

Μία άλλη ερώτηση βρε παιδιά...
Πρέπει να μάθουμε και σαν θεωρία αυτά που λέει για τους πίνακες στη σελίδα 62;;Είναι μέσα στην εξεταστέα ύλη αλλά μου φαίνεται λίγο κουλό να εξετάσουν κάτι τέτοιο ως θεωρία.
Επίσης
Η αναζήτηση του limf(x) όταν x->xo γίνεται μόνο όταν το xo ανήκει στο πεδίο ορισμού της συνάρτησης f.
Γιατί είναι λάθος αυτή η πρόταση;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Αν το βάλουν κατα την γνώμη μου πρέπει να κάψουν την απόδειξη και να δώσουν εκεί τους πολλούς βαθμούς.Μία άλλη ερώτηση βρε παιδιά...
Πρέπει να μάθουμε και σαν θεωρία αυτά που λέει για τους πίνακες στη σελίδα 62;;Είναι μέσα στην εξεταστέα ύλη αλλά μου φαίνεται λίγο κουλό να εξετάσουν κάτι τέτοιο ως θεωρία.
Επίσης
Η αναζήτηση του limf(x) όταν x->xo γίνεται μόνο όταν το xo ανήκει στο πεδίο ορισμού της συνάρτησης f.
Γιατί είναι λάθος αυτή η πρόταση;![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
saktop
Νεοφερμένος


Δεν είναι απαραίτητο το χο να ανήκει στο πεδίο ορισμού της f. Αν δεν ανήκει στο Df, τότε το χο πρέπει να είναι υποχρεωτικά άκρο του πεδίου ορισμού της. π.χ. f(x)=(x^2-1)/(x-1)Επίσης Η αναζήτηση του limf(x) όταν x->xo γίνεται μόνο όταν το xo ανήκει στο πεδίο ορισμού της συνάρτησης f.
Γιατί είναι λάθος αυτή η πρόταση;![]()
To Df είναι το R-{1}, ωστόσο το limf(x), x-->1 είναι ίσο με 2.
Δεν είναι απαραίτητο να "μπλέξεις" με πλευρικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι δίκλαδες συναρτήσεις που αλλάζουν τύπο μόνο για ένα χο του πεδίου ορισμού τους και μας ζητούν να τις εξετάσουμε ως προς την συνέχεια, παραγωγισιμότητα κ.λ.π.Αν το βάλουν κατα την γνώμη μου πρέπει να κάψουν την απόδειξη και να δώσουν εκεί τους πολλούς βαθμούς.
Είσαι σίγουρος πως είναι λάθος; Γιατί η γενικής δεν ασχολείται με πλευρικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
saktop
Νεοφερμένος


Δες το προηγούμενο post μου. Σίγουρα έχεις κάνει πολλές τέτοιες ασκήσεις όταν ξεκίνησες τα Μαθηματικά Γενικής και συγεκριμένα τα όρια.Ναι αλλά όπως είπες τοανήκει στο πεδίο ορισμού της...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Δες το προηγούμενο post μου. Σίγουρα έχεις κάνει πολλές τέτοιες ασκήσεις όταν ξεκίνησες τα Μαθηματικά Γενικής και συγεκριμένα τα όρια.
Ναι όντως.

Αλλά και πάλι με όρια σε άκρα πεδίου ορισμού δεν ασχοληθήκαμε. Δλδ σε περιπτώσεις (0,20) ποτέ δεν ψάξαμε το όριο στο 0 ή 20.
Σε πεδία ορισμού της μορφής (0,1)υ(1,+00) ναι ασχοληθήκαμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
saktop
Νεοφερμένος


Ναι, έχεις δίκιο, δεν νομίζω να ασχοληθήκαμε με κάποιες περιπτώσεις στην Γενική Παιδεία. Αλλά γενικά η αρχική πρόταση για Σ/Λ που αναφερόμαστε είναι Λάθος, το χο μπορεί και να μην ανήκει στο πεδίο ορισμού της συνάρτησης.Ναι όντως.
Αλλά και πάλι με όρια σε άκρα πεδίου ορισμού δεν ασχοληθήκαμε. Δλδ σε περιπτώσεις (0,20) ποτέ δεν ψάξαμε το όριο στο 0 ή 20.
Σε πεδία ορισμού της μορφής (0,1)υ(1,+00) ναι ασχοληθήκαμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CityBong
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το δα και στο βοήθημα μου το δα και στο study4exams και με ψιλομπέρδεψε.
(Παράδειγμα 6) https://www.study4exams.gr/math_g/course/view.php?id=83#2
Ο τύπος με τον οποίο θα εργαστούμε δεν θα μας δίνεται? Γιατί δεν είναι στην εκφώνηση?
Δεν νομίζω ότι είναι λάθος ,απλά πρέπει να δείξεις ότι ενώνεις τα κέντρα κάθε ορθογωνίου,για αυτό καλύτερα να κάνεις και το ιστόγραμμα συχνοτήτων.
Ok, ευχαριστώ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zouzoula
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Heeeelp..
Το δα και στο βοήθημα μου το δα και στο study4exams και με ψιλομπέρδεψε.
(Παράδειγμα 6) https://www.study4exams.gr/math_g/course/view.php?id=83#2
Ο τύπος με τον οποίο θα εργαστούμε δεν θα μας δίνεται? Γιατί δεν είναι στην εκφώνηση?
Λογικά θα σου δίνεται, αλλά δεν είναι και δύσκολος για να τον μάθεις.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CityBong
Εκκολαπτόμενο μέλος


Λογικά θα σου δίνεται, αλλά δεν είναι και δύσκολος για να τον μάθεις.![]()
I know, αλλά από τις περσινές σημειώσεις μου έχω γράψει ότι ο τύπος αυτός θα δίνεται...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zouzoula
Νεοφερμένος


Αν μπορεί κάποιος ας μου απαντήσειΤους ορισμούς τι είναι στατιστική,πληθυσμός απογραφή κλπ θα τους διαβάσετε;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΝΙΚΟΣ Σ.
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Τους ορισμούς τι είναι στατιστική,πληθυσμός απογραφή κλπ θα τους διαβάσετε;
Για Σ-Λ παίζουν αυτά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος


"Ένα μεγαλύτερο δείγμα δίνει καλύτερα αποτελέσματα από ένα μικρότερο."
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΝΙΚΟΣ Σ.
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
saktop
Νεοφερμένος


και το κλασσικό Σ-Λ που έχει πέσει καμια 5-6 φορές στις Πανελλήνιες σαν Σ-Λ είναι το εξής:
"Ένα μεγαλύτερο δείγμα δίνει καλύτερα αποτελέσματα από ένα μικρότερο."
Και το ηθικό δίδαγμα:Λάθος, το πιο αντιπροσωπευτικό δίνει πιο αξιόπιστα αποτελέσματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Socrates ... 99
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.