istudent
Εκκολαπτόμενο μέλος


Πόσες ώρες διαβάζεται περίπου; Διαβάζεται νύχτα ή μέρα; Ακούγοντας μουσική ή μόνο όταν κυριαρχεί άκρα του τάφου σιωπή


Εγώ ξεκινάω σπουδές από το Σεπτέμβρη (συγκεκριμένα Οδοντιατρική) για αυτό είπα να φτιάξω αυτό το θέμα! Δεν λέω πως διάβαζα ως τώρα επειδή μάλλον δεν έχει σημασία ο τρόπος διαβάσματος για πανελλήνιες με το πανεπιστήμιο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Υ.Γ. Ελπίζω να βοήθησα εν μέρει, ασχέτως αν δεν είμαι στην επιστήμη σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
istudent
Εκκολαπτόμενο μέλος


Καλημέρα! Νομίζω ότι σε μαθήματα φυσικής ή μαθηματικών και γενικά θετικών επιστημών, λόγω φύσης τους δεν διαβάζονται: στο κρεβάτι και ούτε από τα υπογραμμισμένα! Θέλουν χαρτί και μολύβι και λιώσιμο. Όλα είναι sos και χρήσιμα, οπότε τι να υπογραμμίσεις; όλο το βιβλίο; Διάβασμα από βιβλία και προσπάθεια κατανόησης του κειμένου συμβόλων (μαθηματικών προτάσεων, τύπων φυσικής ή αντιδράσεων χημείας..κλπ). Νομίζω ότι βοηθάει να "διδάσκεις" τον εαυτό σου: δηλ., να παραδίδεις το μάθημα «παραμιλώντας», να κάνεις ερωτήσεις κατανόησης στον εαυτό σου..ακόμη και πίνακα μαρκαδόρου μικρών διαστάσεων μπορείς να αγοράσεις για να σημειώσεις κάποια πράγματα πολύ βασικά: ώστε να τα βλέπεις συνέχεια και να σου αποτυπωθούν στη μνήμη σου, να ξανασκέφτεσαι μια άσκηση που δεν σου βγήκε..κλπ.
Υ.Γ. Ελπίζω να βοήθησα εν μέρει, ασχέτως αν δεν είμαι στην επιστήμη σου.
Σε ευχαριστώ πολύ!

Αυτός ήταν λίγο-πολύ ο τρόπος που δούλευα ως τώρα, αλλά αυτό νομίζω απαιτεί πάρα πολλή ώρα, που δεν ξέρω αν τη διαθέτει κάποιος φοιτητής...Οκ για μενα συνδιάζει και λίγο θετικές επιστήμες (λύση κάποιων ασκήσεων κλπ) αλλά και απο θεωρητικές...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dark_passenger
Νεοφερμένο μέλος


Θα συμφωνησω με nPb, στις θετικες επιστημες αν δεν θυσιασεις πολλες ωρες στο χαρτι για λυσιμο ασκησεων δεν μαθαινεις.Αυτο πιστευω ειναι το κλειδι.Και μην ξεχνατε να δινετε βαρος στις σημειωσεις.Εσυ μπορει να εχεις διαβασει 3 βιβλια αναλυσης αλλα ο καθηγητης που εχει κανει συγκεκριμενες ασκησεις και ιδιου τυπου πιθανον να βαλει στις εξετασεις,μπορει να μην τις ξερεις.Κατι αλλο που βοηθα εμενα ειναι να ξαναγραφω συνοπτικα αυτα που διαβασα σε χαρτι και να μελεταω απο εκει ως επαναληψη.Οι πολλες επαναληψεις επισης βοηθουν απιστευτα
Απο εκει και περα ποσες ωρες διαβαζεις,αν διαβαζεις μερα η νυχτα , με μουσικη η χωρις δεν ειναι σιγουρες μεθοδοι.Ενας τροπος υπαρχει,πειραματισου.Μπορει να χασεις καποιες ωρες αλλα θα βρεις τον τροπο σου.Καποιοι αρκουνται σε λιγες ωρες με συνεχη παρακολουθηση διαλεξεων,καποιοι δεν δινουν σημασια στις διαλεξεις αλλα χρειαζονται πολλες ωρες προσωπικης δουλειας.
Υ.γ. Στα πρωτα 2-4 εξαμηνα παρατηρειται το φαινομενο οι φοιτητες να περνανε λιγα μαθηματα και με χαμηλο βαθμο.Συχνα επικαλουνται την δικαιολογια οτι δεν εχουν μαθει να διαβαζουν στο πανεπιστημιο.Ισως ειναι και αυτο αλλα για μενα το πιο σημαντικο ειναι η λαθος νοοτροπια.Εχεις τελειωσει τις πανελληνιες θελεις καποιους μηνες να ξεκουραστεις να βγεις,να γκομενισεις,να ξενυχτισεις και γενικα να τα μ@μησεις ολα αφου αυτο σημαινει φοιτητικη ζωη στην Ελλαδα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anwnymos
Δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dark_passenger
Νεοφερμένο μέλος


Bασικά δεν είναι τόσο θέμα των φοιτητών λόγω ανάγκης για καυλο-φοιτητική ζωή. Εξάλλου οι ξένοι συνάδελφοι τι κάνουν σε άλλες χώρες; Είναι παρθένοι ή άβγαλτοι;Όχι. Μπορούν και ψυχαγωγούνται και σπουδάζουν με ένα σχετικό μέτρο. Οι χαμηλές επιδόσεις των φοιτητών στα πρώτα εξάμηνα οφείλεται στην απότομη δυσκολία του Πανεπιστημίου και κυρίως στην διαφορετική κουλτούρα μάθησης σε συνδυασμό με την έλλειψη οργάνωσης του μαθήματος: Ελληνικά πράγματα. Αν και το αγκάθι των καταλήψεων συνεχίζει να υπάρχει, κάποιοι καθηγητές προσπαθούν με φιλότιμο να οργανώσουν την ύλη με εξαμηνιαίο αναλυτικό πλάνο μαθημάτων (ώρα, αίθουσα, ημερομηνία, ασκήσεις που συζητήθηκαν στην αίθουσα και τίτλος μαθήματος). Βέβαια αυτές οι καινοτομίες όπως όλα τα πράγματα στην χώρα μας, εισάγονται με πολύ αργό ρυθμό. Πρέπει πάντα να λαμβάνουμε υπόψιν τις παθογένειες της χώρας μας, σε κάθε τομέα.
Στο εξωτερικο εχουν αλλη νοοτροπια.Δεν καταπιεζουνε τα παιδια απο 5 χρονων με 10 εξοσχολικες δραστηριοτητες.Στην Ελλαδα οι γονεις πανε τα παιδια τους αγγλικα,γαλλικα,ιταλικα,πιανο,χορο,μπαλετο,κολυμβηση,φροντηστηριο ελληνικα και περηφανευονται στους αλλους γονεις.Επισης αυτο που εζησα εγω ειναι η φουσκα των πανελληνιων που προετοιμαζεται απο 1η λυκειου.Αν δεν πετυχεις σε αυτην την ψυχοφθορα διαδικασια ηρθε η καταστροφη.Και ολο αυτο ολοκληρωνεται με την πεποιθεση που κυκλοφορει οτι οταν πας πανεπιστημιο εισαι μαγκας και εχεις απλετο χρονο να κανεις οτι θες σαν να κανεις τουρισμο.Και μετα απο ολα αυτα δεν εχεις ορεξη ουτε μιθυστορημα να διαβασεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr.Blonde
Πολύ δραστήριο μέλος


1. Διαβαζεις 3 παλουκια μαθηματα απο την αρχη του εξαμηνου.Ξεκινας 1-2 ωρες την ημερα και κλιμακωνεις μεχρι το 5ωρο.Οχι παραπανω.Προσπαθεις να κατανοησεις και να εχεις μια καλη επαφη με την υλη με αυτα τα 3 μαθηματα.20 μερες με 30 μερες πριν την εξεταστικη αρχιζει το σκισιμο με 7+ ωρες.Εξασφαλιζεις ετσι μια ακρως επιτυχημενη εξεταστικη με πολυ καλους βαθμους εχοντας αποκομισει και γνωσεις πανω στο αντικειμενο που σπουδαζεις.
2.Ξυνεσαι στο εξαμηνο αλλα παρακολουθεις που και που καποιο αμφιθεατρο εχεις μια ελαχιστη επαφη.Στην περιοδο της εξεταστικης χτυπας 12ωρα διαβασματος μεσα στο αγχος με ελαχιστο υπνο.Καταφερνεις να τα περασεις ολα με μετριους βαθμους αλλα χαιρεσαι που δεν χρωστας τιποτα τον σεπτεμβρη.
3.Ξυνεσαι ολο το εξαμηνο και ξυνεσαι και στην εξεταστικη.Πας με τα σοσ της δαπ ή της πασπ ωστοσο παιρνεις το πολυποθητο 5 επειδη εισαι βολεψακιας.Ισως αφησεις και καποιο μαθημα με την ψευδαισθηση οτι θα γραψεις βαθμο τον σεπτεμβρη.
Το 1 συμβαινει σπανιως το πρωτο ετος.Τα 2,3 εχουν αποτελεσμα σε μερικες σχολες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jojo44
Νεοφερμένο μέλος



δεν αντεχω αλλο,οσο περνανε οι μερες βυθιζομαι ακομα περισσοτερο στην απελπισια..
απο μικρη το μονο επαγγελμα που ηθελα να ακολουθησω ηταν η ψυχολογια..
περασα στο τμημα ψυχολογιας ρεθυμνου κ εφυγα στην αλλη ακρη της ελλαδας μονο και μονο για να ακολουθησω το ονειρο μου.
παντα ημουν καλη μαθητρια (αποφοιτησα με 19.4)
και διαβαζα με ευκολια τα μαθηματα που με ενδιεφεραν αν και δεν το ειχα ποτε με την παπαγαλια.
απο το πρωτο ετος ολα μου φανηκαν βουνο
χρωσταω ακομα μαθηματα του πρωτου ετους και μπαινω τεταρτο....σε μαθηματα που ξεσκιζομαι στο διαβασμα περναω με 5 και 6 η κοβομαι με 4 και 4.5..συν τοις αλλοις χρωσταω μαθηματα που ειναι προαπαιτουμενα για αλλα μαθηματα και αυτο με παει ακομα πιο πισω..πως θα παρω σεμιναρια/εργαστηρια?πως θα κανω πτυχιακη/πρακτικη;;για μεταπτυχιακο φοβαμαι και να μιλησω ...δεν αντεχω αλλο δεν ξερω τι να κανω...
μετα σκεφτομαι (ακομα χειροτερα) να παλεψω να παρω ενα πτυχιο με τι ; με 6 ; τι μεταπτυχιακο μπορω να κανω με ενα 6 ; που θα δουλεψω ετσι ;
πληρης απελπισια...



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jojo44
Νεοφερμένο μέλος



απο πολλους συμφοιτητες μου εχω ακουσει παρομοιες δηλωσεις(παρακαλαμε για ενα 5?!!)
δε θελω να κλαιγομαι ουτε πιστευω οτι ειμαι η πιο γκαντεμω της σχολης..
απλα ηθελα να το γραψω καπου και διαλεξα το συγκεκριμενο φορουμ..
καθομουν και μετραγα τα μαθηματα που μου εχουν μεινει για σεπτεμβρη (14-16 ειναι δυνατον ????)
και περιπου αλλα τοσα για να εχω ολοκληρωσει το προγραμμα σπουδων μαζι με σεμιναρια εργαστηρια,χωρις πρακτικη+πτυχιακη..
λειτουργει ο εγκεφαλος μου ΤΟΣΟ λαθος;;; τι να πω...
εχει τυχει σε μαθημα που κυριολεκτικα δεν ανοιξα βιβλιο να περασω οχι με πεντε,με εφταμιση
σε αλλα,που ειλικρινα αφιερωσα χρονο και κοπο να κοπω,..η το γνωστο 5 σε μαθηματα που αγαπω/λατρευω/διαβαζα ακομα και ως χομπι !!!..σε οσους εχω παει στο γραφειο (ιδιαιτερα σε οσους με κοβουν απτο πρωτο ετος)
εχω λαβει απαντησεις του τυπου ''αξιζες για παραπανω δεν ηθελα να σε κοψω με 5'' ''αλλοι ειναι εβδομο ετος και το χρωστανε εσυ παραπονιεσαι ;;;''

θα ελεγα οτι πηγαινω πολυ συχνα στα μαθηματα και προσπαθω να μη χανω (δεν πηγαινω ΚΑΘΕ φορα μην λεω ψεμματα)
αλλα γενικα δεν εχω ιδιαιτερες σχεσεις με τους καθηγητες δεν εχω κανει κατι για να ''ξεχωρισω''..
ειλικρινα δεν ξερω..μπορει να φταιει και η ηττοπαθεια μου που οσο περναει ο καιρος αυξανεται...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


δεν μπορω να το θεσω με συγκεκριμενη κατηγορια..μηπως φταιει που δε βαζω ρητρα ;
απο πολλους συμφοιτητες μου εχω ακουσει παρομοιες δηλωσεις(παρακαλαμε για ενα 5?!!)
δε θελω να κλαιγομαι ουτε πιστευω οτι ειμαι η πιο γκαντεμω της σχολης..
απλα ηθελα να το γραψω καπου και διαλεξα το συγκεκριμενο φορουμ..
καθομουν και μετραγα τα μαθηματα που μου εχουν μεινει για σεπτεμβρη (14-16 ειναι δυνατον ????)
και περιπου αλλα τοσα για να εχω ολοκληρωσει το προγραμμα σπουδων μαζι με σεμιναρια εργαστηρια,χωρις πρακτικη+πτυχιακη..
λειτουργει ο εγκεφαλος μου ΤΟΣΟ λαθος;;; τι να πω...
εχει τυχει σε μαθημα που κυριολεκτικα δεν ανοιξα βιβλιο να περασω οχι με πεντε,με εφταμιση
σε αλλα,που ειλικρινα αφιερωσα χρονο και κοπο να κοπω,..η το γνωστο 5 σε μαθηματα που αγαπω/λατρευω/διαβαζα ακομα και ως χομπι !!!..σε οσους εχω παει στο γραφειο (ιδιαιτερα σε οσους με κοβουν απτο πρωτο ετος)
εχω λαβει απαντησεις του τυπου ''αξιζες για παραπανω δεν ηθελα να σε κοψω με 5'' ''αλλοι ειναι εβδομο ετος και το χρωστανε εσυ παραπονιεσαι ;;;''
θα ελεγα οτι πηγαινω πολυ συχνα στα μαθηματα και προσπαθω να μη χανω (δεν πηγαινω ΚΑΘΕ φορα μην λεω ψεμματα)
αλλα γενικα δεν εχω ιδιαιτερες σχεσεις με τους καθηγητες δεν εχω κανει κατι για να ''ξεχωρισω''..
ειλικρινα δεν ξερω..μπορει να φταιει και η ηττοπαθεια μου που οσο περναει ο καιρος αυξανεται...
Από τον τρόπο που γράφεις μάλλον είσαι αγχώδης, ε;



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
konstantinab199
Εκκολαπτόμενο μέλος


Προφανως δεν εχω βρει ακομα τον τροπο μου να διαβαζω.Και συ το ιδιο.
Ρωτησε αλλους συμφοιτηες τι κανουν κτλ και παλεψε το.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Καλημέρα! Νομίζω ότι σε μαθήματα φυσικής ή μαθηματικών και γενικά θετικών επιστημών, λόγω φύσης τους δεν διαβάζονται: στο κρεβάτι και ούτε από τα υπογραμμισμένα! Θέλουν χαρτί και μολύβι και λιώσιμο. Όλα είναι sos και χρήσιμα, οπότε τι να υπογραμμίσεις; όλο το βιβλίο; Διάβασμα από βιβλία και προσπάθεια κατανόησης του κειμένου συμβόλων (μαθηματικών προτάσεων, τύπων φυσικής ή αντιδράσεων χημείας..κλπ). Νομίζω ότι βοηθάει να "διδάσκεις" τον εαυτό σου: δηλ., να παραδίδεις το μάθημα «παραμιλώντας», να κάνεις ερωτήσεις κατανόησης στον εαυτό σου..ακόμη και πίνακα μαρκαδόρου μικρών διαστάσεων μπορείς να αγοράσεις για να σημειώσεις κάποια πράγματα πολύ βασικά: ώστε να τα βλέπεις συνέχεια και να σου αποτυπωθούν στη μνήμη σου, να ξανασκέφτεσαι μια άσκηση που δεν σου βγήκε..κλπ.
Ερώτηση: Επειδή είμαι σε θετικές επιστήμες, μήπως ξέρεις πως πρέπει να διαβάζεις αποδείξεις θεωρημάτων?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Ερώτηση: Επειδή είμαι σε θετικές επιστήμες, μήπως ξέρεις πως πρέπει να διαβάζεις αποδείξεις θεωρημάτων?
Όταν έχεις κατανοήσει την ύλη που διδάσκεσαι σωστά, είσαι σε θέση, να εκμεταλλευτείς τα δεδομένα/ζητούμενα που σου δίνονται ώστε να χρησιμοποιήσεις τα άλλα <<όπλα>> όπου έχεις μάθει και τα απαιτούν.
Αν έχεις ρίξει και μια-δυο ματιές στις αποδείξεις, θα είσαι σε θέση, δίχως να τις ξανά διαβάσεις(σύντομα), να τα αποδείξεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bekker
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Όταν έχεις κατανοήσει την ύλη που διδάσκεσαι σωστά, είσαι σε θέση, να εκμεταλλευτείς τα δεδομένα/ζητούμενα που σου δίνονται ώστε να χρησιμοποιήσεις τα άλλα <<όπλα>> όπου έχεις μάθει και τα απαιτούν.
Αν έχεις ρίξει και μια-δυο ματιές στις αποδείξεις, θα είσαι σε θέση, δίχως να τις ξανά διαβάσεις(σύντομα), να τα αποδείξεις.
Ευχαριστώ Vold... γενικά όταν βλέπω αποδείξεις τρέμω....
Το μυστικό για να αριστεύσει κανείς στη σχολή του είναι να πετάξει το router του.
Χαχαχαχα, καλό αυτό το post... έλα που είμαι δημιουργός σε ένα website, οπότε δεν με αφήνουν στην ησυχία μου

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 30 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.