνο της κατεύθυνσης και θα διαβάζαμε μόνο αυτά. Θα είχαμε γνώσεις γύρω από αρχαία, λατινικά, λογοτεχνία, βιολογία, μαθηματικά, φυσική. Ωραία και; Θα καταφέρναμε να μπούμε στο πανεπιστήμιο. Αρκετές θα ναι οι φορές όμως που θα βρεθείς σε συζήτηση γενικού περιεχομένου και σαν κοιτάς τους άλλους σαν χάνος γιατί δεν θα έχεις κάτι να πεις πάνω στο θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,801 μηνύματα.
Το μάθημα ΔΕΝ είναι ωραίο αν ο καθηγητής δεν το κάνει όπως πρέπει. Υπάρχουν άπειροι θεολόγοι εκεί έξω που νομίζουν ότι διδάσκουν μάθημα σημαντικότερο από μαθηματικά και αρχαία και έχουν ανάλογες απαιτήσεις και η μόνη ανάλυση που κάνουν για άλλες θρησκείες είναι να πουν ότι είναι κακές. Υπό αυτές τις συνθήκες που αγγίζουν τα όρια του προσηλυτισμού καλά κάνουν όσοι θέλουν και παίρνουν απαλλαγή, άσχετα με το τι πιστεύουν.

Πόσα και πόσα μαθήματα υπάρχουν που ο καθηγητής δεν κάνει σωστό μάθημα? Αν το πάμε έτσι, ας καταργηθούν όσα μαθήματα δεν διδάσκονται σωστά.

Σοβαρα ειναι ωραιο μαθημα? Ειναι απλα μια ωρα για να ξεκουραστουμε και να χαλαρωσουμε.. Ειναι ενα απο τα πιο άχρηστα μαθηματα του σχολειου.. Ειναι καθαρα χασιμο χρονου και θα πρεπει να καταργηθει.. Και εγω θα επαιρνα απαλλαγη αλλα θα μιλανε μετα οι συμμαθητες μου..

Σοβαρά. Να ξεκουραστείς από τι? Από τη φυσική/μαθηματικά/αρχαία τα οποία δεν παρακολούθησες τις προηγούμενες διδακτικές ώρες αλλά θα πληρώσεις για να τα ξανακούσεις μετά από λίγο στο φροντιστήριο? (γενικά μιλάω). Αν πάρεις απαλλαγή, γιατί θα το κάνεις? Ξέρεις πως θα πρέπει να μπεις σε κάποια άλλη αίθουσα έτσι? Και είτε θα παρακολουθείς το άλλο μάθημα, είτε θα διαβάζεις κάτι, είτε απλά θα περιμένεις να χτυπήσει το κουδούνι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Πρωτον δεν πιστευω στον θεο..απλα λεω οτι πιστευω για τα ματια του κοσμου.. Και ναι οταν εχω 7ωρο καθε μερα τι νομιζεις δεν κουραζομαι? Δεν ειναι ολοι οι καθηγητες καλοι ξερεις ..μερικου δεν σταματανε να μιλανε και εχουν την απαιτηση να τα διαβαζουμε ολα κιολας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,801 μηνύματα.
Πρωτον δεν πιστευω στον θεο..απλα λεω οτι πιστευω για τα ματια του κοσμου.. Και ναι οταν εχω 7ωρο καθε μερα τι νομιζεις δεν κουραζομαι? Δεν ειναι ολοι οι καθηγητες καλοι ξερεις ..μερικου δεν σταματανε να μιλανε και εχουν την απαιτηση να τα διαβαζουμε ολα κιολας!

Κι εγώ πήγαινα σχολείο, ξέρω πως δεν είναι όλοι οι καθηγητές καλοί. Απλά θα σου πω να μπεις στη θέση ενός καθηγητή θρησκευτικών. Πως θα ένιωθες αν οι μαθητές σου δεν σε παρακολουθούσαν και δεν έδειχναν το παραμικρό ενδιαφέρον? Μα και οποιοδήποτε μάθημα να δίδασκες, δεν θα ήθελες να το διάβαζαν, έστω και λίγο?! Μην παραλογιζόμαστε τόσο. (btw δεν είμαι θρήσκα αλλά τουλάχιστον ας μιλάμε αντικειμενικά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Τα βιβλία των θρησκευτικών δεν είναι ιδιαίτερα άσχημα ή προπαγανδιστικά. Το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να μείνει καθώς ο μαθητής πρέπει να μάθει μερικά πολύ βασικά πράγματα, αλλά και να έρθει σε επαφή με μερικούς από τους μεγαλύτερους φιλοσόφους που ασχολήθηκαν με το θέμα.


Κανένας δε θα πρεπε να πάρει απαλλαγή καθώς είναι ζήτημα που αφορά όλους. Είτε το παιδί προέρχεται από οικογένεια αθειστών είτε αλλόθρησκης, οφείλει να σεβαστεί κάποια πράγματα.

Αν δεν είναι τα θρησκευτικά προπαγανδιστικό μάθημα τότε ποιο είναι?:hmm:Και όσο για τους φιλοσόφους που ασχολήθηκαν με το θέμα της θρησκείας α)τιμή τους και καμάρι τους,εμάς τι μας νοιάζει? και β)γιατί οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τους φιλοσόφους που ήρθαν σε επαφή με τη θρησκεία και όχι με τους αρχαίους φιλοσόφους ή επιστήμονες?Τα μισά παιδιά στην τάξη μου δεν ξέρουν ποιος ήταν ο Αριστοτέλης,ο Σωκράτης,κα και τι έκανε ο καθένας,και επίσης το θεώρημα του αρχαίου Έλληνα μαθηματικού Θαλή στο βιβλίο των μαθηματικών της γ γυμνασίου βγήκε εκτός ύλης.

Και τα παιδιά αυτά που είναι άθεοι ή αλλόθρησκοι ποιος θα τα σεβαστεί?Εγώ που είμαι άθεος,με το να βλέπω την εικόνα πάνω απ'τον πίνακα πρώτη μούρη τον Ιησού,το να κάνω υποχρεωτικά 2 ώρες θρησκευτικά τη βδομάδα και να δίνω εξετάσεις στο μάθημα αυτό,το να πρέπει να ακολουθώ το σχολείο στις επισκέψεις στην εκκλησία (όπου δεν μπορώ να παίξω με το κινητό μου ή να μείνω στο προαύλιο,διότι θα βρεθεί ο τελευταίος κάφρος της τάξης που σε όλο το μάθημα είναι στο φβ με το κινητό του και θα μου πει σβήστο τώρα ή μπες μέσα αμέσως),την υποχρεωτική προσευχή που αν κάποιος δεν κατέβει κάτω στέλνουν αμέσως καθηγητή πάνω στον όροφο να τον μαζέψει και να τον φέρει στο μέρος της προσευχής,με όλα αυτά εμένα με σέβονται?Ή αν εγώ φέρω ένα άγαλμα του βούδα θα με αφήσουν να το βάλω πάνω στην έδρα?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Πόσα και πόσα μαθήματα υπάρχουν που ο καθηγητής δεν κάνει σωστό μάθημα? Αν το πάμε έτσι, ας καταργηθούν όσα μαθήματα δεν διδάσκονται σωστά.
Μόνο που το συγκεκριμένο μάθημα είναι εντελώς άχρηστο και το μόνο που γίνεται είναι προπαγάνδα υπέρ του πόσο γαμάτος είναι ο χριστιανισμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,492 μηνύματα.
Για πες μας λοιπόν τι ξέρεις για τον σατανισμό και την μασωνία (ειλικρινά θέλω να μάθω τι σας είπε).
Γενικά, τι πρεσβεύουν τα δόγματα αυτά. Διαβάσαμε κάποια χωρία από την αντίστοιχη "βίβλο" και των δύο, καθώς και πληροφορίες για τις τελετές μύησης. Για την ιστορία των δύο δογμάτων (πώς εξαπλώθηκαν, από ποιους) και για την παρουσία τους στην Ελλάδα. Για τη Μασωνία μιλήσαμε και για τους illuminati και τη "νέα τάξη πραγμάτων". Μας είπε και την ιεραρχία των μασώνων (για την Ελλάδα τουλάχιστον), την οποία δε θυμάμαι καν :P Πάντως, γνωρίζουμε τα ονόματα μόνο των 3 πρώτων τάξεων και της ανώτερης. Τέλος, είπαμε ποιες είναι οι προϋποθέσεις της ένταξης στα δόγματα αυτά.

Σε άλλα μαθήματα μιλήσαμε και για τη μαγεία, για τους μάρτυρες του Ιεχωβά, για τη δεισιδαιμονία και τις προλήψεις.
(Όλα τα παραπάνω αποτελούν ύλη της Α' Λυκείου, ξαναλέω:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Fail but,το μονοδικό βιβλίο στο οποίο αναφέρονται αυτές οι έννοιες όσο πιο αντικειμενικά γίνεται είναι το βιβλίο του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού. Σε κανένα άλλο. Sincerely. :)
Επίσης,το γεγονός ότι κάποιος στρέφεται στην απαλλαγή δεν μπορεί να είναι μόνο λόγοι δε γουστάρω το μάθημα/τον καθηγητή/βαριέμαι. Προσωπικά αν με ρωτήσει κανείς ποια είναι η πιο αρνητική εντύπωση που είχες ποτέ από καθηγητή θα του πω την 1η μέρα που μπήκε μέσα ο θεολόγος και άρχισε τα κηρύγματα. Όσο λάθος θεωρεί ο καθένας την απαλλαγή,άλλο τόσο απαράδετκο και αγενές θεωρώ το να μπαίνει ο ΟΠΟΙΣΔΗΠΟΤΕ καθηγητής μέσα στην τάξη και να κάνει κήρυγμα.:) Δε μ'αρέσει,πώς το λένε. Το να εκφράσει τη γνώμη με επιχειρήματα και να κάνουμε διάλογο ναι,αλλά όχι κηρύγματα.
Τέλος,για να βάλουμε ορισμένα πράγματα στη θέση τους -γιατί ναι,δε θεωρώ και ιδιαίτερα ευγενικό τον τρόπο που εκφράστηκα παραπάνω,-δε διαφωνώ στο ότι μπορεί να υπάρχουν θεολόγοι που κάνουν το μάθημα ενδιαφέρον και πιο αντικειμενικό,θεωρώ όμως ότι το Λύκειο πια λόγω τράπεζας και ύλης η δυνατότητα αυτή δεν υπάρχει. Σκεφτείτε τον εαυτό σας στη θέση του εκάστοτε θεολόγου να θέλει να κάνει το μάθημα ενδιαφέρον και από την άλλη να΄χει να σκέφτεται ότι πρέπει να βγάλει ολόκληρη την ύλη για να ανταπεξέλθουν οι μαθητές του στο τέλος. Match not found.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα έχω τον καθηγητή τον οποίο έχω στο Project,είναι θεολόγος,και όμως,είναι αντικειμενικότατος και από τους λίγους καθηγητές που σέβομαι και εκτιμώ κι αυτό γιατί όταν η συζήτηση πήγε στο θέμα περί θρησκειών και είπα τη γνώμη μου τη σεβάστηκε και τη δέχτηκε.:)


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Αυτό που θα θεωρούσα ιδανικό είναι να γίνουν τα θρησκευτικά υποχρεωτικό μάθημα μόνο στο Γυμνάσιο, και αυτό με την ύλη του Λυκείου που όντως έχει πιο ενδιαφέροντα θέματα (γιορτές που στο κάτω κάτω είναι γενική γνώση σχετική με την καθημερινότητα της χώρας μας, άλλες θρησκείες και ηθική). Αντί για τα Θρησκευτικά, στο Λύκειο να γίνει υποχρεωτικό το μάθημα της Πληροφορικής ή να γίνει αύξηση στις ώρες μαθημάτων όπως η Χημεία ή η Βιολογία που -τουλάχιστον μέχρι πριν 3 χρόνια που τελείωσα εγώ- ήταν λίγο περιορισμένες. Προφανώς και θα μπορούσαν τα Θρησκευτικά να παραμείνουν και στο Λύκειο ως μάθημα επιλογής πλέον. Έτσι, και όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται μπορούν να τα επιλέξουν και όσοι δεν τους νοιάζει να τα αποφύγουν, ενώ παράλληλα δεν θα το εκμεταλλεύονται και οι λουφαδόροι. Όσο για το δημοτικό, δεν ξέρω τι θα μπορούσε να γίνει πάντως 4 χρόνια θρησκευτικών μου φαίνονται πολλά. Ο αδελφός μου όταν τελείωσε το Δημοτικό δυσκολευόταν να κάνει μια διαίρεση όμως γνώριζε απ' έξω το βίο του Αγίου Μάμα και εμένα προσωπικά μου φαίνεται απλά τραγικό. Ζούμε στον 21ο αιώνα, δεν έχουμε ανάγκη τα Θρησκευτικά για τίποτα άλλο πέρα από φιλοσοφική σκέψη, κοινωνιολογική ανάλυση και κάποιες γενικές πολιτισμικές και ιστορικές (Σταυροφορίες, Σχίσμα, γέννηση των θρησκειών κλπ) γνώσεις που ίσως μπορούν να μας προσφέρουν. Όποιος αισθάνεται το αντίθετο μπορεί από μόνος του να το ερευνήσει περισσότερο του Θεού. Τώρα για εκκλησιασμούς και προσευχές,θεωρώ ότι όποιος νιώθει πραγματικά την ανάγκη προσεύχεται και εκκλησιάζεται μοναχός τους, στο κάτω κάτω δεν κοστίζει. Το σχολείο είναι ένας χώρος γνώσης και όχι πίστης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει από Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Το μάθημα για τη μαγεία στην Α' λυκείου όμως, πολύ γαμάτο. :P

Εκτός απο το οτι το βιβλίο είναι 48572945 μαθήματα για τον Χριστιανισμό+2 παραθρησκευτικά δεξερωτι είναι και κακογραμμένο.
Το 60% του κάθε μαθήματος είναι γενικολογίες και για να "απομνημονεύσεις" κάτι πρέπει να κάτσεις, να το ξεψαχνίσεις. Βάλτα να τ'αρμέξουμε δηλαδή. :P


Το παλιό βιβλίο της Β' ( που ήταν νομίζω στην επιλογή ) , το Χριστιανισμός και Θρησκεύματα επί '96 που πήγαινε η μάνα μου σχολείο και τυχαίνει να το έχω σπίτι, ήταν μακράν πιο καλογραμμένο και είχε περισσότερα μαθήματα σε στυλ φιλοσοφικό (τύπου τι είναι ο θεός, τι νομίζουμε εμείς πως είναι, εξηγήσεις για τη Βασιλεία Του, κουβέντες για το Άγιο Πνεύμα) και ώ θεέ είχε περισσότερα για παραθρησκευτικά φαινόμενα και άλλες θρησκείες.

Είχε για τον ιουδαϊσμό, το ισλάμ, τον ινδουϊσμό, τον βουδισμό, τον σιντοϊσμό καιδεξέρωτιάλλο και για μαγεία/σατανισμό κτλ. Δεν ήταν σαν αυτό που έχουμε εμείς που ούτε για άλλες θρησκείες λέει, ούτε ουσιώδη ενημέρωση για παραθρησκευτικά φαινόμενα έχει. :|
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,801 μηνύματα.
Είχε για τον ιουδαϊσμό, το ισλάμ, τον ινδουϊσμό, τον βουδισμό, τον σιντοϊσμό καιδεξέρωτιάλλο και για μαγεία/σατανισμό κτλ. Δεν ήταν σαν αυτό που έχουμε εμείς που ούτε για άλλες θρησκείες λέει, ούτε ουσιώδη ενημέρωση για παραθρησκευτικά φαινόμενα έχει. :|

Μαγεία και σατανισμό διδάσκουν στην α' λυκείου, όσον αφορά τα υπόλοιπα θρησκεύματα, θα τα διδαχθείτε στην β'.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top