Θάνατος στις Φυσικές Επιστήμες!

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,488 μηνύματα.
Τώρα γενικέυεις. Σε κάθε γενιά υπάρχουν άτομα που έχουν όνειρο να φτάσουν κάπου, και προσπαθουν και διαβάζουν, και άλλοι που θέλουν να βολευτούν σε μια θέση πατώντας επί πτωμάτων.
Άσε μας μωρέ :P Τουλάχιστον τα λαμόγια βολεύονται κάπου (άσχετα που είμαι αντίθετος με αυτό), εμείς που πάμε με το σταυρό στο χέρι τι καταλάβαμε; Ακόμη και οι πανελλήνιες δεν είναι τόσο αδιάβλητες, όσο λένε όλοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Συμμετείχα και στην τάξη και τα γραπτά μου ήταν ανώτερα απ'τους βαθμούς που είχα στα τετράμηνα. Δεν έχει κάποιο νόημα να ασχολούμαστε με την περίπτωση μου πάντως, δε νομίζω πως ενδιαφέρει κανέναν.
Δία θέλω να μου παραθέσεις ακριβώς πού είπα πως τα Θρησκευτικά είναι σημαντικότερα απ'τις Φυσικές Επιστήμες. Είπα πως είναι ευκολότερο να βγάλεις 8 στα Θρησκευτικά απ'ότι σε ένα μάθημα των Φυσικών Επιστημών που απαιτεί πραγματικό διάβασμα. Στα Θρησκευτικά γράφεις ένα "ο Θεός είναι μεγάλος" και καθάρισες. Μιλάς για λαμογιά, βαρεμάρα.. μπλα.. μπλα.. μπλα.. αλλά δεν έχεις σε καμία περίπτωση δικαίωμα να με καταδικάσεις και να με κατακρίνεις χωρίς να γνωρίζεις την προσπάθεια που έκανα όχι μόνο εγώ αλλά κι οποιοσδήποτε άλλος μαθητής, for that matter. Διαφέρουν οι περιπτώσεις. Κάποιος άλλος μπορεί να πέρασε επειδή έπεσε ευκολότερο θέμα απ'την Τράπεζα ή τους καθηγητές, κάποιος άλλος καθηγητής μπορεί να χαρίστηκε στα τετράμηνα, κάποιος άλλος να είχε καύλες και όρεξη να πετσοκόψει και πάει λέγοντας. Εξάγεις γενικευμένα συμπεράσματα εκ του μακρόθεν και τα παρουσιάζεις τόσο μονόπλευρα που μου φαίνονται τουλάχιστον αστεία. Μπορεί να είναι λάθος το ότι περνάς τόσο εύκολα σε αυτά τα βασικά μαθήματα αλλά έτσι γινόταν με το παλαιό σύστημα και εφόσον δεν υπήρξε σταδιακή εφαρμογή του "νέου" συστήματος, δικαιολογώ την απόφαση που πάρθηκε γιατί ευνόησε πολλούς μαθητές. Στην τελική αν οι ίδιοι μαθητές που φέτος τους χαρίστηκαν δεν στρώσουν πισινό να διαβάσουν απ'του χρόνου, δεν θα περάσουν σε καμία σχολή και το πολύ πολύ να γίνουν σερβιτόροι καριέρας κράζοντας και πάλι το "σύστημα". Δικαίωμα τους. Αλλά ας τους δοθεί η ευκαιρία να προσπαθήσουν. Το να χάσεις μια ολόκληρη χρονιά είναι μεγάλο πλήγμα.

Επίσης είναι μεγάλο πλήγμα να πας στη Γ Λυκείου και να θες να διαβάσεις αλλά να μην μπορείς,αφού τα δύο προηγούμενα χρόνια(ίσως και στο γυμνάσιο) δεν έμαθες να διαβάζεις,να οργανώνεις το χρόνο σου και την ύλη.Το παραπάνω αντικατοπτρίζει ένα σχετικά μεγάλο ποσοστό μαθητών που ό,τι και να πέσει στις πανελλήνιες θα γράψει 8.000 μόρια και θα κατηγορεί τα θέματα,το σύστημα,τους καθηγητές κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Άσε μας μωρέ:P Τουλάχιστον τα λαμόγια βολεύονται κάπου (άσχετα που είμαι αντίθετος με αυτό), εμείς που πάμε με το σταυρό στο χέρι τι καταλάβαμε; Ακόμη και οι πανελλήνιες δεν είναι τόσο αδιάβλητες, όσο λένε όλοι.

Θα σου άρεσε δηλαδή να βρίσκεσαι σε μια θέση που γνωρίζεις ότι δεν είσαι αντάξιός της, και ακόμα περισσότερο, σε μία θέση που εξασφάλισες με τέτοια μέσα; Εμένα προσωπικά όχι, και θέλω να είμαι εντάξει με τον εαυτό μου. Και αυτό που λες δεν έχει βάση. Βγήκαμε στην αγορά εργασίας, για να υποστηρίζουμε ότι πάμε και με το σταυρό στο χέρι; Προσωπικά ούτε με τις πανελλήνιες τελείωσα ακόμη.

Οι πανελλήνιες είναι αδιάβλητες, αλλά όχι αξιοκρατικές. Από τη στιγμή που οι καθηγητές του σχολείου είναι σε γενικές γραμμές αδιάφοροι (δεν ξέρω σε τι σχολεία πάτε εσείς) και πρέπει να πας φροντιστήριο, καταργείται κάθε αξιοκρατία στο θεσμό αυτό. Από την άλλη, με τον τρόπο που μπαίνουν τα θέματα είναι αδύνατον να υπάρξει οποιαδήποτε διαβλητότητα στις πανελλήνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Kurosaki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kurosaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 286 μηνύματα.
Επίσης είναι μεγάλο πλήγμα να πας στη Γ Λυκείου και να θες να διαβάσεις αλλά να μην μπορείς,αφού τα δύο προηγούμενα χρόνια(ίσως και στο γυμνάσιο) δεν έμαθες να διαβάζεις,να οργανώνεις το χρόνο σου και την ύλη.Το παραπάνω αντικατοπτρίζει ένα σχετικά μεγάλο ποσοστό μαθητών που ό,τι και να πέσει στις πανελλήνιες θα γράψει 8.000 μόρια και θα κατηγορεί τα θέματα,το σύστημα,τους καθηγητές κτλ.

Δεν διαφωνώ πουθενά, αν διαβάσεις λίγο προσεκτικότερα το ποστ μου. Είναι όμως και εδώ εμφανής η τάση για υπέρ-γενίκευση και ο δασκαλίστικος τρόπος γραφής. Γνωρίζω προσωπικά άτομα (και σίγουρα δεν είμαι ο μόνος) που τελείωσαν την Α' Λυκείου με γ.μ.ο. 13-14 και αργότερα με μεγάλη προσπάθεια και αποφασιστικότητα κατάφεραν να πετύχουν στις πανελλήνιες και να εισαχθούν σε σχολές μεγάλου κύρους (Πολιτικοί Μηχανικοί, Χημικοί Μηχανικοί, Γιατροί κ.ά.).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Τώρα γενικεύεις. Σε κάθε γενιά υπάρχουν άτομα που έχουν όνειρο να φτάσουν κάπου, και προσπαθούν και διαβάζουν, και άλλοι που θέλουν να βολευτούν σε μια θέση πατώντας επί πτωμάτων.

Νομίζω ότι ο Dias μιλά για την πλειοψηφία,φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις έστω και ελάχιστες.

Γνωρίζω προσωπικά άτομα (και σίγουρα δεν είμαι ο μόνος) που τελείωσαν την Α' Λυκείου με γ.μ.ο. 13-14 και αργότερα με μεγάλη προσπάθεια και αποφασιστικότητα κατάφεραν να πετύχουν στις πανελλήνιες και να εισαχθούν σε σχολές μεγάλου κύρους (Πολιτικοί Μηχανικοί, Χημικοί Μηχανικοί, Γιατροί κ.ά.).

Φυσικά υπάρχουν και αυτοί αλλά είναι λιγοστοί σε σχέση με την παραπάνω κατηγορία.Δεν υπάρχουν σχολές μεγάλου κύρους (Πολιτικοί Μηχανικοί,Ιατροί,Δικηγόροι,ΗΜΜΥ κτλ.) αυτές είναι αναχρονιστικές αντιλήψεις που μεταβιβάζονται απο γενιά σε γενιά.Δηλαδή αν δεν περάσεις σε μία από τις παραπάνω σχολές θεωρείσαι αποτυχημένος ή αν περάσεις στο (παρακατιανό,όπως το αποκαλεί ο Δίας και καλά κάνει) Φυσικό ή στο Μαθηματικό είσαι καταδικασμένος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Kurosaki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kurosaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 286 μηνύματα.
Νομίζω ότι ο Dias μιλά για την πλειοψηφία,φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις έστω και ελάχιστες.

Μου φαίνεται ή όλοι θεωρούμε ότι ανήκουμε στις εξαιρέσεις; Ανήκεις και εσύ αγαπητέ Στέλιο, στις ελάχιστες εξαιρέσεις; Ο Δίας έτσι όπως τα παρουσιάζει όλοι όσοι ανήκουμε στη νέα γενιά είμαστε καθάρματα, γουρούνια, τεμπελχανάδες, ανεπρόκοποι και ανεύθυνοι. Αποτελεί ξεκάθαρη και αδικαιολόγητη γενίκευση και δεν χωράει αμφιβολία για αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Μου φαίνεται ή όλοι θεωρούμε ότι ανήκουμε στις εξαιρέσεις; Ανήκεις και εσύ αγαπητέ Στέλιο, στις ελάχιστες εξαιρέσεις; Ο Δίας έτσι όπως τα παρουσιάζει όλοι όσοι ανήκουμε στη νέα γενιά είμαστε καθάρματα, γουρούνια, τεμπελχανάδες, ανεπρόκοποι και ανεύθυνοι. Αποτελεί ξεκάθαρη και αδικαιολόγητη γενίκευση και δεν χωράει αμφιβολία για αυτό.

Όσο περνάνε τα χρόνια τα φαινόμενο εντείνεται.Κοιτώ γύρω μου στην Β' Λυκείου βλέπω άτομα να μην ενδιαφέρονται για τίποτα,άτομα να κάνουν τα πάντα για το βαθμό όπως επίσης βλέπω και άτομα να προσπαθούν για το κάτι παραπάνω και πράγματι είναι μοιρασμένοι.Κοιτώ στην Α' Λυκείου από τα 100 άτομα πόσα να προσπαθούν,να μην είναι τεμπέληδες,ανεύθυνοι κτλ. 5; άντε 10 όχι παραπάνω δηλαδή το 10%.Οι υπόλοιποι ενδιαφέρονται για οτιδήποτε άλλο μηχανάκια,βόλτες,καφέδες,μέσα κοινωνικής δικτύωσης(που κυριολεκτικά λιώνουν εκεί),διαδικτυακά παιχνίδια(όλοι ξέρουμε ποια είναι) και ελάχιστα ή και καθόλου για το σχολείο και τελικά στο τέλος φταίει η τράπεζα θεμάτων,οι καθηγητές που τους "έκοψαν" και το σύστημα.Δεν βγάζω σε καμία περίπτωση τον εαυτό μου απ' έξω και σε ποία από τις παραπάνω κατηγορίες ανήκω είναι δικό μου θέμα τουλάχιστον δεν ακολουθώ τη μάζα,τη μόδα γιατί περί μόδας πρόκειται.

Έτσι είναι η γλώσσα των μαθητών (και των φοιτητών βεβαίως-βεβαίως). "Πέρασα" - "Με έκοψε" και ποτέ "Κόπηκα" - "Με πέρασε". Επίσης, για τις πανελλήνιες των 2 βαθμολογητών, ο σωστός είναι ΠΑΝΤΑ αυτός που έβαλε τον πιο μεγάλο βαθμό. Υπάρχει και ένα ιατρικό αντίστοιχο: Αν η εγχείρηση πετύχει οι συγγενείς λένε: "Ο θεός τον έκανε καλά", ενώ αν η εγχείρηση αποτύχει λένε: "Τον φάγανε οι γιατροί".



Τουλάχιστον η γενιά του 1974 ξεκίνησε με όνειρα και ιδανικά, αλλά στο δρόμο διαβρώθηκε. Τι να πούμε για τη σημερινή νέα γενιά που από το ξεκίνημά της δε σκέφτεται παρά μόνο τη λούφα και τη λαμογιά;


Ξαναδιάβασε προσεκτικά τι γράφει ο Dias.Εσύ δηλαδή πως το αντιλαμβάνεσαι όταν κάθε χρόνο την ίδια εποχή (Απρίλιο-Μάιο) ξαφνικά "αρρωσταίνουν" 80.000 μαθητές της Γ' Λυκείου ή καλύτερα 80.000 υποψήφιοι;Όταν λένε ότι για όλα φταίει το σύστημα και δεν κάνουν τίποτε για να το αλλάξουν και αδιαφορούν παντελώς;Αυτοί δεν αποτελούν το σύστημα;Όταν μαθαίνουν τους βαθμούς τους 2-3 ημέρες νωρίτερα από τους άλλους υποψήφιους λόγω γνωριμιών ή ιδιαιτέρων;Όταν το μόνο που σκέφτονται είναι το διάλειμμα από το διάλειμμα και το κενό;Τόσα και άλλα πολλά αναπάντητα ερωτήματα:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,488 μηνύματα.
Θα σου άρεσε δηλαδή να βρίσκεσαι σε μια θέση που γνωρίζεις ότι δεν είσαι αντάξιός της, και ακόμα περισσότερο, σε μία θέση που εξασφάλισες με τέτοια μέσα; Εμένα προσωπικά όχι, και θέλω να είμαι εντάξει με τον εαυτό μου. Και αυτό που λες δεν έχει βάση. Βγήκαμε στην αγορά εργασίας, για να υποστηρίζουμε ότι πάμε και με το σταυρό στο χέρι; Προσωπικά ούτε με τις πανελλήνιες τελείωσα ακόμη.

Οι πανελλήνιες είναι αδιάβλητες, αλλά όχι αξιοκρατικές. Από τη στιγμή που οι καθηγητές του σχολείου είναι σε γενικές γραμμές αδιάφοροι (δεν ξέρω σε τι σχολεία πάτε εσείς) και πρέπει να πας φροντιστήριο, καταργείται κάθε αξιοκρατία στο θεσμό αυτό. Από την άλλη, με τον τρόπο που μπαίνουν τα θέματα είναι αδύνατον να υπάρξει οποιαδήποτε διαβλητότητα στις πανελλήνιες.
Σε καμία περίπτωση δε θα ήθελα να εξασφαλίσω μία θέση "από την πίσω πόρτα". Όπως έγραψα, όμως, στο προηγούμενο μήνυμά μου, κάποιος επιτήδειος θα μπορούσε κάλλιστα να πάρει τη θέση για την οποία έκανα αίτηση μέσα από τα χέρια μου. Δυστυχώς, υπάρχουν πάρα πολλές τέτοιες περιπτώσεις. Ο άλλος μπορεί να είναι 1000ος στην κατάταξη και να μπει, ενώ εσύ που είσαι 4ος, να μην μπορείς να μπεις. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς βέβαια να κάνεις ένσταση (αν είναι δημόσιος διαγωνισμός, τύπου ΑΣΕΠ) ή να κινηθείς νομικά, αλλά πολλές φορές φοβάσαι γιατί δε θέλεις να "καρφώσεις" τον άλλον, είτε γιατί ξέρεις ότι δε θα βγάλεις άκρη, είτε γιατί ο νόμος μερικές φορές δεν προστατεύει τον αδικημένο.

Όσο για τις πανελλήνιες, σε καμία περίπτωση δεν είναι αδιάβλητες. Το ότι γραπτά πηγαίνουν σε διαφορετικό νομό για να διορθωθούν δε σημαίνει τίποτα. Τα αυτοκόλλητα μπορούν να αποκολληθούν πανεύκολα και να αντικατασταθούν με άλλα που έχει στην κατοχή του ο βαθμολογητής (άλλωστε, είναι σύνηθες φαινόμενο, αρκετά γραπτά που παραπέμπονται σε τρίτο βαθμολογητή, εκείνος να βάζει το Μ.Ο. των βαθμολογιών των δύο προηγούμενων βαθμολογητών). Όταν γίνεται η επαλήθευση των αποτελεσμάτων, ποιος μου εγγυάται ότι θα διορθωθούν οι λάθος βαθμολογίες που έχουν καταχωρηθεί στο σύστημα; Ποιος εγγυάται ότι κάποιος μαθητής δε γνωρίζει εκ των έσω τα θέματα, μία μέρα πριν γράψει; (υποτίθεται ότι γνωρίζουμε τη διαδικασία υποβολής των θεμάτων, αλλά δε γνωρίζουμε τα 4 πρόσωπα της ομάδας αυτής. Γιατί να μην τα γνωρίζουμε, in the first place;:hmm: Έστω μετά το πέρας των εξετάσεων). Φυσικά, μπορεί να είμαι υπερβολικός, αλλά αν το ψάξεις τίποτα δεν είναι αδιάβλητο στη χώρα μας, οταν προϋποθέτει τη συμμετοχή ανθρώπων (πχ παλιά που ο μισθός των δημοσίων υπαλλήλων μοιραζόταν από ένα άτομο και όχι μέσω τράπεζας, κάλλιστα θα μπορούσε να κρατήσει εκείνο το άτομο μέρος των χρηματων για τον εαυτό του:P).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,164 μηνύματα.
Που είναι το κακό να γίνουν αρκετοί σερβιτόροι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Που είναι το κακό να γίνουν αρκετοί σερβιτόροι;

Όλοι σερβιτόροι θα γίνουν;:P Πέρα από την πλάκα αυτό με έχει προβληματίσει και εμένα,ποίος θα ασχοληθεί με τον πρωτογενή τομέα όταν όλοι είναι φοιτητές ή τουλάχιστον έτσι δηλώνουν;Αυτό με την μαζική εισαγωγή στα πανεπιστήμια ξεκίνησε από το "Μάθε παιδί μου γράμματα" που έλεγαν συνήθως στους νέους οι παλαιότεροι αφού οι ίδιοι μοχθούσαν και ήξεραν πώς δεν βγάζει πουθενά η καλλιέργεια κτλ.Όμως η τεχνολογία έχει προχωρήσει αρκετά και δεν είναι δα και ακατόρθωτο να ασχοληθεί κάποιος.Μου φαίνεται ότι στο τέλος θα τα εισάγουμε όλα αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
επρεπε δηλ. στο τελος να ειχες Μ.Ο. πανω απο 8 η μονο στις εξετασεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cherchez

Νεοφερμένος

Ο Cherchez αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 102 μηνύματα.
[COLOR=#222222
[/COLOR]
[FONT=&quot]Τελικά είναι κρίμα που ένα σύστημα το οποίο ήταν στη σωστή κατεύθυνση και προσπαθούσε να διορθώσει κάποια “κακώς κείμενα” της Εκπαίδευσης, να πυροβολείται με κάθε τρόπο από τους ίδιους τους δημιουργούς του.

[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

Come on αυτο που ειπες ειναι αστειο ,Ελλαδα ημαστε τιποτε δεν γινεται για καλυτερα
Κατι αναλογο με το Αν οι εκλογες αλλαζαν τιποτα θα ηταν παρανομες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,065 μηνύματα.
Τώρα γενικεύεις. Σε κάθε γενιά υπάρχουν άτομα που έχουν όνειρο να φτάσουν κάπου, και προσπαθούν και διαβάζουν, και άλλοι που θέλουν να βολευτούν σε μια θέση πατώντας επί πτωμάτων.
Προφανώς εννοώ την πλειονότητα, χωρίς να εξαιρώ τον εαυτό μου. Δεν είναι λαμογιά ακόμα και το να προσκομίζουμε ψεύτικα χαρτιά γιατρών με σκοπό να κάνουμε παραπάνω απουσίες; Φυσικά και υπάρχουν οι εξαιρέσεις. Ίσως ανοίξω θέμα με κάποιες εντυπωσιακές.
Επίσης είναι μεγάλο πλήγμα να πας στη Γ Λυκείου και να θες να διαβάσεις αλλά να μην μπορείς,αφού τα δύο προηγούμενα χρόνια(ίσως και στο γυμνάσιο) δεν έμαθες να διαβάζεις,να οργανώνεις το χρόνο σου και την ύλη.Το παραπάνω αντικατοπτρίζει ένα σχετικά μεγάλο ποσοστό μαθητών που ό,τι και να πέσει στις πανελλήνιες θα γράψει 8.000 μόρια και θα κατηγορεί τα θέματα,το σύστημα,τους καθηγητές κτλ.
Αυτό ακριβώς. Βέβαια ακούμε συνέχεια ηθικοπλαστικές "ιστορίες" για μαθητές του 12 που στη Γ λυκείου έμαθαν να μελετούν, κάλυψαν όλα τα κενά τους, αρίστευσαν και μπήκαν με καλή σειρά στην Ιατρική. Ίσως και να υπάρχουν, όμως ως τώρα δεν έχω συναντήσει κανέναν, (ακούω μόνον για τον γνωστό της ξαδέρφης του περιπτερά που έχει έναν τέτοιο φίλο). Μέχρι να γνωρίσω από κοντά και επιβεβαιωμένα κάποιο τέτοιο παιδί, επιτρέψτε μου να θεωρώ τα σχετικά σαν αστικούς μύθους.
επρεπε δηλ. στο τελος να ειχες Μ.Ο. πανω απο 8 η μονο στις εξετασεις?
Στο μέσο όρο. Δηλαδή αν κάποιος είχε 10 προφορικά για να περάσει π.χ. στη Χημεία έπρεπε να γράψει 6. Δηλαδή για κάποιον που όλο το χρόνο δεν άνοιξε βιβλίο, μισής μέρας διάβασμα θα ήταν αρκετό. Κι όμως, κάποιοι δεν γράφουν ούτε το 6 και μετά τους φταίει η τράπεζα και ο καθηγητής. Με την αλλαγή που έγινε, αυτός που έχει στη Χημεία 10 προφορικά και γράφει 2, άρα Μ.Ο. = 6, αν έχει Μ.Ο. Φυσική και Βιολογία 9, περνάει και τη Χημεία. (Έλεος;!).


.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
Άντε με το καλό να μπει αστεράκι δίπλα στα θετικά μαθήματα όπως και στην γυμναστική! Γιατί άλλωστε να βασανίζουμε τα παιδιά με εξισώσεις, στοιχεία και ταχύτητες ενώ μπορούν να αφιερώσουν τον χρόνο αυτό στα θρησκευτικά, ή ακόμη καλύτερα στο μάθημα της κωλοβαρατικής. Μόνο αυτό έμεινε για να ολοκληρωθεί η υποβάθμιση των θετικών επιστημών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Πάμε καλά?

Είναι σχεδόν βέβαιο, όπως ανέφερε ο φίλτατος Δίας, ότι ακόμα και ο πιο τεμπέλης μαθητής θα εξασφαλίσει έναν μέσο όρο προφορικών της τάξης του 10 στα περισσότερα, αν όχι σε όλα τα μαθήματα. Δηλαδή πρέπει να γράψει τον φοβερό βαθμό του 6 (!!!) για να περάσει την τάξη: τραγική απαίτηση. Που ακούστηκε μαθητής Λυκείου να διαβάζει (μια ανάγνωση, όχι τίποτα άλλο) την θεωρία, η οποία πιάνει 5, και να γράψει κάποιους βασικούς τύπους στα υπόλοιπα ερωτήματα για να δώσει στον καθηγητή την δυνατότητα να δικαιολογήσει το 6. Αλλά όχι, πάντα θα φταίει ο καθηγητής, η τράπεζα, το σύστημα. Ποτέ ο μαθητής-τουρίστας.

Κατά την γνώμη μου το υπουργείο κάνει μέγα λάθος που προσπαθεί να εξασφαλίσει την προαγωγή όλων. Ναι, η τράπεζα έχει προβλήματα, αλλά η ιδέα είναι σωστή. Ναι, η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος έγινε, όπως έγινε φανερό, με τσαπατσουλιά. Αλλά το βασικό πρόβλημα είναι οτι μαθητές και γονείς περιμένουν να συντηρηθεί το status quo, ο πλήρης εξευτελισμός του λυκείου που επικράτησε τα τελευταία χρόνια.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται να διαβάσει τα στοιχειώδη (6 στα 20 είναι 30 στα 100! Δηλαδή θεωρητικά διαβάζοντας τα τρία δέκατα του βιβλίου προσεκτικά μπορεί κάποιος με δέκα στα τετράμηνα να προαχθεί! Μιλάμε για 15 εικονογραφημένες σελίδες με παραθέματα και μεγάλα γράμματα!), τότε θα πρέπει ή να ακολουθήσει την επαγγελματική εκπαίδευση στα ΕΠΑΛ (γιατί, ντροπή είναι?) ή να ασχοληθεί με κάποια τέχνη. Είναι ανεπίτρεπτο να απαιτούν κάποιοι το σχολείο να εξευτελιστεί για να πάρουν απολυτήριο όλοι, κάτι που στην ουσία μειώνει την αξία του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blackorgrey

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο blackorgrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 263 μηνύματα.
Για μένα το λάθος στο σύστημα είναι ότι σε κάποια σχολεία μπορεί να πετύχουν εύκολα θέματα και κάποια δύσκολα.Αλλά από εκεί και πέρα κάποια παιδιά δεν έπρεπε να είναι στο γενικό λύκειο πώς να το κάνουμε;Είχα παιδιά που δεν ήξεραν να διαβάσουν συλλάβιζαν(και όχι δεν είχαν δυσλεξία).Αυτοί θα έπρεπε να πάνε στα επαλ γι'αυτό είναι και η τεχνική εκπαίδευση.Δηλαδή γιατί πρέπει να περνάνε όλοι;Στο παλιό μου γυμνάσιο τους αφήνανε για Σεπτέμβρη και μετά τους περνάγανε με 18+.Μη μου πείτε ότι δεν έχετε παιδιά που πραγματικά αναρωτιέστε πώς περνάνε;Εγώ πιστεύω ότι το καινούριο σύστημα πριν την αλλαγή που αναφέρθηκε ήταν στη σωστή κατεύθυνση αν συνδυαζόταν και με μια βελτίωση της τεχνικής εκπαίδευσης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,065 μηνύματα.
Άντε με το καλό να μπει αστεράκι δίπλα στα θετικά μαθήματα όπως και στην γυμναστική! Γιατί άλλωστε να βασανίζουμε τα παιδιά με εξισώσεις, στοιχεία και ταχύτητες ενώ μπορούν να αφιερώσουν τον χρόνο αυτό στα θρησκευτικά, ή ακόμη καλύτερα στο μάθημα της κωλοβαρατικής. Μόνο αυτό έμεινε για να ολοκληρωθεί η υποβάθμιση των θετικών επιστημών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση..
1) Μα, η Γυμναστική πλέον μετράει στο Γ.Μ.Ο, της Α λυκείου και όπως και τα θρησκευτικά και το project είναι το 10% του Γ.Μ.Ο. Η συμμετοχή της Φυσικής ή της Χημείας ή της Βιολογίας στο Γ.Μ.Ο. είναι στο 3,3% (!) και μπορεί να έχει κάποιος 5 και να περνάει. Είναι ή δεν είναι αυτό υποβάθμιση των Φυσικών Επιστημών; Αν σημειωθεί ότι ο Γ.Μ.Ο. της Α λυκείου θα μετράει (σε κάποιο ποσοστό) στην εισαγωγή στα πανεπιστήμια, οπότε είμαστε εντελώς για κλάματα.
2) Πάντως, με την τελευταία αλχημεία (ή αλφυσική ή αλβιολογία) του Μινεντού, σύμφωνα με τα λεγόμενα καθηγητών, δεν μειώθηκε και πολύ ο αριθμός των επενεξεταστέων, καθώς οι πιο πολλοί από όσους έμεναν Φ-Χ-Β μένουν και σε άλλα μαθήματα (κυρίως Άλγεβρα, Γεωμετρία).
3) Και μια απορία μου: Ασχολούμαστε όλοι με τους μαθητές-τουρίστες που δεν καταφέρνουν να γράψουν 6 για να περάσουν. Κανείς μας όμως δεν αναφέρθηκε στα παιδιά που κόπιασαν και τελικά αρίστευσαν, παρά τις τράπεζες, τα συστήματα και τις όποιες μαλακίες του Μινεντού. Γνωστός μου καθηγητής μου είπε ότι φέτος στο σχολείο του το ποσοστό των αριστούχων μαθητών της Α λυκειου ήταν αρκετά μεγαλύτερο από πέρυσι. Νομίζω ότι για τα παιδιά αυτά αξίζει ένα μεγάλο μπράβο!!!



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Πρέπει να γνωρίζουμε όλα τα μαθήματα δεν διαφωνώ αλλά δεν είναι δυνατόν έναν καλό φιλόλογο να τον κρίνεις από τον βαθμό στην φυσική της α' λυκείου για την εισαγωγή του στο πανεπιστήμιο,το 10 για να περνάμε το θεωρώ δίκαιο διότι έχει γεμίσει το λύκειο από "αγράμματους", αλλά να μην μετράνε οι βαθμοί των μαθημάτων γενικής παιδείας για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stefanos-20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stefanos-20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 131 μηνύματα.
1) Μα, η Γυμναστική πλέον μετράει στο Γ.Μ.Ο, της Α λυκείου και όπως και τα θρησκευτικά και το project είναι το 10% του Γ.Μ.Ο. Η συμμετοχή της Φυσικής ή της Χημείας ή της Βιολογίας στο Γ.Μ.Ο. είναι στο 3,3% (!) και μπορεί να έχει κάποιος 5 και να περνάει. Είναι ή δεν είναι αυτό υποβάθμιση των Φυσικών Επιστημών; Αν σημειωθεί ότι ο Γ.Μ.Ο. της Α λυκείου θα μετράει (σε κάποιο ποσοστό) στην εισαγωγή στα πανεπιστήμια, οπότε είμαστε εντελώς για κλάματα.
2) Πάντως, με την τελευταία αλχημεία (ή αλφυσική ή αλβιολογία) του Μινεντού, σύμφωνα με τα λεγόμενα καθηγητών, δεν μειώθηκε και πολύ ο αριθμός των επενεξεταστέων, καθώς οι πιο πολλοί από όσους έμεναν Φ-Χ-Β μένουν και σε άλλα μαθήματα (κυρίως Άλγεβρα, Γεωμετρία).
3) Και μια απορία μου: Ασχολούμαστε όλοι με τους μαθητές-τουρίστες που δεν καταφέρνουν να γράψουν 6 για να περάσουν. Κανείς μας όμως δεν αναφέρθηκε στα παιδιά που κόπιασαν και τελικά αρίστευσαν, παρά τις τράπεζες, τα συστήματα και τις όποιες μαλακίες του Μινεντού. Γνωστός μου καθηγητής μου είπε ότι φέτος στο σχολείο του το ποσοστό των αριστούχων μαθητών της Α λυκειου ήταν αρκετά μεγαλύτερο από πέρυσι. Νομίζω ότι για τα παιδιά αυτά αξίζει ένα μεγάλο μπράβο!!!



Εχω να παρω τετοιο απο το γυμνασιο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,099 μηνύματα.
Δηλαδη οι μαθητές-τουρίστες, που ειναι εντελώς αδιάφοροι, προκαλούν προβλήματα στην τάξη, δεν φέρνουν ούτε καν τσάντα (!) μαζί τους και προφανώς δεν ανοίγουν βιβλίο, γιατι πρέπει να απαιτούν να πάρουν βαθμό ίσα ισα για να πάρουν το απολυτήριο; Εμεις είχαμε τέτοιους μαθητές και προκαλούσαν φοβερή αναστάτωση. Δηλαδη ειναι τοσο δυσκολο να δείξεις στοιχειώδη σεβασμό, οχι προσοχή, απλά λιγο σεβασμό προς τους καθηγητές που προσπαθούν να κανουν μάθημα και τους συμμαθητές σου; Ειναι δυσκολο να διαβάσεις τα θεωρητικά μαθήματα ή τη θεωρία των θετικών μαθημάτων για να γράψεις τουλάχιστον το πρώτο θεμα; Πόσο δυσκολο μπορει να ειναι να πάρεις έναν αξιοπρεπή βαθμό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Καλυτερα να μπει τραπεζα θεματων και στο δημοτικο και να μενεις στην ιδια ταξη. Γιατι απ το δημοτικο ξεκιναει το προβλημα. Αυτοι που πανε για σεπτεμβρη στη φυσικη και τα μαθηματικα ας πουμε, θα κανουν τιποτα μεσα στη ζεστη σε 2 μηνες? αφου δεν ξερουν την προπαιδεια, τι να απαντησουνε στο προσημο τριωνυμου και τη γεωμετρικη προοδο? πρεπει να μπουν εξετασεις και στο δημοτικο με τραπεζα, οχι να παιρνουμε σε ολα Α και 10 επειδη ειμαστε μικρα και καλα. Οποιος δε τα χει μαθει καλα να μην παει στο γυμνασιο με κενα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top