antis
Πολύ δραστήριο μέλος
την αξιολόγηση της ΑΔΙΠ την διάβασες??
είδες πουθενά να λέει ότι υστερούν οι νοσηλευτές από τει στη θεωρία????
λόγια του αέρα ακούμε πολλά συνέχισε έτσι.....!!!!!
CONCLUSIONS
Overall, the EEC was impressed with the high quality theoretical and clinical teaching
offered, the motivation and commitment of the peoplepower and the innovative practices
that have started being incorporated in the curriculum. Before putting forward specific
conclusions and recommendations, the EEC would like to make a clear statement that the
departments of Nursing A & B at the TEI of Athens deliver University level nursing education
and this should be equivocally recognized by all relevant stakeholders, including the Ministry
of Education.
Μπορείς να μου μεταφράσεις αυτό εδώ??είναι από την αξιολόγηση της ΑΔΙΠ και αφορά το τει νοσηλευτικής Αθήνας
Περιμένω......
https://www.hqaa.gr/eks/External Evaluation Report_Final.pdf
Όταν εσύ κατηγορείς τα παιδιά από τει ότι υστερούν σε γνώσεις, οι αξιολογητές της ΑΔΙΠ που έζησαν το τει λένε άλλα...λες να μην γνωρίζουν???Η είναι χαζοί???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάνα Ρ.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
litsaki17
Νεοφερμένος
ξεχασατε να πειτε οτι τα βιβλια οποτε σας τα δινουν ειναιι για τη βιβλιοθηκη.....και πως τα περισσοτερα μαθηματα ειναι σημειωσεις.....μεαταξυ μας μιλαμε τωρα...ποιος σου ειπε οτι εριξαν κοκκινο στο αει...στο τελος της αξιολογησηςσ το αει λεει οτι θα επρεπνα η εκπαιδευση να ενταχθει στο πανεπιστημιο τι ημαινει αυτο????????????δε θα ελεγε να εναταχθει στο τει?????????CONCLUSIONS
Overall, the EEC was impressed with the high quality theoretical and clinical teaching
offered, the motivation and commitment of the peoplepower and the innovative practices
that have started being incorporated in the curriculum. Before putting forward specific
conclusions and recommendations, the EEC would like to make a clear statement that the
departments of Nursing A & B at the TEI of Athens deliver University level nursing education
and this should be equivocally recognized by all relevant stakeholders, including the Ministry
of Education.
Μπορείς να μου μεταφράσεις αυτό εδώ??είναι από την αξιολόγηση της ΑΔΙΠ και αφορά το τει νοσηλευτικής Αθήνας
Περιμένω......
https://www.hqaa.gr/eks/External Evaluation Report_Final.pdf
Όταν εσύ κατηγορείς τα παιδιά από τει ότι υστερούν σε γνώσεις, οι αξιολογητές της ΑΔΙΠ που έζησαν το τει λένε άλλα...λες να μην γνωρίζουν???Η είναι χαζοί???
να σοβαρευτουμε λιγο................ξερουμε πολυ καλα στην ελλαδα ολη μας οτι η 3βαθμια ειναι για τα πανηγυρια γενικως.... απλα στα τει παρα ειναι....!!!!
Antis δεν αντεχω αλλο με αυτα που γραφεις, προσβαλλουν το οπτικο μου πεδιο.. εχω συγγενη καθηγητρια που εχει τελειωσει το τει και εχει παρακολουθησει μαθηματα στην σχολη μας και ακομα και η ιδια παραδεχεται οτι το αει ειναι πολυ πιο δυσκολο και εχει πολυ μεγαλυτερο υποβαθρο σε γνωσεις. Δηλαδη τι αλλο πρεπει να σου πουμε για να το εμπεδωσεις πια?
ας πουμε το γεγονος οτι η ενε δεν απαιτησε ουτε καν ζητησε την ενταξη των δε στα βαρεα δεν σχολιαστηκε ποτε οταν η ενε υπερασπιζεται συστηματικα τους τε ειναι σωστη οταν υποβιβαβαζει τους πε παλι ειναι σωστη
επισης οταν και αμα γινει ενιαια πανεπιστημιακη εκπαιδευση ποτε οπως υποστηραζουν οι ξενοι αξιολογητες οι τε θα ζητησουν εξισωση και οχι επιμορφωση εννοειται....ειναι απλα για κλαματα....!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
offered,
Από αυτό το συμπέρανες αυτό???Σε παρακαλώ να μου μεταφράσεις τι λένε οι αξιολογητές για το τει Αθήνας....
Αυτό για τα βιβλία που το βρήκες???Όλοι από τον εύδοξο δεν παίρνουμε????αίσχος μόνο για να πεις κάτι........Τέλος πάντων περιμένω να μου πεις τι λένε οι αξιολογητές της ΑΔΙΠ.....εάν όλα αυτά που προσάπτεις έναντι του τει γράφονται εκεί μέσα
Πρώτη πρόταση: οι αξιολογητές είναι εντυπωσιασμένοι από την υψηλή ποιότητα θεωρητικής και κλινικής διδασκαλίας
οπότε άμεσα αυτά που έλεγες καταρρίπτονται
Και για να εξηγούμε, εγώ δεν σπουδάζω νοσηλευτική..βλέπω και σχολιάζω το τμήμα σαν τρίτος παρατηρητής..
Κααι η αξιολόγηση της ΑΔΙΠ είναι το καλύτερο μέσο που μπορεί να προβάλει το επίπεδο των δύο σχολών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάνα Ρ.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάνα Ρ.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Συγγνωμη εισαι με τα καλα σου? Δεν σπουδαζεις καν σε αυτο τον τομεα και εχεις και αποψη? Επιπλεον εσυ κατηγορουσες την κοπελα πριν αν εχει σπουδασει στο τει και εχει και γνωμη, σωστα?
αποκτάω άποψη βλέποντας την αξιολόγηση της ΑΔΙΠ....όταν ακούω σχόλια από εσάς ότι στο τει δεν υπάρχει θεωρία δεν υπάρχουν βιβλία και και και....... και βλέπω στην αξιολόγηση το ακριβώς αντίθετο καταλαβαίνεις
ONCLUSIONS
Overall, the EEC was impressed with the high quality theoretical and clinical teaching
offered, the motivation and commitment of the peoplepower and the innovative practices
that have started being incorporated in the curriculum. Before putting forward specific
conclusions and recommendations, the EEC would like to make a clear statement that the
departments of Nursing A & B at the TEI of Athens deliver University level nursing education
and this should be equivocally recognized by all relevant stakeholders, including the Ministry
of Education.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
ΤΕΙ Αθήνας
The EEC found the Department to be impressive in terms of:
a) The high quality academic staff, which is one of the greatest assets of the
department;
b) The outstanding student-teacher interactions;
c) the commitment and dedication of staff to serve and help students beyond the call of
duty;
d) the recognition and appreciation of the students towards the efforts made by their
teachers in spite of the limited resources and support in general;
e) the steps and the progress made thus far to develop E-learning and enable students
to access e-resources;
f) the development of two significant journals and their plans to improve their quality;
g) the collaborations, interactions and student exchanges with schools and individuals
in other countries;
h) securing clinical placements for their students in spite of the lack of formal
arrangements;
i) the awareness of the importance of research in the advancement of nursing as an
evidence-based profession
Πανεπιστήμιο Αθήνας
The EEC found the Department to be excellent in terms of:
a) The high quality academic staff, both nursing and non-nursing ones
b) The very good student-teacher interactions;
c) the collaborations, interactions and student exchanges with schools of
nursing and individuals in other countries;
d) the research activities and output of the academic staff External Evaluation of Hhigher Education Academic Units- Template for the External Evaluation Report Version 2.0 03.2010
22
Broad areas of improvement include:
a) Curriculum review with emphasis on a more nursing-centric
programme of studies
b) Clinical training of undergraduate students
c) Teaching facilities and resources
d) Governance of nursing department to be by nurses for nurses.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
litsaki17
Νεοφερμένος
?????τι????άρα την ακυρώνεις την αξιολόγηση της ΑΔΙΠ?αυτό να καταλάβω?
ΤΕΙ Αθήνας
The EEC found the Department to be impressive in terms of:
a) The high quality academic staff, which is one of the greatest assets of the
department;
b) The outstanding student-teacher interactions;
c) the commitment and dedication of staff to serve and help students beyond the call of
duty;
d) the recognition and appreciation of the students towards the efforts made by their
teachers in spite of the limited resources and support in general;
e) the steps and the progress made thus far to develop E-learning and enable students
to access e-resources;
f) the development of two significant journals and their plans to improve their quality;
g) the collaborations, interactions and student exchanges with schools and individuals
in other countries;
h) securing clinical placements for their students in spite of the lack of formal
arrangements;
i) the awareness of the importance of research in the advancement of nursing as an
evidence-based profession
Πανεπιστήμιο Αθήνας
The EEC found the Department to be excellent in terms of:
a) The high quality academic staff, both nursing and non-nursing ones
b) The very good student-teacher interactions;
c) the collaborations, interactions and student exchanges with schools of
nursing and individuals in other countries;
d) the research activities and output of the academic staff External Evaluation of Hhigher Education Academic Units- Template for the External Evaluation Report Version 2.0 03.2010
22
Broad areas of improvement include:
a) Curriculum review with emphasis on a more nursing-centric
programme of studies
b) Clinical training of undergraduate students
c) Teaching facilities and resources
d) Governance of nursing department to be by nurses for nurses.
να σου επισημανω οτι οι καθηγητες σου στη πλειοψηφια τους ειναι αποφοιτοι ΑΕΙ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pupilloscope
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν εξισώνω τίποτα, απλά η αξιολόγηση της ΑΔΙΠ δεν μου φαίνεται άκυρη...δηλαδή δεν την παίρνετε σαν βάση εσείς?
Μια αξιολογηση ειναι ενος οργανισμου,δεν ειναι η μονη και αμα θελει καποιος τη λαμβανει υποψη του.
Αυτό είναι αστείο!!είναι δυνατόν να θεωρείς την αξιολόγηση της ΑΔΙΠ ένα τίποτα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pupilloscope
Πολύ δραστήριο μέλος
Οπως,εγραψα και παραπανω,που σκοπιμα παρελειψες να δηλωσεις,ειναι οτι μια αξιολογηση εγκειται σε εναν οργανισμο,στα κριτηρια που αυτος χρησιμοποιησε και αφορα μια δεδομενη χρονικη στιγμη.Γνωριζω εγω τα κριτηρια της ΑΔΙΠ;Μπορω να σου βρω δεκαδες αξιολογησεις,εγχωριες και διεθνεις,αντικρουομενες μεταξυ τους,για την ιδια σχολη.Ειναι αυτο που λεμε οι αποψεις διιστανται.Μονο με επιχειρηματα μπορω να δεχτω μια αποψη.Απο κει και περα,ολα τα υπολοιπα ειναι παραφιλολογιες,ψυχολογικα κομπλεξ ανωτεροτητας και κατωτεροτητας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Morticia_
Επιφανές μέλος
Η συνεχής παρεκτροπή της σχετικής συζήτησης μπορεί να φέρει ως αποτέλεσμα και το οριστικό κλείδωμα του θέματος.
Παρακαλείστε λοιπόν να αποφεύγετε ανούσιες ή προσβλητικές αναρτήσεις.
Καλή συνέχεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
litsaki17
Νεοφερμένος
βασικα νομιζω οτι και να λεμε πιστευει οτι στα ΤΕΙ ειναι καλυτερα οποτε δεν εχει νοημα να συζηταμε μαζι του δεν το καταλαβαινεις???δεν εχει απλα νοημα....δεν μπορω αλλο πραγματικα βαρεθηκα να προσπαθω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας....Δεν εξισωνεις τιποτα;Νταξει,δεν καταλαβαινεις μηπως και τι γραφεις τοτε;Διαβασε 1 προς 1 τα μηνυματα σου.
Οπως,εγραψα και παραπανω,που σκοπιμα παρελειψες να δηλωσεις,ειναι οτι μια αξιολογηση εγκειται σε εναν οργανισμο,στα κριτηρια που αυτος χρησιμοποιησε και αφορα μια δεδομενη χρονικη στιγμη.Γνωριζω εγω τα κριτηρια της ΑΔΙΠ;Μπορω να σου βρω δεκαδες αξιολογησεις,εγχωριες και διεθνεις,αντικρουομενες μεταξυ τους,για την ιδια σχολη.Ειναι αυτο που λεμε οι αποψεις διιστανται.Μονο με επιχειρηματα μπορω να δεχτω μια αποψη.Απο κει και περα,ολα τα υπολοιπα ειναι παραφιλολογιες,ψυχολογικα κομπλεξ ανωτεροτητας και κατωτεροτητας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pupilloscope
Πολύ δραστήριο μέλος
βασικα νομιζω οτι και να λεμε πιστευει οτι στα ΤΕΙ ειναι καλυτερα οποτε δεν εχει νοημα να συζηταμε μαζι του δεν το καταλαβαινεις???δεν εχει απλα νοημα....δεν μπορω αλλο πραγματικα βαρεθηκα να προσπαθω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας....
να κατσεις να ασχοληθεις με καποιον που αντι να απαντησει βαζει -1;
χαχαχα,σπουδαιος αντιλογος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
να κατσεις να ασχοληθεις με καποιον που αντι να απαντησει βαζει -1;
χαχαχα,σπουδαιος αντιλογος.
μα εγώ παραθέτω συνέχεια στοιχεία που αποδεικνύουν πως τα τει δεν είναι έτσι όπως θέλετε να τα παρουσιάσετε......Διαβάσαμε εδώ μέσα σχόλια του τύπου '' στα τει δεν γίνεται θεωρία'' και αφότου δημοσίευσα στοιχεία που αποδεικνύουν το αντίθετο προσπαθήσατε να τα παρουσιάσετε σαν ανεκδιήγητα..
Αναφέρομαι στην εξωτερική αξιολόγηση της ΑΔΙΠ ( CONCLUSIONS
Overall, the EEC was impressed with the high quality theoretical and clinical teaching
offered,)
Και στο σχόλιο που διάβασα το οποίο προσπαθούσε να μειώσει την αξιολόγηση..Γιατί δεν παραθέτεστε στοιχεία που να αποδεικνύουν αυτά που λέτε για να τα σχολιάσουμε όμορφα και ωραία?Και όχι να κάνετε αναφορά μόνο στα σχόλια που ακούσατε από φίλο η γνωστό?
Μπορω να σου βρω δεκαδες αξιολογησεις,εγχωριες και διεθνεις,αντικρουομενες μεταξυ τους,για την ιδια σχολη.
μπορώ να δω τις αξιολογήσεις αυτές?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
litsaki17
Νεοφερμένος
κανεις δεν ειπε οτι δε κανετε θεωρια....απλα δεν κανετε οσο κανουμε εμεις αυτο λεμε τοσες φορες...οπως το αντιθετο ισχυει με την πρακτικη εσεις κανετε περισσοτερη!!μα εγώ παραθέτω συνέχεια στοιχεία που αποδεικνύουν πως τα τει δεν είναι έτσι όπως θέλετε να τα παρουσιάσετε......Διαβάσαμε εδώ μέσα σχόλια του τύπου '' στα τει δεν γίνεται θεωρία'' και αφότου δημοσίευσα στοιχεία που αποδεικνύουν το αντίθετο προσπαθήσατε να τα παρουσιάσετε σαν ανεκδιήγητα..
Αναφέρομαι στην εξωτερική αξιολόγηση της ΑΔΙΠ ( CONCLUSIONS
Overall, the EEC was impressed with the high quality theoretical and clinical teaching
offered,)
Και στο σχόλιο που διάβασα το οποίο προσπαθούσε να μειώσει την αξιολόγηση..Γιατί δεν παραθέτεστε στοιχεία που να αποδεικνύουν αυτά που λέτε για να τα σχολιάσουμε όμορφα και ωραία?Και όχι να κάνετε αναφορά μόνο στα σχόλια που ακούσατε από φίλο η γνωστό?
Μπορω να σου βρω δεκαδες αξιολογησεις,εγχωριες και διεθνεις,αντικρουομενες μεταξυ τους,για την ιδια σχολη.
μπορώ να δω τις αξιολογήσεις αυτές?
τωρα εγω δεν καταλαβαινω γιατι εσυ προσπαθεις να μας αποδειξεις οτι το τει ειναι καλυτερο σε ολα και δεν μπορεις να δεκτει οτι ουσιαστικα αυτο που ισχυει σε εμας ειναι κλαυτερο καθως την πρακτικη θα τη μαθεις καποια στιγμη...ποσο θα σου παρει πια???κανεις δεν ξερει τελεια ειτε ειναι τΕ ειτε ειναι ΠΕ απλα εμεις ξερουμε θωρια που κατα τη γνωμη πιστευω πως ειναι προτιμωτερο να απο το να ξερεις τελεια πρακτικη...........!!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
τωρα εγω δεν καταλαβαινω γιατι εσυ προσπαθεις να μας αποδειξεις οτι το τει ειναι καλυτερο σε ολα
χίλιες φορές το έχω πει αλλά θα το ξανα πω..Προσπαθώ να αποδείξω ότι το τει δεν είναι έτσι όπως θέλεις να το παρουσιάσεις..και ποτέ δεν ανέφερα ότι το τει νοσηλευτικής είναι καλύτερο του πανεπιστημίου νοσηλευτικής, εάν το έχεις δει κάπου αυτό περιμένω να μου το παραθέσεις.Εσύ δεν έλεγες ότι το τει υστερεί σε θεωρία ότι δεν παίρνουνε βιβλία τα παιδιά κτλ κτλ..Εάν μπορείς να τα αποδείξεις με αρχεία ή νόμους να τα δεχτώ και να τα σχολιάσω, όταν όμως λες λόγια του αέρα ε τότε δεν τα δέχομαι.
Όπως προανέφερα η αξιολόγηση της ΑΔΙΠ δεν ανέφερε πουθενά ότι το τει νοσηλευτικής υστερεί σε θεωρία
'''CONCLUSIONS
Overall, the EEC was impressed with the high quality theoretical and clinical teaching
offered'''
βλέπεις εσύ εδώ να αναφέρει ότι το τει υστερεί σε θεωρία?
ζητηθηκε να γινουμε 5ετης σχολη δεν τους ταρακουνησε λιγο
Μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί το πανεπιστήμιο νοσηλευτικής να γίνει 5ετή?
ΠΧ 5ετές πρόγραμμα έχουν τα πολυτεχνεία με 70++ μαθήματα και εξάμηνη διπλωματική εργασία
Εσείς πόσα μαθήματα έχετε?περιλαμβάνετε στο πρόγραμμά σας και πτυχιακή εργασία?δηλαδή δεν προλαβαίνετε να τελειώσετε τη σχολή σε 4 χρόνια?
Στο τει πχ της Αθήνας δεν θυμάμαι ακριβώς έχει γύρω στα 50 μαθήματα + εξάμηνη πτυχιακή εργασία + εξάμηνη πρακτική άσκηση..δηλαδή πόσα χρόνια έπρεπε να είναι η σχολή?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
litsaki17
Νεοφερμένος
αρα συμφωνεις και εσυ οτι ειναι καλυτερο το αΕΙ???αρα δικαιως διεκδικουμε πραγματα!!!χίλιες φορές το έχω πει αλλά θα το ξανα πω..Προσπαθώ να αποδείξω ότι το τει δεν είναι έτσι όπως θέλεις να το παρουσιάσεις..και ποτέ δεν ανέφερα ότι το τει νοσηλευτικής είναι καλύτερο του πανεπιστημίου νοσηλευτικής, εάν το έχεις δει κάπου αυτό περιμένω να μου το παραθέσεις.
καλα αστο αυτο για το πολυτεχνειο....η αδελφη μιας φιλης μου εχει τελειωσει τους ηλεκτρολογους μηχανοκους ηλεκτρονικων υπολογιστων και ειχε λιγοτερα μαθηματα απο εμενα....!!!
και γιατι να μη γινει 5 ετης???μεχρι το τελευταιο εξαμηνο που ειχα και πρακτικη ειχα και μαθηματα στη σχολη...σε καθε εξαμηνο ειχα 7-8 μαθηματα...και τα τελευταια χρονια πραοσθεταν και αλλα....απλα τα 4 χρονια ειναι λιγα σαν τους τρελους διαβαζαμε.....!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 17 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 36 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.