Απόκτηση Μεταπτυχιακού με αντικατάσταση της διπλωματικής εργασίας με θεματικές ενότητες

Απόκτηση μεταπτυχιακού διπλώματος με αντικατάσταση της διπλωματικής με θεματικές ενότητες

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 7)
  • Είμαι υπέρ αυτού του μέτρου.

    Ψήφοι: 3 42.9%
  • Είμαι κατά αυτού του μέτρου.

    Ψήφοι: 4 57.1%

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,428 μηνύματα.
Στην Ελλάδα τουλάχιστον στο αντικείμενό μου Βασίλη, βλέπω ότι σου μαθαίνουν τα 4 στο Βachelor και τα 8 στο Master γι' αυτό και κατορθώνει και τελειώνει το 1/3 των εισακτέων μεταπτυχιακών φοιτητών στη διετία ή τριετία το αργότερο. Και στις 2 περιπτώσεις όμως, ξαναλέω πάλι για το αντικείμενό μου θεωρείσαι πλήρης. Απλά η δεύτερη επιλογή γίνεται με συγκεκριμένους λόγους. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilla My

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lilla My αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Διαφωνεις παραθετοντας το κειμενο μου, χωρις να γραφω αυτο που διαφωνεις

Ειμαι εντελως σαφης, τα ιδια πραγματα πανω κατω ξερουν, απλως δινω μια πιθανη εξηγηση, οτι διαμοιραζουν διαφορετικα τη γνωση στο μαστερ και στο μπατσελορ, το εκανα αρκετα απλο με το πχ με τα μαθηματα, ας το κανω και απλοικο ομως.

Ισως αν πρεπει να μαθεις 5 πραγματα,
στην Ελλαδα σου μαθαινουν, τα 4 στο μπατσελορ το 1 στο μαστερ, στη Φιλανδια, τα 3 στο μπατσελορ, τα 2 στο μαστερ...παλι τα 5 πραγματα μαθαινεις, αλλα με διαφορετικη κατανομη.
Αυτη ειναι μια υποθεση στηριγμενη στο οτι, απο οτι μας λες η πλειοψηφια στη Φιλανδια κανουν μαστερ (αρα δεν υπαρχει αγχος πως θα κατανεμηθει η υλη), ενω στην Ελλαδα η μειοψηφια, (οποτε αφου ξερει το πανεπιστημιο, οτι πολυ λιγοι θα μπουν στο μαστερ, τους κανει λιγο παραπανω υλη στο πρωτο πτυχιο, μπας και μαθουν τιποτα)
Κατάλαβα τι εννοείς ήδη από την πρώτη σου απάντηση, αλλά και πάλι δεν το βλέπω έτσι. Και ως παράδειγμα έδωσα τις γνώσεις ενός φαρμακοποιού. Με τη δική σου λογική, ο Έλληνας φαρμακοποιός ξέρει 4 πράγματα κι ο Φινλανδός 3 (εφόσον και στις δύο χώρες οι φαρμακοποιοί έχουν κατά κύριο λόγο bachelor κι όχι master), πράγμα το οποίο αμφισβητώ. Αλλά εν τέλει, μόνο κάποιος που έχει φοιτήσει στην ίδια σχολή και στις δύο χώρες θα μπορούσε να μας επιβεβαιώσει πώς έχουν τα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Πραγματι, οπως ειπες, κανεις δεν μπορει να ξερει ακριβως, ουτε μπορουμε να ξερουμε για καθε υποπεριπτωση, εξ αρχης ειπα οτι αυτο ειναι μια υποθεση, γενικά όμως, κάπως θα εξηγείται, ότι πχ, εμεις ΄χουμε 4τη μπατσελορ και άλλοι έχουν 3ετή.

Ούτως ή αλλως, πολλά επαγγέλματα, τα μαθαίνεις καλύτερα στην πράξη παρά στο πανεπιστήμιο
(λογιστής, φαρμακοποιός, γιατρός. μηχανικός, δικηγόρος, ... και πολλά άλλα)
Άμεση σύνδεση με το πανεπιστήμιο, έχουν πιο θεωρητικές επιστήμες (φιλολογία, ψυχολογία, μαθηματικά)
οι οποίες, δεν είναι δεμμένες με κάποιο επάγγελμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Στο άρθρο 30 το νόμου 4009/2011 αναφέρεται ότι ο τίτλος σπουδών που ολοκληρώνει τον 2ο κύκλο σπουδών των ελληνικών ΑΕΙ ονομάζεται "Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Σπουδών" (ΜΔΣ). Έτσι αποφάσισε η πολιτεία να ονομάσει στα ελληνικά το Postagraduate Master Degree του ΕΧΑΕ. Προσωπική άποψη είναι ότι ο τίτλος αυτός είναι άστοχος. Πιο εύστοχος θα ήταν ο τίτλος "Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών" ή "Μεταπτυχιακό Δίπλωμα". Τα "Μεταπτυχιακά Διπλώματα Ειδίκευσης" (ΜΔΕ) καταργούνται. Δεν υπάρχει όμως κανένας λόγος ανησυχίας για τους κατόχους ΜΔΕ καθώς είναι σίγουρο ότι θα κατοχυρωθεί ισοτιμία των ΜΔΕ με ΜΔΣ σε ΦΕΚ. Γνωρίζουμε λοιπόν την ονομασία των τίτλων σπουδών σπουδών 2ου (ΜΔΣ) και 3ου κύκλου (Διδακτορικό Δίπλωμα (ΔΔ)) και δεν γνωρίζουμε την ονομασία του τίτλου σπουδών που ολοκληρώνει τον 1ο κύκλο σπουδών (πτυχίο? δίπλωμα? άλλο?). Αυτά είναι κωμικοτραγικά πράγματα και ας μην είναι και τόσο σημαντικά.

Η επαγγελματική πιστοποίηση είναι το μοναδικό μέτρο που μπορεί να μειώσει την ανεργία σε κάθε κλάδο. Αν οι εξετάσεις για την χορήγηση άδειας άσκησης επαγγέλματος γίνουν απαιτητικές, αυστηρές και υψηλού επιπέδου τότε δεν θα παίρνουν την πιστοποίηση (και συνεπώς επαγγελματικά δικαιώματα) όσοι πήραν το πτυχίο τους και το μεταπτυχιακό τους νύχτα και χωρίς φεγγάρι. Έτσι θα ξεχωρίσει η τρίχα από το σιτάρι και κάθε κατεργάρης θα πάει στον πάγκο του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Συμφωνω μαζι σου περι εξετασεων, μονο που τοτε, θα επρεπε να υπαρχει καποιου ειδους κεντρικη εποπτεια απο τα επαγγελματικα σωματα, στα πανεπιστημιο (δεν νομιζω να το δεχτουν οι πανεπιστημιακοι) οσο αφορα την 'υλη που διδάσκουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Γι αυτό το λόγο υπάρχει η διαδικασία της πιστοποίησης από την ΑΔΙΠ, καθώς στην επιτροπή πιστοποίησης θα περιλαμβάνονται και εμπειρογνώμονες. Είναι ήδη νόμος του κράτους και οι πανεπιστημιακοί δε μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό.

Το θέμα είναι τι θα συμβεί με τα προγράμματα σπουδών των οποίων το αποτέλεσμα της πιστοποίησης θα είναι αρνητικό. Εκεί υπάρχει πρόβλημα.

Προσέξτε τον διασυρμό που έχουν υποστεί κάποια τμήματα τα οποία ήταν κλειστά όταν η επιτροπή εξωτερικής αξιολόγησης αποφάσισε να τα επισκεφτεί για να συντάξει την αντίστοιχη έκθεση. Άλλα τμήματα ξεφτιλίστηκαν επειδή κάνουν συνέχεια καταλήψεις, γεγονός που περιλαμβάνεται στην έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης και άλλα επειδή δεν δέχτηκαν να αξιολογηθούν. Η εξωτερική αξιολόγηση όμως έγινε και όσα τμήματα φέρνουν αντιρρήσεις επιβαρύνουν τη θέση τους καθώς όλα αυτά αποτυπώνονται στην έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης.

Η διαδικασία της πιστοποίησης είναι ήδη νόμος του κράτους (άρθρα 70, 71 και 72 του ν. 4009/2011), οπότε η ακαδημαϊκή κοινότητα δε μπορεί να κάνει κάτι για να μη θεσμοθετηθεί αυτή η διαδικασία. Επιπλέον η ΑΔΙΠ ανακοίνωσε πως ξεκινάει τις πιστοποιήσεις των προγραμμάτων σπουδών τον Μάρτιο/Απρίλιο του 2014. Προτεραιότητα αναφέρει πως έχουν τα προγράμματα σπουδών που δεν έχουν υποστεί αξιολογηθεί. Βέβαια για να γίνει αυτή η διαδικασία, πρέπει να έχει καταστρωθεί το εθνικό πλαίσιο προσόντων.

Όλα θα πάρουν τον δρόμο τους. Λίγη υπομονή χρειάζεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
και άλλα επειδή δεν δέχτηκαν να αξιολογηθούν. Η εξωτερική αξιολόγηση όμως έγινε και όσα τμήματα φέρνουν αντιρρήσεις επιβαρύνουν τη θέση τους καθώς όλα αυτά αποτυπώνονται στην έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης.

Εδώ θα είναι το μεγαλύτερο ενδιαφέρον!!Τι θα γίνει με αυτά τα τμήμα.....Κανονικά θα πρέπει να δεχτούν τη μεγαλύτερη των ποινών!!!Η θα αξιολογηθούν όλα ή κανένα..αυτά με τις πίσω πόρτες να τα ξεχάσουμε.....


Επίσης ενδιαφέρον έχει το παρακάτω μήνυμα στη σελίδα της ΑΔΙΠ:

* Δεν κατέστη δυνατή η επί τόπου επίσκεψη της Επιτροπής Εξωτερικών Εμπειρογνωμόνων στις εγκαταστάσεις
της υπό αξιολόγηση ακαδημαϊκής μονάδας για λόγους για τους οποίους δεν ευθύνονται ούτε η Επιτροπή ούτε
η Α.ΔΙ.Π.


Αυτό έγινε μόνο στις σχολές του ΕΜΠ και του ΕΚΠΑ.....Άρα θα παίξει κάποιο ρόλο

Αυτό το νέο μέτρο, ευελπιστώ ότι θα φέρει μια τάξη στον χώρο των επαγγελματικών δικαιωμάτων προσγειώνοντας πολλούς συμπατριώτες μου νομίζουν ότι με "πλάγιους δρόμους" μπορούν να εξασκούν ένα επάγγελμα. Ο καθένας πρέπει να είναι ειδικός στο χώρο του και φυσικά, άρτια εκπαιδευμένος σ' αυτό που σπούδασε. Η λογική "έκανα 10 μαθήματα οικονομίας" άρα είμαι και οικονομολόγος πρέπει κάποτε να τελειώσει. Τα εμβόλιμα μαθήματα (επιλογής) άλλης επιστήμης σε ένα πρόγραμμα σπουδών άλλης επιστήμης (κύριας για το Τμήμα που αναφερόμαστε) έχουν συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης και όχι την σαφή επιστημονική κατάρτιση του φοιτητή στο χώρο της επιστήμης που ορίζουν τα εμβόλιμα μαθήματα (επιλογής).

Σοφό αλλά εδώ είναι Ελλαδάρα το λογικό φαντάζει εξωπραγματικό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Εδώ θα είναι το μεγαλύτερο ενδιαφέρον!!Τι θα γίνει με αυτά τα τμήμα.....Κανονικά θα πρέπει να δεχτούν τη μεγαλύτερη των ποινών!!!Η θα αξιολογηθούν όλα ή κανένα..αυτά με τις πίσω πόρτες να τα ξεχάσουμε.....

Από αξιολόγηση θα περάσουν όλα τα τμήματα των ΑΕΙ είτε το θέλουν είτε όχι. Όσα τμήματα δηλώσουν ότι δεν υποβάλλουν στην ΑΔΙΠ έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης επειδή έτσι θέλουν, τότε η ΑΔΙΠ θα ανακοινώνει (αντί της έκθεσης εξωτερικής αξιολόγησης) απόφασή της σύμφωνα με την οποία το τμήμα δεν επιθυμεί να αξιολογηθεί, διασύροντας το τμήμα. Από εκεί και πέρα είναι αρμοδιότητα του υπουργού παιδείας πως θα διαχειριστεί τα τμήματα που παρανομούν. Σε άλλα τμήματα που έχουν υποβάλλει έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης στην ΑΔΙΠ, αλλά για τον οποιονδήποτε λόγο δεν κατέστη δυνατή η επιτόπου επίσκεψη των εγκαταστάσεων του τμήματος από την επιτροπή εξωτερικής αξιολόγησης, θα αναφέρεται αυτή η αδυναμία στην έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης διασύροντας το τμήμα.

Αμέσως μετά την κατάστρωση του εθνικού πλαισίου προσόντων ξεκινάει η διαδικασία πιστοποίησης της ΑΔΙΠ. Προτεραιότητα θα έχουν τα τμήματα που δεν έχουν αξιολογηθεί. Εδώ θα πέσουν πολλά γέλια και κλάματα. Αν κάποιο τμήμα δεν επιθυμεί να πιστοποιηθεί τότε το λιγότερο που θα γίνει θα είναι να σταματήσει η χρηματοδότησή του από τον κρατικό προϋπολογισμό. Σίγουρα κάποια τμήματα που δεν πληρούν τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις της ΑΔΙΠ θα καταργηθούν.

Το πρόβλημα είναι τι θα συμβεί με τους πτυχιούχους αυτούς του τμήματος, οι οποίοι αποφοίτησαν πριν την κατάργηση του τμήματος. Αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα.

Επίσης ενδιαφέρον έχει το παρακάτω μήνυμα στη σελίδα της ΑΔΙΠ:

* Δεν κατέστη δυνατή η επί τόπου επίσκεψη της Επιτροπής Εξωτερικών Εμπειρογνωμόνων στις εγκαταστάσεις
της υπό αξιολόγηση ακαδημαϊκής μονάδας για λόγους για τους οποίους δεν ευθύνονται ούτε η Επιτροπή ούτε
η Α.ΔΙ.Π.


Αυτό έγινε μόνο στις σχολές του ΕΜΠ και του ΕΚΠΑ.....Άρα θα παίξει κάποιο ρόλο

Σίγουρα είναι πλήγμα γι αυτά τα τμήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Αμέσως μετά την κατάστρωση του εθνικού πλαισίου προσόντων ξεκινάει η διαδικασία πιστοποίησης της ΑΔΙΠ. Προτεραιότητα θα έχουν τα τμήματα που δεν έχουν αξιολογηθεί.

Συγγνώμη αλλά εδώ σε έχασα λίγο!

Για την ακρίβεια δεν κατάλαβα τι εννοείς...Προτεραιότητα για την πιστοποίηση δεν θα έπρεπε να έχουν τα τμήματα που αξιολογήθηκαν?

Και κάτι ακόμη, μέχρι πότε θα διαρκέσει η διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Συγγνώμη αλλά εδώ σε έχασα λίγο!

Για την ακρίβεια δεν κατάλαβα τι εννοείς...Προτεραιότητα για την πιστοποίηση δεν θα έπρεπε να έχουν τα τμήματα που αξιολογήθηκαν?

Και κάτι ακόμη, μέχρι πότε θα διαρκέσει η διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης?

Δες το συνημμένο αρχείο (διαφάνεια 24).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Kαλά όλα αυτά, αλλά μακάρι στην Ελληνική αγορά να έδειχναν πραγματικό σεβασμό κυρίως στον κόπο λήψης όλων αυτών. Δεν είναι κάτι να λές ότι π.χ. σπουδάζω μια x επιστήμη που ενδεχόμενα είναι από τα ΜΜΕ "high-rated". Σημασία έχει να μπορείς να φέρεις εις πέρας το βαρύ πρόγραμμα σπουδών. Αυτό δεν εκτίμησε ποτέ η Ελληνική κοινωνία και η αγορά εργασίας.

Στην ελληνική κοινωνία γενικώς δεν εκτιμάται τίποτα. Δεν έχεις άδικο. Το έχω εμπεδώσει απόλυτα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσπαθούμε.:eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχουν διπλωματική και όλα τα προπτυχιακά. Εγώ έχω τελειώσει το Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών . Στο τμήμα αυτό δεν είχαμε διπλωματική. Μόνο στις διδακτικές είχαμε υποχρεωτικές εργασίες. Στα υπόλοιπα μαθήματα είχαμε προαιρετικές εργασίες, οι οποίες ήταν ιδιαίτερα βοηθητικές. Δεν υποκαθιστούσαν όμως σε καμία περίπτωση τα οφέλη της διπλωματικής. Όταν λοιπόν πέρασα στο Διδασκαλείο Θεσσαλονίκης (είναι θεσμός διετούς εκπαιδευτικής επιμόρφωσης για δασκάλους/ες και νηπιαγωγούς εν είδη μεταπτυχιακού, το Διδασκαλείο υπάρχει σε 7 πόλεις κι έπιασα τη δεύτερη επιλογή μου, ο εν λόγω θεσμός δεν υφίσταται πλέον), στην αρχή δυσκολευόμουν στις εργασίες, διότι στο Π.Τ.Δ.Ε. Θεσσαλονίκης γίνονται και πιο πολλές υποχρεωτικές εργασίες και εκπόνηση διπλωματικής, κάτι που στο δικό μας παιδαγωγικό δεν γινόταν. Στην πορεία εξοικειώθηκα, αλλά το πρώτο δίμηνο αγχώθηκα πάρα πολύ. Αν είναι απαραίτητη η διπλωματική για το προπτυχιακό, πόσο μάλλον για το μεταπτυχιακό.:eek:

Υ/Γ Να προσθέσω ότι μια ιδιαίτερα δύσκολη παράμετρος κατά τη φάση της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, όταν εκπονούμε διπλωματική, είναι η εύρεση παλιών πρωτογενών πηγών. Εγώ χρειάστηκα, λ.χ., το βιβλίο ενός ξενόγλωσσου συγγραφέα, το οποίο είχε γράψει το 1964 και το χρυσοπλήρωσα, γιατί δεν το βρήκα σε καμία βιβλιοθήκη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top