Muxu Su
Διάσημο μέλος
Πραγματικά τώρα πιστεύεις ότι κάποιος αθλητής θα τολμήσει να δηλώσει Η.Μ.Μ.Υ ή Ιατρική;Ακόμα και αυτοί το ξέρουν ότι αν μπούν σε τέτοιες σχολές δεν θα καταφέρουν να βγούν.Οι περισσότεροι πάνε στα Τ.Ε.Φ.Φ.Α μπας και γίνουν τίποτα γυμναστές σε σχολεία.Ωστόσο οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την προσπάθειά τους,την αφοσίωση και ελλείψεις που υπέστησαν.
Επειδή υπάγομαι στην ειδική κατηγορία των αθλητών θα σου πω πως μια μερίδα μονάχα των διακριθεντων σκέφτεται τα πράματα οπως τα λες. Ειναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που ειναι προσγειωμενοι, ξέρουν τις δυνατότητες τους και επιλέγουν την ανάλογη σχολή. Η πλειονότητα, εννοείται, πως επιπλέει τις Ιατρικές, Νομικές και υψηλοβαθμες Πολυτεχνικές σχολές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Όσο για τους αθλητές, έχω να πω ότι κάθε χρόνο, γίνεται εδώ μέσα ο κακός χαμός με τις συνεντεύξεις των πρώτων-των-πρώτων και ακούγονται οι γνωστές ενστάσεις για δηλώσεις τύπου διάβασμα 40' την ημέρα + χόμπι + εξόδους κανονικά = 19Κ μόρια, αφού όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε και ξέρουμε καλά ότι δεν πάει καθόλου έτσι. Όλοι εκείνοι οι αθλητές λοιπόν, που κάνουν, όχι απλώς χόμπι, αλλά ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ και δηλώνουν ότι προλαβαίνουν παράλληλα και το διάβασμα που απαιτούν οι πλέον υψηλόβαθμες σχολές, δεν προκαλούν το ίδιο και ακόμα περισσότερο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Πραγματικά τώρα πιστεύεις ότι κάποιος αθλητής θα τολμήσει να δηλώσει Η.Μ.Μ.Υ ή Ιατρική;Ακόμα και αυτοί το ξέρουν ότι αν μπούν σε τέτοιες σχολές δεν θα καταφέρουν να βγούν.Οι περισσότεροι πάνε στα Τ.Ε.Φ.Φ.Α μπας και γίνουν τίποτα γυμναστές σε σχολεία.Ωστόσο οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την προσπάθειά τους,την αφοσίωση και ελλείψεις που υπέστησαν.
Ε ψιτ, κοίτα κάτω από το συννεφάκι σου, είσαι στην Ελλάδα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Paris7777
Νεοφερμένος
Από την άλλη,έχω βαρεθεί να ακούω το εξής ''επιχειρημα'' :οι μεν διάβασαν,ξεσκίστηκαν για να εισαχθούν,ενώ οι υπόλοιποι μπήκαν με χαμηλές βαθμολογίες,άρα,δεν ΄έκαναν τίποτα.Αποτελεί αλήθεια,το οτι για να γράψει κάποιος 18.000 πρέπει να έχει διαβάσει αρκέτα,ενώ 11.000 σχεδόν καθόλου.Το θέμα είναι,το διάβασμα που έχουν κάνει,όσοι έγραψαν 18.000,είναι αντιπροσωπευτικό της ακαδημαικής κουλτούρας?Ο τρόπος που διάβασαν,καθώς και η ύλη,τους καθιστά αυτόματα περισσότερο ικανούς απο αυτούς που δεν διάβασαν την συγκεκριμένη ύλη,ώστε να συνεχίσουν στο Πανεπιστήμιο?Η παπαγαλία της ιστορίας,καθιστά κάποιον περισσότερο μορφωμένο,αναφορικά με ιστορική ανάλυση και γεγονότα,από αυτον που δεν την έχει μελετήσει?
Η απάντηση,είναι όχι,και ισχύει στο 85% των σχολών.Μην θεωρείτε έναν καλό μαθητή δευτεροβάθμιας,άριστο επιστήμονα τριτοβάθμιας.Πάρα πολύ απλά,δεν έχει γράψει πάνω στην ύλη τριτοβάθμιας,ούτε γνωρίζει απο μεθοδολογία έρευνας(κάτι που ξεχωρίζει έναν επιστήμονα από κάποιον story-teller).Γιαυτό και παρατηρούμε,σε μεγαλύτερα ποσοστά,φοιτητές που εισήχθησαν σε υψηλόβαθμες σχολές,να έχουν καθόλου αντιπροσωπευτικούς μέσους όρους(Μ.Ο ΠΤΥΧΙΟΥ) συγκριτικά με την επίδοσή τους στις πανελλήνιες.
Θέλω να πω,μην αναλώνεστε σε συζητήσεις αξιοκρατίας,δια μέσω πανελληνίων.Δεν υφίσταται αυτή η λέξη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τρελή φιλόσοφος
Πολύ δραστήριο μέλος
Εννοείται πως η επιτυχία στις πανελλήνιες δεν εγγυάται την επιτυχία στη σχολή,ότι αυτοί που μπαίνουν με ειδικά κριτήρια δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα,και ΄΄ότι οι κακοί-μέτριοι στις επιδόσεις μαθητές δεν είναι ηλίθιοι..Αυτά είναι δεδομένα.Από την άλλη,έχω βαρεθεί να ακούω το εξής ''επιχειρημα'' :οι μεν διάβασαν,ξεσκίστηκαν για να εισαχθούν,ενώ οι υπόλοιποι μπήκαν με χαμηλές βαθμολογίες,άρα,δεν ΄έκαναν τίποτα.Αποτελεί αλήθεια,το οτι για να γράψει κάποιος 18.000 πρέπει να έχει διαβάσει αρκέτα,ενώ 11.000 σχεδόν καθόλου.Το θέμα είναι,το διάβασμα που έχουν κάνει,όσοι έγραψαν 18.000,είναι αντιπροσωπευτικό της ακαδημαικής κουλτούρας?Ο τρόπος που διάβασαν,καθώς και η ύλη,τους καθιστά αυτόματα περισσότερο ικανούς απο αυτούς που δεν διάβασαν την συγκεκριμένη ύλη,ώστε να συνεχίσουν στο Πανεπιστήμιο?Η παπαγαλία της ιστορίας,καθιστά κάποιον περισσότερο μορφωμένο,αναφορικά με ιστορική ανάλυση και γεγονότα,από αυτον που δεν την έχει μελετήσει?
Η απάντηση,είναι όχι,και ισχύει στο 85% των σχολών.Μην θεωρείτε έναν καλό μαθητή δευτεροβάθμιας,άριστο επιστήμονα τριτοβάθμιας.Πάρα πολύ απλά,δεν έχει γράψει πάνω στην ύλη τριτοβάθμιας,ούτε γνωρίζει απο μεθοδολογία έρευνας(κάτι που ξεχωρίζει έναν επιστήμονα από κάποιον story-teller).Γιαυτό και παρατηρούμε,σε μεγαλύτερα ποσοστά,φοιτητές που εισήχθησαν σε υψηλόβαθμες σχολές,να έχουν καθόλου αντιπροσωπευτικούς μέσους όρους(Μ.Ο ΠΤΥΧΙΟΥ) συγκριτικά με την επίδοσή τους στις πανελλήνιες.
Θέλω να πω,μην αναλώνεστε σε συζητήσεις αξιοκρατίας,δια μέσω πανελληνίων.Δεν υφίσταται αυτή η λέξη.
Το να μπαίνει όμως ένας μαθητής με ειδική κατηγορία σε κάποια σχολή πολύ πιο υψηλόβαθμη από αυτή που θα έπιανε στη γενική σειρά,είναι άδικο.Είναι άδικο γιατί αφενός θα μπορούσε αντί για αυτόν να είναι κάποιος μαθητής που έβγαλε βαθμάρα και θα πέρναγε λλά δεν ήταν παιδί πολυτέκνων π.χ. είναι άδικο,άσε που θα τρώει χρήματα του δημοσίου για συγγράμματα ή δεν ξέρω τι δίνουν τσάμπα στις σχολές ενώ κατά πάσα πιθανότητα δεν θα τη βγάλει.
Γιατί κατά πάσα πιθανότητα δε θα μπορέσει να τη βγάλει παιδιά.Αν εξαιρέσουμε τα παιδιά που τα ξέρουν αλλά για χ,ψ λόγους δεν απέδωσαν και τα ελάχιστα παιδιά που θα κάτσουν και θα καλύψουν τα κενά τους,οι υπόλοιποι δε θα τη βγάλουν.
Δεν είναι άδικο; Ένας μαθητής που έβγαλε τα μόρια που απαιτούνταν στη γενική σειρά,κατά πάσα πιθανότητα θα την έβγαζε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάντως εγώ ακούω ότι τον "παλιό καλό καιρό", που οι εξετάσεις γίνονταν από τις ίδιες τις σχολές, γινόταν της κακομοίρας στο βύσμα.Εφόσον η εισαγωγή στην Τριτοβάθμια αποτελεί ακόμη έρμαιο του Κράτους,και όχι της ίδιας Ακαδημαικής κοινότητας(όπως οι κατατακτήριες),θα υπάρχουν και ενέργειες απο τον κρατικό φορέα ώστε να εξευμενίσει καταστάσεις.
Σιγά μη δεν τη βγάλει. Θα πάει να κλαφτεί στους καθηγητές, θα δικτυωθεί μέσω νεολαιών, θα βάλει πολιτικό μέσο αν έχει, θα γράψει με ομαδοσυνεργατική μέθοδο - μη φοβάσαι, θα τη βρει την άκρη. Το θέμα είναι να τρουπώσεις, που έλεγε κι ο Βουτσάς....άσε που θα τρώει χρήματα του δημοσίου για συγγράμματα ή δεν ξέρω τι δίνουν τσάμπα στις σχολές ενώ κατά πάσα πιθανότητα δεν θα τη βγάλει. Γιατί κατά πάσα πιθανότητα δε θα μπορέσει να τη βγάλει παιδιά.Αν εξαιρέσουμε τα παιδιά που τα ξέρουν αλλά για χ,ψ λόγους δεν απέδωσαν και τα ελάχιστα παιδιά που θα κάτσουν και θα καλύψουν τα κενά τους,οι υπόλοιποι δε θα τη βγάλουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
buffon85
Δραστήριο μέλος
προφανως εννοεις οταν γινονταν εξετασεις!!!!Πάντως εγώ ακούω ότι τον "παλιό καλό καιρό", που οι εξετάσεις γίνονταν από τις ίδιες τις σχολές, γινόταν της κακομοίρας στο βύσμα.
δεν ξερω αν γινοταν της κακομοιρας στο βυσμα, γιατι δεν εχω δει περιπτωση με τα ματια μου. οχι πως αμφιβαλλω
τα δεδομενα ειναι οτι: σε πολλες σχολες εμπαιναν με βαθμο πτυχιου. προχθες μπηκα για να τσεκαρω τα αποτελεσματα ενος φιλου μου και ειδα τα περσινα, ειχαν περασει 2 με βαθμο 9.5+ (στρατιωτικες)
τα ονοματα δεν καλυπτονταν στις εξετασεις
υπηρχε αδικια με τα ποσοστα τει, αει. αραγε εμεις δεν εχουμε δικαιωμα σε μια δευτερη επιλογη?
γινονταν προφορικες εξετασεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. No
Δραστήριο μέλος
προφανως εννοεις οταν γινονταν εξετασεις!!!!
δεν ξερω αν γινοταν της κακομοιρας στο βυσμα, γιατι δεν εχω δει περιπτωση με τα ματια μου. οχι πως αμφιβαλλω
τα δεδομενα ειναι οτι: σε πολλες σχολες εμπαιναν με βαθμο πτυχιου. προχθες μπηκα για να τσεκαρω τα αποτελεσματα ενος φιλου μου και ειδα τα περσινα, ειχαν περασει 2 με βαθμο 9.5+ (στρατιωτικες)
τα ονοματα δεν καλυπτονταν στις εξετασεις
υπηρχε αδικια με τα ποσοστα τει, αει. αραγε εμεις δεν εχουμε δικαιωμα σε μια δευτερη επιλογη?
γινονταν προφορικες εξετασεις.
Οι κατατακτήριες διεξάγονται αποκλειστικά με εξετάσεις (μετά τα όσα τραγελαφικά γινόντουσαν με υποψηφιους από στρατιωτικές σχολές, παιδαγωγικά κλπ. με βαθμούς πάνω από 9,5) με νόμο πού πέρασε φέτος και τα ξεχωριστά ποσοστά εισακτέων ΑΕΙ και ΤΕΙ παύουν να υφίστανται. Πλέον το ποσοστό των εισακτέων είναι ενιαίο και ανέρχεται στο 12% των πρωτοετών φοιτητών του τμήματος υποδοχής. Όσοι κουτσοί, στραβοί κλπ. έδιναν και προφανώς αποτύγχαναν, τα έριχναν στο κακό σύστημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
buffon85
Δραστήριο μέλος
το συστημα με τον βαθμο πτυχιου ο,τι πιο ακυρο μπορει κανεις να σκεφτει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τρελή φιλόσοφος
Πολύ δραστήριο μέλος
Σιγά μη δεν τη βγάλει. Θα πάει να κλαφτεί στους καθηγητές, θα δικτυωθεί μέσω νεολαιών, θα βάλει πολιτικό μέσο αν έχει, θα γράψει με ομαδοσυνεργατική μέθοδο - μη φοβάσαι, θα τη βρει την άκρη. Το θέμα είναι να τρουπώσεις, που έλεγε κι ο Βουτσάς.
βέβαια εξαρτάται που θα πέσεις,Σε ποιο καθηγητή δηλαδή.Μην νομίζεις ότι παντού είναι όλα ρόδινα,ότι όλοι οι καθηγητές έχουν καρδιά τόσο ευαίσθητη που κόβεται με την καρδιά ενός μαρουλιού .Υπάρχουν πολλοί στριμμένοι που δεν αφήνουν με τίποτα όχι λαμόγια,ούτε μαθητές που έχουν μελετήσει να περάσουν.
Και πάλι δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας φοιτητής μπορεί να γράψει έστω και για να περάσει ένα μάθημα,χωρίς να έχει ιδέα.Θα γράψει καταλάθος μια βλακείά,θα τον πιάσουν και θα τον μηδενίσουν κάτι θα γίνει.
Δεν θέλω να πιστέψω ότι μπορείς να κάνεις τόσο εύκολα λαμογιές και ότι θα ξεφύγεις(που ζω θα μου πεις,και με το δίκιο σου,αλλά εγώ πιστεύω στη δικαιοσύνη,ότι αργά ή γρήγορα θα έρθει και θα αποκατασταθεί η ισορροπία)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Πάντως γενικότερα, εκτός σχολείου, το διάβασμα πολλές φορές μας καθιστά "κορόιδα" εμάς που ασχολούμαστε μαζί του...Μας αναγκάζει να επικεντρωθούμε μόνο σε αυτό, χάνοντας πολλές φορές την αξία άλλων τομέων της ζωής μας. Γι αυτό, ξανασκεφτείτε τις επιλογές σας..
Εκτος σχολειου υποτιθεται πως το διαλεξες το διαβασμα δεν σε διαλεξε αυτο,οπως στο σχολειο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Paris7777
Νεοφερμένος
Πάντως γενικότερα, εκτός σχολείου, το διάβασμα πολλές φορές μας καθιστά "κορόιδα" εμάς που ασχολούμαστε μαζί του...Μας αναγκάζει να επικεντρωθούμε μόνο σε αυτό, χάνοντας πολλές φορές την αξία άλλων τομέων της ζωής μας. Γι αυτό, ξανασκεφτείτε τις επιλογές σας..
Πραγματικό χάσιμο χρόνου είναι το διάβασμα του σχολείου,κατά το γυμνάσιο-λύκειο,εκτός της 3ης λυκείου που μέσω αυτού μπορείς να πείς πως επιτυγχάνεις έναν πραγματικό στόχο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Μήπως ισχύει ακριβώς το αντίθετο; Σύμφωνα με αυτά που γράφεις, γενικά το σχολείο είναι κάτι άχρηστο. Κατά τη γνώμη μου, ο σκοπός του σχολείου είναι να μας δώσει γενικές γνώσεις και να μας βοηθήσει να επιλέξουμε κάποιο δρόμο για μετά. Όλοι πρέπει να μάθουμε να μιλάμε και να γράφουμε σωστά τη γλώσσα μας, να ξέρουμε κάποια πράγματα από μαθηματικά και φυσικές επιστήμες, να μάθουμε την ιστορία μας και κάποια στοιχεία από πολιτική, οικονομία και κοινωνία. Σε όλα τα σχολεία του κόσμου αυτό γίνεται. (Θα συζητήσω μόνο το ότι θα μπορούσε να γίνεται καλύτερα). Δεν είναι λοιπόν απαραίτητο ο μαθητής του γυμνασίου και του λυκείου να μελετά; Στη Γ λυκείου το σχολείο χάνει εντελώς το στόχο του, καθώς απαξιώνονται πλήρως τα γενικά μαθήματα και ο σκοπός όλων είναι διαφορετικός.Πραγματικό χάσιμο χρόνου είναι το διάβασμα του σχολείου,κατά το γυμνάσιο-λύκειο,εκτός της 3ης λυκείου που μέσω αυτού μπορείς να πείς πως επιτυγχάνεις έναν πραγματικό στόχο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
Αν παρατησεις το Γυμνασιο τελειως θα τα βρεις μπαστουνια στο Λυκειο και θα χρειαστεις πολυ περισσοτερο χρονο για καποια πραγματα που αλλιως θα τα ειχες κτημα σου. Και ουτως ή αλλως στο Γυμνασιο δεν εχεις υποχρεωσεις, η εννοια σου ειναι να παιξεις μπαλα στο διαλειμμα, να μαλωσεις για το αν το πεναλτι που πηρε ο ολυμπιακος ηταν μουφα, να εχει το κινητο σου 20αρα καμερα, να κανεις φαρσα στην απο κατω της πολυκατοικιας, στην γ αντε να γινει και ο κωλος της μπροστινης. Οποτε το να κατσεις και να μαθεις 10 βασικα πραγματα που θα τα βρεις μπροστα σου δεν ειναι χασιμο χρονου. Αλλωστε εχεις απειρο χρονο, ολα τα προλαβαινεις. Ναι μετανιωσα για ωρες που ασχοληθηκα με χαρακτηρισμους προσοπων στον Ομηρο και αν ξαναπηγαινα Γυμνασιο θα εγραφα πιο πολλα μαθηματα στα παπαρια μου. Αλλα οτι ηξερα βασικα πραγματα σε Φυσικη-Χημεια πριν παω Λυκειο και δν εσκασα ουρανοκατεβατος, οχι δεν το μετανιωνω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Paris7777
Νεοφερμένος
Μήπως ισχύει ακριβώς το αντίθετο; Σύμφωνα με αυτά που γράφεις, γενικά το σχολείο είναι κάτι άχρηστο. Κατά τη γνώμη μου, ο σκοπός του σχολείου είναι να μας δώσει γενικές γνώσεις και να μας βοηθήσει να επιλέξουμε κάποιο δρόμο για μετά. Όλοι πρέπει να μάθουμε να μιλάμε και να γράφουμε σωστά τη γλώσσα μας, να ξέρουμε κάποια πράγματα από μαθηματικά και φυσικές επιστήμες, να μάθουμε την ιστορία μας και κάποια στοιχεία από πολιτική, οικονομία και κοινωνία. Σε όλα τα σχολεία του κόσμου αυτό γίνεται. (Θα συζητήσω μόνο το ότι θα μπορούσε να γίνεται καλύτερα). Δεν είναι λοιπόν απαραίτητο ο μαθητής του γυμνασίου και του λυκείου να μελετά; Στη Γ λυκείου το σχολείο χάνει εντελώς το στόχο του, καθώς απαξιώνονται πλήρως τα γενικά μαθήματα και ο σκοπός όλων είναι διαφορετικός.
Το σχολείο,με την σημερινή του λειτουργία,είναι άχρηστο.Αρχικά,η ύλη του δεν συμβαδίζει με την επιστημονική,που συνεχώς μεταβάλλεται.Μαθαίνεις κάτι στο σχολείο,και στο πανεπιστήμιο ανακαλύπτεις ξαφνικά πως όχι μόνο ήταν τρομερά εκλαικευμενο αλλά μπορεί να μην ισχύει καν.
Κατά δεύτερον,δεν ισχύει η επιστημονική μεθοδολογία που αποκτά κάποιος στο Πανεπιστήμιο.Αλλιώς,δεν μαθαίνεις να σκέφτεσαι,να κρίνεις επιστημονικά και λογικά,να ξεχωρίζεις πληροφορία απο επιστήμη.
Γενικά,τα 6 χρόνια εκπαίδευσης,θα μπορούσαμε να πουμε προς προσιδιάζουν σε έναν εγκυκλοπαιδισμό και όχι στην απόκτηση γνώσης.
Ελάχιστα συνδυάζεται η αριστεία σε γυμνάσιο-λύκειο,με την αριστεία στο Πανεπιστήμιο.Ποίος ο σκοπός λοιπόν να χειροκροτούμε ένα σύστημα εκπαίδευσης που σε θέλει να παπαγαλίζεις λανθασμένες θεωρίες,που προωθεί την εθνική ιστορία σε επίπεδο στρέβλωσης και αντιεπιστημονισμού,καθώς και βρίσκοντας ευκαιρία να προπαγανδίσει θρησκευτικά δόγματα?
Αναφορικά με την Γ λυκείου.Το διάβασμα εκεί τουλάχιστον ''πιάνει τόπο'' που λέει και ο λαουτζίκος,διότι εν τέλει επιτυγχάνεις έναν στόχο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
οκ εσύ διαλέγεις μετά το σχολείο τι θα διαβάσεις και πόσο...γι αυτό όπως είπα όλα είναι θέμα επιλογών. Το διάβασμα, όποιο και αν είναι , πάνω στο αντικείμενο που έχει επιλέξει ο καθένας,απαιτεί το χρόνο τουΠραγματικό χάσιμο χρόνου είναι το διάβασμα του σχολείου,κατά το γυμνάσιο-λύκειο,εκτός της 3ης λυκείου που μέσω αυτού μπορείς να πείς πως επιτυγχάνεις έναν πραγματικό στόχο.
Από την άλλη όμως δεν συμφωνώ ότι είναι Πραγματικό Χάσιμο Χρόνου στο σχολείο...στην πορεία, όσοι τελείωσαν το λύκειο, αρκετές φορές καταλαβαίνουν πόσο χρήσιμα ήταν κάποια πράγματα που έμαθαν κατά τη διάρκεια των μαθητικών τους χρόνων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.