Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Nομιζω πως αυτο ειναι οτι πιο ευστοχο εχω ακουσει.Πολλοι φιλοι κλπ μου λενε "δεν κοιταω ασκησεις εκτος φροντιστηριου επειδη φοβαμαι μηπως δεν μπορω να τις λυσω και απογοητευτω".Για να γράψεις κάποιος καλά στα Μαθηματικά (κατεύθυνσης) δεν χρειάζεται τίποτα από όλα αυτά. Χρειάζεται να μην έχεις κενά σε όλη τη σχολική πορεία και να μη φοβάσαι να εκτίθεσαι σε ασκήσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Nομιζω πως αυτο ειναι οτι πιο ευστοχο εχω ακουσει.Πολλοι φιλοι κλπ μου λενε "δεν κοιταω ασκησεις εκτος φροντιστηριου επειδη φοβαμαι μηπως δεν μπορω να τις λυσω και απογοητευτω".
Είναι γενικός κανόνας, άγραφος. Πολλοί μαθητές, φοιτητές, καθηγητές ...φοβούνται τις ασκήσεις διότι δεν νιώθουν καλά αν δεν μπορούν να λύσουν κάποια/ες ασκήσεις. Λες και θα τους πάρουν το κεφάλι. Μα αυτό είναι Μαθηματικά: να μην στέκεσαι στο δεδομένο και να ψάχνεις κάτι καινούριο. Οι περισσότεροι μένουν εγκλωβισμένοι στο μασημένο. Έχω δει την εξής επιπολαιότητα:
Μαθήτρια να λύνει ολοκλήρωμα με αντικατάσταση. Σωστά, κάνει την αντικατάσταση που επιβάλλεται θέτοντας την υπο ολοκλήρωση ποσότητα u και μετασχηματίζοντας το dx σε du. Μετά από κάποιες πράξεις, λόγω γραφής, μπλέκει το u με y: τραβάει μαγκουράκι στο u και φαίνεται ως y. Τα πράγματα οδηγούν σε ασάφειες με εμφάνιση νέας μεταβλητής που δεν κολλάει με τη μαθηματική έκφραση. Μετά ψάχνει να δει τι έκανε λάθος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Φυσικα και δεν θα ειναι ευκολα,εχετε ξεχασει οτι εχουν μετατρεψει τα μαθηματικα κατευθυνσης σε μαθηματικο διαγωνισμο;
Αν θες να γραψεις καλα εκει,ή ταλεντο πρεπει να εχεις ή να εισαι αρρωστος με τα μαθηματικα
Είσαι λάθος φίλε και πολύ υπερβολικός..
Ναι μεν έχουν κάποια δυσκολία αλλά μέχρι εκεί.
Όπως είπε ο @nPb εξαρτάται από την "στάση" σου πάνω στο γραπτό και από την προσπάθεια που έχεις μέχρι τώρα καταβάλει...
Δεν λέω ότι είναι εύκολα, σε καμία περίπτωση αλλά όχι και εξωπραγματικά..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Το πιο συχνο ειναι "δεν εχω λυσει παρομοιο αρα το αφηνω ή δεν το αναφερει η μεθοδολογια".Δεν λεω οτι ειναι κακη η μεθοδολογια,σιγουρα χρειαζεται αλλα να καταλαβαινεις και γιατι αποτελει "μεθοδολογια",σε τι βοηθαει κλπ.Είναι γενικός κανόνας, άγραφος. Πολλοί μαθητές, φοιτητές, καθηγητές ...φοβούνται τις ασκήσεις διότι δεν νιώθουν καλά αν δεν μπορούν να λύσουν κάποια/ες ασκήσεις. Λες και θα τους πάρουν το κεφάλι. Μα αυτό είναι Μαθηματικά: να μην στέκεσαι στο δεδομένο και να ψάχνεις κάτι καινούριο. Οι περισσότεροι μένουν εγκλωβισμένοι στο μασημένο. Έχω δει την εξής επιπολαιότητα:
Μαθήτρια να λύνει ολοκλήρωμα με αντικατάσταση. Σωστά, κάνει την αντικατάσταση που επιβάλλεται θέτοντας την υπο ολοκλήρωση ποσότητα u και μετασχηματίζοντας το dx σε du. Μετά από κάποιες πράξεις, λόγω γραφής, μπλέκει το u με y: τραβάει μαγκουράκι στο u και φαίνεται ως y. Τα πράγματα οδηγούν σε ασάφειες με εμφάνιση νέας μεταβλητής που δεν κολλάει με τη μαθηματική έκφραση. Μετά ψάχνει να δει τι έκανε λάθος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Το πιο συχνο ειναι "δεν εχω λυσει παρομοιο αρα το αφηνω ή δεν το αναφερει η μεθοδολογια".Δεν λεω οτι ειναι κακη η μεθοδολογια,σιγουρα χρειαζεται αλλα να καταλαβαινεις και γιατι αποτελει "μεθοδολογια",σε τι βοηθαει κλπ.
Το λάθος είναι ότι η μεθοδολογία κάποια στιγμή είναι άχρηστη. Σε παγιδεύει να βλέπεις τις ασκήσεις μηχανικά. Ειδικά όταν στο Πανεπιστήμιο (Θετικές Επιστήμες, Πολυτεχνεία...κλπ) κάνεις Όρια και Συνέχεια για συναρτήσεις στο πραγματικό επίπεδο (IR2), εκεί δεν υπάρχουν μεθοδολογίες υπολογισμού του ορίου. Και όμως, τα πράγματα μπλέκουν και θέλουν λίγη "φαντασία" να δεις τι ταιριάζει από τη θεωρία που έχεις διαβάσει, πως πάει γραφικά η συνάρτηση δυο μεταβλητών ως επιφάνεια σε 3 διαστάσεις...κλπ. Για την καμπύλη (συνάρτηση μιας μεταβλητής) σε 2 διαστάσεις, τα πράγματα είναι πολύ απλά: «φαίνονται» και λίγο διαισθητικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Το πιο συχνο ειναι "δεν εχω λυσει παρομοιο αρα το αφηνω ή δεν το αναφερει η μεθοδολογια".Δεν λεω οτι ειναι κακη η μεθοδολογια,σιγουρα χρειαζεται αλλα να καταλαβαινεις και γιατι αποτελει "μεθοδολογια",σε τι βοηθαει κλπ.
Όλες οι ασκήσεις ακολουθούν μια μεθοδολογία...
Ειδικά, τα περσινά ναι μεν ήταν πιο δύσκολα από τα προηγούμενα αλλά εξακολουθούσαν να είχαν μια κλασική μεθοδολογία..
Με εξαίρεση το Β3 που ενδεχομένως λίγοι και αν να κάναν τέτοιου είδους ασκήσεις στην προετοιμασία τους....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διονύσης13
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unforgiven21
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilouko
Περιβόητο μέλος
Ξεκινάει το διάβασμα στα Αρχαία...
Καλή δύναμη να έχουμε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alireza
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilouko
Περιβόητο μέλος
Μαζεύεται,μαζεύεται...Πάω να κάνω αγνωστο.. Ο,τι μπορεί να μαζευτεί δηλαδή απο αυτό το χάος.. Καλη δύναμη!!
Το γνωστό να δω με τι όρεξη θα διαβαστει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alireza
Τιμώμενο Μέλος
Μαζεύεται,μαζεύεται...
Το γνωστό να δω με τι όρεξη θα διαβαστει.
Σιγά μην ξαναδιαβαστει πάλι. Μια ανάγνωση την Κυριακή διαθέτει το κατάστημα..
Ουφ μια νύστα άλλο πράμα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ολοι επιστημονες ειναι πισω απο τον υπολογιστη,μην σε απασχολει,καλα τα πηγες,οι βαθμολογητες ειναι καθηγητες,δεν περιμενουν με την πρωτη κουταμαρα να κοψουν οτι βρουν και δεν βρουν,καλη συνεχειαΕγώ που στο μέσο όρο, στο Β θέμα, αντί για ν= 40 έβαλα 30,ενώ το είχα βρει κανονικά 40; Μην με ρωτάτε γιατί, δεν ξέρω, ειλικρινά...
Ούτε στο Δ3 δεν ξέρω τι σκεφτόμουν... Ήταν σαν να έβλεπα ότι η εξίσωση ήταν =0. Λες και δεν έχω λύσει ποτέ ανισώσεις με τριώνυμα!!!!! Πόσο λέτε να μου κόψουν; Για το πρώτο με το 30 έχω μια ελπίδα αν ο βαθμολογητής είναι καλός άνθρωπος και του αρέσει το υπόλοιπο γραπτό, να κάνει πως δεν το είδε Για το δεύτερο λέτε να κόψουν το μισό; Γιατί έχω δικαιολογήσει μια χαρά και το εύρος, την μονοτονία,κτλ...
Υπολογίζω 94-95 αλλά όλοι εδώ μέσα λένε ότι τα έγραψαν όλα Δηλαδή μόνο εγώ δεν έγραψα 20; Δεν έχω πρόβλημα, και 17 να πάρω, αλλά το θέμα είναι ότι συγκρίνω τους βαθμούς μου με τους άλλους...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dream Theater
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SuperSquirrel
Εκκολαπτόμενο μέλος
μας εχουν καψει τον εγκεφαλο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unforgiven21
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
buffon85
Δραστήριο μέλος
Είχαμε μια κοπέλα στο φροντ που έγραφε ΤΕΛΕΙΕΣ εκθέσεις, τη ζηλευαμε όλες γιατι το είχε μέσα της, σαν χάρισμα..
Θα έγραφε άνετα 19..
Αλλα..
Δεν πρόλαβε να κάνει έκθεση. Έγραψε νομίζω πρόλογο και λιγο το πρώτο ζητούμενο.
Κι εδω αποδεικνύεται η αντικειμενικότητα των εξετάσεων.
σοβαρα τωρα, αυτο πως ακριβως εγινε? οκ δεν λεω οτι ειναι κανεις χαλαρος στην εκθεση, ειναι απο τα μαθηματα που επιβαλλεται να ελεγχεις τον χρονο σου αλλα μου φαινεται πολυ τραβηγμενο. να μην προλαβει τον επιλογο αααντε, αλλα μονο προλογο και λιγο απο το πρωτο ζητουμενο? ενταξει οι ασκησεις τρωνε χρονο αλλα μαλλον ψιλοπανικοβληθηκε καπου. καλως ή κακως καθε εξεταση που δινουμε στην ζωη μας (και οχι μονο οι πανελληνιες )χρειαζεται την ψυχραιμια μας. οπως ειπα και στην μικρουλα πανω να βρει την ψυχραιμια γιατι αυτο μετραει περισσοτερο.
κι εγω στο σχημα σημερα (βιολογια) πανικοβληθηκα και δεν μπορουσα να δω τιποτα μπροστα μου. θολωσα τελειως. ευτυχως βεβαια υπηρχε ο χρονος να ξεθολωσω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
afro5
Νεοφερμένος
0.8 επιανε... Αποκλειεται ρε να το πιασουν ολο λαθος! αριθμητικο ειναι! στο φροντ μου ειπανεαπο κανενα εως ενα μοριο... για να δουμε
ωχ σορρυ ρε συ ναι δεν το ειδα καλα. ενα μοριακι μωρε σιγα. κομπλε εισαι!
Στην εκθεση δεν είχα αγχωθει καθόλου μα καθόλου. Είχαμε πάρει τα θέματα 9.08 και σημερα τα πήραμε 9.12 αλλά σημερα η αναμονή μου φάνηκε αιώνας
εμείς τα πήραμε και τις 2 φορές 8.50 αλλά κι εμένα μου φάνηκε 3πλάσιος ο χρόνος αναμονής.. ήμουν και με άλλα παιδια βέβαια στο τμήμα,όχι με τους 'δικούς μου'
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
buffon85
Δραστήριο μέλος
ειδικα την προηγουμενη φορα σχεδον μεχρι τις 9 ημασταν εξω.
σημερα ημουν σχεδον η τελευταια που πηρα τα θεματα και ακουγα απο τα παιδια ωχ ωχ ωχ αχ και βαχ και φανταστηκα τα χειροτερα.
εγω ειχα καλυμμενα με το τετραδιακι μου τα θεματα και εβλεπα καθε φορα αυτο που εγραφα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 32 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.