Μαθηματικά: Χρήσιμα μόνο στις θετικές επιστήμες;

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Τελικά, εκτος απο τα παιδιά που θα ακολουθησουν θετικη κατευθυνση, ποσο χρησιμα ειναι τα μαθηματικα για καποιον που θα ασχοληθει με την φιλολογια ή την αγγλικη/γαλλικη/γερμανική φιλολογία, και δεν θα ξαναχρησιμοποιήσει ποτέ στην ζωή του μαθηματικα?
Δεν μιλαω για τα βασικα μαθηματικα που διδασκονται στο δημοτικο η γυμνασιο, αλλα ποιο το νοημα να πρεπει να μαθει καποιος τα μαθηματικα του λυκειου, αν δεν προκειται να τα χρησιμοποιησει ποτε?

:hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος Mt

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Heihachi Mishima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 842 μηνύματα.
Μιας που δε θα πας θετική ή τεχνολογική,απ'ότι καταλαβαίνω,είναι καλό να μελετήσεις τα μαθηματικά,μόνο και μόνο για να αποκομίσεις τον αναλυτικοσυνθετικό τρόπο επεξεργασίας δεδομένων κι επίλυσης προβλημάτων.Πολλοί λένε άλλωστε πως η ανάλυση ενός αγνώστου κειμένου στα Αρχαία,απαιτεί μαθηματική σκέψη και λογική.
Γνώμη μου είναι να ασχοληθείς με τα μαθηματικά σε σχολικό επίπεδο,όχι για βαθμό,αλλά για να συλλάβεις τον τρόπο σκέψης.Είμαι σίγουρος πως θα σε βοηθήσει αργότερα στη σχολική σου ,και όχι μόνο,πορεία. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Μιας που δε θα πας θετική ή τεχνολογική,απ'ότι καταλαβαίνω,είναι καλό να μελετήσεις τα μαθηματικά,μόνο και μόνο για να αποκομίσεις τον αναλυτικοσυνθετικό τρόπο επεξεργασίας δεδομένων κι επίλυσης προβλημάτων.Πολλοί λένε άλλωστε πως η ανάλυση ενός αγνώστου κειμένου στα Αρχαία,απαιτεί μαθηματική σκέψη και λογική.
Γνώμη μου είναι να ασχοληθείς με τα μαθηματικά σε σχολικό επίπεδο,όχι για βαθμό,αλλά για να συλλάβεις τον τρόπο σκέψης.Είμαι σίγουρος πως θα σε βοηθήσει αργότερα στη σχολική σου ,και όχι μόνο,πορεία. :)

Δηλαδη διαβαζουμε μαθηματικα, οχι για τα ιδια τα μαθηματικα, αλλα για τον τροπο σκεψης που θα αποκτησουμε, σωστα? Ναι, αλλα πρεπει να φτασεις σε τετοιο επιπεδο για να τον αποκτησεις? :hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος Mt

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Heihachi Mishima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 842 μηνύματα.
Δηλαδη διαβαζουμε μαθηματικα, οχι για τα ιδια τα μαθηματικα, αλλα για τον τροπο σκεψης που θα αποκτησουμε, σωστα? Ναι, αλλα πρεπει να φτασεις σε τετοιο επιπεδο για να τον αποκτησεις? :hmm::hmm::hmm:

Nαι,αυτό εννοώ. Ε ναι,για να μάθεις να σκέφτεσαι,θα πρέπει να έχεις σπάσει το κεφάλι σου πολλά βράδυα πάνω από μια άσκηση. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ξες κάτι: επειδή ανέφερες κατευθύνσεις θα πω αυτό, το ότι από θεωρητική μπορείς να πας πχ σε ένα τμήμα λογοθεραπείας που
κάνουν και το μάθημα της στατιστικής. Γενικά μιλώντας, μπορεί διαφορικό λογισμό να μην συναντήσεις, αλλά η στατιστική πιστεύω ότι δεν πρέπει να είναι "έξω από τα νερά¨ του καθενός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Μιας που δε θα πας θετική ή τεχνολογική,απ'ότι καταλαβαίνω,είναι καλό να μελετήσεις τα μαθηματικά,μόνο και μόνο για να αποκομίσεις τον αναλυτικοσυνθετικό τρόπο επεξεργασίας δεδομένων κι επίλυσης προβλημάτων.Πολλοί λένε άλλωστε πως η ανάλυση ενός αγνώστου κειμένου στα Αρχαία,απαιτεί μαθηματική σκέψη και λογική.
Γνώμη μου είναι να ασχοληθείς με τα μαθηματικά σε σχολικό επίπεδο,όχι για βαθμό,αλλά για να συλλάβεις τον τρόπο σκέψης.Είμαι σίγουρος πως θα σε βοηθήσει αργότερα στη σχολική σου ,και όχι μόνο,πορεία. :)

Αναλυτικοσυνθετικός τρόπος σκέψης στα μαθηματικά της Α Λυκείου?

Go home man, you're drunk.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
Γενικότερα καλό είναι όλοι να ξέρουμε αρκετά μαθηματικά για να μπορούμε να καταλάβουμε (ή να μάθουμε) βασική στατιστική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Τελικά, εκτος απο τα παιδιά που θα ακολουθησουν θετικη κατευθυνση, ποσο χρησιμα ειναι τα μαθηματικα για καποιον που θα ασχοληθει με την φιλολογια ή την αγγλικη/γαλλικη/γερμανική φιλολογία, και δεν θα ξαναχρησιμοποιήσει ποτέ στην ζωή του μαθηματικα?
Δεν μιλαω για τα βασικα μαθηματικα που διδασκονται στο δημοτικο η γυμνασιο, αλλα ποιο το νοημα να πρεπει να μαθει καποιος τα μαθηματικα του λυκειου, αν δεν προκειται να τα χρησιμοποιησει ποτε?

:hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm:

Και που διδάσκονται πάλι τα βασικά, πολλοί δεν μπορούν να υπολογίσουν ούτε σε πόσα ευρώ αντιστοιχεί το ποσοστό της έκπτωσης στα ψώνια :P

Προσωπικά είμαι υπέρ του να μαθαίνουμε τα πάντα στο σχολείο. Εννοώ να παραμείνει(και να ενισχυθεί) ο χαρακτήρας της γενικής παιδείας.

Για το υπογραμμισμένο:
Μόνο που χρησιμοποίησες τη λέξη "χρήσιμα" επιβεβαιώνεις την ιδέα που έχω για πολλά παιδιά σήμερα. Σιγά δηλαδή, ο εγκέφαλός μας δεν έχει συγκεκριμένη χωρητικότητα. Γνώση "άχρηστη" δεν υπάρχει. Τι θα πάθετε πια. Και εμείς διαβάζαμε και μαθηματικά και αρχαία και ιστορία και λογοτεχνία, δεν πάθαμε τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Και που διδάσκονται πάλι τα βασικά, πολλοί δεν μπορούν να υπολογίσουν ούτε σε πόσα ευρώ αντιστοιχεί το ποσοστό της έκπτωσης στα ψώνια :P

Προσωπικά είμαι υπέρ του να μαθαίνουμε τα πάντα στο σχολείο. Εννοώ να παραμείνει(και να ενισχυθεί) ο χαρακτήρας της γενικής παιδείας.

Για το υπογραμμισμένο:
Μόνο που χρησιμοποίησες τη λέξη "χρήσιμα" επιβεβαιώνεις την ιδέα που έχω για πολλά παιδιά σήμερα. Σιγά δηλαδή, ο εγκέφαλός μας δεν έχει συγκεκριμένη χωρητικότητα. Γνώση "άχρηστη" δεν υπάρχει. Τι θα πάθετε πια. Και εμείς διαβάζαμε και μαθηματικά και αρχαία και ιστορία και λογοτεχνία, δεν πάθαμε τίποτα.

Μα, οταν μια γνωση μενει αχρησιμοποιητη, δεν κατανταει αχρηστη? :hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Μα, οταν μια γνωση μενει αχρησιμοποιητη, δεν κατανταει αχρηστη? :hmm::hmm::hmm:

Όχι. Μην τα βλέπεις τόσο επιφανειακά. Τα πάντα χρειάζονται κάπου στην κατάλληλη στιγμή. Τώρα στα 13 σου σκέφτεσαι έτσι. Αύριο θα αλλάξεις γνώμη. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Όχι. Μην τα βλέπεις τόσο επιφανειακά. Τα πάντα χρειάζονται κάπου στην κατάλληλη στιγμή. Τώρα στα 13 σου σκέφτεσαι έτσι. Αύριο θα αλλάξεις γνώμη. :)

Μακαρι :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος Mt

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Heihachi Mishima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 842 μηνύματα.
Αναλυτικοσυνθετικός τρόπος σκέψης στα μαθηματικά της Α Λυκείου?

Go home man, you're drunk.

Nαι φίλε Shadow. Εμείς στην Α λυκείου είχαμε έναν τρελαμένο καθηγητή και μας έβγαζε τα πιο δυσνόητα συμπεράσματα από τις πιο απλές ασκήσεις.Εν μέρει όμως έχεις δίκιο,έτσι όπως έχει καταντήσει το σχολείο,και στην πρώτη λυκείου που δεν έχεις πάρει κατεύθυνση,δεν κάνουν σοβαρό μάθημα οι καθηγητές.
Γενικότερα,αν κοιτάξεις την ύλη της Α λυκείου και κάτσεις,με τις γνώσεις που έχεις τώρα,εσύ,θα διακρίνεις την δυσκολία και τι ακριβώς μπορείς να κερδίσεις απ'αυτές,εκτός από το βαθμό φυσικά.


Το ξέρω μαν,είμαι χθεσινοβράδυνος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Βρε εγώ μ' αυτό που 'πες συμφωνώ γενικά, αλλά αναφέρεσαι σε μεγαλύτερο επίπεδο, that's all, ή σε περιπτώσεις όπως τη δική σου. Εκτός απ' την ύλη ή τους καθηγητές παίζει και το κατά πόσο μπορείς να συλλάβεις concepts σ' αυτές τις ηλικίες. Ε, κι αν όχι τότε πότε όμως?

Δεν ξέρω, δεν ξέρω απ' τη μία γιατί δεν έχω προχωρήσει τρελά σε μαθηματικά, κι απ' την άλλη γιατί έχω μόνο τη δική μου εμπειρία αλλαγής τρόπου σκέψης (απ' την Α στη Γ και μετά).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος Mt

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Heihachi Mishima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 842 μηνύματα.
Βρε εγώ μ' αυτό που 'πες συμφωνώ γενικά, αλλά αναφέρεσαι σε μεγαλύτερο επίπεδο, that's all, ή σε περιπτώσεις όπως τη δική σου. Εκτός απ' την ύλη ή τους καθηγητές παίζει και το κατά πόσο μπορείς να συλλάβεις concepts σ' αυτές τις ηλικίες. Ε, κι αν όχι τότε πότε όμως?

Δεν ξέρω, δεν ξέρω απ' τη μία γιατί δεν έχω προχωρήσει τρελά σε μαθηματικά, κι απ' την άλλη γιατί έχω μόνο τη δική μου εμπειρία αλλαγής τρόπου σκέψης (απ' την Α στη Γ και μετά).

Eξαρτάται λοιπόν από το παιδί,τον χρόνο που ασχολείται με το αντικείμενο,ε και τον καθηγητή του φυσικά.

Ωραία,δεχόμαστε λοιπόν ότι μετά τη γ λυκείου δεν προχωρούν όλοι στα μαθηματικά,κάτι φυσιολογικό αφού δεν σπουδάζουν όλοι επιστήμες που περιγράφονται με τα μαθηματικά. Η προσωπική εμπειρία αλλαγής τρόπου σκέψεως όμως,γίνεται περισσότερο κατανοητή τώρα που είδες και κάτι πέρα από το λύκειο. Αυτό ,ουσιαστικά είπα και παραπάνω. Αλλά οκ,κατά γενική ομολογία συμφωνούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Τα μαθηματικά είναι σημαντικά και εφαρμόζονται παντού.

Από τον μπακάλη, μέχρι και το νοσοκομείο/εργοτάξιο στο οποίο θα δουλέψει κάποιος, τα μαθηματικά βοηθάνε το μυαλό στο να σκέφτεται πιο αριθμητικά και να στροφάρει πιο γρήγορα.

Ήμουν θετική, αλλά πέρασα Νοσηλευτική. Αν δεν ήξερα μαθηματικά, δεν θα είχα περάσει πολλά ''καθαρά'' μαθηματικά μαθήματα + δεν θα καταλάβαινα τις δοσολογίες των φαρμάκων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Τα μαθηματικά είναι σημαντικά και εφαρμόζονται παντού.

Από τον μπακάλη, μέχρι και το νοσοκομείο/εργοτάξιο στο οποίο θα δουλέψει κάποιος, τα μαθηματικά βοηθάνε το μυαλό στο να σκέφτεται πιο αριθμητικά και να στροφάρει πιο γρήγορα.

Ήμουν θετική, αλλά πέρασα Νοσηλευτική. Αν δεν ήξερα μαθηματικά, δεν θα είχα περάσει πολλά ''καθαρά'' μαθηματικά μαθήματα + δεν θα καταλάβαινα τις δοσολογίες των φαρμάκων.

Γιαυτο λεω οτι δεν μιλαω για τα μαθηματικα του δημοτικου η του γυμνασιου, που ειναι ετσι κι αλλιως χρησιμα για ολους. Αλλα γιατι να πρεπει να φτασεις σε ενα τοσο υψηλο επιπεδο μαθηματικωνοπως του λυκειου, ενω ειναι πολύ πιθανο να τα ξεχασεις κιολας μετα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

demetr

Νεοφερμένος

Ο demetr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Εγώ είμαι θετική και έχω την ίδια απορία για τα αρχαία τα κείμενα κτλπ.Τα μαθηματικά μπορούν να σε βοηθήσουν απο τους απλούς υπολογισμούς που κάνεις για να περάσεις ένα δρομο υπολογίζοντας (έστω και ασυναίσθητα) το χρόνο που θα κάνει να ερθει ένα αμαξι μέχρι και τους υπολογισμους για το διαχωρισμο ενος χωραφιου (εμβαδον<---υλη Β λυκείου κλπ.) Γενικοτερα ομως εχει να κανει και με αυτο που ειπα πολλα παιδια παραπανω...Αν σκεφτεις οτι παλια η θετικη ονομαζοταν Πρακτικη νομιζω καταλαβαινεις.αλλα τα κείμενα?που θα βοηθησουν?το να διαβασεις ενα ποιημα δηλαδη το οποιο μπορει να αναλυθει με απειρους τροπους που θα σε βοηθησει,περα απο το να πεις ''ωραιο κειμενο''?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Εγώ είμαι θετική και έχω την ίδια απορία για τα αρχαία τα κείμενα κτλπ.Τα μαθηματικά μπορούν να σε βοηθήσουν απο τους απλούς υπολογισμούς που κάνεις για να περάσεις ένα δρομο υπολογίζοντας (έστω και ασυναίσθητα) το χρόνο που θα κάνει να ερθει ένα αμαξι μέχρι και τους υπολογισμους για το διαχωρισμο ενος χωραφιου (εμβαδον<---υλη Β λυκείου κλπ.) Γενικοτερα ομως εχει να κανει και με αυτο που ειπα πολλα παιδια παραπανω...Αν σκεφτεις οτι παλια η θετικη ονομαζοταν Πρακτικη νομιζω καταλαβαινεις.αλλα τα κείμενα?που θα βοηθησουν?το να διαβασεις ενα ποιημα δηλαδη το οποιο μπορει να αναλυθει με απειρους τροπους που θα σε βοηθησει,περα απο το να πεις ''ωραιο κειμενο''?

Βασικα ο φιλολογος μας μας ειχε πει ότι τα κειμενα διδδασκονται στα σχολεία για να φερουν τα παιδιά πιο κοντά και να τα εξοικειωσουν με την λογοτεχνία. Απο κει και περα, ότι ξέρεις ξέρω.

Αν θελεις να γραφεις και να μιλας σωστα την νεα ελληνικη γλωσσα, πρεπει να ξερεις και αρχαια, η τουλαχιστον σε βοηθανε σε τεραστιο βαθμο. Για παραδειγμα, γιατι στην προστακτικη λεμε ''αντιγραψε'', ενω στον αόριστο ''αντέγραψε''? Αυτο βγαίνει καθαρα από κανονα της αρχαίας ελληνικής. Αλλα ακομα κι αν δεν ενδιαφερεσαι για την γλωσσα σου και την μιλας ηδη σωστα, τα αρχαια εμφανιζονται και στην γεωμετρια (τι σημαινει ''προσκειμενες γωνίες''?), η οποια χρησιμοποιειται και στην αλγεβρα. :)
Επισης μας ειχε πει η φιλολογος μας ότι, ότι δουλειά κανουν τα μαθηματικα πανω στον τροπο σκεψης, την κανουν και τα αρχαια, οτι δηλαδη πρεπει να κανεις μια σειρα απο υπολογισμους και συλλογισμους για να καταληξεις σε ενα λογικο αποτελεσμα.

Η δευτερη παραγραφος ειναι μια ελευθερη μεταφραση της αοψης της τρελής φιλόσοφου σε ενα αλλο θρεντ με την οποια συμφωνω απολυτα, οποτε δεν ειχα να γραψω κατι διαφορετκο (για να μην γυρισει και μου πει οτι κλεβω ιδεες) :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Η Πλατωνική άποψη θεωρεί ότι τα μαθηματικά ως αριθμητική, αποτελούν βασικό μέρος της παιδείας ενός παιδιού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Βασικα ο φιλολογος μας μας ειχε πει ότι τα κειμενα διδδασκονται στα σχολεία για να φερουν τα παιδιά πιο κοντά και να τα εξοικειωσουν με την λογοτεχνία. Απο κει και περα, ότι ξέρεις ξέρω.Αν θελεις να γραφεις και να μιλας σωστα την νεα ελληνικη γλωσσα, πρεπει να ξερεις και αρχαια, η τουλαχιστον σε βοηθανε σε τεραστιο βαθμο. Για παραδειγμα, γιατι στην προστακτικη λεμε ''αντιγραψε'', ενω στον αόριστο ''αντέγραψε''? Αυτο βγαίνει καθαρα από κανονα της αρχαίας ελληνικής. Αλλα ακομα κι αν δεν ενδιαφερεσαι για την γλωσσα σου και την μιλας ηδη σωστα, τα αρχαια εμφανιζονται και στην γεωμετρια (τι σημαινει ''προσκειμενες γωνίες''?), η οποια χρησιμοποιειται και στην αλγεβρα. :)
Επισης μας ειχε πει η φιλολογος μας ότι, ότι δουλειά κανουν τα μαθηματικα πανω στον τροπο σκεψης, την κανουν και τα αρχαια, οτι δηλαδη πρεπει να κανεις μια σειρα απο υπολογισμους και συλλογισμους για να καταληξεις σε ενα λογικο αποτελεσμα.

Η δευτερη παραγραφος ειναι μια ελευθερη μεταφραση της αοψης της τρελής φιλόσοφου σε ενα αλλο θρεντ με την οποια συμφωνω απολυτα, οποτε δεν ειχα να γραψω κατι διαφορετκο (για να μην γυρισει και μου πει οτι κλεβω ιδεες) :)

Δεν είναι καθαρά μόνο αυτό.Δεν διδασκόμαστε αρχαία και λογοτεχνία γιατί θα μας χρησιμεύσουν αποκλειστικά στην ετυμολογία ή στην ορθογραφία ή στις εκθέσεις.Η λογοτεχνία είναι φαντασία, είναι σκέψη, είναι άποψη. Δεν λέω φυσικά ότι με το να διδάσκεστε 20 κείμενα σε 3 χρόνια, αποκτάτε αμέσως άποψη και καλλιεργείτε το πνεύμα σας, αλλά τουλάχιστον δέχεστε κάποια ερεθίσματα. Αν ριζώσουν έχει καλώς, αν δεν ριζώσουν καταλήγεις να αμφισβητείς την αξία της λογοτεχνίας (γενικά ως ιδέας όχι του μαθήματος) και να τη θεωρείς πράγμα άχρηστο.

Με την ίδια λογική γιατί είναι χρήσιμα τα αρχαία, γιατί είναι χρήσιμη η φυσική, γιατί είναι χρήσιμη η έκθεση, γιατί είναι χρήσιμη η κοινωνιολογία, γιατί είναι χρήσιμο το ΑΕΠΠ, γιατί είναι χρήσιμη η οικονομία, γιατί είναι χρήσιμη η φιλοσοφία, γιατί είναι χρήσιμη η γυμναστική.

Επειδή κάτι δεν σας αρέσει δε σημαίνει ότι δεν έχει λόγω ύπαρξης :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top