καποιος_καπου
Δραστήριο μέλος
Ενω στα πανεπιστημια πηγαινουν μονο ατομα με υψηλο το αισθημα της ευθυνηςΛες ότι εμείς έχουμε πρόβλημα που κράζουμε τα ΤΕΙ αλλά εγώ πιστεύω πως εθελοτυφλείς απέναντι στην ανοργανωσιά και κυρίως στην ανευθυνότητα που επικρατεί σε αυτά. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που όσοι έχουν τέτοιες απόψεις πάνε σε ΤΕΙ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Ενω στα πανεπιστημια πηγαινουν μονο ατομα με υψηλο το αισθημα της ευθυνης
(Πρώτα απ'όλα φίλε χθες έκανα πλάκα με το όνομα σου δεν είχα καμιά πρόθεση να χαρακτηρήσω την επιλογή σου)
Σίγουρα υπάρχουν υπεύθυνοι(με την έννοια της συνέπειας στη σχολη τους) και "ώριμοι" άνθρωποι οι οποίοι σπανιότατα πάνε σε ΤΕΙ όπως μπορεί να δει ο καθένας. Σίγουρα οι περισσότεροι στα πανεπιστήμια είναι και αυτοί ανεύθυνοι αλλά σε φυσιολογικότερα πλαίσια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
καποιος_καπου
Δραστήριο μέλος
(????????)(Πρώτα απ'όλα φίλε χθες έκανα πλάκα με το όνομα σου δεν είχα καμιά πρόθεση να χαρακτηρήσω την επιλογή σου)
Σίγουρα υπάρχουν υπεύθυνοι(με την έννοια της συνέπειας στη σχολη τους) και "ώριμοι" άνθρωποι οι οποίοι σπανιότατα πάνε σε ΤΕΙ όπως μπορεί να δει ο καθένας. Σίγουρα οι περισσότεροι στα πανεπιστήμια είναι και αυτοί ανεύθυνοι αλλά σε φυσιολογικότερα πλαίσια.
Σε φυσιολογικοτερα πλαισια χαχαχχ
Δηλαδη οι ΤΕΙτζιδες ειναι τεμπεληδες και οι ΑΕΙτζιδες καπως την παλευουν ??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
«Οσοι πάνε σε πανεπιστήμια την έχουν μεγαλύτερη απ' τους ΤΕΙτζηδες»
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Πανεπιστήμια=κυρίως επιστημονική κατάρτιση και δευτερευόντως εφαρμοσμένη εκπαίδευση
ΤΕΙ=κυρίως εφαρμοσμένη εκπαίδευση και δευτερευόντως επιστημονική κατάρτιση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anwnymos
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Υ.Γ.
λέω για το ποστ χθες στο ΠΑΝΝΕΛΗΝΙΕΣ 2013
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andante
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τα πανεπιστήμια θα πρέπει να αναβαθμιστούν, το κάθε τμήμα να επιλέγει μόνο του ανάλογα με τις δυνατότητές του και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας τον αριθμό των εισακτέων και οι υποψήφιοί τους να έχουν γενικό βαθμό πάνω από 15 για να έχουν δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις στην σχολή που επιθυμούν. Επίσης οι φοιτητές να έχουν διορία ν+2 χρόνια να τελειώνουν τη σχολή και για κάθε επιπλέον χρόνο να επιβάλλονται δίδακτρα (π.χ 1500 Ευρώ τη χρονιά)
Επίσης θα πρέπει να κοπεί η δυνατότητα σε αποφοίτους τεχνικών σχολών να κάνουν μεταπτυχιακά ή διδακτορικά σε πανεπιστήμια και η δυνατότητα αυτή να υπάρχει μόνο για αποφοίτους ΑΕΙ.
Επίσης θα πρέπει όλες οι αναβολές να σταματήσουν και όλοι να μπαίνουν στα 18 στο στρατό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει τα ΤΕΙ να κλείσουν όπως και αρκετά πανεπιστήμια και στη θέση των ΤΕΙ να μπούνε 2 χρονες σχολές με καθαρά επαγγελματική κατάρτιση και σαφές γνωστικό αντικείμενο (π.χ. κομμωτές, τεχνίτες, ψυκτικοί, ηλεκτρολόγοι, μάστορες, μάγειρες-σεφ κτλπ) όπου θα γίνεται σοβαρή εκπαίδευση βγάζοντας σωστούς επαγγελματίες.
Τα πανεπιστήμια θα πρέπει να αναβαθμιστούν, το κάθε τμήμα να επιλέγει μόνο του ανάλογα με τις δυνατότητές του και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας τον αριθμό των εισακτέων και οι υποψήφιοί τους να έχουν γενικό βαθμό πάνω από 15 για να έχουν δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις στην σχολή που επιθυμούν.
Επίσης θα πρέπει να κοπεί η δυνατότητα σε αποφοίτους τεχνικών σχολών να κάνουν μεταπτυχιακά ή διδακτορικά σε πανεπιστήμια και η δυνατότητα αυτή να υπάρχει μόνο για αποφοίτους ΑΕΙ.
λες
Μόνο αυτό έχω να πω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andante
Εκκολαπτόμενο μέλος
λες
Μόνο αυτό έχω να πω.
Δεν περίμενα να ακούσω τίποτα καλύτερο από κάποιον που έχει τέτοιο avatar
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
(Πρώτα απ'όλα φίλε χθες έκανα πλάκα με το όνομα σου δεν είχα καμιά πρόθεση να χαρακτηρήσω την επιλογή σου)
Σίγουρα υπάρχουν υπεύθυνοι(με την έννοια της συνέπειας στη σχολη τους) και "ώριμοι" άνθρωποι οι οποίοι σπανιότατα πάνε σε ΤΕΙ όπως μπορεί να δει ο καθένας. Σίγουρα οι περισσότεροι στα πανεπιστήμια είναι και αυτοί ανεύθυνοι αλλά σε φυσιολογικότερα πλαίσια.
Εχεις καποια στατιστικα ωστε να τεκμηριωσεις αυτο που λες?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει τα ΤΕΙ να κλείσουν όπως και αρκετά πανεπιστήμια και στη θέση των ΤΕΙ να μπούνε 2 χρονες σχολές με καθαρά επαγγελματική κατάρτιση και σαφές γνωστικό αντικείμενο (π.χ. κομμωτές, τεχνίτες, ψυκτικοί, ηλεκτρολόγοι, μάστορες, μάγειρες-σεφ κτλπ) όπου θα γίνεται σοβαρή εκπαίδευση βγάζοντας σωστούς επαγγελματίες.
Σχολές διετούς φοίτησης που παράγουν εξειδικευμένους επαγγελματίες υπάρχουν. Είναι οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) και τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ). Αυτές οι σχολές βγάζουν τεχνίτες, δηλαδή επαγγελματίες σε εξειδικευμένο αντικείμενο χωρίς επιστημονικό υπόβαθρο.
Τα ΤΕΙ δεν βγάζουν τεχνίτες αλλά στελέχη εφαρμογής. Πρόκειται για άτομα με το απαιτούμενο επιστημονικό υπόβαθρο για να ασχοληθούν με τις εφαρμογές της επιστήμης στο αντίστοιχο επαγγελματικό πεδίο των σπουδών τους.
Τα πανεπιστήμια θα πρέπει να αναβαθμιστούν, το κάθε τμήμα να επιλέγει μόνο του ανάλογα με τις δυνατότητές του και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας τον αριθμό των εισακτέων και οι υποψήφιοί τους να έχουν γενικό βαθμό πάνω από 15 για να έχουν δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις στην σχολή που επιθυμούν.
Επίσης θα πρέπει να κοπεί η δυνατότητα σε αποφοίτους τεχνικών σχολών να κάνουν μεταπτυχιακά ή διδακτορικά σε πανεπιστήμια και η δυνατότητα αυτή να υπάρχει μόνο για αποφοίτους ΑΕΙ.
Ανεβάζεις πολύ τον πήχη. Αν θεωρηθεί βαθμολογικό πλαφόν το 15 με απόλυτο άριστα το 20 τότε πολλά πανεπιστημιακά τμήματα θα έχουν από ελάχιστους μέχρι καθόλου εισακτέους. Σίγουρα ένα βαθμολογικό πλαφόν (όπως ήταν παλαιότερα η βάση του 10) αναβαθμίζει το επίπεδο των τμημάτων καθώς οι εισακτέοι θα έχουν τουλάχιστον ένα στοιχειώδες υπόβαθρο.
Οι απόφοιτοι τεχνικών σχολών έτσι κι αλλιώς δεν έχουν το δικαίωμα να κάνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Αν εννοείς τους αποφοίτους των ΤΕΙ τότε αυτοί δεν είναι απόφοιτοι τεχνικών σχολών αλλά τεχνολογικών σχολών (το λέει και η λέξη ΤΕΙ=Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
Τα πανεπιστήμια θα πρέπει να αναβαθμιστούν.Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει τα ΤΕΙ να κλείσουν όπως και αρκετά πανεπιστήμια και στη θέση των ΤΕΙ να μπούνε 2 χρονες σχολές με καθαρά επαγγελματική κατάρτιση και σαφές γνωστικό αντικείμενο (π.χ. κομμωτές, τεχνίτες, ψυκτικοί, ηλεκτρολόγοι, μάστορες, μάγειρες-σεφ κτλπ) όπου θα γίνεται σοβαρή εκπαίδευση βγάζοντας σωστούς επαγγελματίες.
Τα πανεπιστήμια θα πρέπει να αναβαθμιστούν, το κάθε τμήμα να επιλέγει μόνο του ανάλογα με τις δυνατότητές του και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας τον αριθμό των εισακτέων και οι υποψήφιοί τους να έχουν γενικό βαθμό πάνω από 15 για να έχουν δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις στην σχολή που επιθυμούν. Επίσης οι φοιτητές να έχουν διορία ν+2 χρόνια να τελειώνουν τη σχολή και για κάθε επιπλέον χρόνο να επιβάλλονται δίδακτρα (π.χ 1500 Ευρώ τη χρονιά)
Επίσης θα πρέπει να κοπεί η δυνατότητα σε αποφοίτους τεχνικών σχολών να κάνουν μεταπτυχιακά ή διδακτορικά σε πανεπιστήμια και η δυνατότητα αυτή να υπάρχει μόνο για αποφοίτους ΑΕΙ.
Επίσης θα πρέπει όλες οι αναβολές να σταματήσουν και όλοι να μπαίνουν στα 18 στο στρατό.
Θα τα κάνουμε φορμάτ και θα προσθέσουμε το patch 2.0.13.
το κάθε τμήμα να επιλέγει μόνο του ανάλογα με τις δυνατότητές του και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας τον αριθμό των εισακτέων
δυνατότητες τμημάτων+ανάγκες αγοράς εργασίας= 0-30 εισακτέοι κυρίως σε επιστήμες υγείας.
οι υποψήφιοί τους να έχουν γενικό βαθμό πάνω από 15 για να έχουν δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις στην σχολή που επιθυμούν
τρεις τελίτσες.
Επίσης οι φοιτητές να έχουν διορία ν+2 χρόνια να τελειώνουν τη σχολή και για κάθε επιπλέον χρόνο να επιβάλλονται δίδακτρα (π.χ 1500 Ευρώ τη χρονιά)
Τι σπουδάζεις; Νηπιαγωγών;
Επίσης θα πρέπει να κοπεί η δυνατότητα σε αποφοίτους τεχνικών σχολών να κάνουν μεταπτυχιακά ή διδακτορικά σε πανεπιστήμια και η δυνατότητα αυτή να υπάρχει μόνο για αποφοίτους ΑΕΙ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andante
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σχολές διετούς φοίτησης που παράγουν εξειδικευμένους επαγγελματίες υπάρχουν. Είναι οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) και τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ). Αυτές οι σχολές βγάζουν τεχνίτες, δηλαδή επαγγελματίες σε εξειδικευμένο αντικείμενο χωρίς επιστημονικό υπόβαθρο.
Τα ΤΕΙ δεν βγάζουν τεχνίτες αλλά στελέχη εφαρμογής. Πρόκειται για άτομα με το απαιτούμενο επιστημονικό υπόβαθρο για να ασχοληθούν με τις εφαρμογές της επιστήμης στο αντίστοιχο επαγγελματικό πεδίο των σπουδών τους.
Ανεβάζεις πολύ τον πήχη. Αν θεωρηθεί βαθμολογικό πλαφόν το 15 με απόλυτο άριστα το 20 τότε πολλά πανεπιστημιακά τμήματα θα έχουν από ελάχιστους μέχρι καθόλου εισακτέους. Σίγουρα ένα βαθμολογικό πλαφόν (όπως ήταν παλαιότερα η βάση του 10) αναβαθμίζει το επίπεδο των τμημάτων καθώς οι εισακτέοι θα έχουν τουλάχιστον ένα στοιχειώδες υπόβαθρο.
Οι απόφοιτοι τεχνικών σχολών έτσι κι αλλιώς δεν έχουν το δικαίωμα να κάνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Αν εννοείς τους αποφοίτους των ΤΕΙ τότε αυτοί δεν είναι απόφοιτοι τεχνικών σχολών αλλά τεχνολογικών σχολών (το λέει και η λέξη ΤΕΙ=Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα)
Γεμίσαμε από στελέχη εφαρμογής που δεν ξέρουν την τύφλα τους. Και είναι φυσικό να μην ξέρουν την τύφλα τους όταν γράψανε ένα 7 στην Φυσική και `με αυτό πέρασαν στο ΤΕΙ κωλοπετινίτσας το οποίο μπορεί παρ'όλα αυτά να έχει έναν σούπερ στο άκουσμα τίτλο.
Τι να το κάνω να βγάζω τόσα στελέχη εφαρμογής όταν δίνω τόσες πολλές θέσεις εισακτέων στα ΑΕΙ. Δηλαδή αυτοί που μπαίνουν στο πανεπιστήμιο δεν φτάνουν και περισσεύουν να δουλέψουν σαν στελέχη εφαρμογής; Όσον αφορά τους εισακτέους στα πανεπιστήμια αυτός είναι ο σκοπός. Είναι πάρα πολλοί και θα πρέπει άμεσα να μειωθεί ο αριθμός. Στα πολυτεχνεία π.χ αντί για 200 που μπαίνουν τώρα τη χρονιά, θα πρέπει να μπαίνουν 50. Στις σχολές Θετικών Επιστημών αντί για 150 να μπαίνουν 30. Στους δικηγόρους που έχει βρωμίσει ο τόπος μπορεί να χρειαστεί να μπαίνουν και 10 φοιτητές το χρόνο! Αυτές είναι σοβαρές και ριζοσπαστικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν και πιστεύω οτι κάποια στιγμή θα γίνουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Όσον αφορά τους εισακτέους στα πανεπιστήμια αυτός είναι ο σκοπός. Είναι πάρα πολλοί και θα πρέπει άμεσα να μειωθεί ο αριθμός. Στα πολυτεχνεία π.χ αντί για 200 που μπαίνουν τώρα τη χρονιά, θα πρέπει να μπαίνουν 50. Στις σχολές Θετικών Επιστημών αντί για 150 να μπαίνουν 30. Στους δικηγόρους που έχει βρωμίσει ο τόπος μπορεί να χρειαστεί να μπαίνουν και 10 φοιτητές το χρόνο! Αυτές είναι σοβαρές και ριζοσπαστικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν και πιστεύω οτι κάποια στιγμή θα γίνουν.
Ο αριθμός των εισακτέων μπορεί να μειωθεί χωρίς να καθιερωθεί ένα υψηλό βαθμολογικό πλαφόν. Ο αριθμός τους καθορίζεται με απόφαση του υπουργού παιδείας (όπως φέτος με την ΥΑ Αριθ. Φ.253.1/79791/Β6). Είναι πολύ απλό για τον υπουργό αντί για 200 εισακτέους στο τάδε τμήμα να εισαχθούν 50. Οι λόγοι για τους οποίους δεν το κάνει σηκώνουν πολύ κουβέντα, αλλά έχει τη δυνατότητα να το πράξει. Το βαθμολογικό πλαφόν πρέπει να στοχεύει στην αναβάθμιση του επιπέδου των εισακτέων και συνεπακόλουθα του τμήματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
1)Οι 2ετείς σχολές για τις οποίες κάνεις λόγο που εκπαιδεύουν τέτοια στελέχη και προσφέρουν δίπλωμα επιπέδου 3 υπάρχουν ήδη και λέγοντα Ι.Ε.Κ. (Ιδιωτικά/Δημόσια),ΕΠΑ.Σ. και ΕΠΑ.Λ. (το πτυχίο που δίνουν μαζί με το απολυτήριο)...δε το ήξερες;1)Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει τα ΤΕΙ να κλείσουν όπως και αρκετά πανεπιστήμια και στη θέση των ΤΕΙ να μπούνε 2 χρονες σχολές με καθαρά επαγγελματική κατάρτιση και σαφές γνωστικό αντικείμενο (π.χ. κομμωτές, τεχνίτες, ψυκτικοί, ηλεκτρολόγοι, μάστορες, μάγειρες-σεφ κτλπ) όπου θα γίνεται σοβαρή εκπαίδευση βγάζοντας σωστούς επαγγελματίες.
2)Τα πανεπιστήμια θα πρέπει να αναβαθμιστούν, το κάθε τμήμα να επιλέγει μόνο του ανάλογα με τις δυνατότητές του και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας τον αριθμό των εισακτέων και οι υποψήφιοί τους να έχουν γενικό βαθμό πάνω από 15 για να έχουν δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις στην σχολή που επιθυμούν. Επίσης οι φοιτητές να έχουν διορία ν+2 χρόνια να τελειώνουν τη σχολή και για κάθε επιπλέον χρόνο να επιβάλλονται δίδακτρα (π.χ 1500 Ευρώ τη χρονιά)
3)Επίσης θα πρέπει να κοπεί η δυνατότητα σε αποφοίτους τεχνικών σχολών να κάνουν μεταπτυχιακά ή διδακτορικά σε πανεπιστήμια και η δυνατότητα αυτή να υπάρχει μόνο για αποφοίτους ΑΕΙ.
3)Επίσης θα πρέπει όλες οι αναβολές να σταματήσουν και όλοι να μπαίνουν στα 18 στο στρατό.
2)Πολύ καλά όλα αυτά αλλά στη θεωρία...
3)Τι εννοείς,να σταματήσουν να κάνουν μεταπτυχιακά/διδακτορικά οι απόφοιτοι μηχανικοί Πολυτεχνείων και Τ.Ε.Ι.;Διότι οι "τεχνικές" σχολές Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αυτές είναι!
Αυτό γιατί πολλά παιδάκια όπως εσύ χρησιμοποιείτε αβέρτα ορολογίες που δεν γνωρίζετε...
Καταλαβαίνω ότι κι εσένα σου τη σπάνε τα Τ.Ε.Ι. και οι δυνατότητες που αυτά παρέχουν,όμως όπως εξήγησα και στο "1)" το ποτάμι δε γυρίζει πίσω και δε μπορείς να "αφαιρέσεις" κατοχυρωμένα δικαιώματα στην εργασία και την εκπαίδευση!Καλά θα ήταν για μερικούς το ξέρω,αλλά τι να κάνουμε...
Όσο πιο νωρίς συμβιβαστείς με τη σκληρή πραγματικότητα τόσο το καλύτερο (και) για σένα!
4)Συμφωνώ αλλά είσαι εκτός θέματος!
Εσύ φαντάζομαι όταν θα πας για συνέντευξη σε δουλειά θα πεις στον εργοδότη σου ότι έγραψες 17 Φυσική στις Πανελλήνιες του 20ΧΧ για να σου δώσει και πριμ παραγωγικότητας!Γεμίσαμε από στελέχη εφαρμογής που δεν ξέρουν την τύφλα τους. Και είναι φυσικό να μην ξέρουν την τύφλα τους όταν γράψανε ένα 7 στην Φυσική και `με αυτό πέρασαν στο ΤΕΙ κωλοπετινίτσας το οποίο μπορεί παρ'όλα αυτά να έχει έναν σούπερ στο άκουσμα τίτλο.
Βασικά ξέρεις τι γίνεται;Είναι οι μέρες τώρα που όλοι οι τελειόφοιτοι (Γ' λυκείου και όσοι έδωσαν 2η φορά) που έχουν ξεπαραδιαστεί στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα για να περάσουν π.χ. πολιτικοί μηχανικοί στο Α.Π.Θ. βλέπουν κάτι φίλους τους που τους λένε "εεε δε βαριέσαι κι αν δε μου κάτσει θα δηλώσω πολιτικών μηχανικών στο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας π.χ." και γενικότερα εκ των υστέρων μαθαίνουν "που στέκουν" τα Τ.Ε.Ι. ακαδημαϊκά και επαγγελματικά (μια που στα φροντιστήρια Μ.Ε. οι καθηγητές δεν διαφημίζουν τα Τ.Ε.Ι. κι επειδή είναι μπουρτζόβλαχοι δεν ξέρουν και να δώσουν σωστή πληροφόρηση) και τους πιάνει τρέλα,αναλογιζόμενοι το value for money το δικό τους έναντι του αλλουνού!Επίσης θα πρέπει να κοπεί η δυνατότητα σε αποφοίτους τεχνικών σχολών να κάνουν μεταπτυχιακά ή διδακτορικά σε πανεπιστήμια και η δυνατότητα αυτή να υπάρχει μόνο για αποφοίτους ΑΕΙ.
Έννοια σου και θα δούμε πολλούς τέτοιους όσο το topic είναι στον αφρό!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λογοτέχνες, πολιτικοί, καλλιτέχνες και επιχειρηματίες που περπάτησαν στον δρόμο της «επιτυχίας χωρίς πτυχίο»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/08/2010 06:46
Από αριστερά: ο Οδυσσέας Ελύτης και ο Ζοζέ Σαραμάγκου κατέκτησαν το Βραβείο Νομπέλ χωρίς να έχουν πάρει πτυχίο πανεπιστημίου. Ο Γιάννης Ρίτσος αναγορεύθηκε επίτιμος διδάκτορας σε δύο κορυφαία ιδρύματα της χώρας μας, επίσης χωρίς να έχει σπουδάσει, χάρη στο πλούσιο λογοτεχνικό έργο του.
«Τα τρία Τ της επιτυχίας: Ταλέντο, Τόλμη, Τύχη» είχε πει ο Οδυσσέας Ελύτης. Διόλου τυχαίο το γεγονός ότι ο μεγάλος λογοτέχνης παρέλειψε τα δύο μεγάλα «Π» που... στοιχειώνουν την ελληνική οικογένεια: «Πανεπιστήμιο και Πτυχίο». Τη στιγμή που η κυρίαρχη ιδεολογία επιμένει ότι το πτυχίο είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία, δεκάδες παραδείγματα από τον χώρο των επιχειρήσεων, των τεχνών, των γραμμάτων, αλλά και της πολιτικής, φανερώνουν ακριβώς το αντίθετο: πολυδιάστατη και ρευστή, η έννοια της επιτυχίας δεν περιορίζεται σε λίστα από πανεπιστημιακές «περγαμηνές».
Ο ίδιος ο Οδυσσέας Ελύτης κατέκτησε το Βραβείο Νομπέλ χωρίς να έχει λάβει πτυχίο πανεπιστημίου, παρότι εισήλθε στο Χημικό του Πανεπιστημίου Αθηνών και δύο χρόνια αργότερα ενεγράφη στη Νομική, την οποία σύντομα παράτησε. Χωρίς να έχει σπουδάσει ο ίδιος, ο Γιάννης Ρίτσος κατόρθωσε να αναγορευτεί επίτιμος διδάκτορας σε δύο κορυφαία ιδρύματα της χώρας μας (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) χάρη στο πλούσιο λογοτεχνικό του έργο, ενώ και οι τιμημένοι με Βραβείο Νομπέλ Γουίλιαμ Φόκνερ και Ζοζέ Σαραμάγκου δεν έλαβαν ποτέ πτυχίο πανεπιστημίου.
«Το επιχειρείν απαιτεί θέληση και τύχη»
Μήπως όμως η επιτυχία χωρίς πτυχίο περιορίζεται στον καλλιτεχνικό χώρο, όπου σε τελική ανάλυση η έμπνευση και το ταλέντο παίζουν σημαντικότερο ρόλο; «Και στον επιχειρηματικό κόσμο η επιτυχία έρχεται από τη σκληρή δουλειά,τη θέληση, την επιμονή στον στόχο σου. Και φυσικά, σημαντικό ρόλο παίζει και η τύχη» σχολιάζει ο κ. Βλάσης Γεωργάτος (φωτογραφία στην πρώτη σελίδα), ιδιοκτήτης της αλυσίδας καταστημάτων Γρηγόρης Μικρογεύματα. Παρά το γεγονός ότι ο κ. Γεωργάτος δεν ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, μέσα σε μία εικοσαετία εξέλιξε τον οικογενειακό φούρνο που κληρονόμησε από τον πατέρα του σε μια δυναμική εταιρεία ευρωπαϊκής εμβέλειας, με περισσότερα από 250 καταστήματα στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Αλβανία. Ας σημειωθεί δε ότι δύο από τους διασημότερους έλληνες εφοπλιστές, ο Αριστοτέλης Ωνάσης και ο Γιάννης Λάτσης, δημιούργησαν αυτοκρατορίες χωρίς να έχουν πατήσει ποτέ σε πανεπιστημιακές αίθουσες, ενώ ο ίδιος ο Ωνάσης είχε δηλώσει ότι «το μυστικό της επιτυχίας είναι να γνωρίζεις κάτι που κανείς άλλος δεν γνωρίζει».
Οι δύο «αιώνιοι αντίπαλοι», Αριστοτέλης Ωνάσης (δεξιά) και Γιάννης Λάτσης, δημιούργησαν αυτοκρατορίες χωρίς να έχουν πατήσει ποτέ σε πανεπιστημιακές αίθουσες
Και ενώ όλα δείχνουν ότι η επιτυχία είναι έννοια δύσκολα προσδιορίσιμη, χιλιάδες έλληνες έφηβοι εξακολουθούν να ζουν με τον φόβο της «αποτυχίας» στις πανελλαδικές εξετάσεις, τρέμοντας μπροστά στο ενδεχόμενο να μην περάσουν στη σχολή πρώτης επιλογής τους. «Θεωρώ ότι αυτό το τελεσίγραφο σε παιδιά τόσο νεαρής ηλικίας, είναι πολύ βαρύ και εν τέλει... άκρως αναληθές, διότι οι επαγγελματικοί ορίζοντες δεν κλείνουν με μια αποτυχία στις Πανελλαδικές» σχολιάζει στο «Βήμα» ο κ. Φίλιππος Πλιάτσικας , συνθέτης, στιχουργός και τραγουδιστής, ο οποίος δεν ακολούθησε πανεπιστημιακές σπουδές. «Ακολουθώντας κάποιος τους δρόμους της ψυχής του- ακόμα κι αν αυτοί δεν συμπίπτουν με τα ζητούμενα της σύγχρονης κοινωνίας- μπορεί να καταλήξει σε ταξίδια ονειρεμένα που ποτέ δεν θα μπορούσε να φανταστεί » προσθέτει.
«Ο Τόμας Εντισον έχει μυαλό κλούβιο»
Ετσι χαρακτήρισε ένας καθηγητής τον σπουδαίο εφευρέτη. Και δεν ήταν ο μόνος που εγκατέλειψε τις σπουδές του
1. Ο πλουσιότερος άνδρας στον κόσμο Μπιλ Γκέιτς εγκατέλειψε το Χάρβαρντ. 2. Ο Ρίτσαρντ Μπράνσον ιδιοκτήτης της Virgin Αtlantic Αirways, δεν έβγαλε καν το Γυμνάσιο! 3. Ο Τόμας Εντισον ήταν ανεπαρκής μαθητής και εγκατέλειψε το σχολείο. 4. Ο πρώην πρωθυπουργός της Βρετανίας Τζον Μέιτζορ εγκατέλειψε το σχολείο στα 16 του
Μεγάλα ονόματα του διεθνούς επιχειρηματικού τζετ σετ κατόρθωσαν να δημιουργήσουν περιουσίες δισεκατομμυρίων χωρίς να έχουν καθήσει στα πανεπιστημιακά έδρανα. Ο ιδρυτής της Μicrosoft και επί δεκατρία συναπτά έτη πλουσιότερος άνδρας στον κόσμο Μπιλ Γκέιτς εγκα τέλειψε το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ των ΗΠΑ για να αρχίσει τη δική του επιχείρηση, η οποία εξελίχθηκε σε μεγαθήριο. Παράλληλα, ο μεγάλος ανταγωνιστής του και ιδρυτής της Αpple Στιβ Τζομπς εγκατέλειψε το Κολέγιο Ριντ των ΗΠΑ έπειτα από μόλις ένα εξάμηνο σπουδών και δύο χρόνια αργότερα ίδρυσε τη δική του εταιρεία.
Ο Ρίτσαρντ Μπράνσον, ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο και ιδιοκτήτης των εταιρειών Virgin Μegastores, Virgin Records και της αεροπορικής εταιρείας Virgin Αtlantic Αirways, δεν έβγαλε καν το γυμνάσιο! Σε ηλικία 16 ετών εγκατέλειψε τις σπουδές του και στράφηκε προς τον επιχειρηματικό κόσμο, όπου είχε... καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το σχολείο. Το σχολείο εγκατέλειψε στα 16 του και ο Τζον Μέιτζορ, πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας επί επτά συναπτά έτη, ενώ ο Τόμας Εντισον, σπουδαίος εφευρέτης και επιχειρηματίας (η General Εlectric ήταν μία από τις 14 εταιρείες που ίδρυσε) ήταν ανεπαρκής μαθητής και εγκατέλειψε το σχολείο όταν ένας καθηγητής χαρακτήρισε το μυαλό του «κλούβιο».
(https://www.tovima.gr/society/article/?aid=351034)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Artech
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει τα ΤΕΙ να κλείσουν όπως και αρκετά πανεπιστήμια και στη θέση των ΤΕΙ να μπούνε 2 χρονες σχολές με καθαρά επαγγελματική κατάρτιση και σαφές γνωστικό αντικείμενο (π.χ. κομμωτές, τεχνίτες, ψυκτικοί, ηλεκτρολόγοι, μάστορες, μάγειρες-σεφ κτλπ) όπου θα γίνεται σοβαρή εκπαίδευση βγάζοντας σωστούς επαγγελματίες.
Τα πανεπιστήμια θα πρέπει να αναβαθμιστούν, το κάθε τμήμα να επιλέγει μόνο του ανάλογα με τις δυνατότητές του και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας τον αριθμό των εισακτέων και οι υποψήφιοί τους να έχουν γενικό βαθμό πάνω από 15 για να έχουν δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις στην σχολή που επιθυμούν. Επίσης οι φοιτητές να έχουν διορία ν+2 χρόνια να τελειώνουν τη σχολή και για κάθε επιπλέον χρόνο να επιβάλλονται δίδακτρα (π.χ 1500 Ευρώ τη χρονιά)
Επίσης θα πρέπει να κοπεί η δυνατότητα σε αποφοίτους τεχνικών σχολών να κάνουν μεταπτυχιακά ή διδακτορικά σε πανεπιστήμια και η δυνατότητα αυτή να υπάρχει μόνο για αποφοίτους ΑΕΙ.
Επίσης θα πρέπει όλες οι αναβολές να σταματήσουν και όλοι να μπαίνουν στα 18 στο στρατό.
Ακριβώς φίλε μου, σχετικά με όσα λές έχει ήδη γίνει πρόταση από την ΑΔΙΠ προς το Υπ. Παιδείας, η οποία μεταξύ των άλλων λέει και το ακόλουθο:
Μερικά Τμήματα σε Πανεπιστήμια, κυρίως όμως σε ΤΕΙ, που παρουσιάζουν ισχνή ακαδημαϊκή οντότητα, μπορούν να μετατραπούν σε 3ετούς ή και 2ετούς διάρκειας. Θα αυξηθεί έτσι η ποικιλία «διαδρομών εκπαίδευσης» και αντίστοιχων τίτλων (και επαγγελματικών δικαιωμάτων), ώστε να βρίσκουν κατάλληλου επιπέδου και διαρκείας εκπαίδευση όλοι όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν μετά το Λύκειο τις σπουδές τους, εκτιμά η ΑΔΙΠ στην πρότασή της προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο, σχετικά με την « Αναδιάρθρωση του Χάρτη των ΑΕΙ της Ελλάδος», που κατέθεσε τον περασμένο Νοέμβριο.
Η ΑΔΙΠ σημειώνει επίσης :
Α.Τμήματα (κυρίως των ΤΕΙ) που βρίσκονται αποκομμένα γεωγραφικά θα μπορούσαν, εφόσον ισχύουν και άλλες προϋποθέσεις, να μετατραπούν σε επαγγελματικά «σχολεία» ανώτερης εκπαίδευσης υπό την αιγίδα του αντίστοιχου ΑΕΙ. Σημειώνεται ότι στον ν. 4009/11 (αρθρο 5 § λα) αναφέρονται προγράμματα σπουδών «σύντομου κύκλου» στα ΑΕΙ.
Στην συγκεκριμένη προσπάθεια θα πρέπει να ληφθεί υπ’όψη η προβλεπόμενη ευθυγράμμιση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων με το αντίστοιχο Ευρωπαϊκό.
Μετατροπή τμημάτων ΑΕΙ σε 3ετούς ή και 2ετούς διάρκειας πρότεινε στον υπουργό η ΑΔΙΠ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Αυτό το "θέμα" το οποίο προκύπτει από το link (που παίζει να έχεις postάρει 102385 φορές) ακόμη και στην Α.ΔΙ.Π. άμα τους πάρεις ένα τηλ να τους ρωτήσεις παίζει να μη το θυμούνται καν!
Κάνε ρε Artech αίτηση για στέλεχος της Α.ΔΙ.Π. να κάνεις ένα ξεκαθάρισμα να γουστάρουμε να πούμε!Τι χαραμίζεσαι στην Artech;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Artech
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 388 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Corfu kitty
- Ryuzaki
- Paragontas7000
- Giorgosvr
- fyllidas
- V@Per
- AggelikiGr
- FNC_Sophia
- charmander
- Hased Babis
- panosT436
- Sotiris 12
- theodle
- giorgos5002
- Theme
- Jack of Spades
- GeorgePap2003
- Reader
- nikos nikolaou
- userguest
- Unboxholics
- tsiobieman
- Than003
- sakplat
- Frozensun
- Obi-Wan Kenobi
- phleidhs
- jYanniss
- KwnnaPap
- Lia 2006
- DiKar
- exotic xo
- Leo komm
- Arvacon
- Αντικειμενικός
- lyfestyle.123
- sofia07
- antonis97
- EFAKIT
- Helen06
- ioanna2007
- 54321
- Scandal
- Athens2002
- Τρελας123
- constansn
- Natsuko
- sokkapa
- Praxis
- Maynard
- Schlimazel
- Γιωργος15773
- fmarulezkd
- hirasawayui
- Drglitterstar
- ayahuasca97
- despoina13
- χημεια4λαιφ
- Mapz
- Qwerty 0
- BiteTheDust
- Nala
- back2967
- thanahss
- bibliofagos
- bboys
- Calamis
- Entropy24
- physicscrazy
- Debugging_Demon
- NamelessHero
- nickd
- ch2006
- Steliosgkougkou
- Andante
- chjan
- ένας τυχαίος
- phoni
- feni
- BatGuin
- Eagle Eye
- shuuu
- Robert_6
- Hecticism
- george777
- Evangeloz
- Bleach_enjoyer
- nearos
- SKG
- pgn
- UnderGroundGr
- katerinavld
- agg41
- Msp1
- marina.marina
- savvas l
- patatosalata22
- peter347
- roum
- Alessandra Eliza
- Kzaro
- melver
- Νικολινα
- vasiliki.
- VIVA
- Mitsaras23
- ismember
- kost28
- Viktor
- Tsos
- carnage
- Enhypen
- Joji
- Primary Care
- P.Dam.
- Φινεύς
- Mary Jane
- gegeorgiou90
- Μιχαήλ
- Kabamaru Hayate
- kiyoshi
- Yolo06
- johnstamatis34
- Mammy Nun
- Kate1914
- ROM32
- estrela
- giannoulis5672
- dmav
- Alexecon1991
- TheNorth
- Mathitis_tou_15
- eukleidhs1821
- Wonderkid
- nickd6776
- EllieKal
- mermaid89
- Dionyshs1
- Χρήστος2006
- hello1234
- ggl
- iiTzArismaltor_
- Startx0
- Victwras777
- American Economist
- missharoula
- Totreno
- Claire05
- guest24440
- VouDou
- thecrazycretan
- aggorf
- ΚΤr
- Lifelong Learner
- Ecomaniac
- elevag
- giannhs2001
- flaura
- Javier7
- panagiotis23
- ninnan
- Sofos Gerontas
- Specon
- Hellomyfriend
- Alexandros.Kourtis
- Kostas_Athens
- ditaaa
- Peter Pan13
- elektrologospatra
- Nick254
- SoyN
- thenutritionist
- augustine
- Giii
- George35
- User2350
- Steve9393
- maria!!!
- paterasyp
- lepipini
- Memetchi
- Christos1971
- Abiogenesis
- katia.m
- art_of_poetry
- air_fish
- Billys 13
- angies
- το κοριτσι του μαη
- marioushi
- Kitana
- EmperorPalpatine
- Scott
- Libertus
- fairyelly
- Antonius
- Pharmacist01
- Σόλωνας καρ.
- johnsala
- ΘανάσοςG4
- Apocalypse
- Παναρας
- Ioanna98
- Anastasia98
- oups
- Mary_03
- Πληροφορικάριος
- Sminagos
- Marsel
- antis
- NasosJet
- CoolCowboy
- Kostakis45
- NikoBellic
- F1L1PAS
- Imperator
- Γιώργος1
- alexgiann
- PanosBat
- rempelos42
- Idontknoww
- Ευτυχια Αδαμοπουλου
- roud
- Nickt23
- Nikoletaant
- vasilis123321
- korlef
- Panagiotis849
- Eri0611
- Appolon
- Ksenia. Ksenia77
- salasjr
- diamag
- Tedi
- Αννα1
- paulkin94
- Spyro
- Jimmy20
- StudyFreak04
- No name
- Αλκίμαχος
- Joy
- Polipolikalos
- Lab13
- SlimShady
- xriiistiiinaaa
- T C
- jimis2001
- barkos
- eri548
- Bak563
- CuHg
- Viedo
- Rene2004
- Vasilis2000kak
- lnesb
- civilian
- Κλημεντίνη
- stefan
- Mukumbura
- Maraki196
- mpampouras
- Intravenous_drug
- pangeo
- Gary
- katelogic
- angelaRet
- Thanos_D
- Monster Hunter
- azula
- tasost
- Άρτεμις Α.
- Lydia6902
- Slytherin
- kvstas92
- Revekka
- gregory nub
- JohnGreek
- kristinbacktoschool
- mikevard
- iason
- Destroyer00
- don_vito
- MarcoReus
- fockos
- jj!
- Ststst02
- Μάρκος Βασίλης
- Thoba19
- tslef8
- PanosCh002
- J.Cameron
- sweater weather
- Yiorgosk
- nucomer
- aggelosst9
- Εχέμυθη
- Cand3llaX
- Eleni54
- Jocaste
- ros
- Stroka
- Unseen skygge
- DimitraA.
- mickie
- rekcoR
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.