Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Αυτο που με τίποτα δεν μπορείς να καταλαβεις είναι ότι υπάρχουν τόσοι και τόσοι παράγοντες που καθορίζουν κάτι..πχ στο θέμα μας..εξαρτάται από το μάθημα, τον συγγραφέα του βιβλίου, τον στόχο που είχε ο συγγραφέας και τό πόσο συμβαδίζει αυτός με τον σκοπό του μαθήματος, τις απαιτήσεις του καθηγητή, τον τρόπο διαβάσματος του μαθητή, την αξία του μαθήματος εντός πανεπιστημίου..η βιοστατιστική για εσάς πχ μπορεί να ήταν από τα πιο σημαντικά( γενικότερα η στατιστική, φαντάζομαι κατανοείς τον προσανατολισμό της βιοστατιστικής) σε εμάς όμως ήταν ένα μάθημα της πλάκας. από τα 2 πιο εύκολα της σχολής. Και ναι υπάρχουν και άλλοι παράγοντες..οπότε απλώς μην γενικεύεις, γιατί κάποιος θα βρεθεί να πιστέψει απόλυτα τα λόγια σου και θα ψάχνεται λίγοΞέχασα να κάνω μια διευκρίνηση μάλλον, από ότι φαίνεται τελικά. Εννοείται σε κάθε περίπτωση από το γνωστικό αντικείμενο. Δεν μιλάω για βιβλία που περιέχουν κείμενα που απαιτούν διαγώνιο διάβασμα. Ως φοιτητής νομίζω καταλαβαίνεις για τι είδους βιβλία μιλάω. Υπάρχουν συνοπτικά γραμμένα βιβλία μικρής έκτασης που περιέχουν πολύ "θησαυρό" για να κατανοηθούν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ασυμβιβαστος119
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Αυτο που με τίποτα δεν μπορείς να καταλαβεις είναι ότι υπάρχουν τόσοι και τόσοι παράγοντες που καθορίζουν κάτι..πχ στο θέμα μας..εξαρτάται από το μάθημα, τον συγγραφέα του βιβλίου, τον στόχο που είχε ο συγγραφέας και τό πόσο συμβαδίζει αυτός με τον σκοπό του μαθήματος, τις απαιτήσεις του καθηγητή, τον τρόπο διαβάσματος του μαθητή, την αξία του μαθήματος εντός πανεπιστημίου..η βιοστατιστική για εσάς πχ μπορεί να ήταν από τα πιο σημαντικά( γενικότερα η στατιστική, φαντάζομαι κατανοείς τον προσανατολισμό της βιοστατιστικής) σε εμάς όμως ήταν ένα μάθημα της πλάκας. από τα 2 πιο εύκολα της σχολής. Και ναι υπάρχουν και άλλοι παράγοντες..οπότε απλώς μην γενικεύεις, γιατί κάποιος θα βρεθεί να πιστέψει απόλυτα τα λόγια σου και θα ψάχνεται λίγο
Ναι συνήθως είναι βιβλία προχωρημένου επιπέδου και δεν συστήνονται για κατανόηση. Δεν γενικεύω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
ελπίζω να κατανοείς ότι γενίκευσες απόλυτα στο πρώτο σου ποστ..μεγάλο παιδί είσαιΝαι συνήθως είναι βιβλία προχωρημένου επιπέδου και δεν συστήνονται για κατανόηση. Δεν γενικεύω.
την εβδομάδα πριν δώσεις ή όλη την χρονιά?Παιδια μιας και ξεκιναω κι εγω φετος τη νομικη εχω μερικες αποριες για το τροπο και το ευρος του διαβασματος.Αν και εχω ψαξει αρκετα το ζητημα,εχω μελετησει το προγαραμμα σπουδων κ.α οι περισσοτεροι με τους οποιους εχω μιλησει λενε οτι η νομικη ειναι πολυ δυσκολη σχολη η οποια απαιτει μεγαλο ογκο διαβασματος.Μαλιστα στη σελιδα της δαπ ειχα διαβασει οτι για ενα μαθημα 6 δ.μ απαιτουνται περιπου 20 ωρες διαβασμα την εβδομαδα αν και δεν το πολυπιστευω αυτοΝα πω τελος οτι η επιστημη του δικαιου με ενδιαφερει παρα πολυ και οτι στοχος μου ειναι να πετυχω εναν αρκετα καλο βαθμο πτυχιου χωρις βεβαια να παραμελησω (οσο μπορω) τις χαρες της φοιτητικης ζωης.Ευχαριστω
και επίσης...ΓΙΑΤΙ να ψάξεις στην σχολή της δαπ!!!???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Γιατί, εσύ πιστεύεις ότι αυτός ο λόγος δεν υπάρχει? Ακούω κι εγώ καθημερινά από φοιτητές που λένε ότι διάβασαν και ο κακός καθηγητής - δράκος τους έκοψε. Βέβαια εξαρτάται το πώς εννοεί ο καθένας τη λέξη "διάβασμα". Πάρα πολλοί φοιτητές λέγοντας "διάβασμα" εννοούν 2 μέρες πριν τις εξετάσεις, να κοιτάξουν μερικές περιληπτικές σημειώσεις, κάποια παλιά θέματα, μερικά σκονάκια και με 2-3 πράγματα που θα τους πούνε οι άλλοι, θα πρέπει να πάρουν την πανελλήνια φοιτητική σταθερά 5. Σε κάποια μαθήματα αυτό αρκεί, αλλά σε κάποια όχι και γι αυτούς (φυσικά) φταίει ο καθηγητής. Άλλο που ακούω είναι "διάβασα, αλλά έβαλε θέματα άσχετα με αυτά που έκανε στις παραδόσεις". Εδώ θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει τη νοοτροπία αυτή λυκειακή και να υπερασπιστεί την άποψη ότι στο πανεπιστήμιο ο καθηγητής στο αμφιθέατρο δίνει απλά τη γενική ιδέα του μαθήματος και το έναυσμα για να ψάξει ο φοιτητής και να εμβαθύνει. Νομίζω ότι κάπου το έχω ξαναγράψει, αλλά και στα μαθήματα που "γίνεται σφαγή" υπάρχει ένα ποσοστό (συνήθως οι ίδιοι) που παίρνουν και μεγάλους βαθμούς. Μήπως κάποιοι πράγματι δεν διαβάζουν και κάποιοι άλλοι έχουν λανθασμένη ιδέα για το τι σημαίνει διάβασμα στο πανεπιστήμιο?Πιστεύεις ότι η καθυστέρηση στη λήψη πτυχίου ή οι χαμηλές βαθμολογίες, είναι αποτέλεσμα ότι οι συγκεκριμένοι φοιτητές δεν διαβάζουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Άλλο που ακούω είναι "διάβασα, αλλά έβαλε θέματα άσχετα με αυτά που έκανε στις παραδόσεις
Άπειρες φορές έχει γινει αυτό. Για παράδειγμα, έτος ένας φίλος μου στους πολιτικούς μηχανικούς του ΑΠΘ, είχε σε ένα μάθημα ταλαντώσεις. Ο καθηγητής τους είπε οτι απλά θα το παραδώσει για τα τυπικά, αλλά δε θα το βάλει καθόλου στην εξεταστική...
Απο τα 4 θέματα... Τα 3 ήταν ασκήσεις με ταλαντώσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
θα μάθεις..εκτός αν γίνεις άλλος ένας ΔΑΠίτης που θα φροντίζει για το καλό των συμφοιτητών τουΓιατί τι έχει η ΔΑΠ;
στην ύλη ήταν? θα ήταν..οπότε καλά έκανε και τα έβαλε! Εκτός αν θεωρείς ότι και στο πανεπιστήμιο θα σου δίνουν στο χέρι τι πρέπει να διαβάσεις και τι όχι ..τότε πάω πάσοΆπειρες φορές έχει γινει αυτό. Για παράδειγμα, έτος ένας φίλος μου στους πολιτικούς μηχανικούς του ΑΠΘ, είχε σε ένα μάθημα ταλαντώσεις. Ο καθηγητής τους είπε οτι απλά θα το παραδώσει για τα τυπικά, αλλά δε θα το βάλει καθόλου στην εξεταστική...
Απο τα 4 θέματα... Τα 3 ήταν ασκήσεις με ταλαντώσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
θα μάθεις..εκτός αν γίνεις άλλος ένας ΔΑΠίτης που θα φροντίζει για το καλό των συμφοιτητών του
στην ύλη ήταν? θα ήταν..οπότε καλά έκανε και τα έβαλε! Εκτός αν θεωρείς ότι και στο πανεπιστήμιο θα σου δίνουν στο χέρι τι πρέπει να διαβάσεις και τι όχι ..τότε πάω πάσο
Είσαι σοβαρός; Σου λέει ο καθηγητής οτι απλά θα το παραδώσει για τα τυπικά και δε θα το βάλει στην εξεταστική, και μετά πάει και το βάζει; Αν αυτός δεν έχει κόμπλεξ τότε τι έχει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Μπορείς απλώς να αποφασίσεις ότι πας στο πανεπιστήμιο..κομπλεξικοί υπάρχουν πολλοί αλλά και το διαβασμα σου αν δεν αλλάξει θα τρέχεις στην ΔΑΠάρα για βοήθεια Προφανώς αυτά τα περιστατικά δεν είναι τόσο συχνά, αλλά είμαι σίγουρος ότι σε όλες τις σχολές υπάρχιε τουλάχιστον ένας καθηγητής που εκμεταλλεύεται την θέση του και κάνει ότι γουστάρειΕίσαι σοβαρός; Σου λέει ο καθηγητής οτι απλά θα το παραδώσει για τα τυπικά και δε θα το βάλει στην εξεταστική, και μετά πάει και το βάζει; Αν αυτός δεν έχει κόμπλεξ τότε τι έχει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Άπειρες φορές έχει γινει αυτό. Για παράδειγμα, έτος ένας φίλος μου στους πολιτικούς μηχανικούς του ΑΠΘ, είχε σε ένα μάθημα ταλαντώσεις. Ο καθηγητής τους είπε οτι απλά θα το παραδώσει για τα τυπικά, αλλά δε θα το βάλει καθόλου στην εξεταστική...
Απο τα 4 θέματα... Τα 3 ήταν ασκήσεις με ταλαντώσεις
Εντάξει αυτό έγινε μια φορά, σε ένα τμήμα, σε μια εξεταστική. Δεν θα πιάσουμε την εξαίρεση να την κάνουμε κανόνα. Και σε μας σε ένα μάθημα είχε μπει ερώτημα που ήταν από βιβλίο που ο καθηγητής έλεγε να μην διαβάσουμε (αν και το πήραμε από τον Εύδοξο), και σηκωθήκαμε εκείνη την ώρα, φωνάξαμε, το κάναμε ζήτημα και μας άλλαξε το θέμα ολόκληρο. Μήπως έπρεπε να το φέρω και γω ως παράδειγμα προς γενίκευση για το ότι δεν αποφοιτούν πολλοί φοιτητές ιατρικής στα 6 χρόνια?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Δυστυχώς θα συμβούν και αυτά..υπάρχουν πολλοί κομπλεξικοί στο πανεπιστήμιο και όλοι έχουμε ήδη παραδείγματα στο μυαλό μας από 2 χρόνια. Έχετε δει ήδη 4 φορές να παραπονιέμαι για ένα μάθημα, γιατί η καθηγήτρια κάνει ότι γουστάρει πραγματικά..αλλά ναι η λογική του λυκείου πρέπει άμεσα να ξεχαστεί. Μπράβο σας που σηκωθήκατε και διαμαρτυρηθήκατε!Εντάξει αυτό έγινε μια φορά, σε ένα τμήμα, σε μια εξεταστική. Δεν θα πιάσουμε την εξαίρεση να την κάνουμε κανόνα. Και σε μας σε ένα μάθημα είχε μπει ερώτημα που ήταν από βιβλίο που ο καθηγητής έλεγε να μην διαβάσουμε (αν και το πήραμε από τον Εύδοξο), και σηκωθήκαμε εκείνη την ώρα, φωνάξαμε, το κάναμε ζήτημα και μας άλλαξε το θέμα ολόκληρο. Μήπως έπρεπε να το φέρω και γω ως παράδειγμα προς γενίκευση για το ότι δεν αποφοιτούν πολλοί φοιτητές ιατρικής στα 6 χρόνια?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ο.Κ. υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές. Όμως καλό είναι να λαμβάνουμε υπόψη τις γραπτές ανακοινώσεις. Σ' αυτά τα "είπε", "άκουσα", "μου είπανε" τα οποία μεταφέρονται από στόμα σε στόμα, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, καθώς πολλές φορές παίζεται ...χαλασμένο τηλέφωνο.Είσαι σοβαρός; Σου λέει ο καθηγητής οτι απλά θα το παραδώσει για τα τυπικά και δε θα το βάλει στην εξεταστική, και μετά πάει και το βάζει; Αν αυτός δεν έχει κόμπλεξ τότε τι έχει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης
Ξεκαβαλήστε λιγάκι οι φοιτητές ιατρικής... Την έχετε δει οι πιο διαβαστεροί. Η κάθε σχολή έχει τη δική της δυσκολία, είτε είναι ιατρική, είτε ψυχολογία, είτε κάποιο τει αυτοματισμού
Σε τι ακριβώς διαφωνείς; Θεωρείς ότι οι φοιτητές ιατρικής διαβάζουν λιγότερο κατά μέσο όρο από τους φοιτητές των άλλων σχολών; Δε νομίζω να ισχύει αυτό. Όσον αφορά το δεύτερο μέρος της απάντησης σου, δεν είπα κάτι διαφορετικό.
Πιστεύεις ότι η καθυστέρηση στη λήψη πτυχίου ή οι χαμηλές βαθμολογίες, είναι αποτέλεσμα ότι οι συγκεκριμένοι φοιτητές δεν διαβάζουν;
Όχι, αυτή θα ήταν μια εντελώς υπεραπλουστευμένη άποψη. Πρέπει όμως να παραδεχτούμε ότι παίζει μεγάλο ρόλο και ο χρόνος τον οποίο αφιέρωσε ένας φοιτητής στο μάθημά του για το βαθμό που θα πάρει στην εξεταστική, και το συγκεκριμένο thread επικεντρώνει στο θέμα αυτό, αν δεν κάνω λάθος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
Από εκεί και πέρα τα μαθήματα είναι θεωρητικά.Αν διαβάζεις(ακόμα και παπαγαλία που λέει ο λόγος) θα την τελειώσεις εύκολα τη σχολή.
Το μόνο που συνιστά μια δυσκολία είναι πως η σχολή είναι 6 χρόνια που σημαίνει πως θα κάνεις περισσότερα μαθήματα από άλλους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
άρα θεωρείς και την δική σου σχολή πολύ εύκολη?Πιστεύω προσωπικά πως στην ιατρική είναι απλά δύσκολο να μπεις.
Από εκεί και πέρα τα μαθήματα είναι θεωρητικά.Αν διαβάζεις(ακόμα και παπαγαλία που λέει ο λόγος) θα την τελειώσεις εύκολα τη σχολή.
Το μόνο που συνιστά μια δυσκολία είναι πως η σχολή είναι 6 χρόνια που σημαίνει πως θα κάνεις περισσότερα μαθήματα από άλλους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
άρα θεωρείς και την δική σου σχολή πολύ εύκολη?
Εμείς κάνουμε πάρα πολύ χημεία που δε μπορεί να περαστεί αν δεν την καταλάβεις.
Αλλά φαρμακολογίες,τεχνολογίες θέλουν απλά διάβασμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johny4Life
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νάγια Τ.
Διάσημο μέλος
Ναι,εχει αποστηθιση δε θα πω οχι! Ομως,αν δεν κατανοεις αυτα που διαβαζεις δεν υπαρχει περιπτωση να "χωνεψεις" τετοιον ογκο πληροφοριων! Προσωπικα,στη σχολη ,απο τη μεχρι τωρα εμπειρια μου στο Α ετος ,αρκετα θεματα σε ολα τα μαθηματα ειναι προσαρμοσμενα στο να εξεταζουν και την κριτικη σκεψη κι οχι μονο το ποσο καλο παπαγαλακι ησουν. Οι ιδιοι οι καθηγητες μας προτρεπουν να ξεφευγουμε απο τις νορμες μονο ενος συγγραματος ,να ψαχνομαστε παρα περα,να προβληματιζομαστε, γιατι πολυ απλα η Ιατρικη δεν ειναι μονο ετοιμες πληροφοριες στο πιατο,αλλα συγκερασμος γνωσεων.
Τωρα,σχετικα με το οτι την Ιατρικη την τελειωνεις ευκολα,δε συμφωνω καθολου! Τι παει να πει αποφοιτας ευκολα? Απο ποια σχολη αποφοιτας ευκολα? Και δεν ειναι μονο ο αριθμος των μαθηματων. Απλα,επειδη στην Ιατρικη εισαγονται στην πλειοψηφια τους παιδια,που εχουν τριφτει απο μικρα με το διαβασμα,γενικα ισχυει ,οτι και στη σχολη θα ακολουθησουν αυτη τη πορεια και δε θα ειναι αιωνιοι φοιτητες. Γιατι,αν το δεις χαλαρα μια χαρα εφικτο ειναι να αφησεις τα κοκκαλακια σου εκει μεσα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Γιατί, εσύ πιστεύεις ότι αυτός ο λόγος δεν υπάρχει? Ακούω κι εγώ καθημερινά από φοιτητές που λένε ότι διάβασαν και ο κακός καθηγητής - δράκος τους έκοψε. Βέβαια εξαρτάται το πώς εννοεί ο καθένας τη λέξη "διάβασμα". Πάρα πολλοί φοιτητές λέγοντας "διάβασμα" εννοούν 2 μέρες πριν τις εξετάσεις, να κοιτάξουν μερικές περιληπτικές σημειώσεις, κάποια παλιά θέματα, μερικά σκονάκια και με 2-3 πράγματα που θα τους πούνε οι άλλοι, θα πρέπει να πάρουν την πανελλήνια φοιτητική σταθερά 5. Σε κάποια μαθήματα αυτό αρκεί, αλλά σε κάποια όχι και γι αυτούς (φυσικά) φταίει ο καθηγητής. Άλλο που ακούω είναι "διάβασα, αλλά έβαλε θέματα άσχετα με αυτά που έκανε στις παραδόσεις". Εδώ θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει τη νοοτροπία αυτή λυκειακή και να υπερασπιστεί την άποψη ότι στο πανεπιστήμιο ο καθηγητής στο αμφιθέατρο δίνει απλά τη γενική ιδέα του μαθήματος και το έναυσμα για να ψάξει ο φοιτητής και να εμβαθύνει. Νομίζω ότι κάπου το έχω ξαναγράψει, αλλά και στα μαθήματα που "γίνεται σφαγή" υπάρχει ένα ποσοστό (συνήθως οι ίδιοι) που παίρνουν και μεγάλους βαθμούς. Μήπως κάποιοι πράγματι δεν διαβάζουν και κάποιοι άλλοι έχουν λανθασμένη ιδέα για το τι σημαίνει διάβασμα στο πανεπιστήμιο?
Ναι αλλά η χ Ιωάννα βλέπει την φίλη της y Δήμητρα από την άλλη σχολή που διαβάζει ελάχιστα και γράφει τουλάχιστον 8 και σου λέει εγώ τι θα κάνω; Γιατί θα πρέπει να χάσω τη (φοιτητική) ζωή μου για να γράψω το πολύ ένα 6; Γιατί να χάσω το clubing με την Δήμητρα; Μήπως σ' αυτό το τυχαίο παράδειγμα, υπάρχει πρόβλημα αντίληψης σχετικά με το τι εννοούν κάποιοι φοιτητική ζωή και σπουδές;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 55 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Τρελας123
- Hased Babis
- DiKar
- Corfu kitty
- PanosApo
- Eirinakiii8
- Χρήστος2006
- MarcoReus
- GeorgePap2003
- Ιωάννης1234
- cioannidi
- Philologist
- User2350
- Athens2002
- Πληροφορικάριος
- Billokos1
- Than003
- Kolimpri
- Antonela123
- Cathleen
- Libertus
- Schlimazel
- Chrisa
- emzou
- igeorgeoikonomo
- calliope
- Nefh_
- Lia 2006
- iminspain
- .aven
- zoi._k3
- Revekka
- vgard
- Ryuzaki
- Superhuman
- future.nurse.29
- the purge
- Γιώργος - Κόρινθος
- mewtwo
- hirasawayui
- marian
- ManiLaw
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.