ivilinia_new
Νεοφερμένος
Έστω ότι έχουμε ένα παιδί το οποίο σαν μαθητής είναι μετριότατο. Τεμπέλης, δεν ανοίγει βιβλίο παρά μόνο πολύ σπάνια, ασυνεπής σε αντίστοιχες υποχρεώσεις του σχολείου. Παιδί όμως που ασχολείται πάρα πολύ με τη μουσική. Όχι επειδή τον έγραψαν οι γονείς του κάπου και το κάνει αγγαρεία, αλλά επειδή εκείνος το επέλεξε και του άρεσε. Κάθεται με τις ώρες και αναλύει τραγούδια, μαθαίνει για νέες τεχνικές, νέα ρεύματα, έχει πρότυπα, πειραματίζται με δικές του ιδέες, και προσπαθεί κάθε μέρα, στο βαθμό που είναι δυνατό να βελτιώσει τις ικανότητές του δουλέυοντας σε αυτό.
Θα έλεγε κάποιος πως αυτό το παιδί έχει μάθει στη ζωή του να στρώνει τον ποπό του;
Έχουμε μάθει και θεωρούμε δεδομένο πως ο άνθρωπος χρειάζεται στη ζωή του να αφοσιώνεται σε πράγματα που δεν θέλει να κάνει, και ακόμη χειρότερα έχουμε μάθει για ανθρώπους που έχουν φτάσει σε ένα σημείο αυτό να το κάνουν εύκολα να το θεωρούμε προσόν. Θεωρούμε δεδομένο πως η μόρφωση κάποιου είναι κάτι που κανείς δεν επιθυμεί πραγματικά αλλά όλοι πρέπει να έχουμε υποχρεωτικά γιατί μόνο έτσι θα προχωρήσουμε και θα κάνουμε κάτι στη ζωή μας.
Ποτέ κανείς δεν αναρωτήθηκε κάποιο από αυτά τα παιδιά που `δεν έχουν μάθει να στρώνουν κώλο` γιατί δεν το κάνουν, και σε τι διαφέρουν.
Κάθε άνθρωπος από τη στιγμή της γέννησής του είναι διατεθιμένος να εργαστεί σκληρά για να πετύχει κάτι, αρκεί να έχει ένα καλό κίνητρο να το κάνει, πως η δουλειά του θα έχει απτά αποτελέσματα και αυτά θα είναι κάτι που όντως θα επιδιώκει. Αυτό φαίνεται από τον τρόπο που φέρονται οι άνθρωποι και ως παιδιά ακόμη, όταν παίζουν ένα παιχνίδι. Αφοσιώνονται σε αυτό, και βάζουν τα δυνατά τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να γίνουν καλοί για να κερδίσουν.
Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το να ονομάζουμε κάποιον τεμπέλη επειδή δεν τα πάει καλά με τα σχολικά μαθήματα. Και εκτός του ότι είναι ηλίθιο φανερώνει πόσο διαστρεβλωμένη άποψη έχουμε για την εργασία σε ένα αντικείμενο και πόσο εκμηδενίζουμε το χαρακτήρα κάθε ατόμου μόνο προσθέτοντάς του μόνο ταμπέλες δεξιοτήτων λες και συγκρίνουμε αυριανούς επαγγελματίες.
Κακός μαθητης...πολυ σχετική φράση!! Οντως εχουμε διαστρεβλωμενη άποψη της εργασιας... Γιατι στην ελλάδα κακός μαθητης και χαμένος της ζωής είναι όποιος απλα δεν έχει καποιο ενδιαφερον για καποιο αντικειμενο των τριων κατευθυνσεων , θετικη τεχνολογικη και θεωρητικη. Γιατι να μην υπάρχει καλλιτεχνικη κατευθυνση, κατευθυνσης φυσικής αγωγης?? Γιατί να μην αντιμετωπιζονται με το ίδιο κύρος αυτές οι ασχολίες?? Γιατί να κατακρίνονται τόσο? Απλα γιατι τα μεγάλα κεφάλια δε χρειαζονται τους μουσικους και τις κιθάρες, τους αθλητες, δε δουλευουν αυτοι στις εταιριες τους! Και πλεον η κοινωνια λειτουργεί μονο για να ταίζει αυτους τους πλούσιους, η επιτυχια δεν είναι να γραψεις ενα μουσικο κομματι τοσο αρμονικο που φέρνει δακρυα αλλα να δουλευεις στελεχος σε μεγάλη τραπεζα! Ειμαι πολυ απογοητευμένη από το πως κατάντησε ο ανθρωπος....Τελοσπαντων,
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Πραγματικά όμως, δεν έχουν τα απαραίτητα θεμέλια για την τριτοβάθμια εκπαίδευση εκτός των πολύ απομονωμένων περιπτώσεων. Εδώ οι πρώτοι στις πανελλαδικές πολλές φορές δίνουν τη μάχη της ζωής τους για πάρουν 5 και να περάσουν σε μαθήματα του πανεπιστημίου, θα τα καταφέρουν αυτοί που βρίσκονται σε φάση: "Μα πώς είναι μαθηματικά αυτά όταν έχουν γράμματα αντί για αριθμούς;".Δεν έχετε καταλάβει τι λέω. Δεν μιλάω για τους ανθρώπους που ασχολούνται με τις καλές τέχνες ούτε με τον αθλητισμό. Δεν μιλάω επίσης για τα τεχνικά επαγγέλματα όπως του υδραυλικού, του ηλεκτρολόγου, του οικοδόμου κτλ. Τους σέβομαι και τους έχω ανάγκη. Και εγώ και όλοι μας . Δεν τους υποτιμώ σε καμία περίπτωση γιατί πολλές φορές προτιμώ να χαλαρώσω με την αγαπημένη μου μουσική (που κάποιος άγιος άνθρωπος την συνέθεσε) παρά να παρακολουθήσω μια διάλεξη του χ καταξιωμένου καθηγητή. Από όλα χρειαζόμαστε στη ζωή μας. Αναφέρομαι στην περίπτωση των "κακών", "αδιάφορων", "τεμπέληδων", "προκλητικών", "απαθών" μαθητών. Πέστε τους όπως θέλετε. Αυτών που αδιαφορούσαν για τη μόρφωση κατά τη διάρκεια της σχολικής τους ζωής. Αυτούς που όταν εσείς λιώνατε από το άγχος και την κούραση πάνω στο βιβλίο, εκείνοι έκαναν ντόλτσε βίτα. Αυτούς που πήγαιναν κάθε μέρα στο σχολείο επειδή έτσι συνηθίζεται και γύρναγαν το μεσημέρι στο σπίτι τους χωρίς να έχουν αποκομίσει τίποτα. Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι ευνοημένοι από το εκπαιδευτικό σύστημα μπαίνουν σε χαμηλόβαθμες σχολές και το παίζουν φοιτητές. Από πού και ως πού φοιτητές? Τι προσπάθεια κατέβαλαν για να αξίζουν αυτόν τον τίτλο? Και θέλετε να με πείσετε ότι αυτοί οι άνθρωποι θα πάρουν πτυχίο? Με τι υπόβαθρο θα μπουν στην εκπαιδευτική διαδικασία? ΄Οταν δεν έχεις μάθει το άλφα πώς θα ανταποκριθείς στο βήτα. ΄Οσο για τις ξενόγλωσσες φιλολογίες να ξέρετε ότι οι φοιτητές δεν διδάσκονται μόνο την ξένη γλώσσα. ΄Εχουν απαιτητικά μαθήματα όπως γλωσσολογία, ιστορία, παιδαγωγικά, λογοτεχνία, ψυχολογία, φιλοσοφία. Αν πιστεύετε πως ένας φοιτητής όπως τον περιέγραψα παραπάνω μπορεί να ανταποκριθεί τότε πραγματικά μου κάνει μεγάλη εντύπωση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
θα τα καταφέρουν αυτοί που βρίσκονται σε φάση: "Μα πώς είναι μαθηματικά αυτά όταν έχουν γράμματα αντί για αριθμούς;".
η ατάκα της δεκαετίας...
Πραγματικά όμως, όσο και αν δεν το παραδέχονται κάποιοι παίζει καταλυτικό ρόλο το σχολείο στην πορεία κατά την διάρκεια των σπουδών είτε μιλάμε για Τμήμα των 9.000 μορίων είτε των 19.000 μορίων. Τα μόρια δεν λένε απολύτως τίποτα για τη δυσκολία ή ευκολία μιας επιστήμης. Εννοείται πως η κάθε επιστήμη έπεται της βασικής εκπαίδευσης που είναι η δευτεροβάθμια ειδάλλως ποιο το νόημα η Γ/θμια εκπαίδευση να είναι μετά τα 17-18 έτη; Εκτός από το τυπικό πλαίσιο έχει διαμορφωθεί και η προσωπικότητα του υποψηφίου, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί τις επιλογές του με υπευθυνότητα. Δεν είναι το θέμα αν ξαναδεί κάποιος την Ογκομέτρηση στο Πανεπιστήμιο με το λυκειακό τρόπο αλλά η γνώση της όπως και πολλές άλλες θεμελιακές γνώσεις (π.χ. επίλυση δευτεροβάθμιας εξίσωσης) χρειάζονται ως γνωστά δεδομένα στις Πανεπιστημιακές σπουδές (σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ). Συν ότι έχει καλλιεργηθεί και ένας συγκεκριμένος τρόπος σκέψης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιοι που νομίζουν ότι μπορείς να τελειώσεις το Πανεπιστήμιο χωρίς (έστω) κάποιες λυκειακές γνώσεις. Και ρωτάω εγώ τώρα: Μπορείς να μάθεις να κολυμπάς αν πρώτα δεν μάθεις να περπατάς;Πραγματικά όμως, όσο και αν δεν το παραδέχονται κάποιοι παίζει καταλυτικό ρόλο το σχολείο στην πορεία κατά την διάρκεια των σπουδών είτε μιλάμε για Τμήμα των 9.000 μορίων είτε των 19.000 μορίων. Τα μόρια δεν λένε απολύτως τίποτα για τη δυσκολία ή ευκολία μιας επιστήμης. Εννοείται πως η κάθε επιστήμη έπεται της βασικής εκπαίδευσης που είναι η δευτεροβάθμια ειδάλλως ποιο το νόημα η Γ/θμια εκπαίδευση να είναι μετά τα 17-18 έτη; Εκτός από το τυπικό πλαίσιο έχει διαμορφωθεί και η προσωπικότητα του υποψηφίου, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί τις επιλογές του με υπευθυνότητα. Δεν είναι το θέμα αν ξαναδεί κάποιος την Ογκομέτρηση στο Πανεπιστήμιο με το λυκειακό τρόπο αλλά η γνώση της όπως και πολλές άλλες θεμελιακές γνώσεις (π.χ. επίλυση δευτεροβάθμιας εξίσωσης) χρειάζονται ως γνωστά δεδομένα στις Πανεπιστημιακές σπουδές (σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ). Συν ότι έχει καλλιεργηθεί και ένας συγκεκριμένος τρόπος σκέψης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος
ο κακος μαθητης απο τις υψηλοβαθμιες μονο ιατρικη μπορει να τελειωσει διοτι αν μαθει παπαγαλια πραγματα θα παρει πτυχιο ακομα και αν ειναι στοκος.πολυτεχνειο ομως δε θα τελειωσει ποτε.
Ο "κακος" μαθητης πως θα περασει στην ιατρικη (και θα την τελειωσει κι ολας) ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διονύσης13
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ο κακος μαθητης απο τις υψηλοβαθμιες μονο ιατρικη μπορει να τελειωσει διοτι αν μαθει παπαγαλια πραγματα θα παρει πτυχιο ακομα και αν ειναι στοκος.πολυτεχνειο ομως δε θα τελειωσει ποτε.
Και αυτο το συμπερανες με την τεραστια εμπειρια που εχεις ως φοιτητης ιατρικης.
Επισης νομιζεις στο πολυτεχνειο δεν υπαρχει παπαγαλια;Νομιζεις οτι τα μαθηματικα στο πολυτεχνειο τα μαθαινεις οπως στην τριτη λυκειου.Αν θες να τρολλαρεις καντο πιο σωστα γιατι ετσι εκτιθεσαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
edweimaste
Πολύ δραστήριο μέλος
΄Οχι. ΄Οσο χαμηλών απαιτήσεων και να είναι μια σχολή δεν μπορεί να την τελειώσει κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί ποτέ πριν στη ζωή του με το διάβασμα.
Κάνεις λάθος. Το λύκειο δεν αντιπροσωπεύει σε καμία περίπτωση το πραγματικό δυναμικό ορισμένων (όχι και όλων) των μαθητών. Σε καμία όμως. Όταν βρεις κάτι το οποίο σου αρέσει και σε γεμίζει δε σε νοιάζει το διάβασμα. Η στεγνή και χαζή παπαγαλίστικη γνώση δεν είναι από κανέναν ελκυστική και φυσικό είναι να αποτύχεις. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις παιδιών και γονέων που ''έγλυφαν'' καθηγητές για να πάρουν βαθμό απολυτηρίου και τελικά κατασκηνώνουν στα ΑΕΙ όταν φτάνει η ώρα του πτυχίου. Και διαπιστώνεις εσύ που πάσχιζες να πάρεις βαθμό απολυτηρίου της προκοπής ή (που δε σε ενδιέφερε κιόλας )ότι παίρνεις πτυχίο πιο πριν. Το γλύψιμο βέβαια μπορεί να συνεχιστεί ορισμένες φορές και στο πανεπιστήμιο , αλλά εκεί τα πράγματα είναι λιγάκι πιο δύσκολα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Schoolmate
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gd89
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μπορεί κάποιος να ευνοηθεί,αλλά θα πέσει και όταν πέσεις άστα.
Έτσι λοιπόν και με το πανεπιστήμιο,πολλοί αριστούχοι ούτε καν θα το τελειώσουν,κάποιοι μέτριοι ή κακοί θα το τελειώσουν και ίσως εξελιχθούν σε άριστοι επαγγελματίες.
Πάντως η εύνοια προς πολύτεκνους και μουσουλμάνους είναι απαράδεκτοι,δεν είναι ειδικές κατηγορίες,δεν συντρέχουν ειδικοί λόγοι(α.μ.ε.α.) αυτές οι δύο,πρέπει να εξομοιωθούν με όλους.
Να υπάρχει κάποια εύνοια ως προς την μετεγγραφή τους(δηλαδή να μπορούν να φοιτήσουν εκεί όπου μένουν οι κηδεμόνες τους) εντάξει,αλλά το να μπαίνουν με χαμηλότερη βάση είναι απαράδεκτο.
Ναι στα επιδόματα τους...
Γενικώς στην ζωή ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει στην τελική. Δεν υπάρχουν ούτε αδικημένοι,ούτε ευνοημένοι.
Μπορεί κάποιος να ευνοηθεί,αλλά θα πέσει και όταν πέσεις άστα.
Έτσι λοιπόν και με το πανεπιστήμιο,πολλοί αριστούχοι ούτε καν θα το τελειώσουν,κάποιοι μέτριοι ή κακοί θα το τελειώσουν και ίσως εξελιχθούν σε άριστοι επαγγελματίες.
Πάντως η εύνοια προς πολύτεκνους και μουσουλμάνους είναι απαράδεκτοι,δεν είναι ειδικές κατηγορίες,δεν συντρέχουν ειδικοί λόγοι(α.μ.ε.α.) αυτές οι δύο,πρέπει να εξομοιωθούν με όλους.
Να υπάρχει κάποια εύνοια ως προς την μετεγγραφή τους(δηλαδή να μπορούν να φοιτήσουν εκεί όπου μένουν οι κηδεμόνες τους) εντάξει,αλλά το να μπαίνουν με χαμηλότερη βάση είναι απαράδεκτο.
Ναι στα επιδόματα τους...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christosxanthi
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
InSheerPleasure
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
locotrelos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μεγαλο λαθος ολοι πρεπει να λαβουν μια εξειδικευση σε ενα τομεα και καποιες επιπλεον γνωσεις που πρεπει να τις ανανεωνουν συνεχως(ειτε ειναι απο πανεπιστημιο τει ιεκ) .Στην εποχη μας ο ανειδικευτος εργατης δεν εχει στον ηλιο μοιρα και εργαζεται για ψιχουλα ή και καθολου.Δεν χρειαζεται ολοι να σπουδασουν.Ειδικα αυτοι που δεν προσπαθησαν ποτε τους πραγματικα και δεν τους ενδιαφερει το αντικειμενο...τι το συζηταμε παραπανω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Δεν χρειαζεται ολοι να σπουδασουν.Ειδικα αυτοι που δεν προσπαθησαν ποτε τους πραγματικα και δεν τους ενδιαφερει το αντικειμενο...τι το συζηταμε παραπανω
To ενδιαφέρον υπάρχει εκ γεννετής ή καλλιεργείται;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gd89
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θα τους προσφέρεις εσύ δουλειάς ως ανειδίκευτους εργάτες;Δεν χρειαζεται ολοι να σπουδασουν.Ειδικα αυτοι που δεν προσπαθησαν ποτε τους πραγματικα και δεν τους ενδιαφερει το αντικειμενο...τι το συζηταμε παραπανω
(εδώ με μεταπτυχιακό και δεν βρίσκεις)
Υ.Γ.Πόσο υποταγμένοι είμαστε όλοι μας ρε γμτ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Μεγαλο λαθος ολοι πρεπει να λαβουν μια εξειδικευση σε ενα τομεα και καποιες επιπλεον γνωσεις που πρεπει να τις ανανεωνουν συνεχως(ειτε ειναι απο πανεπιστημιο τει ιεκ) .Στην εποχη μας ο ανειδικευτος εργατης δεν εχει στον ηλιο μοιρα και εργαζεται για ψιχουλα ή και καθολου.
To πρόβλημα όμως σε χώρες τύπου Ελλάδας, είναι ότι οι σπουδές αντί να και σε τομείς που έχει ανάγκη η κοινωνία η πλειοψηφία των νέων επιλέγει κατά κύριο λόγο Γ/θμια εκπαίδευση για να μην αναφέρω το τρίπτυχο Ιατρική, Νομική, Πολυτεχνείο. Συνεπώς, με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι ανάγκες και σε τεχνικά ή αγροτικά επαγγέλματα ή επαγγέλματα που δεν απαιτούν ακαδημαϊκού τύπου γνώσεις; Γιατί πάντα κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας; Μήπως είναι πρόφαση «πήγαινε στο Πανεπιστήμιο για μια καλύτερη ζωή»; Η καλύτερη ζωή ορίζεται από την μαζικότητα (και συνεπώς) την υποβάθμιση του πτυχίου κάθε χρόνο με χιλιάδες αποφοιτούντες, χιλιάδες πρωτοετείς και το ανάποδο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 77 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Mapz
- Hased Babis
- Corfu kitty
- Debugging_Demon
- fgk
- tsiobieman
- Ness
- Kate1914
- Entropy24
- Reader
- ScarletFox
- Helen06
- beatrixx
- Kolokythiatoumpana
- Schlimazel
- Than003
- Obi-Wan Kenobi
- suaimhneas
- maril8na
- aggorf
- Gaia
- redarrow
- buffon85
- dovellos_p
- Katerinaki03
- lnesb
- Nefh_
- Αριάνα123
- χημεια4λαιφ
- Giorno
- Ggpg
- Steffie88
- Μάρκος Βασίλης
- kaaaaate
- J.Cameron
- giannhs2001
- Revekka
- Rene2004
- the purge
- PanosBat
- vitus
- Marianna35
- Thanos_D
- Vasilis2000kak
- Viedo
- azula
- Κλημεντίνη
- St11
- Athens2002
- MarcoReus
- Mukumbura
- Kostakis45
- eukleidhs1821
- roud
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.