Διάβασμα στην φοιτητική ζωή

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Στη σχολή μου αυτός/ή που διαβάζει τον όρκο στην ορκομωσία(=ο καλύτερος βαθμός πτυχίου) σπάνια έχει πάνω από 8.

Μία από τα ίδια και στην δική μου, αυτός πού είπε τον όρκο είχε βαθμό 7,83. Και στο φυσικό όταν ορκιζόταν ο ξάδερφός μου τα ίδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Αν δείτε την αναλυτική βαθμολογία που έδωσα παραπάνω (απο μια δύσκολη σχολή) θα διαπιστώσετε πως ο βαθμός πτυχίου 9-9.5 και στα κανονικά χρόνια φοίτησης δεν είναι κάτι ανέφικτο, οπότε μην τα κάνετε τόσο τραγικά. Σε όλες τις σχολές υπάρχουν άτομα που γράφουν 9άρια και 10άρια. Είναι ανάλογα με το πόσο χρόνο αφιερώνει ο καθένας και κατά πόσο το `χει με το αντικείμενο.
για να είναι ο βαθμός πτυχίου πάνω από 9,5..είτε συμβαίνει εξαιρετικά σπάνια..κάπου στα 1/200-300 είτε λέμε για σχολή που βγάζει και μεγαλο ποσοστό φοιτητών τέτοιους βαθμούς..είτε απλά ο φοιτητής που το βγάζει έχει αδικήσει τον εαυτό του πηγαίνοντας σε ελληνικό πανεπιστημιο.
Ναι, το 9,5 είναι ανέφικτο ( η σχεδόν μηδαμινή πραγματοποίηση του δεν μου λέει κάτι)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,218 μηνύματα.
Φιλε δε ξερω για τη δικη σου σχολη στη δικη μου ομως μονο στο 1ο ετος ειναι πιο ευκολο να παρεις μεγαλους βαθμους...
Στην πράξη σε αρκετές περιπτώσεις δουλεύει αλλιώς, (άσχετα με τη δυσκολία των μαθημάτων). Πολλοί φοιτητές στα πρώτα έτη δεν ενδιαφέρονται για το βαθμό και αρκούνται με το να περάσουν το μάθημα με την πανελλήνια φοιτητική σταθερά (π.φ.σ.= 5). Όμως κάποια στιγμή (συνήθως φτάνοντας στο 3ο έτος), αντιλαμβάνονται ότι για ένα καλό μεταπτυχιακό ο υψηλός βαθμός πτυχίου είναι απαραίτητος, έτσι στο εξής προσπαθούν (διαβάζοντας περισσότερο) να πάρουν μεγαλύτερους βαθμούς. Επίσης (στις σχολές που γίνεται) ζητούν διαγραφές μαθημάτων των πρώτων ετών (όπου είχαν χαμηλούς βαθμούς) και τα εξετάζονται ξανά.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Δία έχουμε γεμίσει υποψήφιους για μεταπτυχιακά στην Ελλάδα.Λες και τα μεταπτυχιακά είναι καραμέλες.
Και για να πω για τη σχολη μου που ξέρω.Αν έχει βαθμό πτυχίου 6 αρκεί.Από εκεί και πέρα ανάλογα με τον τομέα που θές μεταπτυχιακό πρέπει να έχεις βαθμο από 7 και πάνω στα 3 βασικά προπτυχιακα μαθήματα του τομέα.
Πχ Αν θές μεταπτυχιακό στη φαρμακογνωσια θα πρέπει να έχεις πάνω απο 7 στις Φαρμακογνωσιες Ι,ΙΙ και ΙΙΙ.Και ένας βαθμός πτυχίου 6 αρκεί.Συν γνώση μιας ξένης γλώσσας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
για να είναι ο βαθμός πτυχίου πάνω από 9,5..είτε συμβαίνει εξαιρετικά σπάνια..κάπου στα 1/200-300 είτε λέμε για σχολή που βγάζει και μεγαλο ποσοστό φοιτητών τέτοιους βαθμούς..είτε απλά ο φοιτητής που το βγάζει έχει αδικήσει τον εαυτό του πηγαίνοντας σε ελληνικό πανεπιστημιο.
Ναι, το 9,5 είναι ανέφικτο ( η σχεδόν μηδαμινή πραγματοποίηση του δεν μου λέει κάτι)

Δεν υπάρχουν τέτοιες σχολές. Σε κάθε σχολή λίγοι ξεχωρίζουν. Δεν είπα οτι είναι συχνό φαινόμενο αλλα δεν είναι ανέφικτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Δεν υπάρχουν τέτοιες σχολές. Σε κάθε σχολή λίγοι ξεχωρίζουν. Δεν είπα οτι είναι συχνό φαινόμενο αλλα δεν είναι ανέφικτο.
υπάρχουν τέτοιες σχολές..αν όχι 9 τότε 8,5!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
Όταν όμως φας πόρτα από καλό μεταπτυχιακό,επειδή έχεις 5 στο "διαγώνισμα θρησκευτικών",δεν θα είναι και τόσο γελοίο.

Γιατί πάντα οι βαθμοί θα είναι ή 9 ή 5; Γιατί πάντα βάζουμε τα άκρα; :P Υπάρχουν δόξα τω θεώ καλοί βαθμοί π.χ. 6-6.5 ή και 6.5-7 που είναι μια χαρά για ένα μεταπτυχιακό. Εξαρτάται και για ποιο Τμήμα μιλάμε πάντα, πριν μιλήσουμε για τις προϋποθέσεις του μεταπτυχιακού. Παίζουν ρόλο και τι μαθήματα έχει επιλέξει κάποιος, τι κατεύθυνση προπτυχιακά, οι καταλήψεις, η ανοργανωσιά του Τμήματος,...κλπ.

Επίσης πιστεύω ότι και ένας βαθμός πτυχίου μπορεί να είναι αποτέλεσμα της καθυστερημένης ωριμότητας ενός ανθρώπου. Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι άνθρωποι που όταν ωρίμασαν, έμαθαν να διαβάζουν σωστά, είχαν πολλές επιτυχίες. Αντιθέτως ένας καλός βαθμός πτυχίου δεν συνεπάγεται πολλές επιτυχίες. Μπορεί να είναι συγκυριακός. Εύκολα κάνουμε γενικεύσεις αλλά δύσκολα επιβραβεύουμε την δεύτερη ευκαιρία στη ζωή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

dark_passenger

Νεοφερμένος

Ο dark_passenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ βαθμό 9,5. 8,5 - 9 ναι. Για να βγάλεις 9,5 πρέπει σε 40 μαθηματα να έχεις 35 δεκάρια και 5 οχτάρια. Σκεφτείτε λίγο πριν μιλήσετε αυτό είναι εξαιρετικά σπάνια. Ούτε οι καθηγητές πανεπιστημίου δεν το έχουν κάνει

Και μην δίτνετε τόση σημασία στους βαθμούς. Αυτός με μέσο όρο 7 μπορεί να είναι καλύτερος από αυτόν με μέσο όρο 8. Γιατί απλουστατα η διαφορά του 1 βαθμού να οφείλεται στο ότι ο πρώτος απλά πέρασε με 5αρια στο 1ο έτος τα εισαγωγικά μαθληματα. Επίσης παίζει ρόλο τι μαθήματα πήρε ο καθένας σε πόσα χρόνια τελείωσε. Έχω βαρεθεί να βλέπω φοιτητές να τσακώνονται γι αυτό το θέμα και να κοκορεύονται για τους βαθμούς λες και κατέκτησαν τον κόσμο.

Υ.Γ. Όσο για τους πρωτοετείς. Αφήστε να περάσει 1-2 χρόνια και μετά σκεφτείτε τι μ.ο. βαυμού πτυχίου θέλετε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Υ.Γ. Όσο για τους πρωτοετείς. Αφήστε να περάσει 1-2 χρόνια και μετά σκεφτείτε τι μ.ο. βαυμού πτυχίου θέλετε
Σοβαρα; Δηλαδη να αρχισουν να σκεφτονται το βαθμο εχοντας μολις 2 ετη μπροστα τους; Περισσοτερο καταρα παρα συμβουλη.


Αυτο που εχω να προτεινω εγω, ειναι να δινετε παντα το 100%, ειτε ειστε 1ο ειτε 4ο ετος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Για μένα πιο καλός-μάγκας είναι ο πρωτοετής φοιτητής που στο τέλος του έτους δε θα χρωστάει κανένα μάθημα κι ας τα πέρασε όλα με 5 παρά αυτός που θα χρωστάει 3 μαθήματα(επειδή κυνηγούσε βαθμούς στα υπόλοιπα) τα οποία θα κουβαλήσει στο επόμενο έτος και θα παλεύει να μειώσει τα χρωστούμενα.
Και το πιο βασικό.Όταν περνάς όλα τα μαθήματα του έτους πας στο επόμενο χωρίς κενά.Τα μαθήματα στα πανεπιστήμια έχουν μια σειρά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dark_passenger

Νεοφερμένος

Ο dark_passenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Σοβαρα; Δηλαδη να αρχισουν να σκεφτονται το βαθμο εχοντας μολις 2 ετη μπροστα τους; Περισσοτερο καταρα παρα συμβουλη.


Αυτο που εχω να προτεινω εγω, ειναι να δινετε παντα το 100%, ειτε ειστε 1ο ειτε 4ο ετος.

Αυτό που εννοώ είναι να μην σκέφτονται βαθμους ενώ δεν έχουν κάνει ακόμη μάθημα,δεν έχουν δει τον τρόπο εξέτασης.Έχεις περάσει στο πανεπιστήμιο και νομίζεις είσαι εσύ και άλλο κανένας. Μα καλά τι θέματα ήταν αυτά που έβαλε ο καθηγητής ενώ δεν είχε λύσει ίδια στο μάθημα. Πρέπει να διαβάσουμε 300 σελίδες,δεν έχει sos( σως και μαλακίες);Στο 1ο έτος θα βγεις , θα γνωρίσεις κόσμο θα γκομενίσεις, θα κωλοβαρέσες, άντε μετά να πας να γράψεις δεκάρια. Πάνε με φόρα και τρώνε απογοήτευση. Δεν λέω καλά είναι να έχεις φιόδοξίες και όνειρα αλλά να ξεκαβαλήσουμε και λίγο το καλάμι.Και δεν βγάζω τον εαυτό μου απ έξω , και εγώ παρόμοια νοοτροπία είχα όταν έμπαινα

Για μένα πιο καλός-μάγκας είναι ο πρωτοετής φοιτητής που στο τέλος του έτους δε θα χρωστάει κανένα μάθημα κι ας τα πέρασε όλα με 5 παρά αυτός που θα χρωστάει 3 μαθήματα(επειδή κυνηγούσε βαθμούς στα υπόλοιπα) τα οποία θα κουβαλήσει στο επόμενο έτος και θα παλεύει να μειώσει τα χρωστούμενα.
Και το πιο βασικό.Όταν περνάς όλα τα μαθήματα του έτους πας στο επόμενο χωρίς κενά.Τα μαθήματα στα πανεπιστήμια έχουν μια σειρά.

Δεν συμφωνώ με την λογική σου. Όποιος θέλει βαθμούς δεν είναι κακό αρκεί να το κάνει για συνετούς λόγους και όχι για να πουλάει μούρη. Δεν σου λέω να μην περάσει κανένα και μετά να τρέχει και να μην φτάνει. Μπορείς κάλλιστα να αφήσεις και κάποια μαθήματα για τον Σεπτέμβριο. Προσωπικά θα προτιμούσα να τελειώσω μισό η ένα χρόνο μετά αν ήταν με καλύτερο βαθμό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Ας ίσχυε ό,τι ισχύει στις σοβαρές χώρες της Ευρώπης που όταν κόβεσαι 2η φορά σε μάθημα σε διώχνουνε από τη σχολή και τότε πιστεύω θα συμμερίζονταν περισσότεροι την άποψη μου.
Αλλά εδώ το δίνεις και 6 φορές το μάθημα μέχρι να γράψεις το 9 που θέλεις.Και είναι στο τέλος ισότιμο με το 9 του φοιτητή που το πέρασε με την πρώτη το μάθημα με αυτό τον βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dark_passenger

Νεοφερμένος

Ο dark_passenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Ας ίσχυε ό,τι ισχύει στις σοβαρές χώρες της Ευρώπης που όταν κόβεσαι 2η φορά σε μάθημα σε διώχνουνε από τη σχολή και τότε πιστεύω θα συμμερίζονταν περισσότεροι την άποψη μου.
Αλλά εδώ το δίνεις και 6 φορές το μάθημα μέχρι να γράψεις το 9 που θέλεις.Και είναι στο τέλος ισότιμο με το 9 του φοιτητή που το πέρασε με την πρώτη το μάθημα με αυτό τον βαθμό.

Όπως το θέτεις έχει κάποια λογική
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
Ας ίσχυε ό,τι ισχύει στις σοβαρές χώρες της Ευρώπης που όταν κόβεσαι 2η φορά σε μάθημα σε διώχνουνε από τη σχολή και τότε πιστεύω θα συμμερίζονταν περισσότεροι την άποψη μου.
Αλλά εδώ το δίνεις και 6 φορές το μάθημα μέχρι να γράψεις το 9 που θέλεις.Και είναι στο τέλος ισότιμο με το 9 του φοιτητή που το πέρασε με την πρώτη το μάθημα με αυτό τον βαθμό.

Σκέψου ποιοι θα ήταν που θα πλήττονταν πρώτοι από αυτό το μέτρο. Δεν συμφέρει "συμφέροντα". :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Ας ίσχυε ό,τι ισχύει στις σοβαρές χώρες της Ευρώπης που όταν κόβεσαι 2η φορά σε μάθημα σε διώχνουνε από τη σχολή και τότε πιστεύω θα συμμερίζονταν περισσότεροι την άποψη μου.
Αλλά εδώ το δίνεις και 6 φορές το μάθημα μέχρι να γράψεις το 9 που θέλεις.Και είναι στο τέλος ισότιμο με το 9 του φοιτητή που το πέρασε με την πρώτη το μάθημα με αυτό τον βαθμό.
Λόγω των διαφορετικών συστημάτων που ισχύουν στις διάφορες χώρες, υπάρχουν και διαφορετικά άριστα.
Στην Ελλάδα, όπου μπορείς να δώσεις αρκετές φορές ένα μάθημα, να κρατηθεί βαθμός που δε σε ικανοποιεί κ.λ.π., το άριστα είναι το 8,5+.
Στη Βρετανία, όπου, αν δεν περάσεις ένα μάθημα το Μάιο, τη δεύτερη και τελευταία φορά που θα το δώσεις θα πάρεις τη βάση (4), ακόμα και αν γράψεις για 10, το άριστα είναι το 7+.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Αλλά εδώ το δίνεις και 6 φορές το μάθημα μέχρι να γράψεις το 9 που θέλεις.Και είναι στο τέλος ισότιμο με το 9 του φοιτητή που το πέρασε με την πρώτη το μάθημα με αυτό τον βαθμό.


δε θα πρεπε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
δε θα πρεπε;

Για μένα δε θα έπρεπε.Ο ένας παίρνει ένα βαθμό περνώντας κανονικά το μάθημα στο έτος του και ο άλλος τον ίδιο ή μεγαλύτερο βαθμό δίνοντας 6 φορές εξετάσεις στο μάθημα και έχοντας κοπεί τις 5.
Αν ήταν να αξιολογήσεις τους δύο παραπάνω φοιτητές θα τους θεωρούσες ισάξιους?
Ο δεύτερος φοιτητής κάνει μπαμ πως δεν ξέρει να οργανώσει τη δουλειά του.Τώρα αν μετά από 10 προσπάθειες τα καταφέρνει καλά μου είναι αδιάφορο προσωπικά.Εκτός από την απόδοση παράλληλα κοιτάς και το χρόνο επίτευξης ενός στόχου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
Για μένα δε θα έπρεπε.Ο ένας παίρνει ένα βαθμό περνώντας κανονικά το μάθημα στο έτος του και ο άλλος τον ίδιο ή μεγαλύτερο βαθμό δίνοντας 6 φορές εξετάσεις στο μάθημα και έχοντας κοπεί τις 5.
Αν ήταν να αξιολογήσεις τους δύο παραπάνω φοιτητές θα τους θεωρούσες ισάξιους?
Ο δεύτερος φοιτητής κάνει μπαμ πως δεν ξέρει να οργανώσει τη δουλειά του.Τώρα αν μετά από 10 προσπάθειες τα καταφέρνει καλά μου είναι αδιάφορο προσωπικά.Εκτός από την απόδοση παράλληλα κοιτάς και το χρόνο επίτευξης ενός στόχου.

Ποιο στόχο και μαλακίες; Αγώνα δρόμου κάνουμε; :P Ρε συ εκεί βρήκες να κολλήσεις; Ας πούμε το σύστημα εξέτασης των μαθημάτων στην εξεταστική το βρίσκεις σωστό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Ποιο στόχο και μαλακίες; Αγώνα δρόμου κάνουμε; :P Ρε συ εκεί βρήκες να κολλήσεις; Ας πούμε το σύστημα εξέτασης των μαθημάτων στην εξεταστική το βρίσκεις σωστό;

Τον τρόπο εξέτασης μια χαρά τον βρίσκω.Αν είσαι διαβασμένος μπορείς να περάσεις τα μαθήματα.Για τη σχολή μου λέω τώρα.Για άλλες δεν ξέρω.
Το μόνο που θεωρώ πως θέλει βελτίωση είναι ο τρόπος διδασκαλίας κάποιων μαθημάτων στα οποία οι καθηγητές θα έπρεπε να κάνουν περισσότερες ώρες και να τα διδάσκουν πιο αναλυτικά και να μη σ´αφήνουν να βγάζεις μόνος το φίδι από την τρύπα.Βέβαια αυτό είναι της λογικής ότι θα πρέπει να μάθεις μόνος να οργανώνεις τη δουλειά σου.
Σε κάποιους που τα μαθήματα φαίνονται βουνό είναι επειδή έχουν κενά.Και δεν εννοώ μόνο τα κενά από το Λύκειο αλλά κυρίως τα κενά που δημιουργούν στο πανεπιστήμιο.Δεν μπορεί για παράδειγμα να μην έχεις περάσει τις 2 οργανικές 1ου 2ου έτους και μετά να μου λες πως οι φαρμακευτικές χημείες δεν περνιούνται με τίποτα και πως κόβεσαι συνέχεια.Δεν φταίει ο τρόπος εξέτασης γι αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
Τον τρόπο εξέτασης μια χαρά τον βρίσκω.Αν είσαι διαβασμένος μπορείς να περάσεις τα μαθήματα.Για τη σχολή μου λέω τώρα.Για άλλες δεν ξέρω.
Το μόνο που θεωρώ πως θέλει βελτίωση είναι ο τρόπος διδασκαλίας κάποιων μαθημάτων στα οποία οι καθηγητές θα έπρεπε να κάνουν περισσότερες ώρες και να τα διδάσκουν πιο αναλυτικά και να μη σ´αφήνουν να βγάζεις μόνος το φίδι από την τρύπα.Βέβαια αυτό είναι της λογικής ότι θα πρέπει να μάθεις μόνος να οργανώνεις τη δουλειά σου.
Σε κάποιουςπου τα μαθήματα φαίνονται βουνό είναι επειδή έχουν κενά.Και δεν εννοώ μόνο τα κενά από το Λύκειο αλλά κυρίως τα κενά που δημιουργούν στο πανεπιστήμιο.Δεν μπορεί για παράδειγμα να μην έχεις περάσει τις 2 οργανικές 1ου 2ου έτους και μετά να μου λες πως οι φαρμακευτικές χημείες δεν περνιούνται με τίποτα και κόβεσαι συνέχεια.

Ναι παίζει ρόλο το διάβασμα αλλά σκέψου πόσες διδακτικές ώρες χάνονται ή πως διδάσκουν ορισμένοι το μάθημα. Κάποιοι απαιτούν τρελή παπαγαλία των σημειώσεών τους ή του βιβλίου που προτείνουν. Χειρότερη παπαγαλία και από Ιστορία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top