Μισθός διδακτορικών φοιτητών

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Πάντως στην ΣΘΕ του ΕΚΠΑ, τα ΜΔΕ και ΔΔ δεν έχουν δίδακτρα και μάλιστα από όσο ξέρω παίρνουν έναν μισθό (οι ΥΔ) γύρω στο χιλιάρικο πλέον. Πιο συγκεκριμένα, υποψήφιος διδάκτορας από βαλκανική χώρα (ίσως έχει σημασία το ότι δεν ήταν κάτοικος Ελλάδας) πριν 3-4 χρόνια έπαιρνε περίπου 1600. Σίγουρα, όμως, πλέον έχουν μειωθεί. Επίσης πάντα αποτελεί πρόβλημα το κάθε πότε σου τα καταθέτουν (αργούν). Τέλος χρειάζεται προσοχή στη φορολογία, γιατί τουλάχιστον παλιά από όσο είχα ακούσει, οι ΥΔ θεωρούνταν εργαζόμενοι με μπλοκάκι...

θεματοθέτη, ρώτα στην γραμματεία του τμήματος που σε ενδιαφέρει, το θέμα αυτό. Εκτός του ότι δεν ισχύουν για όλες τις σχολές τα ίδια, μην εμπιστεύεσαι για τέτοια ζητήματα τυχαία άτομα στο διαδίκτυο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,367 μηνύματα.
Στην Ελλάδα ο προβλεπόμενος μισθός ενός ΥΔ είναι......... 0! Μηδέν, κουλούρι, τίποτα!!!!! Εναλλακτικές επιλογές:
α) Υποτροφία για μεταπτυχιακές σπουδές (Α ή/και Β κύκλου). Πιο "κοινή"/γνωστήθέσεις σε πολλά αντικείμενα: ΙΚΥ (με εξετάσεις και βάση επιτυχίας μ.ο. 7/10). Άλλες, π.χ. ΝΑΤΟ, Ωνάση, Προποντίς κλπ κλπ Κληροδοτήματα (προκηρύξεις διάφορες χρονικές στιγμές).

β) Θέμα Διδακτορικής Διατριβής ενταγμένο σε ερευνητικό πρόγραμμα (π.χ. Ηράκλειτος, Θαλής, Αρχιμήδης, ΓΓΕΤ, Marie Curie, ΕΕ, ΠΕΝΕΔ κλπ κλπ) και ο ΥΔ εργάζεται με σύμβαση έργου (το καλυτερότερο ίσως από χρόνο και κούραση, αλλά πολλές φορές υφίσταται από διάφορους οργανισμούς να ΜΗΝ αναγνωρίζεται ως προϋπηρεσία επειδή ακριβώς ήταν το θέμα ΔΔ)

γ) Θέση εργασίας σε ερευνητικό πρόγραμμα (πάντα με σύμβαση έργου, αλλά άσχετο με ΔΔ όμως) κατά προτίμηση στο Εργαστήριο που κάνεις τη ΔΔ ή/και uni ή Ινστιτούτο

δ) Ορισμένες σχολές (π.χ. ΓΠΑ) προσφέρουν ωριαία εργασία όταν βοηθάς σε εργαστηριακά μαθήματα τους προπτυχιακούς φοιτητές (π.χ. χειρισμός μηχανημάτων, επίλυση αποριών στη διάρκεια του πειράματος κλπ κλπ). Αυτό με ΦΕΚ κιόλας. Στα χρόνια μου υπήρχες, τώρα με την οικονομική κρίση δεν ξέρω ανυπάρχει ακόμα.

ε) Εργασία εκτός uni (επίπονο, χρονοβόρο και ίσως αδύνατο για κάποιον που έχει ΔΔ τύπου "εργασία πάγκου"), αλλά κάτι που θα αξίζει και για το μέλλον του καθενός ΕΝΤΟΣ/ΣΥΝΑΦΟΥΣ αντικειμένου του πρώτου πτυχίου...

στ) Ντελίβερυ?!?!?!?!

Στο εξωτερικό είναι αλλιώς τα πράγματα (και ανάλογα της χώρας)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Όχι. Ο τρόπος επιλογής για θέση (προτζέ)λέκτορα, δεν είναι συγκεκριμένος. Είναι όπως οι βουλευτικές θέσεις της επικρατείας.. που τις μοιράζει το ίδιο το κόμμα με αψυχολόγητα κριτήρια. Πάντως μια καλή αρχή είναι να ξεκινήσεις το Ph.D στο εξωτερικό και μετά να γεμίσεις το βιογραφικό σου με περιοδίες σε συνέδρια και ερευν.προγράμματα. Φρόντισε να μπεις ως ερευνητικός μεταδιδάκτορας σε κάποιο Ινστιτούτο Έρευνας του εξωτερικού για να πληρώνεσαι (με σύμβαση έργου) για να συνεχίσεις ότι κάνεις με μισθό. Αυτό προϋποθέτει ΑΡΚΕΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ και ΤΡΕΞΙΜΟ εκ μέρους σου και φυσικά γνωριμίες με καθηγητές του εξωτερικού (με αβέβαια αποτέλεσμα πάντα). Με ένα πράγμα γελάω (καλοπροαίρετα πάντα): η όλη προσπάθεια μου φαίνεται ως το κυνήγι του χαμένου θησαυρού. :P

ε τοτε, για να μην ντραπουμε να το πουμε (τουλαχιστον στον τομεα μου) δεν υπαρχει λογος να κανεις διδακτορικο

μισθος-
αν τα αντιστοιχα χρονια δουλευες, θα πληρωνεσαι πιο καλα, με πιο σιγουρη θεση (εχω επιγνωση οτι στα 3 χρονια γινεται η αξιολογηση των λεκτορων για μονιμοτητα, αλλα το πανεπιστημιο πεφτει εξω, ενω ενας οικονομικος αναλυτης, ενας ορκωτος ελεγκτης, ενας χρηματιστης οπου και να παει στην ευρωπη, αμα ξερει, θα βρει την ακρη)
κυρος-
καλη η επιστημονικη κοινοτητα, αν ομως εισαι 10 χρονια σε τριβη εταιριων εχει ποιο καλο κυρος (δεν λεω στον μεσο πολιτη, αλλα σε αυτους του κλαδου σου, στη γιαγια μου στο χωριο, τι της πω διευθυντης σε τραπεζα τι καθηγητης πανεπιστημιου, το ιδιο εντυπωσιαζεται)
τεχνικη-
σε οποιοδηποτε επαγγελμα, αποκτας τεχνικη, που προερχεται απο εμπειρια και απο τη φιλομαθεια οσο θεωρητικο και να ειναι, αντιθετως στο πανεπιστημιο ειδικα σε μερικες κατ εμε χαζομαρες τυπου "διοικηση ανθρωπινων πορων" ανταλλαζουμε φιλοφρονησεις ολοι μαζι, αυτοαποκαλουμαστε επιστημονες και τα λοιπα
ειδικα στις καθαρες οικονομικες επιστημες (μικρο μακρο και τα λοιπα) ακους πραγματα τοσο γενικα....που εννοειται οτι εχουν παντα δικιο, αφου ειναι γενικολογα
ολοκληρωση-
εδω οκ στον κλαδο μου μαλλον οχι, αλλα λογικα αν κανεις ενα διδακτορικο σε ανθρωπιστικες επιστημες, σου δινει μια ικανοποιηση, παω πασο

αρα αν μεινω στο επαγγελμα (και ειμαι ικανος-τυχερος παντα) θα βγαλω πιο πολλα, πιο σιγουρα, θα ειμαι βεβαιος για τις γνωσεις μου, οχι επειδη το λεμε 10 ανθρωποι σε μια ερευνητικη ομαδα, αλλα γιατι το εφαρμοζουμε το αξιολογουμε και το βελτιωνουμε συνεχως το επαγγελμα, θα μαθω τεχνικες του επαγγελματος, θα μαθω να διαβαζω ανθρωπους, θα ζησω μια δραστηρια και ισορροπημενη ζωη

ενω αν δεν μεινω, θα μου βγει η ψυχη και αν 1/10 τα καταφερω, θα εχω μια δουλεια μεσαιου δημοσιου υπαλληλου...οκ

αμα ηθελα απλα μια σιγουρη δουλεια, θα εδινα ασεπ, δεν θα εκανα διδακτορικο, αν ειναι να σου βγαλουν την ψυχη για να το κανεις δεν εχει και νοημα, αφου διδακτορικο κανεις απο αγαπη στην επιστημη σου, αμα την μισησεις στην πορεια δεν εχει νοημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Artech

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Artech αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 251 μηνύματα.
Και φωτοτυπίες βγάζω και καφέδες φτιάχνω και αρχειοθέτηση κάνω και εργασίες διορθώνω και επιτηρητής σε εξετάσεις πάω και άμα λάχει σφουγγαρίζω κιόλας αρκεί να μου δίνουν έναν αξιοπρεπή μισθό. Έχω κάνει πρακτική εξάσκηση στο στρατό.

Απορώ γιατί κάποιος να θέλει να κάνει PhD σε μιά χώρα που καθηγητές Πανεπιστημίων προσλαμβάνονται με το σταγονόμετρο και η χρηματοδότηση που μπορεί να εξασφαλίσεις θα είναι κάτω και απο τον βασικό της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε.
+ Του ότι 3-4 χρόνια θα είσαι πιθανότερον εκτός εργατικού δυναμικού γιατί για πλήρους ΄φοίτησης δέν θα σου μένει χρόνος.
+ Του ότι θεωρείτει Overqualified σε κάποια ερφγοδοσία και μόνο στο τελειωμένο Δημόσιο ή σε καμια Τράπεζα μονάχα θα στο πλήρωναν.
+ Του ότι συνήθως ο νέος διδακτορικός κάτοχος θεωρείται ώς θεωρητικός γνώστης και όχι πρακτικός γιατί στο νεαρό της ηλικίας τους είναι λογικό να μήν είχε αξιόλογη πρακτική εμπειρία, γι αυτό και πιστεύω πώς το PhD θα ήταν καλό σε προχωρημένη ηλικία μετά από πολύχρονη εμπειρία επαγγελματική στο εκάστοτε αντικείμενο.

Οι μόνοι λόγοι για συνέχιση σε διδακτορικό είναι:
  • Η συνέχιση της φοιτητικής ζωής και το κρυφτό από την αγορά εργασίας, γιατί για ταυτόχρονη εργασία και σοβαρή δέν υπάρχει περιθώριο.
  • Η απλή λατρεία για πτυχιομανία
  • Η αποκλειστική αγάπη για την ερευνητική καριέρα, η οποία όμως μιάς και στην Ελλάδα είναι περιορισμένη θα πρέπει να στοχεύει στο εξωτερικό, οπότε εξ αρχής θα έπρεπε να το αναζήτησει κάποιος εκεί και όχι εδώ.

Καλά αυτό με το "πρακτική εξάσκηση στο στρατό αχαχαχαχα, αυτό και άν ήταν εμπειρία. Έλεος ώρες ώρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Έχω κάνει πρακτική εξάσκηση στο στρατό.

Ε αυτό είναι ναι όντως ένας πολύ σοβαρός λόγος για το εν λόγω εγχείρημα. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Και φωτοτυπίες βγάζω και καφέδες φτιάχνω και αρχειοθέτηση κάνω και εργασίες διορθώνω και επιτηρητής σε εξετάσεις πάω και άμα λάχει σφουγγαρίζω κιόλας αρκεί να μου δίνουν έναν αξιοπρεπή μισθό. Έχω κάνει πρακτική εξάσκηση στο στρατό.
Αυτό ρε αγόρι δεν είναι διδακτορικό. Αυτό λέγεται "στήνω κώλο"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
πιστευω με το οποιο χιουμορ οτι το προφανες ειναι ενα, οι ανθρωποι που ειναι πραγματικα ενδιαφερομενοι για ακαδημαικη καριερα ειναι διατεθημενοι να κανουν οτιδηποτε αξιοπρεπες προκειμενου απο καπου να αρχισουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Αξίζει τον κόπο η προσπάθεια για ένα διδακτορικό. Το χιούμορ σίγουρα είναι καλός σύμμαχος, προκειμένου να επιτύχουμε αυτόν τον δύσκολο στόχο. Τη μεγάλη ηλικία μου δεν τη θεωρώ εμπόδιο. Αν και δεν έφυγα καθόλου από τα θρανία, τα τελευταία χρόνια άρχισα να σκέφτομαι το θέμα του διδακτορικού. Τώρα το θέλω πάρα πολύ. Ανακάλυψα αυτό που με ενδιαφέρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lili.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Αξίζει τον κόπο η προσπάθεια για ένα διδακτορικό. Το χιούμορ σίγουρα είναι καλός σύμμαχος, προκειμένου να επιτύχουμε αυτόν τον δύσκολο στόχο. Τη μεγάλη ηλικία μου δεν τη θεωρώ εμπόδιο. Αν και δεν έφυγα καθόλου από τα θρανία, τα τελευταία χρόνια άρχισα να σκέφτομαι το θέμα του διδακτορικού. Τώρα το θέλω πάρα πολύ. Ανακάλυψα αυτό που με ενδιαφέρει.

σιγα την μεγαλη ηλικια! ισα ισα που εισαι πιο ωριμη να επιλεξεις αυτο που πραγματικα σε ενδιαφερει..δεν μιλαμε για πανελληνιες..μιλαμε για διδακτορικο!

και εγω εχω ονειρο να κανω διδακτορικο και αν "βασταει" το ολο εγχειρημα ισως ασχοληθω και με ακαδημαικη καριερα. Για μενα δεν εχουν ουσια τοσο οι απολαβες, οσο το να κανεις αυτο που πραγματικα θες και σε γεμιζει..Εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να επιτυχεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
σιγα την μεγαλη ηλικια! ισα ισα που εισαι πιο ωριμη να επιλεξεις αυτο που πραγματικα σε ενδιαφερει..δεν μιλαμε για πανελληνιες..μιλαμε για διδακτορικο!

και εγω εχω ονειρο να κανω διδακτορικο και αν "βασταει" το ολο εγχειρημα ισως ασχοληθω και με ακαδημαικη καριερα. Για μενα δεν εχουν ουσια τοσο οι απολαβες, οσο το να κανεις αυτο που πραγματικα θες και σε γεμιζει..Εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να επιτυχεις.

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Συμφωνώ μ' αυτά που λες και σου εύχομαι τα καλύτερα. Με τη βοήθεια του Θεού και την υπερπροσπάθεια θέλω να πιστεύω πως όλα θα γίνουν.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Πολλοι λενε οτι το διδακτορικο το κανεις μονο για την καυλα σου και για τιποτα αλλο. Δεν θα σε πληρωσει καλυτερα ενας εργοδοτης επειδη εχεις διδακτορικο, μετραει αν θες ακαδημαικη καριερα ή διορισμο στον ΑΣΕΠ. Προσωπικα πιστευω οτι απο το να συνεχισεις για διδακτορικο αν δν θες ακαδημαιλικι καλυτεορ ειναι να δουλεψεις, να αποκτησεις εμπειρια που για εναν μελλοντικο εργοδοτη μετραει περισσοτερο απο ακομα ενα χαρτι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,428 μηνύματα.
Πολλοι λενε οτι το διδακτορικο το κανεις μονο για την καυλα σου και για τιποτα αλλο. Δεν θα σε πληρωσει καλυτερα ενας εργοδοτης επειδη εχεις διδακτορικο, μετραει αν θες ακαδημαικη καριερα ή διορισμο στον ΑΣΕΠ. Προσωπικα πιστευω οτι απο το να συνεχισεις για διδακτορικο αν δν θες ακαδημαιλικι καλυτεορ ειναι να δουλεψεις, να αποκτησεις εμπειρια που για εναν μελλοντικο εργοδοτη μετραει περισσοτερο απο ακομα ενα χαρτι...

Ναι. Από όσο έχω δει στο εξωτερικό δίνουν μεγάλη βάση στο working experience αποδεδειγμένο πάντα από ασφαλιστικό φορέα. Νέοι και νέες, δεν αναλώνονται τόσο πολύ σε πολυετείς ανούσιες σπουδές αλλά κάνουν έναν προγραμματισμό από το σχολείο ανάλογα των επιδόσεών τους και επιλέγουν σπουδές με στόχευση την αγορά ή την ακαδημία. Όσοι επιλέγουν την πρώτη λύση, της αγοράς είτε προχωράνε σε κάποιο τεχνικό σχολείο / κολέγιο, είτε σε κάποιο Πανεπιστήμιο είτε ασχολούνται με το ελεύθερο επάγγελμα ως ιδιώτες ή ιδιωτικοί υπάλληλοι. Σ' αυτό βοηθάει αρκετά και η νοοτροπία τους, η οποία δεν έχει σχέση με το βόλεμα στο δημόσιο, το οποίο δημόσιο δεν αποτελεί τόσο ελκυστική επιλογή εργασίας επειδή ο ιδιωτικός τομέας είναι πολύ δυναμικός και φυσικά, το δημόσιο δεν είναι δημόσιο Ελλάδας. Μετά το Πανεπιστήμιο ή το Κολέγιο συνεχίζουν σε κάποιο ετήσιο μεταπτυχιακό ειδικότητας ή κάνουν σεμινάρια ωρών για επιμόρφωση πάνω στη δουλειά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Σαφώς το διδακτορικό δεν είναι εύκολη υπόθεση και απαιτεί θυσίες.
Αν χρειαστεί, θα ψηφίσω ακόμα και ΠΑΣΟΚ ή Νέα Δημοκρατία...:eek:, ενώ είμαι ΜΛ-ΚΚΕ. Ακόμα και τα πιστεύω μου θα αρνηθώ.:eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Πόσα παίρνουν πάνω κάτω;:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Προσωπικα πιστευω οτι απο το να συνεχισεις για διδακτορικο αν δν θες ακαδημαιλικι

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους κάνει κάποιος/α διδακτορικό. Μπορεί κάποιος να μην θέλει να κάνει διδακτορικό για την απόκτηση έδρας, αλλά για να το έχει ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ως ακαδημαϊκή θωράκιση απέναντι στις ραγδαίες διαρθρωτικές αλλαγές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους κάνει κάποιος/α διδακτορικό. Μπορεί κάποιος να μην θέλει να κάνει διδακτορικό για την απόκτηση έδρας, αλλά για να το έχει ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ως ακαδημαϊκή θωράκιση απέναντι στις ραγδαίες διαρθρωτικές αλλαγές.

μπουρδες!!!

δεν το λεω για να προσβαλω εσενα
απλος το διδακτορικο πολλες φορες, μεταβιας εχει σημασια στον ακαδημαικο τομεα, ποσο μαλλον στον επαγγελματικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Klaou2

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει από Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 264 μηνύματα.
Οσοι λετε αχρηστο το διδακτορικο (Ph.D.) βρειτε μου μια θεση εργασια για καποιον βιολογο στην Ελλαδα ή στο εξωτερικο που να μην το απαιτει... Ειναι αναλογως το τι εχεις σπουδασει και τι θες να ακολουθησεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
καταρχας, ειπα πολλες φορες, οχι παντα
κατα δευτερον, οπως ειναι προφανες αναφερομαι για τον επαγγελματικο τομεα
τελος, ειμαι ασχετος αλλα φανταζομαι οτι αυτο γινεται διοτι οι μικροβιολογοι γιατροι (γιατρος= σπουδες μαστερ + 2323 χρονια πρακτικη) φαινονται σε εμενα (που δηλωνω ασχετος επι του θεματος αλλα κανω μια λογικη προσεγγιση) αρκετα καταρτισμενοι για τις σχετικες θεσεις

το διδακτορικο ειναι μια 4-6της ερευνα πανω σε κατι
οταν ψιριζεις κατι δεν σημαινει οτι ντε και καλα κανεις κατι παραγωγικο

μπορει να κατεχεις βαθεια γνωση σε κατι, χωρις να ανακαλυψεις κατι καινουριο

παραδειγμα? εγω και μερικοι αριστουχοι φιλοι μ (ειμαστα 2-3 ατομα διαβαζαμε πολυ) στην Γ λυκειου, ξεραμε τα μαθηματικα του επιπεδου της Γ, καλυτερα απο τους καθηγητες μας, αυτο οχι επειδη ειμασταν εξυπνοι αλλα επειδη ειχαμε λεπτομερη γνωση απο την πολλη εξασκηση (οσο ναναι οταν εναμιση χρονο ασχολεισαι μονο με αυτα, λογικο ειναι) ενω οι καθηγητες μας, τα ηξεραν εμπειρικα

ειναι σαν να συγκρινεις
τον ζαμπιδη, που προπονειται καθε μερα 345 ωρες, με τον μιζιακι που κανει καρατε 35 χρονια, ο ενας εχει τρομερη γνωση και τεχνικη επι του πραγματος, ο αλλος δεν εχει τοση τεχνικη, αλλα εχει ωριμασει αυτο που κανει και ειναι δευτερη φυση του

το διδακτορικο λοιπον, (κατ εμε, απο οτι διαβαζω) δεν θα σου δωσει αυτο το βαθος γνωσης, στην επιστημη αλλα θα σου δωσει την ευκαιρια να εξερευνησεις το κολλημα που ειχες φαει σε ενα κομματι της υλης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Νομίζω ότι κάποιοι έχουν παρεξηγήσει την έννοια του διδακτορικού διπλώματος και το λόγο ύπαρξής του. Ο λόγος που τα πανεπιστήμια χορηγούν διδακτορικά διπλώματα δεν είναι για να διορίζονται μέλη ΔΕΠ στα πανεπιστήμια, αν και σε αυτήν την περίπτωση το διδακτορικό δίπλωμα έχει τη μεγαλύτερη πρακτική αξία. Σε διάφορα προβλήματα επαγγελματικών και επιστημονικών τομέων (που για τη χορήγηση της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος απαιτείται πτυχίο/δίπλωμα πανεπιστημίου όπως του γιατρού, του μηχανικού, του γεωπόνου, του δικηγόρου ή σε επιστημονικούς τομείς όπως τα μαθηματικά, η φυσική, η χημεία κλπ.) υπάρχουν προβλήματα που δεν έχουν επιλυθεί ή στα οποία η διεθνής επιστημονική κοινότητα του εκάστοτε επαγγελματικού/επιστημονικού πεδίου δεν έχει θεσμοθετήσει διατάξεις (π.χ. σε επίπεδο κανονισμών) ή αναγνωρίσει συγκεκριμένες μεθόδους για την λύση τους. Σε τέτοια προβλήματα ο επαγγελματίας/ο επιστήμονας πρέπει να προβαίνει μόνος του σε λύσεις. Να έχει δηλαδή την ικανότητα να προτείνει ολοκληρωμένη λύση και να πείσει ότι η συγκεκριμένη πρόταση δίνει λύση στο πρόβλημα χρησιμοποιώντας επιστημονικά εργαλεία. Αυτός είναι ο σκοπός του διδακτορικού διπλώματος. Με λίγα λόγια, το διδακτορικό δίπλωμα προσδίδει στον κάτοχό του την επάρκεια να αναζητήσει και να καταστρώσει λύσεις σε άλυτα προβλήματα, δηλαδή να ασχολείται με την έρευνα. Αυτός είναι ο σκοπός του διδακτορικού διπλώματος σε επιστημονικούς τομείς (π.χ. στην ανωτάτη σχολή καλών τεχνών η έρευνα δεν γίνεται σε επίπεδο επιστήμης αλλά τέχνης. Παρόμοια μπορεί να οριστεί και εκεί ο σκοπός του διδακτορικού διπλώματος)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
το διδακτορικο ειναι η συμβολη σου στην επιστημη με την παραγωγη νεας γνωσης

απο που και ως που, ειμαι καταλληλος για να τα διδαξω, ΜΟΝΟ αν παραγω νεα γνωση? δηλαδη αποκλειεται να εχω βαθεια γνωση στον κλαδο μου, ικανη για να μπορω να διδαξω σε προ/μεταπτυχιακο επιπεδο ΧΩΡΙΣ να ανακαλυψω κατι νεο?
στον κλαδο μου
δηλαδη αν ο αλλος ειναι χρηματιστης 20 χρονια, και ξερει με ακριβεια 3 δεκαδικων ψηφιων που θα ειναι οι μετοχες αυριο (χωρις pc-μονο χαρτι και μολυβι) ειναι ανεπαρκης για να διδαξει εμενα χρηματοοικονομικα? ενω ενας που πηγε 4 χρονια πτυχιο +1 μαστερ + 3 διδακορικο +3 λεκτορας σε εξωτερικο δηλαδη ειναι 30-32 και ειναι επικουρος πια, με 0 χρονια πραγματικης εργασιας, ειναι αρτιοτερος για να με διδαξει?


δεν απαξιωνω το διδακτορικο, αλλα ουτε και το υπερτιμω
το διδακτορικο ειναι ενα πανδυσκολο μονοπατι προς την ανακαλυψη της γνωσης
κανεις δεν ειπε οτι ειναι το σωστο ή το αποτελεσματικοτερο
αν ο αλλος εχει την γνωση για να με διδαξει, αδιαφορω για το αν την απεκτησε με διδακτορικο, ή απλα επειδη ειναι εμπειρος επαγγελματιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top