nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lilla My
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κατάλαβα τι εννοείς ήδη από την πρώτη σου απάντηση, αλλά και πάλι δεν το βλέπω έτσι. Και ως παράδειγμα έδωσα τις γνώσεις ενός φαρμακοποιού. Με τη δική σου λογική, ο Έλληνας φαρμακοποιός ξέρει 4 πράγματα κι ο Φινλανδός 3 (εφόσον και στις δύο χώρες οι φαρμακοποιοί έχουν κατά κύριο λόγο bachelor κι όχι master), πράγμα το οποίο αμφισβητώ. Αλλά εν τέλει, μόνο κάποιος που έχει φοιτήσει στην ίδια σχολή και στις δύο χώρες θα μπορούσε να μας επιβεβαιώσει πώς έχουν τα πράγματα.Διαφωνεις παραθετοντας το κειμενο μου, χωρις να γραφω αυτο που διαφωνεις
Ειμαι εντελως σαφης, τα ιδια πραγματα πανω κατω ξερουν, απλως δινω μια πιθανη εξηγηση, οτι διαμοιραζουν διαφορετικα τη γνωση στο μαστερ και στο μπατσελορ, το εκανα αρκετα απλο με το πχ με τα μαθηματα, ας το κανω και απλοικο ομως.
Ισως αν πρεπει να μαθεις 5 πραγματα,
στην Ελλαδα σου μαθαινουν, τα 4 στο μπατσελορ το 1 στο μαστερ, στη Φιλανδια, τα 3 στο μπατσελορ, τα 2 στο μαστερ...παλι τα 5 πραγματα μαθαινεις, αλλα με διαφορετικη κατανομη.
Αυτη ειναι μια υποθεση στηριγμενη στο οτι, απο οτι μας λες η πλειοψηφια στη Φιλανδια κανουν μαστερ (αρα δεν υπαρχει αγχος πως θα κατανεμηθει η υλη), ενω στην Ελλαδα η μειοψηφια, (οποτε αφου ξερει το πανεπιστημιο, οτι πολυ λιγοι θα μπουν στο μαστερ, τους κανει λιγο παραπανω υλη στο πρωτο πτυχιο, μπας και μαθουν τιποτα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis12345
Δραστήριο μέλος
Ούτως ή αλλως, πολλά επαγγέλματα, τα μαθαίνεις καλύτερα στην πράξη παρά στο πανεπιστήμιο
(λογιστής, φαρμακοποιός, γιατρός. μηχανικός, δικηγόρος, ... και πολλά άλλα)
Άμεση σύνδεση με το πανεπιστήμιο, έχουν πιο θεωρητικές επιστήμες (φιλολογία, ψυχολογία, μαθηματικά)
οι οποίες, δεν είναι δεμμένες με κάποιο επάγγελμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Η επαγγελματική πιστοποίηση είναι το μοναδικό μέτρο που μπορεί να μειώσει την ανεργία σε κάθε κλάδο. Αν οι εξετάσεις για την χορήγηση άδειας άσκησης επαγγέλματος γίνουν απαιτητικές, αυστηρές και υψηλού επιπέδου τότε δεν θα παίρνουν την πιστοποίηση (και συνεπώς επαγγελματικά δικαιώματα) όσοι πήραν το πτυχίο τους και το μεταπτυχιακό τους νύχτα και χωρίς φεγγάρι. Έτσι θα ξεχωρίσει η τρίχα από το σιτάρι και κάθε κατεργάρης θα πάει στον πάγκο του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis12345
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Το θέμα είναι τι θα συμβεί με τα προγράμματα σπουδών των οποίων το αποτέλεσμα της πιστοποίησης θα είναι αρνητικό. Εκεί υπάρχει πρόβλημα.
Προσέξτε τον διασυρμό που έχουν υποστεί κάποια τμήματα τα οποία ήταν κλειστά όταν η επιτροπή εξωτερικής αξιολόγησης αποφάσισε να τα επισκεφτεί για να συντάξει την αντίστοιχη έκθεση. Άλλα τμήματα ξεφτιλίστηκαν επειδή κάνουν συνέχεια καταλήψεις, γεγονός που περιλαμβάνεται στην έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης και άλλα επειδή δεν δέχτηκαν να αξιολογηθούν. Η εξωτερική αξιολόγηση όμως έγινε και όσα τμήματα φέρνουν αντιρρήσεις επιβαρύνουν τη θέση τους καθώς όλα αυτά αποτυπώνονται στην έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης.
Η διαδικασία της πιστοποίησης είναι ήδη νόμος του κράτους (άρθρα 70, 71 και 72 του ν. 4009/2011), οπότε η ακαδημαϊκή κοινότητα δε μπορεί να κάνει κάτι για να μη θεσμοθετηθεί αυτή η διαδικασία. Επιπλέον η ΑΔΙΠ ανακοίνωσε πως ξεκινάει τις πιστοποιήσεις των προγραμμάτων σπουδών τον Μάρτιο/Απρίλιο του 2014. Προτεραιότητα αναφέρει πως έχουν τα προγράμματα σπουδών που δεν έχουν υποστεί αξιολογηθεί. Βέβαια για να γίνει αυτή η διαδικασία, πρέπει να έχει καταστρωθεί το εθνικό πλαίσιο προσόντων.
Όλα θα πάρουν τον δρόμο τους. Λίγη υπομονή χρειάζεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
και άλλα επειδή δεν δέχτηκαν να αξιολογηθούν. Η εξωτερική αξιολόγηση όμως έγινε και όσα τμήματα φέρνουν αντιρρήσεις επιβαρύνουν τη θέση τους καθώς όλα αυτά αποτυπώνονται στην έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης.
Εδώ θα είναι το μεγαλύτερο ενδιαφέρον!!Τι θα γίνει με αυτά τα τμήμα.....Κανονικά θα πρέπει να δεχτούν τη μεγαλύτερη των ποινών!!!Η θα αξιολογηθούν όλα ή κανένα..αυτά με τις πίσω πόρτες να τα ξεχάσουμε.....
Επίσης ενδιαφέρον έχει το παρακάτω μήνυμα στη σελίδα της ΑΔΙΠ:
* Δεν κατέστη δυνατή η επί τόπου επίσκεψη της Επιτροπής Εξωτερικών Εμπειρογνωμόνων στις εγκαταστάσεις
της υπό αξιολόγηση ακαδημαϊκής μονάδας για λόγους για τους οποίους δεν ευθύνονται ούτε η Επιτροπή ούτε
η Α.ΔΙ.Π.
Αυτό έγινε μόνο στις σχολές του ΕΜΠ και του ΕΚΠΑ.....Άρα θα παίξει κάποιο ρόλο
Αυτό το νέο μέτρο, ευελπιστώ ότι θα φέρει μια τάξη στον χώρο των επαγγελματικών δικαιωμάτων προσγειώνοντας πολλούς συμπατριώτες μου νομίζουν ότι με "πλάγιους δρόμους" μπορούν να εξασκούν ένα επάγγελμα. Ο καθένας πρέπει να είναι ειδικός στο χώρο του και φυσικά, άρτια εκπαιδευμένος σ' αυτό που σπούδασε. Η λογική "έκανα 10 μαθήματα οικονομίας" άρα είμαι και οικονομολόγος πρέπει κάποτε να τελειώσει. Τα εμβόλιμα μαθήματα (επιλογής) άλλης επιστήμης σε ένα πρόγραμμα σπουδών άλλης επιστήμης (κύριας για το Τμήμα που αναφερόμαστε) έχουν συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης και όχι την σαφή επιστημονική κατάρτιση του φοιτητή στο χώρο της επιστήμης που ορίζουν τα εμβόλιμα μαθήματα (επιλογής).
Σοφό αλλά εδώ είναι Ελλαδάρα το λογικό φαντάζει εξωπραγματικό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Εδώ θα είναι το μεγαλύτερο ενδιαφέρον!!Τι θα γίνει με αυτά τα τμήμα.....Κανονικά θα πρέπει να δεχτούν τη μεγαλύτερη των ποινών!!!Η θα αξιολογηθούν όλα ή κανένα..αυτά με τις πίσω πόρτες να τα ξεχάσουμε.....
Από αξιολόγηση θα περάσουν όλα τα τμήματα των ΑΕΙ είτε το θέλουν είτε όχι. Όσα τμήματα δηλώσουν ότι δεν υποβάλλουν στην ΑΔΙΠ έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης επειδή έτσι θέλουν, τότε η ΑΔΙΠ θα ανακοινώνει (αντί της έκθεσης εξωτερικής αξιολόγησης) απόφασή της σύμφωνα με την οποία το τμήμα δεν επιθυμεί να αξιολογηθεί, διασύροντας το τμήμα. Από εκεί και πέρα είναι αρμοδιότητα του υπουργού παιδείας πως θα διαχειριστεί τα τμήματα που παρανομούν. Σε άλλα τμήματα που έχουν υποβάλλει έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης στην ΑΔΙΠ, αλλά για τον οποιονδήποτε λόγο δεν κατέστη δυνατή η επιτόπου επίσκεψη των εγκαταστάσεων του τμήματος από την επιτροπή εξωτερικής αξιολόγησης, θα αναφέρεται αυτή η αδυναμία στην έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης διασύροντας το τμήμα.
Αμέσως μετά την κατάστρωση του εθνικού πλαισίου προσόντων ξεκινάει η διαδικασία πιστοποίησης της ΑΔΙΠ. Προτεραιότητα θα έχουν τα τμήματα που δεν έχουν αξιολογηθεί. Εδώ θα πέσουν πολλά γέλια και κλάματα. Αν κάποιο τμήμα δεν επιθυμεί να πιστοποιηθεί τότε το λιγότερο που θα γίνει θα είναι να σταματήσει η χρηματοδότησή του από τον κρατικό προϋπολογισμό. Σίγουρα κάποια τμήματα που δεν πληρούν τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις της ΑΔΙΠ θα καταργηθούν.
Το πρόβλημα είναι τι θα συμβεί με τους πτυχιούχους αυτούς του τμήματος, οι οποίοι αποφοίτησαν πριν την κατάργηση του τμήματος. Αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα.
Επίσης ενδιαφέρον έχει το παρακάτω μήνυμα στη σελίδα της ΑΔΙΠ:
* Δεν κατέστη δυνατή η επί τόπου επίσκεψη της Επιτροπής Εξωτερικών Εμπειρογνωμόνων στις εγκαταστάσεις
της υπό αξιολόγηση ακαδημαϊκής μονάδας για λόγους για τους οποίους δεν ευθύνονται ούτε η Επιτροπή ούτε
η Α.ΔΙ.Π.
Αυτό έγινε μόνο στις σχολές του ΕΜΠ και του ΕΚΠΑ.....Άρα θα παίξει κάποιο ρόλο
Σίγουρα είναι πλήγμα γι αυτά τα τμήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Αμέσως μετά την κατάστρωση του εθνικού πλαισίου προσόντων ξεκινάει η διαδικασία πιστοποίησης της ΑΔΙΠ. Προτεραιότητα θα έχουν τα τμήματα που δεν έχουν αξιολογηθεί.
Συγγνώμη αλλά εδώ σε έχασα λίγο!
Για την ακρίβεια δεν κατάλαβα τι εννοείς...Προτεραιότητα για την πιστοποίηση δεν θα έπρεπε να έχουν τα τμήματα που αξιολογήθηκαν?
Και κάτι ακόμη, μέχρι πότε θα διαρκέσει η διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Συγγνώμη αλλά εδώ σε έχασα λίγο!
Για την ακρίβεια δεν κατάλαβα τι εννοείς...Προτεραιότητα για την πιστοποίηση δεν θα έπρεπε να έχουν τα τμήματα που αξιολογήθηκαν?
Και κάτι ακόμη, μέχρι πότε θα διαρκέσει η διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης?
Δες το συνημμένο αρχείο (διαφάνεια 24).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Kαλά όλα αυτά, αλλά μακάρι στην Ελληνική αγορά να έδειχναν πραγματικό σεβασμό κυρίως στον κόπο λήψης όλων αυτών. Δεν είναι κάτι να λές ότι π.χ. σπουδάζω μια x επιστήμη που ενδεχόμενα είναι από τα ΜΜΕ "high-rated". Σημασία έχει να μπορείς να φέρεις εις πέρας το βαρύ πρόγραμμα σπουδών. Αυτό δεν εκτίμησε ποτέ η Ελληνική κοινωνία και η αγορά εργασίας.
Στην ελληνική κοινωνία γενικώς δεν εκτιμάται τίποτα. Δεν έχεις άδικο. Το έχω εμπεδώσει απόλυτα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσπαθούμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Υ/Γ Να προσθέσω ότι μια ιδιαίτερα δύσκολη παράμετρος κατά τη φάση της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, όταν εκπονούμε διπλωματική, είναι η εύρεση παλιών πρωτογενών πηγών. Εγώ χρειάστηκα, λ.χ., το βιβλίο ενός ξενόγλωσσου συγγραφέα, το οποίο είχε γράψει το 1964 και το χρυσοπλήρωσα, γιατί δεν το βρήκα σε καμία βιβλιοθήκη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.