Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Η ικανοτητα δεν παιζει καθολου, ε?
Παιζει λιγο . Πανελληνιες = 80%απομνημονευση μεθοδολογιων και κειμενων , 15% ικανοτητα 5% τυχη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pagitas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παιζει λιγο . Πανελληνιες = 80%απομνημονευση μεθοδολογιων και κειμενων , 15% ικανοτητα 5% τυχη
Μ' αρεσει οταν βλεπω τοσο εγκυρες στατιστικες μελετες.
(επισης, δε μας γ***τε με την τυχη?)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosMak
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Οι πανελλήνιες είναι θέμα κωλοφαρδίας είναι ρουλέτα και συγκεκριμένα στις τεχνολογικές και θετικές επιστήμες.Ανάλογος τι θέματα θα βάλουν αν στην φυσική και στα μαθηματικά θέλουν να μην γράψει κανένας δεν θα γράψει κανένας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πολλά παίζουν!! Τι θα πει "πολύ", "λίγο" ή "καθόλου" (εντάξει σαφώς και είναι καλύτερο από το να λες στο άκυρο και συγκεκριμένα ποσοστά αλλά τέλος πάντων. )Εννοειται πως παιζει και ο παραγοντας τυχη(πολυ λιγο βεβαια) σε μερικα μαθηματα(π.χ ΑΟΔΕ) αλλα αν δεν εχεις διαβασει οσο κολοφαρδος και αν εισαι...
Κάθε περίπτωση μαθητή-διαγωνιζόμενου είναι διαφορετική, κάθε χρονιά είναι διαφορετική.
Είναι θέμα ψυχολογίας, προσωπικών ικανοτήτων, τι θέματα θα πέσουν, πόσο καλά διαβασμένος είσαι εσύ, πόσο είναι οι άλλοι και πολλά πολλά άλλα.
Η επιτυχία στην πανελλήνιες όμως δεν έχει να κάνει τόσο με το να γράψεις καλά αλλά με το να μπεις στην σχολή που θες και για να γίνει αυτό θα πρέπει να γράψεις καλύτερα από τους άλλους που θέλουν την ίδια σχολή με σένα ή με άλλα λόγια να γράψουν οι άλλοι χειρότερα από σένα, ώστε να "χωρέσεις" και εσύ και να μπεις.
Ε, και αυτό θέμα τύχης είναι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catgirlbarbara
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZeglisX
Νεοφερμένος
Ε ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 100 Γ*******Σ ΣΕΛΙΔΕΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙ.
Τι κλαίγεστε ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
Φυσικά και παίζει ρόλο η τύχη όταν βλέπεις τις τρελές αποκλίσεις που συναντάμε σε μερικά μαθήματα.
Φυσικά και παίζει ρόλο η τύχη όταν βλέπεις έναν μαθητή που είναι στον κόσμο του γράφει πχ το 4ο θέμα γιατί την προηγούμενη μέρα έκανε το ίδιο θέμα στο φροντιστήριο
Φυσικά και παίζει ρόλο η τύχη όταν αναφερόμαστε σε περιστατικά διέρευσης θεμάτων (ελάτε τώρα,μεταξύ μας μιλάμε)
Φυσικά και παίζει ρόλο η τύχη όταν περνάς ή μένεις απέξω από τη σχολή σου για 1 μόριο.
Φυσικά και παίζει ρόλο η τύχη όταν σου συμβαίνει κάτι ακραίο μια μέρα πριν δώσεις και την επόμενη σε έχει καταβάλλει τόσο που δεν μπορείς να λειτουργήσεις.
Φυσικά και παίζει ρόλο η τύχη όταν ο ΑΣΧΕΤΟΣ έχει βρει τρόπο να αντιγράψει/κάνει σκονάκι χωρίς να τον πιάσουν.
Η τύχη από μόνη της δεν είναι ικανή να σε περάσει πάντα στην πρώτη σου προτίμηση αλλά μπορεί να σε περάσει σε οποιαδήποτε άλλη.
ZeglisX έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες αλλά ένα παιδί που είναι τώρα 3η Λυκείου και δεν έχει καμία επαφή με το Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να το καταλάβει.Και θα κλαφτεί ,και θα εκνευριστεί και θα του πούμε κιόλας ότι έχει δίκιο,γιατί στη θέση που είναι έχει δίκιο.
Αλλά οι εξετάσεις είναι εξετάσεις.Και δεν καλείσαι μόνο στις Πανελλήνιες να αποδείξεις σε 18 ώρες τι έχεις μάθει σε όλη τη χρονιά.Σε κάθε εξέταση έτσι γίνεται.
Διαβάζεις τα πάντα και δεν πέφτουν πάντα αυτά που ξέρεις καλά.Διαβάζεις 6 μήνες-1 χρόνο-κτλ κτλ και εξετάζεσαι σε 2 ώρες.Αυτή είναι η δομή των εξετάσεων και δεν μπορεί να αλλάξει. Απλά το κακό με τις Πανελλήνιες είναι ότι είναι μια φορά το χρόνο κι αν πατώσεις σε ένα μάθημα...πάτωσες στο μάθημα end of story.Προσπαθείς να γράψεις στα υπόλοιπα τέλεια.Κι αν τελικά δεν περάσεις πρέπει να περιμένεις ένα χρόνο για να ξαναδώσεις.
Απλά για το χ,ψ λόγο μπορεί και να μην περάσεις ενώ έχεις διαβάσει πολύ κι έχεις κουραστεί.Και γι'αυτό μπορεί να φταις εσύ,μπορεί να φταιει άλλος ,μπορει και να μην φταιει κανενας.
Τα θέματα είναι
-ότι τα παιδιά τρέχουν από το σχολείο στο φροντιστήριο και τουμπαλιν και καπου αναμεσα παλευουν να βρουν χρονο για ποιοτικο διαβασμα.αναγκαζονται να κοιμουνται αργα.ξυπνανε σαν ζομπι.κτλ κτλ καθε μερα.
-μπορει να γραψεις τελεια και να χασεις την πρωτη προτιμηση για 1 για 10 για 20 για 50 μορια
-προστριβες σχετικα με το αν ειναι δικαιες οι ειδικες κατηγοριες
-ειναι λογικο ατομο με 12 στη Βιολογια και 13 στη Χημεια και 20 στα υπολοιπα να μπαινει σε σχολες του τριτου πεδιου και αντιστοιχα για τα αλλα πεδια
-εξετασεις μια φορα το χρονο μονο (αλλα αν γινοταν παραπανω θα εμπαιναν συνεχεια καινουριοι φοιτητες στο πανεπιστημιο?-αλλα προβληματα μετα)
-άραγε να διαλεγουν τα παιδια το πανεπιστημιο που θελουν και να δινουν εκει εξετασεις και το ιδιο το πανεπιστημιο να αποφασιζει? αλλα προετοιμαζει το σχολειο καταλληλα τα παιδια για να ΣΚΕ-ΦΤΟ-ΝΤΑΙ. εχει ξεφυγει η κοινωνια απο τα κομπλεξ τον σχολων με τα πολλα μορια ή θα μαζευτουν ολοι οι μαθητες στις λεγομενες σχολες ελιτ (κλαιν)
-θα καταλαβουν επιτελους στο υπουργειο οτι το προβλημα της παιδεια θελει να το πιασεις απο τη ριζα του κι οχι απο την ακρη της τριχας.τουτεστιν το κακο ξεκιναει απο το Δημοτικο κι οχι απο τις Πανελληνιες.
-γινεται να μην υπαρχουν τα ''υποχρεωτικα'' φροντιστηρια γιατι οι μαθητες το μονο που κανουν τελικα ειναι να ακουνε ''για αυριο παρτε αυτες τις ασκησεις''
-γινεται το σχολειο να προσφερει το επιπεδο που προσφερει ενας φροντιστηριο?
-γινεται να καταργήσεις το φροντιστήριο και να αλλάξεις με μιας το μυαλο γονεων-μαθητων και δασκαλων που έχουν το φροντιστήριο σαν την συνήθεια που έγινε λατρεία.
-μήπως τελικα πρεπει η ''και καλα'' δωρεαν δημοσια παιδεία να γίνει 300 ευρω/μηνα για να δειξουν ολη την πρεπουσα σημασια
-μηπως τωρα την εχουν χεσμενη την παιδεια και δεκαρα τσακιστη δεν θα δει επειδη εχουν σοβαροτερα προβληματα
''Ο Κωστακης καταφερε και περασε στην Ιατρικη χωρις κανενα φροντιστηριο'' ακουμε και γουρλωνουμε τα ματια .
ενω στην πραγματικοτητα μας λενε ''Η Γεωργια ηταν εγκυος και μετα απο 9 μηνες γεννησε το παιδί που είχε στην κοιλιά της''
λογικό...το φυσιολογικο ειναι μετα απο 9 μηνες να βγαινει το παιδί.δεν θα καθησει μεσα κανενα χρονο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonisd95
Δραστήριο μέλος
Εκείνοι που δεν γράφουν δεν είναι εκείνοι που δεν ξέρουν, αλλά ούτε εκείνοι που γράφουν είναι απαραίτητα εκείνοι που ξέρουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mercury
Επιφανές μέλος
Παιδάκια...οι πανελλήνιες είναι μόνο ένα τυχερό παιχνίδι.Τίποτα άλλο.
Εκείνοι που δεν γράφουν δεν είναι εκείνοι που δεν ξέρουν, αλλά ούτε εκείνοι που γράφουν είναι απαραίτητα εκείνοι που ξέρουν.
Η τύχη,ευνοεί τους προετοιμασμένους όμως
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonisd95
Δραστήριο μέλος
Η τύχη,ευνοεί τους προετοιμασμένους όμως
Δεκτό.
Ένας απροετοίμαστος έχει τις ίδιες πιθανότητες να πετύχει με έναν που δεν θα πάει να γράψει καθόλου.
Ένας προετοιμασμένος έχει απλά περισσότερες πιθανότητες να πετύχει, όχι ότι θα τον ευνοήσει η τύχη περισσότερο.
Και επειδή όλα κρίνονται από τις πιθανότητες και την τύχη οι πανελλαδικές είναι ξεφτίλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathisdim
Νεοφερμένος
Παιδάκια...οι πανελλήνιες είναι μόνο ένα τυχερό παιχνίδι.Τίποτα άλλο.
Εκείνοι που δεν γράφουν δεν είναι εκείνοι που δεν ξέρουν, αλλά ούτε εκείνοι που γράφουν είναι απαραίτητα εκείνοι που ξέρουν.
Αν περιμενεις να γραψεις πανελληνιες βασισμενος στην τυχη μην εχεις και πολλες ελπιδες να περασεις σε καποια σχολη. Ειναι καθαρα θεμα διαβασματος και ψυχολογιας. Αν εισαι καλα προετειμασμενος δεν εχεις να φοβασαι τιποτα, το αν "κολλησεις" ειναι θεμα ψυχολογιας δηλαδη αγχους και πιεσης. Εχεις ωστωσο δικιο οταν λες οτι εκεινοι που δεν γραφουν δεν ειναι απαραιτητα εκεινοι που δεν ξερουν ομως οσοι γραφουν ξερουν και εχουν αφιερωσει αρκετες ωρες προκειμενου να προετοιμαστουνε.
Ξερω θα ακουσετε αρκετους να λενε "ελα μωρε σιγα, αφου θα βαλουν δυσκολα θεματα και δεν θα γραψει κανεις γιατι να διαβασεις τζαμπα" η το κλασσικο "ο ξαδερφος του γκομενου της κολλητης μου, περασε ΕΜΠ διαβαζοντας μονο μια ωρα την ημερα". Το πρωτο ειναι ακυρο γιατι οταν βαζουν δυσκολα θεματα ναι μεν πεφτουν οι βαθμοι των μαθητων ωστωσο το ιδιο κανουν και οι βασεις, ενω το δευτερο πιθανον να ισχυει αλλα μιλαμε για ατομα τα οποια στον ελευθερο χρονο τους ασχολουνται με μαθηματικους διαγωνισμους και αλλα συναφη. Αρα η μονη λυση ειναι διαβασμα, διαβασμα και διαβασμα κρατωντας ομως ενα βραδυ καθε εβδομαδα προκειμενουν να βγαινετε και να ξεσκατε λιγο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonisd95
Δραστήριο μέλος
Αν περιμενεις να γραψεις πανελληνιες βασισμενος στην τυχη μην εχεις και πολλες ελπιδες να περασεις σε καποια σχολη. Ειναι καθαρα θεμα διαβασματος και ψυχολογιας. Αν εισαι καλα προετειμασμενος δεν εχεις να φοβασαι τιποτα, το αν "κολλησεις" ειναι θεμα ψυχολογιας δηλαδη αγχους και πιεσης. Εχεις ωστωσο δικιο οταν λες οτι εκεινοι που δεν γραφουν δεν ειναι απαραιτητα εκεινοι που δεν ξερουν ομως οσοι γραφουν ξερουν και εχουν αφιερωσει αρκετες ωρες προκειμενου να προετοιμαστουνε.
Ξερω θα ακουσετε αρκετους να λενε "ελα μωρε σιγα, αφου θα βαλουν δυσκολα θεματα και δεν θα γραψει κανεις γιατι να διαβασεις τζαμπα" η το κλασσικο "ο ξαδερφος του γκομενου της κολλητης μου, περασε ΕΜΠ διαβαζοντας μονο μια ωρα την ημερα". Το πρωτο ειναι ακυρο γιατι οταν βαζουν δυσκολα θεματα ναι μεν πεφτουν οι βαθμοι των μαθητων ωστωσο το ιδιο κανουν και οι βασεις, ενω το δευτερο πιθανον να ισχυει αλλα μιλαμε για ατομα τα οποια στον ελευθερο χρονο τους ασχολουνται με μαθηματικους διαγωνισμους και αλλα συναφη. Αρα η μονη λυση ειναι διαβασμα, διαβασμα και διαβασμα κρατωντας ομως ενα βραδυ καθε εβδομαδα προκειμενουν να βγαινετε και να ξεσκατε λιγο.
Αγαπητέ, δεν είπα ότι περιμένω να περάσω στις πανελλήνιες βασισμένος στην τύχη.Παρόλα αυτά ό,τι και να λες η τύχη παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.Όλα αυτά που λες περί θέμα ψυχολογίας και άγχους είναι σωστά.Είναι όμως και αυτά θέμα τύχης.Π.χ. γιατί να με πιάσει εμένα άγχος και να κομπλάρω την ώρα που γράφω; πολύ απλά έτυχε και με έπιασε.
Το "πρώτο" φυσικά και είναι άκυρο.Φυσικά όμως είναι άκυρο και το "δεύτερο" .Οι πανελλαδικές δεν έχουν καμία σχέση με τους μαθηματικούς διαγωνισμούς...μα καμία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεκτό.
Ένας απροετοίμαστος έχει τις ίδιες πιθανότητες να πετύχει με έναν που δεν θα πάει να γράψει καθόλου.
Ένας προετοιμασμένος έχει απλά περισσότερες πιθανότητες να πετύχει, όχι ότι θα τον ευνοήσει η τύχη περισσότερο.
Και επειδή όλα κρίνονται από τις πιθανότητες και την τύχη οι πανελλαδικές είναι ξεφτίλα.
Καμία σχέση οι πανελλαδικές με τυχερό παιχνίδι όμως, τη στιγμή που και η ύλη είναι προκαθορισμένη και όχι μεγάλη σε μέγεθος. Επίσης, κάθε άλλη μορφή εξέτασης κρίνεται από 'πιθανότητα και τύχη', όχι μόνο οι πανελλαδικές. Οι πανελλαδικές είναι ξεφτίλα, αλλά για άλλους λόγους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonisd95
Δραστήριο μέλος
Καμία σχέση οι πανελλαδικές με τυχερό παιχνίδι όμως, τη στιγμή που και η ύλη είναι προκαθορισμένη και όχι μεγάλη σε μέγεθος. Επίσης, κάθε άλλη μορφή εξέτασης κρίνεται από 'πιθανότητα και τύχη', όχι μόνο οι πανελλαδικές. Οι πανελλαδικές είναι ξεφτίλα, αλλά για άλλους λόγους.
Εδώ δεν μιλάμε για την οποιαδήποτε μορφή εξέτασης.Μιλάμε για τις πανελλαδικές.Όταν πάω να πάρω το δίπλωμα οδήγησης, θα παίξει ρόλο η τύχη γιατί μπορεί να πεταχτεί κανένας ελέφαντας από την ακρόπολη, να μην τον δει ο εξεταστής, να πέσω και να με κόψει.Ναι τώρα μιλάμε για τύχη.
Ναι η ύλη είναι προκαθορισμένη και όχι μεγάλη σε μέγεθος και ένας καλά διαβασμένος μαθητής άνετα μπορεί να γράψει ένα καλό βαθμό σε ιστορία,αοδέ,βιολογία κλπ.
Αν πιστεύεις ότι σε μαθήματα όπως μαθηματικά και φυσική γράφεις απλά όταν είσαι διαβασμένος...τότε η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
Οι πανελλαδικές είναι ξεφτίλα για άλλους πολλούς ακόμα, λόγους, αλλά και γι'αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
Αν περιμενεις να γραψεις πανελληνιες βασισμενος στην τυχη μην εχεις και πολλες ελπιδες να περασεις σε καποια σχολη.
Επειδή μ'αρέσει να το παίζω συνήγορος του διαβόλου, έγραψα λατινικά 17.6, αν θυμάμαι καλά, από τύχη. Επειδή τα σιχαινομουν, είχα κάνει επανάληψη ακριβώς τα μισα κείμενα που ήταν στην ύλη και έπεσαν 3 από αυτα που ηξερα. Αν δεν ήμουν τυχερή (του πούστη όμως), θα είχα γράψει 7.6.
Προς θεού δεν λέω στα παιδιά να μην διαβάζουν, απλώς δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο.
Εσείς να διαβάσετε όσο μπορείτε, για να τα έχετε καλά με τον εαυτό σας, πως δώσατε το 100% των αντοχών σας. Όλα τα άλλα θα βρεθούν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
Εδώ δεν μιλάμε για την οποιαδήποτε μορφή εξέτασης.Μιλάμε για τις πανελλαδικές.Όταν πάω να πάρω το δίπλωμα οδήγησης, θα παίξει ρόλο η τύχη γιατί μπορεί να πεταχτεί κανένας ελέφαντας από την ακρόπολη, να μην τον δει ο εξεταστής, να πέσω και να με κόψει.Ναι τώρα μιλάμε για τύχη.
Ναι η ύλη είναι προκαθορισμένη και όχι μεγάλη σε μέγεθος και ένας καλά διαβασμένος μαθητής άνετα μπορεί να γράψει ένα καλό βαθμό σε ιστορία,αοδέ,βιολογία κλπ.
Αν πιστεύεις ότι σε μαθήματα όπως μαθηματικά και φυσική γράφεις απλά όταν είσαι διαβασμένος...τότε η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
Οι πανελλαδικές είναι ξεφτίλα για άλλους πολλούς ακόμα, λόγους, αλλά και γι'αυτό.
Οι πανελλαδικές δεν έχουν μεγάλη διαφορά από άλλες μορφές εξετάσεων, αυτό είναι το νόημα.
Στα μαθήματα που είπες μπορείς να γράψεις καλά (15-17) με αρκετό διάβασμα, τη στιγμή που τα μαθηματικά και η φυσική έχουν μετατραπεί σε ομαδοποίηση συγκεκριμένων τύπων ασκήσεων και χωρίων θεωρίας, ας μη γελιόμαστε. Σε διαγωνισμούς και τέτοια, εκεί όντως όσο και να διαβάσεις δεν μπορείς ποτέ να ξέρεις. Για αυτό και οι πανελλήνιες δεν είναι τέτοιου είδους διαγωνισμός, όσο και αν προσπαθούν τελευταία να το παίξουν ΕΕΦ στη φυσική. Τώρα, επειδή τα δυο αυτά μαθήματα δεν ζητούν ατόφια κομμάτια από το βιβλίο και ικανότητα μόνο απομνημόνευσης, δεν αυτοκαθιστώνται πανδύσκολα και 'εντελώς στην τύχη'.
Το ότι παιδιά διαβασμένα πάνε και γράφουν 5-10 σε αυτά τα μαθήματα (όπως και στα υπόλοιπα, αλλά ας το αποσιωπήσουμε) μπορεί να έχει να κάνει με την σκάρτη ψυχολογία τους εκείνη τη στιγμή, όχι τόσο επειδή τα θέματα ζητούν κάτι απίστευτο και απροσέγγιστο. Αλλά έτσι κι αλλιώς οι πανελλήνιες είναι και αγώνας διαβάσματος και αγώνας ψυχολογίας, οπότε in that respect δεν ήταν καλά ψυχολογικά προετοιμασμένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Solmyr
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwstasIdealism
Πολύ δραστήριο μέλος
οι πανελληνιες ειναι θεμα τυχης για τους απροετοιμαστους.οποιος ομως διαβασει θα γραψει.οποιος δε διαβασει μπορει να ειναι τυχερος και να πεσει κατι απο τα λιγα που διαβασε και να παρει ενα μετριο προς το κακο βαθμο.
Αυτη η απολυτοτητα ειναι γελοια ελεος δηλαδη γνωριζω πολλα παιδια απο θετικη-τεχνολογικη που αν και αριστα εγραψαν κατω 4 βαθμους μαθηματικα η φυσικη και εχασαν την σχολη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 12 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.