pavlos1908
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Αναρωτιέμαι τώρα αν το sudoku ήταν πιο δύσκολο ή η τρίλιζα...
Εσάς ποιο σας φάνηκε πιο δύσκολο ;
Αν δεν το εννοείς από θέμα αλγορίθμου κλπ κάνεις cast σε float/double το διαιρέτη ή το διαιρετέο ( ή και τους 2 ) και προφανώς περνάς το αποτέλεσμα σε float ή double.
Ή αν έχεις να κάνεις με αριθμούς ( και όχι μεταβλητές ) τότε μπορείς να προσθέσεις απλά ένα .0 στο τέλος είναι σαν να κάνεις cast.
ΟΚ, σ'ευχαριστώ, για το δεύτερο ενδιαφερόμουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
Εχω χτυπησει και εχω σε γυψο το χερι και την βδομαδα που ερχεται εχουμε παραδοση ασκησεων απειροστικου και το Σαββατο προοδο στο ΗΥ-100. Αν δεν ειμαι σε κατασταση να γραψω μπορω να παρω καποιου ειδους αναβολης;
Στείλε στους καθηγητές, είναι στη κρίση τους αν θα σου δώσουν παράταση ή όχι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pavlos1908
Νεοφερμένος
Εχω βγαλει και την τριλιζα κι εγω μονο το sudoku μου εμεινε, ας ελπισουμε να μπορεσω να το βγαλω ειτε αυριο βραδυ ειτε την Κυριακη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Μια απορία όμως.
Στα μαθηματικά πόσες σειρές ασκήσεις θα πρέπει να παραδώσουμε ;
Έχουμε φτάσει τις δύο, λογικά θα είναι 3, έτσι ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pavlos1908
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pavlos1908
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Δηλαδή δυσκολία, όγκος ύλης, σε τι να επικεντρωθώ και ότι άλλο νομίζεται ότι θα μου φανεί χρήσιμο ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
Διακριτά Μαθηματικά- Συνιστώ παρακολούθηση και πολλές ασκήσεις και το βιβλίο Διακριτά Μαθηματικά με εφαρμογές της Epp. Είναι δυσκολάκι. (Γιώργο τί είδα; Congrats )
Προγραμματισμός - Ωραίο εύκολο μάθημα προγραμματισμού. Θα κάνετε c++. Θα κάνετε και λίγα γραφικά με την βιβλιοθήκη fltk -- the horror.
Γραμμική Άλγεβρα - Με παρακολούθηση και λύση ασκήσεων θεωρώ ότι είναι εύκολο 10αρι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Είναι 4ου εξαμήνου αλλά έτσι όπως πέφτει στο πρόγραμμα μας λέω να την πάρω..
Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Με τρομάζεις λίγο με τον απειροστικό και τα διακριτά η αλήθεια είναι αλλά ελπίζω να πάνε όλα καλά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
Η λογική είναι πολύ εύκολη. Έχει μικρή ύλη, μια πρόοδο, 3 ασκήσεις και τελικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Μόλις βγήκε η ψηφιακή, χτύπησα καλό βαθμό αλλά σε κάποια εργαστήρια δεν μου βάλαν βαθμό ενώ τα έκανα και φοβάμαι μην χάσω από αυτά ενώ τα έκανα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Τρεχα γύρευε ποιος ήταν σε καθένα.
Έστειλα email σε αυτή που μας στέλνει το PDF με τους βαθμούς όταν έβγαλε το πρωτο, είπε ότι θα το κοιτάξει και θα μου πει αλλά τίποτα ακόμα.
Έστειλα και σήμερα μπας και... Θα στείλω και στη λίστα η στα email όλων αν τα βρω μπας και γίνει κάτι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο προγραμματισμός είναι πιο δύσκολος από το hy100 του πρατικάκη ;
Πιο δύσκολο είναι ο ΑΠ2 ή τα διακριτά ; Το τρόπος διδασκαλίας/βαθμολογίας κάνουν δύσκολο τον ΑΠ2 ή η ύλη που καλύπτει είναι δύσκολη ;
Τελευταία σύγκριση, η οργάνωση υπολογιστών είναι πολύ πιο δύσκολη από την ψηφιακή ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
Μερικές τελευταίες απορίες...
Ο προγραμματισμός είναι πιο δύσκολος από το hy100 του πρατικάκη ;
O προγραμματισμός δεν είναι πιο δύσκολος, είναι καινούργια πράγματα. Θα πρέπει να μάθεις τι είναι τα αντικείμενα και η αντικειμενοστρέφεια.
Πιο δύσκολο είναι ο ΑΠ2 ή τα διακριτά ; Το τρόπος διδασκαλίας/βαθμολογίας κάνουν δύσκολο τον ΑΠ2 ή η ύλη που καλύπτει είναι δύσκολη ;
Τα διακριτά έχουν μεγάλη ύλη. Κατανοητά πράγματα σε γενικές γραμμές αν παρακολουθείς. Στον ΑΠ2 θεωρώ ότι το κύριο πρόβλημα είναι ο καθηγητής Σαν ύλη είναι συνέχεια του ΑΠ1, με πιο χρήσιμα πράγματα για τη σχολή μας (πχ οι αλλαγές συντεταγμένων που μου χρησίμευσαν στη γραφική.) Και τα 2 τα χρωστάει αρκετός κόσμος -- ιδιαιτερα τα Διακριτά οπότε θα ακούσεις πολλές απόψεις.
Εε όσο να ναι είναι πιο προχωρημένο, αλλά όχι ιδιαίτερα δύσκολο. Δε θα το πρότεινα σε πρωτοετή όμως, ήδη έχεις αρκετά.Τελευταία σύγκριση, η οργάνωση υπολογιστών είναι πολύ πιο δύσκολη από την ψηφιακή ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
O προγραμματισμός δεν είναι πιο δύσκολος, είναι καινούργια πράγματα. Θα πρέπει να μάθεις τι είναι τα αντικείμενα και η αντικειμενοστρέφεια.
Απ' ότι είδα και στο site οι ασκήσεις που βάζει είναι περισσότερες αλλά σχετικά απλές σε σχέση με του πρατικάκη που ήθελαν μια κάποια σκέψη. Θα τα κάνουμε όλα από την αρχή μας είπε οπότε τα καινούρια πράγματα δεν θα είναι τόσο πολλά και δύσκολα φαντάζομαι.
Τα διακριτά έχουν μεγάλη ύλη. Κατανοητά πράγματα σε γενικές γραμμές αν παρακολουθείς. Στον ΑΠ2 θεωρώ ότι το κύριο πρόβλημα είναι ο καθηγητής Σαν ύλη είναι συνέχεια του ΑΠ1, με πιο χρήσιμα πράγματα για τη σχολή μας (πχ οι αλλαγές συντεταγμένων που μου χρησίμευσαν στη γραφική.) Και τα 2 τα χρωστάει αρκετός κόσμος -- ιδιαιτερα τα Διακριτά οπότε θα ακούσεις πολλές απόψεις.
Σαν πρώτη εικόνα έχω καλή γνώμη για τα διακριτά.
Και ο καθηγητής φαίνεται ΟΚ και ο τρόπος βαθμολόγησης και η χρήση τους.
Όντως στον ΑΠ2 ο καθηγητής μου την έδωσε από την πρώτη στιγμή, εκτός του ότι είναι μεγάλος δεν μου αρέσει ο τρόπος του αλλά ούτε και ο τρόπος βαθμολόγησης.
Καλά και ο κατεβαίνης μεγάλος είναι αλλά δεν συγκρίνονται σε καμία περίπτωση
Εε όσο να ναι είναι πιο προχωρημένο, αλλά όχι ιδιαίτερα δύσκολο. Δε θα το πρότεινα σε πρωτοετή όμως, ήδη έχεις αρκετά.
Και την ψηφιακή την έλεγαν κάποιοι δύσκολη αλλά εκτός του ότι δεν με δυσκόλεψε ιδιαίτερα το μάθημα το συμπάθησα τρελά και αναμένω για την συνέχεια
Αν πάρω οργάνωση υπολογιστών και αν γίνεται φυσικά, θα πρέπει να παρακολουθώ τα περσινά βίντεο γιατί δεν θα με βολεύει να πηγαίνω σε κάθε διάλεξη του και δεν ξέρω κατά πόσο είναι αντίστοιχο με το να είμαι στο αμφιθέατρο.
Όμως δεν μας αφήνουν να πάρουμε λογική, οπότε έχουμε 4 μαθήματα μόλις χωρίς τα αγγλικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 29 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.