Paracelsus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Όπως είπε ο υπουργός ο σκοπός είναι να περιοριστεί ο κόπος των υποψηφίων. Άρα το νέο σύστημα θα είναι πιο ξεκούραστο για τους υποψηφίους που σημαίνει πως αν δεν συμβούν μεταβολές στην εξεταστέα ύλη και στη δυσκολία των θεμάτων, οι βάσεις εισαγωγής θα ανέβουν.
Το ισχύον σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (από το 2006 που τα εξεταζόμενα μαθήματα έγιναν 6) έχει το μικρότερο φόρτο των τελευταίων 30 ετών για τους υποψηφίους. Δεν είναι τόσο φορτωμένοι οι υποψήφιοι όσο τα προηγούμενα χρόνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
εστι ειναι να και τα στοιχεια ---->https://www.tovima.gr/politics/article/?aid=466048
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ακόμα και τώρα αν ψηφιστούν αλλαγές, αυτές θα εφαρμοστούν σταδιακά και θα επηρεάσουν τα παιδιά που τώρα τελειώνουν τη Β γυμνασίου. Όμως, αυτή τη στιγμή δεν έχουν καν οριστικοποιηθεί οι μελέτες των επιτροπών ούτε υπάρχουν ολοκληρωμένες προτάσεις. Το σχέδιο νόμου που θα κατατεθεί σε 'ενα μήνα, θα αφορά αναμόρφωση της τεχνικής εκπαίδευσης. Για τη γενική εκπάιδευση δεν υπάρχει ακόμα τίποτα στον ορίζοντα. Όλα όσα ακούγονται δεν είναι παρά σκέψεις για το απώτερο μέλλον. Ο υπουργός απλά είπε την ιδέα του. Από το 2008 ακούμε για αλλαγές, επιτροπές κάνουν προτάσεις, οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα οι πανελλήνιες μένουν. Άρα προς το παρόν δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε.
Υ.Γ. Για τις δέσμες που αναφέρθηκαν, η ύλη (στα μαθηματικά και τη φυσική που το έχω ψάξει) η ύλη ήταν (τουλάχιστον) τριπλάσια από τη σημερινή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mixalisbarca
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mister No0ne
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Ειναι μια χαρα τα εξι μαθηματα. Ουτε πολλα ουτε λιγα
Σε σχεση με τι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
girly14
Εκκολαπτόμενο μέλος
https://www.mixanografiko.gr/nea.htm πας στην ενοτητα "προτασεις υπουργειου για το λυκειο" πατα το σχεδιο για το νεο λυκειο.Εγώ πάντως που μπήκα δεν βρήκα κάτι ... Μήπως θα μπορούσες να παραθέσεις συγκεκριμένη σελίδα ?
Ενδεικτικα το αποσπασμα που αφορα τις αλλαγες για τις οποιες μιλαω
Το Νέο Λύκειο οδηγεί και σε Νέο Εξεταστικό Σύστημα για την Εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση από το σχολικό έτος 2013-2014
Από τις αλλαγές αυτές δεν αιφνιδιάζεται κανείς. Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η Α’ Λυκείου θα λειτουργήσει με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών ενώ από το σχολικό έτος 2012-13 θα είναι έτοιμα και τα νέα προγράμματα σπουδών για τη Β’ και Γ’ Λυκείου. Οι μαθητές που θα φοιτούν στην Α’ Λυκείου το ερχόμενο σχολικό έτος θα εισαχθούν στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ με βάση το νέο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων το οποίο θα ισχύσει για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2013-14.
[FONT="]Οι αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα βασίζονται στις ακόλουθες βασικές αρχές:[/FONT]
- [FONT="]Οι εξετάσεις διεξάγονται κεντρικά και με διαδικασίες που διασφαλίζουν το αδιάβλητο.[/FONT]
- [FONT="]Οι εξετάσεις αφορούν σε έναν μικρό αριθμό βασικών μαθημάτων και τα ΑΕΙ καθορίζουν το συντελεστή βαρύτητας των μαθημάτων αυτών, ώστε ουσιαστικά να συμμετέχουν τα ίδια στα κριτήρια επιλογής των μελλοντικών φοιτητών τους. [/FONT][FONT="][/FONT]
- [FONT="]Με βάση τις παραπάνω βασικές αρχές γίνεται επιστημονική επεξεργασία για το είδος και το περιεχόμενο της εξεταστικής διαδικασίας ώστε να σταματήσει η υποχρέωση και η επιβράβευση της απλής απομνημόνευσης. Κατά τη διάρκεια της Γ’ Λυκείου το ίδιο το σχολείο θα κάνει προσομοίωση της εξεταστικής διαδικασίας με στόχο οι μαθητές να αντιληφτούν και να προετοιμαστούν στο σχολείο και από τους καθηγητές τους για όλα όσα θα είναι αναγκαία.[/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Το κείμενο είναι πρόταση του 2010 που ξεχάστηκε...Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η Α’ Λυκείου θα λειτουργήσει με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών ενώ από το σχολικό έτος 2012-13 θα είναι έτοιμα και τα νέα προγράμματα σπουδών για τη Β’ και Γ’ Λυκείου. Οι μαθητές που θα φοιτούν στην Α’ Λυκείου το ερχόμενο σχολικό έτος θα εισαχθούν στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ με βάση το νέο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων το οποίο θα ισχύσει για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2013-14.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
HonoreDeBalzac
Εκκολαπτόμενο μέλος
Να γράψουν και κάτι τα παιδιά , γιατί με τις μαλακίες που βάζουν τα τελευταία χρόνια το υπουργείο απευθυνεται σε υποψηφίους-eistein!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Lös~
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος
Για μένα το τέλειο θα ήταν:
Θεωρητική: Έκθεση, Ιστορία, Λογοτεχνία, Αρχαία.
Θετική: Έκθεση, Βιολογία, Χημεία, Φυσική
Τεχνολογικη: Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Ανάπτυξη Εφαρμογών
Πάντως το μέτρο αυτό λογικά θα περιορίσει τα πεδία που θα μπορεί κάποιος να δηλώσει. Ας πούμε η Θεωρητική λογικά θα μπορεί να δηλώσει μόνο 1ο πεδίο, όπως γινόταν παλιά με τις δέσμες. Όμως τα παδιά που δίνουν θα είναι πιο ξεκούραστα, γιατί άλλο 4 μαθήματα και άλλο 6 (εκτός και αν αυξήσουν την ύλη που επίσης το πιστεύω).
Η θετική να μην εξεταζεται σε μαθηματικά?? πλάκα κάνεις?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreams&hopes
Δραστήριο μέλος
Η θετική να μην εξεταζεται σε μαθηματικά?? πλάκα κάνεις?
Τι να σου πω, πιστεύω ότι στη Θετική είναι πιο χρήσιμη η Φυσική από τα Μαθηματικά. Γιατί ένας που θέλει να περάσει Ιατρική, Φαρμακευτική, Διαιτολογία, Νοσηλευτική, Μαιευτική και τα σχετικά επαγγέλματα να παιδεύεται με τα Μαθηματικά; Βέβαια αυτό νομίζω εγώ, μπορεί να κάνω και λάθος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 712911
Επισκέπτης
Για μένα το τέλειο θα ήταν:
Θεωρητική: Έκθεση, Ιστορία, Λογοτεχνία, Αρχαία.
Και εγώ αυτό θα ήθελα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
girly14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τι να σου πω, πιστεύω ότι στη Θετική είναι πιο χρήσιμη η Φυσική από τα Μαθηματικά. Γιατί ένας που θέλει να περάσει Ιατρική, Φαρμακευτική, Διαιτολογία, Νοσηλευτική, Μαιευτική και τα σχετικά επαγγέλματα να παιδεύεται με τα Μαθηματικά; Βέβαια αυτό νομίζω εγώ, μπορεί να κάνω και λάθος.
Όντως και μην ξεχνάμε πως πάρα πολλά παιδιά δεν καταφέρνουν να μπουν στις σχολές που επιθυμούν εξαιτίας μαθημάτων ασχετων με το περιεχομενο των σπουδών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Τι να σου πω, πιστεύω ότι στη Θετική είναι πιο χρήσιμη η Φυσική από τα Μαθηματικά. Γιατί ένας που θέλει να περάσει Ιατρική, Φαρμακευτική, Διαιτολογία, Νοσηλευτική, Μαιευτική και τα σχετικά επαγγέλματα να παιδεύεται με τα Μαθηματικά; Βέβαια αυτό νομίζω εγώ, μπορεί να κάνω και λάθος.
Kαι η Φυσική πάνω σε τι στηρίζεται; Ποιος σου είπε ότι από Θετική θα πρέπει να περιορίζεται κάποιος σε επιστήμες υγείας; Επειδή αυτό ισχύει λόγω παράδοσης δεν σημαίνει ότι το κάνουν όλοι. Γνωρίζω πολλά παιδιά που επέλεξαν θετική κατεύθυνση και δεν ακολούθησαν επιστήμες υγείας αλλά επιστήμες που σχετίζονται με τα μαθηματικά. Τα μαθηματικά όσο και αν "ενοχλούν" μια επιστημονική κατεύθυνση (επιστήμες υγείας) δεν μπορούν να θεωρηθούν άχρηστα. Η πλειοψηφία των επιστημονικών κατευθύνσεων (φυσικές επιστήμες, οικονομία και νέες τεχνολογίες) χρειάζονται τα μαθηματικά. Ειδάλλως, ας δημιουργηθεί μια νέα κατεύθυνση με περιορισμό μόνο για όσους επιθυμούν επιστήμες υγείας αλλά χωρίς να υπάρχει δυνατότητα επιλογής άλλων επιστημονικών πεδίων. Το ίδιο να ισχύει και για τους μαθητές των άλλων κατευθύνσεων. Αυτό το σούρτα-φέρτα μεταξύ επιστημονικών πεδίων με ένα μάθημα ειδικής επιλογής, ναι μεν αλλά,..κλπ είναι εκ του πονηρού εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο διότι δεν γίνεται να θέλει κάποιος μια επιστήμη που το 90% να έχει βάση θετικών επιστημών και ο ίδιος να έχει υπόβαθρο θεωρητικής κατεύθυνσης ή και το ανάποδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.