Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Πάντως εντάξει, καλό είναι να μην τον γράφετε τελείως τον καθηγητή, και εγώ σε όλα πρόσεχα, γιατί αν το καλοσκεφτείτε, προσέχοντας στην παράδοση θα χρειάζεται μια ματιά μετά στο βιβλίο για το επερχόμενο διαγώνισμα/τεστ (αντί να διαβάζετε ώρες τα "καινούρια") .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
Η ιστορια κατευθυνσης παιζει να ειναι οτι χειροτερο εχω διαβασει στη ζωη μου. Η ιστορια γενικης τουλαχιστον ειχε ενα ενδιαφερον..Άσε μας ρε Νικόλα που προτιμούσες Ιστορία Γ.Π από κατεύθυνσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νηρηίς
Διάσημο μέλος
Σε εμάς δεν γινόταν σοβαρό μάθημα. Π.χ. η καθηγήτρια της κοινωνιολογίας κάτι μας έγραφε στον πίνακα και μετά την έπεφτε σε έναν μαθητή.Η ιστορία γενικής ήταν ίσως 3 φορές η ύλη, άπειρες φορές πιο κακογραμμένη και με παααρα πολλές ημερομηνίες
Πάντως εντάξει, καλό είναι να μην τον γράφετε τελείως τον καθηγητή, και εγώ σε όλα πρόσεχα, γιατί αν το καλοσκεφτείτε, προσέχοντας στην παράδοση θα χρειάζεται μια ματιά μετά στο βιβλίο για το επερχόμενο διαγώνισμα/τεστ (αντί να διαβάζετε ώρες τα "καινούρια") .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Η ιστορια κατευθυνσης παιζει να ειναι οτι χειροτερο εχω διαβασει στη ζωη μου. Η ιστορια γενικης τουλαχιστον ειχε ενα ενδιαφερον..
Ναι αλλά έτσι όπως εξετάζεται (εμάς μας παρέδιδε το μάθημα και μετά περίμενε να του το πούμε απέξω, ενώ γνώριζε ότι κανείς δεν τα μαθαίνε απέξω) και όπως είναι (κακο)γραμμένη (μην τα πάρω τώρα που λέει και το Μεταξά ευεργέτη και εθνική ηγετική μορφή) πως να φιλοτιμηθείς να χάσεις χρόνο από το διάβασμα των μαθημάτων της κατεύθυνσης για να την διαβάσεις ; Για γενικής λέει πάαρα πολλά, με αποτέλεσμα να τελειώνεις το λύκειο και να μην ξεχωρίζεις 1ο και 2ο Παγκόσμιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Theoritikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
και μένα μ άρεσε η κοινωνιολογία είχαμε καλό καθηγητή δεν μας άφηνε να διαβάζουμε άλλα μαθήματα στην ώρα του και μας έβαζε να μαθαίνουμε παπαγαλία απ έξω το βιβλιο όπως κάνουμε στην ιστορία κατεύθυνσης ο καθένας εξεταζόταν σε ενα κομματι πάντα διαβαζα κοινωνιολογία γιατι αν με έπιανε αδιάβαστο μια φορα θα έπαιρνα 14 στο τετράμηνοΕγω ποτε δε διαβασα στο σχοολειο...οχι γιατι δε μπορουσα αλλα γιατι πιστευα πως καθε μαθημα ειχε κατι να μου προσφερει.Ναι, ακομη και η κοινωνιολογια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Theoritikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
Κι εγω εβρισκα λιγο χρονο καθε μερα για facebook ή για να ασχοληθω με το ρομποτ μου. Δεν ειναι και τοσα πολλα πια αυτα για τις πανελληνιες, βγαινουν και χωρις να γινονται υπερβολες.έγω επειδη διάβαζα και στο σχολείο για τα μαθήματα κατεύθυνσης είχα σχεδόν κάθε μέρα ελεύθερο χρόνο βέβαια είχα πάντα καλό προγραμματισμό στο διάβασμα και τα έβγαζα γρήγορα πχ (τι εχω για αύριο για το φροντιστήριο ιστορία,λατινικά,γνωστό,κείμενα , ιστορια και λατινικα τα έβαζα στην τσάντα για το σχολείο και τα άλλα δύο τα διάβαζα στο σπίτι )κι αν κάποια μέρα της εβδομάδας είχε πιο πολύ διάβασμα απ καποια άλλη φρόντιζα να την αποφορτίσω πριν έρθει κάνοντας κάποια μαθήματα γι αυτήν λίγες μέρες νωρίτερα και πότε δεν αντιμετώπισα πρόβλημα γιατι έβγαινε πάντα κενός ελεύθερος χρόνος που ως επι το πλείστον ήμουν στον υπολογιστή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
Η ιστορια κατευθυνσης παιζει να ειναι οτι χειροτερο εχω διαβασει στη ζωη μου. Η ιστορια γενικης τουλαχιστον ειχε ενα ενδιαφερον..
Δεν έχει σημασία τι είναι καλύτερο/χειρότερο, περισσότερο ή λιγότερο ενδιαφέρον.Σημασία έχει να γράψεις καλά στις εξετάσεις.Το λέω και το εννοώ.
Αν αυτά τα 20 λεπτά ιστ.κατ. που θα διαβάσεις στην ιστ.γ.π στα χαρίσει ο πούστης ο καθηγητής, κέρδος είναι.Βέβαια, δε λέω ότι ενδεχόμενη αποτυχία οφείλεται σε τέτοια μικροπράγματα.Όμως ομολογώ πως μου την έδινε αφάνταστα όταν η σκρόφα η βιολόγος μου, ενώ ήξερε ότι δεν έχω βιο.γ.π, αντί να με αφήνει να βγάλω καμιά παράγραφο από την βιο.κατ. με έβαζε να κάνω ανάγνωση σε όλη την τάξη για την ομοιόσταση και ξυσταρχίδιας!!!Άχρηστο κορμί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
xαχαχαχα. Οχι εμεις τοσο κομπλεξικους δεν ειχαμε.Δεν έχει σημασία τι είναι καλύτερο/χειρότερο, περισσότερο ή λιγότερο ενδιαφέρον.Σημασία έχει να γράψεις καλά στις εξετάσεις.Το λέω και το εννοώ.
Αν αυτά τα 20 λεπτά ιστ.κατ. που θα διαβάσεις στην ιστ.γ.π στα χαρίσει ο πούστης ο καθηγητής, κέρδος είναι.Βέβαια, δε λέω ότι ενδεχόμενη αποτυχία οφείλεται σε τέτοια μικροπράγματα.Όμως ομολογώ πως μου την έδινε αφάνταστα όταν η σκρόφα η βιολόγος μου, ενώ ήξερε ότι δεν έχω βιο.γ.π, αντί να με αφήνει να βγάλω καμιά παράγραφο από την βιο.κατ. με έβαζε να κάνω ανάγνωση σε όλη την τάξη για την ομοιόσταση και ξυσταρχίδιας!!!Άχρηστο κορμί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Theoritikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κι εγω εβρισκα λιγο χρονο καθε μερα για facebook ή για να ασχοληθω με το ρομποτ μου. Δεν ειναι και τοσα πολλα πια αυτα για τις πανελληνιες, βγαινουν και χωρις να γινονται υπερβολες.
εγώ συνήθως διάβαζα manga ή έβλεπα anime ή διάβαζα βιβλία του πλάτωνα που δανειζόμουν απ τη βιβλιοθήκη του σχολείου, θεωρώ πως αν ένας μαθητής δεν φροντίσει να έχει ελεύθερο χρόνο στη γ λυκείου μπορεί να κλατάρει καμια βίδα και επίσης μπορεί να κουραστεί ενω άμα χαλαρώνει κάποιες ώρες αυτό μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του διαβάσματος, είναι λάθος αυτό διάβασε.. διάβασε ..διάβασε.. μην κάνεις τίποτα άλλο, με το να χαλαρώσεις δεν θα σου φύγει καμιά σελιδά ιστορίας απ το κεφάλι όλοι πιστεύουν οτι στη γ λυκείου πρέπει να σαι στην τσίτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
oντως...εγω παιζει να ειδα ολους τους κυκλους απο καμια 10αρια ξενες σειρες, γιατι η μανα μου ειχε τη φαινη ιδεα να βαλουμε connx tv τη χρονια που εδινα πανελληνιες.εγώ συνήθως διάβαζα manga ή έβλεπα anime ή διάβαζα βιβλία του πλάτωνα που δανειζόμουν απ τη βιβλιοθήκη του σχολείου, θεωρώ πως αν ένας μαθητής δεν φροντίσει να έχει ελεύθερο χρόνο στη γ λυκείου μπορεί να κλατάρει καμια βίδα και επίσης μπορεί να κουραστεί ενω άμα χαλαρώνει κάποιες ώρες αυτό μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του διαβάσματος, είναι λάθος αυτό διάβασε.. διάβασε ..διάβασε.. μην κάνεις τίποτα άλλο, με το να χαλαρώσεις δεν θα σου φύγει καμιά σελιδά ιστορίας απ το κεφάλι όλοι πιστεύουν οτι στη γ λυκείου πρέπει να σαι στην τσίτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Theoritikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
και ξέρεις ποιο είναι το αστείο οτι είχα ενοχές μήπως δεν έπρεπε να αφιερωνω τόσο χρόνο σε εξωπανελληνιακές ασχολίες αλλα εντάξει τζάμπα ανησυχούσα κάποιες φορέςoντως...εγω παιζει να ειδα ολους τους κυκλους απο καμια 10αρια ξενες σειρες, γιατι η μανα μου ειχε τη φαινη ιδεα να βαλουμε connx tv τη χρονια που εδινα πανελληνιες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ioanis
Δραστήριο μέλος
πόσο σημαντικό αυτό πουλ λες.ΑΓΑΠΗ!!!πρώτο στοχείο λοιπον.Δεν ειναι οτι δεν εχεις βρει το καλυτερο τροπο να διαβαζεις ειναι οτι δεν εχεις μαθει να διαβαζεις.
Εγω ειχα το ιδιο προβλημα..ελεγα οτι θα διαβασω και μετα απο 4 ωρες κατεληγα να μην εχω μαθει ουτε μια γραμμη..Μεχρι που καταλαβα οτι αμα δεν ΑΓΑΠΗΣΩ αυτο που διαβαζω δεν προκειται να το μαθω ποτε..
Αυτο που εκανα ειναι οτι εκατσα και βρηκα απο τα μαθηματα που πρεπει να διαβασω τι μου προσφερει το καθε μαθημα ξεχωριστα..και ετσι(μεχρι τωρα τουλαχιστον)το πρωι ξυπναω και θελω να διαβασω ιστορια η γνωστο πχ...
Ισως σου φαινεται λιγο γελειο αλλα εμενα αυτος ειναι ο τροπος μου!
ΑΑ!και το πιο σημαντικο να εχεις στοχο!εγω εχω στοχο να πετυχω στις πανελληνιες(πετυχω ισον μπω στη σχολη που θελω)
ΑΥΤαααα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
E αυτο ειναι sine qua non!πόσο σημαντικό αυτό πουλ λες.ΑΓΑΠΗ!!!πρώτο στοχείο λοιπον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ioanis
Δραστήριο μέλος
δηλαδή?E αυτο ειναι sine qua non!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
H απαραίτητη προϋπόθεσηδηλαδή?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ioanis
Δραστήριο μέλος
ευχαριστώ.Καποιο άλλο στοιχειο?H απαραίτητη προϋπόθεση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TeronGorefied
Νεοφερμένος
Το πρωινο διαβασμα εχει μεγαλυτερη αποδοτικοτητα, γιατι το μυαλο εχει περασει απο την φαση του υπνου, και εχει ξεκουραστει. Κατα την διαρκεια του υπνου, τα οσα διαβασαμε την προηγουμενη εχουν περασει αφομοιωθει καλυτερα.
Το τσιγαρο μειωνει την ροη του οξυγονου στον εγκεφαλο, και λειτουργει αρνητικα στην αποδοση.
Η κλασσικη σταση του γραφειου, δεν ειναι 100% σωστη, διοτι καθως σκυβουμε για να γραψουμε ειναι για διαβασουμε, πιεζουμε με τα χερια μας τα πλευρα μας, και δυσκολευουμε σε ενα ποσοστο την αναπνοη μας.
Ο εγκεφαλος μπορει να αντεξει μεχρι και περιπου 45 λεπτα με συνεχως αυξανομενη αποδοση. Μετα αρχιζουν αποτομες μεταβολες μεγαλου οιστρου, η μεγαλης πτωσης αποδοσης.
Η μεθοδικοτητα ειναι το 80% του διαβασματος. Το ατσαλο διαβασμα, σε ακυρες ωρες, ποτε λιγες ποτε πολλες, μπερδευει τον εγκεφαλο.
Η ρουτινα (καθε μερα, 9-10) λειτουργει πολυ αποδοτικα στον εγκεφαλο
Η αλλαγη στασης του σωματος, η και σημειο διαβασματος του καθε μαθηματος, βοηθαει στο να "φυλαξει" και ο εγκεφαλος καλυτερα σε ξεχωριστα σημεια την καθε πληροφορια, και να μην τις μπερδεψει.
Η συνειδητοποιηση του διαβασματος. Οταν ο μαθητης καταλαβει οτι διαβαζει απο υποχρεωση για τον εαυτο του, και οτι το μονο πρεπει ειναι αυτο που βαζει αυτος στον ιδιον, τοτε αμεσως ολα γινονται απλα.
Μια μερα της εβδομαδας πρεπει να ειναι κενη τελειως απο διαβασμα, ωστε ο εγκεφαλος να εχει τον χρονο να αφομοιωσει, και να ξεκουραστει ταυτοχρονα. Η μεγαλη πιεση ειναι χασιμο χρονου, και ο μαθητης δεν αποδιδει.
Ο υπνος, και το σωστο φαγητο παιζουν πολυ σημαντικο ρολο, περισσοτερο απ'οσο νομιζουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.