Γιατί ΤΩΡΑ μωρή ΕΜΕ, πάνω που τελείωνααα??? Μόνο 4 κωλοασκήσεις μού είχαν μείνει από του '12ααα!!!Βγήκαν οι θεματάρες της Μαθηματικής Εταιρείας για όποιον γουστάρει.
https://www.hms.gr/node/839
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hliass_1989
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συγκρινετε το 4ο του 10 με το περυσινο η το προπερσινο.
Βεβαια τα μαλακιστηρια του οεφε βαζοντας τετοια θεματα δειχνουν πως υποτιθεται διδαχτηκαν στα φροντιστηρια, με αποτελεσμα η επιτροπη να κρινει εσφαλμενα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Αύριο μπαίνει και ο Μάιος, πλησιάζουμε!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
millie_M
Νεοφερμένος
Έχω πάλι 9 ώρες φροντιστήρια σήμερα άλλο ένα 2ωρο 8-10.30 και τέλος για σήμερα..
Αύριο μπαίνει και ο Μάιος, πλησιάζουμε!!
ΑΧΧΧΧ , τα θυμάμαι αυτά τα ατελείωτα ενιάωρα που κοιμόμουν όρθια μετά από κάποια στιγμή. Άντε καλή δύναμη.!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νομάρχης
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γιατι να μη σκεφτεις αυτο με το ΘΜΤ; Ηταν σε μορφη που παρακινουσε να το χρησιμοποιησεις, εμεις την ειχαμε κανει στο φροντιστηριο και υπηρχε τουλαχιστπν 5-6 φορες ως λυμενο στο βοηθητικο μου αυτη η ιδεα...Περα απτο β3 , δλδ θα ησασταν σε θεση στο 4ο να θεωρησετε διαστημα δικο σας για θμτ, να βγει αυτο που σας καυλωσε για να βγει κυρτη?εγω βλεπω οτι τα δυο τελευταια χρονια μαθηματικα τα γαμησαν ολα.
Συγκρινετε το 4ο του 10 με το περυσινο η το προπερσινο.
Βεβαια τα μαλακιστηρια του οεφε βαζοντας τετοια θεματα δειχνουν πως υποτιθεται διδαχτηκαν στα φροντιστηρια, με αποτελεσμα η επιτροπη να κρινει εσφαλμενα.
Μπορεί κάποιος να λύσει το 2ο και το 3ο θέμα του οεφε 2014 στα μαθηματικά κατεύθυνσης ή έστω να μας πει πως βγαινει περιπου το αποτέλεσμα?
Δεν εχω τα θεματα μπροστα μου, αλλα απο το β αυξημενης δυσκολιας ηταν η ανισοτητα και απο το γ το οριο, απ οτι θυμαμαι. Στο β λες οτι η ελαχιστη αποσταση ειναι αυτη της ευθειας που βρηκες απο την ευθεια η οποια ειναι παραλληλη σε αυτη και εφαπτεται στην παραβολη. Στο γ διαιρεις και πολλαπλασιαζεις με χ+2/x+1 - 1, οποτε φευγει το χ+1 μπροστα απο την g και το λυνεις με ορισμο της παραγωγου. Πρεπει απο την αρχη, δηλαδη, να πονηρευτεις οτι θα το λυσεις με ορισμο παραγωγου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios1997
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
εναντιωνόμαστε στον ΟΕΦΕ μόνο όταν βγάζει προσομοιωτικά θέματα.
1) Εντάξει, κανένας δεν νομίζω να αμφισβητεί ότι ο σκοπός του ΟΕΦΕ με τις προσομοιώσεις είναι η διαφήμιση του θεσμού των φροντιστηρίων. Όμως, αυτά τα διαγωνίσματα δεν είναι κάτι κακό και σε τελευταία ανάλυση, πιστεύω ότι ωφελούν τον υποψήφιο στο να μετρήσει. κατά κάποιο τρόπο, το επίπεδο της προετοιμασίας του. Εκτός από τα φροντιστήρια, διαγωνίσματα προσομοίωσης γίνονται και σε κάποια σχολεία.Ένα μήνα πριν τις πανελλήνιες το μόνο που κατάφεραν ήταν να μας αγχώσουν.Και εγώ πιστεύω, ότι όλο αυτό το κάνουν για να δείξουν πόσο αναγκαία είναι σήμερα τα φροντιστήρια.
2) Δεκτό και το ότι κάποιες φορές μπορεί τα θέματα του ΟΕΦΕ να είναι τραβηγμένα, όμως αυτό μπορεί να συμβεί και στις πραγματικές εξετάσεις, οπότε δεν είναι κακό ο υποψήφιος να είναι προετοιμασμένος και για το χειρότερο. Το να παραπονιούνται κάποιοι ότι τους αγχώνουν, δεν είναι λόγος να γίνουν πιο απαλά ώστε να δίνουν σε όλους χαρούμενες ελπίδες. Στο κάτω-κάτω, όποιος πιστεύει ότι θα τον "χαλάσουν" δεν είναι υποχρεωμένος να τα δει. Πάντως, η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να δίνουν οι μαθητές τόσο υπερβολική σημασία στις προσομοιώσεις αυτές, αλλά να τις αντιμετωπίζουν απλά σαν διαγωνίσματα προετοιμασίας τους.
3) Έχουν ειπωθεί πολλά για το πόσο οι προσομοιώσεις αυτές "καίνε" ή όχι θέματα. Άσχετα με το πόσο αυτό ισχύει, το σίγουρο είναι ότι τα θέματα του ΟΕΦΕ, κατά κάποιο τρόπο, επηρεάζουν τα θέματα των πανελληνίων. Έχω στενό συγγενή που ήταν κάποιες χρονιές στην επιτροπή θεμάτων. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, όλα τα μέλη της επιτροπής είχαν μαζί τους και τα διαγωνίσματα του ΟΕΦΕ των τελευταίων χρόνων. Βγάζοντας τα θέματα, έπαιρναν υπόψη τους το να μη βάλουν ή να βάλουν κάτι που "έπεσε" στον ΟΕΦΕ, ώστε να μην δημιουργηθεί η εντύπωση ούτε ότι μιμούνται τον ΟΕΦΕ, αλλά ούτε και ότι "καίγονται" θέματα. Μάλιστα πρόσεχαν πολύ τις διατυπώσεις τους να μη μοιάζουν με αυτές των φροντιστηριακών προσομοιώσεων. (Το ίδιο έκαναν και για τα "ευρέως κυκλοφορούντα" βοηθήματα). Μου έχουν διηγηθεί ότι πριν χρόνια "έπεσε" στις εξετάσεις στα Λατινικά (νομίζω) η ίδια παράγραφος που είχε "πέσει" στον ΟΕΦΕ. Αυτό το τελευταίο μπορεί κάποιος να το δει από δύο εντελώς διαφορετικές οπτικές γωνίες.
4) Το ζήτημα με το "κάψιμο" ή όχι των θεμάτων, θα μπορούσε να εκλείψει αν ο ΟΕΦΕ αντί να βγάζει κοινά θέματα για όλη την Ελλάδα, να τα βγάζει ανά νομό ή πόλη, οπότε αν υπήρχαν 50-60 θέματα σε κάθε μάθημα, δεν θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις εξετάσεις.
5) Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά για την προσπάθειά τους. Τα πέρασα κι εγώ πριν 3 χρόνια και σας καταλαβαίνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φυσικά και με βοήθησες! Και μάλιστα αρκετά!Σ ευχαριστώ πολύ.Λοιπόν,με βάση οτ μας έχουν πει στο φρο στην ερώτηση "κάτω απο ποιές συνθήκες η Ελλάδα εισήλθε στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο;" γράφεις μονο την πρώτη παράγραφο και οχι και τον δανεισμό. Ενώ στην ερώτηση π.χ. "Πώς αντιμετώπισε η Ελλάδα τις οικονομικές υποχρεώσεις που δημιούργησε η συμμετοχή της Α' Παγκόσμιο Πόλεμο;" μπορείς να γράψεις την 1η παράγραφο από το σημείο "Όταν με την επέμβαση των Συμμάχων...." και μέτα συνεχίζεις με τη δεύτερη παράγραφο. Όσον αφορά στη σελ.94 τη παράγραφο 2η στο μάθημα με τον Εθνικό Διχασμό έχει να κάνει με τα αίτια του Εθνικού διχασμού και δεν μπορείς να το βάλεις και αυτό γιατί δεν σχετίζεται με το κομμάτι π είπες.
-Μία καλή ερώτηση όμως που συνδυάζει τα δύο κεφάλαια είναι : Ποιές οι οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις μετά τις εκλόγες του Νοεμβρίου του 1920; Και απαντάς από σελ.50 παράγραφο 3η και σελ.96 όλο το 4β!Ελπίζω να σε βοήθησα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νομάρχης
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μια ερώτηση (ίσως λίγο χαζή) για το Δ3 του ΟΕΦΕ.Πως γνωρίζουμε ότι το ξ που έχουμε βγάλει από το Rolle είναι μικρότερο από την τιμή στην οποία τείνει το όριο ώστε να αποδείξουμε ότι g(χ)>-2;
Οταν λες οριο της g στο δυο, εννοειται πως οσα γραφεις ισχυουν ΚΟΝΤΑ στο δυο, οποτε σιγουρα χ μεγαλυτερο του ξ. Επειδη λεει οριο στο δυο πλην, οσα γραφεις ισχυουν κοντα στο δυο ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, οποτε χ μικροτερο του 2.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
notis_19
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Peace_
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilouko
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
glykeria_
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnys
Εκκολαπτόμενο μέλος
'
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Ναι το χ είναι μικρότερο του 2 όμως η g είναι αύξουσα στο (ξ,2) και φθίνουσα πριν το ξ.Αν το ξ είναι τόσο κοντά στο 2 ακόμα και από την τιμή που τείνει το όριο τότε η g θα αλλάζει μονοτονία στο (χ,2) οπότε πως ξέρουμε ότι g(x)>-2;Οταν λες οριο της g στο δυο, εννοειται πως οσα γραφεις ισχυουν ΚΟΝΤΑ στο δυο, οποτε σιγουρα χ μεγαλυτερο του ξ. Επειδη λεει οριο στο δυο πλην, οσα γραφεις ισχυουν κοντα στο δυο ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, οποτε χ μικροτερο του 2.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tweetyslvstr
Δραστήριο μέλος
Και φέτος την Πρωτομαγιά
η φύση όλη γιορτάζει
κι εύχομαι όλη σας η ζωή
με άνοιξη να μοιάζει.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!
ΚΑΙ ΤΟ τραγούδι!!!https://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 32 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.