transient
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Δεν φέρνω αντίρρηση για το τμήμα DNA που αποτελεί και το γονίδιο..ο μόνος λόγος όμως που αναφέρθηκε ήταν για να συνδεθεί με το ερώτημα Δ5! σκέψου την άσκηση χωρίς το Δ5..θα υπήρχε κάποιος λόγος να στο αναφέρει; κανένας..Θα μου πεις εγώ που να το ξέρω...
Η απάντηση είναι δεν ξέρω..έτυχε εγώ και άλλα 5 άτομα εδώ μέσα να το καταλάβω..και δεν παύω να πιστεύω ότι θα μπορούσε να δωθεί καλύτερα..φυσικά και θα μπορούσε αλλιώς δεν θα μπερδεύονταν οι μισοί και παραπάνω μαθητές..και σας υποστηρίζω κιόλας να πάρετε και μόρια..αλλά ένα πράγμα δεν καταλαβαίνει κανείς..δεν μπορούμε να αλλάξουμε κάτι!
Είπα να πω και εγώ καμιά χαζομάρα..
Δεν ειπα οτι διατυπωθηκε σωστα ισα ισα το αντιθετο οπως ολοι..Αλλα καποια απαντηση δεν πρεπει να παρθει σωστη για να γινει και η βαθμολογηση; ε αυτη απο οτι ειπε και ο απο πανω φαινεται οτι ειναι και αυτη που ζητουσαν με το εναρξης..αλλιως ας ακυρωσουν το θεμα να τελειωνουμε..
ναι συμφωνω αλλα απο την στιγμη της μεταλλαξης και μετα δεν υπαρχει κωδικονιο εναρξης εκει που ηταν.. και για να αρχισει η παραγωγη της πρωτεινης χρειαζεται να παρει καποιο αλλο τη θεση του που θα ειναι το επομενο..ασχετα που πριν κωδικοποιουσε απλα τη μεθειονινη..
Ναι αλλα το καθε ερωτημα ειναι αυτονομο. Αν ηθελαν να κανουν συνδεση για το Δ5, ας την εκαναν στο Δ5. Logic.
Και το παραμυθι αυτο με τους τροπους ας τελειωσει. Η ερωτηση γινοταν σε ενικο αριθμο. Γι αυτο καθε φορα π θελαν περιπτωσεις (π.χ περσι Γ2, Δ4) η ερωτηση ελεγε "να αναφερετε τους πιθανους τροπους/τις δυνατες περιπτωσεις. Πληθυντικος αριθμος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marianna.P
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Ναι αλλα το καθε ερωτημα ειναι αυτονομο. Αν ηθελαν να κανουν συνδεση για το Δ5, ας την εκαναν στο Δ5. Logic.
Και το παραμυθι αυτο με τους τροπους ας τελειωσει. Η ερωτηση γινοταν σε ενικο αριθμο. Γι αυτο καθε φορα π θελαν περιπτωσεις (π.χ περσι Γ2, Δ4) η ερωτηση ελεγε "να αναφερετε τους πιθανους τροπους/τις δυνατες περιπτωσεις. Πληθυντικος αριθμος
Δεν τα έβαλα εγώ τα θέματα
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Και αυτό το ότι το κάθε ερώτημα είναι αυτόνομο που όλοι λένε δεν το έχω δει να ισχύει..
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαράλαμπος μβ
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
π.χ στα μαθηματικά δεν θα χρειαζόταν να χρησιμοποιήσεις προηγούμενα δεδομένα που έχεις βρει για να λύσεις το επόμενο ερώτημα (αν όχι σε όλες τις ασκήσεις στις περισσότερες )
ποτε.μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε κάθε ερώτημα μόνο τα αρχικά δεδομένα της άσκησης και τα συμπεράσματα που βγαίνουν από αυτά.απο πρηγούμενο ερώτημα χρησιμοποιείς μόνο αυτά που έχουν αποδειχθεί από τα αρχικά δεδομένα της άσκησης.π.χ. βλέπε το β3 φετος στα μαθ.κατ. αναφέρει οτι ο μιγαδικός u είναι ο ίδιος με αυτόν του β2.αν δεν το ανέφερε δεν θα μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Ακριβώς..Να θυμήσω οτι στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης στο ερώτημα με το ρυθμό μεταβολής ονόμαζε το σημείο Α(ποτε.μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε κάθε ερώτημα μόνο τα αρχικά δεδομένα της άσκησης και τα συμπεράσματα που βγαίνουν από αυτά.απο πρηγούμενο ερώτημα χρησιμοποιείς μόνο αυτά που έχουν αποδειχθεί από τα αρχικά δεδομένα της άσκησης.π.χ. βλέπε το β3 φετος στα μαθ.κατ. αναφέρει οτι ο μιγαδικός u είναι ο ίδιος με αυτόν του β2.αν δεν το ανέφερε δεν θα μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zukirin
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marianna.P
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
ποτε.μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε κάθε ερώτημα μόνο τα αρχικά δεδομένα της άσκησης και τα συμπεράσματα που βγαίνουν από αυτά.απο πρηγούμενο ερώτημα χρησιμοποιείς μόνο αυτά που έχουν αποδειχθεί από τα αρχικά δεδομένα της άσκησης.π.χ. βλέπε το β3 φετος στα μαθ.κατ. αναφέρει οτι ο μιγαδικός u είναι ο ίδιος με αυτόν του β2.αν δεν το ανέφερε δεν θα μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις.
φυσικά και αναφερόμουν στα δεδομένα που σου ζητάει να αποδείξεις και έχεις αποδείξει..τι άλλο να χρησιμοποιήσεις δηλαδή....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διονύσης13
Τιμώμενο Μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ronny
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Ξαναλεω, οταν επιλεγατε την κωδικη αλυσιδα δεν τσεκαρατε ολες τις ATG? Δεν μετρησατε απο καθε ATG αν σας βγαινουν 8 κωδικονια; Δεν προσεξατε οτι ηταν κοντα και μετρησατε και απο τις 2 αυτες; Αφου τα κανατε ολα αυτα μετα δεν σας πηγε το μυαλο; Αυτο ειναι κλασικη απροσεξια. Λιγη ευθυνη δεν βλαπτει. Ειμαι σιγουρος πως το 0.1% απο ολους του εφταιξε η ασκηση. Αντι να αναλαβουμε την ευθυνη και να το παραδεχτουμε θπτην λεμε και απο πανω στους αλλους οτι ειναι ανταγωνιστες. Εσεις δηλαδη που επιμενετε στο αυτονοητο τι ειστε; Φυσικα και εγω αν εβλεπα παραταξεις που θελανε να βγαλουν το λαθος σωστο θα συμμετειχα μπας και τσιμπησω κανεναν βαθμο. Αλλα απο ενα σημειο και μετα γινεται θρασος το ολο θεμα. Στο κατω κατω ναι ημουν προσεκτικος και το ειδα, δεν δικαιουμαι κατι παραπανω; Στην εκθεση εβαλα συνωνυμο αντι για αντωνυμο, τι να κανουμε; Εχω σε εκτιμηση πολλα παιδια απο εδω και απογοητευομαι με ολο αυτο το θεατρο. Ειπα την αποψη μου στην αρχη απολυτως φιλικα και πεταχτηκαν αμεσως με σχολια πως ειμαι ανταγωνιστης. Ωπα ρε φιλε πατα λιγο φρενο. Δεν εχει νοημα αλλο αυτη η συζητηση, ας το αφησουμε και ας επικεντρωθουμε στα επερχομενα μαθηματα. Ο,τι ηταν να γινει εχει γινει απο εμας...
Φιλε εστω οτι εμεις ημασταν απροσεκτοι, οι βιολογοι του σχολειου μας , ο οεφε και η πεβ που ειχε στη διαθεση της και τις δυο λυσεις ηταν απροσεκτοι? Μαλλον, για την ακριβεια προτειναν και τις δυο λυσεις. Καταλαβαινεις τιποτα απο την ερωτηση η μπα? Η απαντηση ειναι σωστοτατη. Δεν εισαι ανταγωνιστης, ανταγωνιστικος εισαι εχει διαφορα. Αλλιως δε θα καιγοσουν και δε θα καθοσουν μπροστα απο το pc σημερα που γραφεις αυριο χημεια αν δεν ησουν ανταγωνιστικος.Απλα καηκες εσυ καπου αλλου και θες να καψεις εμας στη βιολογια. Και επισης υπηρχαν ατομα που διαβασαν την απαντηση οπως εσυ και ειδαν το επιστημονικο λαθος ανιδεε που διαπιστωσαν τοσοι ειδικοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dalebarbie
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BigBang0000
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Μπορεί να ανεβάσει κανείς καμιά καλή άσκηση ιοντικής ισορροπίας και οργανικής από το υλικό (μάργαρης) αν έχει βρει ;
επαναληπτικες Γ2 τσεκαρε.αρκετα καλη και σοσ για πανελληνιες..και 2012 επανλ. θεμα Δ επαναληψη πολυ καλη σε πολλα πραγματα
![Κλείνω μάτι ;) ;)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/wink.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dalebarbie
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
ποιες επαναληπτικες; γ2;επαναληπτικες Γ2 τσεκαρε.αρκετα καλη και σοσ για πανελληνιες..και 2012 επανλ. θεμα Δ επαναληψη πολυ καλη σε πολλα πραγματα![]()
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
λογικα το γ2 απο τις επαναληπτικες 2013 οντως πολύ καλή άσκησηποιες επαναληπτικες; γ2;![]()
![Κλείνω μάτι ;) ;)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/wink.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tazmaniac
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Η δασκαλα που μου κανει βιολογια,επειδη την ρωτησα μαζι με ενα αλλο παιδι ειπε οτι ρωτησε σε βαθ κεντρο και ειπαν οτι θα δεκτουν μονο την "σωστη" λυση ως δεκτη,και αν συμφωνησουν ολα τα βαθ κεντρα θα παρει 2-3 μοναδες και η αλλη απαντηση.παιδια τελικα τι θα γινει με το δ4 τελικα??εμαθε κανένας???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
knightwish7
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Αυτη για την οποια κλαψουριζει η μιση ΕλλαδαΝαι,ποιά είναι η 'σωστή' λύση η επιστημονική ή η λύση των φροντιστηρίων;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marianna.P
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Ναι,ποιά είναι η 'σωστή' λύση η επιστημονική ή η λύση των φροντιστηρίων;
Δεν υπάρχει επιστημονική λύση και λύση φροντιστηρίων..
Απλά αναφέρεται ως σωστή σε αυτή που ζητούσαν με το AUG
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
knightwish7
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosDim
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Υπάρχει επιστημονική απάντηση και μάλιστα τεκμηριωμένη από διδάκτωρ καθηγητή του πανεπιστημίου του Cambridge.Έχει βγει κάποια επίσημη ανακοίνωση της επιτροπής κάπου;
Δεν έχει βγει ρε γαμώτο..παιδιά δεν ξέρω από που είστε αλλά τα γραπτά που έχουν πάει στο εξεταστικό κέντρο της Βέροιας έχουν βαθμολογηθεί με πολύ μέτριους βαθμούς και το μαθαίνω από δικό μου άτομο που διορθώνει εκεί...επίσης για το δ4 έχω να σας πω πως το συγκεκριμένο εξεταστικό κέντρο έστειλε σχετικό αίτημα στο υπουργείο παιδείας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
knightwish7
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.