3v@Ki
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στο Δ3 και στο Δ4 κανοντας μια κουλη σκεψη χρησιμοποιησα σαν ακτινα στη ροπη και στη μετατροπη της γωνιακης επιταχυνσης σε επιταχυνση κεντρου μαζας την ακτινα R-r αντι για την R :$ τα υπολοιπα σαν σχεσεις ειναι σωστα με μονη διαφορα αυτη την ακτινα, ποσο θα μου κοψουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akis95
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dhmh
Πολύ δραστήριο μέλος
Ρώτα τον φροντιστή σου, που έχει εμπειρία από αυτά. Μην περιμένεις σωστές προβλέψεις από το άη σκουλ, κανείς μας δεν έχει δει διορθωτικό κέντρο πανελληνίων!
Αν δεν κανω λαθος, εμφανιστηκε καποιος διορθωτης απο πανω
αλλα μπορουμε να περιμενουμε και κανα μηνα ακομα,που θα βγουν τα αποτελεσματα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimosgr
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αναφερομαι και εγω στον κυριο Δημο (απο πανω)
Στο Δ3 και στο Δ4 κανοντας μια κουλη σκεψη χρησιμοποιησα σαν ακτινα στη ροπη και στη μετατροπη της γωνιακης επιταχυνσης σε επιταχυνση κεντρου μαζας την ακτινα R-r αντι για την R :$ τα υπολοιπα σαν σχεσεις ειναι σωστα με μονη διαφορα αυτη την ακτινα, ποσο θα μου κοψουν;
-2, -3 για το Δ3 και για το Δ4 άγνωστο.
Αυτό οφείλεται στο ότι ενώ τυπικά έχεις "τιμωρηθεί" για το λάθος σου στο Δ3 στο Δ4 το ίδιο λάθος γίνεται ξανά αλλά αυτή την φορά σε διαφορετική σχέση. Αυτό αφήνεται στον διορθωτή όσον αφορά το τι θα σου κόψει.....
Γενικό σχόλιο: Οι διαφορές που βλέπετε στην βαθμολόγηση που δίνω οφείλονται στο ότι και οι διορθωτές άνθρωποι είναι οπότε όσες γενικές οδηγίες και αν έχουν για το πόσο βαθμολογείται το σωστό, στην περίπτωση του λάθους η εκτιμήσεις διαφέρουν. Ο ρόλος μου εδώ είναι καθαρά βοηθητικός γιατί πάρα πολλά παιδιά τα έχουμε κάνει και βλέπουν "φαντάσματα". Αυτό είναι κακό για την ψυχολογία τους. Δεν είναι γενικά δυνατόν να αφήνω ένα παιδί που έκανε λάθος σε έναν αριθμό στο Γ3 να νομίζει ότι θα χάσει το θέμα.... Καταστρέφεται η ψυχολογία του. Το γιατί θα έπρεπε να πέσουν τέτοιοι αριθμοί κλπ. είναι άλλου είδους συζήτηση και νομίζω ότι αυτή τη χρονική στιγμή δεν προσφέρει τίποτα....
Τελειώνοντας να θυμίσω μόνο, ότι ο καθένας μας είναι υπεύθυνος για αυτά που λέει, πόσο μάλλον για αυτά που γράφει. Έτσι προφανώς αν δεν είχα κάτι να πω και αν αυτό δεν ήταν (στα πλαίσια του δυνατού) έγκυρο δεν θα το έγραφα.... Έλειπα άλλωστε σχεδόν έναν χρόνο από το forum....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Solmyr
Δραστήριο μέλος
Αναφερομαι και εγω στον κυριο Δημο (απο πανω)
Στο Δ3 και στο Δ4 κανοντας μια κουλη σκεψη χρησιμοποιησα σαν ακτινα στη ροπη και στη μετατροπη της γωνιακης επιταχυνσης σε επιταχυνση κεντρου μαζας την ακτινα R-r αντι για την R :$ τα υπολοιπα σαν σχεσεις ειναι σωστα με μονη διαφορα αυτη την ακτινα, ποσο θα μου κοψουν;
χαχαχα.Και εγώ αυτό έκανα...Βέβαια μόνο στο acm και στο ucm στο iv.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
γιατι οι φροντιστες εχουν δει διορθωτικο κεντρο?
Ο δικός μου ναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κατερω
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
3v@Ki
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εννοειτε -2 για τη μια σχεση που εβαλα λαθος την ακτινα στη ροπη, και -3 για την-2, -3 για το Δ3 και για το Δ4 άγνωστο.
σχεση που συνδει τις επιταχυνσεις παλι με τη λαθος ακτινα; Η εννοειτε συνολικα θα μου κοψει 2 η 3 μορια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimosgr
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εννοειτε -2 για τη μια σχεση που εβαλα λαθος την ακτινα στη ροπη, και -3 για την
σχεση που συνδει τις επιταχυνσεις παλι με τη λαθος ακτινα; Η εννοειτε συνολικα θα μου κοψει 2 η 3 μορια;
συνολικά ας πούμε -3 για το Δ3 για να πάρουμε το χειρότερο κατά τη γνώμη μου σενάριο....
Σας ευχαριστώ πολύ! Το βασικό μου θέμα ήταν ντάξει το Δ2 που δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο, και δεν έκανα αυτό με τις πυκνότητες. Οπότε οκ, -7 απο εκεί και προχωράμε. Έκανα μια άλλη σκέψη όμως (άσχετη προφανώς) μας είχε πει ο καθηγητής στο σχολείο ότι αν πάρουμε μια ράβδο και τη λυγίσουμε στα δυο το M/m θα είναι ίσο με L/l, οπότε σκέφτηκα ότι m/M=r/R! και το συνέχισα έτσι! μόνο που βγαίνει στο τετράγωνο...! και έδειξα τη σχέση που ήθελε απλά με r/R εις την 3η ! παίζει να μου δώσουν έστω και 1 απο λύπηση ή ίσα ίσα που θα μου κόψουν παραπάνω γιατί ήταν ορτυκιά;;
Τουλάχιστον είπες ότι Ι=Ικυλ-Ιμικρού; και στη συνέχεια έκανες αυτό με το m/M?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κατερω
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ειπα Ι= Ικυλ- Ιm
Ι = 1/2 MRτετραγωνο -1/2 mrτετραγωνο (1/2 δε θυμάμαι..
και μετά η βλακεία!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimosgr
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ναι ναι.
Ειπα Ι= Ικυλ- Ιm
Ι = 1/2 MRτετραγωνο -1/2 mrτετραγωνο (1/2 δε θυμάμαι..
και μετά η βλακεία!
Τότε θα πάρεις 3-4 μονάδες....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κατερω
Εκκολαπτόμενο μέλος
Χριστέ μου να γίνει κάνα θαύμα;;!
Μακάάάάρι γιατι το θεωρούσα χαμένο για χαμένο το Δ2..
Βλέπουμε πάντως! Ευχαριστώ πολύ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Τα ...μεγάλα κεφάλια της ΚΕΕ ξέχασαν αυτό που μαθαίνει ο πρωτοετής φοιτητής του φυσικού στο πρώτο του εργαστήριο. Δεν είναι δυνατόν να περιμένεις χρόνο της τάξης του 0,02 με δύο δεκαδικά ψηφία και να κάνεις προσέγγιση [FONT="]√[/FONT]10 = 3,2 με ένα δεκαδικό ψηφίο.Κι όμως...ήταν λάθος η προσέγγιση της ρίζας 10.Όχι 3,2 που δινόταν, αλλά 3,1622.
Πιο γενικά, έλεος με τις πράξεις στις ασκήσεις. Γιατί πρέπει τα νούμερα να βγαίνουν ακριβώς? Γιατί να μην επιτρέπεται η χρήση calculator?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Το Β1 λογικά πρέπει να θεωρηθεί σωστό για τα δεδομένα των πανελληνίων. Βέβαια, πήγες από την Αθήνα στη Θεσσαλλλονίκη μέσω Καλκούτας, καθώς αντί να χρησιμοποιήσεις έναν τύπο (Ε = ½CV²) χρησιμοποίησες τέσσερεις !! (Q = C.V , ω = 1/[FONT="]√([/FONT]LC) ,Λοιπόν,είναι σωστά έτσι όπως τα έκανα...?
I = ω.Q , E = ½L.I²). Αν έκανες κάτι τέτοιο στο πανεπιστήμιο δεν είναι σίγουρο ότι ο καθηγητής δεν θα σου έκοβε. Για το Γ3 δεν μπορώ να ξέρω πώς θα το δούν οι βαθμολογητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.