Το MIT εκδίδει και διαθέτει δωρεάν τα συγγράματά του στο ιντερνετ

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Εδώ μπορείτε να βρείτε τα συγγράματα που διδάσκονται στο κορυφαίο πανεπιστήμιο και να τα κατεβάσετε. Πρόκειται για εξαιρετικά ενδιαφέρουσα κίνηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,164 μηνύματα.
Εδώ μπορείτε να βρείτε τα συγγράματα που διδάσκονται στο κορυφαίο πανεπιστήμιο και να τα κατεβάσετε. Πρόκειται για εξαιρετικά ενδιαφέρουσα κίνηση.

Προσφέρονται και βιντεοδιαλέξεις με αγγλικούς υπότιτλους σε διάφορα μαθήματα διαφόρων Τμημάτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ πάντως έχω δει αυτά για πληροφορική και είναι πολύ καλά. :)
Οι καθηγητές ήταν αναλυτικοί όχι σαν τα συγγράμματα που κυκλοφορούν στο ίντερνετ και σου βγαίνει η πίστη για να καταλάβεις τι λέει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
δεν πρόκειται να βαρεθώ ΠΟΤΕ ξανά . :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Antpal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Antpal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 160 μηνύματα.
Είχα παρακολουθήσει μια διάλεξη μαθηματικών 1ου έτους.Μιλούσε για τον ορισμό της παραγώγου συνάρτησης.Ήταν η πρώτη φορά που οι μαθητές εκεί μάθαιναν για παράγωγο, ενώ εμάς την έχουν στο Λύκειο.

Αυτό θα πει ελληνική εκπαίδευση .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Ενώ να μάθεις την παραγωγό και μετα να μελετησεις την εξαίρεση της εξαιρέσης και ύστερα την υπό εξαίρεση και μετα την μεθοδολογία 1 -2-3-...-690-... και όλα τα σχετικά που σε ενα χρονο θα θυμάσαι μονο τα βασικα και αν , ειναι πολυ χρήσιμο . Τουλάχιστον εκει τους μαθαίνει την παραγωγό σωστα ένας σωστός επιστήμονας με πανεπιστημιακό τροπο και έτσι την καταλαβαίνουν καλύτερα και πιο ουσιαστικά !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

καποιος_καπου

Δραστήριο μέλος

Ο καποιος_καπου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 617 μηνύματα.
Ναι εμεις εδω ειμαστε hardcore.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,164 μηνύματα.
Στο Ελλάντα.. πρώτα μαθαίνουμε στατιστική και μετά πιθανότητες! στο λύκειο ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στο Ελλάντα.. πρώτα μαθαίνουμε στατιστική και μετά πιθανότητες! στο λύκειο ..
Σιγά τα αυγά και τα πασχάλια εγώ έμαθα παραγώγους πριν μάθω όρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,164 μηνύματα.
Σιγά τα αυγά και τα πασχάλια εγώ έμαθα παραγώγους πριν μάθω όρια.

Θα καταλάβεις στο πανεπιστήμιο..τη διαφορά. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Τουλάχιστον εκει τους μαθαίνει την παραγωγό σωστα ένας σωστός επιστήμονας με πανεπιστημιακό τροπο και έτσι την καταλαβαίνουν καλύτερα και πιο ουσιαστικά !

ε ναι, χρειάζεται να είσαι καθηγητής στο mit για να διδάξεις μια παράγωγο , έλεος ! Γενικά θεωρώ ηλίθια την λογική "εμείς δεν τα μαθαίνουμε καλά γιατί δεν έχουμε καλούς καθηγητές". Είναι χαζό να περιμένεις να μάθεις απλά παρακολουθώντας μια διάλεξη. Αν ανοίξεις τα βιβλία σου, ψάξεις βιβλιογραφία στο internet και στρώσεις τον κώλο σου μια χαρά θα τα μάθεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Genesis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Genesis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Για να δείτε την ύλη στις εξετάσεις τους, που χρειάζεται να διαβάσουν, για την εισαγωγή τους στα πανεπιστήμια (Αμερική). Μπορείτε να δείτε χαρακτηριστικά στο ποστ μου παρακάτω :) :

https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?p=3882382#post3882382

Ωραία κίνηση του ΜΙΤ..Έχει αρκετά ενδιαφέροντα videos που θα κοιτάξω συντόμως..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
ε ναι, χρειάζεται να είσαι καθηγητής στο mit για να διδάξεις μια παράγωγο , έλεος ! Γενικά θεωρώ ηλίθια την λογική "εμείς δεν τα μαθαίνουμε καλά γιατί δεν έχουμε καλούς καθηγητές". Είναι χαζό να περιμένεις να μάθεις απλά παρακολουθώντας μια διάλεξη. Αν ανοίξεις τα βιβλία σου, ψάξεις βιβλιογραφία στο internet και στρώσεις τον κώλο σου μια χαρά θα τα μάθεις.

Άμα μου πεις τι σπουδαζεις θα σου εξηγήσω . Το λέω αυτο γιατι αν σπουδαζεις κάτι άσχετο με τα μαθηματικα και να σου πω δεν θα καταλάβεις τι εννοω !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Άμα μου πεις τι σπουδαζεις θα σου εξηγήσω . Το λέω αυτο γιατι αν σπουδαζεις κάτι άσχετο με τα μαθηματικα και να σου πω δεν θα καταλάβεις τι εννοω !

φυσικό είμαι, 4ο έτος :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
φυσικό είμαι, 4ο έτος :)

Ωραία λοιπον . Μια επαφή την έχεις . Σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου δεν ξεκινούν την εκμάθηση τη παραγωγού με τις μεθόδους παραγωγησης . Εξηγούν την παραγωγό με συνολοθεωρίες , διαγράμματα και συσχετισμό με φαινόμενα της καθημερινότητας . Στη συνέχεια εμβαθύνουν στην γεωμετρική της ερμηνεία με αρκετές ασκήσεις σε αυτη έτσι ώστε οι φοιτητές να κατανοήσουν το ΤΙ ειναι παραγωγός και οχι το πως παραγωγίζεις μια συνάρτηση . Αποτέλεσμα της καλής εκμάθησης της παραγωγού ειναι η ικανότητα σωστής εκμάθησης υψηλών μαθηματικών τεχνικών ( εφαρμοσμένα μαθηματικα ) και κατεπεκταση δημιουργεία μαθηματικών ικανών να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της βιομηχανίας . Ο λόγος που η παραγωγός δεν διδάσκεται σε μαθητικό επίπεδο στο εξωτερικο δεν ειναι επειδη ειναι πιο έξυπνοι οι έλληνες. Ειναι επειδη η παραγωγός κρύβει αρκετα δυσνοητες ερμηνείες που για να κατανοήσει κανείς χρειάζεται μια εξοικείωση με την τοπολογία , τις ακολουθίες κα . Μαθαίνοντας στην 3ή λυκείου την παραγωγο ως μια τεχνική επίλυσης ασκήσεων δυσκολεύεσαι συχνα να ' αναθεωρήσεις ' την γνώση σου για την παραγωγο γεγονός που δημιουργεί προβλήματα στην ουσιαστική κατανόηση πιο δύσκολων μαθηματικών έννοιων .

Δεν γνωρίζω στο φυσικο πως διδασκεστε την πάραγωγο πάντως στην σχολη μας δώσαμε αρκετό βάρος στη σωστή κατανόηση της !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,164 μηνύματα.
Ωραία λοιπον . Μια επαφή την έχεις . Σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου δεν ξεκινούν την εκμάθηση τη παραγωγού με τις μεθόδους παραγωγησης . Εξηγούν την παραγωγό με συνολοθεωρίες , διαγράμματα και συσχετισμό με φαινόμενα της καθημερινότητας . Στη συνέχεια εμβαθύνουν στην γεωμετρική της ερμηνεία με αρκετές ασκήσεις σε αυτη έτσι ώστε οι φοιτητές να κατανοήσουν το ΤΙ ειναι παραγωγός και οχι το πως παραγωγίζεις μια συνάρτηση . Αποτέλεσμα της καλής εκμάθησης της παραγωγού ειναι η ικανότητα σωστής εκμάθησης υψηλών μαθηματικών τεχνικών ( εφαρμοσμένα μαθηματικα ) και κατεπεκταση δημιουργεία μαθηματικών ικανών να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της βιομηχανίας . Ο λόγος που η παραγωγός δεν διδάσκεται σε μαθητικό επίπεδο στο εξωτερικο δεν ειναι επειδη ειναι πιο έξυπνοι οι έλληνες. Ειναι επειδη η παραγωγός κρύβει αρκετα δυσνοητες ερμηνείες που για να κατανοήσει κανείς χρειάζεται μια εξοικείωση με την τοπολογία , τις ακολουθίες κα . Μαθαίνοντας στην 3ή λυκείου την παραγωγο ως μια τεχνική επίλυσης ασκήσεων δυσκολεύεσαι συχνα να ' αναθεωρήσεις ' την γνώση σου για την παραγωγο γεγονός που δημιουργεί προβλήματα στην ουσιαστική κατανόηση πιο δύσκολων μαθηματικών έννοιων .

Δεν γνωρίζω στο φυσικο πως διδασκεστε την πάραγωγο πάντως στην σχολη μας δώσαμε αρκετό βάρος στη σωστή κατανόηση της !

Όπως το είπες και μόνος σου..δημιουργία μαθηματικών ικανών να ανταπεξέλθουν στην βιομηχανία που δεν έχει η Ελλάδα και χώρες σαν την Ελλάδα! Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι άλλο ακαδημαϊκό στόχο έχουν τα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ και άλλα της Ελλάδας. Όλα τα προγράμματα σπουδών (αν δεις σε Οδηγούς Σπουδών) στη χώρα μας είτε προπτυχιακά είτε μεταπτυχιακά, λένε ένα βασικό πράγμα: έχουν φτιαχτεί σύμφωνα με τις ανάγκες της Ελληνικής οικονομίας. Ποια είναι η Ελληνική οικονομία; Η Αμερικάνικη οικονομία έχει άλλα δεδομένα..χωρίς να σημαίνει ότι εμείς υστερούμε. Απλά τα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ δίνουν μεγάλη έμφαση στο industrial application και λιγότερο στην θεωρητική θεμελίωση διότι στοχεύουν σε δημιουργία στελεχών και όχι θεωρητικών επιστημόνων. Βέβαια όποιος το επιθυμεί μπορεί να γίνει θεωρητικός επιστήμονας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Είχα παρακολουθήσει μια διάλεξη μαθηματικών 1ου έτους.Μιλούσε για τον ορισμό της παραγώγου συνάρτησης.Ήταν η πρώτη φορά που οι μαθητές εκεί μάθαιναν για παράγωγο, ενώ εμάς την έχουν στο Λύκειο.

Αυτό θα πει ελληνική εκπαίδευση .

Ε από κάπου πρέπει να αρχίσει το μάθημα...το θέμα είναι πού φτάνουν μετά. (χώρια που στο Λύκειο μαθαίνουμε άλλα κι' άλλα και αγνοούμε βασικά πράγματα)

Μην ανησυχείς, νομίζω ότι οι περισσότεροι μαθητές εκεί μέσα θα είναι το λιγότερο γνώριμοι με την έννοια της παραγώγου...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top