EnnisDelMar!
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
Να θέσω ένα παράδειγμα:
Φέτος, στη λογοτεχνία κατεύθυνσης γράψαμε διαγώνισμα τετραμήνου στον Κρητικό και οι ερωτήσεις ήταν οι ακόλουθες:
1. Να βρείτε τα δοκιμιακά στοιχεία στο συγκεκριμένο απόσπασμα. (50 μονάδες) ()
2. Να βρείτε όλα τα εκφραστικά μέσα στους παραπάνω 19 στίχους. (50 μονάδες) ()
Ε, σε αυτό το διαγώνισμα εγώ έγραψα 09/20. Οι ερωτήσεις δεν είχαν καμία σχέση με τις ερωτήσεις που πέφτουν στις Πανελλήνιες, και, φυσικά, οι περισσότεροι από εμάς δεν είχαμε ιδέα για το τι να απαντήσουμε. Αρχικά, κανείς μας δεν ήξερε τι είναι τα δοκιμιακά στοιχεία*, και, στη συνέχεια, 19 στίχοι ήταν πάρα πολλοί για να βρούμε εκφραστικά μέσα. Στις Πανελλήνιες ερωτήσεις με εκφραστικά μέσα δεν έχουν τέτοια μορφή. Λένε για παράδειγμα, να εντοπίσετε και να αναλύσετε 4 εκφραστικά μέσα. Στο διαγώνισμα αυτό, όμως, στους στίχους ήταν καμία 30ρια εκφραστικά μέσα.
Τέλος πάντων, ενώ ήμουν συνεπής κλπ, στο τετράμηνο πήρα 19, και μαθητές οι οποίοι δεν έδιναν πανελλήνιες και χαλούσαν το μάθημά μας, πήραν 17.
Τελικά, στις Πανελλήνιες έγραψα 17,4 στη λογοτεχνία. Δηλαδή, ήμουν στο όριο για να έχω απώλεια μορίων. Αν έγραφα 17,7 θα έχανα μόρια εξαιτίας του 19 στο πρώτο τετράμηνο.
Με αυτό το παράδειγμα θέλω να δείξω πως πολλές φορές οι καθηγητές έχουν λάθος κριτήρια, και κανείς δεν πρέπει και δε μπορεί να πάρει το ρίσκο να μη βάλει 20 σε έναν μαθητή, και τελικά ο μαθητής να έχει απώλεια μορίων. Δεν έχει σημασία το ποια θα είναι αυτή η απώλεια. Και 1 μόριο μπορεί να στοιχίσει πολλά στις Πανελλήνιες (μακριά από εμάς ).
Εξ άλλου, το εκπαιδευτικό σύστημα είναι παντελώς διεφθαρμένο, οπότε δεν υπάρχει λόγος να εξαντλούν οι καθηγητές την αυστηρότητά τους σε βαθμούς που σχετίζονται με τις Πανελλήνιες. Το καλύτερο θα ήταν ο καθηγητής να έχει τέτοια σχέση με τον μαθητή, που να του εξηγεί συνεχώς τα λάθη κλπ, για να τον κάνει να πλησιάσει το 20 στις εξετάσεις, και όχι να του στερεί το βαθμό.
* Τελικά, τα δοκιμιακά στοιχεία, σύμφωνα με την καθηγήτρια πάντα, είναι οι επιρροές που έχει δεχθεί από άλλους ποιητές, από την Ιστορία και γενικά από παντού, και έχει αποτυπώσει στο έργο του ο λογοτέχνης/ποιητής.
(π.χ. Ένα δοκιμιακό στοιχείο που μου έρχεται για τον Κρητικό είναι οι επιρροές από τις πλατωνικές ιδέες, ή οι επιρροές από την εκκλησία κ.ά.)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Αντί να μου βάλει 20 πχ στην έκθεση... 19 πάει το 0.3
Αντί να μου βάλει 20 στην ιστορία 19 πάει το 0.3
Ε μάνι μάνι χάθηκαν μοριάκια.
Ο καθηγητής ήταν ο ίδιος. Στην ιστορία μου είχε πει δε θα έγραφα πάνω από 15 (έγραψα 18.2) και στην έκθεση μου κουνούσε στον αέρα το γραπτό λέγοντάς μου ότι σε πέριληψη δεν πρόκειται να πάρω πάνω από 12 και έγραψα 17.7 το μεγαλύτερο στο νομό. Ε ντάξει. Κακίες δεν κρατάμε, αλλά το θέμα είναι ότι σε άλλον μπορεί να στερήσει τη σχολή. Πόσοι και πόσοι χάσανε την πόλη που ήθελαν για 10 και 15 μόρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Εβαζε αυτη στα αρχαια κατι 11αρια σε ορισμενους μαθητες.Αισχος δηλαδη.Κομπλεξαρες.
Παντως οντως οι φελολογοι το εχουν καβαλισει το καλαμι.Στην εκθεση αυτη στο σχολειο,ελεγε οτι δεν θα βαλει 20 επειδη κανεις δεν το αξιζει πραγματικα,και δεν εβαλε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
Επισης,ορισμενοι ειναι τοσο στενομυαλοι,που δεν σκεφτονται οτι ενας μαθητης μπορει να ξαναδωσει και δευτερη φορα,και φυσικα θα γραψει αρκετα παραπανω απο την πρωτη.Ετσι,εκτος του οτι τον γαμας την πρωτη φορα,τον γαμας και δευτερη,με τον κινδυνο να του στερησεις την επιτυχια.
Εβαζε αυτη στα αρχαια κατι 11αρια σε ορισμενους μαθητες.Αισχος δηλαδη.Κομπλεξαρες.
Παντως οντως οι φελολογοι το εχουν καβαλισει το καλαμι.Στην εκθεση αυτη στο σχολειο,ελεγε οτι δεν θα βαλει 20 επειδη κανεις δεν το αξιζει πραγματικα,και δεν εβαλε
Σε εμάς, ευτυχώς, παρ'όλο που ήταν πολύ μαλ*κω αυτή που μας έκανε έκθεση κι αρχαία, είχε πει πως όποιος στο διαγώνισμά της γράψει πάνω από 15, θα πάρει 20 στο τετράμηνο.
Βέβαια, στην έκθεση, ήταν από τις καθηγήτριες που ήθελε να της κάνεις αντιγραφή τον πειστικό λόγο, και στο τετράμηνο έγραψα 15,1.
Στο τσακ γλίτωσα την απώλεια μορίων κι από εκεί. Και μάλιστα μου είχε πει πως τόσο θα έγραφα και στις Πανελλήνιες.
(Σκατά στα μούτρα της, όπου κι αν βρίσκεται.)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Σε εμάς, ευτυχώς, παρ'όλο που ήταν πολύ μαλ*κω αυτή που μας έκανε έκθεση κι αρχαία, είχε πει πως όποιος στο διαγώνισμά της γράψει πάνω από 15, θα πάρει 20 στο τετράμηνο.
Βέβαια, στην έκθεση, ήταν από τις καθηγήτριες που ήθελε να της κάνεις αντιγραφή τον πειστικό λόγο, και στο τετράμηνο έγραψα 15,1.
Στο τσακ γλίτωσα την απώλεια μορίων κι από εκεί. Και μάλιστα μου είχε πει πως τόσο θα έγραφα και στις Πανελλήνιες.
(Σκατά στα μούτρα της, όπου κι αν βρίσκεται.)
Και η δικη μας ελεγε με στομφο ολο τον χρονο ''αμα γραψετε εκθεση πανω απο 14 θα εισαι μια χαρα''.Σε ολη την ταξη.Η ταξη βεβαια δεν ηταν χαζη,αλλα αυτη συνεχιζε.
Στα ιδιωτικα παντως τσιμπανε ολοι τα 20αρια τους,και δεν εχουν αυτο το προβλημα.Και μην μου πειτε οτι εκει ειναι αριστοι και το βαζουν με την αξια τους.Πριν καιρο ειχα μπει σε σαιτ απο ιδιωτικα της Θεσσαλονικης,που εχουν Ονομα,και στους αποφοιτους το 80% ειχε περασει σε ΤΕΙ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βλα
Πολύ δραστήριο μέλος
Παράδειγμα 1ο : Ο καθηγητής του σχολείου είναι για σκότωμα
Προφορικός βαθμός (σχολείου) 15
Γραπτός (πανελλήνιες) 20
Προσαρμοσμένος προφορικός 18
Βαθμός πρόσβασης 19,4 αν ο σχολικός βαθμός ήταν 20 δεν θα χανόταν το 0,6
Παράδειγμα 2ο : Ο καθηγητής θέλει να "βοηθήσει" αλλά…
Προφορικός βαθμός (σχολείου) 20
Γραπτός (πανελλήνιες) 15
Προσαρμοσμένος προφορικός 17
Βαθμός πρόσβασης 15,6 η βοήθεια που είχε τελικά ο μαθητής ήταν μόλις 0,6 μονάδες
Γενικό συμπέρασμα:
Επειδή, δυστυχώς, δεν υπάρχει κανενός είδους έλεγχος και αξιολόγησης της δουλειάς που γίνεται
στα σχολεία (δημόσια και ιδιωτικά) οι βαθμοί τους δεν αντιπροσωπεύουν τίποτα.
Συνεπώς, καλύτερα να έχουν όλοι οι μαθητές βαθμό σχολείου 20 και ο μοναδικός καθοριστικός
παράγοντας να είναι οι πανελλήνιες.
Αυτό που λέω σίγουρα δεν είναι το θεωρητικά σωστό αλλά τουλάχιστον πιο τίμιο…
Δεν είναι ιδιαίτερα τίμιο, και επίσης νομίζω ότι τα 2 παραδείγματα είναι λίγοι άστοχα...
Εννοώ ότι, και στα 2 παραδείγματα ουσιαστικά συγκρίνεις τα 2 άκρα κατά κάποιον τρόπο. Δηλαδή ένας μαθητής που αξίζει στα τετράμηνα 17 το πιο φυσιολογικό είναι να γράψει και 17. Αν πάρει όμως 20 (ενώ αξίζει για 17) θα γράψει τον ίδιο βαθμό, αλλά η διαφορά είναι ότι ένα άλλο παιδί θα έχει ήδη αδικηθεί εκείνη τη στιγμή.
Γενικά, σε αυτή τη ζωή ότι δίνεις πέρνεις. Το θεωρώ μεγάλο λάθος αυτό με τους μεγάλους βαθμούς, γιατί ουσιαστικά κάποιος για να πετύχει το στόχο του πρέπει να παλέψει, και όχι να πέρνει ουρανοκατέβατα 20αρια που θα τον διευκολύνουν, ειδικά όταν δεν τα αξίζει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr.Blonde
Πολύ δραστήριο μέλος
Οι σωστοι καθηγητες της τριτης λυκειου δεν νοιαζονται για τους βαθμους που θα βαλουν.Νοιαζονται μονο για την παραπανω βοηθεια που μπορουν να δωσουν στους μαθητες που θα εξεταστουν στις πανελλαδικες.Ετσι καθε μορφη διαγωνισματος και εξετασης με καταλογο για να μπει ο βαθμος που υποτιθεται οτι αντιπροσωπευει τον καθε μαθητη αποτελουν υποκριτικες μαλακιες κομπλεξικων ανθρωπων που θεωρουν τους εαυτους τους επιστημονες.Αυτη ειναι η αληθεια.Δεν είναι ιδιαίτερα τίμιο, και επίσης νομίζω ότι τα 2 παραδείγματα είναι λίγοι άστοχα...
Εννοώ ότι, και στα 2 παραδείγματα ουσιαστικά συγκρίνεις τα 2 άκρα κατά κάποιον τρόπο. Δηλαδή ένας μαθητής που αξίζει στα τετράμηνα 17 το πιο φυσιολογικό είναι να γράψει και 17. Αν πάρει όμως 20 (ενώ αξίζει για 17) θα γράψει τον ίδιο βαθμό, αλλά η διαφορά είναι ότι ένα άλλο παιδί θα έχει ήδη αδικηθεί εκείνη τη στιγμή.
Γενικά, σε αυτή τη ζωή ότι δίνεις πέρνεις. Το θεωρώ μεγάλο λάθος αυτό με τους μεγάλους βαθμούς, γιατί ουσιαστικά κάποιος για να πετύχει το στόχο του πρέπει να παλέψει, και όχι να πέρνει ουρανοκατέβατα 20αρια που θα τον διευκολύνουν, ειδικά όταν δεν τα αξίζει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βλα
Πολύ δραστήριο μέλος
Οι σωστοι καθηγητες της τριτης λυκειου δεν νοιαζονται για τους βαθμους που θα βαλουν.Νοιαζονται μονο για την παραπανω βοηθεια που μπορουν να δωσουν στους μαθητες που θα εξεταστουν στις πανελλαδικες.Ετσι καθε μορφη διαγωνισματος και εξετασης με καταλογο για να μπει ο βαθμος που υποτιθεται οτι αντιπροσωπευει τον καθε μαθητη αποτελουν υποκριτικες μαλακιες κομπλεξικων ανθρωπων που θεωρουν τους εαυτους τους επιστημονες.Αυτη ειναι η αληθεια.
Δεν ισχύει αυτό...
Καταρχάς δεν χρειάζεται κανείς την βοήθεια του καθηγητή! Ο καθένας μόνος του θα καταφέρει ότι μπορεί. Και έπειτα, αυτό που χρειάζεται να έχει ένας καθηγητής είναι αντκειμενικότητα και στυγνή δικαιοσύνη. Αυτή είναι η αλήθεια δυστυχώς.
Και θα σου δώσω ένα παράδειγμα.
Υπάρχει ένας μαθητής του 15
1η περίπτωση: Ο καθηγητής του βάζει 20 και στις πανελλήνιες γράφει 15. Αποτέλεσμα: θα βγάλει έναν μέσο όρο κοντά στο 16+ ΕΠΕΙΔΗ ο καθηγητής μερολήπτησε και ουσιαστικά η βαθμολογία του από 15 που είναι η κανονική εκσφενδονίζεται σε 1000+ μόρια περισσότερο.
2η περίπτωση: Ο καθηγητής του βάζει 15 και στις πανελλήνιες γράφει 15. Αποτέλεσμα: Απονομή δικαιοσύνης. Ένας μαθητής του 15 πέρασε σε μια σχολή του 15...
Υ.Γ: Κάθε μαθηματικός/χημικός/φυσικός κλπ που δουλεύει σε δημόσιο σχολείο και έχει το πτυχίο, ΕΙΝΑΙ επιστήμονας από την στιγμή που έχει πτυχίο στην ειδικότητα του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr.Blonde
Πολύ δραστήριο μέλος
Το θεωρεις δικαιο αυτο δηλαδη;Στις πανελληνιες μετρανε μονο τα γραπτα,οποτε οι καθηγητες πρεπει να κανουν σωστα τη δουλεια τους και να βοηθουν τους μαθητες.Αλλιως, οπως ειπα και πριν γινονται κομπλεξικοι,επιδειξιομανεις και θεωρουν τους εαυτους τους επιστημονες.
ΥΓ.Ενας επιτυχημενος επιστημονας δεν θα δουλευε ποτε σε ΓΕΛ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dhmh
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βλα
Πολύ δραστήριο μέλος
Εισαι τελειως λαθος.Αν θεωρεις οτι στην τριτη λυκειου δεν θα σου προσφερει κανεις βοηθεια και θα τα καταφερεις μονος σου,τοτε μπορω να σε προετοιμασω απο τωρα για την αποτυχια.Επιπλεον,το 15 μπορει να το γραψει ενας μαθητης που πηγαινε για 20 και ειχε 20 στο τετραμηνο και ενας μαθητης που δεν ειχε πολλες προσδοκιες και ειχε 15 στο τετραμηνο.
Το θεωρεις δικαιο αυτο δηλαδη;Στις πανελληνιες μετρανε μονο τα γραπτα,οποτε οι καθηγητες πρεπει να κανουν σωστα τη δουλεια τους και να βοηθουν τους μαθητες.Αλλιως, οπως ειπα και πριν γινονται κομπλεξικοι,επιδειξιομανεις και θεωρουν τους εαυτους τους επιστημονες.
ΥΓ.Ενας επιτυχημενος επιστημονας δεν θα δουλευε ποτε σε ΓΕΛ.
Βασικά, ΕΙΝΑΙ δίκαιο.
Έχουμε και λέμε:
1ΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ: Άξιζε 20 στα τετράμηνα, έγραψε 15
2ΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ: Άξιζε 15 στα τετράμηνα, έγραψε 15
Ουσιαστικά για τον πρώτο οι πανελλήνιες ήταν αποτυχία ενώ για τον δεύτερο ήταν το αναμενόμενο αποτέλεσμα.
Απλά ο πρώτος μαθητής (εφόσον υποθέτουμε ότι άξιζε το 20) έιχε μια άτυχη στιγμή, ενώ ο δεύτερος πήρε τον βαθμό που άξιζε.
Δεν υπάρχει κάποια αδικία...
Υ.Γ: επιστήμονας: Αυτός που εχει σπουδάσει σε ανώτατη σχολή το αντικείμενο ορισμένης επιστήμης και πήρε το σχετικό πτυχίο (ορισμός από επίσημο λεξικό). Δεν έχει σημασία αν επέλεξε να εργαστεί σε δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο, ή σε μεγάλο πανεπηστήμιο. Το πτυχίο του είναι η απόδειξη ότι πλέον είναι επιστήμονας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Δεν είναι ιδιαίτερα τίμιο, και επίσης νομίζω ότι τα 2 παραδείγματα είναι λίγοι άστοχα...
Εννοώ ότι, και στα 2 παραδείγματα ουσιαστικά συγκρίνεις τα 2 άκρα κατά κάποιον τρόπο. Δηλαδή ένας μαθητής που αξίζει στα τετράμηνα 17 το πιο φυσιολογικό είναι να γράψει και 17. Αν πάρει όμως 20 (ενώ αξίζει για 17) θα γράψει τον ίδιο βαθμό, αλλά η διαφορά είναι ότι ένα άλλο παιδί θα έχει ήδη αδικηθεί εκείνη τη στιγμή.
Γενικά, σε αυτή τη ζωή ότι δίνεις πέρνεις. Το θεωρώ μεγάλο λάθος αυτό με τους μεγάλους βαθμούς, γιατί ουσιαστικά κάποιος για να πετύχει το στόχο του πρέπει να παλέψει, και όχι να πέρνει ουρανοκατέβατα 20αρια που θα τον διευκολύνουν, ειδικά όταν δεν τα αξίζει...
Στα ιδιωτικα που τα εχουν ολα 20,παλεψαν για να τα παρουν η πληρωσαν?Πληρωσαν
Επισης,υπαρχει και η υποκειμενικοτητα του καθηγητη.Δηλαδη θα στηριζομαστε στις μαλακιες του καθε καθηγητη,και στο τι βαζει αυτος και πως τα θελει αυτος?
Ποσο να παλεψω οταν η αλλη ειναι κομπλεξα και λεει εκθεση δεν θα παρει κανεις 20 επειδη κανεις δεν το αξιζει?
Και οι βαθμοι που μπαινουν στα τετραμηνα ειναι υποκειμενικοι,δεν σημαινει οτι τους αξιζουμε κιολας.
Ελεος με το παραμυθι ''ειναι αδικια''
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Δεν ισχύει αυτό...
Καταρχάς δεν χρειάζεται κανείς την βοήθεια του καθηγητή! Ο καθένας μόνος του θα καταφέρει ότι μπορεί. Και έπειτα, αυτό που χρειάζεται να έχει ένας καθηγητής είναι αντκειμενικότητα και στυγνή δικαιοσύνη. Αυτή είναι η αλήθεια δυστυχώς.
Και θα σου δώσω ένα παράδειγμα.
Υπάρχει ένας μαθητής του 15
1η περίπτωση: Ο καθηγητής του βάζει 20 και στις πανελλήνιες γράφει 15. Αποτέλεσμα: θα βγάλει έναν μέσο όρο κοντά στο 16+ ΕΠΕΙΔΗ ο καθηγητής μερολήπτησε και ουσιαστικά η βαθμολογία του από 15 που είναι η κανονική εκσφενδονίζεται σε 1000+ μόρια περισσότερο.
2η περίπτωση: Ο καθηγητής του βάζει 15 και στις πανελλήνιες γράφει 15. Αποτέλεσμα: Απονομή δικαιοσύνης. Ένας μαθητής του 15 πέρασε σε μια σχολή του 15...
Υ.Γ: Κάθε μαθηματικός/χημικός/φυσικός κλπ που δουλεύει σε δημόσιο σχολείο και έχει το πτυχίο, ΕΙΝΑΙ επιστήμονας από την στιγμή που έχει πτυχίο στην ειδικότητα του.
ξεχνάς την υπόλοιπη μισή Ελλάδα που παίρνει 20 και γράφει 15
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βλα
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
georgia.94
Δραστήριο μέλος
Πάντως βλέπω ότι τα περισσότερα σχόλια μου παίρνουν πολλές αρνητικές ψήφους. Δηλαδή εδώ μέσα οι περισσότεροι νομίζουν ότι ένας ψεύτικος βαθμός είναι κάτι το αξιέπαινο;
Δεν ειναι σε καμια περιπτωση κατι το αξιεπαινο.....ομως στη Γ Λυκειου γιατι να μην μας βοηθησουν να εχουμε ενα καλο απολυτηριο?Στα ιδιωτικα ειναι δικαιο που τα εχουν ολα 20?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
Βασικά, ΕΙΝΑΙ δίκαιο.
Έχουμε και λέμε:
1ΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ: Άξιζε 20 στα τετράμηνα, έγραψε 15
2ΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ: Άξιζε 15 στα τετράμηνα, έγραψε 15
Ουσιαστικά για τον πρώτο οι πανελλήνιες ήταν αποτυχία ενώ για τον δεύτερο ήταν το αναμενόμενο αποτέλεσμα.
Απλά ο πρώτος μαθητής (εφόσον υποθέτουμε ότι άξιζε το 20) έιχε μια άτυχη στιγμή, ενώ ο δεύτερος πήρε τον βαθμό που άξιζε.
Δεν υπάρχει κάποια αδικία...
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι ο προφορικός βαθμός μπορεί αν σου δώσει ή να σου αφαιρέσει ως και 600 μόρια...
Με το άτοπο παράδειγμα που έθεσες, και οι 2 έγραψαν 15, αλλά ο βαθμός του 1ου θα γίνει 15,6, ενώ του 2ου θα παραμείνει 15, παρ'όλο που έγραψαν το ίδιο.
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Πάντως βλέπω ότι τα περισσότερα σχόλια μου παίρνουν πολλές αρνητικές ψήφους. Δηλαδή εδώ μέσα οι περισσότεροι νομίζουν ότι ένας ψεύτικος βαθμός είναι κάτι το αξιέπαινο;
Το 20 σε ολους καταργει το κριτηριο της υποκειμενικοτητας(εκ μερους του σχολειου) στις πανελληνιες.Απο εκει και περα,ο καθενας θα κριθει στον βαθμο μονο απο τους βαθμολογητες των πανελλαδικων.
Αυτο ειναι κατι θετικο.
Πρακτικα ειναι θετικο για ολους,ηθικισμοι περι ''αξιεπαινο'' ή μη,αδιαφορο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βλα
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν ειναι σε καμια περιπτωση κατι το αξιεπαινο.....ομως στη Γ Λυκειου γιατι να μην μας βοηθησουν να εχουμε ενα καλο απολυτηριο?Στα ιδιωτικα ειναι δικαιο που τα εχουν ολα 20?
Κατά τη γνώμη μου, ούτε στα δημόσια, ούτε στα ιδιωτικά σχολεία οι χαρισμένοι βαθμοί είναι κάτι το δίκαιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βλα
Πολύ δραστήριο μέλος
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι ο προφορικός βαθμός μπορεί αν σου δώσει ή να σου αφαιρέσει ως και 600 μόρια...
Με το άτοπο παράδειγμα που έθεσες, και οι 2 έγραψαν 15, αλλά ο βαθμός του 1ου θα γίνει 15,6, ενώ του 2ου θα παραμείνει 15, παρ'όλο που έγραψαν το ίδιο.
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ;
Κατάλαβα και καταλήγω στο ίδιο συμπέρασμα.
(Είχα την εντύπωση ότι υπήρχε μεγαλύτερη διαφορά αλλά και πάλι δεν αλλάζει κάτι).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.