fisher96
Εκκολαπτόμενο μέλος


Δεν πέφτουν τέτοιες ασκήσεις σε διαγωνίσματα!![]()
εμ ποιος ο λογος να την βαλουν αφου δεν θα τη γραψει κανεις?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Για τους διεστραμμένους υπάρχει αυτή:
![]()
(Δεν θέλει γνώσεις στερεού, καθώς αφού δεν υπάρχει τριβή, οι τροχαλίες δεν στρέφονται)Καλή διασκέδαση.
Η σταθερά επαναφοράς μήπως βγαίνει k1k2/[2(k1+k2)] ? Πες ναι, πες ναι...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης123
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Κοντά έπεσες: D = k1k2/[4(k1+k2)]Η σταθερά επαναφοράς μήπως βγαίνει k1k2/[2(k1+k2)] ? Πες ναι, πες ναι...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Μπορεί να είναι βλακεία, αλλά θα το ρωτήσω: γιατί το σκοινί που ελευθερώνεται είναι 2Δl1? Γιατί 2? Βέβαια είναι και αργά η ώρα για μένα και μπορεί να είναι μπροστά μου και να μην το βλέπω. Πάντως, αν ευκαιρήσεις, εξήγησέ το μου. Σ' ευχαριστώ πολύ.Κοντά έπεσες: D = k1k2/[4(k1+k2)]
Επειδή σε λίγο θα φύγω, πάρτε και τη ΛΥΣΗ:![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SuperSquirrel
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μπορεί να είναι βλακεία, αλλά θα το ρωτήσω: γιατί το σκοινί που ελευθερώνεται είναι 2Δl1? Γιατί 2? Βέβαια είναι και αργά η ώρα για μένα και μπορεί να είναι μπροστά μου και να μην το βλέπω. Πάντως, αν ευκαιρήσεις, εξήγησέ το μου. Σ' ευχαριστώ πολύ.![]()
ελευθερωνεται Δl απο καθε τροχαλια ..οποτε μαζι Δl (ετσι νομιζω τουλαχιστον.. γιατι και εγω εχω ζαβλακωθει απο το πολυ διαβασμα τετοια ωρα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


θα το ρωτήσω: γιατί το σκοινί που ελευθερώνεται είναι 2Δl1?
Η ερώτηση που κάνεις, δείχνει ακριβώς το πόσο λάθος καταλαβαίνουν οι μαθητές τη Φυσική στο σχολείο. Προφανώς δεν φταίνε (μόνον) αυτοί, αλλά και οι καθηγητές (σχολείων και φροντιστηρίων) που τους αφήνουν να πιστεύουν ότι η Φυσική δεν είναι παρά ένας συνδυασμός τύπων. Όχι, η Φυσική δεν είναι αυτό. Η Φυσική πάνω από όλα είναι η κατανόηση του φαινομένου. Δες το σχήμα και σκέψου: Αν με το ένα χέρι μου κρατήσω την κάτω τροχαλία ακίνητη και με το άλλο κατεβάσω την πάνω τροχαλία κατά χ, πόσο σκοινί θα ελευθερωθεί? Ναι φίλε μου, το βρήκες, αυτό είναι η Φυσική. Στις τελευταίες πανελλήνιες, στο θέμα με τον ένα κύλινδρο μέσα στον άλλο και το λιπαντικό, γιατί απέτυχαν τόσοι μαθητές? Γιατί αντί να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι ακριβώς φαινόμενο συμβαίνει, κόλλησαν στην (ηλίθια) σκέψη: "Ποιον τύπο να πάρω?".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος


Η ερώτηση που κάνεις, δείχνει ακριβώς το πόσο λάθος καταλαβαίνουν οι μαθητές τη Φυσική στο σχολείο. Προφανώς δεν φταίνε (μόνον) αυτοί, αλλά και οι καθηγητές (σχολείων και φροντιστηρίων) που τους αφήνουν να πιστεύουν ότι η Φυσική δεν είναι παρά ένας συνδυασμός τύπων. Όχι, η Φυσική δεν είναι αυτό. Η Φυσική πάνω από όλα είναι η κατανόηση του φαινομένου. Δες το σχήμα και σκέψου: Αν με το ένα χέρι μου κρατήσω την κάτω τροχαλία ακίνητη και με το άλλο κατεβάσω την πάνω τροχαλία κατά χ, πόσο σκοινί θα ελευθερωθεί? Ναι φίλε μου, το βρήκες, αυτό είναι η Φυσική. Στις τελευταίες πανελλήνιες, στο θέμα με τον ένα κύλινδρο μέσα στον άλλο και το λιπαντικό, γιατί απέτυχαν τόσοι μαθητές? Γιατί αντί να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι ακριβώς φαινόμενο συμβαίνει, κόλλησαν στην (ηλίθια) σκέψη: "Ποιον τύπο να πάρω?".
Νομιζω παντως πως σε αυτο φταιει και το γεγονος οτι στα σχολεια δεν εχουμε κανει ουτε μια εργαστηριακη ασκηση, ωστε να μελετησουμε κατι απο τα φαινομενα που βλεπουμε μονο ως τυπους. Και τα φροντηστηρια διαιωνιζουν την κατασταση ακομα περισσοτερο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosDim
Εκκολαπτόμενο μέλος


Η ερώτηση που κάνεις, δείχνει ακριβώς το πόσο λάθος καταλαβαίνουν οι μαθητές τη Φυσική στο σχολείο. Προφανώς δεν φταίνε (μόνον) αυτοί, αλλά και οι καθηγητές (σχολείων και φροντιστηρίων) που τους αφήνουν να πιστεύουν ότι η Φυσική δεν είναι παρά ένας συνδυασμός τύπων. Όχι, η Φυσική δεν είναι αυτό. Η Φυσική πάνω από όλα είναι η κατανόηση του φαινομένου. Δες το σχήμα και σκέψου: Αν με το ένα χέρι μου κρατήσω την κάτω τροχαλία ακίνητη και με το άλλο κατεβάσω την πάνω τροχαλία κατά χ, πόσο σκοινί θα ελευθερωθεί? Ναι φίλε μου, το βρήκες, αυτό είναι η Φυσική. Στις τελευταίες πανελλήνιες, στο θέμα με τον ένα κύλινδρο μέσα στον άλλο και το λιπαντικό, γιατί απέτυχαν τόσοι μαθητές? Γιατί αντί να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι ακριβώς φαινόμενο συμβαίνει, κόλλησαν στην (ηλίθια) σκέψη: "Ποιον τύπο να πάρω?".
Έχεις τη λύση όταν υπάρχει ολίσθηση;;
Φαίνομαι σαν ψυχοπαθής όταν απαντάω στις ρητορικές ερωτήσεις της βιολογίας κατεύθυνσηςΕκεί που διαβάζεις το οπερόνιο της λακτόζης σου πετάει και μία ερώτηση του τύπου ''πώς διαφέρουν τόσο πολύ;'' ή ''γεννιέται το ερώτημα'' και απαντάει μετά...! Τςςς μας κάνει και παιχνιδάκια το βιβλίο...Της θετικής με συμπονάτε;
![]()
ΕΕ αν δεν ξέρεις τα τρία ένζυμα που συνθέτονται χωρίς να δαγκώνεις την γλώσσα σου δέκα φορές δεν κάνεις τίποτα..ποιες ρητορικές ερωτήσεις μου λες τώρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Η ερώτηση που κάνεις, δείχνει ακριβώς το πόσο λάθος καταλαβαίνουν οι μαθητές τη Φυσική στο σχολείο. Προφανώς δεν φταίνε (μόνον) αυτοί, αλλά και οι καθηγητές (σχολείων και φροντιστηρίων) που τους αφήνουν να πιστεύουν ότι η Φυσική δεν είναι παρά ένας συνδυασμός τύπων. Όχι, η Φυσική δεν είναι αυτό. Η Φυσική πάνω από όλα είναι η κατανόηση του φαινομένου. Δες το σχήμα και σκέψου: Αν με το ένα χέρι μου κρατήσω την κάτω τροχαλία ακίνητη και με το άλλο κατεβάσω την πάνω τροχαλία κατά χ, πόσο σκοινί θα ελευθερωθεί? Ναι φίλε μου, το βρήκες, αυτό είναι η Φυσική. Στις τελευταίες πανελλήνιες, στο θέμα με τον ένα κύλινδρο μέσα στον άλλο και το λιπαντικό, γιατί απέτυχαν τόσοι μαθητές? Γιατί αντί να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι ακριβώς φαινόμενο συμβαίνει, κόλλησαν στην (ηλίθια) σκέψη: "Ποιον τύπο να πάρω?".

Μέσα στα χρόνια μου στο υπέροχο ελληνικό μας σχολείο έχω γνωρίσει πολλές περιπτώσεις καθηγητών. Όμως, θεωρώ πως το χειρότερο είδος όλων είναι μακράν εκείνοι που χλευάζουν τις "ηλίθιες σκέψεις" και τις αδαείς -κατά τα λεγόμενά τους- ερωτήσεις των μαθητών τους, ενώ παράλληλα, όταν οι τελευταίοι πάψουν φυσικά να ρωτούν οτιδήποτε, οι ίδιοι γκρινιάζουν μετά στο γραφείο των καθηγητών ότι "η τάξη είναι εντελώς αδιάφορη". Σου εύχομαι λοιπόν, όταν κάποτε ανέβεις κι εσύ στα έδρανα, να μην επικρίνεις με τόση αυστηρότητα τα παιδιά που, όπως λες, "κολλάνε".
Σε ό,τι αφορά το άτομό μου τώρα, θα ήθελα απλώς να πω ότι ήμουν ο μόνος που τόλμησε να απαντήσει δημόσια σε μια άσκηση, που εσύ ο ίδιος ως θεματοδότης χαρακτήρισες, έστω και χαριτολογώντας, "για διεστραμμένους". Αυτό βέβαια δεν σε εμπόδισε να χρησιμοποιήσεις την απορία μου - όσο βλακώδης κι αν σου φάνηκε - για να καταδείξεις μέσα από μένα, που δεν γνωρίζεις προσωπικά, τις ανωμαλίες ενός ολόκληρου εκπαιδευτικού συστήματος.
Σ' ευχαριστώ για τις υποδείξεις. Θα τις λάβω υπόψη όσο πρέπει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης


Εδώ, στο κάτω άκρο του ελατηρίου έχουμε προσαρμόσει ένα σώμα μάζας Μ από το οποίο κρέμεται με σχοινί ένα άλλο σώμα μάζας m. Το σύστημα αρχικά ηρεμεί με το ελατήριο παραμορφωμένο κατά Δℓ.
Απομακρύνουμε το σύστημα των σωμάτων κατά d προς τα κάτω και το αφήνουμε ελεύθερο. Πόση είναι η μέγιστη δυνατή τιμή του d για την οποία το σχοινί διατηρείται διαρκώς τεντωμένο;
Θεωρείστε το σχοινί αβαρές και μη εκτατό.
https://3.bp.blogspot.com/-QhGxgmfy_...2jA/s1600/σώμα+-+σχοινί+-+σώμα+-+ελατήριο.jpg
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Παληκάρι μου, τώρα λες αυτή την άσκηση "τσιμπημένη", αλλά όταν θα πλησιάζουν οι εξετάσεις θα την λες "αστεία". Κλασική ασκησούλα είναι. Eίδα τη λύση στο blog. Ο τύπος την έλυσε και την παρουσίασε φιγουρατζήδηκα και με τρόπο που να φαίνεται πιο δύσκολη από όσο είναι. Τέσσερα βήματα ήταν αρκετά: αρχική ισορροπία του συστήματος, εύρεση D του m, ΣF για το m, Τ όχι αρνητικό. Τώρα εσύ πού βρήκες τις παραγώγους δεν ξέρω. Καλή σου συνέχεια.Να βαλω μια ασκηση που βρήκα σε ενα blog και πιστεύω πως είναι τσιμπημένη ( την ελυσα καπως ανορθοδοξα (παραγωγους κτλ) και θα ηθελα να δω και τις αποψεις πιο εμπειρων στο θεμα )

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης


T'=Fel
απο δευτερο νομο του νευτωνα για τυχαια θεση στο σωμα που κρεμεται :
T=Dx+w=D_1Asina+mg
παραγωγιζω ως προς α
T'(a)=DAcosa
μελετω απο π/2 μεχρι 5π/2
και απαιτω το ελαχιστο που προκυπτει να ειναι θετικο και καταληγω στο ζητουμενο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. Thrax
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tipotas
Εκκολαπτόμενο μέλος


Συμφωνώ!θελουμε link απο το blog !!!
Υ.Γ. μπορεί κάποιος να μου πει(εξηγήσει) ποια είναι η προϋπόθεση ώστε να διατηρείται το σκοινί διαρκώς τεντωμένο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


https://httpmyphysics.blogspot.gr/2012_11_01_archive.htmlθελουμε link απο το blog !!!
Να υπάρχει η τάση του, δηλαδή να μην έχει αρνητική τιμή.μπορεί κάποιος να μου πει(εξηγήσει) ποια είναι η προϋπόθεση ώστε να διατηρείται το σκοινί διαρκώς τεντωμένο;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tipotas
Εκκολαπτόμενο μέλος


υ.γ.(δεν ξέρω αν έχει να κάνει με κάτι από την πρώτη λυκείου, όμως τότε δε διάβαζα καθόλου και δεν έχω αναπληρώσει ακόμα τα κενά)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Δεν έχει να κάνει με την Α λυκείου, αλλά με την απλή λογική. Αυτό είναι Φυσική: η κατανόηση ενός φαινομένου (και όχι το "να πάρουμε τον τύπο"). Τι κάνει ένα τεντωμένο σκοινί; Ασκεί (ελκτική) δύναμη στο σώμα στο οποίο είναι δεμένο. Αν (όπως στην άσκηση) το σώμα κρέμεται από το σκοινί, τι φορά θα έχει η δύναμη αυτή; Σωστά πρός τα πάνω (Τ>0). Αν μας πει κάποιος ότι θέλουμε το σκοινί να σπρώξει προς τα κάτω (Τ<0) τι θα του πούμε; Θα του απαντήσουμε ότι δε γίνεται. Άρα τι θα έχει κάνει το σκοινί στην περίπτωση αυτή; Ναι, το βρήκες, θα είναι χαλαρό.Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση αλλά άμα μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο καλύτερα...
υ.γ.(δεν ξέρω αν έχει να κάνει με κάτι από την πρώτη λυκείου, όμως τότε δε διάβαζα καθόλου και δεν έχω αναπληρώσει ακόμα τα κενά)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 41 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.