Chris1993
Περιβόητο μέλος
Προφανώς, λοιπόν, εισαγόμαστε για να σπουδάσουμε και όχι για να αράζουμε και να λέμε ότι είμαστε φοιτητές.
Ακόμα και για κάποιον που δουλεύει η αντιμετωπίζει διάφορες δυσκολίες είναι υπέρ-αρκετά τα 8 χρόνια δηλαδή πάνω από 20 εξεταστικές για ένα πτυχίο.
Επίσης, αν κάποιος βλέπει ότι δυσκολεύεται, απλά παίρνει μια αναβολή σπουδών, μέχρι να πατήσει στα πόδια του και να είναι έτοιμος να φοιτήσει.
Και εγώ δούλευα και αντιμετώπισα πολύ δύσκολες καταστάσεις αλλά μπαίνω τέταρτο έτος με 2 μαθήματα χρωστούμενα και αυτά για βελτίωση βαθμού έχοντας σχεδόν άριστο μέσο όρο.
Εξαιρέσεις υπάρχουν παντού αλλά ο κανόνας είναι κανόνας.
Η πλειοψηφία των αιώνιων φοιτητών απλά έχουν παρατήσει τη σχολή τους είτε επειδή δεν τους αρέσει είτε τους φαίνεται παλούκι είτε δεν έχουν όρεξη να ασχοληθούν η συνδυασμός αυτών και θέλουν να είναι φοιτητές μόνο στα χαρτιά.
Κλήθηκαν εδώ και πόσα χρόνια να προσπαθήσουν να πάρουν πτυχίο και ελάχιστοι απο αυτούς προσήλθαν ενεργά στα έδρανα στις εξεταστικές περιόδους (και ακόμα πιο ελάχιστοι παρακολουθούσαν τις διαλέξεις).
Πρέπει να καταλάβουμε ότι η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε.
Και αναρωτιέμαι γιατί να καλούνται τα Ιδρύματα να δίνουν πτυχία δεξιά-αριστερά λες και είναι χαρτιά υγείας και να δείξουν επιείκεια σε αυτά τα άτομα.
Είναι μια κίνηση που πρέπει να γίνει.
Όχι επειδή οι αιώνιοι φοιτητές είναι επιπλέον κόστος (που δεν κοστίζουν τίποτα)
αλλά επειδή πρέπει να αλλάξει σιγά-σιγά αυτή η νοοτροπία της χαλαρότητας
(ειδικά όταν μιλάμε για τριτοβάθμια εκπαίδευση).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μα ήταν σαφής η απάντησή μου.Απλά έθεσα το ερώτημα αν το πτυχίο ενός πτυχιούχου π.χ. του τμήματος μαθηματικών του ΕΚΠΑ με βαθμό πτυχίου 6,50 που τελείωσε τις σπουδές του στα 4 χρόνια έχει την ίδια αξία/ποιότητα με το πτυχίο ενός πτυχιούχου του ίδιου τμήματος που ολοκλήρωσε τις σπουδές του στα 7 χρόνια με τον ίδιο βαθμό πτυχίου (όπως υπολογίζεται σήμερα).
Όχι, δεν έχει την ίδια αξία. Η διαφορετική αξία αποτυπώνεται στην πράξη στις επιπλέον ευκαιρίες (ακαδημαϊκά & επαγγελματικά) που κερδίζει αυτός που θα τελειώσει στα 4 χρόνια.
Εσύ που έθεσες το ερώτημα τι παραπάνω θα ήθελες; Επιπλέον μόρια στο ΑΣΕΠ? Επιπλέον "επαγγελματικά δικαιώματα"; Κάτι άλλο;
Τι πάει να πει δίνουν πτυχία δεξιά-αριστερά λες και είναι χαρτιά υγείας;Και αναρωτιέμαι γιατί να καλούνται τα Ιδρύματα να δίνουν πτυχία δεξιά-αριστερά λες και είναι χαρτιά υγείας και να δείξουν επιείκεια σε αυτά τα άτομα.
Όποιος παρατήσει τη σχολή δε θα πάρει ποτέ πτυχίο. Όποιος έχει την υπομονή μέχρι τα 60 του να καταβαίνει σε εξετάσεις ας πάρει πτυχίο στα 60. Ποιο είναι το πρόβλημα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas83
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συγγνώμη για να καταλάβω, για να ικανοποιηθούν τα δικά σου συντηρητικά (όπως είναι φανερό) ένστικτα, πρέπει και να διαγραφούν χιλιάδες άτομα από τις σχολές τους, μεταξύ αυτών και άτομα με αναπηρίες και χρόνια προβλήματα υγείας?? Και παραδέχεσαι ότι δεν κοστίζουν τίποτα και παρ'όλα αυτά είσαι υπέρ της διαγραφής? Η οποία διαγραφή έχει καθαρά τιμωρητικό σκοπό.. Ακόμη μου φαίνεται ότι ζεις σε ένα δικό σου κόσμο, τελείως ιδανικό και δεν έχεις ιδέα πως είναι κάποιος να ζει με κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας(όπως εγώ) και να μιλάς τόσο απαξιωτικά(του τύπου έλα μωρέ δε σας φτάνουν τα χρόνια κτλ) Τι να πω, πραγματικά λυπάμαι που τόσο νέα άτομα έχουν τέτοιες απόψεις..Εισαγόμαστε στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ΚΑΤ'ΕΠΙΛΟΓΗΝ και όχι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.
Προφανώς, λοιπόν, εισαγόμαστε για να σπουδάσουμε και όχι για να αράζουμε και να λέμε ότι είμαστε φοιτητές.
Ακόμα και για κάποιον που δουλεύει η αντιμετωπίζει διάφορες δυσκολίες είναι υπέρ-αρκετά τα 8 χρόνια δηλαδή πάνω από 20 εξεταστικές για ένα πτυχίο.
Επίσης, αν κάποιος βλέπει ότι δυσκολεύεται, απλά παίρνει μια αναβολή σπουδών, μέχρι να πατήσει στα πόδια του και να είναι έτοιμος να φοιτήσει.
Και εγώ δούλευα και αντιμετώπισα πολύ δύσκολες καταστάσεις αλλά μπαίνω τέταρτο έτος με 2 μαθήματα χρωστούμενα και αυτά για βελτίωση βαθμού έχοντας σχεδόν άριστο μέσο όρο.
Εξαιρέσεις υπάρχουν παντού αλλά ο κανόνας είναι κανόνας.
Η πλειοψηφία των αιώνιων φοιτητών απλά έχουν παρατήσει τη σχολή τους είτε επειδή δεν τους αρέσει είτε τους φαίνεται παλούκι είτε δεν έχουν όρεξη να ασχοληθούν η συνδυασμός αυτών και θέλουν να είναι φοιτητές μόνο στα χαρτιά.
Κλήθηκαν εδώ και πόσα χρόνια να προσπαθήσουν να πάρουν πτυχίο και ελάχιστοι απο αυτούς προσήλθαν ενεργά στα έδρανα στις εξεταστικές περιόδους (και ακόμα πιο ελάχιστοι παρακολουθούσαν τις διαλέξεις).
Πρέπει να καταλάβουμε ότι η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε.
Και αναρωτιέμαι γιατί να καλούνται τα Ιδρύματα να δίνουν πτυχία δεξιά-αριστερά λες και είναι χαρτιά υγείας και να δείξουν επιείκεια σε αυτά τα άτομα.
Είναι μια κίνηση που πρέπει να γίνει.
Όχι επειδή οι αιώνιοι φοιτητές είναι επιπλέον κόστος (που δεν κοστίζουν τίποτα)
αλλά επειδή πρέπει να αλλάξει σιγά-σιγά αυτή η νοοτροπία της χαλαρότητας
(ειδικά όταν μιλάμε για τριτοβάθμια εκπαίδευση).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Σέβομαι την κατάσταση σου αλλά στις δυο τελευταίες σελίδες δεν έχεις κάνει τίποτα άλλο από το να γκρινιάζεις για αυτούς που έχουν ειδικές ανάγκες και προβλήματα. Σε παρακαλώ να διαβάσεις καλύτερα τα ποστ όσων μελών είναι υπέρ των διαγραφών των αιωνίων φοιτητών για να δεις ότι δεν είμαστε απόλυτοι και ότι χώρος για άτομα σαν εσένα πάντοτε υπάρχει.Συγγνώμη για να καταλάβω, για να ικανοποιηθούν τα δικά σου συντηρητικά (όπως είναι φανερό) ένστικτα, πρέπει και να διαγραφούν χιλιάδες άτομα από τις σχολές τους, μεταξύ αυτών και άτομα με αναπηρίες και χρόνια προβλήματα υγείας?? Και παραδέχεσαι ότι δεν κοστίζουν τίποτα και παρ'όλα αυτά είσαι υπέρ της διαγραφής? Η οποία διαγραφή έχει καθαρά τιμωρητικό σκοπό.. Ακόμη μου φαίνεται ότι ζεις σε ένα δικό σου κόσμο, τελείως ιδανικό και δεν έχεις ιδέα πως είναι κάποιος να ζει με κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας(όπως εγώ) και να μιλάς τόσο απαξιωτικά(του τύπου έλα μωρέ δε σας φτάνουν τα χρόνια κτλ) Τι να πω, πραγματικά λυπάμαι που τόσο νέα άτομα έχουν τέτοιες απόψεις..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
Σέβομαι την κατάσταση σου αλλά στις δυο τελευταίες σελίδες δεν έχεις κάνει τίποτα άλλο από το να γκρινιάζεις για αυτούς που έχουν ειδικές ανάγκες και προβλήματα. Σε παρακαλώ να διαβάσεις τα ποστ όσων μελών είναι υπέρ των διαγραφών των αιωνίων φοιτητών για να δεις ότι δεν είμαστε απόλυτοι και ότι χώρος για άτομα σαν εσένα πάντοτε υπάρχει.
Δεν επενέβην νωρίτερα γιατί τα είχαμε πει πριν λίγες σελίδες και δε μπορούσα να συνεννοηθώ σε κανένα επίπεδο με το συγκεκριμένο άτομο, αλλά πραγματικά έχεις απόλυτο δίκιο. Όταν κάποιος είναι κολλημένος με το θέμα του γίνεται κουραστικός και άστοχος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas83
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γκρινιάζω γιατί θα έπρεπε εξαρχής να είχαμε εξαιρεθεί από αυτό το μέτρο(της διαγραφής φοιτητών), πράγμα που δεν το βλέπω να γίνεται δυστυχώς.. Επίσης για όσους προτρέξουν να πω ότι δεν είχα τη δυνατότητα ούτε διακοπής σπουδών και τώρα απειλούμαι με διαγραφή.. Το βρίσκετε πολύ δίκαιο αυτό? Από την μια δηλαδή να μην ισχύουν οι ευεργετικές διατάξεις του νόμου και από την άλλη να εφαρμόζεται ο νόμος κατά το δοκούν σε ορισμένες σχολές??Σέβομαι την κατάσταση σου αλλά στις δυο τελευταίες σελίδες δεν έχεις κάνει τίποτα άλλο από το να γκρινιάζεις για αυτούς που έχουν ειδικές ανάγκες και προβλήματα. Σε παρακαλώ να διαβάσεις καλύτερα τα ποστ όσων μελών είναι υπέρ των διαγραφών των αιωνίων φοιτητών για να δεις ότι δεν είμαστε απόλυτοι και ότι χώρος για άτομα σαν εσένα πάντοτε υπάρχει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Μα ήταν σαφής η απάντησή μου.
Όχι, δεν έχει την ίδια αξία. Η διαφορετική αξία αποτυπώνεται στην πράξη στις επιπλέον ευκαιρίες (ακαδημαϊκά & επαγγελματικά) που κερδίζει αυτός που θα τελειώσει στα 4 χρόνια.
Εσύ που έθεσες το ερώτημα τι παραπάνω θα ήθελες; Επιπλέον μόρια στο ΑΣΕΠ? Επιπλέον "επαγγελματικά δικαιώματα"; Κάτι άλλο;
Είπα ότι το επαγγελματικό κομμάτι δεν έχει καμία σχέση. Άρα τα επιπλεόν επαγγελματικά δικαιώατα και τα επιπλέον μόρια στο ΑΣΕΠ είναι εντελώς άτοπα. Κάτι άλλο. Πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του βαθμού πτυχίου και εκτός από τις βαθμολογίες των μαθημάτων και της διπλωματικής/πτυχιακής εργασίας, πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και ο χρόνος αποφοίτησης. Έτσι ο πτυχιούχος που ολοκλήρωσε τις σπουδές του σε 4 χρόνια θα έχει λίγο μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου από τον πτυχιούχο που ολοκλήρωσε τις σπουδές του στα 7 χρόνια με βάση αυτό το μοντέλο (με βάση το σημερό τρόπο υπολογισμού του βαθμού πτυχίου έχουν τον ίδιο βαθμό πτυχίου, π.χ. 6,50).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Είσαι απλά άτυχος τότε, προσπάθησε να επικοινωνήσεις με τη διοίκηση του πανεπιστημίου για την κατάσταση σου. Αν είναι λογικοί οι άνθρωποι και εσύ έχεις δείξει μια στοιχειώδης προσπάθεια και διάθεση να συνεργαστείς τότε οφείλουν να σε δεχτούν, δυστυχώς δεν φτιάχνω εγώ του κανόνες. Άσχετο αλλά μην μοιράζεις downvotes σε οτιδήποτε δεν συμφωνεί με τις απόψεις σου, είναι απλά εκνευριστικό και δεν προσφέρει κάτι στη συζήτηση.Γκρινιάζω γιατί θα έπρεπε εξαρχής να είχαμε εξαιρεθεί από αυτό το μέτρο(της διαγραφής φοιτητών), πράγμα που δεν το βλέπω να γίνεται δυστυχώς.. Επίσης για όσους προτρέξουν να πω ότι δεν είχα τη δυνατότητα ούτε διακοπής σπουδών και τώρα απειλούμαι με διαγραφή.. Το βρίσκετε πολύ δίκαιο αυτό? Από την μια δηλαδή να μην ισχύουν οι ευεργετικές διατάξεις του νόμου και από την άλλη να εφαρμόζεται ο νόμος κατά το δοκούν σε ορισμένες σχολές??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Obito
Εκκολαπτόμενο μέλος
Επειτα δεν ειναι ολοι οι φοιτητες που καθστερουν να παρουν πτυχιο τεμπεληδες. Δεν ισχυριζομαι οτι ειναι ο κανονας, αλλα ειχα γνωστες στη Νομικη που ηθελα να πιασουν οσο το δυνατο μεγαλυτερο βαθμο. Αν τυχον επαρναν κατω απο 9 πουθενα (ή 8 σε κανενα πολυ δυσκολο) το εκοβαν μεχρι να το περασουν με το βαθμο που ηθελαν. Αποτελεσμα ηταν να βγαλου τη σχολη σε 7 με 8 χρονια αλλα αυτη τη στιγμη ειναι σε μεγαλα πανεπιστημια του εξωτερικου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Είπα ότι το επαγγελματικό κομμάτι δεν έχει καμία σχέση. Άρα τα επιπλεόν επαγγελματικά δικαιώατα και τα επιπλέον μόρια στο ΑΣΕΠ είναι εντελώς άτοπα. Κάτι άλλο. Πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του βαθμού πτυχίου και εκτός από τις βαθμολογίες των μαθημάτων και της διπλωματικής/πτυχιακής εργασίας, πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και ο χρόνος αποφοίτησης. Έτσι ο πτυχιούχος που ολοκλήρωσε τις σπουδές του σε 4 χρόνια θα έχει λίγο μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου από τον πτυχιούχο που ολοκλήρωσε τις σπουδές του στα 7 χρόνια με βάση αυτό το μοντέλο (με βάση το σημερό τρόπο υπολογισμού του βαθμού πτυχίου έχουν τον ίδιο βαθμό πτυχίου, π.χ. 6,50).
Απλά σκέψου ότι έτσι θα δίνεται μια στρεβλή εικόνα για τις πραγματικές επιδόσεις του φοιτητή. Απ την άλλη, ο χρόνος κτήσης του πτυχίου μπορεί να μη γράφεται στο πτυχίο (αυτό θα μπορούσε να αλλάξει, εκτός από ημερομηνία αποφοίτησης, το πτυχίο να γράφει και ημερομηνία εισαγωγής στη σχολή), αλλά είναι κάτι που δε μπορείς να το κρύβεις και αυτό σε συνδιασμό με το βαθμό αρκούν για να δείχνουν πόσο επιμελής υπήρξε ένας φοιτητής.
αλλά επειδή πρέπει να αλλάξει σιγά-σιγά αυτή η νοοτροπία της χαλαρότητας
(ειδικά όταν μιλάμε για τριτοβάθμια εκπαίδευση).
Να πω την αλήθεια, αυτό το "πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία της χαλαρότητας" δε το πολυκαταλαβαίνω.
Και γιατί να αλλάξει με νόμο, λες και μιλάμε για κανένα ποινικό αδίκημα;
Ας πούμε ότι το ελληνικό πανεπιστήμιο δίνει τη δυνατότητα σε όποιον θέλει να ακολουθεί ένα χαλαρό πρόγραμμα φοίτησης. Τόσο κακό είναι αυτό; Μας έχει βλάψει σε κάτι, συνολικά ως χώρα; Πρέπει στα πάντα να ακολουθούμε τα πρότυπα ξένων χωρών;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Σε πράγματα που οι άλλες χώρες κάνουν καλύτερα, ναι.Πρέπει στα πάντα να ακολουθούμε τα πρότυπα ξένων χωρών;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
Δεν θα βελτιωθουν τα πανεπιστημια αν διαγραφουν οι αιωνιοι. Ουτε αυτο ειναι το προβλημα μας. Αν εσεις θελετε εκδικητικα μετρα εναντιον συμφοιτητων σας επειδη αισθανεστε ανωτεροι που τελειωσατε στα 4 ή τα 5 χρονια ειναι αλλη κουβεντα. Και ναι λοιπον υπαρχουν ατομα που δουλευουν για βιοποριστικους λογους, που δεν μπορουν να βρισκονται 12 ωρες τη μερα στο Πανεπιστημιο να παρακολουθουν. Και ειναι αυτοι που δεν εχει ο μπαμπας τους 800€ το μηνα περισσευμα να τους ταϊζει σε αλλη πολη ή που ακομα μενουν με τους γονεις τους και εχουν οικονομικο προβλημα. Ω ναι, για σκεφτειτε το, υπαρχουν ατομα που εχουν ανεργους γονεις και πρεπει με οποιονδηποτε τροπο να αυξησουν το οικογενειακο εισοδημα ακομα και με το να μοιραζουν φυλλαδια στους 40 βαθμους στην Ομονοια. Και εσεις θελετε να διαγραφουν γιατι ειναι "τεμπεληδες". Εσεις θελετε να τους τιμωρησετε, εγω αυτους που βαζουν σε δευτερη μοιρα τις σπουδες τους για να βοηθησουν την οικογενεια τους τους βγαζω το καπελο. Και απο τη στιγμη που εχουν περασει μια αξιοκρατικη διαδικασια και εχουν εισελθει σε μια σχολη, εχουν δικαιωμα να την τελειωσουν. Ουτε συγγραμματα δικαιουνται, ουτε σε εργαστηρια συμμετεχουν (αφου το 99% αν το εχεις κανει μια φορα διατηρειται), ουτε γεμιζουν τις αιθουσες, το μονο που επιβαρυνουν το συστημα ειναι μερικες κολλες αναφορας στις εξεταστικες. Οποιος εχει να ασχοληθει με τη σχολη πανω απο χρονο (δεν εχει κανει εγγραφη, δεν εχει δωσει μαθημα κ.ο.κ.) μπορει να λαβει προειδοποιηση οτι θα διαγραφει. Αυτοι που δουλευουν χρονια και δεν εχουν σκοπο να εξασκησουν επαγγελμα σχετικο με τις σπουδες τους πολυ πιθανον θα συμφωνησουν να διαγραφουν αφου πλεον δεν τους ενδιαφερει. Ουτε ειναι λυση να πρεπει οποιος εχει περασει τα v χρονια να απολογηθει στο καθηγητατο για να αποφασισει η κλικα αν μπορει να παρει πτυχιο ή οχι.
Αιωνιοι φοιτητες που κοπροσκυλιαζουν ολη μερα και λιωνουν σε καφετεριες και κλαμπ εχουν αρχισει να εξαφανιζονται γιατι οικονομικα οι εποχες ειναι δυσκολες και εκτος ελαχιστων περιπτωσεων η οικογενεια δεν αντεχει να τροφοδοτει με χρημα ενα παιδι γυρω στα 8-10 χρονια για να κανει αυτο την πλακα του και να περναει ζωη και κοτα. Αλλα καπου πρεπει να ριξουμε την ευθυνη. Σε λιγο τα καναλια θα μας πεισουν οτι οι αιωνιοι φοιτητες φταινε για τα προβληματα της Ελλαδας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Κάπου αδυνατώ να παρακολουθήσω το συλλογισμό σου. Δεν έθιξα καθόλου το θέμα της επαγγελματικής αποκατάστασης και δεν αμφισβητώ την άποψή σου για την επαγγελματική επίδοση των πτυχιούχων που καθυστέρησαν να αποφοιτήσουν. Απλά έθεσα το ερώτημα αν το πτυχίο ενός πτυχιούχου π.χ. του τμήματος μαθηματικών του ΕΚΠΑ με βαθμό πτυχίου 6,50 που τελείωσε τις σπουδές του στα 4 χρόνια έχει την ίδια αξία/ποιότητα με το πτυχίο ενός πτυχιούχου του ίδιου τμήματος που ολοκλήρωσε τις σπουδές του στα 7 χρόνια με τον ίδιο βαθμό πτυχίου (όπως υπολογίζεται σήμερα).
Εσύ τι θέλεις να ακούσεις δηλαδή; γιατί να μην έχει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Γνώμες θέλω να ακούσω. Γνώμες.Εσύ τι θέλεις να ακούσεις δηλαδή;
Αν το θέτεις έτσι γιατί να έχει;γιατί να μην έχει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
εσύ έθεσες το ερώτημα λολ. Εγώ μπορεί να πω ότι ναι δε βλέπω κάνα θεμα.
Ακριβώς και περιμένω σαφείς απαντήσεις, όχι ερωτήσεις λολ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Από κει και πέρα εφόσον το πτυχίο αντιπροσωπεύει καθαρά την επάρκεια σε Χ διαφορετικά επιστημονικά πεδία και μόνο και όχι κάτι πιο γενικό που να αφορά τις σπουδές ή ό,τι άλλο δεν έχει κανένα λόγο η διάρκεια φοίτησης να αναγράφεται ή να συνυπολογίζεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Η αξία του πτυχίου εξαρτάται από αυτόν που το αξιολογεί. Επισήμως το ελληνικό Πανεπιστήμιο θεωρεί "καλύτερο" το πτυχίο με το μεγαλύτερο βαθμό, το ίδιο και ο δημόσιος τομέας μέσω της τακτικής της μοριοδότησης. Ο ιδιωτικός τομέας (και ο καθένας από εμάς προσωπικά) μπορεί να θέσει δικά του κριτήρια, είτε να μην λάβει καν υπόψιν το πτυχίο και να κρίνει τον εργαζόμενο μόνο από την απόδοσή του, είτε να λάβει υπόψιν κι άλλους παράγοντες π.χ. τη διάρκεια και την ποιότητα των σπουδών, το πανεπιστήμιο φοίτησης κλπ.Τέλος πάντων εγώ θεωρώ πως το πτυχίο από μόνο του δεν έχει καμία αξία, είναι ένα χαρτί που μπορείς να το κορνιζάρεις μπορείς και να τυλίγεις σουβλάκια με αυτό, ό,τι θέλεις.
Αντικειμενικά, είναι δυνατόν να έχει την ίδια αξία ένα πτυχίο με βαθμό 7,5 που επιτεύχθηκε με φοίτηση 4 χρόνων με ένα πτυχίο ίδιας βαθμολογίας που επιτεύχθηκε με φοίτηση 8 χρόνων; Νομίζω όχι. Τα δύσκολα αρχίζουν όταν προσπαθείς να συγκρίνεις ένα πτυχίο με βαθμό 7,5 που επιτεύχθηκε με φοίτηση 4 χρόνων με ένα πτυχίο με βαθμό 9,5 που επιτεύχθηκε με φοίτηση 6 χρόνων. Ποιος φοιτητής ήταν πιο ικανός από ακαδημαϊκής πλευράς; Ιδού η απορία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lilla My
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πέρυσι τον Οκτώβριο που τελείωσα τη σχολή, πήγα σε 4 συνεντεύξεις και με πήραν και στις 4 θέσεις. Κανένας δε με συγχάρηκε για τον καλό βαθμό πτυχίου μου, κανένας δε με ρώτησε για την πτυχιακή μου, κανέναν δεν ένοιαξε που κόντεψα να διπλασιάσω τα χρόνια σπουδών μου. Όμως, εάν κάποιον από τους εργοδότες τον ένοιαζε σε πόσο χρόνο πήρα πτυχίο, θα μπορούσε α) να κοιτάξει το cv μου, β) να με ρωτήσει και γ) να το δει από την αναλυτική μου. Κι αναλόγως με την απάντησή μου όσον αφορά την αργοπορία λήψης του πτυχίου, θα μπορούσε να κρίνει αν ο παράγοντας αυτός είναι καλός, κακός ή ουδέτερος. Προφανώς ή το πρώτο ή το τελευταίο συνέβη στην περίπτωσή μου, αν και είμαι 99 % σίγουρη ότι χέστηκε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί. Από τη συνέντευξη καταλαβαίνεις πολύ περισσότερα απ΄ό,τι παρατηρώντας ένα απρόσωπο χαρτί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.