θελω να μου πειτε τι πιστευετε για το τμημα φιλολογιας κομοτηνης,και τι για το τμημα θεατρου θεσσαλονικης,και επισης κατα ποσο φοιτητικες πολεις ειναι!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Καλησπερα σε ολους!!
θελω να μου πειτε τι πιστευετε για το τμημα φιλολογιας κομοτηνης,και τι για το τμημα θεατρου θεσσαλονικης,και επισης κατα ποσο φοιτητικες πολεις ειναι!!
Λίγο άσχετο δεν νομίζεις? υπάρχουν σχετικά τοπικ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
και εκτος αυτου,εχω ρωτησει και αλλα "σχετικα τοπικ",χωρις να εχω παρει απαντηση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Τα ιδιωτικά δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια δεν ανταγωνίζονται τα αντίστοιχα δημόσια; Ανέπτυξε μου λίγο το σκεπτικό σου, αλλά χωρίς βρισιές αν έχεις την καλοσύνη.
Τα ιδιωτικά σχολεία επιχειρούν να παράσχουν υψηλότερου επιπέδου εκπαίδευση στους μαθητές τους, που επιθυμούν να τους αποσπάσουν από τα δημόσια σχολεία. Είτε έχουν λίγους μαθητές, είτε πολλούς τα δημόσια σχολεία δεν βγάζουν περισσότερα χρήματα καθώς δε λειτουργούν ως επιχειρήσεις. Αν εννοείς αυτό τότε συμφωνούμε. Αλλά όσον αφορά την έρευνα, οι επιχειρήσεις θα απευθυνθούν στους καλύτερους, λαμβάνοντας υπόψη και τον οικονομικό παράγοντα, είτε είναι δημόσια είτε είναι ιδιωτικά ΑΕΙ. Εκεί είναι θέμα ανταγωνισμού καθώς από την έρευνα τα ΑΕΙ μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους. Επιπλέον τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα δώσουν δουλειά σε δεκάδες ή και εκατοντάδες νέους επιστήμονες με μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Από την στιγμή που επιτρέπεται να λειτουργούν στην Ελλάδα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, είναι πολύ λογικό να επιτραπεί η λειτουργία ιδιωτικών ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
Μια ιδιωτική επιχειρηση εξ όρισμού λειτουργεί ανταγωνιστικά καθώς επιδιώκει το κέρδος και αυτό θα έρθει μόνο αν ξεχωρίσει, και προσελκύσει πελατεία. Δημόσια ιδρύματα και υπηρεσίες δεν είναι καν επιχειρήσεις, αυτό που προσφέρουν είναι κοινωνικό έργο, συμβάλλουν δηλαδή στη λειτουργία ενός υγειούς κοινωνικού κράτος βοηθώντας στο βαθμό που είναι δυνατό στην εξομάλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων.
Σε αυτή τη χώρα το κοινωνικό κράτος έχει πεθάνει εδώ και χρόνια, το δημόσιο όχι απλά δεν εισπράττει την προσοχή που του αξίζει αλλά κοιτάμε να περάσουμε και στον κόσμο νεοφιλελεύθερες νοοτροπίες του στυλ "ό,τι δεν είναι οικονομικά βιώσιμο δεν αξίζει να υπάρχει", "δημόσιο=κρατισμός=παρακμή" ενώ "ιδιωτικός τομέας=επιχειρηματικότητα=ανάπτυξη". Η πολιτεία μαθαίνει στον κόσμο να μην έχει εμπιστοσύνη στις κρατικές υπηρεσίες, να προτιμά τα ιδιωτικά σχολεία, τα ιδιωτικά νοσοκομεία, την ιδιωτική ασφάλιση, τις ιδιωτικές παροχές.
Πίσω από τις δημόσιες υπηρεσίες δεν κρύβεται κανένας ο οποίος θα δει το μισθό του να συρρικνώνεται σε περίπτωση ζημίας, υπάρχουν αντίθετα πολλοί καλοπληρωμένοι κομματικοί προσκείμενοι βαλτοί από κουμπάρους κουμπάρων που το μόνο που τους νοιάζει είναι να διατηρούν τη θεσούλα τους.
Δημόσια ιδρύματα όπως τα πανεπιστήμια είναι εκείνα που υπόκεινται σε συνεχώς μειούμενες χρηματοδοτήσεις, υπερσυσσώρευση φοιτητών και απολύσεις υπαλλήλων. Εγώ δε μπορώ να δω με ποιο τρόπο μπορεί ένα δημόσιο πανεπιστήμιο να επωφεληθεί από τυχόν ιδιωτικές επιχειρήσεις που θα κοιτάξουν να πατήσουν πάνω στην παρακμή του. Και αυτά που είπα παραπάνω τα θαωρούσα δεδομένα αλλά μάλλον δεν είναι. Προφανώς και πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος εξυγίανσης του δημοσίου αλλά το να προτάσσουμε σε αυτό άνοιγμα της αγοράς ( της ποιας; ) είναι στεγνός στρουθοκαμηλισμός, λες και περιμένουμε κανένα αόρατο χέρι να τα βάλει όλα σε τάξη.
Σε αυτό που λες, ναι γενικά δεν υπάρχει καν σύγκριση. Τα ιδιωτικά σχολεία είναι αρκετά καλύτερα από τα αντίστοιχα δημόσια και σε παροχές, και σε επίπεδο γνώσεων. Και προφανώς αυτό αποτυπώνεται και σε κάθε είδους διαγωνισμό: πανελλήνιες, ολυμπιάδες οτιδήποτε. Η διαφορά εδώ με τα ΑΕΙ είναι στο εξής. Στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπάρχουν standards. Όσο κακό κι αν είναι ένα σχολείο τις βασικές και απαραίτηττες γνώσεις που χρειάζεται κάποιος αν το θέλει θα τις πάρει. Μα και με ιδιαίτερο αν χρειαστεί, μπορεί να βγει και να ξέρει 5 πράγματα. Επίσης πολλά από αυτά που θα πάρεις (γνώσεις, εμπειρίες ) θα τα πάρεις για τον εαυτό σου και για κανέναν άλλο. Δεν έχουν τόσο μεγάλο αντίκτυπο στη ζωή σου.
Στα ΑΕΙ αντίθετα δεν υπάρχει κανένα standard. Όλα διαβαθμίζονται, και η διαφορά μπορεί να γίνει χαοτική. Οι μέλλοντες πτυχιούχοι θα κουβαλούν ένα χαρτί για όλη τους την υπόλοιπη ζωή το οποίο σε ένα βαθμό θα τους χαρακτηρίζει. θα έχεις μεν την κατηγορία των ιδιωτικών πανεπιστημίων που θα έχουν ρίξει χρήματα παντού, σύγχρονες εγκαταστάσεις, σοβαρά ερευνητικά προγράμματα, διασύνδεση με την αγορά εργασίας, και οι δημόσιοι οίκοι ανοχής όπου θα έχει μείνει η σάρα και η μάρα, να υπολειτουργούν με την ήδη πενιχρή βοήθεια του κράτους για να παρέχουν υπηρεσίες πια σε όποιον δεν έχει τα λεφτά να πάει σε ιδιωτικό ή δεν κρίνεται αρκετά μυαλό για να τσιμπήσει καμιά υποτροφία. Και δεν λέω κάτι καινούργιο, είναι γνωστό επόμενο κάτι τέτοιο.
Τελος επειδή ακούω πολύ την καραμέλα περί ανεργίας, θα πω αυτό. Και τα φροντιστήρια δίνουν δουλειά σε άνεργους πτυχιούχους πανεπιστημίων, αυτό τι σημαίνει, ότι τα θέλουμε;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να δημιουργήσεις θέσεις εργασιας. Ένας απ αυτούς είναι και ο πιο λογικός, να ρίξεις ως κράτος χρήμα στην αγορά, να γίνουν δημόσια έργα, να δώσεις εκτάσεις προς καλλιέργεια, να αξιοποιήσεις δημόσια κτήρια και πάει λέγοντας. Γιατί δε γίνεται τίποτα από όλα αυτά αφού μας καίει τόσο; ή δε μας καίει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Στα ΑΕΙ αντίθετα δεν υπάρχει κανένα standard. Όλα διαβαθμίζονται, και η διαφορά μπορεί να γίνει χαοτική. Οι μέλλοντες πτυχιούχοι θα κουβαλούν ένα χαρτί για όλη τους την υπόλοιπη ζωή το οποίο σε ένα βαθμό θα τους χαρακτηρίζει. θα έχεις μεν την κατηγορία των ιδιωτικών πανεπιστημίων που θα έχουν ρίξει χρήματα παντού, σύγχρονες εγκαταστάσεις, σοβαρά ερευνητικά προγράμματα, διασύνδεση με την αγορά εργασίας, και οι δημόσιοι οίκοι ανοχής όπου θα έχει μείνει η σάρα και η μάρα, να υπολειτουργούν με την ήδη πενιχρή βοήθεια του κράτους για να παρέχουν υπηρεσίες πια σε όποιον δεν έχει τα λεφτά να πάει σε ιδιωτικό ή δεν κρίνεται αρκετά μυαλό για να τσιμπήσει καμιά υποτροφία. Και δεν λέω κάτι καινούργιο, είναι γνωστό επόμενο κάτι τέτοιο.
Δεν πιστεύω ότι το όνομα ενός Πανεπιστημίου "καθορίζει" τη ζωή ενός πτυχιούχου. Παίζουν άλλοι παράγοντες ρόλο. Όταν η επιστήμη εξελίσσεται αναγκαστικά, ένα πρόγραμμα σπουδών ακόμη και στο καλύτερο Πανεπιστήμιο του κόσμου, θεωρείται ξεπερασμένο μετά από 10-15 χρόνια. Η δυναμική εστιάζεται αλλού. Το δημόσιο Πανεπιστήμιο επέλεξε και επιλέγει μόνο του, δυστυχώς, το τέλος του. Δεν μας φταίει ο καλός επειδή εμείς θέλουμε να λιμνάζουμε ως χειρότεροι. Το ανάχωμα στις καλύτερες παροχές του Ιδιωτικού Πανεπιστημίου από το Δημόσιο Πανεπιστήμιο ποιο είναι; Αντιπρόταση δεν βλέπω. Γνωρίζω παραδείγματα δημοσίων και ιδιωτικών Πανεπιστημίων σε όλο τον κόσμο που συμπορεύονται κανονικότατα. Δεν έχει τίποτα να ζηλέψει το ένα από το άλλο. Απλά το ένα (δημόσιο) είναι Κοινοπραξία του Δήμου με πολιτειακούς παράγοντες και το άλλο (ιδιωτικό) είναι Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός με μετοχικό κεφάλαιο. Οι ιδιωτικές εταιρίες, οι βιομηχανίες δεν συμμετέχουν στην διοίκηση αλλά στις χορηγίες για έρευνα, υποτροφίες, summer jobs, διασύνδεση με πρακτική εργασία,...κ.α. ανύπαρκτα αυτονόητα για την «αδικημένη» Ελληνική πραγματικότητα (πάντα φταίνε οι άλλοι). Το Πανεπιστήμιο Harvard είναι ιδιωτικό. Το Πανεπιστήμιο Berkeley είναι δημόσιο.
Τελος επειδή ακούω πολύ την καραμέλα περί ανεργίας, θα πω αυτό. Και τα φροντιστήρια δίνουν δουλειά σε άνεργους πτυχιούχους πανεπιστημίων, αυτό τι σημαίνει, ότι τα θέλουμε;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να δημιουργήσεις θέσεις εργασιας. Ένας απ αυτούς είναι και ο πιο λογικός, να ρίξεις ως κράτος χρήμα στην αγορά, να γίνουν δημόσια έργα, να δώσεις εκτάσεις προς καλλιέργεια, να αξιοποιήσεις δημόσια κτήρια και πάει λέγοντας. Γιατί δε γίνεται τίποτα από όλα αυτά αφού μας καίει τόσο; ή δε μας καίει;
Θεωρώ τουλάχιστον αστείο να κρίνεις αρνητικά τι δουλειά θα κάνει ο κάθε πτυχιούχος. Η ιδιωτική εκπαίδευση υπάρχει σ' όλο τον κόσμο. Αποτελεί καλή πηγή εσόδων για πολλές κατηγορίες πτυχιούχων. Εσένα τι σε νοιάζει;
Δυστυχώς το πρόβλημα της εργασίας στη χώρα μας έχει άλλα αίτια: διεφθαρμένη πολυνομία, αντιπαραγωγική γραφειοκρατία, νεποτισμός και φυσικά τα συντεχνιακά συμφέροντα. Παίζει να είμαστε η μόνη χώρα του Ευρωπαϊκού κόσμου με "επιμελητήρια" εις βάρος της ελεύθερης αγοράς και οικονομίας. Όσο για τις καλλιέργειες και την αγροτιά...ρίξε μια ματιά γύρω σου. Βλέπεις κανέναν να θέλει να αρμέξει πρόβατα, να φυτέψει πατάτες; Όχι. Αυτές τις δουλειές τις κάνουν συνήθως αλλοδαποί. Ο μέσος Έλληνας νέος θέλει τουλάχιστον πτυχίο Ιατρικής ή ΗΜΜΥ. Η αγροτιά θέλει πολλά κιλά όρχεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
locotrelos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
locotrelos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Ανθρωποι των επιχειρήσεων θα εκφέρουν την άποψή τους για τα προγράμματα σπουδών των ελληνικών πανεπιστημίων και ΤΕΙ, σε μία προσπάθεια οι φοιτητές να αποκτήσουν δεξιότητες που ζητεί η αγορά εργασίας. Η πιστοποίηση των προγραμμάτων άρχισε προ ημερών, για πρώτη φορά οργανωμένα σε όλα τα πανεπιστήμια και ΤΕΙ, από ελληνικό κρατικό φορέα, και κρίνεται ως πολύ σημαντικό βήμα των ΑΕΙ και της πολιτείας προς όφελος των νέων πτυχιούχων, που θα αντιμετωπίσουν τις στρεβλώσεις της αγοράς εργασίας. Ενδεικτικά, χθες νέα έρευνα του ΟΟΣΑ κατέδειξε και εστίασε στο έλλειμμα ταλέντων από το οποίο πάσχει η Ευρώπη.
Ειδικότερα, η ακαδημαϊκή πιστοποίηση των προγραμμάτων σπουδών πανεπιστημίων και ΤΕΙ έχει ως στόχο την αντιστοίχιση των παρεχόμενων από τα ιδρύματα γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων, των εν γένει δηλαδή μαθησιακών αποτελεσμάτων των σπουδών με τις δεξιότητες που ζητεί η αγορά εργασίας. «Πρόκειται για πρωτόγνωρη διαδικασία για τα ελληνικά ΑΕΙ» ανέφερε, μιλώντας στην «Κ», το μέλος της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), καθηγητής του ΤΕΙ Θεσσαλίας κ. Παντελής Υψηλάντης. Συγκεκριμένα:
• Η διαδικασία ξεκίνησε προ δεκαημέρου πιλοτικά από τρεις ομάδες τμημάτων: Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής και Μηχανικών Πληροφορικής και Δικτύων.
• Η ΑΔΙΠ ζήτησε από τις ηγεσίες των τμημάτων να υποδείξουν τους επαγγελματικούς φορείς που είναι σχετικοί με το αντικείμενο σπουδών ώστε να εκπροσωπηθούν με ένα μέλος στην πενταμελή ομάδα πιστοποίησης. Τα υπόλοιπα τέσσερα μέλη θα είναι πανεπιστημιακοί ΑΕΙ της Ελλάδας ή του εξωτερικού.
• Η πιστοποίηση περιλαμβάνει τον καθορισμό κριτηρίων σχετικών με τις λεπτομέρειες κάθε επαγγέλματος και τη μελλοντική του εξέλιξη, ώστε τα προγράμματα σπουδών να εναρμονισθούν στα κριτήρια αυτά. Στο πλαίσιο αυτό θα εξετασθούν, π.χ., το προφίλ κάθε προγράμματος, οι βασικοί μαθησιακοί του στόχοι και πώς θα επιτευχθούν.
• Η διαδικασία ξεκίνησε το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, όμως θα επεκταθεί από τον Σεπτέμβριο σταδιακά στα προγράμματα σπουδών των 436 τμημάτων ΑΕΙ/ΤΕΙ.
Βέβαια, η πιστοποίηση αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις εντός των ΑΕΙ, καθώς θα αναδείξει πολλές στρεβλώσεις που αναπτύχθηκαν την τελευταία 30ετία. Για παράδειγμα, υπάρχουν τμήματα με πολύ εξειδικευμένο αντικείμενο (που προσιδιάζει σε μεταπτυχιακό και όχι προπτυχιακό πρόγραμμα) που πρέπει να αλλάξουν προσανατολισμό. Φόβος υπάρχει επίσης, για νέο κύμα συγχωνεύσεων και καταργήσεων προγραμμάτων με γνωστικά αντικείμενα χαμηλής ζήτησης από την αγορά εργασίας.
Από την άλλη, με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων των αποφοίτων τους, πολλά τμήματα επιθυμούν την πιστοποίηση. Ενδεικτικά, η κατεύθυνση Μετάφρασης του διατμηματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών Διερμηνείας-Μετάφρασης της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ έλαβε, κατόπιν αξιολόγησης από διεθνή επιστημονική επιτροπή, το σήμα ποιότητας της Γενικής Διεύθυνσης Μετάφρασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (EMT Label) και αποτελεί πλέον μέλος του δικτύου πιστοποιημένων ΑΕΙ που προσφέρουν μεταπτυχιακά στην επαγγελματική μετάφραση. Οπως ανέφερε στην «Κ» ο πρόεδρος του Γαλλικού Τμήματος κ. Σ. Γραμμενίδης η πιστοποίηση αριστείας ανοίγει, εκτός των άλλων, στους αποφοίτους του προγράμματος τις πόρτες των υπηρεσιών της Ε.Ε. για πρακτική άσκηση.
Πηγή: https://www.kathimerini.gr/770295/ar...a/3ekinhse-h-pistopoihsh-programmatwn-sta-aei
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Τεχνολογικού Τομέα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα ιδρύσει το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με τα σχέδια του υπουργού Κ. Αρβανιτόπουλου.
Σύμφωνα με την εφημερίδα ΕΘΝΟΣ:
Α. Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Τεχνολογικού Τομέα, θα μπορεί ν ' απορροφήσει κάθε χρόνο πάνω από 5.000 φοιτητές στα προπτυχιακά και αναλόγως στα μεταπτυχιακά προγράμματα. Το ίδρυμα θα παρέχει: α) Πτυχία, β) Μεταπτυχιακά Διπλώματα Ειδίκευσης (Masters), γ) Διδακτορικά Διπλώματα, δ) Πιστοποιητικά Προπτυχιακής Επιμόρφωσης, ε) Πιστοποιητικά Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης, στ) Πιστοποιητικά Παρακολούθησης Θεματικών Ενοτήτων. Επίσης θα μπορεί να διοργανώνει μεταπτυχιακά προγράμματα στην αγγλική γλώσσα, με στόχο να προσελκύσει πέραν των Ελλήνων και φοιτητές από τα Βαλκάνια (Βουλγαρία, ΠΓΔΜ, Σερβία) αλλά και την Ανατολική Μεσόγειο.
Β.Όσον αφορά στις εγκαταστάσεις, θα αξιοποιηθούν αυτές του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, όσο και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης σε όλες τις πόλεις (Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Ξάνθη, Δράμα, Καβαλά κ.λπ.).
Γ. Το Ίδρυμα θα ακολουθήσει μεικτό σύστημα (blended learning), συνδυάζοντας την παραδοσιακή μάθηση με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δηλαδή τις μεθόδους της παράδοσης στην αίθουσα, με τις δραστηριότητες μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Δ.Οι ειδικότητες που θα προσφέρει είναι:
• Technologies Department
• Electrical Engineering
• Informatics
• Mechanical Engineering
• Accounting & Business Administration
• Nursing e Oenology
ΠΗΓΗ: https://www.esos.gr/arthra/tritovath...o-panepisthmio-texnologikoy-tomea-sthn-kabala
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Διδακτορικό σε Τ.Ε.Ι.;;;!!!Απαπαπαπα!Το ίδρυμα θα παρέχει: α) Πτυχία, β) Μεταπτυχιακά Διπλώματα Ειδίκευσης (Masters), γ) Διδακτορικά Διπλώματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Διδακτορικό σε Τ.Ε.Ι.;;;!!!Απαπαπαπα!
Γιατί όχι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Γιατί όχι;
Προφανώς και ήταν ειρωνικό σχόλιο προς όσους θεωρούν ότι στα Τ.Ε.Ι. είναι αδιανόητο να διεξάγονται διδακτορικά προγράμματα!
Πρώτο καμπανάκι για τις ερχόμενες εξελίξεις!! Λογικά έρχεται και η μετονομασία των ΤΕΙ σε τεχνολογικά Πανεπιστημία άλλωστε πριν λίγο και ο υπουργός ειχε δηλώσει πως είναι θετικός σε μια τέτοια ενέργεια
Το πρόβλημα των Τ.Ε.Ι. δεν είναι το όνομα,δεν είναι το αν θα δίνουν διδακτορικά ή όχι,δεν είναι καν τα εμπόδια που εξακολουθεί να θέτει το Τ.Ε.Ε.,το ΓΕΩ.Τ.Ε.Ε. κ.λπ. χαφιεδοφορείς στην άσκηση του επαγγέλματος των αποφοίτων!
Το μεν πρόβλημα των Τ.Ε.Ι. είναι το ίδιο με των Πανεπιστημίων και είναι η έλλειψη χρηματοδότησης και το διαφαινόμενο οικονομικό αδιέξοδο,το δε πρόβλημα των πτυχιούχων είναι η έλλειψη θέσεων εργασίας,προοπτικής καριέρας πάνω σ'αυτό που σπούδασαν στη χώρα τους και το διαφαινόμενο γενικότερα εργασιακό αδιέξοδο!
Αυτά τα προβλήματα ΔΕΝ πρόκειται να λυθούν με μια ανούσια μετονομασία...οι μόνοι που θα "ωφεληθούν" από μια τέτοια εξέλιξη θα είναι οι (αρκετοί δυστυχώς) πτυχιούχοι και φοιτητές Τ.Ε.Ι. με χαμηλή αυτοεκτίμηση και κόμπλεξ κατωτερότητος που ζουν κι αναπνέουν για τη "λεζάντα" και οι πολιτικοί που θα κερδίσουν για άλλη μια φορά τα ψηφαλάκια τους!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Το πρόβλημα των Τ.Ε.Ι. δεν είναι το όνομα
Δεν θυμάμαι να ανάφερα κάπου στο προηγούμενο μου μήνυμα ότι λύθηκε το πρόβλημα των τει με τη μετονομασία.
Είπα ότι είναι κάτι που έχει δρομολογηθεί καιρό τωρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Πιστεύεις δηλαδή ότι όλα τα ΤΕΙ πρέπει και αξίζουν να μετατραπουν σε πανεπιστήμια τεχνολογικά ; Στη Ευρώπη απ'ότι γνωρίζω, αυτό ισχύει. Δεν λέω, μερικά όντως έχουν πολύ καλό επίπεδο σπουδών, αλλά όχι όλα.Πρώτο καμπανάκι για τις ερχόμενες εξελίξεις!! Λογικά έρχεται και η μετονομασία των ΤΕΙ σε τεχνολογικά Πανεπιστημία άλλωστε πριν λίγο και ο υπουργός ειχε δηλώσει πως είναι θετικός σε μια τέτοια ενέργεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Πιστεύεις δηλαδή ότι όλα τα ΤΕΙ πρέπει και αξίζουν να μετατραπουν σε πανεπιστήμια τεχνολογικά ; Στη Ευρώπη απ'ότι γνωρίζω, αυτό ισχύει. Δεν λέω, μερικά όντως έχουν πολύ καλό επίπεδο σπουδών, αλλά όχι όλα.
Ναι το πιστεύω αλλά, είτε παραμείνουν έτσι είτε μετονομαστούν σε πανεπιστήμια εφαρμογών είτε σε τεχνολογικά πανεπιστήμια, πάντα θα είναι το ίδιο και στην Ευρώπη θα χρίζουν της ίδια αντιμετώπισης σαν ανωτατα ιδρύματα δηλαδή.
Επίσης και πολλά ελληνικά πανεπιστήμια δεν έχουν καλό επίπεδο (Κοζάνης πχ) αλλά δεν είδα από πουθενά γκρίνια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Σίγουρα υπάρχουν κι ελληνικά πανεπιστήμια που δεν θα πρεπε να υπάρχουν. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρεπει να προσθέσουμε κι άλλα που δεν αξίζουν (στα δεδομένα Ελλάδας τουλάχιστον). Κατά τη γνώμη μου ορισμένα πανεπιστήμια και ΤΕΙ δεν έχουν καν νοήμα υπαρξης. Το μόνο που κάνουν είναι να συμβάλλουν στον κορεσμό πολλών επαγγελμάτων παρέχοντας εκατοντάδες πτυχία κάθε έτος. Βέβαια αυτό είναι Άλλο Θέμα.Ναι το πιστεύω αλλά, είτε παραμείνουν έτσι είτε μετονομαστούν σε πανεπιστήμια εφαρμογών είτε σε τεχνολογικά πανεπιστήμια, πάντα θα είναι το ίδιο και στην Ευρώπη θα χρίζουν της ίδια αντιμετώπισης σαν ανωτατα ιδρύματα δηλαδή.
Επίσης και πολλά ελληνικά πανεπιστήμια δεν έχουν καλό επίπεδο (Κοζάνης πχ) αλλά δεν είδα από πουθενά γκρίνια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρεπει να προσθέσουμε κι άλλα που δεν αξίζουν (στα δεδομένα Ελλάδας τουλάχιστον).
Σε αυτό μη φοβάσαι λογικά και με την πιστοποίηση της ΑΔΙΠ θα ξεκαθαριστούν πολλά. Ήδη απο τις εξωτερικές αξιολογήσεις φάνηκαν πολλά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Σε αυτό μη φοβάσαι λογικά και με την πιστοποίηση της ΑΔΙΠ θα ξεκαθαριστούν πολλά. Ήδη απο τις εξωτερικές αξιολογήσεις φάνηκαν πολλά
Ρε antis πραγματικά νομίζεις ότι θα κλείσουν σχολές επειδή τις "μαύρισε" η ΑΔΙΠ;Στην Ελλάδα ζεις!
Και πέρα απ'αυτό,εδώ σου λέει πάνε να ιδρύσουν κι άλλο Τ.Ε.Ι. ("ανοικτό"=με δίδακτρα και σε υφιστάμενες εγκαταστάσεις,για να τα οικονομήσουν χωρίς να ξοδευτούν) ενώ έχεις δεν ξέρω κι εγώ πόσους νέους ανέργους κάθε χρόνο,τι καθόμαστε και συζητάμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 15 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 388 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Ryuzaki
- Paragontas7000
- Giorgosvr
- fyllidas
- V@Per
- Corfu kitty
- AggelikiGr
- FNC_Sophia
- charmander
- Hased Babis
- panosT436
- Sotiris 12
- theodle
- giorgos5002
- Theme
- Jack of Spades
- GeorgePap2003
- Reader
- nikos nikolaou
- userguest
- Unboxholics
- tsiobieman
- Than003
- sakplat
- Frozensun
- Obi-Wan Kenobi
- phleidhs
- jYanniss
- KwnnaPap
- Lia 2006
- DiKar
- exotic xo
- Leo komm
- Arvacon
- Αντικειμενικός
- lyfestyle.123
- sofia07
- antonis97
- EFAKIT
- Helen06
- ioanna2007
- 54321
- Scandal
- Athens2002
- Τρελας123
- constansn
- Natsuko
- sokkapa
- Praxis
- Maynard
- Schlimazel
- Γιωργος15773
- fmarulezkd
- hirasawayui
- Drglitterstar
- ayahuasca97
- despoina13
- χημεια4λαιφ
- Mapz
- Qwerty 0
- BiteTheDust
- Nala
- back2967
- thanahss
- bibliofagos
- bboys
- Calamis
- Entropy24
- physicscrazy
- Debugging_Demon
- NamelessHero
- nickd
- ch2006
- Steliosgkougkou
- Andante
- chjan
- ένας τυχαίος
- phoni
- feni
- BatGuin
- Eagle Eye
- shuuu
- Robert_6
- Hecticism
- george777
- Evangeloz
- Bleach_enjoyer
- nearos
- SKG
- pgn
- UnderGroundGr
- katerinavld
- agg41
- Msp1
- marina.marina
- savvas l
- patatosalata22
- peter347
- roum
- Alessandra Eliza
- Kzaro
- melver
- Νικολινα
- vasiliki.
- VIVA
- Mitsaras23
- ismember
- kost28
- Viktor
- Tsos
- carnage
- Enhypen
- Joji
- Primary Care
- P.Dam.
- Φινεύς
- Mary Jane
- gegeorgiou90
- Μιχαήλ
- Kabamaru Hayate
- kiyoshi
- Yolo06
- johnstamatis34
- Mammy Nun
- Kate1914
- ROM32
- estrela
- giannoulis5672
- dmav
- Alexecon1991
- TheNorth
- Mathitis_tou_15
- eukleidhs1821
- Wonderkid
- nickd6776
- EllieKal
- mermaid89
- Dionyshs1
- Χρήστος2006
- hello1234
- ggl
- iiTzArismaltor_
- Startx0
- Victwras777
- American Economist
- missharoula
- Totreno
- Claire05
- guest24440
- VouDou
- thecrazycretan
- aggorf
- ΚΤr
- Lifelong Learner
- Ecomaniac
- elevag
- giannhs2001
- flaura
- Javier7
- panagiotis23
- ninnan
- Sofos Gerontas
- Specon
- Hellomyfriend
- Alexandros.Kourtis
- Kostas_Athens
- ditaaa
- Peter Pan13
- elektrologospatra
- Nick254
- SoyN
- thenutritionist
- augustine
- Giii
- George35
- User2350
- Steve9393
- maria!!!
- paterasyp
- lepipini
- Memetchi
- Christos1971
- Abiogenesis
- katia.m
- art_of_poetry
- air_fish
- Billys 13
- angies
- το κοριτσι του μαη
- marioushi
- Kitana
- EmperorPalpatine
- Scott
- Libertus
- fairyelly
- Antonius
- Pharmacist01
- Σόλωνας καρ.
- johnsala
- ΘανάσοςG4
- Apocalypse
- Παναρας
- Ioanna98
- Anastasia98
- oups
- Mary_03
- Πληροφορικάριος
- Sminagos
- Marsel
- antis
- NasosJet
- CoolCowboy
- Kostakis45
- NikoBellic
- F1L1PAS
- Imperator
- Γιώργος1
- alexgiann
- PanosBat
- rempelos42
- Idontknoww
- Ευτυχια Αδαμοπουλου
- roud
- Nickt23
- Nikoletaant
- vasilis123321
- korlef
- Panagiotis849
- Eri0611
- Appolon
- Ksenia. Ksenia77
- salasjr
- diamag
- Tedi
- Αννα1
- paulkin94
- Spyro
- Jimmy20
- StudyFreak04
- No name
- Αλκίμαχος
- Joy
- Polipolikalos
- Lab13
- SlimShady
- xriiistiiinaaa
- T C
- jimis2001
- barkos
- eri548
- Bak563
- CuHg
- Viedo
- Rene2004
- Vasilis2000kak
- lnesb
- civilian
- Κλημεντίνη
- stefan
- Mukumbura
- Maraki196
- mpampouras
- Intravenous_drug
- pangeo
- Gary
- katelogic
- angelaRet
- Thanos_D
- Monster Hunter
- azula
- tasost
- Άρτεμις Α.
- Lydia6902
- Slytherin
- kvstas92
- Revekka
- gregory nub
- JohnGreek
- kristinbacktoschool
- mikevard
- iason
- Destroyer00
- don_vito
- MarcoReus
- fockos
- jj!
- Ststst02
- Μάρκος Βασίλης
- Thoba19
- tslef8
- PanosCh002
- J.Cameron
- sweater weather
- Yiorgosk
- nucomer
- aggelosst9
- Εχέμυθη
- Cand3llaX
- Eleni54
- Jocaste
- ros
- Stroka
- Unseen skygge
- DimitraA.
- mickie
- rekcoR
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.