ΑmyC
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Πραγματικα το νεο συστημα αποσκοπει στην εξοντωση των μαθητων και στην δημιουργια πολιτων χωρις κριτικη ικανοτητα. Υποταγμενοι ηδη απο τα εφηβικα τους χρονια στις βουλες του συστηματος και στερημενοι απο τα ονειρα τους, οι μαθητες εκπαιδευονται απο αυτην την τρυφερη ηλικια στην τυφλη υπακοη. Με αυτο το τροπο οι κυβερνωντες θελουν να δημιουργησουν αυριανους πολιτες που πειθηνια και αναντιρρητα θα εκτελουν τις εντολες τους νιωθοντας ανισχυροι να αντιδρασουν στην ανηθικοτητα του καθεστωτος.
Aυτό συμβαίνει ανέκαθεν. Και πριν 5-10-20-...χρόνια, οι αντίστοιχοι νέοι το ίδιο έλεγαν. Μην είστε τόσο αφελείς, ότι όλα τώρα σε σας συμβαίνουν. Μπορώ να σου παραθέσω δικές μου εμπειρίες που βίωσα όταν ήμουν έφηβος αλλά κανείς δεν έδειξε οίκτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα των ενδοσχολικών εξετάσεων. Η πρώτη επαφή των μαθητών της Α λυκείου αλλά και όλων των καθηγητών με την τράπεζα θεμάτων, με το ‘’ νέο’’ αυτό εκπαιδευτικό σύστημα. Χθες, όλα τα σχολικά site αλλά και όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γέμισαν από δημοσιεύσεις μαθητών μέσα στις οποίες κατέκριναν και σχολίαζαν το νέο σύστημα. Και είχαν δίκαιο…
Όλα αυτά τα παιδιά, πριν έρθουν στο λύκειο, είχαν έναν συγκεκριμένο στόχο αλλά και μια σταθερή και σίγουρα καλύτερα οργανωμένη πορεία στο μυαλό τους. « Θα μπω στο λύκειο… Θα δώσω στα μαθήματα που με ενδιαφέρουν από την αρχή την απαραίτητη βαρύτητα και μετά, στην Β λυκείου θα μπω σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση για να υλοποιήσω επιτέλους το όνειρό μου». Έρχονται λοιπόν φέτος, με αυτή τη πορεία χαραγμένη στο μυαλό τους… Και ξαφνικά… Ακούγονται διάφορα περί αλλαγής συστήματος, περί τράπεζας θεμάτων, περί αλλαγή κατευθύνσεων… Τότε ήταν που άρχισαν να φοβούνται. Αποφάσισαν να ρωτήσουν τους καθηγητές τους για περαιτέρω πληροφορίες. Η απάντηση; « Θα σε γελάσω… Κι εγώ δεν γνωρίζω τίποτα». Πως είναι δυνατόν να σκέφτεται ο καθένας να αλλάξει το σύστημα χωρίς να σκεφτεί τους άμεσα ενδιαφερόμενους; Ερώτηση νούμερο δύο: Γιατί αλλάζετε το σύστημα; Απάντηση: «θα είναι καλύτερο από το προηγούμενο και έτσι δεν θα αδικούνται οι καλοί μαθητές. Αν είσαι καλός είτε με το παλιό είτε με το καινούριο σύστημα θα μπεις.» και θέτω το εξής ερώτημα… Θα μπεις;
Περίπου πριν ένα μήνα ο υπεύθυνος του ΣΕΠ στον νομό μας, ήρθε να μας κάνει μια ενημέρωση για εκείνο το μυστήριο νέο σύστημα. Όλοι μπερδευτήκαμε… Το κερασάκι στην τούρτα; Ο διευθυντής μας έδωσε δήλωση για το που θέλουμε να συνεχίσουμε από το Σεπτέμβρη ΓΕ.Λ; ΕΠΑΛ; ΣΕΚ; Σας πληροφορώ ότι μισοί και παραπάνω επέλεξαν τα δύο τελευταία… Γιατί; Όπως είδαμε και στην ενημέρωση, η τράπεζα θεμάτων επεμβαίνει ολοκληρωτικά μόνο στα ΓΕ.Λ, στα ΕΠΑΛ μόνο στα μαθήματα γενικής παιδείας και στα ΣΕΚ καθόλου… Είμαστε όλοι σε απόγνωση. Επέλεξαν πολλοί το ΕΠΑΛ και το ΣΕΚ για τον παραπάνω λόγο χωρίς κανείς να σκεφτεί πως από τα ΣΕΚ δεν επιτρέπεται η είσοδος σε ΑΕΙ και ΤΕΙ ενώ από τα ΕΠΑΛ είναι σχεδόν μονόδρομος για ΤΕΙ. Γιατί να τους κάνουμε την χάρη και να αδειάσουν τα ΑΕΙ; Κι αν εμένα το μέλλον μου είναι εκεί και λόγω των συνθηκών επιλέξω το ΕΠΑΛ; Με την πρώτη ματιά δεν φαίνεται το κόλπο σας… Και ζητάτε να πάμε ΕΠΑΛ. Σε ποια ΕΠΑΛ; Σε εκείνα που υπάρχουν τρείς και τέσσερεις ειδικότητες; Δεν ζούμε όλοι στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη! Ή στα ΣΕΚ; Στο τοπικό, δίνεται η ειδικότητα του επαγγελματία σερβιτόρου… Σοβαρά τώρα, στον ύπνο σας ονειρευτήκατε αυτό το σύστημα;
Ένα άλλο φλέγων ζήτημα. Η τράπεζα θεμάτων. Τετρακόσια περίπου θέματα ανά μάθημα. Τα θέματα ανέβηκαν τρείς μέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων. Συγγνώμη; ΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΕΤΡΑΚΟΣΙΑ ΘΕΜΑΤΑ; Ή αν όχι τετρακόσια εκατό; Επόμενη κίνηση; Από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς οι περισσότεροι μαθητές θα αναγκαστούν να πάνε σε φροντιστήριο καθώς αν δεν το κάνουν το πιο πιθανό είναι να πατώσουν. Τους γονείς; Γονείς άνεργοι, γονείς με χαμηλό μισθό, οικογένειες με χαμηλό εισόδημα… Τους σκέφτηκε κανείς αυτούς; Όλα τα παιδιά δεν έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση; Ένα παιδί με άνεργους γονείς ή καλύτερα ένα παιδί με ακόμα πέντε αδέρφια πως θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις; Πως αυτοί οι γονείς θα στείλουν και τα έξι τους παιδιά φροντιστήριο;
Και κάτι σαν επίλογος…. Μην προσπαθείτε να φτιάξετε το ιδανικό για εσάς εκπαιδευτικό σύστημα. Αφήστε την εκπαίδευση ΕΞΩ από τα πολιτικά σας παιχνίδια. Αφήστε ελεύθερους τους νέους μαζί με τους εκπαιδευτικούς φυσικά, να δημιουργήσουν ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο να βοηθάει τα παιδιά και όχι να καταστρέφει το μέλλον τους! Ένα σύστημα που θα δίνει ισάξιες ευκαιρίες σε όλους, δεν θα κάνει διακρίσεις και δεν θα στοχεύει στα πολιτικά.
Με εκτίμηση,
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φίλε θα σε απογοητεύσω. Αν είσαι Α' λυκείου, με τους βαθμούς αυτούς δεν περνάς το μάθημα. Μέσος όρος τετραμήνων: 16,5. Αν έχεις γράψει 2, τότε ο ετήσιος μέσος όρος για την Άλγεβρα είναι: (16,5+2):2=9,25. Με το νομοσχέδιο του νέου λυκείου θα πρέπει να βγάλεις μέσο όρο τουλάχιστον 10 για να περάσεις. Δυστυχώς, δεν συμψηφίζεται η Άλγεβρα με τη Γεωμετρία. Σε κάθε κλάδο των μαθηματικών και σε κάθε κλάδο των ελληνικών (γλώσσα, λογοτεχνία, αρχαία) θα πρέπει να βγάλεις τουλάχιστον 10 για την προαγωγή σου στην άλλη τάξη. Αν λάβουμε υπόψη και το ότι τα μισά θέματα κληρώνονται από την τράπεζα θεμάτων (στα μαθηματικά πολλά θέματα της τράπεζας είναι παλούκια), είναι εύκολο να συμπεράνει κανείς ότι το νομοσχέδιο για το νέο λύκειο έγινε για να διώξει κόσμο από το γενικό λύκειο. Το υπουργείο ισχυρίζεται ότι η τράπεζα θεμάτων θεσπίστηκε για να καλυφθεί η ύλη από όλους τους καθηγητές. Ενδιαφέρονται μόνο για το αν καλύφθηκε η ύλη και όχι για το πώς καλύφθηκε. Οι φροντιστές πάντως έχουν στήσει γλέντι και πίνουν στην υγειά του υπουργού παιδείας για το μάννα εξ ουρανού που τους έστειλε.Καλησπερα παιδες, στην Αλγεβρα στα 2 τετραμηνα εχω 17 και 16 . Στις εξετασεις μας επεσαν παλουκια θεματα και εχω γραψει 2 περιπου. Περναω; Επισης, συμψηφιζεται η Αλγεβρα με την Γεωμετρια; Ευχαριστω εκ των προτερων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kurosaki
Εκκολαπτόμενο μέλος
Φέτος, κινδυνεύω να μείνω στην Άλγεβρα και στη Φυσική. Αυτό το ενδεχόμενο, πέρα απ'την απογοήτευση και την αναστάτωση που ευλόγως θα μου δημιουργήσει, θα μου στερήσει πολύτιμο χρόνο απ'τις θερινές διακοπές απ'τις επαναλήψεις που είμαι υποχρεωμένος να κάνω στα μαθήματα της κατεύθυνσης που έχω επιλέξει, των Ανθρωπιστικών Σπουδών, και φυσικά απ'την απαραίτητη ξεκούραση που οφείλω στον εαυτό μου ύστερα απ'αυτή την κατά τη γνώμη μου εξουθενωτική χρονιά. Όλα αυτά ωραία, αλλά στο κάτω κάτω της γραφής ποιoς μου φταίει που κρεμιέμαι από μια κλωστή, απ'το αν δηλαδή ο ετήσιος μέσος όρος μου σ'αυτά τα μαθήματα θα αγγίζει το 10; Το πρόβλημα είναι δικό μου αποκλειστικά που όλη τη χρονιά δεν έδωσα τη βαρύτητα που έστω για την αξιοπρέπεια μου ως μαθητή, θα έπρεπε να δώσω στα εν λόγω μαθήματα. Το "Νέο Λύκειο" είναι πράγματι πολύ πιο πιεστικό απ'το "παλαιό" αλλά τα πράγματα που ζητάει δεν είναι και εξωφρενικά. Έχει τα προβλήματα του, τα οποία κατά πολύ ξεπερνούν τα θετικά του (αν υπάρχουν δηλαδή θετικά στην όλη ιστορία )
ωστόσο, ο μαθητής που έχει κάτω από 10 σε οποιοδήποτε μάθημα (το οποίο δηλώνει προβληματική στάση του μαθητή ως μαθητή) ή πρέπει να αποφασίσει πως θα στρώσει πισινό να διαβάσει ή πρέπει να αρχίσει να αναλογίζεται το αν τελικά μπορεί να αντέξει τα ζόρια του γενικού Λυκείου. Η αλήθεια δυστυχώς πονάει. Έχει επέλθει μια θύελλα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μέγεθος του προβλήματος. Και διαβάζω για φροντιστήρια απαραίτητα και κουραφέξαλα. Χρειάζεται φροντιστήριο ώστε να πετύχει κανείς στα πρωτεύοντα μαθήματα το 10 και στα δευτερεύοντα το 8; Μήπως με το παλαιό σύστημα η παιδεία δεν ήταν φροντιστηριοκεντρική; Ας μην κοροϊδευόμαστε. Η τεμπελιά είναι το μεγαλύτερο "σαράκι" του σύγχρονου μαθητή και όχι το καινούργιο σύστημα. Εγώ φταίω για την αποτυχία μου και το παραδέχομαι. Όσο για τον συντελεστή της Α' Λυκείου ο οποίος θα μετρήσει για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια είναι απειροελάχιστος, σχεδόν αμελητέος.
Btw, αφού ο ΣΥΡΙΖΑ πρόκειται να καταργήσει τις Πανελλαδικές εξετάσεις τι το κουράζουμε το θέμα; ΈΛΕΟΣ αλλά ας μη βγω off-topic
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimpaokara
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πορεία Μαθητών Θεσσαλονίκης
https://www.facebook.com/events/1401944726759527/?ref_dashboard_filter=upcoming
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
intrig(hue)ing
Νεοφερμένος
Και να στην μεση της χρονιας, αποφασιζουν να ανακοινωσουν επισημα οτι τα παιδια της Α'Λυκειου ειναι με το νεο συστημα. Αυτο, φυσικα, δημιουργησε αρκετη ανησυχια και ταραχη στα παιδια. Οι καθηγητες, αγχωμενοι κι εκεινοι, μπαινουν στις ταξεις με σκοπο να προλαβουν να παραδωσουν οσα περισσοτερα μπορουν για να πουν οτι εχουν "εχουν παραδωσει την υλη". Και εκτος αυτου, πολλες αποριες για το νεο συστημα παραμενουν ακομη αναπαντητες. Δεν ειναι δυνατον να ξεκινουν να εφαρμοζουν ενα συστημα το οποιο καλα-καλα δεν το εχουν ολοκληρωσει.
Πολλα παιδια εχουν σκοπο βαλουν την ψυχολογια ως πρωτη του επιλογη που μεχρι στιγμης χρειαζοταν θεωρητικη κατευθυνση. Να που τωρα, δεν εχουν αποφασισει καν αν η ψυχολογια ειναι ανθρωπιστικη επιστημη (δηλ. χρειαζεται αρχαια, ιστορια κτλ.) ή κοινωνικη επιστημη (την οποια της εχουν βαλει στο κλαδο με τα οικονομια που προφανως χρειαζονται μαθηματικα κτλ). Ετσι, λοιπον, αυτα τα παιδια δεν ξερουν καλα καλα προς ποια κατευθυνση θα κινηθουν.
Αποψη μου ειναι οτι αν επιθυμουν να εφαρμοσουν νεο συτημα πρεπει τουλαχιστον ενα χρονο πριν να το εχουν ολοκληρωμενο και να το ανακοινωνουν με σαφηνεια και ακριβεια. Εδω σε αλλες χωρες στα παιδια ανακοινωνεται ο τροπος με τον οποιο θα δωσουν εξετασεις ηδη απο τις ταξεις του δημοτικου.
Και αν νομιζουν οτι ξεχωριζουν τους καλους μαθητες κανουν λαθος. Δεν ξεχωριζουν τους καλους μαθητες, τα 16χρονα με μεγαλυτερη μνημη ξεχωριζουν!
Αισχος!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
η λογικη σου με εκπλησει γενικα αλλα το υπογραμμισμενο ελπιζω να το ειπες για πλακα
Προφανώς το τελευταίο ήταν ειρωνικό. Πάντως στις περιπτώσεις τύπου CrashTR είναι χίλιες φορές προτιμότερο να δώσει το μάθημα Σεπτέμβρη από το να το περάσει με 3,5 και να έχει επιπτώσεις στο Μ.Ο του.
Μεγάλη ευθύνη έχετε και οι μαθητές γιατί ήταν κάτι που το γνωρίζατε και δεν αντιδράσατε. Την πορεία 25 Ιούνη δεν τη σχολιάζω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΑmyC
Νεοφερμένος
Το ερωτημα που τιθεται σε αυτο το σημειο ειναι "Ποτε ολοι αυτοι οι μαθητες (στη πλεοψηφια τους) κοιταξαν καποιον αλλον περα απο τη παρτη τους? Πότε ενδιαφερθηκαν για τους συμμαθητες τους? Πότε εκαναν προσπαθειες να επικοινωνησουν μεταξυ τους? Να καταλαβουν τις αναγκες και τα "θελω" των υπολοιπων?''
Εχοντας σκεφτει πολυ τα συγκεκριμενα ερωτηματα καθολη τη διαρκεια της χρονιας, οι απαντησεις στις οποιες καταληγω ειναι μαλλον απογοητευτικες. Οι μαθητες στο λυκειο πλεον αδυνατουν να αναπτυξουν ισχυρους δεσμους και φιλιες με τους συμμαθητες τους υιοθετωντας μια πιο εγωκεντρικη σταση απεναντι στη ζωη. Δεν ειναι συσπειρωμενοι οπως θα επρεπε αλλα ο καθενας κοιτα το ατομικο του συμφερον και μονο. Συχνα μαλιστα κατηγορουν και οσους εχουν θεσει διαφορετικες προτεραιοτητες στη ζωη τους. Ετσι δημιουργουνται και οι διαφορες ταμπελες. To ''φυτο", ο ''καγκουρας'' κλπ... Τι σημαινουν δηλαδη ολα αυτα?? Ολοι οι μαθητες δεν αποτελουν το πυρηνα του σχολειου? Δεν ειναι μελη της ιδιας κοινοτητας? Δεν πρεπει να λειτουργουν συλλογικα?
Φυσικα το κλιμα ανταγωνισμου που επικρατει σημερα ΟΣΟ ΠΟΤΕ (γιατι ναι παιζει ρολο το μεγεθος <<Παν μετρον αριστον>>) δεν επιτρεπει τη καλλιεργεια του ομαδικου πνευματος απο τη πλευρα των μαθητων. Αλλωστε αυτο βολευει φοβερα οσους πηραν αποφασεις για το μελλον τους μιας και οταν οι πολιτες ειναι διασπασμενοι και κυριαρχει η διχονοια αναμεταξυ τους ειναι ιστορικα αποδεδειγμενο οτι χειραγωγουνται πιο ευκολα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Συμφωνω οι μαθητες ευθυνονται κατα ενα μερος για το σημειο που οδηγηθηκε η κατασταση. Κυριως φταινε επειδη δεν συντονιστηκαν ολοι μαζι και δεν αντισταθηκαν, παρα ο καθενας επικεντρωθηκε στον εαυτο του και στην προσωπικη του ευδοκιμιση. Καποιοι (πολλοι) κατεφυγαν σε φροντιστηρια για να καλυψουν κενα προηγουμενων ταξεων, πεπεισμενοι πως με αυτο το τροπο θα μπορεσουν να εξαφαλισουν μια πολυποθητη θεση στη σχολη της αρεσκειας τους μετα απο 3 χρονια. Αλλοι απλα αδρανησαν, παρεδωσαν τα οπλα και αποφασισαν απο νωρις πως το μελλον τους δε θα συνεχιζε στη τριτοβαθμια εκπαιδευση. Και υπαρχουν και εκεινοι που παρα τις αντιξοοτητες, την ελλειψη οικονομικων πορων απο το οικογενειακο τους περιβαλλον πεισμωσαν και μονοι τους προσπαθησαν, χωρις καποια προσθετη μορφη ενισχυτικης διδασκαλιας να προοδευσουν και να αναδειχθουν στο σχολικο τους περιβαλλον.
Το ερωτημα που τιθεται σε αυτο το σημειο ειναι "Ποτε ολοι αυτοι οι μαθητες (στη πλεοψηφια τους) κοιταξαν καποιον αλλον περα απο τη παρτη τους? Πότε ενδιαφερθηκαν για τους συμμαθητες τους? Πότε εκαναν προσπαθειες να επικοινωνησουν μεταξυ τους? Να καταλαβουν τις αναγκες και τα "θελω" των υπολοιπων?''
Εχοντας σκεφτει πολυ τα συγκεκριμενα ερωτηματα καθολη τη διαρκεια της χρονιας, οι απαντησεις στις οποιες καταληγω ειναι μαλλον απογοητευτικες. Οι μαθητες στο λυκειο πλεον αδυνατουν να αναπτυξουν ισχυρους δεσμους και φιλιες με τους συμμαθητες τους υιοθετωντας μια πιο εγωκεντρικη σταση απεναντι στη ζωη. Δεν ειναι συσπειρωμενοι οπως θα επρεπε αλλα ο καθενας κοιτα το ατομικο του συμφερον και μονο. Συχνα μαλιστα κατηγορουν και οσους εχουν θεσει διαφορετικες προτεραιοτητες στη ζωη τους. Ετσι δημιουργουνται και οι διαφορες ταμπελες. To ''φυτο", ο ''καγκουρας'' κλπ... Τι σημαινουν δηλαδη ολα αυτα?? Ολοι οι μαθητες δεν αποτελουν το πυρηνα του σχολειου? Δεν ειναι μελη της ιδιας κοινοτητας? Δεν πρεπει να λειτουργουν συλλογικα?
Φυσικα το κλιμα ανταγωνισμου που επικρατει σημερα ΟΣΟ ΠΟΤΕ (γιατι ναι παιζει ρολο το μεγεθος <<Παν μετρον αριστον>>) δεν επιτρεπει τη καλλιεργεια του ομαδικου πνευματος απο τη πλευρα των μαθητων. Αλλωστε αυτο βολευει φοβερα οσους πηραν αποφασεις για το μελλον τους μιας και οταν οι πολιτες ειναι διασπασμενοι και κυριαρχει η διχονοια αναμεταξυ τους ειναι ιστορικα αποδεδειγμενο οτι χειραγωγουνται πιο ευκολα.
Eυτυχώς που ξύπνησες....και που είσαι ακόμη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
παιδια ειχα 11 και στο δευτερο τετραμηνο 13 στην αλγεβρα..ποσο πρεπει να γραψω στις εξετασεις για να περασω?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Εσύ μη μιλάς.Εγώ πάντως προσπαθώ όσο γίνεται να είμαι αντικειμενικός και ρεαλιστής.
Φέτος, κινδυνεύω να μείνω στην Άλγεβρα και στη Φυσική. Αυτό το ενδεχόμενο, πέρα απ'την απογοήτευση και την αναστάτωση που ευλόγως θα μου δημιουργήσει, θα μου στερήσει πολύτιμο χρόνο απ'τις θερινές διακοπές απ'τις επαναλήψεις που είμαι υποχρεωμένος να κάνω στα μαθήματα της κατεύθυνσης που έχω επιλέξει, των Ανθρωπιστικών Σπουδών, και φυσικά απ'την απαραίτητη ξεκούραση που οφείλω στον εαυτό μου ύστερα απ'αυτή την κατά τη γνώμη μου εξουθενωτική χρονιά. Όλα αυτά ωραία, αλλά στο κάτω κάτω της γραφής ποιoς μου φταίει που κρεμιέμαι από μια κλωστή, απ'το αν δηλαδή ο ετήσιος μέσος όρος μου σ'αυτά τα μαθήματα θα αγγίζει το 10; Το πρόβλημα είναι δικό μου αποκλειστικά που όλη τη χρονιά δεν έδωσα τη βαρύτητα που έστω για την αξιοπρέπεια μου ως μαθητή, θα έπρεπε να δώσω στα εν λόγω μαθήματα. Το "Νέο Λύκειο" είναι πράγματι πολύ πιο πιεστικό απ'το "παλαιό" αλλά τα πράγματα που ζητάει δεν είναι και εξωφρενικά. Έχει τα προβλήματα του, τα οποία κατά πολύ ξεπερνούν τα θετικά του (αν υπάρχουν δηλαδή θετικά στην όλη ιστορία )
ωστόσο, ο μαθητής που έχει κάτω από 10 σε οποιοδήποτε μάθημα (το οποίο δηλώνει προβληματική στάση του μαθητή ως μαθητή) ή πρέπει να αποφασίσει πως θα στρώσει πισινό να διαβάσει ή πρέπει να αρχίσει να αναλογίζεται το αν τελικά μπορεί να αντέξει τα ζόρια του γενικού Λυκείου. Η αλήθεια δυστυχώς πονάει. Έχει επέλθει μια θύελλα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μέγεθος του προβλήματος. Και διαβάζω για φροντιστήρια απαραίτητα και κουραφέξαλα. Χρειάζεται φροντιστήριο ώστε να πετύχει κανείς στα πρωτεύοντα μαθήματα το 10 και στα δευτερεύοντα το 8; Μήπως με το παλαιό σύστημα η παιδεία δεν ήταν φροντιστηριοκεντρική; Ας μην κοροϊδευόμαστε. Η τεμπελιά είναι το μεγαλύτερο "σαράκι" του σύγχρονου μαθητή και όχι το καινούργιο σύστημα. Εγώ φταίω για την αποτυχία μου και το παραδέχομαι. Όσο για τον συντελεστή της Α' Λυκείου ο οποίος θα μετρήσει για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια είναι απειροελάχιστος, σχεδόν αμελητέος.
Btw, αφού ο ΣΥΡΙΖΑ πρόκειται να καταργήσει τις Πανελλαδικές εξετάσεις τι το κουράζουμε το θέμα; ΈΛΕΟΣ αλλά ας μη βγω off-topic
Επίσης μπορεί όλοι να κινδυνεύετε,αλλά να κλάψω και΄γω που κινδυνεύω με ΜΟ 18,9 και Γεωμετρία με 11;
Επίσης,εδώ ο Σαμαράς μας λέει για πρωτογενές πλεόνασμα,στην κατάργηση των Πανελλήνιων κολλάτε;
Άκυρο,έχει γράψει κανένας Άλγεβρα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γατόπαρδος.
Πολύ δραστήριο μέλος
Καλησπεραα σε ολους!!!
παιδια ειχα 11 και στο δευτερο τετραμηνο 13 στην αλγεβρα..ποσο πρεπει να γραψω στις εξετασεις για να περασω?
6 και πάνω θες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λάθος. Έχεις μέσο όρο τετραμήνων 12, άρα θέλεις γραπτά από 8 και πάνω για να βγάλεις μέσο όρο μαθήματος τουλάχιστον 10.6 και πάνω θες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Όλα τα συστήματα κρίνονται από την εφαρμογή τους. Εμείς, δώσαμε 2 μαθήματα με την τράπεζα θεμάτων, και το βαφτίσαμε ως το χειρότερο σύστημα έβερ. Γιατί; Γιατί δεν είμαστε με τίποτα ικανοποιημένοι;
Προσωπικά πιστεύω ότι, όπως με κάθε σύστημα, έτσι και με αυτό, στο τέλος ο καθένας θα πάρει ό,τι του αξίζει. Δεν γίνεται αλλιώς, παιδιά. Απλά τώρα φεύγει αυτή η γελοία ατάκα ορισμένων "θα ξεκουραστώ στην Α και στην Β για να διαβάσω στην Γ Λυκείου" (πράγμα που ποτέ και κανένας δεν εφάρμοσε).
Όσον αφορά την τράπεζα θεμάτων, να θυμίσω ότι τις διορθώσεις τις κάνει πάλι ο καθηγητής του σχολείου σας και ότι ήδη έχουν αναφερθεί περιπτώσεις που, η τράπεζα έδωσε δύσκολα θέματα (δυσκολότερα από αυτά που έχει διδάξει ο καθηγητής) και ο καθηγητής υποννόησε ότι θα βαθμολογήσει πολύ ελαστικά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
εγώ έτσι έκανα.... ξεκουράστηκα στην α, β λυκείου (διαβάζοντας μονο μαθήματα αντίστοιχα της κατεύθυνσης μου) και αδιαφορόντας τελείως για τα αλλα με αποτέλεσμα ο μέσος όρος μου να είναι απογοητευτικός α , β λυκείουΠροσωπικά πιστεύω ότι, όπως με κάθε σύστημα, έτσι και με αυτό, στο τέλος ο καθένας θα πάρει ό,τι του αξίζει. Δεν γίνεται αλλιώς, παιδιά. Απλά τώρα φεύγει αυτή η γελοία ατάκα ορισμένων "θα ξεκουραστώ στην Α και στην Β για να διαβάσω στην Γ Λυκείου" (πράγμα που ποτέ και κανένας δεν εφάρμοσε).
και τα δωσα όλα στην Γ
αποτελεσμα να περάσω σε μια καλή σχολή χωρίς να έχω γνώσεις σε βασικά μαθήματα που δε θα μου χρειαστουν ποτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
● Για κάθε ένα αυτόνομο μάθημα (1, 3, 6 ,7, 8, 9, 10) ή κλάδο (2αβγ, 3αβ, 4αβγ) ο προφορικός βαθμός είναι: προφ = (Α+Β)/2 και ο μέσος όρος Μ.Ο. = (Προφ+Γρ)/2
● Για τα μαθήματα 9 και 10, Μ.Ο. είναι ο προφορικός βαθμός.
● Για κάθε κλαδικό μάθημα KM (2,4,5): Μ.Ο. = Μέσος όρος των Μ.Ο. των κλάδων του. Δηλ. ΕΛΛ.ΓΛ. = (2α+2β+2γ)/3, ΜΑΘΗΜ .= (4α+4β)/2 , ΦΥΣ.ΕΠΙΣΤ.= (5α+5β+5γ)/3.
● Για τα κλαδικά μαθήματα, ο Μ.Ο. υπολογίζεται μόνον για τους τελικούς βαθμούς.
● Ο γενικός μέσος όρος (Γ.Μ.Ο.) είναι ο μέσος όρος των Μ.Ο. των μαθημάτων 1-10. Δηλ. Γ.Μ.Ο. = (Μ1 + Μ2 + M3 + ... +Μ10)/10 .
● Στο ΓΜΟ κάθε Κ.Μ. συνεισφέρει σαν ένα και έχει την ίδια βαρύτητα με τη Γυμναστική.
● Δεν υπάρχουν Μ.Ο. τετραμήνων ή γραπτών, μόνον ΓΜΟ στο τέλος.
● Όλοι οι Μ.Ο. και ο ΓΜΟ είναι δεκαδικοί, στρογγυλοποιημένοι με ένα δεκαδικό ψηφίο.
● Εάν είναι ΓΜΟ < 10 , τότε επαναλαμβάνεις την τάξη (= μένεις στον τόπο).
● Από τον τρόπο υπολογισμού του ΓΜΟ, προκύπτει ότι είναι μάλλον δύσκολο να μείνεις στον τόπο, αλλά όχι και αδύνατο.
● Εάν ΓΜΟ ≥ 10 και όλα τα μαθήματα με ένα αστεράκι (*) έχουν Μ.Ο ≥ 8 και όλα τα μαθήματα με δύο αστεράκια (**) έχουν Μ.Ο ≥ 10, τότε προάγεσαι στην επόμενη τάξη (δηλαδή "περνάς" και απολαμβάνεις το καλοκαίρι σου).
● Ο βαθμός σου χαρακτηρίζεται "άριστα" αν ΓΜΟ ≥ 18,1.
● Εάν ΓΜΟ ≥ 10 αλλά σε κάποιο ή κάποια από τα (*) έχεις Μ.Ο < 8 ή σε κάποιο ή κάποια από τα (**) έχεις Μ.Ο <10, τότε παραπέμπεσαι για επανεξέταση στα μαθήματα αυτά το Σεπτέμβριο (δηλαδή μετεξεταστέος).
● Δεν είναι καθόλου δύσκολο να βρεθείς το Σεπτέμβριο ανεξεταστέος σε 1 ως και σε 10 μαθήματα!
● Το Σεπτέμβριο θα υπάρχει και πάλι η "τράπεζα θεμάτων" και αν πετύχεις σε όλα τα μαθήματα που παραπέμφθηκες το ≥ 8 ή το ≥ 10 που απαιτείται, τότε προάγεσαι. Διαφορετικά, (ακόμα και σε ένα μάθημα να μην το πετύχεις), τότε επαναλαμβάνεις την τάξη.
● Αυτά για να ξέρεις, να μην ακούς άσχετα, να προσπαθήσεις και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ! !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.