christosxanthi
Δραστήριο μέλος
Παρατηρητικοτητα και κριτικη ικανοτητα, επιμενω. Η γενια ηλιθιων αναφερεται και στους '96 γεννημενους , αλλα και στα προηγουμενα ετη, συμπεριλαμβανομενου και του δικου μας... Προς Θεου, δεν λεω οτι ολοι ειναι ηλιθιοιεχεις μεγαλο λαθος Δεν εχει να κανει σε καμια περιπτωση με την παρατηρητικοτητα..εχει να κανει με το τι θα μαντεψεις οτι θελει να ακουσει ο αλλος..τελειως παραλογο,ελπιζω να καταλαβες τι θελω να πω..
1
2
3
Ποιο ειναι το παραπανω νουμερο? νομιζω πως η γενια ηλιθιων αναφερεται στις προηγουμενες χρονιες
Φιλικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 845212
Επισκέπτης
Εφοσον η ΠΕΒ ειπε πως θα παρθουν και οι 2 απαντησεις αποδεκτες λογω ασαφειας, κατα 99% ετσι θα γινει. Αλλωστε μου τη δινουν οι εξυπνιδηδες σαν και σενα που το λυσαν ''σωστα'', και εμεις που το λυσαμε αλλιως να παρουμε τα 3 (μορια παντα). Καταρχας ετσι οπως ητανε διατυπωμενο, δεν ητανε προφανες. Δευτερον,εσυ κυριε εξυπνιδη που το ελυσες ''σωστα'', να ξερεις πως επιστημονικα ορθοτερη ειναι η ''λαθος'' λυση που καναμε εμεις και οχι αυτη με τα εναρξης. Αραξτε λιγο την πετσα σας και ειναι σιγουρο πως θα τα παρουν και τα 2 σωστα. Με αυτα τα πραγματα δεν παιζουν. Εφοσον διαπιστωθηκε ασαφεια θα παρθουν σωστες και οι 2 λυσεις.
Αν το πας επιστημονικα και το τι ειναι σωστο ειναι πολυ πιθανο η μεταλλαξη που εσυ θεωρησες οτι εγινε σε ενα απο τα τελευταια κωδικονια που κωδικοποιουσε αμινοξυ να μην το μετετρεπε σε κωδικονιο ληξης Εξαλου το υπεθεσες μιας και δεν το ειχες μπροστα σου. Εγω οπως ειπα παραπανω αν θεωρησατε οτι ενοουσε ολο το γονιδιο (που δεν το ενοουσε η επιτροπη αλλα εσεις το καταλαβατε ετσι) τοτε εκτος απο την περιπτωση του κωδικονιου ληξης θα επρεπε να παρετε και την μεταλλαξη στο κωδικονιο εναρξης γιατι το τμημα που σας ειχε δωθει αρχικα αφορουσε τα κωδικονια που κωδικοποιουσαν την παραγωγη των πρωτων αμινοξεων της πρωτεινης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dream Theater
Εκκολαπτόμενο μέλος
Επισης παιδακια για να λεμε του στραβου το δικιο αμα πιστεψατε οτι αφορουσε ολο το γονιδιο και παλι θα επρεπε εκτος απο την περιπτωση του κωδικονιου ληξης να αναφεροσασταν στην περιπτωση της μεταλλαξης στο κωδικονιο εναρξης γιατι ελεγε οτι το τμημα που αρχικα ειχε δωθει κωδικοποιουσε την παραγωγη των πρωτων 8 αμινοξεων της πρωτεινης (και αμα ειχε συμβει μεταλλαξη στο AUG οντως θα ''χανονταν'' 2 γονιδια). Αρα και παλι την μιση απαντηση θα ειχατε γραψει αρα το πολυ 3 μορια θα πρεπει να παρετε. Αλλα ευτυχως υπαρχουν και τα φροντιστηρια...
Στην εκφωνηση ελεγε να πειτε με ΠΟΙΟΝ τροπο μπορει να συμβει αυτο. Αυτοματα η ασκηση σε οδηγει στην ευρεση ενος τροπου. Αρα θα παρουν και τα 6 μορια σε αμφοτερες τις περιπτωσεις. Αν για παραδειγμα ελεγε''να περιγραψετε πως μπορει να συμβει κατι τετοιο'' θα ειχες απολυτο δικιο οσον αφορα τη μοριοδοτηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dalebarbie
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
ας δώσουμε αντίστοιχη έμφαση στη φράση " μπορεί να συμβεί αυτό " και όχι " συμβαίνει αυτό "
Έχουμε δλδ μία έκφραση πιθανολογικού χαρακτήρα, που επιτρέπει μια ελαστικότητα.
Δηλαδή , πρότεινε έναν μηχανισμό που μπορεί να εξηγήσει αυτό που σου λέω. Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι πρότειναν τον εξής μηχανισμό
1) ότι το 1023ο κωδ. με αντικατασταση μπορει να μετατραπει σε ληξη, 2)ότι έγινε αντικατάσταση εκεί
Που δεν είναι λάθος. Ένας μηχανισμός έχει προταθεί, ένας πιθανός τρόπος έχει βρεθεί.
Kαι κατά τον ίδιο τρόπο, στην άλλη λύση, ως πιθανό θεωρούμε το ενδεχόμενο το νέο mRNA να μπορεί να προσδεθεί πλέον στο ριβόσωμα, αφού έχει διαφοροποιηθεί η 5' περιοχή (που κανονικά είναι λάθος γιατί η αλληλουχία που βοηθά τη πρόσδεση του mRNA στο ριβόσωμα είναι η ίδια κάθε φορά, και πριν - και μετά τη μετάλλαξη)
Παρ όλα αυτά μην ακούτε φροντιστήρια κλπ. Η επιτροπή να περιμένετε τι θα βγάλει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διονύσης13
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aristeidis
Νεοφερμένος
Το διαβασα το θεμα αρκετες φορες και νομιζω ειναι ξεκαθαρο, χωρις καμια ασαφεια. Δεν το λεω επειδη το εγραψα, φυσικα αν το ειχα κανει και εγω αλλιως θα γκρινιαζα για τα 6 μορια και θα διυλιζα τον κωνωπα, οποτε συμμεριζομαι ολα τα παιδια. Αντικειμενικα ομως ειναι πολυ ως εντελως ξεκαθαρο.
Συμφωνώ απολύτως! Στην πρώτη πρόταση γραφει : <<δίνεται τμήμα DNA...>>. Στο ερώτημα Δ4 γράφει : <<μια γονιδιακή μετάλλαξη αντικατάστασης μιας βάσης στο παραπάνω τμήμα DNA...>>. Εφόσον, παιδιά, γραφει στο παραπάνω τμήμα DNA δεν μπορώ να καταλάβω που στηρίζετε το επιχείρημα να σας πάρουν ολόσωστη την απάντηση. Άντε στο παραπάνω να πω οτι κάποιος μπορει να μπερδευτηκε και να νόμιζε οτι αναφέρεται σε όλο το γονίδιο αφού ομως γραφει και ΤΜΗΜΑ απο που και ως που να γράψω για το κωδικόνιο 1023. Και οχι πως θελω να το κοκορευτώ αλλα και εγω το απάντησα σωστά το ερώτημα και πιστεύω πως θα ειναι κατάφωρη αδικία να βαθμολογηθούν και οι δυο απαντήσεις ως σωστές δηλαδή εμείς οι όσοι το σκεφτήκαμε και δεν γράψαμε για όλο το γονίδιο αλλα για το τμήμα που δινεται είμαστε κορόιδα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Το διαβασα το θεμα αρκετες φορες και νομιζω ειναι ξεκαθαρο, χωρις καμια ασαφεια. Δεν το λεω επειδη το εγραψα, φυσικα αν το ειχα κανει και εγω αλλιως θα γκρινιαζα για τα 6 μορια και θα διυλιζα τον κωνωπα, οποτε συμμεριζομαι ολα τα παιδια. Αντικειμενικα ομως ειναι πολυ ως εντελως ξεκαθαρο.
Δηλαδη δε βρισκεις καμια ασαφεια ως προς τη φραση "το παραπανω τμημα Dna";
Καταλαβαινω πως ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος και πως θα βολευε πολλους η λυση να πιαστει τελειως λαθος.
Το θεωρω τουλαχιστον ανηθικο βεβαια να παλευουμε για να επικρατησει κατι που μας βολευει ( κι ας ειναι εστω και ελαχιστα ασαφες και λαθος) λογω ανταγωνισμου και οχι το σωστο και δικαιο.
Βαλτε λοιπον πανω απο προσωπικα συμφεροντα και αντιζηλειες το τι ειναι δικαιο για ολους.
Ο ιδιος αποδεχτηκα πως θεωρω λαθος τη λυση που εβγαλα( με τη ληξη) , ομως, οταν υπαρχουν σοβαρες και πολυπληθεις ενστασεις, απο επισημους οργανισμους και σωματεια(Οεφε, Πανελληνια ενωση βιολογων - που ουδεμια σχεση εχει με τα φροντιστηρια κ.α.) το θεωρω τουλαχιστον ενδειξη ασεβειας προς την αντιθετη αποψη να τη θεωρουμε εμφανως ατοπη. Ας συγκρατηθουμε λιγο λοιπον κι ας μιλησουμε με λογικα επιχειρηματα.
Φιλικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SuperSquirrel
Εκκολαπτόμενο μέλος
"Δεν μπορω να δεχτω πως θα χασουμε 6 μοναδες εξαιτιας της αδυναμιας των ιθυνοντων να διαμορφωσουν οχι απαραιτητα ευκολα, αλλα σαφη ως προς το τι ζητουν θεματα
οσοι κινητοποιουμαστε δεν ειμαστε ουτε ασχετοι μαθητες ουτε παραλογοι, φτανει πια ποσο ειμαστε θυματα αυτα του ηλιθιου εκπαιδευτικου συστηματος που με καθε ευκαιρια προσπαθει να μας μειωσει
αγαπητοι γονεις θα σας παρακαλουσα να μην εκφερετε αποψη εφοσον δεν γνωριζετε το αντικειμενο της βιολογιας,την εκταση των θεματων και το γεγονος πως επειτα απο δυομιση ωρες συνεχους γραψιματος καλουμασταν να αποκρυπτογραφησουμε τα ερωτηματα
Δεν μιλαμε πλεον για αγωνα γνωσεων και κριτικης σκεψης αλλα για εναν κουτοπονηρο τροπο ελεγχου
θελω να παρακαλεσω τους υπευθυνους της σελιδα ς και τους εμπλεκομενους στην διορθωση των θεματων εκπαιδευτικους να κινητοποιηθουν και να μας βοηθησουν ."
και επειτα απο ολα αυτα εχετε δικιο, αυτη η γενια ηλιθιων οπως προαναφερθηκε, ειμαστε εμεις οι ηλιθιοι,χαζοι μαθητες με μηδενικη κριτικη σκεψη που δεν μπορεσαμε να μαντεψουμε τις επιδιωξεις αυτων που εβαζαν τα θεματα, και που προσπαθουμε να καταπιουμε την πικρα μας για το συστημα και να παλεψουμε για ενα ονειρο που μπορει να κανει φτερα μονο και μονο επειδη ΥΠΗΡΧΕ ΑΣΑΦΕΙΑ !!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ronny
Νεοφερμένος
Συμφωνώ απολύτως! Στην πρώτη πρόταση γραφει : <<δίνεται τμήμα DNA...>>. Στο ερώτημα Δ4 γράφει : <<μια γονιδιακή μετάλλαξη αντικατάστασης μιας βάσης στο παραπάνω τμήμα DNA...>>. Εφόσον, παιδιά, γραφει στο παραπάνω τμήμα DNA δεν μπορώ να καταλάβω που στηρίζετε το επιχείρημα να σας πάρουν ολόσωστη την απάντηση. Άντε στο παραπάνω να πω οτι κάποιος μπορει να μπερδευτηκε και να νόμιζε οτι αναφέρεται σε όλο το γονίδιο αφού ομως γραφει και ΤΜΗΜΑ απο που και ως που να γράψω για το κωδικόνιο 1023. Και οχι πως θελω να το κοκορευτώ αλλα και εγω το απάντησα σωστά το ερώτημα και πιστεύω πως θα ειναι κατάφωρη αδικία να βαθμολογηθούν και οι δυο απαντήσεις ως σωστές δηλαδή εμείς οι όσοι το σκεφτήκαμε και δεν γράψαμε για όλο το γονίδιο αλλα για το τμήμα που δινεται είμαστε κορόιδα;
Ορισμος γονιδιου: τμημα DNA με συγκεκριμενη αλληλουχια. Στη προηγουμενη ακριβως προταση αναφερθηκε το γονιδιο. Οταν διαβαζεις ενα κειμενο και γραφει ο συγγραφεας "συμφωνα με τα παραπανω" εσυ διαβαζεις τον τιτλο? Δεν καταλαβαινω που αδικηστε. Νομιζετε οτι η παντηση σας ηταν εξυπνη και σπανια? Εχω λυσει με ευκολια αντικειμενικα πολυ πιο δυσκολες ασκησεις απο αυτη. Και ολα τα αλλα ερωτηματα εγω σωστα τα εκανα, λες να εχασα την ασκηση επειδη δεν καταλαβα τι ειχαν στο μυαλο τους οι υπευθυνοι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πολύ καλά τα θέματα! Μόνο για το Δ5 δεν είμαι σίγουρη επειδή πήρα 2 περιπτώσεις
Να πω την αληθεια και εγώ δύο περιπτώσεις πήρα γιατί θεώρησα ασαφές το ερώτημα. Το γεγονός οτι έχουμε 4 διαδοχικα νουκλεοτιδια συνεπαγεται οτι εχουμε ενα κωδικόνιο + 1 νουκλεοτιδιο. Αρα στη μια ειπα οτι μπορει το κωδικονιο να οδηγει σε προωρη ληξη και η αλλη περιπτωση που αλλαζει τελειως η πρωτεινη. Παρόλα αυτά είναι τεκμηριωμένη απάντηση και ειναι μια πιθανή περίπτωση.
Σχόλια:
1) Τα θέματα ήταν καλά.
Υπήρχε διαβάθμιση. Υπήρχαν κάποιες πολύ βασικές εφαρμογες (Γ1,Γ2,Γ3,Γ5,Δ1,Δ2)
καθώς και πιο απαιτητικά θέματα.
2) Τα θέματα ήταν πολλά.
5 ερωτήματα είναι πάρα πολλά για το κάθε θέμα.
Πόσο μάλλον στη βιολογία, όπου οι βιολόγοι δεν αρκούνται στα ουσίωδη και θέλουν όλο το βιβλίο σε κάθε απάντηση.
Πάλι καλά που η θεωρία έβγαινε κάπως γρήγορα.
3) Προσωπικά έκανα λάθος στο Δ4. Δεν είδα καν ότι έλεγε " στο παραπάνω τμήμα DNA "
και το πήρα με κωδικόνιο λήξης. Θα ήταν καλό, όχι απαραίτητο βέβαια, να το υπογράμμιζαν.
Όσον αφορά το Δ4 και εγώ το ίδιο έκανα αλλά νομίζω πως μας σώζει η ΠΕΒ (Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marianna.P
Εκκολαπτόμενο μέλος
Να πω την αληθεια και εγώ δύο περιπτώσεις πήρα γιατί θεώρησα ασαφές το ερώτημα. Το γεγονός οτι έχουμε 4 διαδοχικα νουκλεοτιδια συνεπαγεται οτι εχουμε ενα κωδικόνιο + 1 νουκλεοτιδιο. Αρα στη μια ειπα οτι μπορει το κωδικονιο να οδηγει σε προωρη ληξη και η αλλη περιπτωση που αλλαζει τελειως η πρωτεινη. Παρόλα αυτά είναι τεκμηριωμένη απάντηση και ειναι μια πιθανή περίπτωση.
Μα ναι δεν μπορείς να είσαι τελείως σίγουρος το τι θα συμβεί στην πρωτεϊνη..και κανονικά κατά την γνώμη μου έτσι είναι το σωστό 2 περιπτώσεις..Βέβαια εγώ αναφέρθηκα στην μία περίπτωση ότι χάνει τη λειτουργικότητα της και στην άλλη ότι δεν επηρεάζεται και λειτουργεί φυσιολογικά..τώρα θα δείξει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Σιγουρα για να το ελυσαν καποια ατομα παει να πει οτι μπωρουσατε και εσεις και φυσικα ειναι αδικο για αυτους που το ελυσαν να παρετε και εσεις τα ιδια μορια.Εχω φιλο στην θετικη,ηταν το μονο παιδι στο σχολειο που το βρηκε,εκατσε 3 ωρες και τελικα τα καταφερε,γιατι να παρετε τα ιδια μορια με αυτον?Μηπως προσπαθειται να χρεωσεται την απροσεξια σας στην επιτροπη?
Μα το θεμα δεν ειναι οτι δε μπορουσαμε να βρουμε λυση, το θεμα ειναι πωως, λογω ασαφειας, βρηκαμε διαφορετικες λυσεις.
npb, οταν ο αλλος εκδηλα αγνοει μια πανθομολογουμενη ασαφεια και προσπαθει να μειωσει τον οποιο αντιλογο για να πριμοδοτηθει σε μορια και να χασει ο αλλος , με ξεκαθαρη ελλειψη επιχειρηματων και αισθηματος δικαου, τοτε αυτο ειναι ξεκαθαρη απορροια ενος αηθους ανταγωνισμου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μα το θεμα δεν ειναι οτι δε μπορουσαμε να βρουμε λυση, το θεμα ειναι πωως, λογω ασαφειας, βρηκαμε διαφορετικες λυσεις.
npb, οταν ο αλλος εκδηλα αγνοει μια πανθομολογουμενη ασαφεια και προσπαθει να μειωσει τον οποιο αντιλογο για να πριμοδοτηθει σε μορια και να χασει ο αλλος , με ξεκαθαρη ελλειψη επιχειρηματων, τοτε αυτο ειναι ξεκαθαρη απορροια ενος αηθους ανταγωνισμου
Φιλε το 90% ελεγε : "ΩΧ διαβασα γρηγορα την εκφωνηση και δεν καταλαβα οτι εννοουσε αυτο "
Περασαν μια ματια την εκφωνηση και δωστου γραψιμο,δεν ειναι ετσι ομως.Ειναι αδικο για αυτους που το εγραψαν να παρουν ιδια μορια με τους αλλους,πχ εγω στα μαθηματικα στο εμβαδο εκανα λαθος σε καποια πραξη στο τελος και εβγαλα λαθος αποτελεσμα,ε ειναι αδικο να παρω τα ιδια μορια με αυτον που εχει το σωστο αποτελεσμα επειδη ηταν "μικρο" λαθος,οκ μικρο λαθος αλλα μετραει και πρεπει να χασω ωστε να υπαρχει ισορροπια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SuperSquirrel
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σιγουρα για να το ελυσαν καποια ατομα παει να πει οτι μπωρουσατε και εσεις και φυσικα ειναι αδικο για αυτους που το ελυσαν να παρετε και εσεις τα ιδια μορια.Εχω φιλο στην θετικη,ηταν το μονο παιδι στο σχολειο που το βρηκε,εκατσε 3 ωρες και τελικα τα καταφερε,γιατι να παρετε τα ιδια μορια με αυτον?Μηπως προσπαθειται να χρεωσεται την απροσεξια σας στην επιτροπη?
γιατι εμεις λιγοτερο κατσαμε? εχεις ιδεα των θεματων και της εκτασης τους? το ξερεις οτι για να δικαιολογησεις επαρκως καθε ερωτημα επρεπε επι 2μιση ωρες να γραφεις συνεχομενα ?
μην εκφερετε αποψη οσοι δεν γνωριζετε, αυτο μονο
η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Σιγουρα για να το ελυσαν καποια ατομα παει να πει οτι μπωρουσατε και εσεις και φυσικα ειναι αδικο για αυτους που το ελυσαν να παρετε και εσεις τα ιδια μορια.Εχω φιλο στην θετικη,ηταν το μονο παιδι στο σχολειο που το βρηκε,εκατσε 3 ωρες και τελικα τα καταφερε,γιατι να παρετε τα ιδια μορια με αυτον?Μηπως προσπαθειται να χρεωσεται την απροσεξια σας στην επιτροπη?
Γιατί πιστεύεις οτι η δική μας λύση δεν είναι σωστή? Στις οδηγίες λέει ξεκάθαρα οτι καθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι δεκτή. Το οτι δεν βρήκαμε την λύση που είχε στο μυαλό της η επιτροπή δεν σημαίνει οτι ξέρουμε λιγότερα ή οτι κάναμε λάθος! Εγώ θεώρησα οτι επειδή στο ακριβώς πρηγούμενο ερώτημα ανέφερε το ριβοσωμικό RNA και την πρόσδεσή του στο ριβόσωμα το Δ4 ήταν παγίδα, καθώς στο σχολείο (!) είχαμε αναφέρει κάτι για την ικανότητα πρόσδεσης του mRNA στα ριβοσώματα και πιθανές αλλαγές στην αλληλουχία.
Αν η εκφώνηση ανέφερε ξεκάθαρα οτι η αλλαγή γίνεται στο ΔΟΣΜΕΝΟ τμήμα DNA (γιατί πολύ σωστά κάποιος ανέφερε οτι ο ορισμός του βιβλίου για το γονίδιο περιλαμβάνει τις λέξεις τμήμα DNA, τον οποίο και διατύπωσα στην αρχή του ερωτήματος) τότε θα μου έλυνε τους ενδοιασμούς και δεν θα είχα πρόβλημα να αντικαταστήσω στο AUG. Όμως γιατί, επειδή επέλεξα μια πιο 'σίγουρη' λύση χωρίς της αμφιβολίες της 5' αμετάφραστης, να χάσω 6 μόρια τα οποία μπορεί μεθάυριο να καθορίσουν την εισαγωγή μου στις ιατρικές σχολές? Είναι δυνατό να ζητάει η επιτροπή ακρίβεια στις απαντήσεις σε βαθμό παπαγαλίας και να μην σπαταλάει το μελάνι (ή τον χρόνο, σίγουρα κάποιος θα ζήτησε διευκρίνηση) να πει σε πιο τμήμα αναφέρεται? Και για να μας μπερδέψει ακόμη περισσότερο δίνει συγκεκριμένα αριθμητικά δεδομένα (1024, 1022, κλπ.) τα οποία παραπέμπουν σε άλλα είδη ασκήσεων.
Θεωρώ οτι το ερώτημα δεν θα πρέπει να ακυρωθεί, γιατί αυτό εξισώνει αυτούς που δεν το άγγιξαν καν με τους υπόλοιπους, αλλά να δεχτεί η επιτροπή και τις δύο απαντήσεις ως σωστές με τα ίδια κριτήρια αξιολόγησης της αιτιολόγησης. Αλλά δυστυχώς δεν θα ξέρουμε μέχρι το απόγευμα. Πάντως οτι η ΠΕΒ θεωρεί οτι υπήρξε ασάφεια πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ'όψιν. Οι μεγάλοι χαμένοι μάλλον θα είναι αυτοί που δίναν προφορικά (όπως εγώ) σε κάθε περίπτωση, γιατί ο βαθμός μας έχει ήδη περαστεί και μόνο ακύρωση του ερωτήματος θα τον άλλαζε. Ελπίζω οτι οι επιτροπές χρησιμοποίησαν την κριτική τους ικανότητα και δεν μηδένισαν το ερώτημα σε αυτούς που προφανώς απάντησαν τον τρόπο με το λήξης λόγω ασάφειας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν εγινες βιολογος ουτε κανας εινστειν επειδη εγραψες χτες,ξεκαβαλα λιγο.Δεν χρειαζεται καμια ιδιαιτερη γνωση του αντικειμενου για να καταλαβεις οτι ειναι αδικο να παρεις ιδιες μοναδες με αυτον που "ξεφυγε" την παγιδα,εφοσον το εγραψαν καποιοι σιγουρα θα μπωρουσατε και εσεις,φυσικα υπαρχουν και οι καλυτεροι και οι λιγο χειροτεροι,δεξου το.γιατι εμεις λιγοτερο κατσαμε? εχεις ιδεα των θεματων και της εκτασης τους? το ξερεις οτι για να δικαιολογησεις επαρκως καθε ερωτημα επρεπε επι 2μιση ωρες να γραφεις συνεχομενα ?
μην εκφερετε αποψη οσοι δεν γνωριζετε, αυτο μονο
η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Δεν εγινες βιολογος ουτε κανας εινστειν επειδη εγραψες χτες,ξεκαβαλα λιγο.Δεν χρειαζεται καμια ιδιαιτερη γνωση του αντικειμενου για να καταλαβεις οτι ειναι αδικο να παρεις ιδιες μοναδες με αυτον που "ξεφυγε" την παγιδα,εφοσον το εγραψαν καποιοι σιγουρα θα μπωρουσατε και εσεις,φυσικα υπαρχουν και οι καλυτεροι και οι λιγο χειροτεροι,δεξου το.
Αύριο όταν με το καλό γίνει φοιτήτρια τι θα κάνει; Εκεί θα βιώσει καταστάσεις π.χ. να βλέπει ένα 6 και να λέει ευχαριστώ όταν 10-15 άλλοι φοιτητές στη λίστα να έχουν βαθμό άνω του 7. Ή να κόβεται με βαθμό 4,7. Οι καθηγητές Πανεπιστημίου δεν είναι και τόσο διαλεκτικά άτομα, ώστε να καθίσουν να συζητήσουν με τον φοιτητή. Μάλιστα πολλοί έχουν επιχειρήματα που ο φοιτητής μένει άφωνος, διότι βλέπει ότι όντως έκανε λάθος. Υπάρχουν φορές που μπορεί να έγινε κάποιο λάθος στη διόρθωση. Αλλά κατά γενική ομολογία, οι φοιτητές γράφουν αρλούμπες. Απορώ πως αντέχουν και δεν τα έχουν κάνει λίμπα, οι καθηγητές με αυτά που διορθώνουν στις εξεταστικές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.