ivilinia_new
Νεοφερμένος
-Φυσικη κατευθυνσης
-μαθηματικα κατευθυνσης
-προγραμματισμο
-ΑΟΔΕ
Οποιος θελει μου λεει τα μαθηματα που θελει , μου λεει mail και τα στελνω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnys
Εκκολαπτόμενο μέλος
παιδια εχω σε pdf μερικα απο τα θεματα του ΟΕΦΕ και τις λυσεις τους, έχω:
-Φυσικη κατευθυνσης
-μαθηματικα κατευθυνσης
-προγραμματισμο
-ΑΟΔΕ
Οποιος θελει μου λεει τα μαθηματα που θελει , μου λεει mail και τα στελνω
Θα ήθελα κυρίως μαθηματικά κατεύθυνσης,αλλά αν μπορείς στείλε και φυσική και ΑΕΠΠ...Σου έστειλα σε μήνυμα το e-mail μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Αχ, χθες έμαθα ότι μάλλον θα δίνουμε πανελλήνιες σε άλλο σχολείο κ όχι στο δικό μας.. Δεν έχω μάθει ακόμα γιατί αλλά..δεν θέλω να αλλάξω χωρο, θέλω να είμαι στο σχολείο μου τέλος πάντων...
Καλό μήνα σε όλους μας παιδιά, ας κάνουμε ο,τι μπορούμε τώρα γιατί δεν έμεινε πολυ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mariaal
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Σήμερα έχει διάβασμα θεωρίας, έκθεση, μαθηματικα, αεππ...
Αχ, χθες έμαθα ότι μάλλον θα δίνουμε πανελλήνιες σε άλλο σχολείο κ όχι στο δικό μας.. Δεν έχω μάθει ακόμα γιατί αλλά..δεν θέλω να αλλάξω χωρο, θέλω να είμαι στο σχολείο μου τέλος πάντων...
Καλό μήνα σε όλους μας παιδιά, ας κάνουμε ο,τι μπορούμε τώρα γιατί δεν έμεινε πολυ!
Ολοι θα δωσουμε σε αλλο σχολειο η μονο εσεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ναι το χ είναι μικρότερο του 2 όμως η g είναι αύξουσα στο (ξ,2) και φθίνουσα πριν το ξ.Αν το ξ είναι τόσο κοντά στο 2 ακόμα και από την τιμή που τείνει το όριο τότε η g θα αλλάζει μονοτονία στο (χ,2) οπότε πως ξέρουμε ότι g(x)>-2;
Με ειχε προβληματισει και μενα ακριβως το ιδιο.Φανταζομαι λογω ορισμου του οριου το χ ειναι "πιο κοντα" στο 2 απο οτι το ξ.Οταν λεμε οριο με χ->α,το χ το εχουμε περιορισει σε μια ΠΑΡΑ πολυ στενη περιοχη του α,σχεδον πανω του.Το ξ τρεχει στο (0,2) αλλα δεν μπωρει να πλησιασει το 2 τοσο.Δεν ειναι αυστηρο αυτο που γραφω,ειναι αυτο που καταλαβαινω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Το διότι είναι πολύ απλό. Συγχωνεύουν για τις εξετάσεις 2 ή 3 γειτονικά σχολεία και έτσι κάνουν οικονομία σε επιτροπές κλπ που θα πληρώσουν. Μη σε στεναχωρεί η αλλαγή του χώρου. Και στο σχολείο σου να ήσουν, μόνο ο διευθυντής σου και ένας ακόμα καθηγητής θα σου ήταν γνωστοί και το ίδιο θα συμβαίνει και στο άλλο σχολείο. Καλή επιτυχία όπου και αν δώσεις.χθες έμαθα ότι μάλλον θα δίνουμε πανελλήνιες σε άλλο σχολείο κ όχι στο δικό μας.. Δεν έχω μάθει ακόμα γιατί αλλά..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Και εγώ αυτό φαντάζομαι αλλά θα ήθελα να δω μια αυστηρή απόδειξη αν υπάρχει.Με ειχε προβληματισει και μενα ακριβως το ιδιο.Φανταζομαι λογω ορισμου του οριου το χ ειναι "πιο κοντα" στο 2 απο οτι το ξ.Οταν λεμε οριο με χ->α,το χ το εχουμε περιορισει σε μια ΠΑΡΑ πολυ στενη περιοχη του α,σχεδον πανω του.Το ξ τρεχει στο (0,2) αλλα δεν μπωρει να πλησιασει το 2 τοσο.Δεν ειναι αυστηρο αυτο που γραφω,ειναι αυτο που καταλαβαινω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νομάρχης
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ναι το χ είναι μικρότερο του 2 όμως η g είναι αύξουσα στο (ξ,2) και φθίνουσα πριν το ξ.Αν το ξ είναι τόσο κοντά στο 2 ακόμα και από την τιμή που τείνει το όριο τότε η g θα αλλάζει μονοτονία στο (χ,2) οπότε πως ξέρουμε ότι g(x)>-2;
Παρότι δεν είμαι μαθηματικός, θα κάνω μια προσπάθεια, προσεγγίζοντάς το κάπως έτσι:
Έτσω ότι ισχύει αυτό που λες, δηλαδή ότι το ξ βρίσκεται πιο κοντά στο 2 απ΄ ότι το χ στο όριό μου. Δηλαδή, αφού το χ μου τείνει στο 2 από τα αριστερά, τότε και το ξ θα τείνει στο 2 από τα αριστερά. Άρα, αφού g συνεχής στο ξ, g(ξ)=lim(x-->ξ)g(x)=lim(ξ-->2-)g(ξ)=g(2), αφού g συνεχής στο 2. Δηλαδή g(ξ)=g(2)=g(ρ)=-2. Βρήκαμε σε προηγούμενο ερώτημα ότι g'(ξ)=0, και επειδή η g' είναι γνησίως αύξουσα, μηδενίζει μόνο στο ξ, ενώ δεξιά του ξ είναι θετική και αριστερά του αρνητική. Δηλαδή, η g είναι γνησίως φθίνουσα για τιμές μικρότερες του ξ και γνησίως αύξουσα για τιμές μεγαλύτερες του ξ. Επομένως, η g έχει στο χ μοναδικό ολικό ελάχιστο, το -2. Δηλαδή, για κάθε χ διάφορο του ξ η g παίρνει τιμές μεγαλύτερες του -2. Απέδειξα, όμως, πρίν ότι τόσο στο 2 όσο και στο ρ παίρνει την τιμή -2, άρα αναγκαστικά ισχύει ρ=2=ξ. Αν ίσχυε αυτό, τότε εξαρχής δεν είχα δικαίωμα να χρησιμοποιήσω το θεώρημα Rolle, αφού το [ρ,2] δεν είναι διάστημα.
Πιστεύω πως, εφόσον έχω βρει το ξ από το θεώρημα Rolle, εννοείται ότι ξ μικρότερο 2 και μικρότερο από κάθε χ που τείνει στο 2 από τα αριστερά(δηλαδή κάθε χ που είναι σχεδόν 2).
Μπορεί, όμως, να έχω κάνει κάποιο λάθος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gersi
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κύκλωμα LCπαιδια τι επεσε στη φυσικη κατ. 3ο θεμα;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Κύκλωμα LC
Εχεις εκφωνηση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Σωστό αυτό, αλλά θέλει απόδειξη. Εγώ σου λέω ότι δεν είναι αυτή η ελάχιστη απόσταση. Τι θα μου πεις για να με διαψεύσεις;Στο β λες οτι η ελαχιστη αποσταση ειναι αυτη της ευθειας που βρηκες απο την ευθεια η οποια ειναι παραλληλη σε αυτη και εφαπτεται στην παραβολη
Οι περισσότεροι το έγραψαν έτσι διαισθητικά, χωρίς καμία αιτιολόγηση. Κανονικά ακυρώνεται η λύση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νομάρχης
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σωστό αυτό, αλλά θέλει απόδειξη. Εγώ σου λέω ότι δεν είναι αυτή η ελάχιστη απόσταση. Τι θα μου πεις για να με διαψεύσεις;
Οι περισσότεροι το έγραψαν έτσι διαισθητικά, χωρίς καμία αιτιολόγηση.
Κανονικά θέλει, αλλά πιστεύω πως και χωρίς θα το πάρουν σωστό, αφού δεν εξετάζεσαι στη γεωμετρία. Για παράδειγμα, και η ελάχιστη απόσταση ευθείας-κύκλου, που πέφτει συχνά, κανονικά χρειάζεται απόδειξη, αλλά στο πλαίσιο των εξετάσεων δε νομίζω πως είναι απαραίτητο να τη γράψεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dream Theater
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σωστό αυτό, αλλά θέλει απόδειξη. Εγώ σου λέω ότι δεν είναι αυτή η ελάχιστη απόσταση. Τι θα μου πεις για να με διαψεύσεις;
Οι περισσότεροι το έγραψαν έτσι διαισθητικά, χωρίς καμία αιτιολόγηση.
Η για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, παιρνεις ενα τυχαιο σημειο της παραβολης, υπολογιζεις συναρτησει του σημειου (εστω χ0) την αποσταση του απο την ευθεια,βγαζεις τα απολυτα γιατι Δ<0 αρα θετικο αυτο μεσα στο απολυτο, και θεωρεις συναρτηση d(x) την οποια μελετας ως προσ την μονοτονια. Δυσκολο για Β θεμα και δη για Β2.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι, βέβαια υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις , όπως αυτή που παρέθεσε ο Dream Theater και είναι απόλυτα αποδεδειγμένες.Κανονικά θέλει, αλλά πιστεύω πως και χωρίς θα το πάρουν σωστό, αφού δεν εξετάζεσαι στη γεωμετρία. Για παράδειγμα, και η ελάχιστη απόσταση ευθείας-κύκλου, που πέφτει συχνά, κανονικά χρειάζεται απόδειξη, αλλά στο πλαίσιο των εξετάσεων δε νομίζω πως είναι απαραίτητο να τη γράψεις...
Σαφώς και θα επιλέξεις τη λύση που μπορείς να αποδείξεις παρά εκείνη που δε μπορείς.
Όπως και στον κύκλο προτιμώ πάντα αλγεβρικές λύσεις.
Αυτή η άσκηση κυκλοφορούσε όλη τη χρονιά, δηλαδή την είχα δει και σε μεγάλo site.Δυσκολο για Β θεμα και δη για Β2.
Δεν νομίζω να ρθε απ τα σύννεφα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilouko
Περιβόητο μέλος
Ρε παιδια στη Βιολογία γενικής του 2002 στο θέμα 2, το ερώτημα 2 αυτό με τα τροπικά δάση είναι εκτός ύλης;
Δεν ξέρω τώρα ακριβώς τί λέει το θέμα αλλά μάλλον εκτός θα είναι . Τα τροπικά δάση που είναι στη σελίδα 99 είναι εκτός ύλης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νομάρχης
Εκκολαπτόμενο μέλος
Προσωπικά, όταν ήμουν υποψήφιος, δεν κοιτούσα θέματα από το διαδίκτυο. Υπάρχουν χιλιάδες ιστοσελίδες με σκόρπιες ασκήσεις, που δε νομίζω πως θα είχε νόημα να δουλεύω ένα-ένα τα θέματα και να μην τελειώνουν ποτέ, με αποτέλεσμα να μην έχω χρόνο να κάνω επανάληψη τα όσα έχω επεξεργαστεί ήδη... Προτιμούσα να <<λιώσω>> Στεργίου και αυτά που κάναμε στο φροντιστήριο, και όντως έπεσαν πράγματα που είχα δει αρκετές φορές(εκτός Β3, στο οποίο, όμως, νομίζω πως πήρα 6 στις 8 μονάδες). Δηλαδή, μπορεί να πέσει θέμα που να ήρθε <<απ΄ τα σύννεφα>>, αυτό δε σημαίνει πως, αν δεν το έχω δει, δεν μπορώ να το λύσω κιόλας. Για ΄μένα η σωστή προετοιμασία δεν είναι του τύπου<<κοιτάω άπειρα δύσκολα θέματα, το καθένα από μια φορά>>, αλλά εμβαθύνω μέχρι ένα σημείο και αυτά που έχω επεξεργαστεί είμαι 100 τοις 100 σίγουρος ότι, αν πέσουν, θα τα λύσω... Βέβαια, ο καθένας έχει την άποψή του ως προς αυτό...Ναι, βέβαια υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις , όπως αυτή που παρέθεσε ο Dream Theater και είναι απόλυτα αποδεδειγμένες.
Σαφώς και θα επιλέξεις τη λύση που μπορείς να αποδείξεις παρά εκείνη που δε μπορείς.
Όπως και στον κύκλο προτιμώ πάντα αλγεβρικές λύσεις.
Αυτή η άσκηση κυκλοφορούσε όλη τη χρονιά, δηλαδή την είχα δει και σε μεγάλo site.
Δεν νομίζω να ρθε απ τα σύννεφα...
Όσο για το να αιτιολογήσω όσο το δυνατόν πιο αναλυτικά την απάντησή μου έχεις φυσικά δίκιο. Αλλά αφού τόσο οι καθηγητές όσο και τα βοηθήματα προτείνουν σε ασκήσεις με ανισότητες και γεωμετρικές λύσεις σημαίνει πως είναι 100 τοις 100 αποδεκτές, αν και όχι πλήρως αιτιολογημένες. Γι αυτό το λόγο, δε νομίζω πως θα μου έκοβαν μονάδες αν έγραφα αυτό με την εφαπτομένη, αφού ομολογώ πως αυτό μου ήρθε ως πρώτη σκέψη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Κανόνας: ποτέ δε βασίζεσαι στις διαθέσεις των μαθηματικών :pΓι αυτό το λόγο, δε νομίζω πως θα μου έκοβαν μονάδες αν έγραφα αυτό με την εφαπτομένη, αφού ομολογώ πως αυτό μου ήρθε ως πρώτη σκέψη...
Έχω την εντύπωση πως το διαδίκτυο μπορεί να βοηθήσει αρκετά αν ξέρεις που και τι θα ψάξεις.Προσωπικά, όταν ήμουν υποψήφιος, δεν κοιτούσα θέματα από το διαδίκτυο. Υπάρχουν χιλιάδες ιστοσελίδες με σκόρπιες ασκήσεις, που δε νομίζω πως θα είχε νόημα να δουλεύω ένα-ένα τα θέματα και να μην τελειώνουν ποτέ, με αποτέλεσμα να μην έχω χρόνο να κάνω επανάληψη τα όσα έχω επεξεργαστεί ήδη...
Το ζήτημα είναι απέναντι σε όλο αυτό τον όγκο ασκήσεων να μπορείς να διακρίνεις ποιες πραγματικά αξίζουν και έχουν να δώσουν κάτι.
Ο όγκος των ασκήσεων είναι μεγάλος, παρ όλα αυτά, πολλές επικαλύπτονται μεταξύ τους και επαναλαμβάνονται στα διάφορα site.
Δηλαδή μπορεί να υπάρχει μεγάλος όγκος, όχι όμως και αντίστοιχα μεγάλη ποικιλία ασκήσεων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 32 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.