Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να γίνει η Β τάξη γενική και χωρίς κατευθύνσεις. Δηλαδή με ποιο κριτήριο ζητάνε από ένα παιδί 15-16 ετών στο τέλος της Α να διαλέξει κατεύθυνση την οποία αναγκαστικά κουβαλάει και στη Γ (ναι θεωρητικά μπορεί να αλλάξει, αλλά αυτό είναι δύσκολο από πχ θεωρητική σε τεχνολογική/θετική ή το αντίστροφο). Δεν δίνεται η ευκαιρία να δεις τα μαθήματα λίγο περισσότερο.Και ναι ένας χρόνος είναι μεγάλη διαφορά ωριμότητας σε αυτές τις ηλικίες. Πιστεύω ότι αν και εγώ είχα περάσει από μια γενική Β λυκείου δε θα πήγαινα στη θεωρητική, κάτι που μετάνιωσα όταν τέλειωσε η Β.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios1997
Εκκολαπτόμενο μέλος
https://www.oefe.gr/epikairotita.aspx?i_naid=1932&i_ncsid=1&rft=true
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios1997
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν ξέρω αν έχεις περάσει από τη Γ λυκείου, αλλά και πέρσι που υπήρχαν τα αρχαία γενικής μάθημα δεν γινόταν. Μάθημα έκανε συνήθως μόνος ο καθηγητής παρέα με τον Περικλή. Και μην αναπαράγεις μιντιακές εκφράσεις, ήμαρτον. Η μία ώρα αρχαίων γενικής θα έσωζε τον σύγχρονο αδιάφορο προς τα αρχαία Έλληνα μαθητή.
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να γίνει η Β τάξη γενική και χωρίς κατευθύνσεις. Δηλαδή με ποιο κριτήριο ζητάνε από ένα παιδί 15-16 ετών στο τέλος της Α να διαλέξει κατεύθυνση την οποία αναγκαστικά κουβαλάει και στη Γ (ναι θεωρητικά μπορεί να αλλάξει, αλλά αυτό είναι δύσκολο από πχ θεωρητική σε τεχνολογική/θετική ή το αντίστροφο). Δεν δίνεται η ευκαιρία να δεις τα μαθήματα λίγο περισσότερο.Και ναι ένας χρόνος είναι μεγάλη διαφορά ωριμότητας σε αυτές τις ηλικίες. Πιστεύω ότι αν και εγώ είχα περάσει από μια γενική Β λυκείου δε θα πήγαινα στη θεωρητική, κάτι που μετάνιωσα όταν τέλειωσε η Β.
Δεν αντιλέγω τα λες πολύ σωστά. Από την Γ λυκείου δεν έχω περάσει και δεν μπορώ να γνωρίζω. Δεν ξέρω αν συμφωνείς αλλά θα ήταν καλύτερο εάν τα Αρχαία Ελληνικά υπήρχαν ως μάθημα επιλογής και στους άλλους κύκλους. Αλλά ας μην προτρέχουμε δεν υπάρχει ακόμη επίσημη απόφαση του υπουργείου παιδείας.Μία πρόταση είναι όλο αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loony
Πολύ δραστήριο μέλος
Αυτό το κομμάτι το βρήκα από εδώ
Το επαγγελματικό Λύκειο
Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, η Γερμανία έχει προτείνει να χρηματοδοτήσει θέσεις εργασίας σε γερμανικές επιχειρήσεις για απόφοιτους από τα ελληνικά Επαγγελματικά Λύκεια, με έδρα κατά προτεραιότητα στις περιοχές που έχει σχεδιαστεί να μπουν σε καθεστώς Ειδικής Οικονομικής Ζώνης όπως η ανατολική Μακεδονία και η Θράκη.
Οι Γερμανοί, σύμφωνα με την εφημερίδα, έχουν προτείνει στον υπουργό Παιδείας, Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο να αναλάβουν τη χρηματοδότηση της εκμάθησης της γερμανικής γλώσσας και να πληρώνουν τα έξοδα διαμονής σε νέους από την Ελλάδα ώστε να κάνουν την πρακτική τους σε γερμανικές επιχειρήσεις.
Αυτό που προωθούν οι Γερμανοί είναι το λεγόμενο διττό σύστημα (dualsystem) που συνδυάζει εκπαίδευση και απασχόληση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Melania~
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Επιστροφή στις.... δέσμες καθώς ο υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε την μείωση των μαθημάτων από έξι σε τέσσερα. Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» υποστηρίζει ότι στόχος της αλλαγής αυτής που θα δρομολογηθεί από την επόμενη χρονιά είναι να περιοριστεί η εξάντληση των υποψηφίων και η ταλαιπωρία των ίδιων, των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών, ενώ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο της επαναφοράς της βάσης του «10».
-Θα προχωρήσετε σε αλλαγές στο σύστημα των πανελλαδικών;
Να ξεκαθαρίσουμε το εξής: το σύστημα πανελλαδικής διαδικασίας για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας δεν αλλάζει. Προχωράμε σε βελτιώσεις που αποσκοπούν μόνο στο να περιορίσουμε την εξάντληση των υποψηφίων και την ταλαιπωρία των ίδιων, των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών.
-Αυτό σημαίνει ότι θα αλλάξετε τον αριθμό των εξεταζόμενων μαθημάτων;
Πρέπει τα μαθήματα να είναι λιγότερα κατά δυο. Να είναι πλέον τέσσερα έναντι έξι που ήταν μέχρι τώρα. Οι εξετάσεις δεν πρέπει να αποτελούν δοκιμασία των αντοχών των μαθητών μας, αλλά δοκιμασία των γνώσεων και της κριτικής τους σκέψης στα βασικά μαθήματα.
-Η βάση του «10» θα επανέλθει;
Η βάση του «10» είναι ένα εργαλείο για τη θεραπεία της εισαγωγής υποψηφίων με χαμηλές βάσεις, το οποίο ύστερα από πολλή σκέψη αποφασίσαμε να μην αξιοποιήσουμε φέτος. Αναμένουμε ότι με τον εξορθολογισμό του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας που πραγματοποιήσαμε η κατάσταση θα βελτιωθεί. Θα δούμε, λοιπόν, τα αποτελέσματα των φετινών πανελλαδικών και θα επανεξετάσουμε το θέμα. Στο υπουργείο Παιδείας δεν διακατεχόμαστε από εμμονές, παρά μόνο από διάθεση να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα και να προχωράμε μπροστά.
Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος δεν παραλείπει να αναφερθεί και στην πρόσφατη αντιπαράθεση με τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. «Με την πλειονότητα των καθηγητών είμαστε μαζί» δηλώνει, διασκεδάζοντας τις εντυπώσεις από την ψυχρότητα που δημιούργησε η απόφαση για την επιστράτευση. Δεν χαρίζεται, όμως, στους εμπνευστές των κινητοποιήσεων.
-Με τους εκπαιδευτικούς έχει δημιουργηθεί μια ψυχρότητα μετά την επιστράτευση...
Με τη μεγάλη και συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών είμαστε μαζί. Με μια χούφτα συνδικαλιστές που πήγαν να τινάξουν στον αέρα ό,τι με κόπους και θυσίες έχτιζαν οι φετινοί υποψήφιοι είμαστε απέναντι. Προσωπικά, τιμώ τους εκπαιδευτικούς. Αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής κοινωνίας. Αναγνώρισα δημοσίως ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί –σε όλες τις βαθμίδες-, στη συντριπτική τους πλειονότητα, ασκούν τα καθήκοντά τους με αυταπάρνηση και υποδειγματικό τρόπο.
https://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=239696&catID=3
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
girly14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τέσσερα θα είναι τα μαθήματα που θα εξετάζονται πανελλαδικά αντί για έξι καθώς και επαναφορά της βάσης του 10 δηλώνει με συνέντευξή του στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος. Παράλληλα ανοιχτό αφήνει το θέμα επαναφοράς της βάσης του 10 ανάλογα με την έκβαση των φετινών εξετάσεων.
Όπως προσθέτει: «Οι εξετάσεις δεν πρέπει να αποτελούν δοκιμασία των αντοχών των μαθητών μας, αλλά και δοκιμασία των γνώσεων και της κριτικής τους σκέψης στα βασικά μαθήματα».
Για να ακουω γνωμες!!! Πιστευετε πως οντως θα ισχυσει το μετρο απο του χρονου; Πειτε μου ΝΑΙ
Επισήμανση: Τα μηνύματα 68 - 138 προήλθαν από την συγχώνευση του νήματος με το νήμα "Από 6 σε 4 τα μαθήματα των Πανελλαδικών"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreams&hopes
Δραστήριο μέλος
Κ. Αρβανιτόπουλος: «4 μαθήματα αντί για 6 στις Πανελλήνιες από του χρόνου»
Τέσσερα θα είναι τα μαθήματα που θα εξετάζονται πανελλαδικά αντί για έξι καθώς και επαναφορά της βάσης του 10 δηλώνει με συνέντευξή του στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος. Παράλληλα ανοιχτό αφήνει το θέμα επαναφοράς της βάσης του 10 ανάλογα με την έκβαση των φετινών εξετάσεων.
Όπως προσθέτει: «Οι εξετάσεις δεν πρέπει να αποτελούν δοκιμασία των αντοχών των μαθητών μας, αλλά και δοκιμασία των γνώσεων και της κριτικής τους σκέψης στα βασικά μαθήματα».
Για να ακουω γνωμες!!! Πιστευετε πως οντως θα ισχυσει το μετρο απο του χρονου; Πειτε μου ΝΑΙ
Για μένα το τέλειο θα ήταν:
Θεωρητική: Έκθεση, Ιστορία, Λογοτεχνία, Αρχαία.
Θετική: Έκθεση, Βιολογία, Χημεία, Φυσική
Τεχνολογικη: Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Ανάπτυξη Εφαρμογών
Πάντως το μέτρο αυτό λογικά θα περιορίσει τα πεδία που θα μπορεί κάποιος να δηλώσει. Ας πούμε η Θεωρητική λογικά θα μπορεί να δηλώσει μόνο 1ο πεδίο, όπως γινόταν παλιά με τις δέσμες. Όμως τα παδιά που δίνουν θα είναι πιο ξεκούραστα, γιατί άλλο 4 μαθήματα και άλλο 6 (εκτός και αν αυξήσουν την ύλη που επίσης το πιστεύω).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marelpol
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyroskaftanis
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cookies&chips
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
girly14
Εκκολαπτόμενο μέλος
δεν νομιζω να γινει ετσι οπως τα λες, πιστευω οτι τα μαθηματα επιλογης θα παραμεινουν ακριβως για να διευκολυνουν την μεταβαση στα αλλα πεδια, παντως πιο παλια που ειχα ακουσει κατι για θεωρητικη τουλαχιστον αφαιρουνταν λατινικα και λογοτεχνιαΓια μένα το τέλειο θα ήταν:
Θεωρητική: Έκθεση, Ιστορία, Λογοτεχνία, Αρχαία.
Θετική: Έκθεση, Βιολογία, Χημεία, Φυσική
Τεχνολογικη: Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Ανάπτυξη Εφαρμογών
Πάντως το μέτρο αυτό λογικά θα περιορίσει τα πεδία που θα μπορεί κάποιος να δηλώσει. Ας πούμε η Θεωρητική λογικά θα μπορεί να δηλώσει μόνο 1ο πεδίο, όπως γινόταν παλιά με τις δέσμες. Όμως τα παδιά που δίνουν θα είναι πιο ξεκούραστα, γιατί άλλο 4 μαθήματα και άλλο 6 (εκτός και αν αυξήσουν την ύλη που επίσης το πιστεύω).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 712911
Επισκέπτης
Επιστροφή στις.... δέσμες καθώς ο υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε την μείωση των μαθημάτων από έξι σε τέσσερα. Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» υποστηρίζει ότι στόχος της αλλαγής αυτής που θα δρομολογηθεί από την επόμενη χρονιά είναι να περιοριστεί η εξάντληση των υποψηφίων και η ταλαιπωρία των ίδιων, των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών, ενώ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο της επαναφοράς της βάσης του «10».
-Θα προχωρήσετε σε αλλαγές στο σύστημα των πανελλαδικών;
Να ξεκαθαρίσουμε το εξής: το σύστημα πανελλαδικής διαδικασίας για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας δεν αλλάζει. Προχωράμε σε βελτιώσεις που αποσκοπούν μόνο στο να περιορίσουμε την εξάντληση των υποψηφίων και την ταλαιπωρία των ίδιων, των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών.
-Αυτό σημαίνει ότι θα αλλάξετε τον αριθμό των εξεταζόμενων μαθημάτων;
Πρέπει τα μαθήματα να είναι λιγότερα κατά δυο. Να είναι πλέον τέσσερα έναντι έξι που ήταν μέχρι τώρα. Οι εξετάσεις δεν πρέπει να αποτελούν δοκιμασία των αντοχών των μαθητών μας, αλλά δοκιμασία των γνώσεων και της κριτικής τους σκέψης στα βασικά μαθήματα.
-Η βάση του «10» θα επανέλθει;
Η βάση του «10» είναι ένα εργαλείο για τη θεραπεία της εισαγωγής υποψηφίων με χαμηλές βάσεις, το οποίο ύστερα από πολλή σκέψη αποφασίσαμε να μην αξιοποιήσουμε φέτος. Αναμένουμε ότι με τον εξορθολογισμό του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας που πραγματοποιήσαμε η κατάσταση θα βελτιωθεί. Θα δούμε, λοιπόν, τα αποτελέσματα των φετινών πανελλαδικών και θα επανεξετάσουμε το θέμα. Στο υπουργείο Παιδείας δεν διακατεχόμαστε από εμμονές, παρά μόνο από διάθεση να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα και να προχωράμε μπροστά.
Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος δεν παραλείπει να αναφερθεί και στην πρόσφατη αντιπαράθεση με τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. «Με την πλειονότητα των καθηγητών είμαστε μαζί» δηλώνει, διασκεδάζοντας τις εντυπώσεις από την ψυχρότητα που δημιούργησε η απόφαση για την επιστράτευση. Δεν χαρίζεται, όμως, στους εμπνευστές των κινητοποιήσεων.
-Με τους εκπαιδευτικούς έχει δημιουργηθεί μια ψυχρότητα μετά την επιστράτευση...
Με τη μεγάλη και συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών είμαστε μαζί. Με μια χούφτα συνδικαλιστές που πήγαν να τινάξουν στον αέρα ό,τι με κόπους και θυσίες έχτιζαν οι φετινοί υποψήφιοι είμαστε απέναντι. Προσωπικά, τιμώ τους εκπαιδευτικούς. Αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής κοινωνίας. Αναγνώρισα δημοσίως ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί –σε όλες τις βαθμίδες-, στη συντριπτική τους πλειονότητα, ασκούν τα καθήκοντά τους με αυταπάρνηση και υποδειγματικό τρόπο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Ποιο νόημα αλλαγής του συστήματος των Πανελλαδικών (Ποιους δε συμφέρει αυτή η αλλαγή
Κάθε τέσσερα χρόνια από το 2000 αλλάζει το σύστημα διεξαγωγής των πανελλαδικών. Σύντομα θα αλλάξει και πάλι και από ότι ακούγεται τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα θα γίνουν τέσσερα (όπως και με τις δέσμες).
Γιατί το κάνανε αυτό;
Οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές έφτασαν στα ύψη και η αλλαγή αυτή είναι ο μοναδικός τρόπος να μειωθούνε, Ο μοναδικός τρόπος να μειωθούνε χωρίς να αυξηθεί η δυσκολία των θεμάτων είναι να αυξηθεί η βαρύτητα του μαθήματος της έκθεσης...
Η δυσκολία των θεμάτων θα αυξηθεί;
Δεν είναι ανάγκη να αυξηθεί η δυσκολία των θεμάτων (αν και χρόνο με τον χρόνο θα παρατηρούνται πιο δύσκολα θέματα). Είναι γνωστό ότι η έκθεση είναι το μαθήμα στο οποίο παρατηρούνται οι περισσότερες αναβαθμολογήσεις και στο μάθημα το οποίο οι άριστοι μαθητές γράφουν χειρότερα. Με την μείωση των μαθημάτων σε τέσσερα θα αυξηθεί ο συντελεστής βαρύτητας της έκθεσης. Συνεπώς σε περίπτωση που πέφτουν εύκολα θέματα η πρόσβαση θα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την έκθεση (σε όλα τα πεδία).
Θα υπάρχουν θέματα από τράπεζα θεμάτων;
Από ότι ακούγεται αυτό θα γίνει. Γίνεται μια αμερικανοποίηση των εξετάσεων θα δίνονται θέματα στους εξεταόμενους εκ των οποίων θα γίνει διαλογή για τις εξετάσεις. Η διόρθωση θα γίνει πιο εύκολα και πιο γρηγορη. Οι εξετάσεις όμως δε θα είναι πια αντικειμενικές καθώς η διαροή θα γίνεται από καλή. Επίσης θα βαθμολογείται ο καλύτερος παπαγάλος και όχι καλύτερος μαθητής. Τα θέματα θα είναι όλα με την μορφή ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής με εξαίρεση το μάθημα της έκθεσης. Πιθανό να υπάρχουν και θέματα- προβλήματα στην οποία η σωστή απαντηση θα κυκλώνεται από 4 πιθανές απαντήσεις.
Ποιον συμφέρει αυτή η αλλαγή
Επειδή στόχος του υπουργείου είναι να ρίξει τις βάσεις αυτοί που πρέπει να είναι χαρούμενοι είναι οι αποφοιτοι που χάσανε για λίγο την σχολή που θέλουνε αφού θα έχουν πολλές πιθανότητες να πιάσουν την σχολή τους με το σύστημα του 10% το οποίο θα ισχύει μέχρι και 2 χρόνια μετά. Επίσης επειδή σε κάθε νέο σύστημα συνήθως για να μην υπάρχουν διαμαρτυριες από τους μαθητές βάζουν εύκολα θέματα για να μη περάσει το σύστημα οι μαθητές που χάνουν για λίγα μόρια υψλόβαθμες σχολες έχουν πολλές πιθανότητες να περάσουν στην σχολή τους με το 10%.
Ποιον δε συμφέρει αυτή η αλλαγή.
Τον κλάδο των οικονομολόγων, Το μάθημα της διοίκησης επιχειρήσεων που διδάσκανε οι οικονομόλοι σε όλα τα παιδιά της τεχνολογικής κατέυθυνσης ά κύκλου λογικά θα σταματήσει να διδάσκεται. Προσωπικά θεωρω το μάθημα σε γενικές γραμμές άχρηστο και στην θέσή του πιθανό να μπει η Χημεία. Οι οικονομολόγοι θα μπορούν να διδάσκουν μόνο 1 πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα (αρχές οικονομίας) και μόνο στα παιδιά που στοχεύουν στο 5ο πεδίό.
Επίσης οι βιολόγοι πιθανό να χάσουν μέρος της πελατεία τους αφού πολύ πιθανό να έχουμε 1 μάθημα βιολογίας και όχι 2. Παρόλα αυτά επειδή είναι στο 3ο πεδίο δε θα έχουν σοβαρή μειώση σε σύγκριση με τους οικονομολόγους.
Αναδημοσίευση από το blog μου
αυτή την δημοσίσευση την έκανα 9 Αυγούστου 2010 (καταλαβαίνοντας πλήρως τι επρόκειτο να γίνει)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 845212
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
girly14
Εκκολαπτόμενο μέλος
μολις διαβασα το νομοσχεδιο στη σελιδα του υπουργειου που λεει πως οι αλλαγες θα ισχυσουν απο το 2013-2014 δηλαδη ακομα και σε μας που δινουμε του χρονου. Παντως αν το καλοσκεφτειτε η γενια μας αν οντως γινουν οι αλλαγες (κατι που ευχομαι!) θα εχει περασει απο 3 διαφορετικα συστηματα.Το θεμα ειναι το καινουριο συστημα θα ισχυσει απο αυτους που θα πανε φετος 1η λυκειου η και για μας που θα παμε δευτερα η τριτη λυκειου?
α)στην πρωτη λυκειου το περιβωητο νεο λυκειο που δεν πραγματοποιηθηκε
β)στην δευτερα αυτο που ισχυει τοσα χρονια
γ)στην τριτη το καινουργιο που μειωνει τα μαθηματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Paracelsus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πάντως ο υπουργός Παιδείας δεν διευκρίνισε πότε θα γίνει αυτή η αλλαγή απλώς επεσήμανε ότι πρέπει να γίνει .... Οπότε ηρεμήστε !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.