Φυσικό Αθήνας Vs Φυσικό Κρήτης

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 679 μηνύματα.
αν θες την ταπεινη μου γνωμη ολα τα τμηματα σε ολες τις επιστημες στην ελλαδα δεν εχουν μεγαλες διαφορες.εξαιρεση αποτελουν οι πολιτικοι μηχανικοι του εμπ.χαρακτηριστικο ειναι οτι βρισκονται 25οι στον κοσμο στη σχετικη λιστα.επισης σε καλη θεση ειναι η ιατρικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
αν θες την ταπεινη μου γνωμη ολα τα τμηματα σε ολες τις επιστημες στην ελλαδα δεν εχουν μεγαλες διαφορες.εξαιρεση αποτελουν οι πολιτικοι μηχανικοι του εμπ.χαρακτηριστικο ειναι οτι βρισκονται 25οι στον κοσμο στη σχετικη λιστα.επισης σε καλη θεση ειναι η ιατρικη.

Και όλοι εσείς που διαδίδετε κραυγαλέα ότι τα χ πανεπιστήμια γ*μανε πώς ξέρετε ότι οι λίστες στις οποίες στηρίζετε το επιχείρημά σας είναι 100% αξιόπιστες; :)

Εγώ - όπως και άλλα άτομα - πιστεύω ότι παίζονται διάφορα στις εν λόγω (θεοποιημένες προφανώς) λίστες για ευνόητους λόγους. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
και οι ΗΜΜΥ του ΕΜΠ ειναι πολυ ψηλα και μαλιστα σε ανταγωνιστικοτατο κλαδο...ιατρικη δεν βλεπω καμια σχολη τους στην λιστα


Nαταλια του πανεπιστημιου της ταιβαν ειναι οι πιο αναξιοπιστες καθως ακουγεται..της σανγκαη δεν ξερω, δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα λογια...των times δεν προχωρουν σε βαθος(οι times ηταν με την QS μαζι για χρονια και κανανε τις κρισεις)
υποθετω της QS ειναι οι πιο αξιοπιστες(μεχρι ενος βαθμου δηλαδη)...δινουν ενα βημα να πεις...μια εικονα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Oπως και να το κάνουμε, σε όποιο τμήμα φυσικής τελειώσει κανείς, φυσικός βγαίνει κοκ. Οπότε αυτά τα ακούω βερεσέ. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ειναι βασικο να ξερεις αν η σχολη που θα επιλεξεις ειναι κατι το αξιολογο ή οχι...βεβαια συμφωνω με τον παλαβο με την φυσικη,που λεει πως ολες οι σχολες, ή μαλλον οι περισσοτερες βραζουν στο ζουμι τους...\\απο εκει και περα το ουσιαστικοτερο ειναι το επιπεδο καταρτισης που αποκτας...η προσπαθεια που καταβαλεις να κατανοησεις την γνωση που σου παρεχεται..διοτι καθε χρονο αποφοιτουν πολλοι,αλλα λιγοι μπορουν να πουν πως κατεχουν το εκαστοτε αντικειμενο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ε καλά, αυτό εννοείται. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 679 μηνύματα.
Και όλοι εσείς που διαδίδετε κραυγαλέα ότι τα χ πανεπιστήμια γ*μανε πώς ξέρετε ότι οι λίστες στις οποίες στηρίζετε το επιχείρημά σας είναι 100% αξιόπιστες; :)

Εγώ - όπως και άλλα άτομα - πιστεύω ότι παίζονται διάφορα στις εν λόγω (θεοποιημένες προφανώς) λίστες για ευνόητους λόγους. :D

καταρχην να ξεκαθαρισω κατι.... δε θεοποιησαμε καμια λιστα και κανενα πανεπιστημιο.η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι οι συγκεκριμενες λιστεςειναι ο πιο αξιοπιστος τροπος συγκρισης πανεπιστημιακων σχολων.αν εσυ πιστευεις οτι αυτος ο τροπος δεν ειναι σωστος απλως δεν τον ακολουθεις.για εμενα οι πιο αξιοπιστες λιστες ειναι της σανγκαης και η qs.σαφως και δεν ξερω αν οι λιστες ειναι 100% αξιοπιστες και μαλλον δε θα το μαθω και ποτε.απλως δεν πιστευω οτι υπαρχει καποιος πιο αξιοπιστος τροπος.σιγουρα ειναι πιο αξιοπιστος τροπος απο το να ρωτησω φοιτητες πο καθηγητες των συγκεκριμενων τμηματων οι οποιοι δε ειναι εξορισμου και τοσο αντικειμενικοι.

OK, το πανεπιστήμιο Κρήτης γενικά είναι το καλύτερο και όσοι φοιτούν σε κάποιο άλλο είναι άξιοι της μοίρας τους. :)

ισα ισα εγω δεν πιστευω πως το κρητης ειναι το καλυτερο...

ειναι βασικο να ξερεις αν η σχολη που θα επιλεξεις ειναι κατι το αξιολογο ή οχι...βεβαια συμφωνω με τον παλαβο με την φυσικη,που λεει πως ολες οι σχολες, ή μαλλον οι περισσοτερες βραζουν στο ζουμι τους...\\απο εκει και περα το ουσιαστικοτερο ειναι το επιπεδο καταρτισης που αποκτας...η προσπαθεια που καταβαλεις να κατανοησεις την γνωση που σου παρεχεται..διοτι καθε χρονο αποφοιτουν πολλοι,αλλα λιγοι μπορουν να πουν πως κατεχουν το εκαστοτε αντικειμενο

απολυτως σωστα αυτα που λες.οπου και να σπουδασεις την οποιαδηποτε επιστημη την μαθαινεις καλυτερα με την προσωπικη ενασχοληση και το ποσα απεκτησες εσυ μεσα απο τη σχολη(and yes i am crazy about physics:clapup:).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,386 μηνύματα.
ειναι βασικο να ξερεις αν η σχολη που θα επιλεξεις ειναι κατι το αξιολογο ή οχι...βεβαια συμφωνω με τον παλαβο με την φυσικη,που λεει πως ολες οι σχολες, ή μαλλον οι περισσοτερες βραζουν στο ζουμι τους...\\απο εκει και περα το ουσιαστικοτερο ειναι το επιπεδο καταρτισης που αποκτας...η προσπαθεια που καταβαλεις να κατανοησεις την γνωση που σου παρεχεται..διοτι καθε χρονο αποφοιτουν πολλοι,αλλα λιγοι μπορουν να πουν πως κατεχουν το εκαστοτε αντικειμενο

Σ' αυτό δεν φταίει το Τμήμα αλλά το είδος του φοιτητικού δυναμικού. Το επίπεδο κατάρτισης, η προσπάθεια για την κατανόηση της γνώσης φαίνεται από πολλά ποιοτικά στοιχεία που αγνοείτε στην συζήτησή σας, ως μη ειδικοί αξιολογητές. Δεν νομίζω ότι ένα Τμήμα βασικής επιστήμης, να διδάσκει την επιστήμη και να διεξάγει έρευνα μέτριας ποιότητας. Το κάθε Τμήμα έχει θετικά και αρνητικά σημεία, που συνήθως παραλείπονται στον «ουσιαστικό» διάλογο με το Υπουργείο, γι' αυτό και διαιωνίζονται τα αρνητικά σημεία. Ακόμη και το Τμήμα του Παν.Κρήτης αποκλείεται να μην έχει αρνητικά σημεία.

Η επιστήμη μαθαίνεται με προσωπικό σκληρό διάβασμα. Ο καθηγητής Πανεπιστημίου σε μια εποχή διαδικτύου, είναι η δεύτερη πηγή πληροφόρησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
και στην εποχη των σπηλαιων ηταν θεμα προσωπικης προσπαθειας...αλλα πριν απο αυτο ηταν ειναι και θεμα ερεθισματων,περιβαλλοντος


ισως η σπουδαιοτερη συνεισφορα των δασκαλων ιδιως σε χαμηλοτερο επιπεδο ειναι αυτη ακριβως...να διαμορφωσουν ενα περιβαλλον ερεθισματων που θα μπορει να ενεργοποιει τις κλισεις και τα οποια κρυμμενα ενδιαφεροντα και τα θελω των μαθητων...γι αυτο και το σχολειο στην ελλαδα ειναι ενα κακο σχολειο...οχι επειδη δεν ξερουν τα παιδια τι εγινε το 21 ή αδυνατουν να γραψουν τον τυπο του νερου...αλλα κυριως γιατι προσπαθει με το στανιο να σου διδαξει πραγματα...ενα ερεθισμα λειτουργει πολλαπλασιαστικα και εκει που θα σταματουσε ενα παιδι με αυτοπειθαρχια στην γνωση του σχολειου προσπαθει να εμβαθυνει περαιτερω με εναν τροπο ουσιαστικο...βρισκει διασκεδαστικοτερη την επιστημη απο τις αηδιες που σερβιρουν ΜΜΕ και τα μεσα μαζικης διασκεδασης

βασικα ερεθισματα και πειθαρχια ...αυτο θα πρεπει να ειναι το σχολειο...με τριτο αξονα την βασικη γνωση

τελος παντων μεγαλη κουβεντα


απο την αλλη και η ανθρωπιστη παιδεια,η ηθικη διαπαιδαγωγηση ειναι ζητουμενο,αλλα οπως βλεπουμε ολοενα υποχωρει σε σημασια στην αναδυομενη χρησιμοθηρικη δυτικη ζουγκλα...τα σχολεια παρκαρουν τα αναλογα μαθηματα,τα ΜΜΕ ανηκουν σε πλουσιους ιδιωτες και δρουν ανεξελεγκτα κ.ο.κ...αντε να διαμορφωσεις επιστημονες και προσωπικοτητες σε ενα τετοιο περιβαλλον
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Σ' αυτό δεν φταίει το Τμήμα αλλά το είδος του φοιτητικού δυναμικού. Το επίπεδο κατάρτισης, η προσπάθεια για την κατανόηση της γνώσης φαίνεται από πολλά ποιοτικά στοιχεία που αγνοείτε στην συζήτησή σας, ως μη ειδικοί αξιολογητές. Δεν νομίζω ότι ένα Τμήμα βασικής επιστήμης, να διδάσκει την επιστήμη και να διεξάγει έρευνα μέτριας ποιότητας. Το κάθε Τμήμα έχει θετικά και αρνητικά σημεία, που συνήθως παραλείπονται στον «ουσιαστικό» διάλογο με το Υπουργείο, γι' αυτό και διαιωνίζονται τα αρνητικά σημεία. Ακόμη και το Τμήμα του Παν.Κρήτης αποκλείεται να μην έχει αρνητικά σημεία.

Η επιστήμη μαθαίνεται με προσωπικό σκληρό διάβασμα. Ο καθηγητής Πανεπιστημίου σε μια εποχή διαδικτύου, είναι η δεύτερη πηγή πληροφόρησης.

το φυσικό Κρήτης σίγουρα έχει αρνητικά, όπως κάθε τμήμα...
όταν κάποιος έχει τη δυνατότητα να μπει (και να πάει) και στα δύο και διαλέγει της Κρήτης, αυτό εμένα μου λέει πολλά και ας λένε ό,τι θέλουν οι λίστες...

μια χαρά φταίει (και) το τμήμα...όταν σε φορτώνει με 7-8 μαθήματα το εξάμηνο τα οποία αν δεν τα παρακολουθήσεις (μιλάμε για 8++ ώρες παρακολούθηση τη μέρα + το διάβασμα που πρέπει να κάνεις γυρνώντας σπίτι) απλά δεν περνιούνται, δε μένει καμία διάθεση και χρόνος για προσωπικό σκληρό διάβασμα...ας μην κατηγορούμε λοιπόν τους φοιτητές συνέχεια...
ο καθηγητής είναι η βασική πηγή πληροφόρησης, ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε...αλλιώς γιατί (πληρώνουμε για) να σπουδάσουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
η κρητη εχει ενα πιο ευρωπαικο προγραμμα σπουδων νομιζω,λιγοτερα μαθηματα...τα αλλα τμηματα εμμενουν στην ελληνικη λογικη του χιλιοι καλοι χωρανε...
μην ξεχναμε πως ο Δασκαλακης θεωρει μεγιστο μειονεκτημα της σχολης του ΗΜΜΥ αυτο ακριβως(εκτος των αλλων δηλαδη) τα πολλα μαθηματα ανα εξαμηνο

και οι λιστες παντως αξιολογουν την ποιοτητα της σχολης.περιφερειακο τμημα και ομως πανω απ το αντιστοιχο του ΑΠΘ...αμεσως μετα,μια ανασα απο αυτο της Αθηνας(μαλιστα το διδακτικο προσωπικο ειναι πιθανα καλυτερο αυτου των αθηνων)

η οποια λιστα βγαζει του μετσοβιου το φυσικο καλυτερο(της σανγκαης παλι των ΑΘηνων)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Sail Beg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Sail Beg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 319 μηνύματα.
μην ξεχναμε πως ο Δασκαλακης θεωρει μεγιστο μειονεκτημα της σχολης του ΗΜΜΥ αυτο ακριβως(εκτος των αλλων δηλαδη) τα πολλα μαθηματα ανα εξαμηνο
Αρχικα δεν γνωριζω αν μιλας για τον Κων/νο Δασκαλακη,αν ναι,υπαρχει καποια συνεντευξη του που μιλαει για ΗΜΜΥ και γενικα για ΕΜΠ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 679 μηνύματα.
η κρητη εχει ενα πιο ευρωπαικο προγραμμα σπουδων νομιζω,λιγοτερα μαθηματα...τα αλλα τμηματα εμμενουν στην ελληνικη λογικη του χιλιοι καλοι χωρανε...

μα το φυσικο κρητης εχει 5 μαθηματα σε καθε εξαμηνο(ο καθε φοιτητες μπορει να διαλεξει μεχρι 8 ),ενω στο αθηνας και στο απθ εξι.δε νομιζω οτι ειναι μεγαλη διαφορα.

και οι λιστες παντως αξιολογουν την ποιοτητα της σχολης.περιφερειακο τμημα και ομως πανω απ το αντιστοιχο του ΑΠΘ...αμεσως μετα απο αυτο της Αθηνας(μαλιστα το διδακτικο προσωπικο ειναι πιθανα καλυτερο αυτου των αθηνων)

η οποια λιστα βγαζει του μετσοβιου το φυσικο καλυτερο(της σανγκαης παλι των ΑΘηνων)

αυτο που λες για το προσωπικο δεν ισχυει.αν θες να αξιολογησεις το προσωπικο πρεπει να αξιολογησεις καθεκαθηγητη ξεχωριστα.δηλαδη οταν λες οτι ειναι καλυτερο το προσωπικο της κρητης τι εννοεις?οτι καποια χρονια εκανανπερισσοτερες δημοσιευσεις?(που μπορει να ειναι και κατι τυχαιο)?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
τιποτα τις λιστες διαβαζω...εχει τα κριτηρια..προφανως τις δημοσιευσεις τους κρινουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
μα το φυσικο κρητης εχει 5 μαθηματα σε καθε εξαμηνο(ο καθε φοιτητες μπορει να διαλεξει μεχρι 8 ),ενω στο αθηνας και στο απθ εξι.δε νομιζω οτι ειναι μεγαλη διαφορα.
οπως βλεπω απο προγραμμα 5 τα πρωτα δυο ετη...4 τα επομενα...σημαντικη διαφορα

well done ...καλη κινηση της κρητης..βεβαια δεν ξερω στις ωρες τι γινεται..κανα 4ωρο δινουν στο καθε μαθημα..αθηνα δεν εχω ψαξει λογικα καπου εκει

αρνητικο στο προγραμμα της κρητης πως καποια μαθηματα επιλογης δεν ειναι σιγουρο πως θα διδασκονται και αυτο αφορα συμμετοχη φοιτητων(πανω απο 5) κ.λπ
βεβαια συμβαινει και σε αλλες σχολες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 679 μηνύματα.
ναι απο οτι βλεπω το φυσικο κρητης εχει στο συνολο 36 μαθηματα ενω το αθηνων 44.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ξερουμε την φημη των τμηματων στο εξωτερικο; εχουνσ πουδασει παιδια σε φημισμενα αμερικανικα πανεπιστημια με υποτροφια;

edit να σημειωσω πως το τμημα της κρητης εχει δεχτει εξωτερικη αξιολογηση απο 5 καθηγητες αλλοδαπων πανεπιστημιων..

επισης βασει στοιχειων του 2007 (νεοτερα δεν εχω) πρωτο σε δημοσιευσεις και αναφορες ανα μελος ειναι το διδακτικο προσωπικο στην κρητη και ακολουθει των ιωαννινων...των αθηνων ειναι μολις τριτο οριακα κατω απο των ιωαννινων ,αλλα με μεγαλη διαφορα απο αυτο της κρητης
στο πανεπιστημιο κρητης μονο ενας καθηγητης ειναι "παιδι" του τμηματος
για το τμημα του μετσοβιου στοιχεια δεν εχω

επισης η επιτροπη θεωρει πως το τμημα αυτο = της κρητης εννοειται ειναι το καλυτερο στην χωρα(η αξιολογηση παρουσιαστηκε το 2008 ) και εφαμιλλο αλλων τμηματων φημισμενων πανεπιστημιων του εξωτερικου
τα αρνητικα τοτε τωρα δεν ξερω τι καναν,του τμηματος ειναι το περιορισμενο τεχνικο προσωπικο(υποθεση που αφορα το κρατος κυριως) και επισης το γεγονος οτι ανηκει στην περιφερεια και μοιραια δεν παιρνει την αφροκρεμα των φοιτητων,μολονοτι καποιοι αριστουχοι το επιλεγουν ακριβως για την ποιοτητα του...προτεινει προσληψη τενικου προσωπικου και υποτροφιες για την προσελκυση αριστουχων..

https://www.physics.uoc.gr/menu/evaluation.php


η αθηνα εχει στο συνολο περισσοτερες δημοσιευσεις αλλα μονο επειδη ειναι περισσοτεορι οι καθηγητες

για μενα τεραστιο ατου της σχολης ειναι οτι θετει 36 μαθηματα για να παρεις πτυχιο οπως συμβαινει εξω,[ με εξαιρεση μια 4αδα μαθηματων(δυο αγγλικα δυο μαθηματα Η.Υ και προγραμματισμου) τα αλλα φυσικομαθηματικη]..δεν εχει τις μαζες που προσφερουν αλλες σχολες..με αποτελεσμα να εχει την ευχερεια ο μαθητης να εμβαθυνει και μονος του ,χρονο δηλαδη....και φυσικα περισσοτερες δυνατοτητες για καλυτερη βαθμολογια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,386 μηνύματα.
για μενα τεραστιο ατου της σχολης ειναι οτι θετει 36 μαθηματα για να παρεις πτυχιο οπως συμβαινει εξω,[ με εξαιρεση μια 4αδα μαθηματων(δυο αγγλικα δυο μαθηματα Η.Υ και προγραμματισμου) τα αλλα φυσικομαθηματικη]..δεν εχει τις μαζες που προσφερουν αλλες σχολες..με αποτελεσμα να εχει την ευχερεια ο μαθητης να εμβαθυνει και μονος του ,χρονο δηλαδη....και φυσικα περισσοτερες δυνατοτητες για καλυτερη βαθμολογια


Τα λιγότερα μαθήματα ή πιο σωστά ένα ευέλικτο πρόγραμμα σπουδών δεν σημαίνει κατ' ανάγκη, ότι είναι και πιο εύπεπτο. Θέλει δουλειά. Πολλές φορές ο λιγότερος αριθμός μαθημάτων ενδεχόμενα σημαίνει συμπιεσμένη ύλη 2 εξαμήνων σε 1 εξαμηνιαίο μάθημα με αποτέλεσμα, ο καθηγητής να έχει αρκετή ύλη για εξέταση, ανεβάζοντας την δυσκολία του μαθήματος. Οπότε σχετικό είναι το γεγονός αν έχει χρόνο να εμβαθύνει ο φοιτητής. Στη προσωπική δουλειά του διαβάσματος, δεν έχει καμία διαφορά αν διδαχθείς μια κβαντομηχανική σε ένα εξάμηνο με ύλη κβαντομηχανικής Ι και ΙΙ. Αυτό έχει να κάνει με το Τμήμα. Ένα Τμήμα μπορεί να προσφέρει 2 εξάμηνα κβαντομηχανική, άλλο 3-4 εξάμηνα...κοκ. Ουσιαστικά σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να παίζεις στα δάκτυλα και την μαθηματική ανάλυση αυτής, για να μάθεις κβαντομηχανική. Οπότε παράλληλα συνυπολογίζουμε και ένα τρίτο μάθημα: την ανάλυση. Άρα για ένα εξαμηνιαίο μάθημα, πρέπει να διαβάσουμε 3 εξαμηνιαία μαθήματα. :crazy: Eπίσης η καλύτερη βαθμολογία είναι λιγάκι σχετική στη χώρα μας. Τα έχουμε ξαναπεί. Οι αξιολογήσεις των φοιτητών είναι τελείως προσεγγιστικές. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
απο οτι καταλαβαινω δεν βγηκε τυχαια ο αριθμος νο 36 για το φυσικο κρητης...οι ανθρωποι εκει προφανως θελουν να συμβαδιζουν με τα ξενα προτυπα...και επελεξαν αυτον τον αριθμο που ικανοποιει ολους τους στοχους που εχουν θεσει...(οι ωρες του εκαστοτε μαθηματος ειναι αναλογες αλλων τμηματων)

οταν βλεπω προπτυχιακα τμηματα με 45 και 50 μαθηματα!ακομα και 59 σε καποιες περιπτωσεις ε νταξει!τι να λεμε τωρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,386 μηνύματα.
Ο αριθμός 36 πάει να καθιερωθεί σε όλα τα 4-ετή Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών ώστε να ικανοποιείται η συνθήκη της Μπολόνια με το σύστημα ECTS (Πιστωτικές Μονάδες): 240 ects για το 4-ετές πτυχίο (4 έτη χ 60 ects το έτος, 1 εξάμηνο = 30 ects). To κάθε προπτυχιακό μάθημα έχει νομίζω από 4 έως και 8 ects. Πλέον ο ελάχιστος αριθμός μαθημάτων για τη λήψη του πτυχίου θα είναι περίπου 36, σε 4-ετή Τμήματα. Τα 3-ετή πτυχία του εξωτερικού αντιστοιχούν σε 180 ects. Το 4ο έτος αντιστοιχεί σε pre-master / master year. To κλασικό μεταπτυχιακό που οδηγεί σε διδακτορικές σπουδές (δηλ., κυρίως ακαδημαϊκή έρευνα) είναι όπως και στην Ελλάδα, πλήρους φοίτησης και διαρκεί 2 χρόνια δηλ., έχει 120 ects.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top