Alejandro Papas
Περιβόητο μέλος
Δεν ειναι καθολου ο ιδιος Θεος. Αλλα πιστευουν αυτοι και αλλα εμεις... Μην τα κανουμε ολα ενα...
Χριστιανοι Ορθοδοξοι
Χριστιανοι Καθολικοι
Χριστιανοι Προτεσταντες
κοκ...
ολοι στον ιδιο θεο πιστετε
απλα το καθε παπαδαριο τσακωνεται για το ποιος ειναι πιο ΄΄γαματος΄΄ και πιο ΄΄ορθος΄΄ σε μια κατασκευασμενη πιστη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Δηλαδη μου λες οτι τι Χριστος, τι Βουδας, τι Μωαμεθ ειναι το ιδιο πραγμα? Δεν το νομιζω...Και ομως,ενα ειναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Προφανώς δεν μπορώ να αρχίσω να διαφωνώ εδώ με 250 σελίδες.τσ τσ τσ, με πήρε στο λαιμό του ο τυπάς εδώ
Πήγα να κάνω λογομαχία και παρέθεσα ως υποστηρικτικό των θέσεων μου τις θέσεις του αντιπάλου μου. Αν το έβλεπε αυτό ο Schopenhauer θα σηκωνόταν απο τον τάφο του.
Λοιπόν, ορίστε 110 σελίδες με πηγές, εικόνες κλπ
https://www.stellarhousepublishing.com/zeitgeistsourcebook.pdf
Και το official companion book του Zeitgeist, 220 σελίδων εδω
https://zeitgeistmovie.com/Zeitgeist, The Movie- Companion Guide PDF.pdf
Οχι παλικάρι μου Crowley, μερικά πράγματα είναι λιγο τραβηγμένα (όπως πχ ο έλεγχος των ανθρώπων με τσιπάκια) αλλά οι περισσότερες θέσεις του είναι ολόσωστες. Βλέπε 911, deptocracy, life circle & lifespan of electronics με την ατέρμονη κερδοφορία κλπ. κλπ. κλπ.
Κάνοντας όμως ένα πέρασμα από κάποια σημεία στα οποία ο debunker αναιρεί,ξέρεις τί φαίνεται;Ότι πουθενά δεν αποδεικνύεται κάτι,με χρήση αυστηρής λογικής.Σε όλα τα σημεία που δίνονται αναφορές από συγγραφείς ή βιβλία,παντού κυριαρχούν γενικεύσεις.Αν τα διαβάσεις,παντού θα δεις κυριαρχούν φράσεις του τύπου ''...disputed,but may have been...'' και γενικώς πέφτει πολύ υπόθεση μέσα.Φαίνεται ότι ο joseph παρουσιάζει τα δεδομένα που τον βολεύουν(τα οποία είναι μαζί με άλλα ένα σωρό πιθανότητες) ώστε να πείσει στο zeitgeist.
Όσο λάθος και να μην είναι στα sources,ο ίδιος παραπλανεί δίνοντας λανθασμένες και ελλιπείς πληροφορίες.Εμένα πάντως ο debunker με πείθει(έχοντας πια δει και τα sources και τον debunker).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Χριστιανοι Ορθοδοξοι
Χριστιανοι Καθολικοι
Χριστιανοι Προτεσταντες
κοκ...
ολοι στον ιδιο θεο πιστετε
απλα το καθε παπαδαριο τσακωνεται για το ποιος ειναι πιο ΄΄γαματος΄΄ και πιο ΄΄ορθος΄΄ σε μια κατασκευασμενη πιστη
Οχι, δεν δεχονται ολοι την αληθινη πιστη... Με τους καθολικους οπως και με τους προτεσταντες εχουμε βασικες διαφορες!
Ψαξτο λιγο πριν ανοιξεις το στομα σου και λες ασυναρτησιες...
Φιλικα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Δηλαδη μου λες οτι τι Χριστος, τι Βουδας, τι Μωαμεθ ειναι το ιδιο πραγμα? Δεν το νομιζω...
Ειναι η ιδια φαντασιωση ρε Χαρουλιτα,της καθε κοινωνιας που ενεπνευσε εναν Θεο για καθαρα αναλγητικους και κανονιστικους σκοπους,που εχουν αναλυθει στην Ψυχολογια.
Απλως με αλλο ονομα,και με αλλες ιδιοτητες.Ψαχνουμε να βρουμε τον ''περισσοτερο γαματο''.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro Papas
Περιβόητο μέλος
Οχι, δεν δεχονται ολοι την αληθινη πιστη... Με τους καθολικους οπως και με τους προτεσταντες εχουμε βασικες διαφορες!
Ψαξτο λιγο πριν ανοιξεις το στομα σου και λες ασυναρτησιες...
Φιλικα!
Ο ΄΄θεος'' ειναι ο ιδιος! οι διαφορες ειναι το πως οι ανθρωποι ερμηνευουν κατασκευασματα ανθρωπων ΄΄ευαγγελια΄΄ τα οποια τα επιλεξαν αλλοι ανθρωποι (Ιερες συνοδοι) με σκοπο το κερδος και την εξουσια
ωω ναι ειναι πολυ μεγαλες οι διαφορες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος
Το μονο σιγουρο, ειναι οτι ο Ιησους για την εποχη του, ηταν πολυ μπροστα,για αυτο και τους ενοχλουσε και τον σταυρωσαν.
Δε νομίζω πως η Ηθική του Χριστού ήταν κάτι καινούριο στην εποχή του
(και σε προηγούμενες εποχές, μιας και τα λέμε)
υγ.
παντρεμένος ε;
αυτό εξηγεί ίσως το γιατί επέλεξε να πεθάνει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Ειναι η ιδια φαντασιωση ρε Χαρουλιτα,της καθε κοινωνιας που ενεπνευσε εναν Θεο για καθαρα αναλγητικους και κανονιστικους σκοπους,που εχουν αναλυθει στην Ψυχολογια.
Απλως με αλλο ονομα,και με αλλες ιδιοτητες.Ψαχνουμε να βρουμε τον ''περισσοτερο γαματο''.
Αφου ο Θεος ειναι ενας δεν θα μπορουσε να εχει αλλες ιδιοτητες!
Ψαχνουμε να βρουμε τον ''περισσοτερο γαματο'': Αυτη η εκφραση δεν ταιριαζει για τον Θεο, για αυτο σε παρακαλω να προσεχεις τα λογια σου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro Papas
Περιβόητο μέλος
Αφου ο Θεος ειναι ενας δεν θα μπορουσε να εχει αλλες ιδιοτητες!
Ψαχνουμε να βρουμε τον ''περισσοτερο γαματο'': Αυτη η εκφραση δεν ταιριαζει για ενα Θεο, για αυτο σε παρακαλω να προσεχεις τα λογια σου!
ενας=κανενας που λεει και ο σοφος λαος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Το διορθωσα φιλε μου! Αφου ενας (αληθινος) Θεος υπαρχει μπορουμε να το αναφερουμε ως "τον Θεο"ενας=κανενας που λεει και ο σοφος λαος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Όχι. Δεν τις έχεις διαβάσει.
Κάτσε να παραθέσω εδώ τις πηγές μόνο για την θρησκεία γιατί απο ότι φαίνεται ουτε τον κόπο να δεις τα λινκ που έβαλα έκανες.
The greatest story ever told - Zeitgeist the movie - Bibliography
―Age of Aquarius.‖ en.wikipedia.org/wiki/Age_of_Aquarius
―Axial precession.‖ en.wikipedia.org/wiki/Axial_precession_(astronomy)
―Jesus as a Reincarnation of Joseph,‖ www.near-death.com/experiences/origen043.html
―Ice Age star map discovered.‖ news.bbc.co.uk/2/hi/871930.stm
―Oldest Solar Observatory in Americas Found in Peru.‖ www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=7658847
―Tablet Discovered by Hebrew U Matches Code of Hammurabi,‖ www.israelnationalnews.com/News/news.aspx/138788
―U.S. Military Weapons Inscribed With Secret 'Jesus' Bible Codes,‖ abcnews.go.com/Blotter/us-military-weapons-inscribed-secret-jesus-bible-codes/story?id=9575794
Acharya S/Murdock, D.M. The Christ Conspiracy: The Greatest Story Ever Sold. Illinois: Adventures Unlimited Press, 1999. —Suns of God: Krishna, Buddha and Christ Unveiled. Illinois: AUP, 2004.
Allegro, John M. The Dead Sea Scrolls and the Christian Myth. Buffalo: Prometheus, 1992.
Allen, James P. The Ancient Egyptian Pyramid Texts. Atlanta: Society of Biblical Literature, 2005.
Assman, Jan. Egyptian Solar Religion in the New Kingdom. London/New York: Kegan Paul International, 1995. —The Search for God in Ancient Egypt. New York: Cornell University Press, 2001.
Athanassiadi-Fowden, Polymnia, and Michael Frede, eds. Pagan Monotheism in Late Antiquity. Oxford: Clarendon Press, 2001.
Balfour, Edward, ed. Cyclopedia of India and of Eastern and Southern Asia, V. Madras: Scottish and Lawrence Presses, 1873.
ben Yehoshua, Hayyim. ―The Myth of the Historical Jesus.‖ mama.indstate.edu/users/nizrael/jesusrefutation.html
Berger, A.L. ―Obliquity and precession for the last 5 million years,‖ Astronomy and Astrophysics, 51. 1976.
Berry, Gerald. Religions of the World. New York: Barnes & Noble, 1968.
Bertholet, Alfred. ―The Pre-Christian Belief in the Resurrection of the Body,‖ The American Journal of Theology, XX, 1. Chicago: University of Chicago Press, 1916.
Blank, Wayne. ―Sunday is Not the Sabbath.‖ www.keyway.ca/htm2002/20020524.htm
Bonwick, James. Egyptian Belief and Modern Thought. Colorado: The Falcon‘s Wing Press, 1956.
Botterweck, G. Johannes, and Helmer Ringgren, eds. Theological Dictionary of the Old Testament, II. Grand Rapids: Wm. B. Eerdmans, 1975. —III. Grand Rapids: Wm. B. Eerdmans, 1978.
Brier, Bob, and Hoyt Hobbs. Daily Life of the Ancient Egyptians. Greenword Press, Westport/London, 1999.
Bryant, Edwin F., ed. Krishna: A Sourcebook. New York: Oxford University Press, 2007.
Budge, E.A. Wallis. Babylonian Story of the Deluge and the Epic of Gilgamish. Montana: Kessinger Publications, 2005. —The Egyptian Book of the Dead. New York: Dover Publications, 1967. —The Egyptian Book of the Dead. New York: Gramercy Books, 1995. —An Egyptian Hieroglyphic Dictionary. New York: Dover, 1978. —An Egyptian Hieroglyphic Dictionary, I. Montana: Kessinger, 2003. —Egyptian Ideas of the Future Life, I. London: Kegan Paul, Trench, Trübner & Co., 1900. —A Guide to the First and Second Egyptian Rooms. London: British Museum, 1898. —Legends of the Egyptian Gods. Wildside Press, 2009. —Legends of the Gods. London: Kegan, Paul, 1912.
The ZEITGEIST Sourcebook: Part 1—The Greatest Story Ever Told 102
www.StellarHousePublishing.com/zeitgeistsourcebook.pdf
—On the Future Life: Egyptian Religion. Montana: Kessinger, 2005. —Osiris or the Egyptian Religion of Resurrection, I. Montana: Kessinger, 2003.
Burchett, Bessie Rebecca. Janus in Roman Life and Cult: A Study in Roman Religions. Wisconsin: George Banta Pub. Co., 1918.
Busenbark, Ernest. Symbols, Sex, and the Stars. Escondido: The Book Tree, 1997.
Campbell, Joseph. Masks of God: Creative Mythology. New York: Arkana, 1991. —The Mythic Image. New Jersey: Princeton University Press, 1974.
Campion, Nicholas. The Great Year: Astrology, Millenarianism, and History in the Western Tradition. London: Penguin, 1994.
Carpenter, Edward. Pagan and Christian Creeds: Their Origin and Meaning. Harcourt, Brace & Co., 1921.
Carus, Paul, ed. The Open Court, IV. Chicago: The Open Court Publishing Company, 1900.
Catholic Encyclopedia, IV. ed. Charles Herbermann. New York: Universal Knowledge Foundation, 1913. —VI. New York: Universal Knowledge Foundation, 1909. —X. New York: Encyclopedia Press, 1913.
Cellarius, Andreas. Atlas Harmonia Macrocosmica. www.phys.uu.nl/~vgent/cellarius/cellarius_plates.htm
Chaitanya, Satya. ―Kunti and the Birth of the Sun God‘s Child.‖ www.boloji.com/hinduism/117.htm
Chardonnens, László Sándor. Anglo-Saxon Prognostics, 900-1100. Leiden: E.J. Brill, 2007.
The Classical Journal, XXIX. London: A.J. Valpy, 1824.
Cooper, William R. The Horus Myth in Its Relation to Christianity. London: Harwicke & Bogue, 1876.
de Jong, Albert. Traditions of the Magi: Zoroastrianism in Greek and Latin Literature. Leiden: E.J. Brill, 1997.
Didron, Adolphe Napoleon. Christian Iconography: The History of Christian Art in the Middle Ages, I. London: Henry G. Bohn, 1851.
Diodorus Siculus. The Antiquities of Egypt. tr. Edwin Murphy. New Brunswick: Transaction, 1990.
Doane, Thomas W. Bible Myths, and Their Parallels in Other Religions. New York: J.W. Bouton, 1884.
Doherty, Earl. ―JOSEPHUS UNBOUND: Reopening the Josephus Question.‖ jesuspuzzle.humanists.net/supp10.htm — Jesus Neither God Nor Man: The Case for a Mythical Jesus. Ottawa: Age of Reason Publications, 2009. —The Jesus Puzzle. Ottawa: Canadian Humanist Publications, 2009.
Dolan, Chris. "Crux." www.astro.wisc.edu/~dolan/constellations/constellations/Crux.html
Dupuis, Charles F. Origine de tous les cultes ou Religion Universelle, V. Paris: La Libraire Historique, 1822.
Edmunds, Albert J. Buddhist and Christian Gospels, I. Philadelphia: Innes & Sons, 1914.
Ellerbe, Helen. The Dark Side of Christian History. San Rafael: Morningstar Books, 1995.
Ellyard, David, and Wil Tirion. The Southern Sky Guide. Cambridge: Cambridge University Press, 2005.
Encyclopedia Britannica. ed. Hugh Chisom. New York: The Encyclopedia Britannica Company, 1910.
Eusebius. ―Commentary on Luke.‖ www.documentacatholicaomnia.eu/02g/0265-0339,_Eusebius_Caesariensis,_Fragmenta_in_Lucam,_MGR.pdf —Eusebii Pamphili Evangelicae Praeparationis, Libri XV, Tomus III. ed. E.H. Gifford. Oxford: E Typographeo Academico, 1903.
Evans, Arthur J. ―The Palace of Minos,‖ Annual Report of the Board of Regents of the Smithsonian Institution. Washington: Government Printing Office, 1902.
Ezquerra, Jaime Alvar, and R.L. Gordon. Romanising Oriental Gods: Myth, Salvation and Ethics in the Cults of Cybele, Isis and Mithras. Leiden: E.J. Brill, 2008.
The ZEITGEIST Sourcebook: Part 1—The Greatest Story Ever Told 103
www.StellarHousePublishing.com/zeitgeistsourcebook.pdf
Fairchild, Mary. ―Resurrection of Jesus Christ—Bible Story Summary.‖ christianity.about.com/od/biblestorysummaries/p/theresurrection.htm
Faulkner, Raymond O. The Egyptian Book of the Dead. San Francisco: Chronicle Books, 1998.
Frankfort, Henri. Kingship and the Gods. Chicago: University of Chicago Press, 1978.
Frazer, James George. The Golden Bough: A Study in Magic and Religion. New York: Collier Books, 1950. —The Golden Bough, IV: Attis Adonis Osiris, II. London, MacMillan and Co., 1919.
Gonda, Jan. The Vedic God Mitra. Leiden: E.J. Brill, 1972.
Goodman, George R. ―Easter (3),‖ The Freethinker, vol. 85. London, 1965.
Goyon, Jean-Claude, and Christine Cardin, eds. Proceedings of the Ninth International Congress of Egyptologists, I. Leuven: Peeters, 2007.
Graves, Robert. The White Goddess. New York: Farrar, Straus & Giroux, 1948, 1966.
Griffiths, John Gwyn. The Divine Verdict: A Study of Divine Judgment in the Ancient Religions. Leiden: E.J. Brill, 1991. —The Origins of Osiris and His Cult. Leiden: E.J. Brill, 1980.
Hall, Manly. The Secret Teaching of All Ages. New York: Jeremy P. Tarcher/Penguin, 2003.
Halsberghe, Gaston H. The Cult of Sol Invictus. Leiden: E.J. Brill, 1972.
Harari, Josue V. Textual Strategies: Perspectives in Post-Structural Criticism. Ithaca, NY: Cornell University Press, 1979.
Haught, James. Holy Horrors: An Illustrated History of Religious Murder and Madness. Buffalo: Prometheus, 1990.
Hazelrigg, John. The Sun Book. Washington: Health Research, 1971.
Heath, Dunbar Isidore. Phoenician Inscriptions, I. London: Bernard Quaritch, 1873.
Heilbron, John L. The Sun in the Church: Cathedrals as Solar Observatories. Cambridge: Harvard University Press, 2001.
Herodotus. The Histories. tr. Aubrey de Selincourt. New York: Penguin Books, 1972.
Higgins, Godfrey. Anacalypsis, an Attempt to Draw Aside the Veil, I. London: Longman, Rees, Orme, Brown, 1836.
Hinnells, John R., ed. Proceedings of the First International Congress of Mithraic Studies, II. Manchester University Press, 1975.
Hoffman, R. Joseph. Celsus on the True Doctrine. New York/Oxford: Oxford University Press, 1987.
Hornung, Erik. Conceptions of God in Ancient Egypt. tr. John Baine. New York: Cornell University Press, 1982. —The Valley of the Kings: Horizon of Eternity. tr. David Warburton, New York: Timken Publishers, 1990.
Hugh-Jones, Stephen, and James Alexander Laidlaw, eds. The Essential Edmund Leach, v. 1-2. Yale University Press, 2001.
Hunt, Patrick. "Titian's BACCHUS AND ARIADNE (1520-23) from Classical Art and Literature." metamedia.stanford.edu/philolog/2006/10/titians_bacchus_and_ariadne_15.html
Jackson, John. Christianity Before Christ. Austin: American Atheist Press, 1985.
Jackson, Samuel M., and George W. Gilmore, eds. The New Schaff-Herzog Encyclopedia, VII. Funk & Wagnalls, 1910.
Jensen, Robin M. ―Witnessing the Divine: The Magi in Art and Literature.‖ www.bib-arch.org/e-features/witnessing-divine.asp
Kalmin, Richard, and Seth Schwartz, eds. Jewish Culture and Society under the Christian Roman Empire. Leuven: Peeters, 2003.
Kellner, Karl Adam Heinrich. Heortology: a History of the Christian Festivals from their Origin to the Present Day. London: Kegan Paul, 1908.
Kerenyi, Carl. Dionysos: Archetypal Image of Indestructible Life. New Jersey: Princeton University Press, 1976.
King, Charles W. Plutarch’s Morals. Montana: Kessinger, 2006.
Krupp, Edwin C. Echoes of the Ancient Skies: The Astronomy of Lost Civilizations. New York: Dover, 2003. —In Search of Ancient Astronomies. New York: Doubleday, 1978.
The ZEITGEIST Sourcebook: Part 1—The Greatest Story Ever Told 104
www.StellarHousePublishing.com/zeitgeistsourcebook.pdf
LaBriolle, Pierre de. Tertullien: De Praescriptione Haereticorum. Paris: Librairie Alphonse Picard, 1907.
Lactantius. Divine Institutes. tr. Anthony G. Bowen. Liverpool: Liverpool University Press, 2003.
Lane, Eugene N. Cybele, Attis and Related Cults. Leiden: E.J. Brill, 1996.
Larson, Marisa. ―Bethlehem of Judaea—or of Galilee?‖ ngm.nationalgeographic.com/geopedia/Bethlehem
Larson, Martin A. The Story of Christian Origins. Washington: Village, 1977.
Leedom, Tim, ed. The Book Your Church Doesn’t Want You to Read. Kendall/Hunt, 1993.
Leeming, David Adams. Mythology: The Voyage of the Hero. New York/Oxford University Press, 1998. —The Oxford Companion to World Mythology. New York; Oxford: Oxford University Press, 2005.
Legge, Francis. Forerunners and Rivals of Christianity: From 330 B.C. to 330 A.D. New York: University Books, 1964.
Lockyer, Norman. ―Early Asterims.‖ Nature, XLVIII. London/New York: MacMillan and Co., 1893.
Lundy, John P. Monumental Christianity: Or, the Art and Symbolism of the Primitive Church. New York: J.W. Boulton, 1876.
Macrobius. The Saturnalia. tr. PV Davies. New York: Columbia University Press, 1969.
Mangasarian, M.M. The Truth About Jesus: Is He a Myth? Chicago: Independent Religious Society, 1909.
Mansfield, Jaap, and David T. Runia. Aëtiana: The Method and Intellectual Context of a Doxographer. Leiden: E.J. Brill, 2009.
Maspero, Gaston. History of Egypt, Chaldea, Syria, Babylonia and Assyria, I. ed. A.H,. Sayce. London: The Grolier Society, 1906.
Massey, Gerald. Ancient Egypt: Light of the World, I. London: T. Fisher Unwin, 1907. —Ancient Egypt: Light of the World, II. London: T. Fisher Unwin, 1907. —Gerald Massey’s Lectures. New York: A&B Publishers Group, orig. pub. 1900. —The Historical Jesus and the Mythical Christ. Escondido: Book Tree, 2000. —The Natural Genesis, II. London: Williams and Norgate, 1883.
Maxwell, Jordan, Paul Tice, and Alan Snow. That Old-Time Religion: The Story of Religious Foundations. Escondido: The Book Tree, 2000.
Mettinger, Tryggve N D. The Riddle of Resurrection: “Dying and Rising Gods” in the Ancient Near East. Stockholm: Almqvist & Wiksell Internat., 2001.
Meyer, Marvin W. The Ancient Mysteries: A Sourcebook of Sacred Texts. Philadelphia: University of Pennsylvania Press, 1987.
Mitchell, Logan. The Christian Mythology Unveiled. Private printing, 1842?
Mojsov, Bojana. Osiris: Death and Afterlife of a God. London: Blackwell, 2006.
Moor, Edward. The Hindu Pantheon. New Delhi/Madras: Asian Educational Services, 1999.
Mukerjee, Madhusree. ―Circles for Space.‖ www.scientificamerican.com/article.cfm?id=circles-for-space
Murdock, D.M./Acharya S. ―The Jesus Forgery: Josephus Untangled.‖ www.truthbeknown.com/josephus.htm —―The History of Mythicism.‖ www.stellarhousepublishing.com/mythicism.html —―Mithra: The Pagan Christ,‖ www.truthbeknown.com/mithra_4.htm —―The Mythicist Position Video.‖ www.youtube.com/watch?v=YKW9sbJ3v2w —―The Nativity Scene of Amenhotep III at Luxor.‖ www.stellarhousepublishing.com/luxor.html —―The Origins of Christianity and the Quest for the Historical Jesus Christ.‖ www.stellarhousepublishing.com/originsofchristianity.pdf —―The Real ZEITGEIST Challenge.‖ www.stellarhousepublishing.com/zeitgeist-challenge.pdf —―Was Horus Crucified?‖, www.stellarhousepublishing.com/washoruscrucified.html —―Was Krishna‘s Mother a Virgin?‖ www.freethoughtnation.com/forums/viewtopic.php?t=1597
The ZEITGEIST Sourcebook: Part 1—The Greatest Story Ever Told 105
www.StellarHousePublishing.com/zeitgeistsourcebook.pdf
—―What is a Mythicist?‖ www.stellarhousepublishing.com/mythicist.html —Christ in Egypt: The Horus-Jesus Connection. Seattle: Stellar House Publishing, 2009. —The Gospel According to Acharya S. Seattle: Stellar House Publishing, 2009. —Jesus as the Sun throughout History. www.stellarhousepublishing.com/jesusasthesun.html —Who Was Jesus? Fingerprints of The Christ. Seattle: Stellar House Publishing, 2007.
Murdock, D.M., and N.W. Barker. The 2010 Astrotheology Calendar. Seattle: Stellar House Publishing, 2009.
Nabarz, Payam. The Mysteries of Mithras: The Pagan Belief that Shaped the Christian World. Rochester, VT: Inner Traditions, 2005.
New Larousse Encyclopedia of Mythology. ed. Felix Guirand. New York: Putnam, 1968.
Olcott, William Tyler. Sun Lore of All Ages. Escondido: Book Tree, 1999.
Oort, H., and L. Hooykaas. The Old Testament for Learners. Boston: Little, Brown, and Company, 1900.
Origen. Homilies on Genesis and Exodus. tr. Ronald E. Heine. Catholic University of America Press, 2002.
Oxford Classical Greek Dictionary. Oxford: Oxford University Press, 2002.
Paine, Thomas. The Theological Works of Thomas Paine. Boston: J.P. Mendum, 1858.
Pandey, Lalata Prasad. Sun-worship in Ancient India. Delhi: Motilal Banarasidass, 1971.
Pathar, S. Viraswami. Gayatri Mantra. Chennai: Sura Books, 2001.
Pausanias. Guide to Greece, Vol. 2: Southern Greece. tr. Peter Levi. Harmondsworth: Penguin Books, 1979.
Pico della Mirandola, Giovanni, et al. On the Dignity of Man. Indianapolis: Hackett Publishing, 1999.
Plato. The Republic. ed. G.R.F. Ferrari, tr. Tom Griffith. New York: Cambridge University Press, 2000.
Plutarch. “Isis and Osiris.‖ tr. Frank Cole Babbitt. penelope.uchicago.edu/Thayer/E/Roman/Texts/Plutarch/Moralia/Isis_and_Osiris*/A.html
Prasad, Ganga. The Fountainhead of Religion: A Comparative Study of the Principle Religions of the World. Escondido: The Book Tree, 2000.
Prasad, Ramanand. The Bhagavad Gita. eawc.evansville.edu/anthology/gita.htm
Price, Robert M. Deconstructing Jesus. Buffalo: Prometheus Books, 2000.
Price, Theodora Hadzisteliou. Kourotrophos: Cults and Representations of the Greek Nursing Deities. Leiden: E.J. Brill, 1978.
Proceedings of the Society for Biblical Archaeology, XI. London, 1889.
Rāya, Pratāpa Chandra. The Mahabharata of Krishna-Dwaipayana Vyasa. Calcutta: Bharata Press, 1894.
Redford, Donald B., ed. The Ancient Gods Speak: A Guide to Egyptian Religion. Oxford/New York: University Press, 2002.
Remsburg (Remsberg), John E. The Christ Myth: A Critical Review and Analysis of the Evidence of His Existence. BiblioBazaar, LLC, 2009.
Rigoglioso, Marguerite. The Cult of Divine Birth in Ancient Greece. New York: Palgrave Macmillan, 2009.
Roberts, Alexander, and James Donaldson, eds. The Ante-Nicene Fathers: Translations of the Writings of the Fathers down to A.D. 325, I. New York: Cosimo, Inc., 2007.—The Ante-Nicene Fathers, IV. New York: Charles Scribner‘s Sons, 1926. —The Ante-Nicene Fathers, VI. Buffalo: The Christian Literature Company, 1886. —The Ante-Nicene Fathers, VIII. New York: Charles Scribner‘s Sons, 1903.
Robertson, John M. Christianity and Mythology. London: Watts & Co., 1900.
Robinson, B.A. ―In what town was Jesus born?‖ www.religioustolerance.org/xmaswwjb.htm
Roy, S.B. Prehistoric Lunar Astronomy. New Delhi: Institute of Chronology, 1976.
Schmidt, Orlando P. A Self-Veriyfing Chronological History of Ancient Egypt from the Foundation of the Kingdom to the Beginning of the Persian Dynasty. Cincinnati: George C. Shaw, 1900.
Schoch, Robert M. Voyages of the Pyramid Builders. New York: Jeremy P. Tarcher, 2004.
Sela, Solomon, tr. Abraham Ibn Eza: The Book of Reason. Leiden: E.J. Brill, 2007.
The ZEITGEIST Sourcebook: Part 1—The Greatest Story Ever Told 106
www.StellarHousePublishing.com/zeitgeistsourcebook.pdf
Sharpe, Samuel. Egyptian Mythology and Egyptian Christianity: With their Influence on the Opinions of Modern Christendom. London: Carter, 1896.
Showerman, Grant. The Great Mother of the Gods. Madison: University of Wisconsin, 1900.
Singh, Madanjeet. The Sun: Symbol of Power and Life. New York: Harry N. Abrams, 1993.
Smith, George. Assyrian Discoveries: An Account of Explorations and Discoveries on the Site of Nineveh. New York: Scribner, Armstrong & Co., 1876.
Smith, Morton. Studies in the Cult of Yahweh, 1. ed. Shaye J.D. Cohen. New York: E.J. Brill, 1996.
Smith, William. A Latin-English Dictionary. London: John Murray, 1855.
Stein, Gordon. ―The Jesus of History: A Reply to Josh McDowell.‖ www.infidels.org/library/modern/gordon_stein/jesus.shtml
Stoler Miller, Barbara, tr. The Bhagavad-Gita: Krishna’s Counsel in Time of War. New York: Bantam Classic, 2004.
Stone, Merlin. When God was a Woman. New York: Dorset Press, 1990.
Tacey, David John. Patrick White: Fiction, and the Unconscious. Melbourne/New York: Oxford University Press, 1988.
Taylor, J. Glen. Yahweh and the Sun: Biblical and Archaeological Evidence for Sun Worship in Ancient Israel. Sheffield Academic Press, 1993.
Teeple, Howard M. The Noah’s Ark Nonsense. Evanston, Ill: Religion and Ethics Institute, 1978.
te Velde, Herman. Seth, God of Confusion: A Study of His Role in Egyptian Mythology and Religion. Leiden: E.J. Brill, 1977.
Thompson, R. Campbell. The Epic of Gilgamish. BiblioBazaar, 2008.
Thorburn, Thomas James. The Mythical Interpretation of the Gospels. New York: Charles Scribner‘s Sons, 1916.
Tirard, H.M. The Book of the Dead. Montana: Kessinger, 2004.
Toulson, Shirley. The Winter Solstice. London: Jill Norman & Hobhouse, 1981.
Turner, Patricia, and Charles Russell Coulter. Dictionary of Ancient Deities. Oxford: Oxford University Press, 2001.
Ulansey, David. The Origins of the Mithraic Mysteries. New York/Oxford: Oxford University Press, 1989.
The Universal Jewish Encyclopedia, VI. New York: UJE, Co., Inc., 1948.
van den Berg, R.M. Proclus’ Hymns: Essays, Translations, Commentary. Leiden: E.J. Brill, 2001.
Van Ness Myers, Philip. Ancient History. Boston: Ginn and Company, 1916.
Vermaseren, Maarten Jozef. Corpus Cultus Cybelae Attidisque. Leiden: E.J. Brill, 1977. —Cybele, Attis, and Related Cults: Essays in Memory of M. J. Vermaseren. Leiden/New York: E.J. Brill, 1996.
Voss, Angela. Marsilio Ficino. Berkeley: North Atlantic Books, 2006.
Walker, Barbara G. Man Made God. Seattle: Stellar House Publishing, 2010. —The Woman’s Dictionary of Symbols and Sacred Objects. HarperSanFrancisco, 1988. —The Woman’s Encyclopedia of Myths and Secrets. HarperSanFrancisco, 1983.
Walker, Jim. ―Did a historical Jesus exist?‖ www.nobeliefs.com/exist.htm
Weigall, Arthur. The Paganism in Our Christianity. London: Hutchinson & Co., 1928.
Weider, Jay, and Vincent Bridges. The Mysteries of the Great Cross of Hendaye. Rochester: Destiny Books, 2003.
Wells, George A. Who Was Jesus? Illinois: Open Court Publishing, 1991.
White, Donald. The Extramural Sanctuary of Demeter and Persephone at Cyrene, Libya. Philadelphia: University of Pennsylvania Press, 1984.
Whitehouse, David. ―‗Oldest Star Chart‘ Found.‖ news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/2679675.stm
Wilkinson, John Gardner. The Manners and Customs of the Ancient Egyptians, III. ed. Samuel Birch. London: John Murray, 1878.
Willoughby, Harold R. Pagan Regeneration: A Study of Mystery Initiations in the Graeco-Roman World. Forgotten Books, 1929.
The ZEITGEIST Sourcebook: Part 1—The Greatest Story Ever Told 107
www.StellarHousePublishing.com/zeitgeistsourcebook.pdf
Wilson, H.H., tr. The Vishnu Purana: A System of Hindu Mythology and Tradition, IV. London: Trubner & Co., 1868.
Witt, Reginald E. Isis in the Ancient World. Baltimore: Johns Hopkins Press, 1997.
Wright, G.R.H. As on the First Day: Essays in Religious Constants. Leiden: E.J. Brill, 1987.
Εν ολίγοις, οι εξής εκδόσεις
E.J. Brill
Peeters
Kegan Paul
Oxford University/Clarendon Press
Princeton University Press
Cambridge University Press
Cornell University Press
Yale University Press
University of Chicago Press
University of Pennsylvania Press
University of Wisconsin Press
Johns Hopkins Press Harcourt,
Brace & Co. MacMillan & Co.,
etc.
Τώρα, θές να μου πείς οτι οι ανωτέρω πηγές είναι αστήρικτες μπούρδες? Fuck logic.
Τα ίδια τα συγγράματα απο τα οποία μαθαίνεις Ιατρική, Crowe, βασίζονται σε βιβλία των ανωτέρω εκδόσεων.
-1
Pretty much αυτά που σου λέει ο dgr.Πολλά απ'τα βιβλία που αναφέρει το Zeitgeist are hard to find,υπάρχουν άπειρες γενικολογίες,factual λάθη,συλλογιστικά ακροβατικά,misquotations και θεωρίες που έχουν ήδη καταρριφθεί.Δεν σου δίνω τυχαία το συγκεκριμένο debunking,το οποίο αρνείσαι πεισματικά να σχολιάσεις,αποτελεί την πιο πλήρη και τεκμηριωμένη κριτική στα στοιχεία του Zeitgeist.Παίρνει τις πηγές του Zeitgeist μία-μία και τις ξεσκίζει,man.
Δηλαδη μου λες οτι τι Χριστος, τι Βουδας, τι Μωαμεθ ειναι το ιδιο πραγμα? Δεν το νομιζω...
Actually,η ιουδαϊκή,η ισλαμική και η χριστιανική θρησκεία,οι τρεις κυριότερες μονοθεϊστικές δηλαδή,έχουν τον ίδιο θεό,τον Yahweh.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos4
Πολύ δραστήριο μέλος
Ρε παιδιάααα.... Έχετε πέσει όλοι πάνω στην κοπέλα, γιατί πρέπει να κοροϊδεύετε? Είναι απαραίτητο? Απλά πιστεύει δεν έκανε κάτι κακό... Άλεξ και σε εσένα αναφέρομαι
το να πιστευεις ειναι σεβαστο.Το να προσπαθεις να επιβαλεις στον αλλο την αποψη σου,σωστή ή όχι,χωρις επιχειρηματα αλλα με επιθετικο τροπο δεν ειναι.Εχω δει σε προηγουμενα ποστ να λεει η Χαρουλιτα οτι οποιος ειχε αντιθετη αποψη απο αυτη λεει βλακειες.Αυτο μπορεις να το δεις και στην αρχη του topic που λεει πως ολα αυτα περι γαμου μεταξυ χριστου-μαγδαληνης ειναι βλακειες.Γιατι γνωριζει οτι ΔΕΝ ειναι αληθινα και εχει αποδειξεις ή απλά δεν ξέρει τι να πει και λεει οτι ειναι βλακειες επειδη αυτή πιστεύει κάτι άλλο.Επισης λεει οτι κανενας δεν εχει ουτε ιερο ουτε οσιο πειδη ειπανε 2-3 πραγματα σατυρικα για τον Χριστο.Ε λοιπον πρεπει να ηρεμησει και να καταλαβει οτι δεν γινεται ολοι οι ανθρωποι στον πλανητη να εχουν την ιδια αποψη με αυτη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαργαριτα Α.
Εκκολαπτόμενο μέλος
off topic: Οι μουσουλμανοι,οντως τον πιστευουν ως προφητη τον Ιησου..Και δε το εβγαλα απο το κεφαλι μου..Μού το εχουν πει, καποιοι απο αυτους...
Δε νομίζω πως η Ηθική του Χριστού ήταν κάτι καινούριο στην εποχή του
(και σε προηγούμενες εποχές, μιας και τα λέμε)
Το λεω με την εννοια,οτι ο Ιησους ηταν κατι σαν επαναστατης για την εποχη του...Αυτα τα δημοκρατικα που τους ελεγε,δε μπορουσαν να τα δεκτουν εκεινη την εποχη και ειδικα εκει που γεννηθηκε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Muxu Su
Διάσημο μέλος
Όσοι πιστευουν πάλι δικαίωμα τους...
Και τώρα εσείς που δεν πιστεύετε πως την έχετε δει; Ανοίγετε τέτοια θέματα με σκοπό; Τι; Να μας ανοίξετε τα μάτια;
Γιατί πολεμάτε τόσο μια θεότητα που για εσάς ούτε καν υπάρχει; Για να ασχολείστε συνέχεια και συνέχεια με αυτό κάτι σας τρώει μέσα σας. Και αν δεν σας τρώει τι θέλετε και ασχολείστε; Αυτή η συμπεριφορά σας μόνο ως κομπλεξική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πατρεύς
Περιβόητο μέλος
Πλαστός και ύποπτος ο πάπυρος με το «γάμο» του Ιησού
Ιστορικοί ερευνητές και καθηγητές ήρθαν να αποκαταστήσουν σήμερα την «εικόνα» του Ιησού, τονίζοντας ότι ο πάπυρος που ανέφερε ότι ο Χριστός ήταν παντρεμένος είναι «πλαστός και ύποπτος».
Οι καθηγητές Κοπτολογίας μιλώντας σε συνέδριο που πραγματοποιείται σήμερα στη Ρώμη υποστήριξαν ότι ο πάπυρος μοιάζει να είναι πλαστός.
Όπως είπε ο Stephen Emmel, καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Muenster: Υπάρχει κάτι στην εμφάνιση αλλά και στη γραμματική του κειμένου που μου δείχνει ότι δεν είναι πειστικό.
Και ο καθηγητής του πανεπιστημίου του Αμβούργου πρόσθεσε: Πιστεύω ότι είναι πλαστό. Δε μοιάζει αυθεντικό.
Τις απόψεις αυτές ενστερνίστηκαν και άλλοι ερευνητές τονίζοντας ότι ο πάπυρος είναι «ύποπτος».
Πηγὴ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pikapa
Νεοφερμένος
Προφανώς δεν μπορώ να αρχίσω να διαφωνώ εδώ με 250 σελίδες. (σωστά, αλλά για αυτό υπάρχει μια τάση προς το λάθος)
Κάνοντας όμως ένα πέρασμα από κάποια σημεία στα οποία ο debunker αναιρεί (αρχίδια αναίρεση, δές παρακάτω) ,ξέρεις τί φαίνεται;Ότι πουθενά δεν αποδεικνύεται κάτι,με χρήση αυστηρής λογικής (ιστορία είναι. Εδώ ΠΡΟΦΑΝΩΣ έχουμε προσέγγιση της επιστημονικής μεθόδου. Μην περιμένεις επιστημονική μέθοδο που συναντάς σε φυσικοχημείες. Ποτέ δεν ξέρεις αν μια πηγή είναι αξιόπιστη. Πχ Η ιστορία που διδάσκεται στα σχολεία της ελλάδας και της τουρκίας διαφέρει αρκετά. Γιατί? Υπεισέρχεται ο ανθρωπινος παράγοντας, γιαυτό) Σε όλα τα σημεία που δίνονται αναφορές από συγγραφείς ή βιβλία,παντού κυριαρχούν γενικεύσεις. Αν τα διαβάσεις,παντού θα δεις κυριαρχούν φράσεις του τύπου ''...disputed,but may have been...'' (Διάβασα και εγώ τις πρώτες σελίδες και μερικά αποσπάσματα. Όχι, δεν ισχύει αυτο που λες. Διάβασε καλύτερα. Η λέξη disputed αναφέρεται συνολικά 4 φορές σε ολόκληρο το κείμενο. Δηλαδή 1 φορά κάθε 55 σελίδες. Η λέξη may αναφέρεται καμια 30 φορές, δηλαδή 1 φορά κάθε 7 σελίδες.) και γενικώς πέφτει πολύ υπόθεση μέσα.Φαίνεται ότι ο joseph παρουσιάζει τα δεδομένα που τον βολεύουν(τα οποία είναι μαζί με άλλα ένα σωρό πιθανότητες) ώστε να πείσει στο zeitgeist.
Όσο λάθος και να μην είναι στα sources,ο ίδιος παραπλανεί δίνοντας λανθασμένες και ελλιπείς πληροφορίες.Εμένα πάντως ο debunker με πείθει (κακώς)(έχοντας πια δει και τα sources και τον debunker).
(Κοιτα τα κόκκινα στην παράθεση)Pretty much αυτά που σου λέει ο dgr.Πολλά απ'τα βιβλία που αναφέρει το Zeitgeist μπλα μπλα μπλα
Καταρχάς. Αναγκάστηκα να σπάσω το WiFi του γείτονα για να απαντήσω. Με θυμώνετε πολύ παιδιά.
Βλέπω συνέχεια κάποιος να σας κάνει Like. Εγώ δεν έχω κανένα Like
Αλλά εντάξει, η floydiantree είναι, που κρύβεται πίσω απο τους θάμνους και μας παρακολουθεί
Λοιπόν, στο θέμα μας. Χρησιμοποιήστε το ΓΑΜΗΔΙ το μυαλό σας.
Ο καθένας μπορεί να βγεί στο διαδίκτυο και να πεί ότι παπαριά του κατέβει στο μυαλό. Α, κοιτάχτε, πέθανε ο Will Smith σήμερα. Το Zeitgeist είναι μια NON-PROFIT organization με OFFICIAL ταινίες παγκοσμίου βεληνεκούς. Παγκοσμίως αναγνωρισμένες. Το debunking τι είναι? Μια unofficial παπαριά στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Υπάρχει Official debunking? OF COURSE NOT.
Μα γιατί? Κρίνοντας απο το popularity του Zeitgeist ο πιθανός δημιουργός ενός debunking θα βγάλει τεράστιο κέρδος. Έλα ντε όμως, που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν τόσο εύκολα οι πανίσχυρα τοποθετημένες θέσεις του Joseph.
Άλλωστε, όπως σωστά έθεσε κάποιος στο internet's: "Not surprisingly, much of the debunk material are produced by Christians"
Εχουν φτιάξει μέχρι και ψευδή κατακριτική δήλωση του Richard Dawkins για το Zeitgeist (δεν συνέβη ποτέ, άλλωστε ο Dawkins ειναι βιολόγος και όχι ιστορικός, απο που και ως που να παρενέβει?)
Λάθος. Πάλι λάθος. Όλο με απογοητεύεις Mr Crowley.Πολλά απ'τα βιβλία που αναφέρει το Zeitgeist are hard to find
Τα περισσότερα βιβλία μπορείς να τα διαβάσεις ΔΩΡΕΑΝ στο google books. Και κατα κανόνα αυτά που ανήκουν σε University Press, τα οποία αποτελούν και ένα αρκετά μεγάλο μέρος των πηγών.
(παραθέτω παραδείγματα και δεν γενικολογώ, όπως εσυ)
Bryant, Edwin F., ed. Krishna: A Sourcebook. New York
Harari, Josue V. Textual Strategies: Perspectives in Post-Structural Criticism. Ithaca
Heilbron, John L. The Sun in the Church: Cathedrals as Solar Observatories. Cambridge
κοκ. είναι περιττό να προσθεσω κι άλλα, δεν νομίζεις?
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ DEBUNKING ΣΑΣ ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ ΕΓΩ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ 2 ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΑΝ ΘΕΣΦΑΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΒΓΑΛΟΥΝ ΛΑΘΟΣ. Υπάρχουν και άλλα δήθεν λεπτομερή debunking στο ιντερνετ (όπως ένα βιντεο 2 ωρων στο YouTube), γιατί τέτοια εμμονή με το συγκεκριμένο?Δεν σου δίνω τυχαία το συγκεκριμένο debunking
Oh my god. You got me *ψηλά τα χέρια*.το οποίο αρνείσαι πεισματικά να σχολιάσεις
Το θεωρούσα ανώφελο να το σχολιάσω. Ήξερα εκ των προτέρων οτι θα έγραφε αβάσιμες βλακείες μέσα. Ωραία, θα σου αποδείξω πάλι οτι είσαι λάθος.
The Sun
The first part is fairly accurate, but when he begins talking about stars, there is something I would like to call into question. He claims that they "catalogued celestial groups", while this is true for some civilizations, others such as the Inca, actually categorized the dark spots, not the stars themselves
The Zodiac 1
The above statement implies that constellations and the zodiac have always been connected -- and that there have been just twelve. While the zodiac's exact origins are unknown, the oldest known zodiacs do not have exactly 12 signs and thus conclusions drawn to this cannot be trusted. For example, the Babylonian zodiac originally consisted of 18 signs [1b] and the Mayan Zodiac consisted of 20 [2]. While the Egyptian and Greek zodiacs do contain 12 signs, I thought it important to mention that the 12 signs are not some undeniable truth that can easily be recognized by all civilizations. In fact there are actually 13 constellations the sun passes through, the missing one is Ophiuchus, which is not counted by modern astrologers, for some reason[2b].
Τhe Zodiac 2
The sun was not the creator god in all cultures, but rather only a few. While the sun was widely worshipped, more often than not, most religions believed the earth was given birth to (along side the sun and moon) by a different god, or even in one case the Earth is the back of a giant turtle. This is hardly something that can be seen through most religions, and is a bit of a stretch[2c]. The whole purpose of saying "God's Sun, the light of the world, the savior of human kind", is to setup for a comparison for Jesus, and as I will explain later on in this article, is completely inaccurate.
And something else further makes little sense here, if the sun itself is God and the creator, why would they refer to it as "God's Sun", implying that the sun is not the God? Also as I mention at the bottom of this article, there was a a segment cut out that said "God's Sun = God's Son", and this is also inaccurate, because they are similar only in English -- and the bible was not written in English. I feel like this part is still a setup because it is still implying that God's Sun is the same as God's Son, even though the connection is impossible.
Και... συνεχίζεται. Βαριέμαι να γράφω τα υπόλοιπα point. Θα γράψω ένα τρανταχτό όμως για να σας ανοίξω λίγο τα μάτια.Horus
At this time, he was the god of the sky, and Ra was the god of the sun. Perhaps inevitable, since he was the sky, eventually the moon and the sun were considered his eyes. At this point he was known as Heru-khuti, and by-and-by he was combined with Ra as the god "Re-Horakhty"[13][11]. While there was a battle between Set and Horus, it was hardly every night. In fact, the battle really only happened once, and had more to do with testicles and semen than night and day[14].
In fact day and night in Egyptian Mythology was much more complicated than the film suggests. The goddess of the sky was called Nut (or Nuit), her name also means "night". At dusk she would swallow Ra, the son god, and he would stay in her uterus until morning when he would be reborn. She wore a blue dress that was covered in stars[15]. Set was the God of the desert, primarily because Horus cut off one of his testicles and he became "infertile like the desert". At this time, Set was not considered evil, it was not until around 100 A.D. that the Romans in Egypt turned Set into a demonic figure[16].
Μόνο μία ανήκει σε κάποιο βιβλίο, και αυτή είναι είναι άχρηστη στο καταρριπτικό point του debunk (τεχνική που χρησιμοποιείται πολύ συχνά, μήπως για να υπάρχουν στις πηγές ονόματα όπως harvard, stanford κτλ? εδώ η κατάχρηση της αυθεντίας είναι εμφανής)
Σε προηγούμενο point, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΣ. Δές εδώ (πηγή 3): The purpose of this calendar is to give an overview of how the ancient Egyptian calendar worked and how it would correspond to modern ones. It´s purpose is not to state a correct calendar.
Σε άλλα point, οι πηγές λείπουν: πηγή 18 , πηγή 24
Και πάει λέγοντας η ιστορία. Φαντάσου αμα υπάρχουν τόσα ατοπήματα στην αρχή της κριτικής, τι θα γίνεται στο υπόλοιπο κείμενο.
Α, και κάτι που παρατήρησα. Το σάιτ του debunking είναι γεμάτο διαφημίσεις = Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ. ΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥ ZEITGEIST ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Αν θές κι άλλα πράγματα για να πειστείς, τι να πω ρε man, εκτός απο απογοητευμένος θα είμαι και εκπληκτός απο την άγνοιά σου.
Και τέλος, για να κλείσω μια και καλή αυτό το θέμα (απορώ γιατι ασχολήθηκα τόσο) το γενικό συμπέρασμα του Zeitgeist όσον αφορά τη θρησκεία είναι το εξής και ξεκάθαρο:
Όλες οι θρησκείες προήλθαν απο μία βασική και επικρατούσα της εποχής εκείνης.
Όλα τα θρησκευτικά φαινομενα (γεννηση μέσω παρθένου, ανάσταση και άλλα αλληγορικά) ταυτίζονται στις ημερομηνίες με αστρολογικά φαινόμενα που συνέβεναν ανέκαθεν απο την δημιουργία της γης πριν 5 δις χρόνια (βλέπε Equinox, στην ανάσταση). Απλα τα έβλεπαν οι τότε ανθρωποι και τα θεοποίησαν γιατι δεν μπορούσαν να τα εξηγήσουν αλλιώς.
thanks for reading.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Irodis
Δραστήριο μέλος
Άλλο το ένα άλλο το άλλο διαφορετικά θέματα !!
Τώρα αυτό έχει ακουστεί και από πιο παλιά , σύντομα θα μάθουμε λεπτομέρρεις στο άμεσον μέλλον μέσω της ανάλυσης αλλά
και διαφόρων άλλων εγγράφων που υπάρχουν...............
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 565231
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Το θέμα ανοίγεται και πάλι. Παρακαλούμε πάρα πολύ, μείνετε εντός θέματος και σε ένα επίπεδο συζήτησης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Το Zeitgeist είναι μια NON-PROFIT organization με OFFICIAL ταινίες παγκοσμίου βεληνεκούς. Παγκοσμίως αναγνωρισμένες. Το debunking τι είναι? Μια unofficial παπαριά στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Υπάρχει Official debunking? OF COURSE NOT.
Μα γιατί? Κρίνοντας απο το popularity του Zeitgeist ο πιθανός δημιουργός ενός debunking θα βγάλει τεράστιο κέρδος. Έλα ντε όμως, που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν τόσο εύκολα οι πανίσχυρα τοποθετημένες θέσεις του Joseph.
Τι πάει να πει "official debunking",man?Μάλλον δεν ξέρεις καν αγγλικά μου φαίνεται.
Debunk=ξεσκεπάζω
Τι θες,επίσημο ξεσκέπασμα?Είναι σαν να βγάζεις ένα έργο και να λες "υπάρχει επίσημη κριτική για το έργο μου"?Όχι,dude,υπάρχουν κριτικές για το έργο σου.Και είναι στην ευχέρειά μας to evaluate them,ανάλογα με το τι λένε.
Άλλωστε, όπως σωστά έθεσε κάποιος στο internet's: "Not surprisingly, much of the debunk material are produced by Christians"
Εχουν φτιάξει μέχρι και ψευδή κατακριτική δήλωση του Richard Dawkins για το Zeitgeist (δεν συνέβη ποτέ, άλλωστε ο Dawkins ειναι βιολόγος και όχι ιστορικός, απο που και ως που να παρενέβει?)
Πρέπει να είσαι extremely ignorant για να νομίζεις ότι το skeptic project χριστιανικό (άσε που ό,τι και να είναι,it proves nothing,σημασία έχει το τι στοιχεία υπάρχουν,όλα τα υπόλοιπα απλώς αποτελούν ad hominem).Here,διάβασε λίγο περί τίνος πρόκειται.If anything,these guys are the nightmare of religious fundamentalists worldwide αφού χρησιμοποιούν λογική και evidence,απέναντι σε αντιεπιστημονικές θέσεις και συνωμοσιολογίες.
Dude,δεν έχω ιδέα αν ο Dawkins έχει κάνει κάποιο official statement σχετικά με το Zeitgeist.Γι'αυτό,όταν ακούμε/διαβάζουμε κάτι,το τσεκάρουμε από various sources,ώστε να σιγουρευτούμε για την reliability του.Το ίδιο ισχύει και με τις μπουρδίτσες του Zeitgeist,φυσικά.
Τα περισσότερα βιβλία μπορείς να τα διαβάσεις ΔΩΡΕΑΝ στο google books. Και κατα κανόνα αυτά που ανήκουν σε University Press, τα οποία αποτελούν και ένα αρκετά μεγάλο μέρος των πηγών.
(παραθέτω παραδείγματα και δεν γενικολογώ, όπως εσυ)
Bryant, Edwin F., ed. Krishna: A Sourcebook. New York
Harari, Josue V. Textual Strategies: Perspectives in Post-Structural Criticism. Ithaca
Heilbron, John L. The Sun in the Church: Cathedrals as Solar Observatories. Cambridge
κοκ. είναι περιττό να προσθεσω κι άλλα, δεν νομίζεις?
Actually,επειδή το να παραθέτουμε τυχαία βιβλία των οποίων το contribution στο τελικό έργο μπορεί να είναι μηδαμινό,τα περισσότερα evidence που παραθέτει το Zeitgeist,προέρχονται από πολύ συγκεκριμένα βιβλία,και μάλιστα από μία πολύ συγκεκριμένη συγγραφέα.Αυτήν εδώ την τύπισσα.Ε,ντάξει,και ο Λιακόπουλος βιβλία γράφει,αυτό δεν σημαίνει ότι τα βιβλία του αξίζουν κάτι περισσότερο από χαρτί τουαλέτας.
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ DEBUNKING ΣΑΣ ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ ΕΓΩ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ 2 ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΑΝ ΘΕΣΦΑΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΒΓΑΛΟΥΝ ΛΑΘΟΣ. Υπάρχουν και άλλα δήθεν λεπτομερή debunking στο ιντερνετ (όπως ένα βιντεο 2 ωρων στο YouTube), γιατί τέτοια εμμονή με το συγκεκριμένο?
I totally understand your desperate need to feel like Prometheus,but this is not the case.Προσωπικά,το συγκεκριμένο site και το συγκεκριμένο debunking το ήξερα πολύ πριν αναφερθεί σε αυτή τη συζήτηση.As a matter of fact,το έχω χρησιμοποιήσει και πολύ παλαιότερα σ'αυτό το forum (24/01/2011),πάλι σε συζήτηση περί Zeitgeist,ακριβώς επειδή πρόκειται περί σοβαρής έρευνας με τεκμηριωμένα στοιχεία.
Btw,I don't know how you got this,αλλά το να φωνάζεις (caps),δεν κάνει τα λεγόμενά σου περισσότερο σωστά.Ούτε και περισσότερο λάθος.Πιο ενοχλητικά,ίσως.
Oh my god. You got me *ψηλά τα χέρια*.
Το θεωρούσα ανώφελο να το σχολιάσω. Ήξερα εκ των προτέρων οτι θα έγραφε αβάσιμες βλακείες μέσα. Ωραία, θα σου αποδείξω πάλι οτι είσαι λάθος.
The Sun
άχρηστο στην όλη κρητικη, αβάσιμο (ως πηγή έχει κάποιο σάιτ)This is the sun. As far back as 10 thousand BC., history is abundant with carvings and writings reflecting peoples respect and adoration for this object. And it is simple to understand why as every morning the sun would rise, bringing vision, warmth, and security, saving man from the cold, blind, predator-filled darkness of night. Without it, the cultures understood, the crops would not grow, and life on the planet would not survive. These realities made the sun the most adorned object of all time. Likewise, they were also very aware of the stars. The tracking of the stars allowed them to recognize and anticipate events which occurred over long periods of time, such as eclipses and full moons. They in turn catalogued celestial groups into what we know today as constellations.
The first part is fairly accurate, but when he begins talking about stars, there is something I would like to call into question. He claims that they "catalogued celestial groups", while this is true for some civilizations, others such as the Inca, actually categorized the dark spots, not the stars themselves
The Zodiac 1
εκτός θέματος, πάλι. μας ενδιαφέρει το Zodiac στην εποχή που δημιουργήθηκε ο χριστιανισμός, αφού το όλο θέμα μας είναι η προέλευση του χριστιανισμού --> "While the Egyptian and Greek zodiacs do contain 12 signs". Έχει βάση (σωστές πηγές), αλλά παραπλανεί καθώς είναι άχρηστο στην όλη κριτική.This is the cross of the Zodiac, one of the oldest conceptual images in human history. It reflects the sun as it figuratively passes through the 12 major constellations over the course of a year. It also reflects the 12 months of the year, the 4 seasons, and the solstices and equinoxes . The term Zodiac relates to the fact that constellations were anthropomorphized, or personified, as figures, or animals.
The above statement implies that constellations and the zodiac have always been connected -- and that there have been just twelve. While the zodiac's exact origins are unknown, the oldest known zodiacs do not have exactly 12 signs and thus conclusions drawn to this cannot be trusted. For example, the Babylonian zodiac originally consisted of 18 signs [1b] and the Mayan Zodiac consisted of 20 [2]. While the Egyptian and Greek zodiacs do contain 12 signs, I thought it important to mention that the 12 signs are not some undeniable truth that can easily be recognized by all civilizations. In fact there are actually 13 constellations the sun passes through, the missing one is Ophiuchus, which is not counted by modern astrologers, for some reason[2b].
Τhe Zodiac 2
εκτός θέματος, αβάσιμο, he is missing Joseph's point. Όπως φαίνεται ξεκάθαρα και στο accompany book το οποίο δεν διαβάσατε, σκοπός του Joseph είναι να δείξει την συσχέτιση του Γιού του θεού (θεός θεωρείται ο ουρανός στις τότε θρησκείες, το "απανταχού παρόν" σήμερα στον χριστιανισμό) με τον ήλιο. ΟΧΙ να δείξει την γραμματική συσχέτιση "because they are similar only in English".In other words, the early civilizations did not just follow the sun and stars, they personified them with elaborate myths involving their movements and relationships. The sun, with its life-giving and -saving qualities was personified as a representative of the unseen creator or god. It was known as "God's Sun," the light of the world, the savior of human kind. Likewise, the 12 constellations represented places of travel for God's Sun and were identified by names, usually representing elements of nature that happened during that period of time. For example, Aquarius, the water bearer, who brings the Spring rains.
The sun was not the creator god in all cultures, but rather only a few. While the sun was widely worshipped, more often than not, most religions believed the earth was given birth to (along side the sun and moon) by a different god, or even in one case the Earth is the back of a giant turtle. This is hardly something that can be seen through most religions, and is a bit of a stretch[2c]. The whole purpose of saying "God's Sun, the light of the world, the savior of human kind", is to setup for a comparison for Jesus, and as I will explain later on in this article, is completely inaccurate.
And something else further makes little sense here, if the sun itself is God and the creator, why would they refer to it as "God's Sun", implying that the sun is not the God? Also as I mention at the bottom of this article, there was a a segment cut out that said "God's Sun = God's Son", and this is also inaccurate, because they are similar only in English -- and the bible was not written in English. I feel like this part is still a setup because it is still implying that God's Sun is the same as God's Son, even though the connection is impossible.
Και... συνεχίζεται. Βαριέμαι να γράφω τα υπόλοιπα point. Θα γράψω ένα τρανταχτό όμως για να σας ανοίξω λίγο τα μάτια.Horus
Οι πηγές ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ αβάσιμες. Όλες σε ιστοσελίδες ανήκουν.This is Horus. He is the Sun God of Egypt of around 3000 BC. He is the sun, anthropomorphized, and his life is a series of allegorical myths involving the sun's movement in the sky. From the ancient hieroglyphics in Egypt, we know much about this solar messiah. For instance, Horus, being the sun, or the light, had an enemy known as Set and Set was the personification of the darkness or night. And, metaphorically speaking, every morning Horus would win the battle against Set - while in the evening, Set would conquer Horus and send him into the underworld. It is important to note that "dark vs. light" or "good vs. evil" is one of the most ubiquitous mythological dualities ever known and is still expressed on many levels to this day.
At this time, he was the god of the sky, and Ra was the god of the sun. Perhaps inevitable, since he was the sky, eventually the moon and the sun were considered his eyes. At this point he was known as Heru-khuti, and by-and-by he was combined with Ra as the god "Re-Horakhty"[13][11]. While there was a battle between Set and Horus, it was hardly every night. In fact, the battle really only happened once, and had more to do with testicles and semen than night and day[14].
In fact day and night in Egyptian Mythology was much more complicated than the film suggests. The goddess of the sky was called Nut (or Nuit), her name also means "night". At dusk she would swallow Ra, the son god, and he would stay in her uterus until morning when he would be reborn. She wore a blue dress that was covered in stars[15]. Set was the God of the desert, primarily because Horus cut off one of his testicles and he became "infertile like the desert". At this time, Set was not considered evil, it was not until around 100 A.D. that the Romans in Egypt turned Set into a demonic figure[16].
Μόνο μία ανήκει σε κάποιο βιβλίο, και αυτή είναι είναι άχρηστη στο καταρριπτικό point του debunk (τεχνική που χρησιμοποιείται πολύ συχνά, μήπως για να υπάρχουν στις πηγές ονόματα όπως harvard, stanford κτλ? εδώ η κατάχρηση της αυθεντίας είναι εμφανής)
Σε προηγούμενο point, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΣ. Δές εδώ (πηγή 3): The purpose of this calendar is to give an overview of how the ancient Egyptian calendar worked and how it would correspond to modern ones. It´s purpose is not to state a correct calendar.
Σε άλλα point, οι πηγές λείπουν: πηγή 18 , πηγή 24
Και πάει λέγοντας η ιστορία. Φαντάσου αμα υπάρχουν τόσα ατοπήματα στην αρχή της κριτικής, τι θα γίνεται στο υπόλοιπο κείμενο.
Α, και κάτι που παρατήρησα. Το σάιτ του debunking είναι γεμάτο διαφημίσεις = Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ. ΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥ ZEITGEIST ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Αν θές κι άλλα πράγματα για να πειστείς, τι να πω ρε man, εκτός απο απογοητευμένος θα είμαι και εκπληκτός απο την άγνοιά σου.
Και τέλος, για να κλείσω μια και καλή αυτό το θέμα (απορώ γιατι ασχολήθηκα τόσο) το γενικό συμπέρασμα του Zeitgeist όσον αφορά τη θρησκεία είναι το εξής και ξεκάθαρο:
Όλες οι θρησκείες προήλθαν απο μία βασική και επικρατούσα της εποχής εκείνης.
Όλα τα θρησκευτικά φαινομενα (γεννηση μέσω παρθένου, ανάσταση και άλλα αλληγορικά) ταυτίζονται στις ημερομηνίες με αστρολογικά φαινόμενα που συνέβεναν ανέκαθεν απο την δημιουργία της γης πριν 5 δις χρόνια (βλέπε Equinox, στην ανάσταση). Απλα τα έβλεπαν οι τότε ανθρωποι και τα θεοποίησαν γιατι δεν μπορούσαν να τα εξηγήσουν αλλιώς.
thanks for reading.
Let me sum up your "debunking" on the debunk into two categories:
1.)εκτός θέματος
2.) website material
Όσον αφορά το #1,το debunking του Zeitgeist,είναι πλήρες απ'την αρχή ως το τέλος.Ε,προφανώς λοιπόν,όταν κάθεσαι να σχολιάσεις την αρχή,όπου δεν λέει και τίποτα το ιδιαίτερο,you are missing the point.Σημασία έχουν τα juicy parts,όχι κάποια slight inaccuracies.Όσον αφορά το #2,το ότι κάτι προέρχεται από ιστοσελίδα,doesn't automatically classify it as "shit".Αντίστοιχα,το ότι κάτι προέρχεται από βιβλίο,δεν σημαίνει ότι έχει και αξία.Υπάρχουν καλά βιβλία και βιβλία για τον πούτσο,υπάρχουν καλές ιστοσελίδες και ιστοσελίδες για τον πούτσο.Τα βιβλία του Λιακόπουλου,που χρησιμοποίησα και προηγουμένως ως παράδειγμα,are as good as evidence,όσο και ένα μυξωμένο χαρτομάντηλο.Μερικά papers του Harvard π.χ. on the web,are pretty solid evidence.
Anyway man,επειδή πολύ το κουράσαμε,πάρε εδώ για αρχή (αν έχεις όρεξη,links έκει έχει άπειρα),για να δεις γιατί τα claims του Zeitgeist περί κοινής καταγωγής όλων των θρησκειών είναι απλά προπαγάνδα (που θα μ'άρεσε να ισχύει,αλλά δεν ισχύει).Η επιστήμη υπάρχει to uncover the truth,indifferent of our expectations.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.