Θετικές ή Θεωρητικές Επιστήμες

Θετικές ή Θεωρητικές Επιστήμες

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 139)
  • Θετικές

    Ψήφοι: 91 65.5%
  • Θεωρητικές

    Ψήφοι: 48 34.5%

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Εγώ ξέρω ότι οι απολύσεις,οι ελαστικές σχέσεις εργασίας και οι μειώσεις μισθών(πλέον και επίσημα) πάρει την μορφή χιονοστιβάδας στον ιδιωτικό τομέα.Οι 1500 απολύσεις την ημέρα δεν αφορούν τον δημόσιο τομέα(ακόμα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ. Απλά όσοι μπήκαν σε σχολές που απορροφούνται στο δημόσιο κατά κύριο λόγο, την έχουν πατήσει. Αν είσαι ανταγωνιστικός στον ιδιωτικό τομέα, θα βρεις δουλειά. Στο δημόσιο, και πολύ καλός να είσαι, δεν θα μπεις ποτέ πλέον. Και τα δύο είναι άσχημα, αλλά το δημόσιο είναι χειρότερα. Γιατί ολόκληρες σχολές, όπως πχ τα παιδαγωγικά ή οι πολιτικές επιστήμες ή η κοινωνιολογία (λέω κάποια) στηρίχτηκαν σε αυτό και τώρα δύσκολα θα βρουν δουλειά στην αγορά εργασίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Και στον ιδιωτικό τομέα πλέον όσα περισσότερα προσόντα έχεις μάλλον χειρότερο είναι.Για αυτό ας σπουδάσει κάποιος αυτό που του αρέσει και όλα τα άλλα περι ανωτερότητας των τάδε επιστημών έναντι άλλων μάλλον για λαική κατανάλωση είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,164 μηνύματα.
Είναι μια ευκαιρία εμείς οι νέοι πτυχιούχοι, να διεκδικήσουμε μια διαφορετική Ελλάδα που να προσφέρει θέσεις εργασίας βάση προσόντων και όχι βάση επετηρίδας. Αρκετά μπουκώσαμε με το δημόσιο. Στο εξωτερικό ακόμη και με πτυχία δύσκολων εργασιακών προοπτικών, οι πτυχιούχοι βρίσκουν δουλειά με ενδιαφέρον αντικείμενο...και όχι στο δημόσιο. Μήπως οι Έλληνες πτυχιούχοι δεν είναι μαθημένοι στην διεπιστημονικότητα του αντικειμένου ή στην εντατική μετεκπαίδευση σε άλλον συναφή κλάδο; Η λογική "επιλέγω φιλολογία γιατί μ' αρέσουν τα αρχαία και να διδάσκω σε ιδιαίτερα" μας τελείωσε. Πρέπει και οι πτυχιούχοι φιλολογίας να εναρμονιστούν σε άλλα πεδία επιστημών και περιβάλλοντα εργασίας. Στις μέρες μας, οι σπουδές σε μια επιστήμη δεν οδηγούν πουθενά. Καλό είναι να διανθίζουμε τις σπουδές με κλάδους εφαρμογών και με επιπλέον προσόντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Greysanatomy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Greysanatomy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Έχω βαρεθεί αυτή τη διαμάχη Θετικών Θεωρητικών.Και τα δύο είναι σημαντικά και τα δύο συντείνουν στο να κάνουν τον άνθρωπο πιο ολοκληρωμένο.Ο συνδυασμός αυτών των δύο επιστήμων κάνει τον άνθρωπο πιο δυνατό.Δεν νοείται Έλληνας που να μην γνωρίζει την ιστορία αν όχι της Ευρώπης της ΧΏΡΑΣ ΤΟΥ.Δεν νοείται Έλληνας να μην ξέρει να μιλάει τη Γλώσσα του και να λέει ότι δεν χρησιμοποιεί τα αρχαία ενώ τα χρησιμοποιεί ΚΑΘΕ στιγμή.Δεν μπορείς να περηφανεύεσαι για την Ακρόπολη και να μην ξέρει για πιο λόγο υπάρχει τι πρόσφερε ποιοι συμμετείχαν σε αυτό το έργο κλπ κλπ.Από την άλλη κάποια στιγμή όλο κι κάποιος θα χρησιμοποιήσει μια εξίσωση για τους λογαριασμούς του.Όχι όρια και ολοκληρώματα που είναι ανώτατα μαθηματικά αλλά έστω τα βασικά.Ή όταν δίνει ένας γονιός κατευθείαν αντιβιοτικό στο παιδί του δεν είναι λάθος..Να μην ξέρει τον κόσμο του τον ίδιο ,Πχ ότι τα τζάμια που σπάγανε όταν ήταν ένας άφωνος στις ταινίες δεν είναι μύθος.Ότι το μονοξείδιο του άνθρακα σε στέλνει πολύ σύντομα.Παράδειγμα τα παιδιά στη Λάρισα που πέθαναν.Πολλές γνώσεις των θετικών επιστημών είναι και θέμα επιβίωσης.Άνθρωπος είχε εγκλωβιστεί και καθώς ήξερε πράγματα για την οπτική ,με την ανάκλαση του φωτός σε ένα γυαλί που βρήκε κατάφερε να τον δει το ελικόπτερό.Οι μονωτές δεν μπορεί να πιάσεις κάποιον που έχει υποστεί ηλεκτροπληξία με γυμνά χέρια.Α και για κάποιους θετικούς έχετε κάτσει να λύσετε άγνωστο στα αρχαία ? Και προς τπους θεωρητικούς που είναι λάτρεις του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού.Ο Πυθαγόρας,ο Ευκλείδης ή ο Θαλής αρχαίοι Έλληνες δεν είναι?Δεν αξίζουν και αυτή το σεβασμό κάποιον θεωρητικών?Αυτά από ένα θετικό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

VenusInFurs

Νεοφερμένος

Η VenusInFurs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Είμαι θεωρητικη,εχω πραγματικα αγαπησει την κατευθυνση μου,εχει πολυ ενδιαφέρον και μπλά μπλά.Παρ όλα αυτά θα συμβούλευα τον καθένα να επιλεξει τεχνολογική ή θετικη...δυστυχώς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Greysanatomy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Greysanatomy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Θα προσπαθήσω να αφήσω πέρα τη θεωρία και να σου ξηγηθώ με drillings, ητοι παραδείγματα άμεσα, σύμφωνα με τη συζήτησή μας

Ποιός είπε για μεθόδους;:worry:Τα βασικά έστω, είπα. O όρος ''μέθοδος γλωσσολογίας'' δεν υπάρχει. Η γλωσσολογία είναι γλωσσολογία, δεν έχει μεθόδους, έχει ορισμό κι εφαρμογή. Τεσπά, αυτά τα τελευταία, όχι δεν είν απαραίτητο να τα γνωρίζεις γενικά, αλλά επειδή αυτή τη στιγμή τα χρησιμοποιείς στην ομιλία σου, οφείλεις να τα γνωρίζεις κατ'εμέ.
Γλωσσολογία ναι, γιατί να μην ξέρεις την ετυμολογία της λέξης ''ελαφρόποινος'' και να γνωρίζεις πως είναι η αντίθετη του ''βαρυποινίτης'' παράδειγμα; Η τις ρίζες ή τα παράγωγα κάποιων λέξεων. Ας πούμε η λέξη ''προέρχομαι'' είναι απο την πρόθεση (να ξέρεις πως είναι προθεση!- εδώ γραμματική κι όχι γλωσσολογία-) -προ- και το ρήμα ''έρχομαι''. Σου έφερα δυο απλά παραδείγματα, λέξεων που χρησιμοποιείς ήδη, ή η λέξη ''μέθοδος'' που χρησιμοποίησες, να ξέρεις πως προρχεται απο την προθεση ''μετα'' και ''οδός''. Ενδιαφέρον δεν είναι να ξέρουμε αυτά που λέμε, γιατί τα λέμε και απο που προέρχονται;

Ισορροπία- ετυμολογία: ίσος και ροπή.
Ορίζω κι ορίζεται ως ισορροπία το ταίριασμα αντίρροπων δυνάμεων, στη συγκεκριμένη περίπτωση, δύο διαφορετικών κλάδων, θετικών και θεωρητικών επιστημών, αριθμοί και λέξεις, γράμματα και σύμβολα


Θετικός, θετικός;; :P

Πωπω με τρελαίνουν αυτά με τα ετυμολογικά . Ηταν οι αγαπημένες μου ασκήσεις στην έκθεση.Γενικότερα όλες οι λεξιλογικές.Πόσο θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτά.Αλλά για μένα το επάγγελμα που λατρεύω παθιάζομαι και αναπνέω είναι η Ιατρική που μακάρι να περάσω.Γιατρούς χωρίς σύνορα αποστολές και δεν συμμαζεύεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
οι θεβρητικες επιστημες μπορει να μηνεχουν τοσο καλη επαγγελματικη αποκαταστεση οπως οι θετικες και τοσες πρεστιζατες σχολες, αλλα παρεχουν σε αυτον που τις σπουδαζει ανθρωπιστικη ευαισθησια, ανθρωπια, κοινωνικη ευαισθησια, ευγενεια ψυχλης, καθως καλλιεργειται ο ανωτερος ψυχικος κοσμος μεσα απο τη μελετη τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
οι θεβρητικες επιστημες μπορει να μηνεχουν τοσο καλη επαγγελματικη αποκαταστεση οπως οι θετικες και τοσες πρεστιζατες σχολες, αλλα παρεχουν σε αυτον που τις σπουδαζει ανθρωπιστικη ευαισθησια, ανθρωπια, κοινωνικη ευαισθησια, ευγενεια ψυχλης, καθως καλλιεργειται ο ανωτερος ψυχικος κοσμος μεσα απο τη μελετη τους.

Εμ.. Ούτε καν. Αν το ίδιο το άτομο θέλει να καλλιεργηθεί, θα το κάνει, δεν πα' να σπουδάζει το πιο τεχνοκρατικό αντικέιμενο. Απ'την άλλη, ένα άτομο που μπορεί να σπουδάζει, ας πούμε φιλοσοφία, αν δεν θέλει να καλλιεργήσει το πνεύμα του ΔΕΝ θα το κάνει, όσο Πλάτωνα και Αριστοτέλη αν αναλύσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,164 μηνύματα.
Διαπιστώνω μια τάση από φοιτήτριες θεωρητικών επιστημών να διασκεδάζουν περισσότερο σε Οικονομόπουλο..:crazy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VenusInFurs

Νεοφερμένος

Η VenusInFurs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
οι θεβρητικες επιστημες μπορει να μηνεχουν τοσο καλη επαγγελματικη αποκαταστεση οπως οι θετικες και τοσες πρεστιζατες σχολες, αλλα παρεχουν σε αυτον που τις σπουδαζει ανθρωπιστικη ευαισθησια, ανθρωπια, κοινωνικη ευαισθησια, ευγενεια ψυχλης, καθως καλλιεργειται ο ανωτερος ψυχικος κοσμος μεσα απο τη μελετη τους.

Χαχαχ πως ακριβώς;μέσα απο την παπαγαλία να φανταστω; :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Για μένα, ο ιδανικός άνθρωπος συνδυάζει και συνταιριάζει και τις δύο αυτές επιστήμες. Το αν, όμως, θα καλλιεργήσει μια σταθερή και ισορροπημένη προσωπικότητα έγκειται στον προσωπικό του μόχθο.

(η παπαγαλία φύσει δεν οδηγεί πουθενά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Χαχαχ πως ακριβώς;μέσα απο την παπαγαλία να φανταστω; :p
παπαγαλισε εσυ φιλοσοφια, αρχαια, νομικη και πες μου τι κατααφερες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Γινεται να βαλω παραθεση αυτο που ειχα γραψει σε αλλο θρεντ, για να μην γραφω τα ιδια και μου το σβησουν οι διαχειριστες?

Συμφωνω στο ότι τα μαθηματικά είναι η βάση για τις περισσοτερες επιστημες και πραγματικα χρησιμα, αλλα δεν μπορεις να απαξιωνεις ετσι τις θεωρητικες επιστημες! Καταρχην ειναι δυο πραγματα που δεν συγκρινονται, δεν γινεται να συγκρινεις δυο επιστημες γενικα, οποιεσδηποτε. Καθε επιστημη εχει το δικο της σκοπο, τις δικες της βάσεις και το δικό της ρόλο στην κοινωνία. Δεν μπορεις να ακυρωνεις τα αρχαια επειδη η χημεια σε βοηθαει να ζεσταθεις! Ειναι σαν να με ρωτας τι ειναι πιο πολύ, ένα κιλό ή ένα δευτερόλεπτο. Μπορει για να γραψω αυτο το μηνυμα να χρησιμοποιησα το δυαδικο συστημα, αλλα οπως εσυ εδωσες εμφαση στα μεσα που χρησιμοποιησα για να φτασω στο μηνυμα, εγω δινω στο ιδιο το μηνυμα: Γραφω ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα οποια ειναι βασισμενα στα ΑΡΧΑΙΑ. Κατ' επέκταση γράφω αρχαία. Θεωρω πολύ πιο σημαντικο το να μπορεις να συζητησεις σωστα και να μπορεις να υποστηριξεις σωστα την γνωμη σου σε μία συητηση, να χρησιμοποιείς σωστά την γλώσσα σου δηλαδη), από το να μπορεις να λυσεις μια ασκηση μαθηματικων γ λυκειου. Και προς θεού, τα αρχαία είναι καθε αλλο παρά μία ''νεκρή γλώσσα''. Οπως δεν ειναι και μια ξενη γλώσσα. Είναι η γλώσσα ΣΟΥ, με την μορφή που είχε μερικά χρόνια πριν.
Όταν μαθαίνω αρχαία, δεν μαθαίνω απλά μία ακόμα γλώσσα, ούτε φυσικα τα αρχαια στα σχολεία εξυπηρετούν αυτο τον σκοπο. Τα αρχαία κρύβουν εναν ολόκληρο πολιτισμό από πίσω, πάνω στον οποίο δημιουργήθηκαν και εξελίχθικαν οι περισσοτερες θετικες και θεωρητικες επιστημες. Θεωρώ απαραδεκτο και ανεπίτρεπτο να ενδιαφέρονται οι ξένοι για τον πολιτισμό και την γλώσσα μας, παραπάνω απ'ότι ενδιαφερόμαστε εμείς οι ίδιοι!

Τωρα για την λογοτεχνία, νομίζω πως ο σκοπός της είναι προφανής. Δεν είναι να μάθουμε να αναλύουμε κείμενα, ούτε να καταλαβουμε τι θελει να πει ο ποιητής. Όπως είπε και η Δαλιδά, ''...η λογοτεχνία είναι φαντασία, είναι σκεψη, είναι άποψη...''. Σκοπός της είναι να σε εξοικειώσει εσένα, το παιδί, με την λογοτεχνια. Είναι η πρώτη σου επαφή μαζι της γενικά, και αυτη η πρώτη επαφή είναι πολυ σημαντική.

Τελος παντων,φλυαρισα παλι,αυτό που θελω να πώ είναι ότι δεν μπορεις να συγκρίνεις δύο επιστήμες μεταξύ τους. Καθεμία εξυπηρετεί το δικό της σκοπό και έχει τον δικό της ρόλο. Όπως είναι αδύνατο να πεις τι είναι πιο μεγαλο, το κιλο ή το δευτερόλεπτο, ετσι είναι αδύνατο να πεις ποιά επιστήμη είναι πιο σημαντική στην ζωή, τα μαθηματικά ή τα αρχαία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Ναι, αλλά δεν χρειάζεται να πας σε πανεπιστήμιο για να διαβάσεις λογοτεχνία και να καταλάβεις τα νοήματά της, αλλιώς η λογοτεχνία θα έχανε την αξία της ως τέχνη, διότι η τέχνη είναι για να την μοιράζεσαι και να εκφράζεις τα συναισθήματά σου μέσα απ'αυτή. Ο εκάστοτε λογοτέχνης δεν απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό (πέρα από λίγους υποστηρικτές του δόγματος "η τέχνη για την τέχνη", τους οποίους προσωπικά δεν θεωρώ καλλιτέχνες μιας και η τέχνη πρέπει να χει ως σκοπό την μετάδοση συναισθημάτων και βαθύτερων νοημάτων σε όλους και όχι απλά την αισθητική απόλαυση κάποιων), αλλά απευθύνεται στον οποιονδήποτε. Αντίθετα, για να μάθεις π.χ. φυσική και να εμβαθύνεις σε αυτό το αντικείμενο, πρέπει να το σπουδάσεις. Καλώς ή κακώς αυτή είναι η φύση των θετικών επιστημών, δύσκολα μπορεί μόνος του κάποιος να φτάσει σε ακαδημαϊκό επίπεδο χωρίς να τις σπουδάσει, γιατί είναι σκέτες-αυτούσιες γνώσεις, δεν είναι κάτι που μπορείς εύκολα να κατανοήσεις (όπως είναι το ύφος του συγγραφέα)....

Σαφώς δεν υποβαθμίζω τις θεωρητικές επιστήμες. Απλά θεωρώ ότι οι θετικές αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη των θεωρητικών επιστημών. Κυρίως λόγω του ότι (όπως είναι φυσικό) πρώτα είναι ανάγκη να καλύψουμε τις βιοποριστικές μας ανάγκες και έπειτα να φιλοσοφήσουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

VenusInFurs

Νεοφερμένος

Η VenusInFurs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
παπαγαλισε εσυ φιλοσοφια, αρχαια, νομικη και πες μου τι κατααφερες
:/:

παπαγαλισε εσυ φιλοσοφια, αρχαια, νομικη και πες μου τι κατααφερες

Εμ ναι,δε θα καταλαβω και πολλα και δε θα μου μείνουν κιόλας,αλλα θα με περασει ο τάδε καθηγητης ή θα περάσω το τάδε μαθημα(και μιλαω συγκεκριμένα πανελληνιες,πανεπιστήμιο και μπλαμπλα)...και δεν λέω οτι το να παπαγαλιζεις είναι καλό.Είναο δύσκολο,ψυχοφθόρο κτλ αλλα αφου ετσι ειναο το εκπαιδευτικο συστημα...και μεταξυ μας σε επιστημες όπως η νομικη δεν γινεται χωρίς παπαγαλία,ή στην φιλοσοφία τα παιδιά δεν φιλοσοφουν,μαθαίνουν θεωρίες φιλοσόφων τι οποιες πρεπει να μαθουν οπως τις έχουν διατυπώσει εκεινοι ή στην ψυχολογία και ουτω και εξης...Τεσπα αυτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Ναι, αλλά δεν χρειάζεται να πας σε πανεπιστήμιο για να διαβάσεις λογοτεχνία και να καταλάβεις τα νοήματά της,

Πας,και ο κλαδος λεγεται Συγκριτικη Λογοτεχνια(Comparative literature,C.L).Βεβαια,δεν συγκρινεις νοηματα αυτα καθ'αυτα αλλα συγκρινεις τα νοηματα που διατυπωνονται βασει το ιστορικο πλαισιο,τις κοινωνικοπολιτικες συνθηκες κτλπ.

https://www.stanford.edu/dept/DLCL/cgi-bin/web/dept/complit/about
https://complit.fas.harvard.edu/icb/icb.do
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Δεν είναι απαραίτητο όμως για να εμβαθύνεις, μπορείς και μόνος σου μελετώντας την ιστορία και την κοινωνικοοικονομικοπολιτική κατάσταση ενός τόπου να βγάλεις συμπεράσματα για την τέχνη της εποχής γενικά, όχι μόνο για την λογοτεχνία. Φυσικά μπορείς να κάνεις το ίδιο και σε κάποια επιστήμη, μελετώντας πολλά βιβλία και βγάζοντας συμπεράσματα, ωστόσο άποψή μου είναι πολύ πιο δύσκολο το δεύτερο απ'το πρώτο. Ο καθένας βέβαια μπορεί να έχει διαφορετική άποψη, απλά θεωρώ ότι οι θετικές επιστήμες είναι τοσό τεράστιες, σχεδόν αχανείς, που αν δεν περάσεις από Πανεπιστήμιο, πολύ δύσκολα θα τις μάθεις. Δηλαδή κι απο Πανεπιστήμιο να περάσεις, πάλι έχεις μάθει ένα πολύ μικρό μέρος απ'όσα κρύβει το σύμπαν. Στην λογοτεχνία απ'την άλλη, όπως και στις τέχνες γενικά, επειδή δεν υφίσταται παρθενογένεση, πολλά διαχρονικά μηνύματα ανακυκλώνονται και φαντάζομαι ότι γι'αυτό είναι και αρκετά εύκολο να αναλυθούν ποίηματα και κείμενα με παρόμοια νοήματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
κοιταξτε...
αμα βγω εγω να πω πως δεν ειναι επιστημες οι θεωρητικες και ουτε καν το πολυτεχνειο ως ενα βαθμο(αλλωστε εξω scientists λενε τους φυσικους ,τους βιολογους ,τους αλλους τους λενε μηχανικους)
θα πεσουν να με φανε απαντες..θα παρω και καμια κατοσταρια μειον να χω να πορευομαι:D:P

οποτε εγω δεν θα το πω,θα πω πως το ειπε ο richard feynman ο γνωστος νομπελιστας φυσικος...

αλλα ειναι εκνευριστικο αυτο..να επικαλουμαστε τα λογια μιας αυθεντιας για να δωσουμε κυρος στην αποψη μας..δεν ειναι;:( με στενοχωρει

τελος παντων θεωρω πως δεν ειναι επιστημη η φιλολογια ,η νομικη κ.λπ...αυτο δεν σημαινει οπως σωστα ελεγε ο feynman(νατη παλι η αυθεντια)πως ειναι αχρηστες ή τι,ή δεν ειναι ..χρησιμες,χρησιμοτατες ειναι..δεν υπαρχει διαθεση υποτιμησης,επιστημη δεν ειναι και η αγαπη...δεν σημαινει πως δεν ειναι κατι σπουδαιο.

απλα σημαινει πως δεν ειναι επιστημες...

τωρα μιλωντας για την δυσκολια βασει ολων οσων γνωριζω το φυσικομαθηματικο ειναι η δυσκολοτερη σχολη μακραν ολων των αλλων
στα κορυφαια αμερικανικα πανεπιστημια τα μαθηματα που αφορουν τομεις της φυσικης(μιλωντας ιδιως για καποιους συγκεκριμενους) θεωρουνται τα δυσκολοτερα...κατοπιν ακολουθουν καποιοι εξειδικευμενοι τομεις της πληροφορικης ,των μαθηματικων και της εκτοξευσης πυραυλων..

δεν χρειαζεται να θιγεται ο εγωισμος καποιων με τα παραπανω,ξαναλεω καθε πραγμα εχει την χρησιμοτητα του στην ζωη μας και σιγουρα δεν ειναι ευκολο καποιος να σπουδασει φιλολογος ή νομικος...αυτο ειναι σαφες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top