Βοήθεια/Απορίες στη Βιολογία Γενικής Παιδείας

Hephaestus

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Hephaestus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιερισσός (Χαλκιδική). Έχει γράψει 1,503 μηνύματα.
Παιδια πως μπορει να εξηγηθει η αυξημενη συγκεντρωση του διοξειδιου του ανθρακα στ ετεροτροφο οικοσυατημα συγκριτικα με εκεινη του αυτοτροφου οικοσυστηματος;
-------------------
;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Αυτότροφο <=> σκέψου φωτοσύνθεση και πως αυτή υλοποιείται
Ετερότροφο <=> σκέψου κυτταρική αναπνοή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alireza

Τιμώμενο Μέλος

Η Alireza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,174 μηνύματα.
Αν έχουμε ιό ενσργοποιειται οπωσδήποτε η κυτταρικη ανοσία ή πρέπει να μας πουν ότι μολύνει κύτταρο; Άλλα λένε στο σχολείο κι άλλα στο φροντιστήριο κι εκεί που νόμιζα ότι τα είχα καταλάβει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hephaestus

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Hephaestus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιερισσός (Χαλκιδική). Έχει γράψει 1,503 μηνύματα.
Αυτότροφο <=> σκέψου φωτοσύνθεση και πως αυτή υλοποιείται
Ετερότροφο <=> σκέψου κυτταρική αναπνοή

δεν σε πιανω

Παιδια πως μπορει να εξηγηθει η αυξημενη συγκεντρωση του διοξειδιου του ανθρακα στ ετεροτροφο οικοσυατημα συγκριτικα με εκεινη του αυτοτροφου οικοσυστηματος;

βοηθεια;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο γιωργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 122 μηνύματα.
παιδια να σας ρωτησω για ενα πολλαπλης
η καταστροφη ενος παθογονου μικροοργανισμου μπορει να γινει απο
ιντερφερονη
φαγοκυτταρωση
πυρετο
απο ολα τα προαναφερθεντα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Muxu Su

Διάσημο μέλος

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 3,019 μηνύματα.
παιδια να σας ρωτησω για ενα πολλαπλης
η καταστροφη ενος παθογονου μικροοργανισμου μπορει να γινει απο
ιντερφερονη
φαγοκυτταρωση
πυρετο
απο ολα τα προαναφερθεντα

Η φαγοκυτταρωση ειναι. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elle_ri

Νεοφερμένος

Η elle_ri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
ρε παιδια συγγνωμη αλλα επειδή το παλευω το μαθημα χωρις φροντιστηριο.. υπαρχει περιπτωση να βαλουν πολυπλοκες ασκησεις με πολλαπλασιασμο βακτηριων;; Το ειχα παρει στην πλακα το θεμα των ασκήσεων και εδώ και λιγες μερες που ασχολουμαι σοβαρα βλεπω ένα σωρο ασκησεις με διαγράμματα και μαθηματικες πραξεις :( εχω χρονο για να τα καταφερω αλλα δεν ξερω αν αξιζει να ασχοληθω ούτως η αλλως για αυτές τις σκησεις.. αφου το βιβλιο δεν εχει. Βλεπω σε βοηθήματα ασκησεις που εχουν διαγράμματα ακομα και για ιντερφερονες!
Α και καλως σας βρηκα.. λιγο καθυστερημένα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dafni16

Νεοφερμένος

Η Dafni16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
ρε παιδια συγγνωμη αλλα επειδή το παλευω το μαθημα χωρις φροντιστηριο.. υπαρχει περιπτωση να βαλουν πολυπλοκες ασκησεις με πολλαπλασιασμο βακτηριων;; Το ειχα παρει στην πλακα το θεμα των ασκήσεων και εδώ και λιγες μερες που ασχολουμαι σοβαρα βλεπω ένα σωρο ασκησεις με διαγράμματα και μαθηματικες πραξεις :( εχω χρονο για να τα καταφερω αλλα δεν ξερω αν αξιζει να ασχοληθω ούτως η αλλως για αυτές τις σκησεις.. αφου το βιβλιο δεν εχει. Βλεπω σε βοηθήματα ασκησεις που εχουν διαγράμματα ακομα και για ιντερφερονες!
Α και καλως σας βρηκα.. λιγο καθυστερημένα :)

Σιγά τις ασκήσεις ρε φίλε!!Όλα βγαίνουν με βάση τη λογική!Εγώ πιστεύω ότι δεν πρόκειται να βάλουν ασκήσεις με πολλαπλασιασμό βακτηρίων γιατί είναι too easy!!Ακόμα και να βάλουν άσκηση με ανωμαλία στον πολλαπλασιασμό τους,πάλι βγαίνει εύκολα!(πχ εμας μας έβαλε μία άσκηση που τα βακτήρια διχοτομουνται σε ιδανικές συνθήκες και κάθε 1 ώρα πολλαπλασιάζονται επί 25% λόγω μιας ανωμαλίας!).Οι πράξεις είναι επιπέδου δημοτικού,άντε γυμνασίου όπου έχει δυνάμεις.(Σε εμάς βέβαια σ'ένα διαγώνισμα μας έβαλε να βρούμε τα βακτήρια μετά από 8 ώρες και ήταν πάνω από 23.000.000).Καλά,της ρίξαμε πολύ βρίσιμο.Πάντως ότι απορία έχεις πες την εδώ,θα βοηθήσεις όποιος ξέρει!Δε θέλω να σε αγχώσω αλλά αν διαβάζεις,ακόμα και χωρίς φροντιστήριο το 18 είναι στο τσεπάκι σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elle_ri

Νεοφερμένος

Η elle_ri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Σε ευχαριστω πολύ Δαφνη, η αληθεια είναι ότι εχω μια μεγαλη φοβια με τα μαθηματικα αλλα οντως οι ασκησεις με τα βακτηρια είναι ευκολες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fripa45

Νεοφερμένος

Η fripa45 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλήσπέρα παιδιά! Έχω ήδη αρχίσει να κάνω καθημερινές επαναλήψεις στη Βιολογία και διαπίστωσα ότι έχω μερικές απορίες.. Δεν έχω καταλάβει με ποιον τρόπο γίνεται η κατάταξη σε γένη, οικογένειες, τάξεις, κλάσεις και φύλα σε ένα φυλογενετικό δέντρο, όπως εκείνο της σελίδας 122 του βιβλίου. Για παράδειγμα, γιατί η γάτα και ο λύγκας τοποθετούνται στο ίδιος γένος, ενώ ο γορίλας και ο γίββωνας στην ίδια οικογένεια; :hmm::/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mariaal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mariaal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Καλήσπέρα παιδιά! Έχω ήδη αρχίσει να κάνω καθημερινές επαναλήψεις στη Βιολογία και διαπίστωσα ότι έχω μερικές απορίες.. Δεν έχω καταλάβει με ποιον τρόπο γίνεται η κατάταξη σε γένη, οικογένειες, τάξεις, κλάσεις και φύλα σε ένα φυλογενετικό δέντρο, όπως εκείνο της σελίδας 122 του βιβλίου. Για παράδειγμα, γιατί η γάτα και ο λύγκας τοποθετούνται στο ίδιος γένος, ενώ ο γορίλας και ο γίββωνας στην ίδια οικογένεια; :hmm::/:
Ο μαθητής δεν καλείται να κατατάξει οργανισμούς σε ίδιο γένος, οικογένεια, κλάση κλπ. Η μόνη ερώτηση που μπορεί να τεθεί είναι πόσο συγγενικοί είναι δύο οργανισμοί μεταξύ τους έχοντας πάντα το φυλογενετικό δέντρο. Πχ μπορεί να σου δώσει το φυλογενετικό δέντρο και να υπάρχει ερώτηση "Ποιοι είναι οι πιο συγγενικοί οργανισμοί μεταξύ τους και οι λιγότερο συγγενικοί" και ανάλογα με τα σημεία τομής των κλάδων τους θα απαντήσεις. Από εκεί και πέρα θεωρώ το μόνο διαφορετικό που μπορεί να σου ζητήσουν ίσως να είναι κάτι σχετικό με το είδος βάσει του ορισμού του βιβλίου. Τίποτα παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLS

Νεοφερμένος

Η BLS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Η φαγοκυτταρωση ειναι. :)
και γω αυτό θα έλεγα αλλά...ο πυρετός δεν είναι διότι δρα άμεσα σε βακτήρια-έμμεσα σε ιούς αλλά όχι ουσιαστικά σε όλους τους μ.ο.??

Η φαγοκυτταρωση ειναι. :)

και γω αυτό θα έλεγα αλλά...ο πυρετός δεν είναι διότι δρα άμεσα σε βακτήρια-έμμεσα σε ιούς αλλά όχι ουσιαστικά σε όλους τους μ.ο.??

αα όπα όπα λέει καταστροφή οκ :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vicky_

Νεοφερμένος

Η vicky_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
ρε παιδια ξερει κανεις??τετοιου ειδους ασκησεις ειναι μεσα για φετος?

https://gymkoroneia1.mdl2.com/course/view.php?id=8
αυτα με τα διαγραμματα εννοω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ΕλευθεριⒶκος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΕλευθεριⒶκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 392 μηνύματα.
Απτη στιγμη που η αντιστοιχη θεωρια ειναι εντος υλης τοτε θα ειναι και οι αντιστοιχες ασκησεις. Για σιγουρια ρωτα στο φροντιστηριο σου ή, αν δε πηγαινεις, τον καθηγητη σου στο σχολειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jov7

Νεοφερμένος

Η Jov7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Μπορεί κάποιος να παραθέσει αναλυτικά το στυλ ασκήσεων που πέφτουν στις πανελλήνιες;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Το πρώτο θέμα συνήθως έχει 5 πολλαπλής από 5 μονάδες.Το δεύτερο θέμα είναι 3-4 ερωτήσεις ανάπτυξης.Άμα όμως τους θυμηθεί μπορεί να βάλουν κανένα Σ-Λ ή καμια αντιστοίχιση.Στο Γ θέμα συνδυάζεται θεωρία και ασκήσεις(μπορεί και άσχετες μεταξύ τους).Το τέταρτο θέμα συνήθως είναι μόνο άσκηση.Στις ασκήσεις είναι πολύ σημαντικό να γράφετε την αντίστοιχη θεωρία.Δηλαδή αν βάλει μία άσκηση πχ να γράψετε την τροφική αλυσίδα δίνοντας σας το τροφικό πλέγμα, πρέπει να γράψετε και τι είναι τροφική αλυσίδα,τον ορισμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jov7

Νεοφερμένος

Η Jov7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Ευχαριστώ για την απάντηση σου Γιάννη αλλά εννοούσα. αν ξέρει κάποιος να παραθέσει τις ασκήσεις που πέφτουν γενικά στην Βιολογία από κάθε κεφάλαιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dum spiro spero

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η dum spiro spero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Γεια σας παιδια!! θελω μια βοηθεια παρακαλω :worry:
ειναι ευκολο να μου εξηγησει καποιος τον τροπο επιλυσης της ασκησης 4 σελ 81??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαλαραα

Νεοφερμένος

Ο Χαλαραα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Βοηθεια τσακαλια του ischool!
Ενας αγροτης διαθετει στην αποθηκη του δυο ποσοτητες καλαμποκιου Α=5000 KJ , Β=10000 KJ,για να εκτρεψει τις κοτες του και για τη δικη του διατροφη! Οι κοτες περικλειουν ενεργεια ιση με 1000 KJ.Να υπολογισεις το ποσο της διαθεσιμης ενεργειας (Εδ) που μπορει να παραλαβει ο αγροτης μεσω τησ διατροφης και το ποσο ενεργειας που θα αξιοοποιηθει απο αυτον για την αυξηση της βιομαζας του (Εβ) σε καθε περιπτωση
α. Αν καταναλωσει τις κοτες και το καλαμποκι συνολικα
β. Αν ταισει με τοσυνολικο καλαμποκι τις κοτες και υστερα τις καταναλωσει.
γ. Αν ταισει τις κοτες με το καλαμποκι Β και στη συνεχεια τις καταναλωσει,καταναλωνοντας στη συνεχεια και τν ποσοτητα Α του καλαμποκιου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

morfomenos

Νεοφερμένος

Ο morfomenos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Ξέρει κανείς σίγουρα παιδιά … ρωταω γιατί βρήκα κάποιες σημειώσεις από την υλη εκείνης της χρονιάς, να δω αν πρέπει να αφαιρέσω κάποιο κεφάλαιο και να προσθέσω κάποιο άλλο

ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top