JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Επιτρεπετε να χρησιμοποιησουμε κανονα de L'Hospital σε περιπτωση που μας τυχει καποιο σχετικο οριο ;;;
Αν ξέρεις να τους αποδεικνύεις, ναι!
Κατα δεύτερον σε αυτό τα όρια που έχουμε εμείς, μία συζυγείς χρειάζεται και καμιά παραγωντοποίηση.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BloodSparrow
Εκκολαπτόμενο μέλος


θυμάμαι αυτό που μας έλεγαν οι καθηγητές για τα μαθηματικά γενικής....η χρησιμοποιήση της θεωρίας/θεωρημάτων/μεθόδων κλπ των μαθηματικών κατεύθυνσης είναι σωστή επειδή είναι και θεωρείται μια επιστημονικά αιτιολογημένη λύση...επιπλέον οι διορθωτές βλέπουν ποιοι εξεταζόμενοι είναι θεωρητικής/θετικοτεχνολογικής κατευθυνσης οποτε συμπεριφέρονται και ανάλογα στην χρησιμοποίηση μεθοδων της κατευθυνσης...
πώς βλέπουν την κατεύθυνση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος


Και κάτι άλλο, τις αγγλικές ονομασίες που έχει μέσα σε παρένθεση στη στατιστική και τις πιθανότητες πρέπει να τις ξέρουμε?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akis95
Δραστήριο μέλος


Δηλαδή άμα ζητηθεί εξισωση εφαπτομένης και την βρω με τον τύπο που χρησιμοποιώ στην κατευθυνση δεν θα έχω πρόβλημα ε?
Και κάτι άλλο, τις αγγλικές ονομασίες που έχει μέσα σε παρένθεση στη στατιστική και τις πιθανότητες πρέπει να τις ξέρουμε?![]()
ε ενταξει δεν ειναι και τιποτα το σπουδαιο δεν νομιζω να υπαρχει θεμα και αν δεν τους γραψεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος


έτσι μας έλεγαν εμας πέρυσι που έδινα...τώρα δεν ξέρω τι οδηγίες/αλλαγές τους εχουν έρθει οπότε μην σε πάρω στο λαιμό μου...Δηλαδή άμα ζητηθεί εξισωση εφαπτομένης και την βρω με τον τύπο που χρησιμοποιώ στην κατευθυνση δεν θα έχω πρόβλημα ε?
Και κάτι άλλο, τις αγγλικές ονομασίες που έχει μέσα σε παρένθεση στη στατιστική και τις πιθανότητες πρέπει να τις ξέρουμε?![]()

αυτό δεν το ξέρω...αλλά και ο καθηγητής του σχολείου μου που είχε υπάρξει διορθωτής μαθηματικών γενικής μου το επιβεβαίωσε αλλά και ο καθηγητής του φροντ το έλεγε αυτοπώς βλέπουν την κατεύθυνση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Δηλαδή άμα ζητηθεί εξισωση εφαπτομένης και την βρω με τον τύπο που χρησιμοποιώ στην κατευθυνση δεν θα έχω πρόβλημα ε?
Και κάτι άλλο, τις αγγλικές ονομασίες που έχει μέσα σε παρένθεση στη στατιστική και τις πιθανότητες πρέπει να τις ξέρουμε?![]()
Εγώ κάνω την εξής γρήγορη απόδειξη για να είμαι καλυμμένος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος


Δεν καταλαβαίνω πως καταλήγεις στην τελευταια σχέση.Εγώ κάνω την εξής γρήγορη απόδειξη για να είμαι καλυμμένος.
![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
greekgohan
Εκκολαπτόμενο μέλος


Για αποδειξη απο πιθανοτητες λεω την 2 ή την 5.
Υ.Γ.Τελικα την αποδειξη στιγμ.ταχυτητας θα την μαθετε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
whitedove
Νεοφερμένος


λ/5λ+1 + λ/λ+1 + λ/λ+2 = 1
μπορει καποιος να μου δειξει αν δεν βαριεται πως λυνεται γιατι δεν μου βγαινει..
ευχαριστωωω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CityBong
Εκκολαπτόμενο μέλος


ρε παιδια να ρωτησω κατι
λ/5λ+1 + λ/λ+1 + λ/λ+2 = 1
μπορει καποιος να μου δειξει αν δεν βαριεται πως λυνεται γιατι δεν μου βγαινει..
ευχαριστωωω
πολλαπλασίασε με (5λ+1)(λ+1)(λ+2) και κάνε πράξεις
δεν νομίζω κάποιος να ενδιαφέρεται να τις κάνει... είναι χάσιμο χρόνου, δεν θα μάθεις κάτι καινούριο
edit: είναι και τριτοβάθμια, απλά άστην

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CityBong
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Επίσης άμα μας ρωτήσουν για το βέβαιο και το αδύνατο ενδεχόμενο τι ακριβώς θα πούμε;Αυτό που έχει το βιβλίο που λέει " Ο ίδιος ο δειγματικός χωρός Ω θεωρείται ενδεχόμενο το οποίο μάλιστα πραγματοποιείται πάντοτε[....]" ή θα το γενικεύσουμε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
HonoreDeBalzac
Εκκολαπτόμενο μέλος


Δηλαδή άμα ζητηθεί εξισωση εφαπτομένης και την βρω με τον τύπο που χρησιμοποιώ στην κατευθυνση δεν θα έχω πρόβλημα ε?
Κατά 98% όχι εκτός κι αν πέσεις στον μέγα κομπλεξάρα βαθμολογητή...
Αλλά καλό είναι να χρησιμοποιήσεις αυτόν που χρησιμοποιεί το βιβλίο της γενικής...εάν έχεις κολλήσει στην τελική χρησιμοποίησε της κατεύθυνσης...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JustLikeMaria
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
novemberrain
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Παιδιά, έχω μια απορία (απευθύνομαι σε παιδιά τρίτης λυκείου)! Τα μαθηματικά γενικής της τρίτης λυκείου, λαμβάνοντας υπ' όψην και τις γνώσεις σας απο τα μαθηματικά κατεύθυνσης παράληλλα, πόσο δύσκολα σας φαίνονται (ή μάλλον φάνηκαν) σε μία κλίμακα απο το 1 έως το 10? :Ο
Καταρχάς ολόκληρο το 1ο κεφάλαιο των μαθηματικών γενικής είναι το 1/4 του κεφαλαίου των παραγώγων των μαθηματικών κατεύθυνσης,και εμείς τουλάχιστον στο φροντιστήριο δεν ασχοληθήκαμε καθόλου με αυτό,μόνο κάτι ασκήσεις υποδειγματικές κάναμε για να έχουμε μια ιδέα του τι πέφτει.
Τώρα τα υπόλοιπα 2 κεφάλαια , είναι εύκολα και κατανοητά,στάνταρ οι ασκήσεις και τα ερωτήματα , όσο και να θέλει κάποιος δεν μπορεί να στο δυσκολέψει και πάρα πολύ.
Άμα ασχοληθείς με αυτό ολόκληρη τη χρονιά και δεν το αφήσεις για το τέλος όπως πολλοί κάνουν , θα σου φανεί πάρα πολύ εύκολο.!Αλλά και να μην ασχοληθείς και πάρα πολύ μια χαρά θα μπορέσεις να ανταποκριθείς .
Τώρα απο την κλίμακα από το 1 έως το 10 θα έλεγα ..χμμμ άντε ένα 3-4 το πολύ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mary-blackrose
Εκκολαπτόμενο μέλος


Π.χ. η εφ/νη της Cf στο Μ(-1,f(-1)) είναι παράλληλη στον χ'χ
η εφ/νη της Cf στο Ν(1,f(1)) έχει εξίσωση ψ=2χ-1
Οι σχέσεις που παίρνουμε είναι f'(1)=0,f(1)=1,f'(1)=2
Ευχαριστώ εκ των προτέρων ;-)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος


Παιδιά μπορεί να γράψει κάποιος τις σχέσεις που βγαίνουν από κάθε περίπτωση σχετικα με τις εφαπτομενες??
Π.χ. η εφ/νη της Cf στο Μ(-1,f(-1)) είναι παράλληλη στον χ'χ
η εφ/νη της Cf στο Ν(1,f(1)) έχει εξίσωση ψ=2χ-1
κι εφόσον το σημείο Ν ανήκει στην ευθεία, την επαληθεύει:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.