Αλλαγές στο Ενιαίο Λύκειο 2013 - 2016

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι η ύλη θα είναι σημαντικά διαφορετική (για τις πανελλήνιες του 2015).

Για το 2016 αντιθέτως, αν ισχύσει το νέο σύστημα, πιστεύω ότι θα είναι μεγάλη έκπληξη αν η ύλη είναι η ίδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Δηλαδη αμα φετος δεν περασω εκει που θελω καιαποφασισω να ξαναδωσω, θα δωσω με νεα υλη;

Κάθε ακαδημαϊκό έτος, οι υποψήφιοι που δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις (είτε είναι τελειόφοιτοι είτε απόφοιτοι) εξετάζονται στην ύλη που έχει καθορίσει ο υπουργός παιδείας για το συγκεκριμένο ακαδημαϊκό έτος.

Αν αλλάξει η ύλη και δώσεις πανελλήνιες εξετάσεις ξανά θα εξεταστείς στην καινούρια ύλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ahab

Νεοφερμένος

Ο Ahab αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Δηλαδη ειναι σιγουρο οτι θα αλλαξει του χρονου η υλη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,550 μηνύματα.
Δηλαδη ειναι σιγουρο οτι θα αλλαξει του χρονου η υλη;

Ποτέ δε ξέρεις τι θα γίνει του χρόνου. Σκέψου φέτος τα φροντιστήρια στη λογοτεχνία είχαν ξεκινήσει να κάνουν κανονικά τα κείμενα απ' τον Ιούνιο και μετά άλλαξε η ύλη χωρίς να το περιμένει κανείς ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι η ύλη θα είναι σημαντικά διαφορετική (για τις πανελλήνιες του 2015).
Για το 2016 αντιθέτως, αν ισχύσει το νέο σύστημα, πιστεύω ότι θα είναι μεγάλη έκπληξη αν η ύλη είναι η ίδια.
Δεν ξέρω για τους άλλους προσανατολισμούς (κατευθύνσεις) αλλά τουλάχιστον η ύλη της Ιστορίας στη Θεωρητική με 10 ώρες στην 3η θα αλλάξει το 2016.:whistle:
Δεν τρολλάρω,μας το'παν όταν έγινε η ενημέρωση για το νέο σύστημα.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Soleado Febrero ~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Soleado Febrero ~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,033 μηνύματα.
Μ' αρέσει που έλεγαν οτι και καλά με το νέο σύστημα δε θα ενισχυθεί η παραπαιδεία.
Μια χαρά πελατεία θα συνεχίσουν να έχουν τα φροντιστήρια :)

Μην σου πω και περισσότερο από ότι έχουν τώρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Δεν ξέρω για τους άλλους προσανατολισμούς (κατευθύνσεις) αλλά τουλάχιστον η ύλη της Ιστορίας στη Θεωρητική με 10 ώρες στην 3η θα αλλάξει το 2016.:whistle:
Δεν τρολλάρω,μας το'παν όταν έγινε η ενημέρωση για το νέο σύστημα.:P

Για όλα τα 4 μαθήματα των πανελληνίων εξετάσεων, για όλους τους προσανατολισμούς οι ώρες είναι αυξημένες.

Ιδού:

https://www.economics.edu.gr/images/programma-neo-lykeio2.jpg


Για αυτόν ακριβώς τον λόγο λέω ότι για το 2016, θεωρώ απίθανο η ύλη να είναι ίδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Soleado Febrero ~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Soleado Febrero ~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,033 μηνύματα.
Για όλα τα 4 μαθήματα των πανελληνίων εξετάσεων, για όλους τους προσανατολισμούς οι ώρες είναι αυξημένες.

Ιδού:

https://www.economics.edu.gr/images/programma-neo-lykeio2.jpg


Για αυτόν ακριβώς τον λόγο λέω ότι για το 2016, θεωρώ απίθανο η ύλη να είναι ίδια.

10 ΩΡΕΣ ΑΡΧΑΙΑ!!!:|:|:|
Αλλά όντως αποκλείεται η ύλη να είναι η ίδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Δεν ξέρω για τους άλλους προσανατολισμούς (κατευθύνσεις) αλλά τουλάχιστον η ύλη της Ιστορίας στη Θεωρητική με 10 ώρες στην 3η θα αλλάξει το 2016.:whistle:
Δεν τρολλάρω,μας το'παν όταν έγινε η ενημέρωση για το νέο σύστημα.:P

Κάνεις λάθος η ιστορία είναι 6 ώρες και τα αρχαία 10!!!, θεωρητική θα πας??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

λοιπόν

Νεοφερμένος

Η λοιπόν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
Εγώ πάντως αναρωτιέμαι ακόμα πώς οι μαθητές με τόσο λίγες ώρες κατ στη β θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν. Εμείς φέτος έχουμε 4ώρες αρχαία κατ. , 2 ώρες λατινικά και 2 ώρες φιλοσοφίας. Σύνολο 8 ώρες. Ακόμα με το νέο σύστημα ενισχύεται η παραπαιδεία πάρα πολύ. Πάντως εγώ χαίρομαι που δε με έπιασε, γιατί, ακόμα και θετικό να βγει το σύστημα δεν είναι το καλύτερο να είμαστε τα πειραματόζωα. Παίδες: Για όσους ανησυχούν εμάς οι καθηγητές στο σχολείο μας λένε πως μπορεί και να μην ισχύσει το συστηματάκι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,892 μηνύματα.
Τραγικό το νέο σύστημα και ακόμα πιο τραγικοί εσείς που το δέχεστε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Εγώ πάντως αναρωτιέμαι ακόμα πώς οι μαθητές με τόσο λίγες ώρες κατ στη β θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν. Εμείς φέτος έχουμε 4ώρες αρχαία κατ. , 2 ώρες λατινικά και 2 ώρες φιλοσοφίας. Σύνολο 8 ώρες. Ακόμα με το νέο σύστημα ενισχύεται η παραπαιδεία πάρα πολύ. Πάντως εγώ χαίρομαι που δε με έπιασε, γιατί, ακόμα και θετικό να βγει το σύστημα δεν είναι το καλύτερο να είμαστε τα πειραματόζωα. Παίδες: Για όσους ανησυχούν εμάς οι καθηγητές στο σχολείο μας λένε πως μπορεί και να μην ισχύσει το συστηματάκι!

Συνήθως πάντως, τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του -κάθε- νέου συστήματος, τα πράγματα είναι σχετικά πιο εύκολα για τους μαθητές, για να βγει προς τα έξω η εικόνα ότι το σύστημα είναι καλό. Το νέο σύστημα όντως μπορεί να μην ισχύσει, ή μπορεί να μην ισχύσει για την φετινή Α' Λυκείου, θα δείξει.

Τραγικό το νέο σύστημα και ακόμα πιο τραγικοί εσείς που το δέχεστε...

Το αν το νέο σύστημα είναι τραγικό, θα φανεί στην πράξη. Στην θεωρία, ΟΛΑ τα συστήματα έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, και όχι απλώς αυτό, αλλά μπορεί αυτό που εγώ θεωρώ πλεονέκτημα, εσύ να το θεωρείς μειονέκτημα, και αντίστροφα. Το αν τώρα είναι τραγικά τα παιδιά που το δέχονται, απλά να εξιστορήσω τα δικά μου βιώματα, όταν πρωτοεφαρμόστηκε το σύστημα Αρσένη (14 μαθήματα το 2001 στην Γ, 9 μαθήματα το 2002, με πανελλήνιες και στην Β Λυκείου), ότι υπήρχε τεράστιο κύμα καταλήψεων και αντιδράσεων, το αποτέλεσμα ήταν το σύστημα -φυσικά- να εφαρμοστεί, και εμείς να μην προλαβαίνουμε να κάνουμε φροντιστήρια για να καλύψουμε τα κενά που αφήσαμε στην Α' Λυκείου -όταν και πρωτοφάνηκε το σύστημα.

Είναι εύκολο, εκτός χορού, να χαρακτηρίζεις "τραγικούς" τους μαθητές που το "δέχονται", πρότεινε τουλάχιστον καμία αντίδραση που θα πιάσει τόπο (αυτό σημαίνει ότι οι καταλήψεις και οι αποχές δεν θα πρέπει να προταθούν).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,892 μηνύματα.
Το αν το νέο σύστημα είναι τραγικό, θα φανεί στην πράξη. Στην θεωρία, ΟΛΑ τα συστήματα έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, και όχι απλώς αυτό, αλλά μπορεί αυτό που εγώ θεωρώ πλεονέκτημα, εσύ να το θεωρείς μειονέκτημα, και αντίστροφα. Το αν τώρα είναι τραγικά τα παιδιά που το δέχονται, απλά να εξιστορήσω τα δικά μου βιώματα, όταν πρωτοεφαρμόστηκε το σύστημα Αρσένη (14 μαθήματα το 2001 στην Γ, 9 μαθήματα το 2002, με πανελλήνιες και στην Β Λυκείου), ότι υπήρχε τεράστιο κύμα καταλήψεων και αντιδράσεων, το αποτέλεσμα ήταν το σύστημα -φυσικά- να εφαρμοστεί, και εμείς να μην προλαβαίνουμε να κάνουμε φροντιστήρια για να καλύψουμε τα κενά που αφήσαμε στην Α' Λυκείου -όταν και πρωτοφάνηκε το σύστημα.

Είναι εύκολο, εκτός χορού, να χαρακτηρίζεις "τραγικούς" τους μαθητές που το "δέχονται", πρότεινε τουλάχιστον καμία αντίδραση που θα πιάσει τόπο (αυτό σημαίνει ότι οι καταλήψεις και οι αποχές δεν θα πρέπει να προταθούν).

Το σύστημα του Αρσένη πρόβλεπε και άλλα πράγματα από αυτά που εφαρμόστηκαν. Έδωσα και εγώ εξετάσεις στη Β Λυκείου οι οποίες ήταν τυπικές. Οι εξετάσεις για ευνόητους λόγους πρέπει να είναι ανεξάρτητες από το Λύκειο και με το νέο σύστημα γίνεται πιο εξαρτόμενες.

Ο τρόπος που θα προτείνω είναι επαναλαμβανόμενες καταλήψεις από τους μαθητές του Γυμνασίου που τους πιάνει το μέτρο. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Το σύστημα του Αρσένη πρόβλεπε και άλλα πράγματα από αυτά που εφαρμόστηκαν. Έδωσα και εγώ εξετάσεις στη Β Λυκείου οι οποίες ήταν τυπικές. Οι εξετάσεις για ευνόητους λόγους πρέπει να είναι ανεξάρτητες από το Λύκειο και με το νέο σύστημα γίνεται πιο εξαρτόμενες.

Ο τρόπος που θα προτείνω είναι επαναλαμβανόμενες καταλήψεις από τους μαθητές του Γυμνασίου που τους πιάνει το μέτρο. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Το αν οι εξετάσεις πρέπει να είναι ανεξάρτητες από το Λύκειο είναι κάτι που σηκώνει πολλή κουβέντα. Ή μάλλον, για να είμαι πιο ακριβής, γιατί στην ανεξαρτησία -θεωρητικά- συμφωνώ και εγώ: Το δύσκολο είναι να συζητήσουμε τον τρόπο εισαγωγής από κει και πέρα, και επίσης, αν έχει νόημα να πούμε, ότι με την ανεξαρτησία της Γ' Λυκείου από το Α' έτος σπουδών, αν χτυπιούνται τα φροντιστήρια, και πάει λέγοντας.

Γιατί, αν υποθέσουμε ότι θα είναι τα πανεπιστήμια αυτά που θα καθορίζουν την ύλη και τα μαθήματα, αμφιβάλλει κανείς ότι θα υπάρχουν φροντιστήρια που θα κάνουν αυτά τα μαθήματα; Δεν νομίζω.

Όντως, με το νέο σύστημα, η εξάρτηση αυτή γίνεται μεγαλύτερη, πράγμα που για εμένα ναι μεν αντιβαίνει σε αυτό που θεωρητικά πιστεύω, όμως πρακτικά -ως καθηγητής φροντιστηρίων- με συμφέρει.

Όσο για τις καταλήψεις... Ουδέν σχόλιο. Για ευνόητους λόγους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Όσο για τις καταλήψεις... Ουδέν σχόλιο. Για ευνόητους λόγους.
Κλασική απάντηση κάποιου που είναι κατά των καταλήψεων, αλλά δεν έχει..άλλη λύση ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Κλασική απάντηση κάποιου που είναι κατά των καταλήψεων, αλλά δεν έχει..άλλη λύση ;)

Δεν υπάρχει περίπτωση να σου πω ότι θα συμφωνήσω με μια παράνομη πράξη, που ταυτόχρονα είναι και ανήθικη, γιατί στερεί από κάποιους -με το έτσι θέλω- το δικαίωμα στην εκπαίδευση. Τα ίδια φυσικά επρόκειτο να σου πω και για καταλήψεις που κάνουν οι "μεγάλοι", σε δημόσιες υπηρεσίες, δημαρχεία, και πάει λέγοντας. Η κατάληψη είναι η τελευταία ενέργεια που πρέπει να κάνει κάποιος, όταν δει ότι όλα τα άλλα πράγματα που έχει κάνει για να δείξει την διαμαρτυρία του έχουν πάει στον βρόντο.

Και ποια είναι αυτά; Μου χρεώνεις ότι δεν έχω άλλη λύση. Ορίστε λοιπόν:

1) Ενημερωνόμαστε ΣΦΑΙΡΙΚΑ για αυτό το καινούργιο σύστημα. ΔΕΝ διαβάζουμε εφημερίδες και sites που είναι δηλωμένα σε πολιτικούς χώρους. Βρίσκουμε και διαβάζουμε προσεκτικά το ίδιο το ΦΕΚ που ορίζει αυτό το νέο σύστημα. Ίσως χρειαστεί να κρατήσουμε και δικές μας σημειώσεις για να το καταλάβουμε καλύτερα. Σχηματίζουμε μια πρώτη γνώμη για το θέμα. Κατόπιν, βρίσκουμε απόψεις που είναι και υπέρ, αλλά και κατά. Πολλές φορές μπορεί να διαβάσεις πράγματα που δεν τα είχες σκεφτεί. Το συζητάμε με όσους ενδιαφέρονται. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που λέω στην αρχή: Η σφαιρική ενημέρωση του ζητήματος.

2) Εντοπίζουμε τα σημεία με τα οποία διαφωνούμε. Αναλογιζόμαστε πόσο σημαντικά ή ασήμαντα είναι, και κυρίως, ποιους αφορούν. Αν δεν αφορούν τους εαυτούς μας, δεν έχουμε δικαίωμα να διαμαρτυρηθούμε, παρά μόνο να συμπαρασταθούμε σε αυτούς τους οποίους αφορούν.

Τα πρώτα 2 σημεία μπορεί να σου φανούν αυτονόητα, αλλά αν δεις τα αιτήματα των καταλήψεων στην πλειοψηφία των σχολείων της χώρας, αποδεικνύεται ότι οι μαθητές δεν τα κάνουν.

3) Οργανωνόμαστε με τους συμμαθητές μας, με μαθητές από άλλα σχολεία ή από άλλες πόλεις. Συντάσσουμε ένα κείμενο διαμαρτυρίας, σε ευπρεπή γλώσσα και με σωστή ορθογραφία, το οποίο, ο καθένας από μας, το στέλνει παντού: Σε εφημερίδες, σε ενημερωτικά sites, σε blogs, σε ραδιόφωνα, ακόμη και στα inbox των πολιτικών (οι διευθύνσεις τους είναι πολύ εύκολο να βρεθούν). Παρακολουθούμε ποιοι το δημοσίευσαν, ποιοι ασχολήθηκαν. Σε όσους δεν ασχολήθηκαν, το ξαναστέλνουμε. Αναγκάζουμε την κοινωνία, τους δημοσιογράφους, τους πολιτικούς, να ασχοληθούν με το θέμα.

4) Το ίδιο κείμενο το τυπώνουμε και το μοιράζουμε όπου μπορούμε.

5) Οργανώνουμε συναυλία διαμαρτυρίας, και προσπαθούμε να καλέσουμε και μερικούς καλλιτέχνες που ξέρουμε ότι πάντα βοηθάνε.

6) Ταυτόχρονα, δεν χάνουμε -με δική μας υπαιτιότητα- ούτε μια ώρα μάθημα. Αυτό θα κάνει την κοινή γνώμη να πάρει το μέρος μας. Την θέλουμε την κοινή γνώμη. Γιατί, αν η κοινή γνώμη είναι κατά μας, σιγά να μην ασχοληθεί η κυβέρνηση -που φοβάται το πολιτικό κόστος- με μας.

7) Αν τίποτα από όλα αυτά δεν λειτουργήσει, κάνουμε αποχή. Δηλαδή, χάνουμε μάθημα μεν, αλλά με κόστος δε. Δείχνουμε προς τα έξω ότι εμείς, οι αγωνιστές, είμαστε διατεθειμένοι να θυσιάσουμε και κάποια πράγματα, γιατί ο αγώνας μας είναι δίκαιος. Αν είναι να μείνουμε από απουσίες, θα μείνουμε όλοι. Αλλά αυτό το σύστημα δεν θα περάσει. Συνεχίζουμε τις δράσεις 3,4,5.

8) Αν ούτε αυτό έχει αποτέλεσμα, τότε κάνουμε κατάληψη. Γιατί; Γιατί έχουμε εξαντλήσει όλα τα θεμιτά και νόμιμα μέσα για τον δίκαιο αγώνα μας, και δεν έχουμε εισακουστεί. Τότε, η κατάληψη είναι ο μόνος δρόμος.




Όνειρα θερινής νυκτός...;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mythik52

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Αμφίκλεια (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Δεν υπάρχει περίπτωση να σου πω ότι θα συμφωνήσω με μια παράνομη πράξη, που ταυτόχρονα είναι και ανήθικη, γιατί στερεί από κάποιους -με το έτσι θέλω- το δικαίωμα στην εκπαίδευση. Τα ίδια φυσικά επρόκειτο να σου πω και για καταλήψεις που κάνουν οι "μεγάλοι", σε δημόσιες υπηρεσίες, δημαρχεία, και πάει λέγοντας. Η κατάληψη είναι η τελευταία ενέργεια που πρέπει να κάνει κάποιος, όταν δει ότι όλα τα άλλα πράγματα που έχει κάνει για να δείξει την διαμαρτυρία του έχουν πάει στον βρόντο.

Και ποια είναι αυτά; Μου χρεώνεις ότι δεν έχω άλλη λύση. Ορίστε λοιπόν:

1) Ενημερωνόμαστε ΣΦΑΙΡΙΚΑ για αυτό το καινούργιο σύστημα. ΔΕΝ διαβάζουμε εφημερίδες και sites που είναι δηλωμένα σε πολιτικούς χώρους. Βρίσκουμε και διαβάζουμε προσεκτικά το ίδιο το ΦΕΚ που ορίζει αυτό το νέο σύστημα. Ίσως χρειαστεί να κρατήσουμε και δικές μας σημειώσεις για να το καταλάβουμε καλύτερα. Σχηματίζουμε μια πρώτη γνώμη για το θέμα. Κατόπιν, βρίσκουμε απόψεις που είναι και υπέρ, αλλά και κατά. Πολλές φορές μπορεί να διαβάσεις πράγματα που δεν τα είχες σκεφτεί. Το συζητάμε με όσους ενδιαφέρονται. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που λέω στην αρχή: Η σφαιρική ενημέρωση του ζητήματος.

2) Εντοπίζουμε τα σημεία με τα οποία διαφωνούμε. Αναλογιζόμαστε πόσο σημαντικά ή ασήμαντα είναι, και κυρίως, ποιους αφορούν. Αν δεν αφορούν τους εαυτούς μας, δεν έχουμε δικαίωμα να διαμαρτυρηθούμε, παρά μόνο να συμπαρασταθούμε σε αυτούς τους οποίους αφορούν.

Τα πρώτα 2 σημεία μπορεί να σου φανούν αυτονόητα, αλλά αν δεις τα αιτήματα των καταλήψεων στην πλειοψηφία των σχολείων της χώρας, αποδεικνύεται ότι οι μαθητές δεν τα κάνουν.

3) Οργανωνόμαστε με τους συμμαθητές μας, με μαθητές από άλλα σχολεία ή από άλλες πόλεις. Συντάσσουμε ένα κείμενο διαμαρτυρίας, σε ευπρεπή γλώσσα και με σωστή ορθογραφία, το οποίο, ο καθένας από μας, το στέλνει παντού: Σε εφημερίδες, σε ενημερωτικά sites, σε blogs, σε ραδιόφωνα, ακόμη και στα inbox των πολιτικών (οι διευθύνσεις τους είναι πολύ εύκολο να βρεθούν). Παρακολουθούμε ποιοι το δημοσίευσαν, ποιοι ασχολήθηκαν. Σε όσους δεν ασχολήθηκαν, το ξαναστέλνουμε. Αναγκάζουμε την κοινωνία, τους δημοσιογράφους, τους πολιτικούς, να ασχοληθούν με το θέμα.

4) Το ίδιο κείμενο το τυπώνουμε και το μοιράζουμε όπου μπορούμε.

5) Οργανώνουμε συναυλία διαμαρτυρίας, και προσπαθούμε να καλέσουμε και μερικούς καλλιτέχνες που ξέρουμε ότι πάντα βοηθάνε.

6) Ταυτόχρονα, δεν χάνουμε -με δική μας υπαιτιότητα- ούτε μια ώρα μάθημα. Αυτό θα κάνει την κοινή γνώμη να πάρει το μέρος μας. Την θέλουμε την κοινή γνώμη. Γιατί, αν η κοινή γνώμη είναι κατά μας, σιγά να μην ασχοληθεί η κυβέρνηση -που φοβάται το πολιτικό κόστος- με μας.

7) Αν τίποτα από όλα αυτά δεν λειτουργήσει, κάνουμε αποχή. Δηλαδή, χάνουμε μάθημα μεν, αλλά με κόστος δε. Δείχνουμε προς τα έξω ότι εμείς, οι αγωνιστές, είμαστε διατεθειμένοι να θυσιάσουμε και κάποια πράγματα, γιατί ο αγώνας μας είναι δίκαιος. Αν είναι να μείνουμε από απουσίες, θα μείνουμε όλοι. Αλλά αυτό το σύστημα δεν θα περάσει. Συνεχίζουμε τις δράσεις 3,4,5.

8) Αν ούτε αυτό έχει αποτέλεσμα, τότε κάνουμε κατάληψη. Γιατί; Γιατί έχουμε εξαντλήσει όλα τα θεμιτά και νόμιμα μέσα για τον δίκαιο αγώνα μας, και δεν έχουμε εισακουστεί. Τότε, η κατάληψη είναι ο μόνος δρόμος.




Όνειρα θερινής νυκτός...;;;

Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Κάνεις λάθος η ιστορία είναι 6 ώρες και τα αρχαία 10!!!, θεωρητική θα πας??
Ω ναι.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
10 ωρες την βδομαδα αρχαια :look: :look: οταν το ειχα δει την πρωτη φορα ημουν καπως ετσι: :eek:
Λιωσιμο που θα πεσει... Ατιμο ονειρο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top