Eπιστήμης διατροφής και τροφίμων λεσβος vs Τεχνολογίας τροφίμων Θεσ/νικης

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
θα σου εξηγησω ακριβως... Η επιστήμη τροφίμων μελετάει την επίδραση που έχουν τα τρόφιμα στον άνθρωπο. Η τεχνολογία τροφίμων μελετάει την επίδραση που έχουν τα διάφορα υλικά (κυρίως συσκευασίας φαντάζομαι) πάνω στα τρόφιμα. Αυτη είναι η διαφορά η οποία βρίσκεται όπως τόνισα και πριν ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ!

ΑΤΕΙΘ
Το Τμήμα έχει ως σκοπό την εκπαίδευση των φοιτητών του στο αντικείμενο της Τεχνολογίας Τροφίμων που είναι ο κλάδος της Τεχνολογίας, στον οποίο βιολογικές, φυσικές, χημικές και μηχανικές επιστήμες χρησιμοποιούνται για τη μελέτη της φύσης των τροφίμων, των αιτίων που προκαλούν τις αλλοιώσεις τους και τις αρχές στις οποίες στηρίζεται η επεξεργασία τους, με σκοπό την εφαρμογή των γνώσεων αυτών στην παραγωγή, τον έλεγχο, τη συντήρηση, τη συσκευασία, τη διανομή και τη χρήση ασφαλών, θρεπτικών και οργανοληπτικά αποδεκτών από τον καταναλωτή τροφίμων.

Το Προεδρικό Διάταγμα υπ' αριθ. 342 (ΦΕΚ 230 / 11-10-2001) ορίζει τα ακόλουθα:

«Το περιεχόμενο σπουδών του Τμήματος Τεχνολογίας Τροφίμων καλύπτει τις εφαρμογές της επιστήμης και της τεχνολογίας στα τρόφιμα και ειδικότερα στη βελτίωση της παραγωγής, επεξεργασίας, διανομής, προετοιμασίας, εξέτασης, νομοθεσίας καθώς και χρησιμοποίησης των τροφίμων, κάνοντας χρήση των βιολογικών, φυσικών, χημικών και οικονομικών αρχών, καθώς και των τεχνολογιών πληροφόρησης.

Με την ολοκλήρωση των σπουδών τους, οι πτυχιούχοι του Τμήματος θα διαθέτουν τις απαραίτητες επιστημονικές και τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να δραστηριοποιούνται επαγγελματικά ως Τεχνολόγοι Τροφίμων και να μπορούν:

Να εφαρμόζουν και να αυξάνουν τη γνώση επί της σύστασης των τροφίμων, με γνώμονα την ποιότητα και την ασφάλειά τους.
Να εκτιμούν την απόδοση του εξοπλισμού επεξεργασίας των τροφίμων και να υποδεικνύουν με βάση τεχνικά και οικονομικά κριτήρια τον κατάλληλο εξοπλισμό και διεργασίες παραγωγής, καθώς επίσης και να χρησιμοποιούν τεχνικές για την εκτίμηση σημαντικών παραγόντων ασφάλειας και ποιότητας.
Να είναι υπεύθυνοι για την επιλογή, εξειδίκευση, εγκαθίδρυση και το σχεδιασμό της συνολικής διαδικασίας παραγωγής, καθώς και για το λειτουργικό σχεδιασμό των διεργασιών επεξεργασίας τροφίμων.
Να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν χημικές, φυσικές, μικροβιολογικές και οργανοληπτικές εξετάσεις για την εκτίμηση της ποιότητας και ασφάλειας των τροφίμων και μεθόδους ελέγχου για όλους τους μικροοργανισμούς των τροφίμων (παθογόνους, αλλοιώσεων, ζυμώσεων).
Να λαμβάνουν μέρος στην εκτίμηση / αξιολόγηση των διεργασιών παραγωγής τροφίμων με τη χρήση τεχνικών, όπως η Ανάλυση Επικινδυνότητας - Κρίσιμα Σημεία Ελέγχου ( HACCP ), έτσι ώστε να διασφαλίζεται η παραγωγή ασφαλών και ποιοτικών προϊόντων.
Να επιβλέπουν και να εφαρμόζουν τις μεθόδους διασφάλισης της ποιότητας των τροφίμων κατά την επεξεργασία τους, ώστε να είναι σύμφωνη με διεθνώς αναγνωρισμένα συστήματα ποιότητας (π.χ. ISO 9000) και με τις σχετικές περιβαλλοντικές προδιαγραφές και νομικές απαιτήσεις.
Να συμμετέχουν σε ερευνητικά προγράμματα, προγράμματα ανάπτυξης νέων προϊόντων τροφίμων καθώς και προγράμματα πολλαπλών επιστημονικών αντικειμένων.
Να συμβάλλουν και να λαμβάνουν μέρος στη λειτουργία, τη διοίκηση - διαχείριση και τον έλεγχο των βιομηχανικών μονάδων επεξεργασίας τροφίμων.
Να έχουν κατάλληλο υπόβαθρο για απασχόληση στην εκπαίδευση και την έρευνα.
Να αναπτύσσουν δεξιότητες, ώστε να είναι σε θέση να εκτελούν όλα τα ανωτέρω σε ατομικό ή και σε ομαδικό επίπεδο, να συντάσσουν εκθέσεις και να παρουσιάζουν τα αποτελέσματα μελετών, έρευνας κ.λπ.
Να υιοθετούν και να αφομοιώνουν νέες τεχνικές, ώστε να ανταποκρίνονται στις μελλοντικές αλλαγές και εξελίξεις της επιστήμης, της τεχνολογίας και της αγοράς.
Οι σπουδές περιλαμβάνουν θεωρητική διδασκαλία, εργαστηριακές ασκήσεις, φροντιστήρια, σεμινάρια, επισκέψεις σε χώρους παραγωγής και εκπόνηση εργασιών με έμφαση στη μελέτη περιπτώσεων και τη συμμετοχική εργασία. Ειδική βαρύτητα δίνεται στην ανάπτυξη των προσωπικών ικανοτήτων του φοιτητή, συμπεριλαμβανόμενης της ανάπτυξης πρωτοβουλιών και της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων.

Στα μαθήματα γενικής υποδομής του Τμήματος περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική, Βιολογία και Μικροβιολογία.

Τα μαθήματα εξειδίκευσης παρέχουν γνώση της χημικής σύστασης όλων των τροφίμων, της φυσικής, βιολογικής και βιοχημικής συμπεριφοράς τους, των θρεπτικών απαιτήσεων του ανθρώπου και των θρεπτικών παραγόντων των τροφίμων, της φύσης και συμπεριφοράς των ενζύμων, της μικροβιολογίας των τροφίμων, των αλληλεπιδράσεων των συστατικών των τροφίμων μεταξύ τους καθώς και με τα υλικά συσκευασίας και με το ατμοσφαιρικό οξυγόνο, των προσθέτων και των επιμολύνσεων, της τοξικολογίας των τροφίμων, των επιδράσεων των διαφόρων μεθόδων βιομηχανικής επεξεργασίας, των διεργασιών και συνθηκών αποθήκευσης, καθώς και της χρήσης της στατιστικής για το σχεδιασμό της πειραματικής εργασίας και την εκτίμηση των αποτελεσμάτων.

Επίσης, στα γνωστικά αντικείμενα του Τμήματος περιλαμβάνονται οι εφαρμογές και άλλων τεχνολογιών στα τρόφιμα, όπως των υλικών, της μηχανικής, των οργάνων μέτρησης, του αυτοματισμού και της ηλεκτρονικής, της γεωργίας και της βιοτεχνολογίας.

Ιδιαίτερη κατηγορία μαθημάτων αποτελούν τα γνωστικά αντικείμενα διοίκησης, οικονομίας και νομοθεσίας, τα οποία είναι απαραίτητα για την οργάνωση και διοίκηση των επιχειρήσεων, εργαστηρίων, οργανισμών και υπηρεσιών που σχετίζονται με την ειδικότητα, καθώς και τα γνωστικά αντικείμενα ανθρωπιστικών σπουδών».

Σημείωση συντονιστή : Το θέμα προέκυψε από παρόμοιου περιεχομένου thread.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Skotadismenos

Νεοφερμένος

Ο Στέλμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μύρινας (Λέσβος). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
https://www.fns.aegean.gr/index.php/programa-spoudon/proptixiakes-spoudes/programa-spoudon4.html

https://www.food.teithe.gr/docs/programma_spoudwn.pdf

Εδω είναι τα προγράμματα σπουδών και των 2 τμημάτων... Είναι παρόμοια, ναι, αλλά όχι ίδια. Το κάθε τμήμα έχει εστιάσει εκεί που πιστεύει ότι χρειάζεται ώστε να παρέχει στους φοιτητές του τις απαιτούμενες γνώσεις. Το ποιο από τα 2 τμήματα είναι καλύτερο κυμαίνεται πλέον σε υποκειμενικό επίπεδο διότι έχει να κάνει με τα μαθήματα που επιθυμεί ο καθένας να παρακολουθήσει. Σου προτείνω να δεις τα 2 links να βγάλεις μονος σου τα συμπεράσματα σου όπως άλλωστε έκανα και εγώ και να το λήξουμε εδώ χωρίς να χρειαστεί να επηρεάσουμε περαιτέρω τους υποψήφιους που προσπαθούν να βρουν τι να δηλώσουν στο μηχανογραφικό τους.
Όσο για τις εγκαταστάσεις. Αν το γεγονός ότι επαρκούν ώστε οι φοιτητές να διδαχτούν σωστά ότι χρειάζεται δεν σου αρκεί και επιμένεις να τις συγκρίνεις, τότε δεν θέλω να ξέρω τι προσπαθείς να πετύχεις.
Ευχαριστώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
https://www.fns.aegean.gr/index.php/programa-spoudon/proptixiakes-spoudes/programa-spoudon4.html

https://www.food.teithe.gr/docs/programma_spoudwn.pdf

Εδω είναι τα προγράμματα σπουδών και των 2 τμημάτων... Είναι παρόμοια, ναι, αλλά όχι ίδια. Το κάθε τμήμα έχει εστιάσει εκεί που πιστεύει ότι χρειάζεται ώστε να παρέχει στους φοιτητές του τις απαιτούμενες γνώσεις. Το ποιο από τα 2 τμήματα είναι καλύτερο κυμαίνεται πλέον σε υποκειμενικό επίπεδο διότι έχει να κάνει με τα μαθήματα που επιθυμεί ο καθένας να παρακολουθήσει. Σου προτείνω να δεις τα 2 links να βγάλεις μονος σου τα συμπεράσματα σου όπως άλλωστε έκανα και εγώ και να το λήξουμε εδώ χωρίς να χρειαστεί να επηρεάσουμε περαιτέρω τους υποψήφιους που προσπαθούν να βρουν τι να δηλώσουν στο μηχανογραφικό τους.
Όσο για τις εγκαταστάσεις. Αν το γεγονός ότι επαρκούν ώστε οι φοιτητές να διδαχτούν σωστά ότι χρειάζεται δεν σου αρκεί και επιμένεις να τις συγκρίνεις, τότε δεν θέλω να ξέρω τι προσπαθείς να πετύχεις.
Ευχαριστώ...

Και γιατί θεωρείς ότι το ένα τμήμα βγάζει επιστήμονες και το άλλο όχι???
Για πιο λόγο το πρόγραμμα μαθημάτων του τμήματος σου είναι καλύτερο???
δεν μας εξηγείς!!!!!
Τα επαγγελματικά δικαιώματα του τει τεχνολογίας τροφίμων τα διάβασες????είδες ότι είναι απεριόριστα???
Το δικό σου τμήμα έχει μόλις 4 χρόνια ζωής και όταν ξεκίνησε δεν είχε εργαστήρια έτσι δεν είναι?????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Skotadismenos

Νεοφερμένος

Ο Στέλμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μύρινας (Λέσβος). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Το δικό μου πρόγραμμα είναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΆ καλύτερο ΓΙΑ ΜΕΝΑ διότι εγώ προτιμώ να διδαχθώ Μικροβιολογία και Βιοχημεία βαθύτερα απ ότι Τεχνολογία ενώ εσύ το ανάποδο. Πόσες φορές πρέπει να αναφέρω την λέξη υποκειμενικά???
Και μιας και εσείς εμβαθύνετε στην τεχνολογία σας ονόμασαν τεχνολόγους ενώ εμείς που εμβαθύνουμε στην μικροβιολογία και τη βιοχημεία μας ονόμασαν Επιστήμονες. Εγώ μιλούσα για τον τίτλο όχι για την ικανότητα κάποιου να γνωρίζει την επιστήμη του (επαναλαμβάνω για άλλη μια φορά)
Όσο για τα επαγγελματικά δικαιώματα, εκεί δεν έχω τίποτα να σου πω... Εμείς ακόμα τα κυνηγάμε. Και όπως προανέφερα σε αυτήν όπως και σε όλες τις σχολές που ιδρύθηκαν ποτέ τα δικαιώματα παίρνουν χρόνο και εμείς είμαστε ακόμη "νέοι" σαν τμήμα.

Όσο για το τι ΕΙΧΕ όταν ξεκίνησε... Λάθος σου που το αναφέρεις, μπορεί πριν 4 χρόνια να μην είχε τώρα όμως ΈΧΕΙ! Και μάλιστα αρκετά καλά εξοπλισμένα ώστε να αποκτήσουμε εμπειρίες. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Και το δικό σου όταν ιδρύθηκε ΔΕΝ ΕΊΧΕ εργαστήρια αλλά τώρα ΈΧΕΙ!
Εξακολουθώ να θέλω να το λήξω εδώ... It's up to you.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Το δικό μου πρόγραμμα είναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΆ καλύτερο ΓΙΑ ΜΕΝΑ διότι εγώ προτιμώ να διδαχθώ Μικροβιολογία και Βιοχημεία βαθύτερα απ ότι Τεχνολογία ενώ εσύ το ανάποδο.
https://www.teiath.gr/stetrod/food_technology/spoudes/neoprogramma.pdf
τεχνολογίας τροφίμων τει
Μικροβιολογία Τροφίμων Ι, Μικροβιολογία Τροφίμων ΙΙ, Βιοχημεία, Βιομηχανική Μικροβιολογία, Οργανική Χημεία, Ποσοτική Αναλυτική Χημεία, Βιολογία, Γενική Χημεία, Χημεία Τροφίμων, Βιοτεχνολογία Τροφίμων, Ενόργανη Ανάλυση Τροφίμων

https://www.fns.aegean.gr/index.php/programa-spoudon/proptixiakes-spoudes/programa-spoudon4.html
τεχνολογίας τροφίμων Λήμνος
Βιοχημεία Ι, Βιοχημεία ΙΙ, Μικροβιολογία Τροφίμων Ι, Βιοχημεία Τροφίμων, Μικροβιολογία Τροφίμων ΙΙ, Ανόργανη Χημεία, Χημεία Τροφίμων Ι, Χημεία Τροφίμων ΙΙ, Βιοτεχνολογία Τροφίμων, Βιολογία Κυττάρου

Όσο για το τι ΕΙΧΕ όταν ξεκίνησε... Λάθος σου που το αναφέρεις, μπορεί πριν 4 χρόνια να μην είχε τώρα όμως ΈΧΕΙ
Πολύ σωστά κάνω και το αναφέρω...δηλαδή σπούδαζαν σε ένα τμήμα που επιβάλλονται τα εργαστήρια χωρίς να υπάρχει εργαστηριακός εξοπλισμός!!!τραγικόοο

Εγώ δεν σπουδάζω τεχνολογία τροφίμων...βλέπω τα προγράμματα σπουδών τα επαγγελματικά δικαιώματα και κρίνω.......και δεν βλέπω κάπου το δικό σου τμήμα να υπερτερεί εκτός και αν επιτέλους μας πεις εσύ γιατί είναι καλύτερο χωρίς να παίζεις με τις λέξεις και να μας λες ότι ο τίτλος σου έχει τη λέξη επιστήμης άρα είσαι επιστήμονας άρα καλύτερος....καμία επαφή με την πραγματικότητα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Skotadismenos

Νεοφερμένος

Ο Στέλμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μύρινας (Λέσβος). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Αφού μου επιτίθεσαι για άλλη μια φορά και γίνεσαι εχθρικός χωρίς να υπάρχει κανένας απολύτως λόγος, απαντώ:
Απαιτώ να μου βρεις που είπα ότι είμαι καλύτερος... ΠΟΥΘΕΝΑ. Εγω μίλησα καθαρά για την ονομασία. Παίζω με τις λέξεις? Δεν φαίνομαι να είμαι ο μονος...
Τίνος είναι το καλύτερο τμήμα? Είδες κανέναν από εμάς να μπει στη δημοσίευση για άλλο τμήμα και να αρχίσει τις συγκρίσεις? Προσωπικά το βρίσκω παιδιάστικο και ο μόνος λόγος που μπήκα στο παιχνίδι εδώ είναι για να σταματήσω τη δυσφήμηση, λόγω κάποιου περίεργου παιχνιδιού, που αποφάσισες να ρίξεις πάνω στη Λήμνο (προσωπικος λόγος? Επαγγελματικός? Δεν με ενδιαφερει να μαθω...)

Στο πρόγραμμα σπουδών που δημοσίευσα πριν δεν έχει όλα αυτα τα μαθήματα αλλά μόνο μερικά από αυτα. Ίσως να είναι απο άλλο ΤΕΙ γιατί εγώ δημοσίευσα του ΑΤΕΙΘ για το οποίο έγινε λόγος επανειλημμένα.
Τέλος, ΑΠΑΙΤΩ να μην αποκρύπτεις σκοπίμως πληροφορίες προς όφελος σου τις όποιες ήταν γνωστό ότι είχες διαβάσει πριν λίγο...
Αναφέρομαι φυσικά στα μαθήματα του τμήματος της Λήμνου τα οποία είναι:
Ανόργανη Χημεία (Θ και Ε) Βιολογία Κυττάρου (Θ και Ε), Γενική Μικροβιολογία (Θ και Ε), Οργανική Χημεία (Θ και Ε), Βιοχημεία Ι (Θ και Ε), Φυσιολογία του Ανθρώπου Ι, Χημεία Τροφίμων Ι (Θ και Ε), Βιοχημεία ΙΙ (Θ και Ε), Μικροβιολογία Τροφίμων Ι (Θ και Ε), Φυσιολογία του Ανθρώπου ΙI, Χημεία Τροφίμων II (Θ και Ε), Βιοχημεία Τροφίμων (Θ και Ε), Μικροβιολογία Τροφίμων II (Θ και Ε), Τοξικολογία Τροφίμων, Βιοτεχνολογία Τροφίμων –
Βιομηχανικές Ζυμώσεις, Μοριακή Βιολογία (Θ και Ε), Γενετική και Διατροφή, Παθοφυσιολογία
Όλα εκ των οποίων σχετίζονται άμεσα με βιοχημεία/μικροβιολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Σαν επιπροσθετο στα σχολια σας,θα ηθελα να σας ενημερωσω πως περισσοτερα δικαιωματα θα εχουμε απο τους αποφοιτους τει,γιατι η σχολη ανηκει στα πανεπιστημια (αει).

πιστευω οτι η συγκεκριμενη σχολη αξιζει.προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενοσ και να σασ το θεσω αλλιωσ αντιστοιχη σχολη στην αλλαδα δεν υπαρχει.η επιλογη ειναι δικια σασ..

εργαστηρια εχει αρκετα μπορεισ να μπεις στην ιστοσελιδα του τμηματος και να δεις πιο συγκεκριμενα [/URL]

Ψαξτε περισσοτερο το αντικειμενο φιλοι μου... Και φυσικα δε συγκρινεται ενα τει με ενα αει...ν

Απαντάω σε όλα αυτά που ακόμη και τώρα δεν μπορείτε να τα υποστηρίξετε αφού δεν υφίστανται..........


Αφού μου επιτίθεσαι για άλλη μια φορά και γίνεσαι εχθρικός χωρίς να υπάρχει κανένας απολύτως λόγος, απαντώ:

Που έγινα εχθρικός???Περιμένω απαντήσεις που πολύ απλά δεν μας δίνεις.....Θέλω τις διαφορές αλλά δεν μας τις λες....

Στο πρόγραμμα σπουδών που δημοσίευσα πριν δεν έχει όλα αυτα τα μαθήματα αλλά μόνο μερικά από αυτα. Ίσως να είναι απο άλλο ΤΕΙ γιατί εγώ δημοσίευσα του ΑΤΕΙΘ για το οποίο έγινε λόγος επανειλημμένα.
Τέλος, ΑΠΑΙΤΩ να μην αποκρύπτεις σκοπίμως πληροφορίες προς όφελος σου τις όποιες ήταν γνωστό ότι είχες διαβάσει πριν λίγο...
Αναφέρομαι φυσικά στα μαθήματα του τμήματος της Λήμνου τα οποία είναι:
Ανόργανη Χημεία (Θ και Ε) Βιολογία Κυττάρου (Θ και Ε), Γενική Μικροβιολογία (Θ και Ε), Οργανική Χημεία (Θ και Ε), Βιοχημεία Ι (Θ και Ε), Φυσιολογία του Ανθρώπου Ι, Χημεία Τροφίμων Ι (Θ και Ε), Βιοχημεία ΙΙ (Θ και Ε), Μικροβιολογία Τροφίμων Ι (Θ και Ε), Φυσιολογία του Ανθρώπου ΙI, Χημεία Τροφίμων II (Θ και Ε), Βιοχημεία Τροφίμων (Θ και Ε), Μικροβιολογία Τροφίμων II (Θ και Ε), Τοξικολογία Τροφίμων, Βιοτεχνολογία Τροφίμων –
Βιομηχανικές Ζυμώσεις, Μοριακή Βιολογία (Θ και Ε), Γενετική και Διατροφή, Παθοφυσιολογία
Όλα εκ των οποίων σχετίζονται άμεσα με βιοχημεία/μικροβιολογία.

εδώ δείχνεις ότι ταράχτηκες μάλλον.......συμπλήρωσες 2-3 μαθήματα που υπάρχουν σχετικά και στο τει......Εγώ απλά σταμάτησα την σύγκριση γιατί όπως βλέπουμε δεν υπήρχε λόγος να συνεχίσω μιας και τα μαθήματα είναι ίδια....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Skotadismenos

Νεοφερμένος

Ο Στέλμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μύρινας (Λέσβος). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Δεν ταράχτηκα καθόλου. Λέω αυτό που σκέφτομαι απο τη στιγμή που άρχισες να απαντάς σε αυτό το post. Σου είπα να μου δείξεις πότε ΕΓΏ είπα ότι είμαι καλύτερος. Με εμένα μιλάς.

Επίσης δεν προσέθεσα 2-3 μαθήματα αλλά 8. Αν εσύ δεν βλέπεις διαφορά τότε δεν μπορώ να πω ότι είναι δικό μου πρόβλημα.

Ανέφερα διάφορα πράγματα που είναι διαφορετικά στα διάφορα τμήματα και εσύ κατάφερες μόνο να μου απαντήσεις με την ερώτηση "Γιατί δεν μας λες τις διαφορές?" Και εγώ φυσικά έπεσα πολλές φορές σε αυτήν την παγίδα και ανέφερα και άλλα πράγματα που απ ότι φαίνεται δεν σε ένοιαζε να δεις.

Σε ένα διάλογο υπάρχει ο κανόνας ότι και οι 2 ομιλητές πρέπει να είναι διατεθειμένοι να δεχτούν την άποψη του άλλου, να κρίνουν και να δουν μια κάποια αλήθεια στα λόγια του. Εγώ είδα την αλήθεια σε αυτά που είπες περι επαγγελματικών δικαιωμάτων (τουλαχιστον μέχρι να βγουν και τα δικά μας) όμως εσύ απέτυχες να δεχτείς τους λόγους που ΕΜΈΝΑ μου αρέσει περισσότερο η σχολή μου απο την Τεχνολογία Τροφίμων, απέτυχες να δεχτείς το ότι μιλάω υποκειμενικά και έμεινες κολλημένος στη θέση σου ακόμη και αν αυτό σε ανάγκασε να παραθέσεις στοιχεία που εγώ θεωρώ ελλειπή.

Όπως φαίνεται αρνείσαι να κάνεις διάλογο με τον άλλο παραθέτοντας επιχειρήματα που να τον αντικρούουν ορθώς (με εξαίρεση και πάλι τα δικαιώματα)
αλλά παραθέτεις επιχειρήματα που είτε δεν είναι ολοκληρωμένα είτε ίσχυαν κάποτε όμως όχι πλέον. (Ναι ισχυει αυτό που πέρασαν τα παιδιά του '09 ηταν τραγικό αλλά τα πραγματα έχουν αλλάξει)
Ως εκ τούτου θεωρώ αυτόν το διάλογο ανούσιο και, μιας και είναι σειρά μου να αρνηθώ κάτι, αρνούμαι να τον συνεχίσω.
Καληνύχτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Επίσης δεν προσέθεσα 2-3 μαθήματα αλλά 8. Αν εσύ δεν βλέπεις διαφορά τότε δεν μπορώ να πω ότι είναι δικό μου πρόβλημα.

8????που???μετράς πάλι τα ίδια!!!!!


Ανόργανη Χημεία----------Γενική Χημεία
Βιολογία Κυττάρου,------Βιολογία
Γενική Μικροβιολογία,----------Μικροβιολογία Τροφίμων Ι
Οργανική Χημεία,---------- Οργανική Χημεία
Βιοχημεία Ι, ---------------------Βιοχημεία
Φυσιολογία του Ανθρώπου Ι,--------------Ποσοτική Αναλυτική Χημεία
Χημεία Τροφίμων Ι,---------------------- Χημεία Τροφίμων
Βιοχημεία ΙΙ , --------------------Γενική Χημεία
Μικροβιολογία Τροφίμων Ι,-----------Μικροβιολογία Τροφίμων Ι
Φυσιολογία του Ανθρώπου ΙI, -----------
Χημεία Τροφίμων II , --------------------------Ενόργανη Ανάλυση Τροφίμων
Βιοχημεία Τροφίμων, -------------------------Οργανοληπτικός Έλεγχος Τροφίμων
Μικροβιολογία Τροφίμων II,--------------- Μικροβιολογία Τροφίμων ΙΙ
Τοξικολογία Τροφίμων, -------------------Ανάλυση Τροφίμων
Βιοτεχνολογία Τροφίμων –------Βιοτεχνολογία Τροφίμων
Βιομηχανικές Ζυμώσεις, -----------------
Μοριακή Βιολογία, ------------------Εισαγωγή στην Επιστήμη & Τεχν.Τρ.
Γενετική και Διατροφή, -----------Επεξεργασία Τροφίμων Ι
Παθοφυσιολογία----------------Επεξεργασία Τροφίμων ΙΙ


βαριέμαι να διαβάσω τα υπόλοιπα...όσα διάβασα από το τει σχετίζονται με την χημεία και την βιολογία....έχει και άλλα που δεν διάβασα.......δεν τα έβαλα σε απόλυτη σειρά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,120 μηνύματα.
τι σχέση έχει η γενική χημεία με την βιοχημεία 2
και η φυσιολογία με την ποσοτική χημεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
δεν τα έβαλα σε απόλυτη σειρά.

τι σχέση έχει η γενική χημεία με την βιοχημεία 2
και η φυσιολογία με την ποσοτική χημεια
διάβασε πριν κάνεις τον έξυπνο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top