IasonasM
Εκκολαπτόμενο μέλος


Αυτό που θέλω να μάθω βασικά είναι το τι εκφράζει το du/dt. Λέμε ρυθμός μεταβολής ταχύτητας, δηλαδή; Το μέτρο της επιτάχυνσης; Αν ναι, πως το μέτρο ενός διανύσματος έχει αρνητικό πρόσημο ; (*εκτός αν στη φυσική χρησιμοποιείται καταχρηστικά και μόνο για να δείξει φορά, τότε οκ)Θα πάρεις το du/dt
(για την δεύτερη ισότητα πήρα από την wiki την διανυσματική σχέση και έβαλα μέτρα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Τότε θα πάρεις το απόλυτο, δηλαδή τοΗ επιτάχυνση είναι διάνυσμα αλλά εγώ ήθελα μόνο το μέτρο της μιας και ήταν ευθύγραμμη κίνηση.
Αυτό που θέλω να μάθω βασικά είναι το τι εκφράζει το du/dt. Λέμε ρυθμός μεταβολής ταχύτητας, δηλαδή; Το μέτρο της επιτάχυνσης; Αν ναι, πως το μέτρο ενός διανύσματος έχει αρνητικό πρόσημο ; (*εκτός αν στη φυσική χρησιμοποιείται καταχρηστικά και μόνο για να δείξει φορά, τότε οκ)
(για την δεύτερη ισότητα πήρα από την wiki την διανυσματική σχέση και έβαλα μέτρα)
To du/dt δεν έχει διαφορά από το:
Είναι το ίδιο, αλλά δε μία διάσταση, δεδομένου, βέβαια, ότι ως u εννοούμε την ταχύτητα και όχι το μέτρο της.
Αν προκύψει πλην, αυτό δηλώνει την αντίθετη κατεύθυνση.
Την δεύτερη ισότητα του πρώτου μηνύματος σου λέω. Εσύ εκεί υπονοείς ότι το u είναι το μέτρο της ταχύτητας, άρα η δεύτερη σχέση είναι λάθος.
Κάνε αυτό που σου είπα πριν, πάρε την u=-5t+20.
Είναι μία απλή κίνηση, ξέρεις ποια είναι.
Βρες την χ(t) και κάνε διάγραμμα.
Κάνε τα διαγράμματα u(t) και |u(t)|.
Πάρε τις δύο διαφορετικές παραγώγους που λες.
Δες τι συμβαίνει για την παράγωγο του δευτέρου (απολύτου) την στιγμή t=4.
Θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη διαφορά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
IasonasM
Εκκολαπτόμενο μέλος


Α, εγώ νόμιζα πως το u ήταν μέτρο αφού δεν είχε ούτε bold ούτε διάνυσμαΤην δεύτερη ισότητα του πρώτου μηνύματος σου λέω. Εσύ εκεί υπονοείς ότι το u είναι το μέτρο της ταχύτητας, άρα η δεύτερη σχέση είναι λάθος.

Αυτό νομίζω με καλύπτει, ευχαριστώΤότε θα πάρεις το απόλυτο, δηλαδή το![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgosHTML
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shanks7
Νεοφερμένος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgosHTML
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΑΓΝΗΓΙΩΡΓΟΣ
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Αγόρασα βοηθήμα φυσικής θετικής κατεύθυνσης γιατί δεν πάω φροντιστήριο (συγκεκριμένα Μαθιουδακή & Παναγιωτακόπουλου) αλλά έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ασκήσεις. Πχ. εχει 50 σελίδες ασκήσεων μόνο για τους νόμους των αερίων και την καταστατική εξίσωση που πιάνει 3-5 σελίδες στο βιβλίο. Ο καθηγητής μας συμπεριφέρεται λες και πάμε όλοι φροντιστήριο (θα του ζητήσουμε να τα λέει πιο αναλυτικά) + με τις καταλήψεις χάθηκαν μαθήματα και από εδώ και στο εξής θα προχωράμε σχετικά γρήγορα για ένα διάστημα. Που σημαίνει ότι θέλω να δώσω την προσοχή που πρέπει αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβω να κάνω όλες τις ασκήσεις. Έχετε καμιά ιδέα για το τι είδους ασκήσεις είναι σημαντικές για φυσική β λυκειού θετική κατεύθυνση Καταστατική εξίσωση και νόμοι αερίων;
Το συγκεκριμένο βοήθημα, τουλάχιστον στην έκδοση της Γ Λυκείου έχει στην αρχή ακόμα "Προτεινόμενες Ασκήσεις" για κάθε κεφάλαιο και "Ασκήσεις για μεγαλύτερη εμπέδωση". Αν κάνεις το 70-80% απο τις προτεινόμενες και της μισές απο την μεγαλύτερη εμπέδωση πιστεύω θα είσαι καλυμμένος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος


Επίσης, γράψε όλα τα γενικής να δεις πως θα προλαβαίνεις.
Τις μέρες που είχε κατάληψη, γιατί δεν διάβαζες?? Με το σχολείο δεν πρόκειται να βγει όλη η ύλη, κατάλαβε το.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kafess13
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
physicscrazy
Δραστήριο μέλος


παιδια μπορειται να με βοηθησετε σε ενα προβλημα το οποιο εχω κολλησει? ακουστε, δοχειο με θερμομονωτικα τοιχωματα κλεινεται απο πανω με ευκινητο θερμομονωτικο εμβολο βαρουσ 200N εμβαδου S=0,4m2 και διαθετει στροφιγγα που ειναι κλειστη. Το εμβολο ισοροπει αρχικα σε υψος h=83,1cm πανω απο τον πυθμενα του δοχειου το οποιο περιεχει n=0,2mol αεριου σε θερμοκρασια T=300Κ α) ποση ειναι η εξωτερικη πιεση? β) αν ανοιξουμε τη στροφιγγα και αφησουμε να διαφυγει η μιση ποσοτητα αεριου να υπολογιστει το υψος στο οποιο θα ισορροπησει και παλι το εμβολο αν υποθεσουμε οτι η θερμοκρασια και η εξωτερικη πιεση διατηρειται σταθερη
α)απο την καταστατικη PV=nRT ξερεις τη θερμοκρασια,ξερεις τα mol, ξερεις το R,ο ογκος που καταλαμβανει το αεριο ειναι ο,4*0,831=0,3324,οσος δηλαδη ο ογκος του δοχειου.αρα μπορεις να βρεις την πιεση που ασκει το αεριο.εστω p1 η πιεση που ασκει το αεριο,p2 ηπιεση που ασκει το εμβολο και p3 η εξωτερικη πιεση. αφου το εμβολο ισσοροπει ειναι p1=p2+p3<=>p3=p1-p2.η πιεση που ασκει το εμβολο ειναι το βαρος του δια τη διατομη του.
β)τωρα ξερουμε την πιεση που ασκει το αεριο(ουσιαστικα παραμενει σταθερη),τη θερμοκρασια,τα mol,το R,αρα μπορουμε να βρουμε απο την καταστατικη τον ογκο του αεριου, δηλαδη τον ογκο του δοχειου που καταλαμβανει το αεριο.ομως ειναι V=διατομη*υψος<=>υψος=V/διατομη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sail Beg
Εκκολαπτόμενο μέλος


1. Υπέρυθρη δέσμη φωτός έχει μήκος κύματος 10μm. Ποιος ο κυματάριθμος μετρούμενος σε cm-1 (πλήθος κυμάτων σε 1 cm);
2.Ορατή ακτινοβολία έχει μήκος κύματος 0,5μm. Ποια η συχνότητα μετρούμενη σε Hz (επαναλήψεις ανά δευτερόλεπτο);
Οι απαντησεις μου ειναι οι εξης οι οποιες δεν ξερω αν ισχυουν
1) 2π/10^-3 cm^-1
2) 6X10^14 hz
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Silent_Killer
Πολύ δραστήριο μέλος


Στο σχολικό βιβλίο σελ. 41 την 1.50
Η απάντηση βρίσκεται εδώ και η άσκηση (όποιος έχει την καλή θέληση αλλά δεν έχει βιβλίο ο σύνδεσμος είναι σελίδα στο ίντερνετ,δεν χρειάζεται να κατεβάσεις όλο το pdf) εδώ
Πριν δω την απάντηση πήρα τον νόμο του Ωμ όμως δεν κατάλαβα γιατί χρησιμοποιεί το Ε= 6 V.Δεν πρέπει να να λύσουμε ως προς το Ε;
Εγώ έκανα τα εξής:
v=ir
10=2i
Q w = 5
c v (1/ρίζα LC)=5
Ύψωσα στο τετράγωνο και όπου V έβαλα το 10 για να βρω το αντίστοιχο C ? Τι έκανα λάθος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


1) Αφού δίνει το Ε της πηγής, εμέις γιατί να λύσουμε ως προς Ε;Πριν δω την απάντηση πήρα τον νόμο του Ωμ όμως δεν κατάλαβα γιατί χρησιμοποιεί το Ε= 6 V.Δεν πρέπει να να λύσουμε ως προς το Ε;
Εγώ έκανα τα εξής:
v=ir
10=2i
Q w = 5
c v (1/ρίζα LC)=5
Ύψωσα στο τετράγωνο και όπου V έβαλα το 10 για να βρω το αντίστοιχο C ? Τι έκανα λάθος;
2) Το 10 πού βρέθηκε;
3) Τι τάση είναι αυτή η ν και τι σχέση έχει με τον πυκνωτή;
4) Αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kafess13
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος


Γειασ σας παιδια μπορειται να με βοηθησετε σε ενα προβλημα στο οποιο εχω κολλησει? οι μεταβολεσ ΑΒ και ΓΔ ειναι ισοβαρεισ και οι μεταβολεσ ΒΓ και ΔΑ ισοθερμες αν ΔUαβ=300J Qαβ=500J Qβγ=500J Qδα=-100J να βρειτε το Wγδ και Wολ
Από την ισοβαρή μεταβολή ΑΒ έχω QAB=ΔUAB+WAB ==> WAB=500-300=200 J ΅Αλλά WAB=nR(TB-TA)=200
και στην ισοβαρή μεταβολή ΓΔ είναι WΓΔ=nR(TΔ-ΤΓ)=-WΑΒ διότι ΤΑ=ΤΔ και ΤΒ=ΤΓ. Ωστε WΓΔ=-200 J
Στις ισόθερμες μεταβολές ισχύει W=Q Αρα WΒΓ=500 , WΔΑ=-100 και με την πρόσθεση όλων των έργων στον κύκλο βρίσκεις Wολ=400 J
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios1997
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος


Συγκεκριμένα, στο γ ερώτημα, το αποτέλεσμα μου δεν συμβαδίζει με αυτό των λύσεων.
Λέμε:
e=W/Qh (1)
Qh=QΒΓ + Q ΓΔ
Qh=QΒΓ + WΓΔ
Και πάω να βρω το QBΓ
QΒΓ= nCvΔΤ=nCv(TΓ-ΤΒ)=n3R/2(TΓ-ΤΒ)=3/2(nRTΓ-nRTΒ)=3/2(PΓ*VΓ-PB*VB)=3/2(1.5*10^-3*3.2*10^5 - 7.5*10^-3*3.2*10^5)=3/2(4.8*10^2-24*10^2)=3/2*(-19.2)*10^2= -2880J
τι κάνω λάθος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 116 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ioanna2007
- GiannisM
- Myrtw4567
- kalhkardia
- BatGuin
- Corfu kitty
- Albert.123
- Basilis0
- Than003
- Hased Babis
- Startx0
- profesoras
- Joji
- patatosalata22
- MR WHITE
- Chris180
- Fanimaid123
- T C
- cinnamongirl
- topg
- Mariaathens
- το κοριτσι του μαη
- alexandrahere
- menual
- giannhs2001
- Scandal
- spring day
- _Aggelos123
- suaimhneas
- Georgekk
- Unboxholics
- tsiobieman
- Idontknoww
- TonyMontanaEse
- ggl
- Theodora03
- igeorgeoikonomo
- constansn
- eukleidhs1821
- Panagiotis849
- Devilshjoker
- Medjnik
- mariaab
- globglogabgalab
- Alexandros973
- Mary Jane
- StudyFreak04
- penelopet
- SlimShady
- neurogirl
- chochoru
- Pharmacist01
- thecrazycretan
- aekaras 21
- calliope
- tyflopontiks
- Κέλλυ Μ
- ale
- papa2g
- EiriniS20
- the purge
- Xristosdimitra
- KaterinaL
- nucomer
- Papachrist
- Georgia110
- penelopenick
- Alexandros36k
- Patpat
- Evcathy
- Anxious
- Nefiki
- fani K
- kateRINA04
- Bill22
- marianna04
- Superhuman
- TigerHunt
- Libertus
- Χρησλου
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.