Cydonian Knight
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κανένα πρόγραμμα σπουδών δεν μπορεί να είναι ιδανικό, παντού θα υπάρχουν ελλείψεις. Δυστυχώς... Κι αν το δεις και από την πλευρά της διδασκαλίας, οι 8 ώρες που είναι τα Παιδαγωγικά (ήτοι 3 μαθήματα) είναι απελπιστικά λίγες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cydonian Knight
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στην Αθήνα ήταν τόσα, δε διαφωνώ, αλλά σκέψου ότι τα μαθήματα ήταν 2 και 3 αντικείμενα σε ένα
Οπως και τα Λατινικά... Ευτυχώς χωρίστηκαν και βρήκαμε την υγειά μας
Πάντως η λύση είναι η προσθήκη μιας τέταρτης κατεύθυνσης Παιδαγωγικής που θα προετοιμάζει τους φοιτητές αποκλειστικά για διδασκαλία σε σχολεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
Συγγνώμη, παρεξήγησις
Στην Αθήνα ήταν τόσα, δε διαφωνώ, αλλά σκέψου ότι τα μαθήματα ήταν 2 και 3 αντικείμενα σε ένα
Οπως και τα Λατινικά... Ευτυχώς χωρίστηκαν και βρήκαμε την υγειά μας
Πάντως η λύση είναι η προσθήκη μιας τέταρτης κατεύθυνσης Παιδαγωγικής που θα προετοιμάζει τους φοιτητές αποκλειστικά για διδασκαλία σε σχολεία.
και μετα οσοιπαιρνουν αυτη την τεταρτη κατευθυνση θα ακουει απο αλλους οτι δεν εχει επαρκεια αρχαιων και λατινικων..χαχαχαχα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cydonian Knight
Εκκολαπτόμενο μέλος
πχ στην τέταρτη κατεύθυνση σε τί θα χρειάζεται η βυζαντινή φιλολογία ή η λαογραφία ή η αρχαιολογία;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
Μα αυτός θα είναι ο σκοπός της τέταρτης κατεύθυνσης. Να εφοδιαστεί ο μέλλων εκπαιδευτικός κατάλληλα ούτως ώστε να είναι ικανός να διδάξει σε σχολείο.
πχ στην τέταρτη κατεύθυνση σε τί θα χρειάζεται η βυζαντινή φιλολογία ή η λαογραφία ή η αρχαιολογία;;;
ενδιαφεροντα μαθηματακια αλλ δεν ξερω αν θα του χρειαστουν κιολασ..τελικα ειναι καλο το λιγα απ ολα η να εχουμε μονομερεια(πχ 20 λατινικα κτλ)δεν ξερω!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
Θα συμφωνήσω απόλυτα σε αυτό.Θα έπρεπε να υπάρχει κατεύθυνση εκπαίδευσης στο Ιστορικό-Αρχαιολογικό με περισσότερα μαθήματα αρχαίων,νέων και παιδαγωγικών για όσους θέλουν να γίνουν φιλόλογοι.Οπως γίνεται και σε άλλες σχολές πχ στο βιολογικό υπάρχει κάτι ανάλογο.
μεχρι να φτιαχτει ομως το συστημα παιδειασ και οι σχολες καλα καλαμποκιααα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Σίγουρα...Απλά κάποιος που επέλεξε την Ιστορία-Αρχαιολογία συνειδητά γιατί θέλει να γίνει Ιστορικός η Αρχαιολόγος τρώει στην μάπα(σόρρυ κιόλας) ένα κάρο φιλολογίες και παιδαγωγικά που μπορεί να τον αφήνουν αδιάφορο.Και ακούει και κριτική κιόλας...μεχρι να φτιαχτει ομως το συστημα παιδειασ και οι σχολες καλα καλαμποκιααα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cydonian Knight
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
Σίγουρα...Απλά κάποιος που επέλεξε την Ιστορία-Αρχαιολογία συνειδητά γιατί θέλει να γίνει Ιστορικός η Αρχαιολόγος τρώει στην μάπα(σόρρυ κιόλας) ένα κάρο φιλολογίες και παιδαγωγικά που μπορεί να τον αφήνουν αδιάφορο.Και ακούει και κριτική κιόλας...
πως λεγαν οι ηλιθιες του next top model η κριτικη με κανει να νιωθει να θελω να γινω καλυτερη..σκεψου ετσι..χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cydonian Knight
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σίγουρα...Απλά κάποιος που επέλεξε την Ιστορία-Αρχαιολογία συνειδητά γιατί θέλει να γίνει Ιστορικός η Αρχαιολόγος τρώει στην μάπα(σόρρυ κιόλας) ένα κάρο φιλολογίες και παιδαγωγικά που μπορεί να τον αφήνουν αδιάφορο.Και ακούει και κριτική κιόλας...
Βασικά, μπορεί οι 2 επιστήμες να είναι συναφείς αλλά κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε να διαχωριστούν και να γίνουν 2 ξεχωριστά τμήματα. Οπως και στο Φιλολογικό ισχύει αυτό που λες. Κάποιος που θέλει να σπουδάσει Γλωσσολογία γιατί να τρώει στη μάπα Βυζαντινά, Λογοτεχνίες κλπ... Δε λέω πως δεν είναι χρήσιμα, αλλά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Πές τα!Ετσι ακριβώς είναι!Αλλο ιστορία άλλο αρχαιολογία.Αλλο φιλολογία άλλο γλωσσολογία.Γιατί τα μισά μαθήματα να είναι αρχαιολογίες και φιλολογίες 11+8 για κάποιον κατεύθυνσης Ιστορικού ας πούμε;Ας υπήρχαν επιλογής για όποιον ενδιαφέρεταιΒασικά, μπορεί οι 2 επιστήμες να είναι συναφείς αλλά κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε να διαχωριστούν και να γίνουν 2 ξεχωριστά τμήματα. Οπως και στο Φιλολογικό ισχύει αυτό που λες. Κάποιος που θέλει να σπουδάσει Γλωσσολογία γιατί να τρώει στη μάπα Βυζαντινά, Λογοτεχνίες κλπ... Δε λέω πως δεν είναι χρήσιμα, αλλά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isida!!!
Πολύ δραστήριο μέλος
αυτο ακριβως ειναι το νοημα! να επιλεγεις τη σχολη ιστορικο γτ σε γεμιζει η ιδια! δλδ η φιλολογια απο το αρχαιολογικο εχει τρελη διαφορα στη νοοτροπια του καθε τμηματος , και τα δυο βεβαια ειναι ισαξια αλλα διαφορετικα!Σίγουρα...Απλά κάποιος που επέλεξε την Ιστορία-Αρχαιολογία συνειδητά γιατί θέλει να γίνει Ιστορικός η Αρχαιολόγος τρώει στην μάπα(σόρρυ κιόλας) ένα κάρο φιλολογίες και παιδαγωγικά που μπορεί να τον αφήνουν αδιάφορο.Και ακούει και κριτική κιόλας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης94
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πάρτε το χαμπάρι, όποιος και όποιο τμήμα της φιλοσοφικής και αν τελειώσει, αν αποφασίσει να ακολουθήσει το επάγγελμα-λειτούργημα του εκπαιδευτικού θέλει συνεχή και προσωπική «δουλειά», πριν μπει σε μια τάξη. Το λέω γιατί είμαι σε «σόι» εκπαιδευτικών. Άλλωστε, πιστεύω πως τα 4-5 χρόνια στο Παν/μιο σου «ανοίγουν» το μυαλό τόσο, ώστε να είσαι ικανός να ανταπεξέλθεις και με προσωπικό διάβασμα -γνωστικά τουλάχιστον- σε μια τάξη Γυμνασίου ή Λυκείου.
Αν νομίζουν οι του κλασικού φιλολογικού, ότι παίρνοντας το πτυχίο μπορούν να μπουν σε οποιαδήποτε τάξη και να διδάξουν όλα τα μαθήματα χωρίς προσωπική προετοιμασία από το σπίτι... είναι γελασμένοι και παραπλανημένοι.
Αν έχεις πάθος για αυτό που κάνεις, μόνο τότε θα μπορέσεις να γίνεις καλός «δάσκαλος», όποιο τμήμα της φιλοσοφικής και αν έχεις τελειώσει.
Μέσα στα γραφεία των καθηγητών υπάρχουν άραγε αυτές οι αντιπαραθέσεις; Δε νομίζω.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isida!!!
Πολύ δραστήριο μέλος
σιγουρα δεν αρκει το να εισαι αποφοιτος κλασικου αλλα σιγουρα ειναι μεγαλη υποθεση και σου δινει περισσοτερα εφοδια οχι για εισαι καλυτερος εκπαιδευτικος γτ και ο ιστορικος μπορει να ειναι αψογος εκπαιδευτικος-καθηγητης αλλα για να εισαι καλυτερος φιλολογος!Άλλωστε, πιστεύω πως τα 4-5 χρόνια στο Παν/μιο σου «ανοίγουν» το μυαλό τόσο, ώστε να είσαι ικανός να ανταπεξέλθεις και με προσωπικό διάβασμα -γνωστικά τουλάχιστον- σε μια τάξη Γυμνασίου ή Λυκείου.
Αν νομίζουν οι του κλασικού φιλολογικού, ότι παίρνοντας το πτυχίο μπορούν να μπουν σε οποιαδήποτε τάξη και να διδάξουν όλα τα μαθήματα χωρίς προσωπική προετοιμασία από το σπίτι... είναι γελασμένοι και παραπλανημένοι.
Αν έχεις πάθος για αυτό που κάνεις, μόνο τότε θα μπορέσεις να γίνεις καλός «δάσκαλος», όποιο τμήμα της φιλοσοφικής και αν έχεις τελειώσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης94
Εκκολαπτόμενο μέλος
σιγουρα δεν αρκει το να εισαι αποφοιτος κλασικου αλλα σιγουρα ειναι μεγαλη υποθεση και σου δινει περισσοτερα εφοδια οχι για εισαι καλυτερος εκπαιδευτικος γτ και ο ιστορικος μπορει να ειναι αψογος εκπαιδευτικος-καθηγητης αλλα για να εισαι καλυτερος φιλολογος!
Αφού συμφωνούμε τότε γιατί διαφωνούμε;;;;
Τις ωραιότερες και πιο επικοδομητικές συζητήσεις μέσα στο οικογειακό - φιλικό μας περιβάλλον, τις έχω ακούσει από καθηγητές της Φιλοσοφικής Σχολής (Φιλολογικό - Ιστορικό - ΦΠΨ), που ο ένας συμπληρώνει τον άλλον και όχι συζητήσεις του στυλ «εσύ αφού έχεις τελειώσει το Ιστορικό δεν μπορείς να διδάξεις λατινικά... κ.ά.».
Προσωπικά επίλεξα (επέλεξα) το Ιστορικό γιατί ο καθηγητής που μας έκανε Ιστορία στο φροντιστήριο (δίδασκε και Λατινικά κατ/νσης σε άλλα τμήματα), με έκανε να «αγαπήσω» το μάθημά του (παρόλο που την Ιστορία την αντιπαθούσα όλα τα χρόνια και αυτό εξαιτίας των καθηγητών -τελικά- που έτυχε να έχω στο σχολείο).
Αυτόν εγώ θεωρώ «ΔΑΣΚΑΛΟ».
Άρα η μόνη διαφωνία, που τελικά είναι και ανούσια, είναι αν κάποιος είναι «επιστήμονας-ερευνητής φιλόλογος» ή «επιστήμονας-ερευνητής ιστορικός» και όχι αν αυτοί οι δύο είναι σε θέση να διδάξουν τα «φιλοσοφικά» μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης94
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 23 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.